חם מהתנור: מיילס טרנר האריך חוזה באינדיאנה

הפייסרס סיכמו עם מיילס טרנר על הארכת חוזה של 72 מיליון דולר ל-4 שנים. טרנר עמד להפוך לשחקן חופשי מוגבל בסוף העונה. ב-2017/18 קלע 12.7 נקודות (35.7% מהשלוש) עם 6.4 ריבאונדים ו-1.8 חסימות.

*

לארי נאנס ישאר בקליבלנד אחרי שחתם על הארכת חוזה של 45 מיליון דולר ל-4 שנים. מאז שהועבר ללייקרס בטרייד של איזיאה תומאס הוא עם 8.9 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-20 דקות למשחק בקאבלירס שהגיעו לגמר הליגה השנה.

*

הסאנס החתימו את ג'מאל קרופורד, 3 פעמים השחקן השישי של העונה, על חוזה מינימום לשנה. כדי לפנות לקרופורד מקום ברוסטר (10.2 נקודות למשחק בעונה האחרונה) ישוחרר דבון ריד.

*

ווסלי ג'ונסון עבר מהקליפרס לניו אורלינס תמורת אלכסיס אייג'נקה שישוחרר מהקליפרס. בעונה האחרונה ג'ונסון פתח ב-40 משחקים (5.4 נקודות, 2.9 ריבאונדים) ואייג'נקה כלל לא שיחק. הקליפרס צפויים לשחרר גם את ג'אוון אוואנס.

*

ריצ'רד ג'פרסון, בעונה האחרונה בדנבר, פרש מכדורסל. ג'פרסון היה חלק מריצת האליפות של קליבלנד ב-2016 והגיע עם הנטס פעמיים לגמר ב-2002 ו-2003. קלע 12 נקודות למשחק ב-1,186 משחקים.

*

שיקגו החתימה את טיילר יוליס על חוזה דו כיווני. הוא פתח ב-43 משחקים בפניקס בשנה שעברה (7.8 נקודות ו-4.4 אסיסטים למשחק).

*

פניקס שיחררו את שאקיל האריסון (6.6 נקודות, 2.7 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים, 1.1 חטיפות בעונה האחרונה) ואת דרל ארתור (2.8 נקודות למשחק ב-19 משחקים).
*

מילווקי קיבלה מוושינגטון את ג'ודי מיקס (6.3 נקודות בערב) שישוחרר מהקבוצה. בנוסף, טיילר זלר שוחרר מהבאקס. 6.7 נקודות ו-4.6 ריבאונדים בברוקלין ובמילווקי בעונה החולפת.

*

הבעלים של פורטלנד ומייסד מיקרוסופט, פול אלן, הלך לעולמו בגיל 65. הוא היה הבעלים של הטרייל בלייזרס מאז 1988.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 37 תגובות

    1. יש סיפור מאוד מצחיק לגבי ג'פרסון וישראל:
      אחרי קריירת מכללות נהדרת הוא נבחר ע"י ניו ג'רזי ושיחק בליגת הקיץ. עדי אזולאי, שאימן באותו הזמן את מכבי ראשל"צ מאוד התלהב ממנו וביקש לברר מי הסוכן שלו כדי להחתים אותו לקבוצה. תוך כמה דקות הסבירו לו במי מדובר והחלום על הבאת הכוכב הגדול הבא לליגה הישראלית נגוז.

  1. מישהו יכול להסביר מה טרנר עשה שהוא שווה כל כך הרבה כסף? כבר שלוש שנים בליגה ולא מראה שום שיפור במשחק והנה הוא הולך להרויח יותר ממה שקלינט קאפלה מרויח. הפייסרס היו צריכים לוותר עליו בטרייד וללכת על סבוניס שנותן תפוקה דומה אבל בהרבה פחות כסף

  2. טיילר יוליס? לא ראיתי לפני שבוע משחק אצל הלוחמים? איך הגיע לשיקגו? כנראה שעברתי לשלב של ההזיות. בכל מקרה 2way בשיקגו מתאים יותר לרמה שלו

          1. א. אני האחרון שאתלונן על נגיעות כאלו ואחרות של קטנוניות.

            ב. לתקן טעות?
            אני לא רואה בזה התקטננות. לטעמי זה דווקא תורם לדיון וידע הנצבר באתר.

  3. טריידים על שחקנים ואז משחררים אותם…

    יוליס לפני שנייה חתם בווריוס פתאום הוא בשיקגו

    מילווקי קבלה את גודי מיקס ושחררה אותו

    מי השיכור שכתב את ספר החוקים בNBA?!

    *חבל שקרופורד לא חתם בניו אורלינס/ספרס

    1. יוליס קיבל בג"ס חוזה זמני שכיסה את תקופת מחנה האימונים. הוא לא התאים לסוג השחקן שהם חיפשו למקום הפנוי שהיה להם בסגל ויועד להיות עוד רכז בזמן מחנה האימונים של טרום עונה. לכל היותר היה מקבל חוזה רגיל לליגת הפיתוח מהם. בפועל קיבל הצעה לחוזה טוב יותר משיקגו ולכן המעבר.

      שום דבר מפתיע

  4. מדהים שקרופורד היה צריך לחכות עד עכשיו כדי לחתום על חוזה מינימום בקבוצה ללא שאיפות אמיתיות. היה צריך להגיע מזמן לקבוצת עם שאיפות פלייאוף שמחפשת קלע

    1. בטח תמליץ לאותה קבוצה עם שאיפות פלייאוף גם להביא את וינס קרטר. אולי גם את ג'ו ג'ונסון אם יוסטון לא תערים קשיים.

  5. החוזה של נאנס מצוין במיוחד לאור העובדה שהוא יורד. בינתיים נראה שאלטמן עושה צעדים יפים לשיקום המועדון פוסט לברון.

          1. לא נראה לי קשור. מצב שוק שונה לחלוטין. הוד בונה על לעשות הרבה נקודות העונה ולקבל חוזה הרבה יותר טוב.

          2. אחרי בדיקה – הציעו לו 21 ל3 שנים הוא רצה 27. זה הימור סביר מבחינתו
            אם הוא נותן עונה סבירה אפילו בשוק שמהר מאד יתרוקן מכוכבים יהיו הרבה קבוצות עם מקום שיוכלו לתת לו אפילו 10 לעונה זה יותר ממכסה על ה3.5 שויתר עליהם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט