אירועי דיומא – 27.10.2018

כדורגל

ליגת העל – מחזור 8 / מתן גילור:

18:00 הפועל רעננה-מכבי פתח תקווה (ספורט 5 לייב). שתי הקבוצות נמצאות בתקופה לא טובה. רעננה עם 6 נקודות מתחת לקו האדום אחרי הפסד בב"ש 0:2. פ"ת, לשמחתה, נשענת על פתיחת העונה הטובה שדי נעלמה עם הפציעה של סולומון. אחרי תיקו 0:0 עם סכנין היא במקום החמישי עם 10 נקודות. בפ"ת, בנוסף לסולומון, גם חביבו ואלקיים צפויים להעדר.

18:00 איחוד בני סכנין-עירוני קרית שמונה (ספורט 4). סכנין כאמור סיימה בתיקו בפ"ת, אך היא עדיין קרובה לתחתית. היא במקום התשיעי עם 7 נקודות. ק"ש בתקופה טובה. היא במקום השישי עם 9 נקודות וחזרה מפיגור נגד הפועל חיפה לתיקו 1:1 בביתה. בשורות סכנין מוגרבי עשוי להיעדר, מה שעלול להשפיע על משחק ההתקפה של הקבוצה.

19:15 מכבי נתניה-הפועל באר שבע (ספורט 3). שתי קבוצות שמגיעות למשחק מאד מעודדות. נתניה ניצחה את מכבי בחיפה 2:0 ועלתה עד למקום העשירי עם 7 נקודות. ב"ש הצליחה לחבר 2 ניצחונות רצופים מה שהקפיץ אותה למקום הרביעי עם 10 נקודות. היא כמובן פיבוריטית ברורה למשחק היום.

20:30 בית"ר ירושלים-בני יהודה תל אביב (ספורט 4). מקום אחרון עם 5 נקודות ב-7 משחקים. עד לשם היתה צריכה להתדרדר בית"ר י-ם ואחרי התיקו 1:1 באשדוד לחוגג נמאס והוא פיטר את גיא לוזון. אפקט החלפת המאמן קצר הטווח יכול לסייע לי-ם, אבל מי שחושב שיהיה לה קל מול בני יהודה משלה את עצמו. אמנם י-ם מוכשרת יותר, אך פחות מאוזנת, פחות מאומנת והרבה יותר לחוצה. בכדורגל למומנטום יש ערך גדול. ובני יהודה במומנטום מצוין. היא לא הפסידה מאז מחזור הפתיחה וכעת היא במקום השלישי עם 10 נקודות אחרי תיקו 0:0 עם הפועל ת"א.

פרמייר ליג – מחזור 10 / אדר בר דוד

17:00 ליברפול – קרדיף (ספורט2). משחק קצוות באנפילד בין האדומים, שרק הפרש שערים מפריד בינם למקום הראשון לאורחת שרק הפרש שערים משאיר אותה מעל הקו האדום. הקבוצה של קלופ לא משחזרת את התצוגות ההתקפיות של העונה שעברה אבל נדמה שהיא יותר מאוזנת. ההגנה בראשות וירגיל ואן דייק יחד עם החיזוק בעמדת השוער בדמות אליסון הברזילאי מהווים שדרוג משמעותי ביחס לעונה שעברה ולא בכדי השוער הוציא רק 3 כדורים מהרשת. אחרי שפתחה עם שישה ניצחונות רצופים היא ספרה 3 משחקים ללא ניצחון אבל היריבות היו צלסי, סיטי ונאפולי כשרק מול האיטלקים הם יורדים מנוצחים. הם חזרו עם ניצחון על האדרספילד ואז אחד קל באמצע השבוע על הכוכב האדום בלגרד. הוולשים צברו עד כה 5 נק בלבד אבל הניצחון היחיד הגיע לפני שבוע על פולהאם עם רביעיה שאולי תתן להם ביטחון.

לה ליגה – מחזור 10 / אדר בר דוד

21:45 אתלטיקו מדריד – ריאל סוסיאדד (ערוץ one). הקולצ'ונרוס פתחו את העונה בגמגום אבל ביום רביעי הגיע השיא – לחטוף ארבעה שערים זה משהו שהקבוצה של סימאונה ממש לא רגילה לו. כל כך לא רגילה שזאת פעם ראשונה שזה קורה מאז צ'ולו עומד על הקווים. גם בליגה היא לא מרשימה אבל איבוד הנקודות הלא צפוי של בארסה וריאל משאיר אותה בתמונה והיא רק 2 נק' מהמקום הראשון. האורחים הבסקים בעונה מוזרה. 9 המחזורים הראשונים שלהם נראים כך – ניצחון תיקו הפסד, הפסד ניצחון תיקו, הפסד ניצחון תיקו. מה יהיה במטרופוליטנו?

סרייה A – מחזור 10 / דוד "פאקו" סעדה

19:00: אמפולי-יובנטוס (ONE2). "מזל טוב" ליובה, שאיבדה לראשונה העונה נקודות בתיקו מול גנואה במחזור הקודם. לא יותר ממכה קלה בכנף לרונאלדו (כבש במשחק) ולחבריו. את העוצמה של יובה אפשר היה לראות היטב בניצחון החוץ על מנצ'סטר ינייטד באמצע השבוע, בו הייתה עדיפה על יריבתה בכל פרמטר. היום מול אמפולי, שהשיגה ניצחון בודד אי שם בתחילת העונה, איבוד נקודות נוסף יהיה פחות מסביר, גם ללא מנדז'וקיץ', צ'אן וחדירה.

בונדסליגה – מחזור 9

16:30-בורוסיה דורטמונד-הרטה ברלין (ספורט 3). דורטמונד בכושר מצויין וברצף ניצחונות מדהים של 7 ניצחונות. הם עדיפים על הרטה הלא רעה שסוגרת חודש ללא הפסד.

16:30-באיירן מינכן-מיינץ 05. מינכן לא בכושר מדהים אבל הם לא אמורים להפסיד למיינץ החלשה.

19:30-הופנהיים-שטוטגרט (ספורט 3). שתי קבוצות בכושר זהה וחלש עם 4 נקודות מ-5 המשחקים האחרונים. ההתקפה של הופנהיים עדיפה ולא אמורה להתקשות מול ההגנה הגרועה בליגה, במשחק שיכול להיות עבורם יציאה לדרך חדשה.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 4

20:10: עירוני נהריה (2-1) – נס ציונה (2-1) – שתי הקבוצות ניצחו במחזור הראשון והפסידו בשניים הבאים והיום דרכיהן ייפרדו. זה יהיה גם המשחק בו אחד מהאחים סולומון (אור שמשחק בנהריה ויניב מס ציונה) ינצח ואחד יפסיד. נהריה אמנם ביתית אבל נס ציונה אמורה להיות טובה יותר ואחרי שהתאוששה מארבעה הפסדים רצופים עם ניצחון באירופה על דן בוש, אני מאמין שהיא תחזור לעצמה גם בליגה.

20:30: גלבוע/גליל (1-2) – הפועל ירושלים (0-3) – קרב צמרת ושחזור של סדרת רבע הגמר מהעונה שעברה יפגיש את מאמני נבחרות ישראל הבכירות עודד קטש ואריאל בית הלחמי. גלבוע הוכתה בבאר שבע במחזור הפתיחה אבל מלבד כמה דקות של ריפיון שעלו לה במשחק ההוא היא מציגה יכולת טובה העונה ונראית כמו אחת ששוב פגעה בזרים כשגרג וויטינגטון הוא השם הבולט במשחקי הניצחון. ירושלים מצידה הפסידה לראשונה העונה ברביעי באנטוורפן והעייפות עשויה להכריע אותה גם הלילה במשחק הלא פשוט שמצפה לה.

טניס / מתן גילור

טורניר וינה (500) – חצי גמר

15:00 מיכאיל קוקושקין-קאי נישיקורי(5) (ספורט 5 סטארס). ברבע הגמר קוקושקין הפסיד לפוקסוביץ' את המערכה הראשונה, אבל זכה בשתי הבאות בשושבר שוויון. נישיקורי ניצח את תיים ללא תנאי במשחק חד צדדי בשתי מערכות. המאזן בין השניים עומד על 7:0 ליפני.

אחריו קווין אנדרסון(2)-פרננדו ורדסקו (ספורט 5 סטארס). אחרי שהפסיד את המערכה הראשונה בושבר שוויון, צ'ורית' פרש בתחילת המערכה השני ואנדרסון עלה לחצי הגמר. גם ורדסקו ניצח את המערכה הראשונה ולאחר מכן נהנה מפרישה של מונפיס בתחילת המערכה השניה. המאזן בין השניים עומד על 5:3 לטובת הספרדי, כולל 3 מתוך 4 המשחקים בשנה שעברה.

 

טורניר חצי (500) – חצי גמר

15:30 מריוס קופיל-אלכסנדר זוורב(2) (ספורט 5 לייב). קופיל מגיע מהמוקדמות לחצי הגמר אחרי שברבע הגמר ניצח את פריץ בשתי מערכות. כאן הוא צפוי להעצר מול זוורב שניצח את באוטיסטה גם כן בשתי מערכות. זהו המפגש הראשון בין השניים.

*המלצת צפייה* אחריו רוג'ר פדרר(1)-דניל מדבדב(7) (ספורט 5 סטארס). למעלה משעתיים וחצי, 10 שבירות, חוסר יציבות וטניס איכותי לפרקים. זה מה שנתנו לנו פדרר וסימון. הראשון עם נקודות יפיפיות לצד המון שגיאות בלתי מחוייבות. השני עם חבטות העברה לעילא ולעילא. 18 ניצחונות רצופים יש לפדרר בטורניר. הוא רחוק משיאו ויגיע למשחק עייף, אבל מול הקהל הביתי קשה להגדירו כאנדרדוג. בטח מול יריב, אמנם איכותי, אך צעיר וחסר ניסיון, כמדבדב שניצח את ציציפאס גם כן בשלוש מערכות תוך 1:50 שעות במשחק שהסתיים סמוך לשעה 00:30 שעון שוויץ. המפגש היחיד בין השניים היה לפני שבועיים וחצי בשנגחאי. פדרר ניצח בשלוש מערכות.

 

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה

גראנד פרי מקסיקו – מקצה הדירוג:

מקצה הדירוג למירוץ שייערך מחר במקסיקו. שידור בספורט 5 לייב ב-21:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. יש עוד כמה משחקים בפריימר ליג היום
    מנצ'סטר יונייטד – אברטון
    שבת
    27.10.18
    14:30
    סאות'המפטון – ניוקאסל
    שבת
    27.10.18
    17:00
    ליברפול – קארדיף
    שבת
    27.10.18
    17:00
    ווטפורד – האדרספילד
    שבת
    27.10.18
    17:00
    ברייטון – וולבס
    שבת
    27.10.18
    17:00
    פולהאם – בורנמות'
    שבת
    27.10.18
    17:00
    לסטר – ווסטהאם

    1. לרוב מדובר על משחקים שאינם בפרופיל גבוה. זולת ליגת העל בישראל, בשאר הליגות אנחנו כותבים רק על משחקים בפרופיל גבוה.
      כמובן שהכל תחת שיקול הדעת של המסקר של אותה הליגה.

  2. תודה רבה ושבת שלום.
    לא צפיתי במשחק של פדרר וסימון. עקבתי באפליקציית התוצאות של ה-atp.
    שמחתי כמובן לנצחונו של השווייצרי, אבל מאוד מחבב את השחקן הרציני. טניסאי שנאבק על כל כדור וכמו שמתן כתב, אכן מחזיר לעילא ולעילא.
    לא הופתעתי, בדיעבד כמובן, מאופי המשחק ביניהם אתמול והתוצאה הצמודה. לפני עשר שנים, סימון גבר על פדרר, גם כן במשחק צמוד, בטורניר גמר הסבב בשנגחאי. משחק צמוד נוסף ביניהם התקיים באליפות צרפת ב-2013, אז פדרר נדרש לחמש מערכות כדי לעבור לשלב הבא.
    יהיה מאוד מעניין היום מול מדבדב המוכשר מאוד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט