פותחים שבוע עם סיקור מוצ"ש / ניב את דובי סאנדיי דואו

שבוע טוב חברים מלומדים, שמחים שהצטרפתם אלינו בפתיחתו של שבוע משחקים חדש, שמי ייתן ויהיה כולו זמר, הופס והפתעות, עם איזה קרב קטן ללא נפגעים, או שניים.

הלילה אירחו שתי בלתי מנוצחות מפתיעות שתי קבוצות מבטיחות, ומילווקי את המג'יק, ההוקס והבולס שיחזרו את קרבות סוף האייטיז, הצרעות הגיעו לעיר האחווה, הפייסרס הרחיקו עד קליבלנד כדי לנסות להשאיר את המקומיים ללא ניצחון, לברון והילדים הגיעו לטקסס, בממפיס דרבי ישראלי, לא פחות. ופורטלנד חצו את היבשת מקצה לקצה עד מיאמי כדי להשתזף.

וגם, ניב ידידי נענה להצעת העזרה בסיקור. מה שאומר, הניקס יופיעו בסיקור. אתם ודאי תמהים הכיצד. חכו ותראו. רועי טוען שיש מביניכם שאינם קוראים סיקורים לעומקם. עבור מי שכן מתעמקים מראשיתו ועד סופו, הוטמנה אי שם בפוסט התייחסות לקבוצה המגניבה מהתפוח הגדול. לא תקראו, תפסידו.

ואמוס אמיגוס!

 

דטרויט פיסטונס (1-4) 89 – בוסטון סלטיקס (2-4) 109

נתחיל דווקא בתיאור מקרה שקרה הלילה לסלטיקס, אבל יכול לתפוס כל אחד מכם באותה מידה, אז תקשיבו.

נניח שאתם יוצאים למשחק חוץ אצל קבוצה שסופרת ארבעה ניצחונות ברצף מתחילת העונה, וגיליתם שבמקום הטריו המוביל שלכם עלו למטוס ירדנה ארזי, רותי הולצמן ולאה לופטין, AKA שוקולד מנטה מסטיק, אחלה זמרות אבל בכדורסל, איך נאמר, פחות.

אתם, אל"ף, מתבאסים רצח ומוותרים על המשחק, או, בי"ת, נזכרים שהסגל שלכם העונה יותר עמוק מהבור האלקטורלי של מפלגת העבודה, ומבקשים מדניאל טייס לקלוע 14 עד המחצית?

תוצאת תמונה עבור שוקולד מנטה מסטיק
קיירי, טייטום והורפורד, הלילה בדטרויט

אז קיירי, טייטום והורפורד חברו הלילה ל-13 נק' משותפות ב-17-5 מבחילים מהשדה, אבל הסלטיקס בכל זאת הובילו ב-25 במחצית. כי הירוקים השנה, כאמור, יותר עמוקים מים המלח, וכשהכוכבים שותקים, שחקני המשנה רועמים.

הפיסטונס עוד הובילו 7:11 בפתיחת הרבע הראשון, אבל אז לא נשרקה עבירה לטובת גריפין, מאמן הפיסטונס קייסי השתולל וקיבל טכנית, האורחים רצו 0:8 ו-11:23 עד סוף הרבע, והוסיפו רבע שני של 20:33 כדי להוביל ב-25 במחצית ואתם נמנעתם מאוטו זבל של הבילויים רק כי זה טריק משומש. למחצית השנייה עלו הקבוצות בעיקר בשביל להחתים שעות נוספות, למרות שהמארחים עוד צמצמו ל-15 בסוף הרבע השלישי.

בסיום, כאמור, זה היה חד משמעית סלטיקס, עם 89:109 עגול על הפיסטונס שמפסידים לראשונה העונה ויעלו על הטיסה לבוסטון, לקראת ההתמודדות השנייה ברצף בין השתיים, עליה תשמעו ממני ביום רביעי בבוקר.

ג'יילן בראון עם 19 הוביל ארבעה קלטים בספרות כפולות, כשלצידו בחמישייה מופיע סופסוף הייווארד עם 15, ומהספסל תומכים תייס מיודענו שסיים עם 17 ו-8 ריב', מוריס עם 18 ו-8, וסקרי טרי רוז'ייר 14. סמארט עם 9 אס' חיפה על חיוורונו של האירווינג.

בדטרויט נכחו דראמונד עם 18 וסטנלי ג'ונסון 16. גריפין, שהתחיל עם ממוצע 33.5, סיים עם 7 בלבד, ב-13-2 מעוררי פלצות מהשדה, כולל 4-0 מחוץ לקשת.

 

ניו אורלינס פליקאנס (1-4) 111 – יוטה ג'אז (2-3) 132

זוכרים את הבדיחה על שוקולד, מנטה ומסטיק עולים למטוס ממקודם? אז אינגלס.

האוסטרלי הגיע למשחק החוץ בניו אורלינס לא מאופס, וסיים עם 7 ב-10-2. כמה טוב שיש חברים, מייטס בשבילכם, שנותנים גב כשצריך.

ולא מזיק כמובן לגלות שה-MVP קנדידייט המקומי לא משחק בגלל מרפק כואב.

אז רוביו, גובר ודונובן מיצ'ל דווקא כן הופיעו למשחק, ותרמו יחד 75 נקודות למאמץ המלחמתי, והג'אז הראו למקומיים מה קורה כשאנטוני דייויס לא שם כדי לעשות את הקטע הרגיל.

הפליקאנס הבלתי מנוצחים פתחו את המשחק היטב, והובילו בסיום הרבע הראשון 28:31 ואז, הגיע הרבע השני. האורחים מיוטה פתחו מבערים, הידקו הגנה וטסו ל-18:36, בדרך ליתרון 15 במחצית, 49:64.

במחצית השנייה זה היה יוטה על קרוז קונטרול, לפני שווסלי ג'ונסון צימק בשלשה ל-8, 102:110, שש וחצי דקות לסיום. האורחים נתנו סקוויז נוסף, חזרו ליתרון בטוח, ובסיום 111:132 לטובת הג'אז, תבוסה ביתית והפסד ראשון העונה לניו אורלינס.

את יוטה הובילו רוביו עם 28 נקודות מרשימות ו-12 אס', ולצידו גובר עם 25, 14 ריב' ו-4 חסימות, ומיצ'ל עם 22 ו-6 אס' כשאוסטרלי אחר, אקסום, עולה מהספסל עם 11 כדי לחפות על אינגלס ידידו משם למטה.

הדייויסלס ניו אורלינס ניסו להסתפק ב-25 של מירוטיץ' וב-18 של הולידיי, אבל כשבתיק שהבאת למשחק חסרות 27.3 נק', 13.3 ריב', 2.5 חט' ולא פחות מ-3.8 חס' (הממוצעים של הגבה, אל תעשו את עצמכם טמבלים עכשיו) נורא קשה לנצח.

אלפריד פייטון עזב את המשחק ברבע השלישי, מדדה על קרסול מעוקם. מפתיע מזה, בדקות הסיום דווח על נוכחותו על הפרקט של אחד, ג'ליל אוקאפור, ב-2014 בחירה מס' 1 בדראפט, והיום משקולת בקצה הספסל של הפליקנס. ג'ליל דנן סיים עם 11, לשאלתכם.

אטלנטה הוקס (3-2) 85 – שיקגו בולס (4-2) 97

בשולי החדשות נפגשו אטלנטה שתי קבוצות מירכתי הליגה, בהתמודדות שיכולה הייתה להיות מעניינת, לולא נערכה היום במקום לפני 30 שנה בערך. השתיים "רצו" שכם לשכם במשך רוב המשחק, כש-2:47 טוריאן פרינס המקומי מצמק ל-4, 85:89 לטובת הבולס. ואז רצו האורחים 0:8 והמשחק הסתיים. חוץ מזה, האורחים צלפו ב-10-7 משלוש ברבע האחרון.

חוץ מזה, וואלה אין הרבה מה לספר.

זק לווין הוביל את המנצחים משיקגו עם 27 ו-11 ריב', ג'בארי פרקר תמך מהספסל עם 18 ושחקן בשם ריאן arcidiacono הוסיף 13 ו-7 אסיסטים. בין המבטאים נכונה תוגרל טיסה זוגית לאילת.

את ההוקס המקומיים, שימריאו בקרוב למשחק הבא בפילדלפיה מחר, הוביל פרינס עם 16. טריי יאנג תרם 13 עם 6-0 מחוץ לקשת, וינס קרטר בן ה-41 הוסיף 12 באחוזים טובים, ודדמון עלה מהספסל עם דאבל 13 מרשים בנק' וריב', שלא הספיק.

פילדלפיה סבנטי סיקסרס (3-3) 105 – שארלוט הורנטס (4-3) 103

הסיקסרס אירחו בביתם את ההורנטס מתוך כוונה מלאה להעלות את מאזנם ל-50 אחוז עגול ונאה. דקות של מתח נרשמו לפני המשחק עקב שאלת כשירותו של ג'ואל אמביד, שנקע את הקרסול באימון ביום שישי. מאחר והקמרוני הגיע לדאבל דאבל בכל משחק מתחילת העונה, נוכחותו נדרשה גם הפעם.

אז אמביד שיחק, ותרם 27 ו-14 ריב', נוסף על 2 חס' ו-5-1 מהשלוש, והסיקסרס ניצחו, אחרי משחק צמוד שבו עבר היתרון מצד לצד כמעט ללא הרף. וכך יצא שכאשר קמבה ווקר צלף את השלשה השלישית שלו (מתוך 15 ניסיונות, תרגיעו…) 3:06 לסיום, לוח התוצאות הראה רק 9 – 99:99.

אבל היי, בדיוק בשביל זה משלמים בפילי אקסטרה על הרדיק… ג'יי ג'יי צלף שלשה והעלה ל-99:102. ווקר ענה בשתיים, ואז סימונס מצא את קובינגטון לשלשה שכולה בינגו. 101:105, 1:44 לסיום, והמשחק נגמר. מכאן עד לסיום זה היה רצף איבודים, החטאות ועבירה אחת של סימונס על קמבה לשלוש, 2.6 שניות לסיום. ווקר החטיא את הראשונה, שם את השנייה, ואת השלישית החטיא בכוונה, לשווא.

את הסיקסרס, כאמור, הוביל אמביד עם 27 ו-14, ולצידו קובינגטון 14, 10 ריב' ו-4 חס'. סימונס דייק ב-20-5 בלבד, בדרך ל-14 ו-12 ריב'. רדיק עלה כרגיל היטב מהספסל עם 15. פולץ שאלתם? 10 נקודות, ללא ניסיונות לשלוש.

אצל האורחים משארלוט, ללא טוני פרקר קשישא שקיבל מנוחה, ווקר התפוצץ עם 37 ו-6 באס' וריב' וברידג'ס עלה מהספסל עם 14 שלא הספיקו.

https://www.youtube.com/watch?v=1HLZjfb5PC8

 

כאן מסתיימים שידוריי להבוקר, והמקלון עובר לניב, שימשיך אתכם עד הסוף המר. אבל לפני כן, ניקס.

דמיינו לכם חבורה מוזרה שנפגשה במקרה ומדי פעם יוצא לה משהו מגניב, גם אם הקשר בינו לאיכות או לתחום העיסוק לא ברור במבט ראשון.

נכון ישר חשבתם קלאנדוניה??

או ניקס?

תחליטו אחרי שתצפו.

קליבלנד קאבלירס (6-0) 107 – אינדיאנה פייסרס (2-4) 119

תודה דובי על הקטע האמנותי. ברשותך, נחזור לכדורסל. אם אפשר למה שהולך אצל סגנית האלופה כדורסל. הקאבס, יחד עם אוקלהומה הקבוצות היחידות בליגה ללא ניצחון ואם ניתן להגיד על אוקלהומה שזה לא מבטא את הציפיות מהם להמשך העונה, קשה לראות מהיכן תגיע הישועה באוהיו. אולי מעוד בחירת דראפט ראשונה.

זה התחיל צמוד ואינדיאנה לא הצליחה לברוח לכל אורך המשחק, אבל לא היה ספק מי שולטת בעניינים. אינדי ממשיכים לשחק כדורסל אולדסקול, כשהפעם זורקים 13 פעמים בלבד מהשלוש (וקולעים 5), אך כשהם מסיימים עם 65% מהשדה, למי אכפת משלשות?

בוגדנוביץ' הנהדר הוביל חמישייה בספרות כפולות עם 25 נק', אולדיפו עם 24, כשטרנר, קוליסון וסבוניס מוסיפים 15 כ"א.

בקליבלנד רודני הוד עם 17 נק', 15 נק' יחד עם 12 ריב' ללארי נאנס מהספסל. סקסטון קולע 12, באחוזים גרועים מהשדה אך הצליח להגיע לקו 9 פעמים שזה סימן מעודד אם מחפשים אחד כזה.

 

ממפיס גריזליס (2-3) 117 – פיניקס סאנס (4-1) 96

למרות היעדרו של דווין בוקר שעדיין מחלים מפציעה מציקה בשריר ההאמסטרינג, הציפיות לפני המפגש היו שנראה קרב גבוהים רוקים נוסף, כשהפעם בחירה 1 אל מול בחירה 4. אז אייטון ניצח בגדול בקרב הזה כשהראה בפעם המי יודע כמה שלשים נק' על הלוח לא הולכת להיות הבעיה שלו. אבל כשרוב הנקודות נקלעות בגארבג' טיים הן מרגישות פחות טעימות לאוהדי הסאנס.

ממפיס פתחו בסערה כשהם עולים ליתרון 20 כבר ברבע השני והפכו את שאר המשחק למיותר. ג'ארן ג'קסון התקשה מאוד להישאר במגרש בלי לעשות עבירות ושיחק 15 דק' בלבד (כולל טכנית) אך צמד הוותיקים קונלי את גאסול היו שם לעשות את העבודה.

גאסול קלע 19 וקונלי 18 כששניהם נחים כל הרביעי, ג'קסון כאמור רק 6 נק' ב-15 דקות משחק.

בפיניקס אייטון עם שיא בקריירה הצעירה שלו של 24 נק', אך לא קיבל עזרה מאף שחקן אחר כשאריזה ממשיך להיראות אסון עם 6 נק' ב-1 מ-8 מחוץ לקשת. ריאן אנדרסון, עוד אחד שציפו ממנו לרווח את המשחק עבור פיניקס, עם 3-15 מתחילת העונה, כשהיום תורם שלשה בודדת מ-3 נסיונות ו-7 נק'. גם ג'וש ג'קסון לא היה שם לעזרה עם 6 נק' וכשהחמישייה שלך קולעת ככה, איך אפשר לנצח משחקים?

מיאמי היט (2-3) 120 – פורטלנד טריילבלייזרס (2-3) 111

כן ג'ימי באטלר, לא ג'ימי באטלר, את שחקני מיאמי זה לא מעניין. הם באים לעשות עבודה. שמו של ספולסטרה אף פעם לא עולה כשמדברים על מאמנים מהשורה הראשונה של הליגה אבל הוא מוכיח בפעם המי יודע כמה שאצלו, גם כשאין כוכבים- יש קבוצה.

אלו בדיוק המשחקים שגוראן דראגיץ' אוהב. לילארד אמנם השתולל כל המשחק, אבל בדקות החשובות דראגיץ' קלע יותר מפורטלנד כולה כשהוא קולע 8 נק' אל מול 7 של האורחים ב-3 הדקות האחרונות.

לילארד כאמור המשיך בכושר הנפלא שבו הוא נמצא מתחילת העונה והיה פשוט נהדר כשהוא מושך את קבוצתו מפיגור בן 19 נק' להובלה ברביעי, אך זה לא הספיק אל מול הופעת הקלאץ' של דראגיץ' וחיזוק המלתעות ההגנתיות של מיאמי כולה.

למיאמי: דראגיץ' עם 28 נק', קלי אוליניק עם 19 ודוויין ווייד שוב היה נהדר מהספסל עם 19 נק' משלו, כולל 4-6 מהשלוש(!).

לפורטלנד: לילארד עם 42 נק', מקולום עם 19 אך שאר החמישייה עם 14 נק' משותפות וככה קשה לנצח.

https://youtu.be/CN_nTLvjc6s

סן אנטוניו ספרס (2-3) 110 – לוס אנג'לס לייקרס (4-2) 106

הספרס עדיין מנסים לפתח כימייה בין שני הכוכבים שלהם ופופוביץ' בילה בשבועיים האחרונים הרבה שעות בחדר הווידאו כדי לנסות ולתקן את ההגנה שהיתה רחמנא לצלן- הכי גרועה בליגה אחרי 4 משחקים.

הלייקרס מצידם גם הם מנסים לאזן את הרוטציה ולהשתפר ממשחק למשחק, והערב פתחו מצוין כשהובילו על הספרס מהפתיחה באלאמו דום. שתי הקבוצות התקשו בהתקפה אך המשיכו להראות נחישות ולחפש דרכים לנצח.

ברביעי סן אנטוניו כבר הובילו ב-8 נק' הפרש אך לברון ב-4 נק' רצופות ואסיסט לשלשה של ג'וש הארט הוריד את ההפרש לנק' בלבד. דה רוזן הגיב בפיידאווי יפהיפה 15 שניות לסיום על הארט והספרס דאגו להגן על היתרון ולקחת את ה-W.

"אלו הדברים שאנחנו רגילים לראות כאן", אמר פופוביץ' לאחר שקבוצתו הידקה את ההגנה ברבע הרביעי לאפשר 18 נק' בלבד של האורחים, "אם נוכל להפוך את זה להרגל, ננצח הרבה משחקים. אנחנו עדיין לא שם ומחפשים את היציבות שלנו, אבל הופענו הערב בהגנה וזה היה נהדר".

לספרס: דה-רוזן עם 30 נק', 12 ריב' ו-8 אס', 15 לאולדריג', ו-16 לפורבס כשגיי מספק כוח התקפי חשוב עם 16 נק', 10 ריב' ו-5 אס' מהספסל.

ללוס אנג'לס: לברון עם 35 נק' ו-11 ריב', קוזמה עזר עם 15 והיחידי מהחמישייה בספרות כפולות. לונזו בול פתח במקומו של רונדו שחזר מהשעייה אבל נראה שוב מעט אנמי, עם 6 נק' בלבד. רונדו קלע 12 מהספסל וסטפנסון עם 14 ו-9 ריב'.

 

מילווקי (0-6) 113 – אורלנדו מג'יק (4-2) 91

לא היה ספק לרגע מי תנצח את המשחק הזה, וכשאורלנדו קולעים 10-43 מחוץ לקשת, ברור שהמשחק הפך לזמן זבל מהר מאוד.

מילווקי ממשיכה להיות בלתי מנוצחת כשהמבחן האמיתי שלהם יהיה מחר בקרב הבלתי מנוצחות אל מול טורנטו.

המארחים עמדו במבחן כשיאניס לא פתח את המחצית השנייה עם חשש לזעזוע מוח, אך רמסו את המג'יק 28-17 ברבע הזה.

אנטטקומבפו קיבל מרפק בראשו מאהרון גורדון ברבע השני ונשכב על הפרקט נאנק מכאבים, אך חזר לעמוד על הרגליים. "הוא קשוח", אמר גורדון על הפריק היווני, "נתתי לו מרפק לא מכוון, זה היה קשה. כל הכבוד לו שהוא קם על הרגליים. הוא בחור חזק."

יאניס שיחק ברבע השלישי ומעט ברביעי כשהקבוצה בוחנת כל תנועה שלו וסיים עם 21 נק' ב-19 דקות בלבד. קריס מידלטון (18 נק') ומלקולם ברוגדון (16) עזרו לסחוב את הקבוצה לניצחון. דונטה דיווינצ'נזו הזכור לטובה מאלופת המכללות ווילנובה נראה כמו בחירת דראפט מוצלחת נוספת של הבאקס כשתרם 15 נק' מהספסל.

אורלנדו: ווצ'ביץ' עם 16 נק' ו-9 ריב' וגורדון רק עם 9 נק' עדיין צריך למצוא את היציבות שלו בליגה בכדי להיחשב לשחקן מוביל.

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 72 תגובות

  1. תודה רבה!
    חוץ ממילווקי שמתפוצצים בלי סוף, אמנם מול אורלנדו, מתחיל להתאזן.
    כואב הלב על ווקר בשארלוט. לא יאומן מה שפופ עושה בסן אנטוניו.

  2. סיקור דליקטס!
    פעם שניה שהספרס מנצחים את הלייקרס במשחק צמוד. איך אומרים: "את מה שעוד לא למדת אני כבר הספקתי לשכוח.."
    מיאמי מציגה עומק מרשים למרות רשימת פצועים אריכה כאורך הגלות. מקולום חייב לעבור בטרייד בתמורה למספר 4 רציני. הם לא יגיעו ככה לשום מקום.

    1. אני לא רואה ב-PF את נקודת החולשה שלהם. זאק קולינס רוצה לפרוץ אך מגבילים אותו בדקות בגלל נרקיץ' שנותן הרבה אך גם לוקח וזה לא נראה שהם יכולים לשחק יחד. ואמינו הראה ש-PF זו העמדה האמיתית שלו כיום ב-NBA. קשה לי לומר את זה כי אני מאוד אוהב את טרי סטאוטס אך זו נראית קבוצה לא מאומנת. זה לא רק ההירו בול הנפוץ אלא הרוטציות שאיכשהו לא נדבקות נכון. וגם כשמשהו נדבק הוא לא נבחן שוב.

      החמישייה של פורטלד שלילית עד כה כי סטואטס רצה את ליימן שם על עבודתו הקשה בשני צידי המגרש. בפועל הוא לא נראה ברמה של שחקן חמישייה בקבוצת צמרת.

      החמישיות שהכי זורמות הן אלה עם אמינו ב-4, נרקיץ' ב-5 וטרנר ב-SF. לא כי טרנר כזה מדהים אלא כי למרות שהוא מוגבל במשחקו הוא נותן עוד פליימייקר (כי 2 כיום לא תמיד מספיק). מצד שני החיבור של זאק קולינס יחד עם מיילס לנארד הוא מעניין מהספסל כי הוא מאפשר ריווח מטורף של כולם והוא מאפשר לקולינס האתלטי לשמור על ה-PF וללנארד השרירי להיות תחת לסל. קולינס בנוסף הוא חוסם וויקסייד מדהים ואיכשהו זה עבד בלא מעט משחקים. הוא גם לא נופל מנרקיץ' בידע שלו לבצע חסימות לקלעים או לבצע פיק אנד רול. אם נתעלם מהמשחק הלילה אני לא בטוח שנרקיץ' הוא פיתרון ארוך טווח טוב. אולי דווקא הורדה שלו לספסל כדי להפוך לשחקן מטרה עם החמישייה השניה (לרווח אותו עם קארי סטאוסקאס, ליימן ואמינו) תועיל לקבוצה. אני כרגע לא רואה שחקן שפנוי לטרייד שפורטלנד ראלית יכולים להשיג. בעולם אידיאלי הם היו תופרים טרייד על פאסקל סיאקום אך לפי איך שטורונטו רואים אותו אין מצב לטרייד כזה

  3. תודה על הסיקורים.
    תוצאות קצת מפתיעות הבוקר, למרות שאם ניקח בחשבון שבקליבלנד קווין לאב לא שיחק, בפיניקס לא שיחק בוקר ובניו אורלינד לא שיחק דיוויס אז נבין שלא כל כך מפתיעות.
    התוצאה של היום לדעתי זה הניצחון של הסלטיקס על הפיסטונס

  4. תודה רבה, חבל שלא היה משחק של הניקס בשביל שנזכה לעוד מפנינותיך דובי!. ישר כוח ניב ודובי על סיקור מהיר, מדויק והכי חשוב מאד הומוריסטי. אני חושב שהבאז על מילוויקי עוד ירגע, שיחקו בעיקר נגד קבוצות מאד חלשות.
    לגבי בוסטון, אני הייתי מאד מודאג במקום בראד סטיבן – הכוכבים חלשים להחריד, זה כמעט נראה שגגל שהחוזה שלך יותר גדול אתה משחק פחות טוב. לא הגיוני שקיירי בכאלה תצוגות נפל.

  5. למה דה רוזן לא מוזכר ברשימת המועמדים לMVP? אין לי כרגע את הסטטיסטיקה שלו עד עכשיו אבל ברור לי שבאזור ה25 נקודות מדי ערב
    האיש סקורר ענק לוקח קבוצה בלי רכז שהכוכב שלה הוא אולדריג' והופך אותה לקבוצה התקפית ומהנה! {אה גם פופ מאמן}
    דהרוזן עוד יגיע רחוק העונה.

    זאק לאווין ממשיך את העונה המטורפת שלו טייטום אאוט לוין אין.

    דבר נוסף-איך אני לא רואה ב"חם מהתנור" שבילי דונובן פוטר?
    איך?

    1. 1+ על הסייפא.

      ההודעה כבר נכתבה וממתינה בתיקיית הטיוטות. אוקלהומה מול פיניקס הלילה, בבית, אם הם לא מנצחים ילחצו send, אם כן – אולי זה יקח עוד כמה משחקים.

      השאלה האמיתית, שקצת עברה מתחת לרדאר הקיץ, היא מדוע בכלל האריכו את החוזה שלו. גו פיגר.

      1. מה עם הרישא?
        אתה לא מכיר טובה לדה רוזן??
        האיש מציל אתכם מעונה מסויטת מלאת הפסדים מביכים לאטלמטה ולקינגס…תרשום, פופ הולך להפוך את דה רוזן לשחקן היסטורי! הופעות אדירות בפלייאוף, גמרים, אולי גם אליפות, תזכור את הפעם הראשונה ששמעת את זה…{גם אני ממושפעי שמעון…}

        חוץ מזה שדהרוזן הוא "ספרסי" באישיות, אפור, יעיל, ולא בטוח שהשמש זורחת וכו'

        1. 🙂

          א. מודה לדרוזן – אחרי הקיץ הזה שום דבר לא נתפס אצלי כמובן אליו. כל סל וכל נצחון הם הישג.

          ב. אני סובל ממה שגילרי הגדיר כ"הטית האוהד המודאג", וכל פעם בטוח שזהו, המזל שלנו יגמר והאמת המרה תופיעה לפנינו… אז אני לא רוצה לנחס…

          ג. קצת יותר ברצינות – השאלה איפה העונה הזו תיגמר, ואיפה היא לא תיגמר (באליפות). ההצטלבות של הדומיננטיות של גולדן עם הנטישה של קוואי, דווקא נראו לי חלון זמנים מצוין לריבילד מלא, אז לטווח הארוך אני לא בטוח ששמירה על הרצף ההיסטורי ואולי סיבוב שני בפלייאוף, שללא ספק יהיו הישג עצום בנסיבות האלו, שווים יותר מאשר איזו עונת דרדלה ומקום טוב יותר בהגרלת הדראפט. אז כנראה שהדיון הזה כבר הוכרע, אבל עדיין, למה רק לאטלנטה וסקרמנטו מותר לפנטז על איזה ציון וויליאמס או בארט כזה? אחרי עשרים שנה גם לנו מגיע מישהו כזה, לא?

  6. תודה רבה לדואו, אחלה סיקור.

    כנראה שמה שדרוזן היה צריך כדי לא למצמץ מול לברון הוא לשחק אצל פופ. כל הכבוד לספרס – חדשים, פצועים, בלי הגנה, קולעים 18% לשלוש… ועדיין מצליחים לנצח. ממש מרשים. מה שכן, יענקל'ה יצא לגמרי מהרוטציה… ודווקא מול קבוצה עם מגי – צריך לראות איך מחזירים אותו לעניינים.

    ועוד בגזרת המועדונים עם האופי – כל הכבוד למיאמי. תמיד קבוצה קשוחה שמוציאה לך את המיץ.

    נקווה שיאניס יהיה כשיר לחלוטין למשחק מחר מול קוואי – דו קרב אדיר בין שני השחקנים הבולטים במזרח עד עכשיו, בין שתי הקבוצות החזקות במזרח עד עכשיו, ובין שני מאמנים חדשים – אחלה סיפור, ואחלה כדורסל.

  7. לכל הדואגים לסלטיקס אל דאגה. בקרוב שיתחברו יתחילו לרמוס. יש שם חבלי לידה וקיירי לא ימשיך לנגר כל העונה מבטיח לכם.

    יש להם הגנה רצח ורוטציה רצח גם בימים רעים של ההתקפה. מרקוס מוריס ג'וקר רציני ביותר מהספסל.

    דה רוזן בהחלט בטופ 10 במירוץ ל-MVP כרגע.

    נ"א כבר הפסידו בראשון מבין השישה הרצחניים שצפויים להם (ראינו הלילה איזה צוות בדיוק יש סביב דיוויס בלעדיו, כלום ושום דבר), עוד 5 משחקים מאד קשים נותרו להם ברצף. בהצלחה להם.

    האולסטאר לונזו בול חזר לככב ובדרך להיכל התהילה לשלוט בליגה- לונזו בדרך להוביל ל-3 נצחונות רצוף עכשיו מול ההוקס ההיט והמאבס.

    1. אהה ודיאנדרה אייטון זה הדבר האמיתי, כל השאר סתם תאמינו לי. וזה עוד בקבוצה שלא מוסרים לו, לא מסוגלת לקלוע שלשות לרווח לו ובלי רכז. אין לכם מה אייטון היה עושה לצד כריס פול למשל.

      1. היה בה הגיון גם אם לא נכון. זה לא מקרה ג'יי אר סמית' או דיאנג'לו ראסל מאתמול. הם היו מינוס 3 עם 6 שניות לסיום. הוא הבין שלייאפ היה מוריד למינוס אחד והצריך פאול של קליעת עונשין במיידי כאשר אין ללייקרס טיים אווט כדי לסדר מהלך. היה מספיק זמן לזריקה טובה

  8. תודה על הסיקור!
    רק מה יש לך דובי מלאה לופטין? בחורה נחמדה מאוד, "אנחנו שנינו מאותו הכפר", רק לפני כמה שבועות ראיתי אותה אצלנו בחד"א . . .
    קראתי איפשהו שמכרו כרטיסים ב 2$ למשחק של הקאבס 🙁
    שאלה למי שדורש את הראש של דונובן – יש לכם על הכוונת מישהו יותר טוב?
    צריך להבין שהבעיה של האימון בנב"א זו לא בעיה של מאמנים אלא בעיה של השחקנים, שחלקם בלתי ניתנים לאימון. מה רציתם שהוא יעשה, שיספסל את ווסטברוק, שבפסק זמן יתן לו שיעורים פרטיים באיך לנהל התקפה תחת לחץ של שעון? יש דברים שמאמן בנב"א פשוט לא יכול לעשות (ראו מקרה ד. בלאט)

        1. בלאט לא יבוא אם מציעים חוזה מקבוצה עם פוטנציאל גמר מערב?
          האמת שכל הסיסטם של הקבוצה בנוי עקום, כל פעם שראסל מוציא לשלשה ,תראו את המשחק מול בוסטון ראסל מוציא לזריקות חופשיות ל3 והחברה' מנגרים, בכל פעם שהכדור אצל גרנט אתה במתח יכנס? לא יכנס? אה,לא נכנס, וכן הלאה, וכן הלאה…

    1. בעניין דונובן – אני מסכים שהבעיה היא השחקנ(ים), אבל אם אכן כך צריך להטריד אותו.ם, ואם לא מטרידים… אז בכל זאת מביאים מישהו חדש שאולי יצליח להשפיע על השחקנ(ים) שלא הטרדת… אי אפשר להשלים עם המצב הזה.

  9. הסלטיקס הפתיעו אותי לטובה בחלק ההגנתי. אולי קיירי לא היה טוב בקליעה אבל סיפק הגנה מצויינת לראשונה העונה. טייטום היה רע גם בהתקפה וגם בהגנה. טוב שהמחליפים והמחליפים שלהם עשו עבודה מצויינת גם בהגנה וגם בהתקפה.
    ושאלה לא קשורה
    מי יודע לאן נעלם יונתן S? היה רכיב חשוב באתר ואפילו העלה מספר פוסטים. משום מה נעלם ולא התפקד לעונה הנוכחית….
    אולי מנחם יודע?

    1. אההה, ועוד דבר, היום היה הסיפתח של ווילימס ה III עם דנק ויותר חשוב עם 3 חסימות ב 7 דקות….. האם הוא באמת יכול להפוך לתואם ביל ראסל? הלוואי, כי בוסטון צריכה שחקן בצבע שייתן 10 ו 10 בריבאונד ובגגות.

    2. קיירי כבר נתן משחק הגנה טוב אחד לפחות שראיתי, והשנה הוא מתרכז בלהיות "רכז" – אסיסטים, הנעת כדור, הגנה.
      הנקודות יבואו כשיצטרכו אותן, אין מה לדאוג לו.

  10. סיקור משובח
    הנקודה שלדעתי כואבת ביותר לליקרס זה איך דרוזן, הציפלון הזה, לוקח 12 ריבאונדים ???
    רק על זה הייתי מעמיד אותם על שבר סאן אנדריאס…. שירגישו את האדמה רועדת 🙂

  11. עברו 24 שעות בדיוק מהטבח בפיטסבורג ולפי מה שראיתי אין באתר תגובה או פוסט שמזכירים בשוליים את הנושא.
    כי התרגלנו ? כי זה לא קשור ? כי אין מה להגיד ? יכול להיות. אולי יש הסבר אחר.

      1. נכון, אבל באתר שאוהב לחטט בצורת החיים האמריקאית בלי סוף, ובהתחשב שזה הפשע האנטישמי הכי חמור בהיסטוריה של ארה"ב, זה קצת שונה.
        האמת שהתרגלנו, מבחינת סטנדרטים ישראלים זה כמעט לא נחשב. בדיוק כמו שאין לי מושג אם ירו או לא ירו רקטות בדרום, זה כבר לא מזיז לי, לצערי.

    1. הנה אתה הזכרת, אפשר לסמוך עליך.
      די נו, מה רצית? זה לא אתר חדשות כאן. בשביל זה יש ווינט, וואלה, ומאקו שמהם אנחנו בורחים

    2. אתה באמת רוצה לפתוח דיון על נושא שאינו קשור לאתר ויוביל שוב להתנצחויות פוליטיות? יש עוד הרבה מאורעות נוראים אחרים שלא הוזכרו כאן וטוב שכך. אני לפחות מנסה לשמור את מה שקורה כאן כפינה מנותקת מ"העולם האמיתי"

    3. אוקי. התיחסות.

      העולם השפוי לארהב: אל תתנו יד לימין הקיצוני השמרני
      ארהב: מושיטים יד לימין הקיצוני השמרני
      העולם השפוי לישראל: אל תתנו יד לימין הקיצוני השמרני
      ישראל: מושיטים יד לימין הקיצוני השמרני
      העולם השפוי: אל תמשיכו לתת להם יד. יקרה משהו נורא
      ישראל וארהב: יד

      מי ידע שזה יכול לקרות?

  12. אתה צודק, יש הסבר אחר: כולם פה סססמולנים, שנורא שמחים על רצח של בני אדם בכלל, ובמיוחד יהודים.
    איך זה? מספק?

      1. האמת כשקרה אסון השטפונות בערבה האתר ציין את זה בפוסטים ובתגובות מעניין באמת מה ההבדל?
        בכל מקרה זו לא הבימה לדון על כך, יש מספיק פורומים חשובים יותר ש דנים על החלשות הקשר בין יהדות התפוצות לישראל שבטח ישמחו לשמוע את דעתך.

  13. סיקור גדול.
    הג'אז כבר עם 2 נצחונות חוץ על יריבות בקרב על המקום השני במערב שניהם בלי שחקן מפתח (דייוויס ופול) אבל מה אכפת לסניידר

    1. הג'אז ימדדו ביכולת שלהם לנצח את הקבוצות החלשות מהן. זה ההבדל בין מקום שני למקום חמישי, נצחונות על ממפיס ודומותיהן.

      1. ברור, אבל נראה שאת המשחק שהפסידו בממפיס שהיו אמורים לקחת "הרוויחו" ביוסטון חזרה. אני מאוד נהנה מהג'אז של העונה והסטרץ' ברבע השני שהם עצרו את הפליקנס ל-4 נקודות ב-7 דקות היה מדהים. נראה שאם הצרות אצלכם ממשיכות ככה הג'אז ההימור שלי לטופ 2

        1. הימור לא רע עם איך שנראות היריבות. קבוצה מגובשת שיודעת מה היא רוצה מעצמה. עדיין יש לי ספקות לגביה אבל נראה שבאמת אין תחרות גדולה עד עכשיו על המקום השני.
          גולדן סטייט ועוד 29. כרגיל.

  14. תודה לדואו שלולא דמסתפינא לפתוח דיון ארוך כאורך הגדול הייתי אומר שעומד בשורה עם מייקל ופיפן, סטף ודורנט או לפחות עדי גורדון ופפי תורג'מן.
    מיטצ'ל עם עקומת לימוד מהירה כהרף עיין. הבן אדם מסר הרבה יותר המשחק וממש לא כפה זריקות. פשוט שחקן שהולך לשלוט בליגה.

  15. ריאן ארצ׳ידיקונו – אלוף מכללות לשעבר עד כמה שאני זוכר.
    כבר שנה שעברה היה בליגה אבל לא קיבל הזדמנות

    1. שארלוט:
      אופציה א' – מנפחים ממוצעים לחמישייה בשביל לתפור טרייד ואז להעלות את הצעירים

      אופציה ב' – השמרנות בשארלוט חוצה מאמנים ולדידם ניתן להדיח שחקן חמישייה רק בטרייד, פרישה או מוות

  16. לא בדקתי את הסטטיסטיקה אבל רק לפי מראית עין, ב3 שנים האחרונות זה נראה שאין בליגה שחקן שיותר נחנק במשחקים צמודים מאשר קמבה ווקר, אני לא זוכר מתי הוא הוא הגיע למאני טיים, לזכותו יש לציין שבינתיים הוא נותן עונה מטורפת.

    1. יש כל מני הגדרות לקלאץ'. באופן כללי הוא תפקד טוב בזמני קלאץ' אך בקלאץ' של הקלאץ' (באזר ביטרים פוטנציאלים או זריקות מכריעות משחק) הוא התקשה מאוד שנה שעברה ומראה טרנד דומה בניתיים. דווקא לפני שנתיים ושלוש פחות. הוא היה סבבה. מה שכן הוא בין המובילים בליגה בקליעות בקלאץ'. יש אתר טוב שמראה את זה

      http://stats.inpredictable.com/nba/ssnPlayerSplit.php?season=2018&pos=ALL&team=ALL&po=0&frdt=2015-10-27&todt=2016-06-19&shot=both&dst=plyr

  17. כבוד ללברון על ההישג הגדול (מקום 6 בכל הזמנים בנקודות, וגם בסלי שדה).

    מה שמעניין הוא שכל השישה הראשונים בשתי הרשימות (מלבד מייקל כמובן) – שיחקו בלייקרס:

    קארים
    מלון
    קובי
    ווילט
    לברון

    ולא רק ששיחקו – אלא הגיעו להישג הנ"ל במדי הלייקרס. זה בעצם מראה שהקלעים הגדולים ביותר בהיסטוריה (מלבד מייקל) סיימו כולם את הקריירות שלהם בלייקרס – מדהים לדעתי.

  18. כהרגלי מאז פתיחת העונה ראיתי רק את הלייקרס – ספרס.
    אומנם רק פתיחת עונה אבל לעזאזל עם הספרס הלא נגמרים הללו,
    עולים לך עם הרכז השלישי שלהם והופ נראה כאילו זה הכי טבעי שיש,
    השילוב בין למרקוס ודרוזדן עובד לא רע ואפילו גאסול פתאום תוקע לך שני פוטבאקים ברבע הרביעי כאילו חזרנו עשור אחורה…
    רק אני או שלברון נראה הכי באיזי שלו בקריירה?? יכול להיות שגם הוא הוריד ציפיות מהעונה הזו של הלייקרס??

כתיבת תגובה

סגירת תפריט