אירועי דיומא – 29.10.2018: משחק גדול באנגליה, פתיחת טורניר פריז

כדורגל

ליגת העל – מחזור 8 / מתן גילור:

21:00 הפועל תל אביב-מכבי חיפה (ספורט 5). המשחק המרכזי של המחזור מפגיש בין שתי קבוצות עם מסורת מפוארת וקהל גדול, אך הווה מאכזב ומדכדך כבר שנים לא מעטות. הפועל ת"א "זכתה" לעת עתה בתואר הקבוצה המשעממת, כשעד כה נכבשת במשחקיה כמות השערים הנמוכה ביותר ב-31 הליגות הבכירות של אירופה. המגמה המשיכה גם במחזור שעבר כשסיימה את הדרבי עם בני יהודה בתיקו 0:0. ערב המחזור היא במקום השמיני עם שמונה נקודות. מכבי ממשיכה להתדרדר ובמחזור הקודם הפסידה בביתה לנתניה 2:0 כשהיא מסיימת את המשחק עם 9 שחקנים, אחרי הרחקות של ריינן ומנחם. היא מוצאת עצמה בירכתי הטבלה, כשי-ם מונעת ממנה לפגוע ברצפה ובמאזנה 6 נקודות בלבד. למרות שהפועל ת"א היתה בעונה שעברה בליגה הלאומית, השתים נפגשו. בגביע כמובן. מכבי ניצחה בפנדלים. ארגון 'הקופים הירוקים' מחרים את המשחק, מה שמן הסתם ישפיע על האווירה ביציע ואולי גם יזלוג לשחקנים.

פרמייר ליג – מחזור 10 / אדר בר דוד

*המלצת צפייה* 22:00 טוטנהאם – מנצ'סטר סיטי (ספורט2). שתיים מארבע הנציגות האנגליות בליגת האלופות נפגשות בוובלי. התרנגולים, למרות קיץ בו לא ביצעו רכש אפילו של שחקן אחד, ממשיכים גם העונה להוות פקטור משמעותי בצמרת. אמנם בליגת האלופות המצב שלה בעייתי מאוד וסיכוייה להעפיל לשמינית הגמר נראים אפסיים אחרי שצברה נקודה בודדת משלושה משחקים, אבל בליגה היא נראית טוב בהרבה. היא מדורגת לפני המשחק במקום החמישי ובמומנטום חיובי עם 4 ניצחונות רצופים. ניצחון ביתי יקפיץ אותה למקום השלישי עם אותו מספר נק' כמו צלסי ורק 2 נק' פחות מליברפול. מולה תגיע האלופה ועדיין הפייבוריטית הגדולה לזכייה. הקבוצה של פפ דילגה באמצע השבוע מעל משוכה לא פשוטה בדונייצק מול שחטאר עם 3-0 קל ומרשים. היא מעדה רק פעם אחת העונה בתיקו עם וולבס וסיימה בתיקו נוסף מול ליברפול. המכונה ממשיכה לעבוד בכל הצילינדרים וזה עוד לפני שקווין דה בריינה הנפלא חזר לעצמו אחרי פציעה לא פשוטה. צפו למשחק דו צדדי, קצבי ומהנה כמו ששתי קבוצות התקפיות כאלה יודעות לשחק.

סרייה A – מחזור 10 / דוד "פאקו" סעדה

*המלצת צפייה* 21:30לאציו-אינטר (ONE 2). יופי של משחק צמרת בין שתי קבוצות במומנטום מצויין, ובין שניים מהסקוררים הגדולים בליגה. אינטר התאוששה מפתיחת עונה צולעת, וסופרת כבר שישה נצחונות רצופים, מה שמביא אותה למקום השלישי, עם אפשרות להעפיל לשני אם תנצח גם היום. הניצחון האחרון בדרבי על מילאן הושג בזמן פציעות משער מזליקי של מאורו איקארדי, הסקורר שהחל בהילוך נמוך את העונה, אך צפוי להביא את הסחורה בהמשך. בצד השני נראה את לאציו עם צ'ירו אימובילה, מלך שערי הליגה בעונה הקודמת, ואחד שאמור לתת לרונאלדו פייט על התואר גם העונה. לאציו התאוששה מההפסד בדרבי עם שני נצחונות, מה ששם אותה במקום הרביעי, עם סיכוי לחלוף על פני יריבתה היום במקרה של ניצחון. משחק פתוח לחלוטין שבו כל תוצאה לא תפתיע.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 4:

19:50 הפועל אילת (3-0) – בני הרצליה (2-1) – אחרי שלושה מחזורים אילת היא הקבוצה היחידה בליגה שטרם ניצחה מה שמעלה את סף הלחץ על שפת הים האדום. אילת תקווה לנצל את העובדה שגם היריבה שלה לא ממש מרשימה העונה ורשמה ניצחון אחד בשלושה משחקים. מה שבטוח הוא שהקבוצה שתפסיד הולכת להיות מסובכת עמוק בתחתית.

20:15: מכבי אשדוד (2-1) – מכבי ראשון לציון (2-1) – שתי הקבוצות הצליחו לנצח במחזור הקודם אחרי הפסדים במחזור הפתיחה. ראשון עשתה זאת בסטייל כשהנחילה לעירוני נהריה תבוסה ואילו אשדוד ניצחה בצורה נאה באולם היובל את הרצליה. הניצחון השני של אחת מהקבוצות שיגיע הערב יסלול את דרכן חזרה לאזור הפליאוף.

טניס / מתן גילור

טורניר פריז (1000) – סיבוב ראשון

סשן עונת האולמות באירופה ממשיך להתחמם לקראת רתיחת טורניר סוף השנה. אחרי 3 טורנירי 250 ושני טורנירי 500, אנחנו מגיעים לטורניר מאסטרס עם מרבית הצמרת העולמית.

בטורניר ישתתפו 48 טניסאים, כשהמדורגים במקומות 1-16 יחלו את דרכם בסיבוב השני.

היום יתקיימו 10 מתוך 16 משחקי הסיבוב הראשון.

שידורים בספורט 4.

12:00 פיטר גוז'ויצ'יק-דאמיר דז'ומהור. המנצח יפגוש בסיבוב השני את סטפנוס ציציפאס.

12:00 קארן חצאנוב-פיליפ קראינוביץ'. המנצח יפגוש בסיבוב השני את קייל אדמונד.

אחריו רוברטו באוטיסטה אגוט-סטיב ג'ונסון. המנצח יפגוש בסיבוב השני את גריגור דימיטרוב.

אחריו אדריאן מאנארינו-הוגו הומבר. המנצח יפגוש בסיבוב השני את קאי נישיקורי.

12:00 ניקולז בסילשוילי-ג'ון מילמן. המנצח יפגוש בסיבוב השני את קווין אנדרסון.

אחריו פיליפ קולשרייבר-רובין האסה. המנצח יפגוש בסיבוב השני את מארין צ'יליץ'.

אחריו מרקו קצינאטו-ג'ואו סוזה. המנצח יפגוש בסיבוב השני את נובאק ג'וקוביץ'.

אחריו פליסיאנו לופז-אלכס דה מינואר. המנצח יפגוש בסיבוב השני את דיאגו שוורצמן.

20:30 רישאר גאסקה-דניס שפובלוב. המנצח יפגוש בסיבוב השני את ג'יק סוק.

אחריו פרנסיס טיאפו-ניקולס מאהו. המנצח יפגוש בסיבוב השני את אלכסנדר זוורב.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. בכל העונה השחורה של מכבי חיפה יש שלוש נקודות אור:
    א. מנדזק שנראה כמו קשר עם שילוב טוב של יכולת פיזית וכוח פריצה, קשר שיכול להיות אחד הטובים בליגה בתפקידו.
    ב. מוחמד עווד מקבל מקום כמעט קבוע בהרכב ונראה טוב, משחק עם ביטחון ואולי מוצא את עצמו כשחקן התקפה באגף ולא כחלוץ מרכזי.
    ג. נטע לביא – עד העונה היה גרזן באמצע, רץ בלי סוף, אגרסיבי אבל לא מתאים לקבוצה יוזמת כי לא היה מספיק טכני. העונה הוא שיפר מאוד את היציאה קדימה וההתנהלות עם הכדור הרבה יותר בטוחה.

    1. אבל כולם עם אותם מאפיינים של שחקנים שלא יכולים להוביל אלא צריכים שחקנים טובים מהם כדי לבלוט.

      אתה מגיע למפגש בשישי?

        1. יופי כי אסביר לך מה דפוק באופי השחקנים שיוצאים מהנוער של חיפה. זה לא קשור לצעירים או לא זה דפוס התנהגות של שחקנים שבקבוצות מצליחות מחולק ל 50-50 ובחיפה זה 0-100

כתיבת תגובה

סגירת תפריט