סיקור משחקי יום ראשון / ראובן בראל וניב שכטר

קליבלנד 111 (3-0) – אטלנטה 133 (2-1)

דבר אחד היה בטוח עוד לפני פתיחת המשחק הערב – קבוצה אחת תסיים אותו עם נצחון ראשון העונה. הזוכה המאושרת והמפתיעה היא אטלנטה.

רבות דובר על הטרייד בין ההוקס למבריקס בערב הדראפט. אטלנטה שהעדיפה את טריי יאנג על לוקה דונצ'יץ' קיבלה הרבה ביקורות על ההחלטה. הביקורות גברו אחרי ההצגה של הרוקי הסלובני אתמול נגד מינסוטה. טריי יאנג רצה להראות לבוסים שלו ולעולם שהם לא טעו ונתן משחק שיא עם 35 נקודות (6/14 לשלוש) ו-11 אסיסטים.

בקאבס שקיבלו בחזרה את לארי נאנס עדיין לא התרגלו לחיים ללא לברון. קווין לאב נתן דאבל דאבל של 16 נק' ו-17 ריבאונדים אבל לא מצא את היד מחוץ לקשת (1/8). הם עוד הובילו ב-10 נקודות בסוף הרבע הראשון אבל מאז יאנג וביזאמור (23 נקודות) השתלטו על המשחק ועם 40 נקודות ברבע השני ו-41 ברביעי הפכו את התוצאה והשיגו ניצחון מרשים.

אוקלהומה סיטי 120 (3-0) – סקרמנטו קינגס 131 (2-1)

עוד מפגש בין שתי קבוצות ללא נצחון.
ראסל ווסטברוק ללא ספק ראה את ההצהרה של אל פארוק אמינו על כך שהוא הולך להחליף את ראס כמכתיב האופנה של הליגה. ווסטברוק לא הסס ונתן את ההופעה הבאה במשחק הקודם של הת'אנדר.

אחרי שהדאגה הזאת הוסרה, אחת חדשה הגיעה – הטריפל דאבל החלומי של יוקיץ יכל לערער את מעמדו בתחום. אז הערב הוא עלה למשחק לראשונה העונה והתחיל לעבוד. הוא היה קרוב להבטיח את הטריפל לקראת סוף המשחק, אך לא השיג אותו וסיים עם 32 נקודות, 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.
סקרמנטו לקחה את ההובלה ברבע השני בעזרת אימאן שאמפארט (זוכרים אותו?) שסיים את החצי עם 18 נקודות ויוגי פרל שסיים את החצי עם המהלך הבא:

התאנדר צמצמו פערים ברבע השלישי אבל האחוזים הנמוכים ל-3 היו בעוכריהם (ראס הכניס את השלשה הראשונה והחטיא את 5 הבאות, גם ג'ורג' לא זהר מחוץ לקשת עם 3 מ-9).
ברבע הרביעי הקינגס החזיקו חזק בהובלה ולא נתנו לה לחמוק. פוקס עם אסיסטים וסלים חשובים כולל זה עזר לקינגס להחזיק ביתרון ולהשיג את הנצחון הראשון העונה.

את הקינגס הובילו שאמפ עם 26 ופוקס עם 22.
בת'אנדר שעדיין מחפשת ניצחון ראשון פול ג'ורג' ניסה לסייע עם 29 נקודות. דניס שרודר עם עוד משחק קליעה בעייתי סיים עם 14 נק' ו-8 אס' אך עם 16-5 מהשדה והוא כבר עם 15-50 מהשדה מתחילת העונה. "אנחנו חייבים להשתפר בבחירת הזריקות", אמר שרודר אחרי המשחק, "2 המשחקים הראשונים עלי, אבל זה לא רק אני, זו הקבוצה כולה".

דנבר נאגטס 100 (0-3) גולדן סטייט ווריורס 98 (1-2)

האלופים כבר פיגרו ב-13 הפרש ברבע הרביעי אך חזרו מאחורי 3 שלשות רצופות של קרי עם הזדמנות להשוות את המשחק. בהתקפה האחרונה, סטף קרי חדר לתוך הצבע, מסר לדמיאן ג'ונס שיכול היה להכניס את המשחק להארכה אך חואנצ'ו הרננגומס חסם אותו ושמר את מאזן הנאגטס נקי מהפסדים.

זוהי הפתיחה הטובה ביותר של הנאגטס מאז ימי כרמלו אנת'וני וצ'ונסי בילאפס. דנבר במשחק שני של בק טו בק לא נראתה טוב בהתקפה אך שמרה על עצמה בעניינים בזכות ההגנה וכפתה 18 איבודי כדור מגולדן סטייט.

לנאגטס: 23 נק' עם 11 ריב' ו-6 אס' ליוקיץ', 28 נק' להאריס.

לגולדן סטייט: קרי עם 30 נק', דוראנט עם 20 נק', 11 ריב' ו-7 אס'. ת'ומפסון עדיין לא חד עם 15 נק' ב6-1 מהשלוש.

לוס אנג'לס קליפרס 115 (1-2) יוסטון רוקטס 112 (2-1)

פחות מ-24 שעות לאחר הקרב המדובר עם הלייקרס, בידיעה שכריס פול הורחק ל-2 המשחקים הבאים, הרוקטס התכוננו למאבק אל מול הקבוצה העמוקה והלוחמנית של דוק ריברס.

המשחק הלך צמוד לכל אורכו כשהעומק של הקליפרס אל מול ספסל הרוקטס החלש מורגש היטב. ג'יימס הארדן ניסה בכל כוחו להחזיק את הרוקטס בתמונה כשהוא מסיים עם 31 נק' ו-14 אס' אך זה לא הספיק כשהחמיץ נסיון שלשה קשה עם הבאזר להשוות את המשחק.

קלינט קפלה עזר עם 23 נק' ואריק גורדון עלה בחמישייה בהיעדרו של פול וסיים עם 21 נק' אך כשכרמלו אנת'וני בעוד ערב חלש בשני צידי המגרש מסיים עם 9 נק', נראה שלדריל מורי ישנה עוד עבודה רבה בהשלמת הסגל.

אצל הקליפרס מונטראז הראל ברבע רביעי דומיננטי נקם בקבוצתו לשעבר והיה בכל מקום בהתקפה ובהגנה. הוא סיים עם 17 נק', 10 ריב' ו-3 בלוקים מהספסל. טוביאס האריס קלע 23, 20 לגלינארי ושיי גילגס אלכסנדר הראה ניצוצות כששיחק 26 דקות, קלע 12 נק' ועם מאזן ה+/- הגבוה במגרש עם 21+ ונותן הרבה סיבות לחיוכים בהנהלת הקליפרס.

 

 

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. תודה על הסיקור הזריז והמדויק!
    ישנה טעות קטנה בכותרת בין דנבר לווריורס, הווריורס הפסידו 98 לדנבר 100.
    שוב תודה, אתר נפלא

  2. טריי יאנג ניפק הצגה עם שלשות סטייל סטפן (https://youtu.be/b39IrZdfvKw?t=19s-זה תקציר גם עם ניהול המשחק שלו ולא רק נק) שהיה חולני בעצמו וכמעט ניצח ללוחמים את המשחק שדנבר התאמצה ממש לשמוט עם החטאות מהקו במאני טיים.

    דנבר ניצחה בלי בארטון ובמשחק חושך של מורי, זה בכלל מדהים.

    קליי תומפסון עוד לא הגיע לעונה.

    ראס נראה בריא וזה הכי חשוב. סילי בילי זו הבעיה הכי גדולה, אין לקבוצה הזאת הגנה, גם אדמס מאד נחלש בהגנה לעומת עונה שעברה אבל הכשרון שם עוד יתחבר (נראה לי כבר מול בוסטון במשחק הקרוב) אבל להפסיד לקינגס בבית ועוד ב131 נק זה חרפה אמיתית.

    קליפרס טובים, שום קבוצה לא תלקק דבש מולה והכל ילך קשה, יהיו שם טריידים גדולים בפברואר בעיקר אצל הקונטנדריות שירצו להתחזק.

    כרמלו אנתוני, מתי מורי יבין שהסוס הטרויאני לא שייך? כנראה מתי שפרסטי יבין שסילי בילי לא שייך.
    יתמנו לארי בראון או דיוויד בלאט לתפקיד.

    דיארון פוקס- נראה ממש טוב על פי התקצירים, פריצת שנה שנייה?

    פולץ ולונזו נראים נפילות ענק

    1. האמת שהסיפור עם כרמלו מתחיל להיראות כמו שכולם חששו ממנו.
      נזק בהתקפה ונזק גדול יותר בהגנה, ודאנתוני עדיין מרגיש מחוייב אליו, במיוחד בסופי משחקים.
      בלי קשר מורי חייב למצוא פיתרון בכנפיים.
      לגבי יאנג, איזה משחק סוכריה.
      שווה לראות את ההיילייטס ולהתענג על המסירות שלו. קליבלנד לא באמת שמרו הערב, אז אי אפשר לדעת איך יהיה כשיקבל שמירה, אבל תענוג לצפייה הבחור.

      1. מכרמלו אפשר לצפות מקסימום לעזרה בעונה הרגילה, הוא לא יהיה פקטור בסדרה מול ג"ס ומורי / דאנתוני יודעים את זה. השאלה אם הם באמת הכינו אותו לתפקיד המשני כמו שצריך לפני פתיחת העונה.

    2. הרבה קבוצות אם ממש ירצו ינצחו את הלוחמים כשהם קולעים ככה משלוש
      אם אני לא טועה אף אחד לא עבר את ה35 אחוז

  3. מצוין ניב, תודה רבה.

    אאל"ט מארי עם 0 מתוך 9 מהשדה. מה קרה שם? קליי תומפסון? יום רע? גם וגם? יפה לדנבר שהצליחה לשמור את הלוחמים על פחות ממאה נקודות, לא הקבוצה הראשונה שהייתי חושב עליה שתצליח לעשות זאת.

    מה יהיה עם אוקלהומה? הם עלולים לשלם על הפתיחה הצולעת הזו בדירוג נמוך וקרבות קשים בסיבוב הראשון.

  4. תודה על סיקור מהיר וחד כתער!
    הווארד וכרמלו זה ממש אופרת סבון. קבוצות כנראה לא לומדות מטעויות של אחרות (למרות שיוסטון משלמת על כרמלו מעט כסף).
    אני כבר מחכה בקוצר רוח למשחק בין ניו אורלינס לדנבר. תהיה שם חגיגה רצינית..
    האלטרנטיבה לג"ס, יוסטון, לא נראית טוב בלשון המעטה. האם יש סיכוי לקבוצה אחרת לתת פייט ללוחמים?

  5. תודה על הסיקור.

    דווקא מההפסד הזה יצאתי מעודד ויש תקווה בקבוצה הזו לעומת עונה שעברה יְש צעירים אנרגטיים כדוגמת דיאלו וברטון (ולשם שינוי הנעל על הקווים נתן להם לשחק ולא עשה חילוף רובוטי כהרגלו).
    דיאלו הזה חתיכת מציאה ואני מאמין שהוא עוד יתפוס את המקום של פרגוסון המאכזב ברוטציה (ואפילו בחמישייה).
    ראס שיחק כאילו לא חזר מניתוח ,השתטח על כדורים אבודים חדר על 120 קמ"ש והיה מצוין עם אחוזים טובים מהשדה (50%).
    הם הפסידו לקבוצה שהכל התחבר לה ,כל מטאטא ירה (ופגע) ,אפילו שאפרט קם לתחייה (נדמה לי שהוא השווה שיא נקודות שלו)
    לעומתם התאנדר זרקו לבנים למרות שקיבלו כדורים במצבים חופשיים .
    אברינאס יצא באיזשהו שלב עקב פציעה ולא חזר (התנגש בנואל) אבל לא משהו רציני לפי הדיווח.
    אני רואה אור בקבוצה הזו והדבר היחיד שמסתיר את האור זה החושך דונובן.

    דנבר עם פתיחת עונה מצוינת אבל האם היא תמשיך לאורך העונה או שתעשה מעשה אורלנדו של תחילת עונה שעברה?
    הם קבוצה נחמדה שחסר לה איזה רשע שיכניס קצת פלפל (כל קבוצה המתיימרת להצליח חייבת איזה ארטסט ,גרין או סמארט).
    מהצד השני,ג"ס עדיין משחקת בהילוך שני (קליי בניוטרל) ובכל זאת כמעט וגנבה את המשחק למרות יום רע של כמעט כל הקבוצה.

    יוסטון כמו שחזיתי (לבנתיים) עשו 10 צעדים אחורה מעונה שעברה לאחר שיחרור שניים מעמודי ההגנה שלהם וצירוף כרמלו המפריע בשטף המשחק וחור הגנתי (כרמלו והארדן יחד זה חגיגה להתקפות היריב).

    הקליפרס בונים יחידה לוחמת כאשר אין שם איזה כוכב על אלא אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד.
    אני רואה אותם עושים צרות להרבה קבוצות העונה (ואולי ווסט מכין לנו איזה טרייד בעוד כמה חודשים אם וכאשר הם ישארו בתמונת פלייאוף עד אז).

    קליבלנד אטלנטה?
    לא מעניין

    1. נוקס אלכסנדר דיאלו שלושתם תוצרת קנטקי. דיאלו זה עניין של זמן עד שיקבל חמישייה אצל רפה ההבנה. פרגסון זה לא שחקן זה טוני סנל 2.

  6. תודה על סיקור מהיר ומעולה. כמה דברים שעניינו אותי היום:

    – לאוקלהומה אין הגנה. משחק שלישי שזה די בולט והפעם חטפו המון מסקרמנטו. יכול להיות שהעברת ג'רמי גרנט לחמישייה במקום פטרסון תשתלם גם במחיר איבוד הקליעה. פתיחה רעה ולפניהם משחק נגד בוסטון, כך שסביר שיפלו לבור של 4-0.

    – סקרמנטו פתחו טוב יחסית, נותנים פייט לכל קבוצה. באגלי וג'יילס יכולים לקבל יותר דקות אבל החמישייה, בפרט באדי הילד, דיארון פוקס וקאולי סטיין, נראית טוב. יש לי הרגשה שהם יעשו אורלנדו ויקרסו אחרי פתיחת העונה הזאת.

    – מי שפחות סביר שיקרסו לדעתי זה דנבר. נכון שקליי לא מוצא את הרשת מתחילת העונה (2 מ-16 מהשלוש) אבל זאת קבוצה ששמה 124 נקודות על יוטה. ניצחון של הנאגטס דרך ההגנה ועוד על גולדן סטייט זה דבר לא מובן מאליו ועוד ביום של 1 מ-16 מהשדה למארי ומילסאפ.

    – הקליפרס קבוצה עמוקה שעושה ותעשה צרות להרבה אנשים. היום הם לא הפעילו את בובאן וניצחו הודות למשחק טוב של אלכסנדר, וויליאמס והראל נוסף על האריס וגלינארי שפתח את העונה טוב ומראה שהוא מסוכן כשהוא כשיר. אני עדין לא חושב שהם עושים פלייאוף, אבל הם לא הקבוצה שאתה רוצה לפגוש בלילה הלא נכון של בק טו בק.

  7. אחלה סיקור. מבסוט על דנבר שמממשים את הםוטנציאל שלהם, אולי העונה נראה פלייאוף.
    אוקלהומה נראים רע, סבבה שסקרמנטו תופסים יום אבל באמת מה זה?הכוכבים לא מספיקים, אין מלבד השלושה אף אחד שתורם. קשה מאוד להצליח ככה. שרדר לא פוגע אבל מאמין שישתפר.

  8. סיקור מעולה של המשחקים
    מבחינתי היו הרבה הפתעות ואני שמח מאד שלא טעיתי
    אמנם לא אמרתי כלום
    אבל זה פחות חשוב 🙂

    1. בכלל הנושא המעניין עם פתיחת העונה היא כמות זריקות העונשין מה שמביא לסקור הגבוה יחד עם הקצב והגדלת כמות הפוזשנים כמובן.
      הדגשים על 'הפרעה לתנועה' גורמים להרבה מאוד שריקות מתסכלות

  9. לא יהיה פשע גדול יותר מזה שכרמלו יכנס בסוף הקריירה שלו להיכל התהילה, קשה לי לחשוב על שחקן יותר אגואיסט ועלוב ממנו שעדיין חי בסרט שהוא כוכב על, למרות שכולם יודעים שהוא גמור ולאף אחד אין את האומץ להגיד לו.

    1. פשע יותר גדול: מה בדבר כניסה לבנק עם להביור, שריפת כל הפקידים, פריצה לכספת עם טביעת אצבע כרותה של המנהל ובריחה ברכב בלי חגורות בטיחות ?

      שחקן יותר אגואיסט וכו' – יש לי בקלות מניין להגיד לך.

  10. טריי יאנג במשחק מענג. אמנם לא כל יום קליבלנד, אבל מי שחשש מבאסט יכול לישון בשקט. ועם פרינס וקולינס (פצוע בינתיים) העתיד לא רע.

  11. כמה נקודות על הערב –

    1. האם אני היחידי שלא מופתע בכלל מהחולשה של קליבלנד עד כה?
    גם לא דירגתי אותם שיגיעו לפלייאוף המזרח בדירוג שפורסם, והופתעתי שהרבה כן דירגו אותם. דטרויט ושארלוט נראות בעלות סיכוי טוב יותר.
    בעונה שעברה, בזכות כושר מפלצתי של לברון הם הצליחו להגיע סך הכל למקום הרביעי, וניצחו בשיניים את הסיבוב הראשון מול אינדי.
    ללא לברון, הקבוצה הזאת פשוט נראית רע. היו שחשבו שלאב יוכל להוביל אותם, אבל להזכירכם, במינסוטה הוא גם נכשל להוביל קבוצה לפלייאוף.
    נכון, 3 משחקים והכל, אבל קשה לי לראות אותם מסיימים בפלייאוף.

    2. גבוהי היריבות של יוסטון מצד אחד חוגגים מולם בצבע, ומצד שני אצל יוסטון, מלבד קאפלה, אין עוד שחקן גבוה שמצליח לייצר נקודות בצבע ביעילות. בצד ההתקפי המחשבה והציפייה הייתה שכרמלו יוכל לעשות זאת, אבל 3 משחקים והבן אדם עוד לא קלע דו-ספרתי פעם אחת..
    בהגנה, אולי כשכריס יחזור מפציעה יהיה מי שיעזור לקאפלה להחזיק את הצבע. בינתיים, בדקות שקאפלה נח, גבוהי היריבה חוגגים.
    בלי קשר למרקיז כריס, כדאי שמורי ינסה לקושש עוד איזה גבוה איכשהו, אחרת הקבוצה לא תגיע לכלום העונה.

    3. טריי יאנג נראה נהדר, ועד כה גם דונצ׳יץ׳. לא יודע מה יקרה בטווח הרחוק, אבל אם לשפוט על פי עונת הרוקי, עושה רושם שהטרייד של דאלאס ואטלנטה הוא win-win ל-2 הצדדים בינתיים.
    לדאלאס יש הרי את סמית ג׳וניור שיושב על המשבצת של שחקן כמו יאנג, בזמן שלאטלנטה היה חסר בסגל גארד מוכשר עם קליעה מבחוץ כמו יאנג, ואפילו הטרידו את שרודר כדיי לתת ליאנג את מפתחות הרכז.
    עכשיו השאלה, שתיפתר רק בעוד כמה שנים, היא – האם דאלאס ויתרו על הסטף קרי הבא? או שאולי אטלנטה ויתרו על היהלום האירופאי המשמעותי ביותר מאז נוביצקי? ימים יגידו..

    1. נראה לי שיצא מצב אידיאלי שכל הקבוצות מ1 עד 5 מבסוטות על הבחירה שלהם עד עכשיו ולא היו מחליפות.
      מצד שני מדובר על 2 משחקים.

      1. כמובן, אי אפשר להסיק כלום מ2-3 משחקים, ונצטרך לחכות לפחות עד סוף נובמבר עד שנראה תמונת מצב ברורה יותר.
        מקווה שנזכה למחזור רוקיז מלהיב כמו זה של השנה שעברה.

  12. 1.אוק' הפסידה בהתקפה בגלל האחוזים הנוראיים ל3, פטרסון נדמה לי עם עם אחת מארבע וגורג לא קלע כמעט כל החצי הראשון.
    בהגנה היא מפסידה כי היא פשוט לא יודעת לעשות וזה על המאמן.
    2.שרודר מאד מפתיע לטובה בהגנה טובה אני זוכר את גיא מדבר בפגרה על האין-הגנה שלו אז ברייקינג ניוז בשבילך גיא.

    3.ועדיין למרות ההפסד מי שראה את המשחק רואה אוק' אחרת לגמרי, אנרגטית, לוחצת והכי חשוב זזה, זזה בהתקפה.
    כל כך שונה מהאס"ק ותחושת הפנסיון מלא של שנה שעברה!

    4.קליפרס קבוצה מפתיעה.

    1. + 10
      יאללה, אני אתך באופטימיות, סחטיין על הראיה הלא-מתלהמת (בשונה ממני). ראס ייכנס למקום שלו והכל יסתדר, נראה את זה כבר ביום שישי מול בוסטון.

  13. יופי של סיקור.

    סליחה על הביטוי אבל אוקלהמה נראים כמו שק קקי מאז שכרמלו עזב אותם.

    כריס פול הוא המנהיג האמיתי של יוסטון והפוינט הכי טוב בליגה.

  14. תודה אפלטון וראובן.
    יוסטון לא נראית טוב, דנבר על הסוס וכ"ו אבל לא הייתי רץ להסיק מזה מסקנות (להזכירכם את הפתיחה של אורלנדו בשנה שעברה . . .)
    מה שכן מסתמן הוא כמות שריקות מטורפת של השופטים שעוזרים מאוד להתקפה, ראו את הסקור הגבוה מאוד עד כה. זה משליך על הרוטציה – אם זה ימשיך ככה רק קבוצות עמוקות מאוד תוכלנה להתמודד כראוי.

  15. לא מבין מי שחשב שלקליבלנד יש בכלל מה להציע. באמת שאין שם שום דבר רציני בסגל הזה, בלי סופרסטאר שמסוגל לקחת על עצמו ולייצר לאחרים (ואז הם יכולים להיות סגל משלים סביר). ואת זה פשוט אין להם. לאב הוא שחקן שחקן, באמת, אבל לא סופרסטאר יוצר.

  16. אחלה סיקור אפלטון!!!
    נראה שהליגה קצת משוגעת השנה וכל לילה יש הפתעה. בחיים לא הייתי מאמין שסקרמנטו ינצחו את הרעמים ועוד בחוץ…

  17. צריכים לראות את טרי יאנג הערב. זו תצוגת סטף קארי בריבוע. האסיסטים המדהימים, החדירות לסל, והקליעה מהטריבונה.

    אם הוא חצי ממה שהוא נראה, אטלנטה הימרה בענק וזכתה בג'קפוט.

    אגב, יש עוד רוקי שבמשחק השלישי שלו בליגה קלע 13 מ-24 (יאנג עם 13 מ-23), וסיים עם 37 נקודות (35). אחד משיקגו.

  18. קליבלנד קבוצה איומה. העובדה שלברון הגיע עם הרוסטר הזה לגמר (מזרח, מערב, צפון או דרום) לא פחות ממדהימה. לדעתי זה ההישג הגדול בקריירה שלו מלבד האליפות עם קליבלנד כמובן. יותר מהאליפויות במיאמי.

    1. סליחה, עברו רק 3 משחקים. רומא לא נבנתה ביום אחד, גם לא קליבלנד בהנהגתו האצילית של האולסטאר, בעל שיא NBA של רצף דאבל דאבל, קוין לבית לאב.
      לאט לך.

  19. בינתיים הדראפט נראה סבבה, יאנג ודונציץ מעל כולם לדעתי. אחריהם בגלי, במבה, אייטון וג'קסון ואולי קווין נוקס.

    1. ממה שראיתי בשלושה משחקים מתחילת השנה באגלי ממש מרשים אותי( בליגת הקיץ ובפריסיזן היה פחות טוב).
      הוא עשה מהלכי אחד על אחד יפים מול שומרים טובים, כמו גוברט כמו אנתוני דיוייס,גיי קראודר וסטיבן אדמס.
      הוא משחק כל משחק באינטסיביות שיא גם כשפחות הולך לו בהתקפה.
      בנתיים האחוזים שלו נהדרים.
      גבוהה בן 19 עם ארסנל התקפי כזה זה מרשים והוא טוב בהגנה ממה שהיה בדיוק וממה שדיברו עליו לפני הדראפט.

    1. אני חושב שמזמן לא היו שני מחוזרי רוקיז כל כך חזקים שנה אחרי שנה וזה מכניס המון עניין ותחרותיות לליגה.
      הלוטרי השנה מרשים והרבה שחקני סיבוב ראשון עדיין לא שיחקו, כל השחקנים שאטלנטה בחרה נראים טוב, אמרי ספלמן למשל ממש מרשים.
      ושני שחקני סיבוב ראשון כמו מיצל רובינסון וחמידו דיאלו נראים כמו שחקנים משמעותים.דיאלו לדעתי כמו שכתבו כאן ממש גניבה, אתלטי חכם , משחק אינטסיבי ובוגר.
      לקינגס יש את וונין גבריאל הסודני של קנטקי שלא נבחר בדראפט ולדעתי שחקן שחקן, בנתיים לא מקבל דקות , בפרי סיזן קבל ונתן גוף, הגנה טובה וקלע טוב שלשות.0סמול פורוורד גבוהה). לדעתי הוא לפחות בקליבר של שחקן רוטציה משמעותי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט