פלייאוף 2013-טייק 17: היישר לגולד / יובל עוז

פלייאוף 2013-טייק 17: היישר לגולד

Posted on מאי 23, 2013by 

זה היה המשחק הכי טוב של פלייאוף 2013, כי היה בו הכל. היה בו את הדרמה, כמובן. היה בו טעויות של מאמנים, היה בו את ההתעלות של שחקני המשנה ברגע הנכון, היה בו את ההתעלות של אול-סטאר אחד לרמה של סופרסטאר והייתה בו התעלות של סופרסטאר אחד לרמה של מיני-אלוהים.

נתחיל מהמאמנים. קשה להגיד שאריק ספולסטרה טעה במשהו כי הקבוצה שלו ניצחה, אבל ההתעקשות שלו על שיין באטייה נראית קצת מוגזמת. באטייה קפוא בפלייאוף הזה עם 26% מהשלוש ב-5.1 נסיונות (הוא זורק בסך הכול 5.6 פעמים מהשדה). גם אתמול הוא החטיא שלשות פנויות ואלמלא הריבאונד התקפה של כריס בוש (אחד משניים בלבד שלו במשחק) היינו שומעים הרבה יותר קולות היום מדברים על צמצום הדקות של באטייה. אמנם הוא כבר הוכיח שהוא מסוגל להתעורר בדיוק ברגע הנכון בפלייאוף שעבר, אבל גם בהגנה הוא מתקשה מול דייוויד ווסט (26 נק' ב-64% מהשדה), כך ש-31 דקות על הפרקט זה הרבה יותר מדי, במיוחד כשכריס אנדרסן מקבל רק 18.

לעומת ספולסטרה, שזו הייתה בערך הטעות היחידה שלו במשחק וניהל משחק די מושלם חוץ ממנה, פרנק ווגל שילם שכר לימוד יקר מאוד על המשחק הראשון שלו בגמר המזרח. ווגל טען לפני הסדרה שהוא לא מתכוון להתכווץ מול הסמול-בול של מיאמי. ובכן, האמירה שלו לא ממש עמדה במבחן המציאות. בשני רגעי אמת הוא החליט לוותר על רוי היברט, שחקן ההגנה הטוב ביותר שהוא יכול להעמיד בין הטבעת לשחקני מיאמי, לטובת סם יאנג. זה לא רק שווגל ויתר על היברט כעוגן בצבע במהלכים המכריעים, זה גם שהוא הכניס את סם יאנג. מילא היה נכנס מישהו כמו טוני אלן או תותח הגנתי אחר, אבל סם יאנג? ועוד אחרי שהוא אפשר לדוויין ווייד לעבור דרכו במהלך מכריע בסיום הזמן החוקי משל היה מאבטח בקניון?

תמונהשילם על חוסר ניסיון. ווגל

ברגעי האמת מול מיאמי כמעט ובלתי אפשרי למנוע את הכדור מלברון, אבל כן אפשרי להוציא לו אותו מהידיים. אם היברט היה על המגרש, לברון היה נאלץ או לזרוק זריקה קשה או למסור כדור לאחד הקלעים. אלו שתי אופציות סבירות עבור מיאמי, במיוחד כשריי אלן, דוויין ווייד, באטייה ובוש ריווחו את המגרש, אבל הן שתי אופציות הרבה פחות טובות מליי-אפ באין מפריע. גם לפול ג'ורג' יש חלק בסל הזה, אבל באמת שקשה לבוא אליו בטענות.

מעבר לטעות שבאי השימוש בהיברט ברגעי הסיום, ווגל לא הרגיש את המשחק. טיילר הנסברו נתן משחק מצוין אתמול (10 נק' ו-6 ריב' ב-12 דק'), במיוחד בסוף הרבע השלישי, אבל הוא לא ראה פרקט ברבע האחרון. חוסר השימוש בהנסברו הביא את דייוויד ווסט גמור לרגעי ההכרעה, בהם הוא החטיא שתי זריקות עונשין וזריקה פנויה לגמרי מתוך הצבע. בדרך כלל הספסל של אינדיאנה לא נותן לווגל יותר מדי דילמות לגבי מתי להחזיר את שחקני החמישייה שלו, דווקא אתמול הוא נתן לו, והוא היה צריך להקשיב לו.

ונעבור לשחקני המשנה. האיש שעליו רשום הניצחון הזה הוא לא רק לברון ג'יימס, אלא כריס אנדרסן. אנדרסן קולע בפלייאוף עד כה ב-78% מפלצתיים מהשדה, כולל 7 מ-7 אתמול. הבירדמן הפך רשמית להחתמת אמצע העונה הכי טובה של העשור האחרון, כאשר איתו ההיט עומדים על רקורד של 4-48. זה לא רק האנרגיות והנוכחות ההגנתית, ולא רק הסיומת המצוינת ליד הסל, זה העובדה שפתאום יש לך עוד שחקן שאתה צריך לשים לב אליו. בניגוד למצב בו יודוניס האסלם (שלא מהווה פקטור בהתקפה) נמצא על הפרקט, אנדרסן גרם לאינדיאנה לשלם בכל פעם שהיברט עזב אותו כדי לעצור חדירה, ויש לו חלק עצום בכך שההיט קלעו 60(!) נק' בצבע.

לאינדיאנה לא היה איזה רול-פלייר שנתן משחק מהאגדות בגיים 1, אבל היה לה את פול ג'ורג' ברבע אחרון והארכה שאומרים שהוא הדבר הגדול הבא. שלשה בתום הזמן החוקי כדי לכפות הארכה, 8 נק' ואסיסט בהארכה עצמה. כשמוסיפים לכך את העובדה שהוא שמר על לברון ג'יימס במשך כל המשחק ואפילו הצליח להכניס אותו לבעיית עבירות בפעם הראשונה מאז שבוש היה בבית הלבן, הכל מתחבר לחתיכת שחקן.

תמונהלמישהו עוד היה ספק שהוא כוכב? פול ג'ורג'

התצוגה שלו אתמול (25 נק' במחצית השנייה וההארכה, 5 אס' ו-4 ריב') הייתה התגשמות החלום הרטוב של כל עכברי ה-NBA, כל אלו שראו משחקים בחדרים חשוכים בשעות לא-שעות בין אינדיאנה למילווקי וראו את פול ג'ורג' הופך לשחקן המשתפר של הליגה מול עיניהם, פתאום ראו אותו עושה למיאמי בעונתו השלישית בליגה את מה שדרק רוז לא הצליח לעשות, לקלוע עליה סל בקלאץ', אפילו כמה. הבעיה היחידה איתו אתמול הייתה שהוא גם איבד 6 כדורים, ומול מיאמי, בניגוד לניו יורק, איבודי הכדור מתורגמים לסל קל בצד השני, כך שיש לו עוד הרבה לאן להשתפר.

ג'ורג' היה הופך לגיבור הערב אם קצת יותר ריכוז ומזל, אבל הבעיה היא שלברון לוהק לתפקיד הגיבור כבר לפני הרבה זמן, ואתמול הוא הוכיח שמגיע למלהק פרס גדול. היכולת של ג'יימס לא רק לזהות שחקנים פנויים או מצבי קליעה טובים, אלא גם להגיע אליהם היא מעבר ליכולת האנושית. המהירות בה הוא זיהה את הפרצה ברגע שרוי היברט יצא, והקלילות בה הוא ביצע את המהלכים שהכריעו את המשחק הפכו את פרנק ווגל למפסיד הגדול של הערב.

תמונהמיני אלוהים. לברון עם הגיים ווינר

לברון סיים את הערב עם מספרים עצומים (30 נק' ב-50% מהשדה, 10 ריב', 10 אס' ו-3 חס'), ומה שיותר חשוב, הוא המשיך לבסס את המורשת שלו, הוא המשיך להגדיל את כמות המשחקים שנזכר בהם בערגה, גם אם אנחנו לא חובבי לברון. לברון הוא ההזדמנות הכמעט יחידה שלנו לצפות במשהו באמת היסטורי בדור הזה של השחקנים ב-NBA, אתמול הוא הוכיח זאת שוב.

אבל בסופו של דבר, זה רק משחק אחד, וזה היה משחק שמיאמי הייתה צריכה לנצח יותר מאינדיאנה. אולם זה יהיה מבחן עבור הפייסרס, מכיוון שזו הפעם הראשונה בפלייאוף בה הם סופגים הפסד קורע לב בשניות האחרונות, ויהיה מעניין לראות איך ווגל מרים את הקבוצה שלו לגיים 2. הוא יצטרך למצוא דרך להכניס את ג'ורג' היל לעניינים (רק 5 נק' ב-45 דק') ולדעת מתי ואיך להשתמש בספסל שלו. רמז: אני לא מתכוון לסם יאנג.

מיאמי, לעומת זאת, לא יכולה לנוח על זרי הדפנה. חוץ מאנדרסן, הספסל של ספולסטרה לא הגיע עדיין לסדרה, ובאיזשהו שלב ריי אלן, נוריס קול או שיין באטייה יצטרכו להתעלות כדי שההיט לא יהיו תלויים בהברקות של לברון כדי לנצח בסדרה הזו. בכל מקרה שלא יהיה, רק תנו לנו עוד משחקים כאלה. אין כמו הפלייאוף במזרח.

 באדיבות

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 72 תגובות

  1. נהניתי מאד מהפוסט, כי יובל קלט ב-95% את כל הדברים שאני קלטתי. לא קל לחזות במשחק מטרף כזה בו אתה מעורב נפשית בצורה כל כל מטורפת, ובשעה 1:00 בלילה להתחיל לכתוב עליו, ולקלוט עם עייפות רבה מה שלמעשה הלך במשחק. אני שמח שגם התאור של המשחק שלי קלט את הנקודות הבאות:
    1. ווגל טעה טעות חמורה כשהוציא את היברט ב-2.2 שניות!
    2. ספואלטרה ניהל את המשחק מצויין עם שתי טעויות: יותר מדי דקות לבטייה, ולא מספיק דקות לבירדמן.
    3. תום הנסבורו היה הנמר הלוחם והנועז של הפייסרס וווגל לא נתן לו יותר מאיזה 16 דקות. טעות חמורה.
    4. כריס אנדרסון היה אדיר!!!
    5. ריי אלן, כמו הרבה זקנים כג'ייסון קיד, ביליאפס, וסטיב נאש לא מסוגלים לתרום יותר. השימוש בהם רק מזיק.

    פוסט מצויין וישר קליעה למטרה!

  2. יובל , אני מאד אוהב את הפוסטים שלך , אבל דחיל רבאק, הסיכום הזה מתאים למי שהגיב לך ראשון ולא לך ובוא ונתחיל-
    1- ווגל אכן טעה כשהוציא את היברט, הוא הימר על זריקת גאמפ שוט מחצי מרחק ורצה יותר ורסיטליות בהגנה. אבל זו חכמה לאחר מעשה, כי בתור מאמן אתה חייב לקחת סיכונים כלשהם. אני די משוכנע שברוב המוחלט של המקרים במצב כזה קבוצות הולכות לגאמפשוט ועל זה הלך ווגל. אפילו ספולסטרה הודה שלא היה תכנון מיוחד לחדירה, אלא שלברון זיהה אור יום, וגם איחור של ג׳ורג במאית שניה וניצח את המשחק. אבל מפה ולהגיד שפוגל עשה טעויות רבות זה פשוט לא נכון. הוא הכין את קבוצתו הכנה מושלמת והשתמש בספסל הרבה יותר מהסדרה נגד ניו יורק. הנסבורו נתן משחק גדול ושיחק יחסית המון דקות, בתור מאמן אתה לא מחשב משחק של 53 דק אלא של 48 דק. כשיש הארכה השחקנים מגיעים אליה עייפים , המאמן לא אמור לתת להם עוד מנוחה כי אולי תהיה הארכה .

  3. למה אי אפשר לבוא בטענות לג'ורג' על הסל האחרון? הוא איפשר ליי אפ ללברון, זו לא היתה זריקה קשה. אני מאמין שמי שראה את המשחק שם לב שלברון עשה טריפל דאבל שקט בלי להיות מאד דומיננטי. לא אלוהים ולא נעליים. הלוואי שיתן הצגות קצת יותר איכותיות בעתיד והוא ממש הציל לעצמו את המשחק בסיום.

  4. לברון הוא סופרסטאר מוזר, לא חושב שראיתי אחד כזה בליגה שאין לו מהלך התקפי של שתי נקודות בטוחות אם אין דאבל. לכל הגדולים היה את זה והוא עדיין מסתדר…

  5. 2 – ספולסטרה הכין את הקבוצה וניהל את המשחק בצורה גרועה מאד. יותר מכך- אלמלא שיפוט ביתי להחריד הם היו מפסידים בעשר הפרש.
    הוא לא עשה שום התאמות וחטף מהגבוהים של אינדיאנה ללא הכרה, למזלו משחק אצלו השחקן הטוב בעולם וגם קיבל משחק של אחד ממאה מאנדרסן. ווגל עשה לו בית ספר. הרי מיאמי נחשבים עדיפים , בבית, ואחרי מנוחה, אז אם הוא ניהל את המשחק כל כך טוב איך רוב המשחק הם פיגרו , וניצחו רק בנס?
    3 – לגבי הנסבורו (מנחם , אתה מבולבל קוראים לו טיילר ולא טום?!?!) אכן משחק מעולה, אבל קיבל המון דקות יחסית. האם אתה בתור מאמן היית מושיב את ווסט יותר לאחר שקלע 18 נק בחצי??? ווסט הוא המיסמאץ הכי גדול ואין למיאמי תשובה אליו.
    4- פול ג׳ורג הוא אכן חוויה. אישית לראות שחקן כזה שכולו ענווה וצניעות ובלי רעש וקשקושים ולא עושה עמידת בבון אחרי כל סל כמו וויד ולברון, אלא פשוט עושה עבודה גדולה זה באמת חוויה. נראה לי שהוא מגדיר את המונח ״לא כופה את המשחק על עצמו״ מחדש. זה פשוט חוויה לראות אותו,.
    5- וזה למנחם , הפרשנים של טי אנד טי אמרו כולם שהזריקה על וויד היתה מעולה כי שרקו אותה שריקה בחצי ראשון על עבירה על בוש שנגעו לו במרפק, אז איך מפה הגעת לזה שהם אמרו שלא היה פאול!!!!?
    6 – ונגמור בווגל – איזה קלאסה. רבע אחרון למשחק אחרון נגד ניו יורק, המראיין שואל אותו מה הוא אמר לשחקנים לקראת הרבע החשוב בחייהם, אז הוא מחייך ואומר – embrace the challenge .
    אתמול אחרי הסל של ג׳ורג, בפסק זמן, הוא מתחיל בחיוך גדול ואומר לגורג ברוגע great shot, really great shot. כל מי שאי פעם שיחק כדורסל מבין מה זה עושה לשחקנים ברגעים לחוצים. ענק

  6. תודה רבה פוסט מצוין.
    א.חוכמה להגיד להוציא את הירבט אבל תאמת כמה משחקים צמודים ראית שב2.2 שניות נכנסים פנימה?? מה שהוא עשה זה הימור שילכו לגאמפ ולכן רצה הגנה יותר מהירה זה שלברון חדר נו מה לעשות?!? .
    קשה מאוד למאמנים לא ללכת עם הסטארים שלהם בסוף כמו ווסט/רנדולף וצריך לזכור שהם אחרי 90 משחקים וקשה מאוד לשנות הרגלים.
    גורג אגדה!!!

  7. אלעד,
    1. לא היה כל פאול של ווייד, וזאת אמרו בארקלי ושאק, וקני סמית' אמר שאפילו אם ווייד נגע בו, לעולם לא שורקים פאול עם 2 שניות לסוף במשחק פלייאוף כזה. אתה צעיר וזה הפלייאוף הראשון שאתה ממש רואה מקרוב. אז אין לך מושג על משחקי עבר בהם בשנייה האחרונה הכל מותר ושום שריקה לא נשרקת אלא אם כן מישהו הורג אחר עם חניקה.
    2. אתה עוור, משוחד לחלוטין כי עדיין לא התאוששת מהשטויות שכתבת על הניקס, או לא מבין כדורסל: השיפוט לא היה טוב, אבל היה נייטרלי לחלוטין. אחרת לא היו 5 פאולים ללברון, הפעם הראשונה בכל הקריירה שלו ב-NBA שהוא חטף 5 פאולים.
    3. ספואלטרה ניהל את המשחק מצויין ככל שאתה יכול כשהאסלם חייב לשמור על היברט. מיאמי לא חטפו "מהגבוהים" של אינדיאנה, אלא מהיברט. לפחות לניקס היה את טייסון צ'נדלר שנמוך רק ב-3 ס"מ מהיברט לשמור עליו, והניקס התמוטטו מולו. אז מה אתה רוצה שספואלטרה יעשה נגדו? ילביש להאסלם, שהוא 2.02 ששמר על 2.19 קביים? איזה "התאמות" הוא לא עשה? הבעייה שלך היא שראית יותר מדי גליל עליון בחייך.
    4. ווגל ניהל משחק בגאונות וספואלטרה היה איום? תגיד לי, מי ניצח את המשחק? כתבתי כבר אתמול שהחמישייה של הפייסרס יותר טובה מהחמישייה של מיאמי, ואם רק שתי החמישיות היו משחקות, אינדיאנה היתה מנצחת די בקלות. אז אמש היה משחק בו צ'אלמרס ניפצע לפני החצי, וקלעי השלשות בטייה וריי אלן היו יותר מאפסים, דוויין בינוני ביותר, ובוש בינוני ביותר גם בקליעות וגם בהגנה.
    ומי ניצח? ספואלטרה, כשרוב שחקניו מלבד לברון ואנדרסון הרבה, הרבה מתחת רמתם הרגילה (אולי בגלל שלא שיחקו 8 ימים). אז תפסיק להפציץ כאן בהצהרות לא נכונות שמטעות גולשים שלא חזו במשחק.

    1. מי ניצח ?

      אולי אם הסגלים היו שווים היתה לשאלה הזו איזו שהיא חשיבות.

      אבל הם לא.

      הסגל של מיאמי הרבה יותר טוב – ואל תבכה לי על צ'אלמרס כי אינדיאנה כמעט כל העונה בלי גריינג'ר…

      בכלים שעומדים לרשותם, להגיע לניצחון בהארכה בשניה האחרונה = ווגל עלה על ספולסטרה.

      1. 1. גורג היל טוב יותר מצ'אלמרס וצ'אלמרס לא שיחק חצי משחק

        2. נניח שדוויין יותר טוב מסטפנסון, אבל עם הברך שלו, יתרונו מצטמק.

        3. לברון טוב מפול ג'ורג'? אולי בקצת.

        4. דייויד ווסט הרבה הרבה הרבה יותר טוב מהאסלם.

        5. היברט סנטר הרבה הרבה יותר טוב מבוש, ובעשרה סנטימטר יותר גבוה.

        3 מה-5 של אינדיאנה טובים יותר ללא ספק. השניים האחרים קצת פחות טובים אבל לא משמעותי.
        אז דדי, לך לבית ספר ואז תחזור אלי (ואל תגיד לי שמתחזה כותב בשמך)

    2. הדבר היחיד שספואלסטרה לא תיכנון זה מה לברון יעשה עם הכדור. הוא ציווה על ארבע פינות וכדור לאמצע ללברון, ושלברון יקלע סל. לא אמר איך. אבל היה כן תיכנון מושלם!

  8. 1. לא היתה שום טעות של ווגל בסוף. הטעות היתה בפוזשן ההגנתי הקודם, אז היברט היה חסר לחסום או לשנות את הליי אפ של לברון.

    2. צריך לזכור איך קבוצות מגינות 2.2 שניות לסוף. ח-י-ל-ו-פ-י-ם א-ו-ט-ו-מ-ט-י-ם על כל חסימה!! מה יקרה אם השחקן של היברט יחסום לקול? היו שוחטים אותו על זה, ובצדק.

    3. גם אם היברט היה במשחק, אתם חושבים שהוא היה מחכה ללברון בצבע, או שומר על השחקן שלו 30 מטר משם כדי שלא יקלע ג'אמפ?

    4. היתה הגנה רעה של ג'ורג'. plain and simple. אולי גם של השומר על הוצאת הכדור

  9. אני לגמרי יכול להבין את השיקולים של ווגל בזה שהעדיף את סם יאנג.

    ב 2 שניות לסיום זה ממש לא משנה אם אתה טוני אלן או סם יאנג, אבל זה כן משנה אם אתה סם יאנג או רוי היברט – כי אז כשמיאמי מעמידה הרכב של קלעים – זה יכול בקלות רבה להסתיים בזריקה חופשית אחרי תנועה וחסימה שתערב את השחקן של היברט.

    מבחינתי הפשלה היתה כולה של ג'ורג'.

  10. מנחם דייייי
    1 – אני לא צעיר , אני בן 39 . ראיתי כל כך הרבה סדרות פלייאוף, תפסיק לחשוב שאתה היחיד שראה משהו בעשר שנים האחרונות. דרך אגב בניגוד אליך גם שיחקתי איזה 12 שנה כדורסל תחת מאמנים כמו מולי קצורין, אלי קנטי ודודי נוסבאום (אם אתה לא מכיר זה כבר בעיה שלך) וכמו שאתה יודע, מי שלא שיחק את המשחק חסר לו חלק משמעותי בהבנה לצערי….
    2 – האם אתה חושב שלברון לא מקבל פאולים אף פעם זה בגלל שהוא לא עושה או בגלל שלא שורקים לו. זה שהוא רק פעם אחת יצא בפאולים בכל סדרות הפלייאוף שהוא שיחק בעבר זאת תעודת עניות לשופטים , סטטיסטית או שהוא לא שומר או שלא שורקים לו, ומכיוון שהוא שומר אז זו כנראה הסיבה השניה.
    3 – ספולסטרה לא חטף מהגבוהים? 55 נקודות ו23 ריבאונדים זה לא נקרא לחטוף????
    4 – ניצח את המשחק לברון גיימס בהחלטה ,ל שבריר שנייה שאין בינה לבין תרגיל שום קשר ואמר את זה המאמן שלו. תן לדודי נוסבאום את מיאמי והוא גומר את המשחק ברבע השני.
    5 – מנחם, כמו בנהיגה גם בכדורסל, מומלץ מידי פעם לעשות רענון, אני מוכן להעביר לך קורס קצר במהלכי כדורסל אונליין.

  11. בשיפוט של כדורסל ולא של WWF הפייסרס מנצחים ב-20 הפרש.

    הם הורגים אותם ב-2 אופנים –

    1. המון עבירות שלא היו תוך כדי משחק על דברים שלא היו ולא נבראו. מגע רגיל לגמרי של כדורסל. מספיק ששחקן של הפלופרס יזוז טיפה עם הכדור ויתקרב לשחקן של מיאמי והופ – שריקה.
    זה קרה אינספור פעמים במשחק.

    2. שריקות על דברים שלא היו בזמנים קריטיים במשחק.
    למשל – דקה-שתיים לסיום וייד מאבד גדור במתפרצת באיזור החצי.
    בתגובה עושה את הטריק הקבוע של הפלופרס, שאף פעם לא מאכזב – מנפנף בידיו באוויר ומטיח עצמו בפרקט.
    במקום איבוד כדור 2 מהקו. על דבר שלא היה בכלל.

    הבבון חסר השכל מגעיל אותי. איזה שחקן טיפש. חרא של משחק נתן, זריקות בסיום שלא קשורות לכלום, איזה סופרסטאר ואיזה נעליים.
    ההצגה שלו אחרי עבירה רגילה ולגיטימית מתחת לסל (מכה על היד), שאחריה נשכב על הפרקט ונשאר שם כדי להוציא פלייגרנט (שלא קיבל הפעם באופן מפתיע, למרות שזה עבד על הקהל ובטח גם על השופטים) – פשוט אחד לאחד WWF.
    אז הוא יודע לקלוע ליי-אפ כשהוא חופשי לגמרי. מדהים ממש.

  12. התעייפתי מלהתווכח. ניצחנו? אנחנו מובילים 0-1?
    את כל הטענות אפשר לשלוח בספשל דליברי לדייויד סטרן.
    יאללה. ממשיכים לכיוון 0-2, ושימותו הקנאים!

  13. אלעד, אגב מולי קצורין אמר לי בפעם האחרונה שנפגשתי איתו לפני כמה שנים שוויין פרימן היה הפוינט גארד הטוב ביותר בגליל עליון, טוב יותר מוינפרי. אתה טוען שוינפרי היה יותר טוב.
    אז כפי שאתה יודע טוב ממני, אתה יודע גם טוב ממאנך מולי קצורין, שאימן גם את וויין וגם את וינפרי!

    1. קצורין לא אימן את ווינפרי , זה הרבה לפני שהוא הגיע לגליל!!
      האם אתה מכיר את חוק ווינפרי? לא סתם יש חוק ווינפרי ואין חוק פרימן (שגם היה שחקן מעולה אבל לא כמו ווינפרי ) זה שמצאת את פרימן במגרש המשחקים בשישית וארבע לא עושה ממנו הזר הכי טוב בגליל, כמו שזה שראיתי את תורגי ואושרי משחקים שם כדורסל לא עושה מהם שחקנים

  14. אני כבר לא יודע כל כך למי להגיב אז אני פשוט אגיב בכללי לכמה דברים שנאמרו פה.

    טיילר הנסברו היה צריך לשחק יותר בתחילת הרבע הרביעי. לא את כל הרבע, אפילו לא חצי ממנו, אבל לתת לדייוויד ווסט עוד 2-3 דקות מנוחה, לא היה קורה כלום. פה ווגל נפל.

    בקשר להיברט, מי שראה את המהלך האחרון ראה את סם יאנג עומד לידו. שימו שם את היברט ואני די בטוח שהוא מפריע לזריקה הזו. ובוא נגיד שאני מעדיף לראות את היברט שומר באזור הצבע ולהכריח את כריס בוש לנצח את המשחק ולא לתת ללברון לקבל החלטות בסיום. פה ווגל גם נפל.
    חוץ משני הפאלטות האלו, היה לו משחק מושלם, אבל כמו שארי גולד הגדול אמר פעם, אין כוכביות בחיים האלו, רק לוח תוצאות, ושל אינדיאנה כרגע אומר "FUCKED".

    בקשר ללברון, אפשר להגיד שהוא פלופר ולנסות להקטין ממה שהוא עשה אתמול, אבל בסופו של דבר, הוא עשה טריפל דאבל והוא אחראי לכך שהקבוצה שלו יצאה עם הניצחון. מגיע לו קצת סופרלטיבים, ומי שמכיר אותי יודע כמה קשה לי להגיד את זה.

    1. צודק.אבל השיקול של של לתת לבוש לנצח תמשחק עדיף מאשר לברון בחדירה.הטעות של גורג שנתן ללברון לעבור אותו בפייק נקודה.הרעיון של ווגל היה טוב הביצוע לוקה בחסר.

  15. "בקשר להיברט, מי שראה את המהלך האחרון ראה את סם יאנג עומד לידו. שימו שם את היברט ואני די בטוח שהוא מפריע לזריקה הזו".

    ואני די בטוח שהיברט לא היה מגיע לאזור בזמן

    1. בוא נגיד את זה ככה, את ג'ואקים נואה היית מוציא במצב כזה?
      ואת טייסון צ'נדלר?
      אתה פשוט לא מוציא את השחקן ההגנה הכי טוב/שני הכי טוב שלך במצב כזה, ולא משנה מה הטיעון.

      1. השאלה היא מה הייתם אומרים אם היברט היה נשאר במשחק ובוש היה קולע ג'אמפ. במצבים כאלה הולכים על לחץ וצריך שחקנים זריזים. היברט לא התאים שם במשחק דל נמוכים כי זה היה מצב דל קאצ' אנד שוט ולא של כניסה לסל שלוקחת יותר זמן.
        מדהים כמה אוהדי פייסרס נהיו לנו כאן…..

      2. לא נכון. זה בדיוק ההבדל בין נואה להיברט.
        אין קשר לזה שהם שחקני הגנה טובים – מה שחשוב זה שהם שחקני הגנה שונים.

        הטעות היתה רק של ג'ורג' שהגיע מאוחר ואיפשר ללברון להגיע לסל בקלות.

        אם ג'ורג' לא טועה – אין משמעות לנוכחות של היברט על המגרש.

        ואם היברט על המגרש – התרגיל בטח היה אחר והיה מערב את השחקן שלו ומשאיר אותו לזריקה חופשית.

        זו לא חוכמה לראות שלברון חדר ולהגיד שהיברט היה צריך להיות שם.

        כמאמן אתה סומך על זה שאחד משחקני ההגנה הכי טובים בליגה – ג'ורג' – לא ייתן ללברון חדירה, ואתה שם שחקנים שיכולים להתמודד מול הרכב הקלעים של מיאמי.

        בדיעבד אחרי הטעות הגדולה של ג'ורג' שהובילה לחדירה שלא אמורה לקרות – זו חוכמה קטנה מאד להגיד שהיברט היה צריך להיות שם.

        1. נכון מאד, וגם לפעמים צריך לתת קרדיט להתקפה ואין מה לעשות. כשאתה משחק נגד קבוצה מנוסה יותר זה קורה לפעמים

  16.  אני מגיב חדש כאן באתר, אבל קורא נלהב שלו. מנחם, רועי, אסי, יובל ושאר החברים -תודה. בהעדר חברים חובבי nba, בעוד אני פריק של המשחק, אתם מהווים לי את החבר'ה ליד הבירזיה בימים שאחרי משחק, ומוסיפים הרבה כיף וצבע לימים יפים אלו של פליאוף.

  17. האמת שאנחנו טוחנים מים כל מה שאמרתם נכון אבל בסוף מנחם צודק זה 1-0 למיאמי וזה ייגמר בחמישה משחקים אז זה לא משנה כי לצער רוב החברה באתר מיאמי תזכה שוב באליפות ואני עם אלעד וינפרי היה שחקן גדול בכלל אז היו זרים מדהימים בליגה יוסטון מהפועל חיפה צמד הגאנרים מרמת גן סימפסון וואגנר היו תקופות

    1. אני עדיין בדעה שאינדי לוקחת את המשחק הבא במיאמי ואחרי זה לך תדע. אולי נקבל פוגל נגד הפלח. יכול להיות מעניין:)

  18. על מה מתווכחים פה?
    המשחק יכול היה ללכת לכיוון של אינדי ונגמר במזל בסל של לברון בגלל פאק קטן של שיווי משקל ביציאה של גורג אליו. זה קורה לשחקנים הטובים ביותר בעולם. גם פוגל וגם ספולס נתנו תצוגת אימון מצויינת ואם לא ההחלקה הזאת אינדי היו מנצחים.

  19. רזי, בגדול אתה צודק אבל זה בדיוק העניין עם מיאמי בסוף הכל מסתדר לטובתם להזכירך ברצף שלהם הם ניצחו בכל הצורות הם הביסו קבוצות הם ניצחו משחקים צמודים הם חזרו מפיגורים בלתי אפשריים זאת מיאמי הם תמיד מוצאים דרך לנצח מזכירים את מכבי תל אביב בשנותיה הגדולות שלא משנה מה קורה בסוף אתה יודע שהם ינצחו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט