אירועי דיומא – 27.09.2018

כדורגל

סרייה איי – מחזור 6 / רועי ויינברג

20:00-ספאל-סאסולו (ONE 2). משחק בין 2 קבוצות שמפתיעות לטובה עד עכשיו. ספאל מציגים הגנה טובה, למרות הפסד 3-0 לפיורנטינה לא מזמן ועד אז הם היו עם 9 נקודות מ-4 משחקים בהם ספגו רק שער אחד. קבוצה איטלקית במלוא מובן המילה. סאסולו משחקת כדורגל משוחרר יותר ועם 10 נקודות, כשמאחוריהם 5-3 משוגע מול גנואה והפסד רק ליובנטוס. קווין פרינס-בואטנג המתקאמבק נראה טוב ושווה לעקוב אחריו. משחק שיכול להיות כיפי.

22:00-אמפולי-מילאן (ONE 2). מילאן די אפורה ועם 2 תוצאות תיקו ב-2 המשחקים האחרונים שלה בליגה, נוסף לניצחון ביתי מרשים על רומא והפסד לנאפולי כאשר עדיין חסר להם משחק מול גנואה. סוסו לא רע עד עכשיו, היגואין וההחתמות החדשות משתלבים לא רע וקשה לתהות על קנקנם. הם יותר טובים מאמפולי שניצחה במחזור הבכורה ורק הדרדרה מאז, בדרך לעונה של מאבק נגד הירידה.

כדורסל / יאיר זעפרני

גביע ווינר – רבע הגמר

 גביע ווינר ממשיך עם שלב רבע הגמר והיום ישוחקו שני המשחקים בבית מכבי בראשון לציון.

18:00 -מכבי אשדוד – גלבוע/גליל –המשחק הראשון יפגיש את שתי הקבוצות המפתיעות מהעונה שעברה מאשדוד ומהגלבוע לקרב פתוח ומסקרן. אשדוד שסיימה רביעית את הליגה הסדירה בשנה שעברה ואפילו הוליכה את הטבלה במהלך העונה לא הצליחה לשמור על הסגל שלה ומלבד המאמן שלה בראד גרינברג לא נשאר איש. הקונספט השנה באשדוד שם דגש על זרים מוכרים ובגזרה הזו ניתן למצוא את לנדון מילבורן שעשה חיל בעבר באילת, פול סטול הזכור לטוב ממכבי חיפה ומארק טולפסן ששיחק בשנה שעברה בראשון לציון כשלצידם ליס שושי, שחקנו של בראד גרינברג מנבחרת קוסובו. בגזרת הישראלים החתימו באשדוד את אייזיק רוזנפלט המתאזרח הוותיק, את תום מעיין מהרצליה ואת ספנסר וייס מגלבוע/גליל. לצידם ישחקו באשדוד הצעירים המוכשרים עידן פליישר ואוראל לב וכן המתאזרח הטרי ג'ייק פמברטון.

גלבוע/גליל מציגה יותר המשכיות מיריבתה כבסגל של אריאל בית הלחמי ימשיכו הישראלים המצטיינים חואקין שוכמן ויחזקאל סקוורר שחוזר מפציעה וכן בן אלטיט, טל קרפלס ושון לבנובסקי . אוריאל נבון ונתנאל ארצי, שחקני נבחרת העתודה הצטרפו גם כן כשבגזרת הזרים הגיעה רביעיה חדשה לחלוטין – הגארדים בראיינט קרופורד, בוגר מכללת ווייק פורסט ואיאן מילר ששיחק בעונה האחרונה בצרפת ובטורקיה והגבוהים גרג וויטינגטון שמגיע מהליגה היפנית וג'יימס קלי שמגיע מהליגה הדרום קוריאנית.

21:00: הפועל חולון – הפועל באר שבע – המשחק השני ברבע הגמר יפגיש את מחזיקת הגביע וסגנית האלופה עם העולה החדשה מבאר שבע. חולון הצליחה לשמור השנה על מעין המשכיות משונה שכוללת נבחרים מהסגלים של שתי העונות האחרונות. מהעונה האחרונה ימשיכו בקבוצה שלומי הרוש, גיא פניני, טל זך, אריאל ז'אנו, הראל דדון וטי.ג'י קליין לצד הזר קורי וולדן ואילו מהעונה שלפניה חוזרים לקבוצה הזרים המצטיינים קליף וויאט ודריון אטקינס ורועי הובר. בגזרת החדשים לגמרי מצטרפים הזרים שון ג'ונס (שעבר גם הפועל ירושלים), ג'ייבון פינקסטון שמגיע מהליגה הפולנית ודקוון ג'ונס ששיחק בעבר באורלנדו מג'יק ולאחרונה בסין. על הקווים נשאר דן שמיר ולצידו מבצע קאמבק כעוזר, מודי מאור.

באר שבע שניצחה ביום שלישי את נהריה בעין שרה 83:88 אחרי הארכה תנסה להפתיע ותגייס לכך את הזרים טיילר בראון שהיה מצוין עם 26 נקודות וסמאג' כריסטון שקלע 24 כולל סל קלאץ' ששלח את המשחק להארכה בה יצאה באר שבע עם ידה על העליונה.

טניס / מתן גילור

טורניר צ'אנג דאו (250) – שמינית גמר

אתמול התקיימו משחקי החלק התחתון של ההגרלה. היום יתקיימו משחקי החלק העליון של ההגרלה.

08:00 מטאו ברטינימתיו אבדן(6).

09:00 טיילור פריץ-מיכאיל קוקושקין.

09:30 פאביו פוניני(1)-רובן במלמנס.

אחריו ניקולוז בסילווישלי(3)-סאם קווארי.

 

טורניר שנזן (250) – שמינית גמר

אתמול התקיימו 4 מתוך 8 משחקי שמינית הגמר. היום יתקיימו 4 הנותרים.

10:00 רמקומאר ראמאנתן-דמי דז'ומור(4).

אחריו אלכס דה מינואר(7)-מקנזי מקדונלד.

13:30 דויד גופן(1)-אנדי מארי.

אחריו טארו דניאל-פרננדו ורדסקו(5).

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות סין – שמינית הגמר

הסיבוב השני שהתקיים אתמול באליפות סין המשיך להמטיר עלינו הפתעות. כך ראינו את דינג ז'ונווי ממשיך לאכזב על אדמתו כשהודח ע"י יואן סיז'ון. גם ג'ו פרי, ג'ק ליסובסקי וראיין דיי ספגו הדחות מוקדמות. עוד ראינו את גרהאם דוט גובר על ניל רוברטסון בשחזור גמר אליפות העולם ביניהם, את מארק קינג מדיח את מארק אלן, ואת יאן בינגטאו הצעיר מדיח את סטיוארט בינגהאם. פייבוריטים נוספים כסלבי, מרפי, טראמפ, וויליאמס והוקינס הצליחו לשרוד את השלב.

היום יתקיים שלב שמינית הגמר של האליפות. מבין המשחקים המעניינים נוכל לראות בסשן המוקדם את יאנג בינגטאו מול ג'אד טראמפ, ובסשן המאוחר את בארי הוקינס מול גרהאם דוט. שידור ביורוספורט ב-9:30 וביורוספורט 2 ב-14:30.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט