אירועי דיומא – 04.10.2018: הפועל באר שבע ומכבי ראשל"צ בגמר גביע ווינר

כדורגל / רועי ויינברג

ליגה אירופית – שלב הבתים (מחזור 2): משחקים נבחרים

20:00-רד בול זלצבורג-סלטיק (ספורט 1). קרב בין שני הליגיונרים מהבכירים של ישראל, מואנס דאבור וניר ביטון. דאבור בכושר נפלא, הרשים בקמפיין העלייה לליגת האלופות של זלצבורג וניצח את לייפציג במחזור הקודם. סלטיק של ביטון וברנדן רוג'רס מקרטעת למרות שניצחה את רוזנבורג במחזור הראשון. מדובר בקרב מעשי על העלייה וזלצבורג באה בכושר טוב משמעותית.

20:00-קרבאח-ארסנל (ספורט 2). ארסנל משחקת כדורגל טוב. השילוב של טוריירה, לקזאט ואובמיאנג יעיל והם עם 7 ניצחונות ברציפות. יהיה מעניין לראות את ברנר לנו בשער במשחק שבו הלונדונים יתנו מנוחה לכמה שחקני הרכב אבל ינצחו.

20:00-מילאן-אולימפיאקוס (ספורט 4). מילאן כבר סופרת שישה משחקים ללא הפסד ועם התקפה פורה בכיכוב פטריק קורוטונה וגונזלו היגוואין. היוונים של נאתכו עם שער אחד ב-3 המשחקים האחרונים ואנדרדוג משמעותי.

22:00-קרסונדאר-סביליה (ספורט 1). משחק חוץ מאתגר לקבוצה שהפכה לשם נרדף למפעל. סביליה עם 4 ניצחונות רצוף, אבל קרסונדאר עם 6 ויכולה להוציא מפה נקודה.

22:00-צ'לסי-וידי (ספורט 2). סיכוי סביר שצ'לסי קבוצת הכדורגל הטובה באירופה כרגע. וידי במקום השלישי (משחק חסר) בליגה ההונגרית. לא נעים.

22:00-איינטרכט פרנקפורט-לאציו (ספורט 4). יתכן שמדובר במשחק המעניין של השבוע. הפסד בדרבי לרומא גדע רצף 5 ניצחונות של האיטלקים, אבל הם משחקים כדורגל טוב ונהנים מהשילוב הפורה בין אימובלה למילאנוביץ'-סאביץ'. פרנקפורט בכושר ממוצע עם 2 ניצחונות ותיקו בחמשת המשחקים האחרונים.

כדורסל / יאיר זעפרני

גביע ווינר – גמר

21:00: מכבי ראשון לציון – הפועל באר שבע. יצא להם טוב שם בטוטו כשבגביע לו הם נותנים חסות, ייפגשו בגמר שתי קבוצות שאף אחד לא הימר עליהן… קשה להגיד מי יותר מפתיעה מבין שתי הקבוצות. מכבי ראשון לציון אמנם מארחת את הטורניר (כולל משחק הערב) אבל הייתה צריכה לעבור תוך 24 שעות גם את מכבי ת"א וגם את הפועל ירושלים ועשתה זאת בסטייל. הפועל באר שבע העולה החדשה התחילה את הדרך בשמינית הגמר במשחק חוץ בנהריה והמשיכה משם לניצחונות גם על הפועל חולון החזקה וגם על אשדוד השאפתנית אחרי שתי הארכות וסל ניצחון של סמאג' כריסטון הנהדר.

אז היום ראשון לציון סוף סוף פייבוריטית אבל אם כבר למדנו משהו מטורניר פתיחת העונה שלנו זה שאסור להמר על אף אחת… לנו זאת תהיה הזדמנות לראות שוב את החבורה העליזה של צביקה שרף בראשות קמרון לונג הנהדר, מרקיז טיג הטייס ואיגור קולשוב הצלף ומאידך לפגוש את הבאר שבעים של רמי הדר עם כריסטון המצוין, טיילור ברון היעיל וטרוויס ווריק הצלף (9/13 מחוץ לקשת עד כה בטורניר). שתי הקבוצות היו מצוינות מ-3 עד כה (10 שלשות למשחק לפחות לכל אחת מהן) ויהיה מעניין לראות מי תהיה הקבוצה הרביעית להניף את גביע פתיחת העונה (אחרי הפועל ירושלים, מכבי ת"א ואליצור אשקלון שזכתה בגביע בשנה הראשונה לקיומו).

טניס / מתן גילור

טורניר בייג'ין (500) – שמינית גמר

שידורים בספורט 5 לייב.

אתמול התקיימו 4 מתוך 8 משחקי שמינית הגמר. היום יתקיימו 4 הנותרים.

09:30 מרטון פוקסוביץ'-מרקו קצ'ינאטו(8).

11:30 פאביו פוניני(4)-אנדרי רובלב.

13:30 ניקולוז בסילשווילי-פרננדו ורדסקו.

16:00 מאלק ג'אזירי-אלכסנדר זוורב(2).

 

טורניר טוקיו (500) – שמינית גמר

שידורים בספורט 5+.

אתמול התקיימו 4 מתוך 8 משחקי שמינית הגמר. היום יתקיימו 4 הנותרים.

06:00 יאן לאונרד סטרוף-ג'רמי צ'ארדי.

אחריו סטפנוס ציציפאס(5)-אלכס דה מינואר.

אחריו פרנסיס טיאפו-קווין אנדרסון(2).

אחריו רישאר גאסקה(8)-ניקוס קריוס.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר המאסטרס האירופי – שמינית הגמר

טורניר המאסטרס האירופי הוא טורניר הדירוג החמישי שנוכל לראות העונה, והוא מתקיים בעיר לומל בבלגיה. בניגוד לשמו, לא מדובר בטורניר "מאסטרס", אלא בטורניר דירוג רגיל לכל דבר. בשלבים הקודמים נפרדנו משחקנים כהוקינס, רוברטסון, פו, טראמפ, בינגהאם וקארטר. אנו מצטרפים לטורניר בשלב שמינית הגמר עם כמה משחקים מעניינים. בסשן הצהריים נוכל לראות מפגש בין זוכה אליפות סין, מארק סלבי, לראיין דיי, ובין מארק קינג לריקי וולדן. סשן הערב כולל מפגש בין הגיבור המקומי, לוקה ברסל, לאנתוני המילטון, ובין קיירן ווילסון לג'ו פרי. שידורים ביורוספורט ב-14:00 וב-20:00.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט