אירועי דיומא 22.10.2018: מכבי ת"א נגד הפועל באר שבע (בכדורסל!)

כדורגל

ליגת העל – מחזור 7 / מתן גילור:

21:00 מכבי חיפה-מכבי נתניה (ספורט 5). המשחק המרכזי של המחזור מפגיש שתי קבוצות במומנטום שלילי. מכבי מגיעה אחרי תיקו חוץ 1:1 עם רעננה והיא בלי ניצחון מאז המחזור השני. נתניה הפסידה במחזור הקודם 3:1 בביתה לבני יהודה והיא מתחת לקו האדום. המשחק חשוב מאד לשתי הקבוצות שרף הלחץ בהן לא רחוק מהמקסימום לנוכח מצבן בטבלה. הקבוצות נפגשו בגביע הטוטו והמשחק הסתיים בתיקו 1:1, כשערן לוי, שכבר הספיק לעזוב את נתניה מאז, כבש בתוספת הזמן.

פרמייר ליג – מחזור 9

22:00 ארסנל – לסטר (ספורט2). התותחנים בחודשיים מהאגדות. 9 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ערב המחזור היו רחוקים רק 2 נקודות מהמקום הראשון והמשחק השוטף שלהם נראה נפלא לפרקים. גם האוהדים ששנים צעקו "ונגר אאוט" לא האמינו שארסנל תיראה ככה, בטח לא אחרי שני הפסדים בשני מחזורי הפתיחה. לסטר פתחה לא רע את העונה ושמונת משחקיה הסתיימו בהכרעה מאוזנת – 4 ניצחונות ו-4 הפסדים. לוח המשחקים זימן לה עד כה שתי קבוצות גדולות ולשתיהן היא הפסידה – יונייטד וליברפול. היא תנסה לחזור עם משהו מהאמירויות.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 3

20:15: מכבי ת"א (0-2) – הפועל באר שבע (0-2) – לפני יומיים שוחק משחק מפתיע בין הראשונה לבין השנייה בליגה לכדורגל כשהיריבות היו מכבי ת"א והעולה החדשה מחדרה. היום, ייפגשו הראשונה והשנייה בליגת הכדורסל ושוב מדובר במכבי ת"א ובהפתעה בדמות העולה החדשה, הפועל באר שבע. בניגוד לכדורגל, מדובר במחזור שלישי בלבד כך שהמקום השני של החבורה של רמי הדר הוא לא הרבה יותר מתוצאה של שני משחקי בית (אם כי הניצחון על הפועל ת"א בשבוע שעבר ב-30 הפרש היה מרשים ביותר). שלא בניגוד לכדורגל, גם כאן התוצאה עשויה להיות חד-צדדית לטובת התל-אביבים. פארגו וקנדריק ריי ימשיכו להיעדר במכבי ת"א.

20:20: מכבי ראשון לציון (2-0) – עירוני נהריה (1-1) – מי היה מאמין אחרי הזכייה בגביע ווינר שמכבי ראשון לציון, הזוכה הטרייה, תפתח את העונה עם שני הפסדים? כנראה, שהשמועה על כך שהקבוצות של צביקה שרף מגיעות לשיא בזמן הלא נכון, התבררה כנכונה מוקדם מאוד השנה… לשמחת הכתומים, הערב היריבה שלהם היא עירוני נהריה במשחק חוץ ראשון שלה ואחרי שהקבוצה של מיקי גורקה הפתיעה את הפועל חולון במחזור הראשון, היא איכזבה במחזור השני מול בני הרצליה והיום אמורה לספק לקבוצה של צביקה שרף את הניצחון הראשון שלה.

20:25: בני הרצליה (1-1) – מכבי אשדוד (2-0) – אשדוד התחילה את העונה בסגל חסר ובכושר רע ומוצאת את עצמה סוחבת את הליגה על גבה אחרי שני מחזורים, תודות לשתי תבוסות. עם זאת, היריבות שלהם שכללו את האלופה ומחזיקת הגביע בהחלט לא היו סמפטיות במיוחד בשביל תחילת עונה… כך או כך, הערב היריבה של הקבוצה של בראד גרינברג יותר נוחה ועדיין בני הרצליה, שבינתיים הפסידה בבית לירושלים וניצחה בחוץ בנהריה, פייבוריטית הערב.

 

טניס / מתן גילור

ממשיכים בסשן האולמות באירופה. אחרי שלושה טורנירים של 250 עוברים לשני טורנירים של 500. בכל אחד מהם 32 טניסאים. 5 ניצחונות לתואר.

טורניר וינה (500) – סיבוב ראשון

היום יתקיימו 5 מתוך 16 משחקי הסיבוב הראשון.

שידורים בספורט 5 סטארס.

14:00 מרטון פוקסוביץ'-פליקס אוגר אוליאסים.

אחריו בורנה צ'וריץ'(6)-אלברט ראמוס וינולאס.

17:00 דניס קודלה-אנדרי רובלב.

18:00 ניקולוז בסילשווילי-קווין אנדרסון(2).

20:00 מילוש ראוניץ'-יורגן מלצר.

 

טורניר באזל (500) – סיבוב ראשון

טורניר שנחשב מאד יוקרתי הואיל ומדובר על עיר הולדתו של פדרר, מה שלאורך השנים משך חלק נכבד מצמרת הענף.

היום יתקיימו 4 מתוך 16 משחקי הסיבוב הראשון.

שידורים בספורט 5 לייב.

20:00 דניס שפובלוב-מארין צ'יליץ'(3).

אחריו מרקו קצ'ינאטו(6)-הנרי לקסונן.

20:00 טיילור פריץ-לסלו דייר.

אחריו מריוס קופיל-ראין האריסון.

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 3 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט