פלייאוף 2013-טייק 22: נבואת הזעם / יובל עוז

 

פלייאוף 2013-טייק 22: נבואת הזעם

מיאמי היט היא גרסת הפופ של עולם הכדורסל. היא מדליקה, מקפיצה, מלהיבה, או יותר נכון, הייתה כל הדברים האלו. כמו כל תופעת פופ, כמו הבקסטריט בויז או ווסטלייף, היא באה והולכת. בעוד סן אנטוניו מייצגת את הפרל ג'אם של עולם הכדורסל (עוד על ההשוואה הזו בהמשך השבוע), ההיט מגלים שתאריך התפוגה של גרסה פופית שכזו, של קבוצה בלי אג'נדה אמיתית מאחוריה, שמונעת יותר מכסף, חוזי פרסום ותהילה מאשר דרך אמיתית שקשורה לכדורסל, הוא קצר מאוד.

זה קרה הרבה יותר מהר ממה שכולם חשבו. מיאמי הייתה אמורה להיות הפרונט ראנר של הליגה בשש או שבע השנים הקרובות, לפחות עד שלברון יתחיל את דעיכתו אי שם בעשור הרביעי לחייו, בכל מקרה שלא יהיה, זה לא היה אמור לקרות כל כך מהר. אמנם זה גם לא קרה עדיין, אבל עצם העובדה שאנחנו דנים בעתיד של מיאמי, מראה שהבסיס שפט ריילי בנה בפלורידה הוא בעצם משענת קנה רצוץ.

 

תמונהCleavlend all over again. לברון ג'יימס

הוא משענת קנה רצוץ מכיוון שלמרות שריילי מקוטלג כגאון כדורסל, בסופו של דבר הכח בקבוצה הזו שייך לשחקנים, ובגדול. מיאמי הפכה להיות קליבלנד של לפני שלוש שנים לא רק במובן המקצועי, בו לברון הוא היחיד שמתפקד על המגרש, אלא גם במובן הניהולי, בו הם חיים בפחד ממה שיקרה בראשון ביולי 2014, בו לקינג ג'יימס יש את האופציה להשתחרר מחוזהו ולקחת את כישוריו למקום אחר. אז איך זה קרה בעצם? איך קרה שמקבוצה בלתי מנוצחת, שושלת בהתהוות, יכול מאוד להיות שהעונה הבאה תהיה האחרונה של הפרויקט המגלומני של מיאמי?

קודם כל ולפני הכל, הסיבה המרכזית והעליונה והקרדינלית ביותר הן היריבות. בעוד מיאמי כיום נמצאת, כביכול, בשיאה, אינדיאנה עדיין רחוקה משלה, כשרוי היברט ופול ג'ורג' עדיין לא גירדו את התקרה שלהם. שיקאגו אמורה להשתפר עם חזרתו של דרק רוז בעונה הבאה, אוקלהומה היא עדיין אחת מהקבוצות הצעירות בליגה ואפילו סן אנטוניו נראית כרגע כמו קבוצה שההיט יתקשו מאוד להכניע, בטח ובטח בכושרם הנוכחי. כשהסופר פרינדס התחברו, כולנו חשבנו שיקח הרבה מאוד זמן עד שתגיע קבוצה שתוכל לאתגר אותם לאורך סדרה. מתברר שטעינו, ואינדיאנה, עם אול סטאר וחצי וספסל של שמשון תל אביב, גוררת אותם לגיים 7. ובניגוד לסדרה מול בוסטון בעונה שעברה, שגם הגיעה למשחק שביעי, פה יש תחושה שהצרות רק התחילו מבחינת מיאמי.

הסיבה השנייה היא שהחולשות של ההיט בולטות מדי. עם כל הכשרון שיש להיט, אין להם שום דרך להתמודד עם גבוה הרסני כמו רוי היברט, וסביר להניח שאם דווייט האוורד של 2009 היה מסתובב בפלייאוף הנוכחי, כנראה גם הוא היה מטביע את הקבוצה של ספולסטרה. כרגע, רמת הכשרון הבלתי נגמרת היא הדבר היחיד שנותן למיאמי יתרון בסדרה הזו. ועם כמה שרמת הכשרון הזו היא באמת גדולה בכמה רמות מאלו של היריבות, לאורך זמן זה לא מחזיק מים. לאורך זמן החולשות של מיאמי יכרסמו בה ויהפכו אותה לפגיעה יותר, כמו שראינו בלייקרס של תחילת שנות ה-2000.

 

תמונהכריס בוש לא מצליח להתמודד עם רוי היברט

אפרופו הלייקרס, הסיבה השלישית לכך שמיאמי, בתצורתה הנוכחית, לא תהיה שושלת ארוכת שנים ב-NBA היא אפקט הסחיטה, כמו שסטיב קר אמר לפני כמה ימים. אם מיאמי יעלו לפיינלס העונה, הם יהיו הקבוצה הראשונה מאז הלייקרס של קובי ופאו (בין 2008 ל-2010) שעולה לפיינלס שלוש שנים ברצף. הקבוצה האחרונה שעלתה ארבע שנים ברצף לפיינלס היא הסלטיקס בשנות ה-80. יש סיבה מדוע אנחנו לא רואים קבוצות מצליחות לשמור על הצלחה מתמשכת שכזו מעבר לשלוש שנים, וזה הסחיטה והמחיר הרגשי ששהייה בטופ לוקחת ממך. קשה מאוד לשמור על הדרייב, על המוטיבציה לנצח, ברמה כל כך גבוהה למשך כל כך הרבה זמן, כשכל כך הרבה יריבות רוצות כל כך לנצח אותך. ההיט אולי יקחו עוד תואר העונה, ובטח יהיו פקטור גם בעונה הבאה, אבל יהיה להם כל כך קשה לסחוב עוד עונה עם מטען הציפיות העצום שהם סוחבים על הגב.

הסיבה הרביעית, ואולי המשמעותית מכולן, היא הקיץ הבא. כשכל העיניים יהיו נשואות למונדיאל בברזיל, בפלורידה יתקבלו החלטות הרות גורל לגבי העתיד. לברון, ווייד ובוש יכולים לממש את האופציות על החוזה שלהם, ותיאורטית, קבוצת הכוכבים הזו יכולה להתפרק מנכסיה בעוד קצת יותר מ-12 חודשים. הכל פה בעצם תלוי בלברון. אם הוא ישאר, כח המשיכה שלו מספיק גדול כדי למשוך שחקנים טובים שימשיכו לתחזק את מעמד הקונטנדרית של ההיט, אבל פה בדיוק קבור הכלב, אם לברון היה מאמין שכח המשיכה שלו מספיק גדול, הוא היה נשאר בקליבלנד. למה לו לבזבז את שנותיו הטובות ביותר עם הדעיכה הלא סימפטית של דוויין ווייד, הנשיות של כריס בוש ואולי האופציה שכוכב נוסף יגיע כשהוא יכול ללכת להציל את מולדת הכדורסל בלוס אנג'לס או לחזור לקליבלנד על תקן המושיע עם קבוצה צעירה ואטרקטיבית שתכלול את קיירי ארווינג, דיון ווייטרס, טריסטן תומפסון ועוד חתיכות מעניינות?

 

תמונהמי נראה יותר טוב היום? ווייד וארווינג

כרגע, אין ללברון סיבה אובייקטיבית להישאר במיאמי מעבר לעונה הבאה. לקבוצה אין אפשרות להתחזק בצורה משמעותית מכיוון שהם חרגו הרבה מעבר לתקרת המס ב-CBA החדש (תקרת המס – 70 מיליון, המשכורות של מיאמי לעונת 2013/2014 – 85.6 מיליון), ולא כל יום פוגעים בינגו כמו עם כריס אנדרסן בחוזה מינימום. אין לו איזשהו חיבור מיוחד עם אריק ספולסטרה, בניגוד למצב שהיה בין מייקל ג'ורדן ופיל ג'קסון, ובכל רחבי הליגה צצות אופציות קורצות יותר מאשר לנסות לסחוב את ההיט לתואר על גבו. אבל זה אפילו לא הנושא המרכזי בדיון הזה.

הנקודה המעניינת ביותר, לטעמי, בדיון הזה, היא שגם אם מיאמי תיקח אליפות העונה, לא יהיה בזה מסר לליגה. בניגוד לעונה שעברה, בה נראה היה שקדחת הסמול בול הולכת להשתלט על ה-NBA, העונה זה נראה ממש סגנון מיושן, כמו ברצלונה מול באיירן בחצי הגמר של ליגת האלופות. פתאום מספיק שאתה שם פאוור פורוורד אגרסיבי כמו דייוויד ווסט בצבע והופ, נטרלת למיאמי את כל השיטה, הוצאת את שיין באטייה מהרוטציה, שינית את כל חוקי המשחק.

אם כבר, המסר פה הוא הפוך. שלוש מארבע הקבוצות שהגיעו לגמרים של הקונפרנס הן קבוצות שמונהגות ע"י ביג מנים. לכל הקבוצות הללו יש גם גארדים מובילים (במיוחד לסן אנטוניו), אבל הזהות של הקבוצות מוכתבת ע"י גאסול, רנדולף, דאנקן, ווסט והיברט. מעבר לכך, בחצי הגמר ראינו את אנדרו בוגוט פתאום הופך להיות סופר רלוונטי ואת אוקלהומה נכנעת כאשר הקו הקדמי שלה כולל את קנדריק פרקינס.

כל הדברים הללו מובילים למסקנה אחת, מיאמי הזו, של הסופר פרינדס, לא תהיה שושלת של עשר שנים, זו לא תהיה שיקאגו בולס גרסה 2.0, או משהו שמזכיר את הלייקרס או הסלטיקס של שנות ה-80. כשפט ריילי יושב בכסאו ומסתכל על התמונה הכוללת, מעבר לגיים 7 הממשמש ובא או הפוזשן הקרוב, הוא בוודאי מודאג והחיוך הזחוח שלו בטח נמחק, מכיוון שהוא יודע שהעתיד של הקבוצה החד-פעמית הזו שהוא בנה בזכות ההילה שלו וכח המשיכה של פלורידה לא נתון בידיים שלו, הוא נתון בידי שחקן אחד שלך תדע מה עובר לו בראש אחרי שני המשחקים האחרונים, בהם הוא מסתכל סביב ומגלה שאף אחד לא בא לשחק חוץ מיודוניס האסלם לכמה דקות בגיים 5. אם אני ריילי, בית הפרישה במאליבו מעולם לא נראה טוב יותר.

בוודאות פוסט נבואת הזעם הזה מגיע מוקדם מדי. מיאמי בטח תיתן בראש לאינדיאנה מחר בלילה ותנצח בסוויפ את סן אנטוניו או משהו כזה, אבל זה לא האישו. פלייאוף 2013, גם אם יסתיים כששמה של מיאמי הוא היחיד שנותר בבראקט, יזכר כנקודת המפנה בהיסטוריה של הקבוצה הנוכחית של ההיט.

באדיבות

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 47 תגובות

  1. יובל, הפוסט שלך חוטא בדבר אחד: אפילו אם מיאמי מפסידה הערב, ו-"השושלת" נקטעת באיבה, פט ריילי השיג את מה שרצה להשיג: אליפות אחת, גמר אחד. אבל הסכויים רבים שמיאמי תנצח הערב, ואני מאמין שנגד הספארס יהיה לה קל יותר מאשר נגד הפייסרס.
    אז אם נחשוב על "שתי אליפויות וגמר אחד וגמרנו", כל קבוצת ליגה אחרת היתה מוכרת נשמתה, ואת כל נערות העידוד כצ'ופר, עבור זה. אתה מתאר לעצמך מה הניקס היתה נותרת עבור אליפות אחת וגמר אחד בשנתיים הבאות?
    כשיש 30 קבוצות, ולכן קבוצה בעל קבוצה שהוא מניאק לנצח (אחרת לא היה הופך למיליארדר), עם מנכ"לים שעובדים יומם ולילה לנצח אותך, ואתה יוצר בראש מבין כל ה-30, השגת הישג אדיר. "שושלות" לא יהיו יותר. ה-COLLECTIVE BARGAINING גרם לכך שאין דבר כזה יותר כמו 'שושלת'. הספארס כבר שש שנים לא היו בגמר. אם מיאמי מנצחת הערב זו נסיעה שלישית רצופה לגמר. פט ריילי יכול לישון בשקט עד יום מותו: את שלו הוא עשה. את שלו הוא השיג. אחרי העונה – אלוהים גדול. הכל מתחיל מחדש. גם פט ריילי וגם לברון וכריס בוש (שלא לדבר על דוויין ווייד) יזדקנו עם הידע שהם הגיעו למה שרק 5% מאנשי ה-NBA מגיעים אליו.

    1. אבל מנחם, אולי לפט ריילי יספיק אליפות (או שתיים) וגמר. אבל לשחקן כמו לברון ג׳יימס זה לא מספיק. וזה גם לא מעניין אפחד אם הוא היחיד ששיחק בקבוצה. את כל האש, הוא יספוג. וזה הבעיה!

    2. אני מסכים עם נריה. לברון לא הגיע למיאמי כדי לקחת אליפות אחת או שתיים, הוא הגיע למיאמי כדי לבנות את השושלת הגדולה ביותר בהיסטוריה. יותר משיקאגו, יותר מהלייקרס, יותר מבוסטון. אולי לריילי זה מספיק, אבל התמונה היא שונה בין שניהם. ריילי את שלו כבר עשה הרבה לפני שהוא הביא את לברון למיאמי, לברון כרגע נמצא במאני טיים של השושלת שלו, הספציפית שלו.
      רק תאר לעצמך אם מיאמי מפסידים, גם אם בגמר, הם הגיעו לפחות הישגים מהלייקרס בתקופה של שלוש שנים (2008-2010), זה משהו שלברון לא יכול להרשות לעצמו.

  2. אני גם מסכים עם מנחם,מיאמי בהחלט שושלת,גמר+2 אליפויות(כן אני יודע שהם יכולים לעוף היום אבל אני עדיין שם את מירב כספי על מיאמי כאלופה) זה שושלת לכל דבר ולמעט סן אנטוניו שסוחבת עם אותם עוגנים עשור אז כמו שכתבת בגדול תקרת הזכוכית של שושלת היא 3 אליפויות,גם שיקגו הגדולה עשתה זאת עם הפסקה(זה דרך אגב אחת הסיבות שלדעתי מייקל עשה את הפרישה הראשונה,הוא ידע שלזכות באליפות רביעית ברציפות זה כמעט בלתי אפשרי).

  3. למה כולם קוטלים את מיאמי?
    זה לא שנגמרה העונה והם כנראה ינצחו בשביעי
    הם כבר לא יקחו 7 אליפויות כמו שלברון אמר אבל עדיין לא נגמר
    לפי דעתי לאור היכולת של בוש בפלייאוף ואפילו אם היה משחק טוב צריך לעשות עליו טרייד אם יש אפשרות כזו בחוזה שלו להביא גבוה סביר והאסלם יעבור ל4

  4. יובל יא תנין! אני זוכר אותך עוד מבית הספר יסודי איך היית מבלבל לנו את הביצים על ה NBA , התקדמת אה? בלוגים עמייאת, תאמין לי בלעדיך מנחם יכול לסגור את האתר. איזה מעפן הוא אין דברים כאלה. מנחם! מה עם הסרטוט של ספולסטרה מנחם??? חחחח

  5. טור מעולה, כרגיל. אהבתי את ההשוואה בין פרל ג'אם לספרס. שניהם טרחנים צבועים ומתחסדים שמשום מה כולם אוהבים. גם מיאמי היט- ממש הספייס גירלס 🙂
    אני לא הייתי קוטל את הכדורסל של מיאמי, הוא פשוט בתהליך אבולוציה, וגם אני חושב שהסמול בול יהיה חייב להשתנות, אולי לחזור טיפה לכיוון התקפת המשולש, אולי התקפת המרובע. (; הביג מן הוכיח את חשיבותו בפלייאוף הנוכחי, אבל פורוורדים ניידים שקולעים מהשלוש ונכנסים פנימה והחוצה בקלות רק יתפתחו יותר ויותר

      1. תכיר קצת את ההיסטוריה של הלהקה ומנהיגה בונו 2 ותבין למה אני מתכוון כשאני אומר טרחנים וצבועים. חוץ מזה שמאז ten הם לא הוציאו אלבום אחד באמת טוב.
        אבל צודק על טעם במוזיקה באמת שאין מה להתווכח

        1. התלבטתי אם להגיב לך כי באמת טעם במוסיקה זה משהו נפרד לגמרי, אבל לא יכולתי להתאפק.
          מה הקשר בין אדי ודר ובונו? וגם אם יש קשר, מה הבעיה? בונו הוא אחד האנשים שהכי העלו את המודעות לבעיה של איידס בעולם וניצל את המעמד שלו לא כדי לרדוף אחרי כסף אלא כדי לעזור למיליוני אנשים ברחבי העולם. אדי ודר עושה בדיוק אותו דבר, ובניגוד לכוכבים אחרים ברמתו, לא רודף אחרי כסף או פרסום, להפך, הוא מנסה להתרחק מזה כמה שיותר.

          תאמין לי שאני מכיר את ההיסטוריה של פרל ג'אם יותר טוב מרוב האנשים וקשה לי להבין מאיפה באה הדעה שלך על צבועים? למה? כי הם לא מוכנים להופיע במקום שלוקח מעל 100 דולר לכרטיס? כי הם היו הלהקה היחידה שהביעה מחאה על משטר בוש גם כשזה עלה לה במעריצים?

          ההודעה אמנם נכתבה בטון אגרסיבי, אבל הכל מאהבה. חולה על הדיון הזה, NBA ומוסיקה. מדהים.

          1. אפשר להמשיך עם זה:

            אינדיאנה = לד זפלין (כישרון ומלחמה ודני גריינג'ר על תקן בונזו 🙁 המכשף הוא פול ג'ורג')
            ממפיס = deep purple (השלם שעולה על סך חלקיו)
            שיקאגו = בלאק סאבאת' (לא מוכשרים אבל נותנים בראש)
            ניו יורק = גאנס אנד רוזס (אקסל רוז וסלאש ככרמלו וסמית)
            גולדן סטייט = קאמל (קונצרט גם במוזיקה וגם בכדורסל)
            אוקלהומה = ביטלס (שני כוכבים, איבאקה/האריסון הוא האקס פקטור ופרקינס על תקן רינגו)
            אל תיקחו את זה אישית זה רק דיעה אישית. אבל זה היה ממש כיף.

          2. סתם בשביל הקטע, ולא שמזיז לי אבל מי שבוכה על התמסחרות ואיי איי איי ואז מוכר את עצמו לוול מארט הוא צבוע בעיניי. שוב, כיס שלו. מה אכפת לי. (חוץ מזה בהיכרות עקיפה עם כמה חברה מהלהקה, לא עם וודר, הם דוש בגס רציניים).
            מה שפופ עשה כשהשאיר את כל הכוכבים בבית כששילמתי 120$ לראות סן אנטוניו מיאמי וקיבלתי מיאמי נגד קבוצת D ליג היה יותר מעצבן.
            לגבי מוזיקה וכדורסל- תענוג צרוף. במיוחד אחרי שחיפשתי לראות מי הוא באמת אריק ספולטורה וקיבלתי שעה בשדרת הזכרונות עם ה-להקה של שנות ההתבגרות שלי 🙂

  6. The Heat could easily beat the 1996 Chicago Bulls
    Lebron>Jordan
    Wade>Pippen
    Bosh>Rodman

    -Heat Fans during 27 game win streak.

    !OMG Lebron has no help!! He can't do it alone

    -Heat fans after game 6

  7. יופי של פוסט
    אבל חשוב לזכור שבסופו של דבר לברון ומיאמי כן השיגו את המטרה שהם הציבו לעצמם גם אם לא כולה ורק חלק ממנה
    לברון השיג אליפות והוריד את הקוף מהגב ואיתו את תגית הלוזר שהדביקו לו
    חוץ מזה שהכל עדיין פתוח ואני חושב שמיאמי כן תיקח אליפות למרות כל הקשיים שבדרך

  8. יובל ,בלי להעליב אף אחד , אתה מבחינתי כתב האנ בי אי מס 1 בארץ !
    אני מקווה שאתה לא מתרשם ממספר התגובות הנמוך כי כמו שאמר היברט אנשים/עיתונאים מתעסקים בדברים הלא נכונים (תחתונים של לברון ) .

  9. מיאמי עומדים לנצח את 7 כי הם הקבוצה היותר טובה, עם השחקן הכי טוב. עונה שעברה הוכיחו לנו שכשזה הכל או כלום, מיאמי מתקתקת: גיים 6 נגד בוסטון – לברון התפוצץ, גיים 7 – הכל הלך טוב. כמו כן גיים 5 נגד OKC היה כמו גיים 7 נגד בוסטון. למיאמי יש איפיון של הנעת כדור ברמה היסטורית. הם אומנם לא שיחקו ככה בסדרה הזאת כ"כ, אבל זה עומד לקרות בשביעי, אינדיאנה עומדת להתמוטט.

    ולמה הם עומדים לזכות מול SA?
    מיאמי התקשו מול הפייסרס רק בגלל שהם ההתקפה שאולי בליגה הכי תואמת את הגנת מיאמי. גארדים ארוכים שמסוגלים לתת את המסירה דרך הHEDGE והיברט עם ווסט – משלבים כוח עצום, אגרסיביות, גובה וגם קצת קליעה. כמו כן הסגל של מיאמי די התמוטט מול אינדיאנה לאורך הסדרה. דבר כזה לא יקרה שתיים וחצי סדרות ברצף. אלן, וויד, באטיה, בוש ומילר הם חיות של גמר.

    לס"א יש את היתרונות הללו:
    1. קאווי לאונרד ודני גרין על ג'יימס ווויד.
    2. הנעת כדור חכמה, כל שחקן מוסר מוכשר. בפיק נ רולס שלהם הם ימצאו הרבה שלשות.

    למיאמי יש:
    1. נגמר הבעיה בצבע. דאנקן לא אוהב לזוז הרבה, הוא לא קולע יותר מדי מחסימות, והוא גם רזה מאוד בשנה האחרונה, כך שהוא לא עומד לרמוס את בוש ובירדמן בדרך לסל כמו היברט וווסט.
    2. קול וצ'אלמרס על פארקר? אני שם תכסף שלי על זה.
    4. סאן אנטוניו משחקים הכי לא אתלטי. הם פשוט לא מהירים וקופצים גבוה מספיק כדי להתמודד עם הגנת הלחץ של מיאמי.
    5. בוש טוב מול דאנקן.
    6. מה שצריך כדי לנצח את ס"א של היום זה הופעת סופרסטארים לוהטת. מיאמי היא המניה המובילה בתחום.

    לסיכום, הכישרון עומד לעלות על המערכת המשומנת, ואני בטוח שלסלפולסטרה יש מה להציע נגד פופ. יש לי הרגשה שלברון לא בא לגמר הזה לבד. WE ARE HEAT.

    1. למעשה כל הסידרה הזאת מיאמי הוכיחה שאם זה לא הכל – זה לא כלום, בדיוק לכן הם הגיעו למשחק 7, מכל מקום אני לא הייתי שם את הפרוטות שלי על מיאמי היום [מה גם שנעלמו הפרוטות משום מה]

    1. מדוע אתה מרגיש צורך לספר ספורי מעשיות? אתה מתערב על אלף דולאר שס"א מנצחת את מיאמי? היכן אתה מתערב? אם תספר לי היכן אתה מתערב, אני מוכן להתערב אתך על $100.

    2. אלעד, טיבי הקדים אותי. היש לך מושג עד כמה מגוחך אתה נשמע עם ה-"אני שם אלפייה על ס"א"? לטובתך, כמה שתכתוב פחות, כן ייטב עמך.

      1. אשך בחיית אתה כמו כולנו מ כ ו ר ,
        איך אמר מומי כולכם חוזרים על ארבע לתת תגובה לדוק
        אז תתבגר ואל תאיים במשהו שאתה לא יכול לעמוד
        למרות שאיך שהספקתי להכיר אותך אתה תגיב בניק אחר..

  10. למרות שעכשיו עדיין מוקדם אבל אם וכאשר ההיט יזכו בטבעת אז המסר לליגה יהיה גם כששיחקנו רע לאורך כמעט כל הפליאוף וויד התקשה ובוש לא פגע לקחנו אליפות, זה למה המשחק של היום סופר חשוב(אני מאלה שחושבים שמול הספארס יהיהיותר קל) גם לעונות הבאות ואפשרי עדיין שתהיה פה שושלת, וויד בן 31 ויכול לתת עוד שתי עונות טובות ואצל בוש זה רק עניין של ביטחון עצמי
    (הבחור רגיש).
    שים את עצמך בנעליו של לברון ותשאל אם באמת אתה מסוגל לעבור לקבוצה אחרת עם סיכוי לטבעת, אחרי הזובור המסיבי שהוא עבר,חד משמעית אין שום מצב,הבן אדם יזכר כשכיר חרב והטבעות שלו ייחשבו לכלום,האפשרות היחידה מעבר למיאמי היא סגירת מעגל עם קלבלנד וכנראה לא בחוזה הקרוב,השחקנים שם עדיין ילדים ,בעוד 4-5 שנים.
    בתור כותב בכיר בהופס מעניינת אותי התחזית שלך להיום?
    אני ייתן תחזית קצת טריקית-אם יהיה צמוד אינדיאנה לוקחת כדי שמיאמי ייקחו הם צריכים שחיטה מוקדמת.

    1. יובל אכזבת, פרשנות בדיעבד יש למכביר,
      גם לזה צריך כשרון אבל לתת תחזית מנומקת לפני המשחק
      זו חוכמה קצת יותר גדולה.
      זכותך לא להגיב ,מחר תכתוב למה ההיט\הפייסרס ניצחו.

        1. אוקיי קראתי,התחלת בזה שההיט כנראה ייסימו את העונה עם טבעת וסיימת בכך שאינדיאנה יתנו להם פייט וש"כדאי להשאר ערים".
          תן תחזית שלך למנצחת או שתגיד פיפיטי פיפיטי גם לגיטימי.
          בכל זאת גיים 7 אין לנו את כל יום.

          1. משה נשמה, תפקיד של פרשן זה לא לנחש מי ינצח. בשביל זה יש נביאים. יובל, יחד עם לס כותבים על NBA ברמה הכי גבוהה שיצא לי להיתקל בעברית, והוא תמיד שם לב לפרטים הקטנים שלא תמיד רואים במהלך המשחק. באמת כל טור שלו קולע בול

          2. אה כאילו תחזית אתה רוצה? התקלת אותי חבר. הלב שלי אומר אינדיאנה אבל הראש אומר מיאמי, ולא כדאי להתווכח עם הראש. מיאמי ינצחו

          3. למרות שלגבי הטור הזה אתה צודק. לברון בחיים לא ירשה לעצמו לעזוב את מיאמי אלא אם כן יש לו משאלת לב לגמור כשחקן בדיחה (או בריחה, תלוי את מי שואלים) הכי גדול שהיה בNBA

    1. אפלטון בכוונה רשמתי -תחזית מנומקת -ולא סתם ניחוש וזה דווקא בגלל שאני כן מחזיק מהדברים שיובל כותב.אני בטוח שהוא מחזיק בדעה לגבי הפייבוריטית להלילה וזה היה נחמד לשמוע את דעתו ,אף אחד לא יבוא חשבון איתו במקרה שטעה(לפחות לא אני).
      לא צריך להיות כבד מדיי,לס זורק תחזיות וזה לא מפריע לו כשהוא מתבדה להסביר למה.
      דרך אגב גם התגובות שלך מצוינות ,מהקולות השפויים והמתונים באתר.

        1. אצלי רק נגמר יום עבודה. (רואים מכמה שאני כותב פה עד כמה היום עמוס אה? 🙂 )
          נכין איזה סטייק ותפוחי אדמה, נשתה קובה ליברה ונתכונן להצגה

          1. אצלי אין מצב שאני מחזיק עד המשחק ב1:00 אני נרדם קם ב9:00 ככה כבר שנים,מקליט את המשחק והולך למשרד לא פותח אינטרנט\רדיו\נייד
            אם לא עמוס חותך בצהריים לראות את המשחק או בערב, כמו האמריקאים רק 24 שעות אחרי.

  11. יובל פוסט מעולה ממש! אמנם לא מגיב אצלך בדרך כלל אבל חשוב להצטרף למגיבים – אתה כותב מעולה ומעלה נקודות מאוד מאוד מעניינות למבט וכותב באופן מצוין לקריאה.
    גם אם לא מגיב – מאוד מאוד מקפיד ונהנה לקרוא!

  12. יובל כותב טוב, אך ראוי לזכור מה שהזכרת בעצמך, אותם המאדירים של מיאמי לפני שנה וחצי שנה ממהרים להכריז על 'תם עידן', כך שהערבון מוגבל

כתיבת תגובה

סגירת תפריט