אירועי דיומא – 19.09.2018: הערב השני של ליגת האלופות

כדורגל / דור בלוך

20:00 שחטאר דונייצק – הופנהיים: שחטאר שכבר צברה וותק של ממש בליגת האלופות, מובילה בקלות את הליגה שלה שנמצאת כבר במחזור השביעי, ויכולה להתפנות לנסות ולנצל בית שבהחלט מעניק לה סיכוי לעלות, כדי לעשות זאת היא תצטרך לגבור על הופנהים וליון. כאשר המשחק הראשון של האוקראינים/ברזילאים יהיה נגד הופנהיים.

20:00 איאקס – א.א.ק אתונה: אחרי שמחזור הפתיחה לא ממש האיר פנים לנציגה השניה של הולנד בליגת האלופות, איאקס תקווה לפתוח את הקמבאק שלה לליגת האלופות ברגל ימין. יש הרבה התלהבות סביב הקבוצה שמשלבת צעירים מבטיחים כמו ליט וזייך עם שחקנים וותיקים יותר כמו הונטלאר ובלינד. מולם יתייצבו היוונים עם החלוץ הארגנטינאי הצעיר פונס שמגיע מליל.

22:00 בנפיקה – באיירן מינכן: אלופת גרמניה תפתח את קמפיין ליגת האלופות שלה מול בנפיקה, שצפויה להיאבק עם איאקס על הכרטיס השני לשמינית הגמר. לא מעט חוסרים בבאיירן כאשר גורצקה והאמלס בספק, טוליסו, רפיניה וקומאן ייעדרו. בנפיקה שתארח באצטדיונה הביתי מאוד תקווה לנצל זאת, כשהיא תישען בעיקר על אדוארדו סלביו המצוין שפתח את העונה עם שער ושני בישולים בשלושה משחקים.

22:00 מנצ'סטר סיטי – ליון: אחרי שזכה באליפות ראשונה באנגליה, פפ גווארדיולה מסתער על הדבר האמיתי – ליגת האלופות. סיטי גם ללא דה בריינה הפצוע מחזיקה בדיי כח אש כאשר למולה ליון שדיי מדשדשת כרגע בליגה הצרפתית תנסה להפתיע על בסיס ההתקפה המאוד מוכשרת שלה שנשענת על ממפיס דפאי ונאביל פאקיר.

22:00 ריאל מדריד – רומא: לראשונה יקבל גארת' בייל את האפשרות להוביל את ריאל מדריד בליגת האלופות, אחרי 3 זכיות רצופות בהובלת כריסטיאנו רונלדו אליו נגיע בהמשך. במשחק המרכזי של הערב תתייצב מולו רומא החזקה שהדיחה בשנה שעברה את ברצלונה. רומא פתחה את העונה רע מאוד, כשלמעט דזקו הוותיק, אף שחקן לא מתעלה ליכולת שלו מהעונה שעברה. יהיה מעניין לראות האם ליגת האלופות היא סיפור אחר.

22:00 ויקטוריה פלזן – צסק"א מוסקבה: פלזן תנסה להפתיע את הרוסים, שמגיעים למשחק הזה עם לא מעט פציעות כולל פציעתו של אבל הרנדדז במשחק הליגה האחרון של צסק"א, שתקווה לתרומה התקפית של צ'אלוב שהבקיע 6 שערים ב-7 משחקים העונה בליגה.

22:00 יאנג בויז – מנצ'סטר יונייטד: יונייטד סביבה ממשיכים הדיבורים על מוריניו וזידאן, תרצה לפתוח את ליגת האלופות עם ניצחון כדי למנוע הסתבכות בבית ממש לא פשוט. לפי ההערכות ראשפורד צפוי לפתוח ויהיה מעניין לראות איך הוא מתאושש מההרחקה שספג בליגה.

22:00 ולנסיה – יובנטוס: משחק גדול נוסף יעורר הרבה מאוד עניין לא רק בגלל שזאת הופעת הבכורה של רונלדו במדי יובנטוס בליגת האלופות, במפעל שיותר מכל מפעל אחר בנה את שמו של CR7. ולנסיה אומנם פתחה את העונה חלש מאוד בליגה, אבל עדיין מדובר במפגש פסגה אירופאי לכל דבר ועניין, והרכב הבית שכולל גם את מנצ'סטר יונייטד הופך כל משחק בבית הזה לקריטי. ניצחון של יובנטוס בחוץ והיא תשיג מקדמה רצינית, בעוד תיקו או ניצחון של ולנסיה יציב בפנינו בית פתוח ומרתק שעשוי ללכת עד הסוף. יובנטוס צפויה לחסור את דגלאס קוסטה שייעדר בתקופה הקרובה לאחר התקרית האלימה בשבת האחרונה.

טניס / מתן גילור

טורניר סנט פטרסבורג (250) – סיבוב ראשון ושמינית גמר

היום יתקיימו 5 המשחקים שינעלו את הסיבוב הראשון.

13:00 לוקה ואנני-רוברטו באוטיסטה אגוט(5).

13:00 מיכאיל קוקושקין-דניס איסטומין.

אחריו איליה איבשקה-גידו פלה.

14:30 דניס שפובלוב(7)-אדריאן מננדז מאסירס.

18:30 מירזה באסיץ'-מיכאיל יוז'ני.

 

בנוסף, יתקיימו 2 מתוך 8 משחקי שמינית הגמר.

16:30 (משוער) סטניסלס וואוורינקה-קארן חצ'אנוב(4).

20:30 (משוער) מרטין קליזן-פאביו פוניני(2).

 

טורניר מץ (250) – סיבוב ראשון ושמינית גמר

היום יתקיימו 4 המשחקים שינעלו את הסיבוב הראשון.

13:00 קואנטין הליס-בנואי פייר.

15:00 אדריאן מאנארינו(6)-מרטון פוקסוביץ'.

15:00 (משוער) פיליפ קריאנוביץ'(7)-קורנטין מאהו.

19:00 ג'יל סימון-ז'ירי וסלי.

 

בנוסף, יתקיימו 2 מתוך 8 משחקי שמינית הגמר.

17:00 (משוער) קאי נישיקורי(1)-פיטר גוזויצ'יק.

21:00 (משוער) קונסטנט לסטין-רישאר גאסקה(4).

לפוסט הזה יש 11 תגובות

    1. אלי גוטמן במשפט להיכל התהילה. רונלדו עכשיו פעמיים אחד בגלל ההרחקה ופעם שנייה כי הוא לא יבעט את הפנדל

  1. עם כל הכבוד למחזור הפתיחה של ליגת האלופות האירופאית הדבר האמיתי הוא שלב רבע הגמר בקופה ליברטדורס 2018.
    עלו לשלב הזה ארבע קבוצות מארגנטינה, שלוש מברזיל ואחת מצ'ילה.
    המשחק הראשון שוחק הלילה ובו ניצחה גרמיו (מחזיקת הגביע) את אתלטיקו טוקומן מארגנטינה 2-0 בארגנטינה.
    הלילה שני משחקים מרתקים ביותר: ריבר פלייט-אינדפנדיינטה ובוקה ג'וניורס -קרוזיירו.
    מחר יושלם המחזור הראשון בשלב זה של הטורניר במשחק בין קולו קולו (צ'ילה) לפלמיירס (ברזיל).
    יש שידורים ישירים בערוצי ספורט 2 ובשל השעות המאוחרות ניתן להקליט ולצפות מאוחר יותר.
    צפויים משחקים מרתקים וסוערים כמיטב המסורת הדרום אמריקאית.

    וכמובן, שביום ראשון מתרחש הדבר הגדול ביותר: המשחק בין בוקה לריבר בבונבונרה.

  2. אתמול היאנקיס ניצחו את בוסטון רד סוקס 2-3. היום משחק נוסף, והחדשה הטובה ביותר ליעאנקיס היא שהסלאגר שלהם JUDGE חוזר לשחק אחרי 8 שבועות באזרחי בגלל פציעה במפרק כף היד.
    אין דבר שהרד סוקס רוצים יותר מאשר לנצח את היאנקיס ולמנוע מהם WILD CAR (במרוץ נגד אוקלנד), ולכן כל משחק בין השתיים (שלרד סוקס אין עניין בו מלבד לקרוע את היאנקיס) הוא מלחמת עולם

  3. השיפוט ניצח הערב את ליגת האלופות עם הרחקה הזוייה של רונאלדו על צאפחה קטנה לשחקן על התחזות וצהובים הזויים לקיימיך והומלס. השופט שנא את מינכן שאין דברים כאלה. טוב שלא פסל את שני השערים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט