דיון הופס ליום שלישי PM – האם יוסטון התחזקה או נחלשה? / מנחם לס

יוסטון רוקטס השלימה ביום ששי את עסקי ההעברות שלה לעונה זו.

בעיסקה הקודמת טרוור אריזה ולוק מבה א מאוט עזבו וג'יימס אניס וכרמלו אנטוני הובאו. ביום ששי הרוקטס שלחו את ריאן אנדרסון לסאנס עבור ברנדון נייט ומרקיז כריס.

ע"י העיסקה ביום ששי יוסטון חסכה כמה גרושים לקניית לחם ועוגיות ללאונג' העתונאים וה-VIP לפני המשחקים ע"י שהורידה במקצת את ה-LUXURY TAX כבר העונה, ואולי חתיכת כסף רצינית בעונה הבאה אם היא יבטלו את האופציה על השנה הרביעית בחוזהו של מרקיז כריס.

אבל אנחנו לא מדברים 'מצלצלין' כאן. אנחנו מדברים פיור בסקטבול.

האם יוסטון התחזקה, נחלשה, או נשארה בערך אותו דבר, הווה אומר שנייה או שלישית במערב.

מה שהטרייד האחרון עשה היה להציב את ברנדון רייט – כנראה – לפני מייקל קרטר-ויליאמס בגארד, ולהביא עוד פורוורד/סנטר – כריס – המטרה לכסות על ההפסד של אריזה ולוק-מבה.

כידוע הצמד ג'יימס הארדן וכריס פול סובל פציעות (כריס פול אמרנו?) וברנדון נייט עם הנסיון שלו, ומייקל עם האתלטיות שלו יצטרכו להיות המכסים את הסכויים לפציעה ואולי אפילו להוריד מהארדן ופול את הדקות משך העונה המטישה עם שני גארדים שבד"כ ניתן לסמוך עליהם.

אבל כמובן שהשינוי העיקרי הוא אבדן אריזה- לוק-מבה- אנדרסון והבאת כרמלו אנטוני, ג'יימס אניס, ומרקיז כריס במקומם.

על כרמלו אנטוני דברנו וכתבנו מספיק. הייתי אומר שכ-85% מהגולשים מאמינים שהוא סוס מת. אני בין ה-15% המאמינים שעם פוינט גארד כמו כריס פול – השניים היו מצויינים ממש בנבחרות האמריקאיות, צמד-חמד ממש – הוא יחזור להיות כרמלו אנטוני הטוב והמסוכן. כנראה שעליו ייפול דבר.

אבל מה עם ג'יימס אניס ומרקיז כריס?

ג'יימס אניס

ג'יימס אניס עבר כיו-יו מה-NBA ל-D ליג (עכשיו ה-G ליג) עם עונה אחת מצויינת בניו אורלינס פליקנס. הוא שחקן וותיק שיודע כדורסל. שחקן שניתן לסמוך עליו שלא ייפשל. כמה יעזור, זאת השאלה. הוא 2.01 מ' עם 6 שנות מקצוענות באמתחתו, ועדיין הוא רק בן 28, הגיל האופטימלי להיות בו ב-NBA

הוא קפץ מקבוצה לקבוצה כשהעונה העיקרית שלו היתה לפני 4 שנים בניו אורלינס עם 16 נק' למשחק בעונה ההיא. עונה חשובה אחרת היא לפני שנתיים בממפיס שם היתה לו עונה ופליאוף די טובים:

Playoffs[edit]

Year Team GP GS MPG FG% 3P% FT% RPG APG SPG BPG PPG
2017 Memphis 6 4 26.5 .421 .316 .857 4.2 1.2 .8 .3 8.3
Career 6 4 26.5 .421 .316 .857 4.2 1.2 .8 .3

מרקיז כריס

מרקיז כריס שיחק שתי עונות בסאנס. לא עקבתי במיוחד עליו ואנ י לא יודע עליו הרבה מלבד העובדה שבאוניברסיטת וושינגטון היו לו שני משחקים של 30+ נקודות ושיש לו אחלה גוף של 2.11 ומשקל 110 ק"ג, שחקן שיכול לשחק סנטר או פאור פורוורד..

Regular season[edit]

Year Team GP GS MPG FG% 3P% FT% RPG APG SPG BPG PPG
2016–17 Phoenix 82 75 21.3 .449 .321 .624 4.2 .7 .8 .9 9.2
2017–18 Phoenix 72 49 21.2 .423 .295 .608 5.5 1.2 .7 1.0 7.7
Career 154 124 21.2 .438 .309 .617 4.8 .9 .8 .9 8.5

College[edit]

Year Team GP GS MPG FG% 3P% FT% RPG APG SPG BPG PPG
2015–16 Washington 34 34 24.9 .530 .350 .682 5.4 .8 .9 1.6 13.7

 

אז השאלה לדיון היא מה דעתכם על הרוקטס. התחזקה או נחלשה, או – הכי משעמם – נשארה אותו דבר.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 48 תגובות

  1. נחלשו! גם כי אני מה85% שסובירם שכרמלו לא רק סוס מת אלא מחרב קבוצות מקצועי,וגם מכיוון שכריס פול הזדקן בשנה ובגודל שלו זה יותר משמעותי משחקים יותר גדולים,ימים יגידו…

  2. סוף סוף פי ג'יי טאקר יוכל להתקדם במעלה ההירארכה הקבוצתית ולהתפוצץ.
    ההיסטוריה חוזרת
    האליפות בדרך למרות האימפריה בצהוב 🙂

  3. אין ספק שיוסטון מתכננת עונה סדירה פחות טובה, ומנסה לשמור על הארדן ופול רעננים לפלייאוף.
    המיס מאץ' שלהם נגד רוב קבוצות הליגה כנראה השתפר קצת, כי אפשר להחביא את הארדן ומלו מול רובן, והיתרון של כרמלו בהתקפה יכול לבוא לידי ביטוי – אי אפשר להחביא עליו שחקנים שאפשר להחביא על אריזה.
    נגד גולדן סטייט זה יותר קשה, כי עכשיו מלו כנראה יצטרך לשמור על דריימונד, וזה ישכלל עוד יותר את משחק החסימות של סטף וגרין.
    בסיטואציה הכלכלית הנוכחית דריל מורי התנהל די נכון בידיעה שהמצב שלו טוב ביחס לקבוצות שהן לא גולדן סטייט, וייתכן שהחוזה של ברנדון נייט יהיה יותר סחיר בקיץ הבא, ויהיה אפשר לעשות איתו משהו.
    יוסטון היא עדיין המועמדת הבכירה להגיע לגמר המערב, כי הם העצימו את הפער ההתקפי משאר הליגה, לפחות על הנייר, אבל ראינו בגמר המערב שהלוחמים יודעים לזהות את הבעיה ההגנתית ועכשיו יש 2 בטוחות בחמישייה.
    היכולת של ג'ף בוזדלק לבנות שיטה הגנתית היא משמעותית גם לסיבובים הראשונים של הפלייאוף, כי לכל קבוצה מערבית יש את היכולת לתקוף ככה את מלו.
    בקיצור, הימור של יוסטון שמשאיר אותם רלוונטיים עכשיו וגם בעתיד הקרוב, בהנחה שכריס פול עדיין רלוונטי, אבל יהיה צורך בפתרון הגנתי מיוחד.

  4. לדעתי יוסטון נחלשה חד משמעית ! הם יקחו מקום שני במערב כנראה אבל בפלייאוף יגלו שיש להם בעייה קשה בהגנהובלי הגנה לא מנצחים פלייאוף

  5. יכול להיות שהפער בין יוסטון לשאר קבוצות המערב שהן לא גולדן סטייט הצטמצם. אולי זה לא רק "יכול להיות", אולי זה "סביר להניח ש.."

    אבל –

    השאלה שיוסטון שאלו את עצמם הקיץ היא אחרת –
    איך אנחנו נראים במאצ' אפ מול גולדן סטייט?

    בשביל לענות על השאלה הזו, צריך להתבונן במאצ' אפ בפלייאוף האחרון.
    אנדרסון + א מוטה + אריזה, נתנו בסדרה 67 נק' משותפות ב- 32% אפקטיבי.
    המשמעות היא פשוטה וברורה –
    כאשר השחקנים הנ"ל שיחקו, התרומה שלהם ליוסטון הייתה שלילית.
    נכון, לאריזה חלק גדול בהגנה המוצלחת של יוסטון, זו שבזכותה הקבוצה בכלל הצליחה לגרור את גולדן סטייט ל-7 משחקים.
    לטעמי, זו לא תרומה שאי אפשר להחליף.

    לענייננו –
    האם יוסטון נחלשו או התחזקו?
    זו שאלה שכרגע אי אפשר על באמת לענות עליה.
    איך כרמלו יתאקלם בקבוצה?
    מי יחליף את התרומה של אריזה בהגנה?
    עד כמה הארדן ופול יהיו בריאים?

    אני מנחש שיוסטון לא ישחזרו את ההישג של העונה הסדירה בשנה שעברה.
    אבל במפגש פוטנציאלי מול גולדן סטייט?
    אני חושב שיש להם fighting chance .
    בינינו?
    זה לא מצב רע להיות בו, לאהוד קבוצה שיש לה fighting chance בהתמודדות מול האימפריה מהמפרץ.

  6. נחלשו
    איבדו מגן מצויין ושחקן יעיל התקפית וקיבלו שחקן אסון הגנתי ולא בדיוק יעיל התקפית
    כל השאר לא קריטי

  7. קשה להאמין שיוסטון יצליחו לשחזר את העונה הרגילה הקודמת שלהם (שהיתה הטובה בהיסטוריה של המועדון), אז השאלה האם עונה של 57-59 נצחונות תיחשב חלשה יותר.
    אני דווקא חושב שיש יותר אפסייד לקבוצה הנוכחית אבל מצד שני גולדן סטייט התחזקה משמעותית בתוספת של קאזינס אז גם אם יוסטון תהיה איכשהו חזקה יותר, עדיין יהיה קשה לראות אותם מפסידים את האליפות למישהו.

  8. אני חושב שנחלשו. פול מבוגר בעוד שנה, כרמלו הגיע. עונה שעברה הגיעו לשיא. הם עדיין יסיימו 2-4 במערב אבל פחות טובים.

    אריזה ואמוטה לא אבידה גדולה והם לא הסיבה להיחלשות.

      1. השחקנים שהגיעו יכולים להחליף אותם. הם נתנו פיק סבבה אבל הם לא כאלו גדולים. דבר שני בפברואר יהיו מהלכים אלו בטוח לא הסגלים הסופיים של הרבה קבוצות.

        1. אבל אתה אומר שמי שהחליף אותם יעשה יותר נזק (אניס ואנתוני את אריזה ואמבה א מוטה)..אי אפשר להסתמך על פבואר . אין מצב שהחיסרון של אריזה לא יורגש .

  9. הנרטיב של סדרה צמודה של 7 משחקים הכניסו את יוסטון לאשלייה. בכל הסדרה יוסטון ניצחה פעם אחת בתבוסה ופעמיים משחק צמוד שיכל ללכת לשני הכיוונים. לעומת זאת ההפרשים בהם ניצחה ג"ס? 13, 41, 29 ו-9. סדרה צמודה לא הייתה. זה בקלות יכל להיות 4-1 או 4-2. כריס פול לא היה משנה הרבה כי הווריורס במאוד לא עמוקים של 2018 חסרו את איגי. אני חושב שמורי הבין את זה ובגלל זה (ובגלל מה שגיא כתב על אריזה ולוק) הוא לא התאבד עליהם בקיץ. הכי חשוב לציין שהסגל של הרוקטס לפלייאוף רחוק מלהיות גמור. עד פברואר שקבוצות יתיישרו לכיוון התנועה (מי לפלייאוף ומי לטאנקינג) יפלטו שחקנים מצויינים בכנף או בטריידים או בויתור בדיוק כמו שקראודר הלא מנוצל של הקאבס הגיע לג'ז

    1. אם מיני יתפרקו בפברואר באטלר יהיה שחקן מפתח מבוקש מאד גם לחצי עונה אצל קבוצות כמו יוסטון אוק דנבר לייקרס וכו. אני לא נכנס עכשיו לאיך זה אפשרי. אם ירצו מספיק זה יקרה. אריזה אמוטה לא אבידות ואתה צודק מההגם שאריזה הזדקן בעוד שנה. אתה צודק בנוגע לאשלייה אבל הם יכלו לנצח את הסידרה. גם לברון זכה באליפויות על חודו של סל פה ושם. אני חושב שהארדן נתן עונה פסיכית והוא עדיין יאיים על האמויפי אבל כמו לפני שנתיים ו4 ולא יהיה מפלצתי כמו עונה שעברה. פול הזדקן בעוד שנה ויהיה חלש יותר. מלו יעשה שם השמדה קבוצתית עד שיסופסל לא רואה אותו תורם יותר מידי בטח לא בפלייאוף.

    2. מה נרטיב?
      היו עם מאזן טוב מהם בעונה הרגילה והובילו ב12 הפרש במחצית במשחק 7 הקובע.
      סטטיסטיקה בלתי אפשרית של 0 ממליון מהשלוש, בלי כריס פול ועדיין גולדן סטייט ניצחו בקושי. ותעשה לי טובה עם איגי בחיאת סומסום.
      היחידים שנראה שבאמת הבינו כמה קשה לשחק מול יוסטון אלו שחקני גולדן סטייט שבזמן שכולם בתקשורת גימדו את המשחק של יוסטון, סטפן קרי אמר שזה היתה הסדרה הכי קשה שהיתה להם והם לא יכלו לנשום עד שריקת הסיום.

  10. זה לא משנה האם יוסטון התחזקה או נחלשה, אלא:-
    האם יוסטון צמצמה את הפער מהאלופה והגדילה את הסיכויים שלה.

    חדשות מצערות: גולדן סטייט הלכה והוסיפה את הסנטר הכי טוב בליגה. הפער בצמרת זינק. המאבק אבוד עוד יותר.

    הליגה כולה ויוסטון בתוכה, צריכה להתפלל לפציעה משמעותית של שניים לפחות מכוכבי גולדן סטייט לקראת הפלייאוף. אין דרך אחרת לנצח את האלופה בסדרה של הטוב מ-7.

    הסיכוי שזה יקרה: קלוש.

  11. שאלה להופסים..כרמלו ישחק ב4 או ב3? וגם למי שיודע יותר על גיימס אניס..

    לעניין הדיון, צריך להוציא את כרמלו מהמשוואה של השיפור או לא, כי הרבה חושבים שלא רק שזה לא שיפור אלא יותר גרוע עצם הבאתו..

    1. אנדרסון- בשונה מלפני שנתיים, בשנה האחרונה ד'אנטוני ספסל אותו בפלייאוף.אז עזיבתו ממש לא רעה ליוסטון

    2. מבה א מוטה- בפליאוף 20% ל-3 ו28% ל-2………בקבוצה שהארדן ופול משאירים אותך פנוי על ימין ועל שמאל אי אפשר להשאיר שחקן כזה..גם ההגנה שלו לא הייתה ראויה לשבח יותר מדי..

    3. נייט- לא ראיתי אותו משחק לאחרונה מן הסתם אבל בשביל מחליף אחרי פול/גורדון זה אחלה שחקן

    4. מרכיז כריס- לדעתי אחלה שחקן. אם קאפלה הגיע לאן שהגיע בלי שלשות, בלי עונשין, ועם 2.08 אני לא רואה סיבה שכריס לא יגיע לרמה שלו בקבוצה כמו יוסטון. כריס גם זורק 30% ל-3 שזה אחלה תוספת לשחקן שכנראה יחליף את קאפלה ב5 וירווח עוד יותר את המגרש לפול והארדן

    בתכלס מי שיקבע אם יש שיפור זה כרמלו-וכנראה שלא..נראלי היחיד שעוד מאמין בו זה מנחם..אם בOKC עם ראס וגורג הוא קלע בפלייאוף 20% ל3 (1/5 למשחק!!!) נגד יוטה, אני לא רואה תקווה גדולה לצערי הרב..וזה בלי לדבר על ההגנה שלו

    עד גולדן סטייט בגמר-אחלה סגל שבעולם!

    פול, גורדון, נייט

    הארדן, קרטר וויליאמס

    טאקר, גרין

    כרמלו, הניס

    קאפלה, כריס, ננה(?)

    1. 2. אתה רציני? הדפנסיב רייטינג שלו הוא 101.2!

      4. כריס הוא 4 יתקשה להתמודד עם סנטרים טבעיים. ולשחק איתו ב4 אי אפשר (חסר קליעה)

      1. נתוני הדיפנסיב רייטינג שלו שהבאת הם מהפלייאוף או מהעונה הסדירה?
        כי מבה-אמוטה שאני ראיתי בפלייאוף, היה צל חיוור של זה מהעונה הסדירה.
        ואת קראת את מה שהוא רשם על נתוני השדה שלו? הבן-אדם החטיא ליי-אפס על ימין ועל שמאל בפלייאוף!

  12. נחלשה.
    ההגנה נחלשה, מלו סרטן וגם לא הסתדר על השפם בפעם הקודמת.
    לדעתי ס"א ויוטה עוברות אותה בפלייאוף.

  13. נחלשו. נקודה.

    כל מי שראה את יוסטון משחקים העונה יכול להצביע על שיטת המשחק (בצד ההתקפי) שלהם תוך חמש דקות.

    חסימה להארדן/פול. ומשם, אם הקבוצה השנייה נלחמת בחסימה (כלומר לא מחליפה) הארדן ופול הם מנהלי פיק אנד רול מעולים. ויענישו אותך על כל בחירה שתיקח. (על ידי קליעה, מסירה לקאפלה המתגלגל או לשחקן פנוי במידה ומגיע עזרה)
    ואם הקבוצה השנייה מחליפה. בידוד.

    איך כרמלו וכריס משתלבים?
    נתחיל ממלו.
    1. שלשה מקאטצ אנד שוט. 37.2% – אריזה וריאן אנדרסון 39.5%
    1-0 לרעת מלו.
    2. בידודים . מלו נחשב שחקן בידודים טוב. רק נחשב…. העונה הוא קלע אותם ב0.89! נק' פר פוזישן…. (לעומת 1.1 ו 1.2 של פול והארדן)
    והוא לקח מלא כאלה .
    2-0 לרעת מלו.

    הלאה. הגנה. לוק מבה- דפנסינב רייטינג 101.2 נט רייטינג כללי +10.6
    אריזה- דפנסינב רייטינג 104.3 נט רייטינג +7.8 כולל הכנה ענקית נגד גולדן סטייט
    מלו – דפנסינב רייטינג 105.7 נט רייטינג +4
    וחלאס לבלבל את מוח שהפעם הוא יתאמץ. הפעם האחרונה שהדפנסינב רייטינג היה נורמלי (104.3) הייתה בשנת 12/13

    3-0 לרעת מלו

    כריס. בחירת דראפט גבוהה מתחיל את עונתה השלישית בליגה. נחשב לפוטנציאל גדול. אך בשנה השנייה שלו הוא ירד בכל נתון ( חוץ מאסיסטים).
    חסר קליעה לחלוטין (פחות מ30%) למרות שזורק לא מעט.
    דפנסינב רייטינג 110 נט רייטינג -9.5
    בקיצור. אתלט, וזהו. לא יעזור … לפחות לא השנה.

    תוסיפו לזה את ההזדקנות הטבעית של פול.
    המסקנה פשוטה- יוסטון נחלשה מאוד!
    היתרון היחיד הוא שקיבלה מעט יותר עומק בעמדת הגארדים מה שיאפשר יותר דקות מנוחה לשני הכוכבים שלה במהלך הליגה.

    וגולדן סטייט?
    ווסט פרש. פאצוליה ניק יאנג ומגי עזבו. לווינגסטון ואיגודלה הזדקנו בעוד שנה. אבל קאזינס זה פוטנציאל מטורף! ואני מאמין שסטיב קר יכול למצוא לו מקום בשיטה. וגם אם לא , ההשתפרות הטבעית של בל, לוני, ומקאו, הרוקי החדש (וזרבנקו שהוחתם) אמורה להספיק.
    בטח נגד יוסטון. קר ינצל כל שנייה שכרמלו על המגרש כדי לתקוף אותו בהגנה בדיוק כמו שעשה ללאב ולאנדרסון.

    יוסטון הרבה יותר קרובה לאוקלהומה מאשר לגולדן סטייט. והגעה לגמר המערב זה הגג.

  14. נחלשו בעמדות הפוורד והתחזקו בעמדת הרכזים.
    נראה לי שההתחלשות בעמדות הפוורד קטנה מההתחזקות בעמדת הרכז.
    השאלה היא אם האיזון בחמישיות יושפע יותר מידי וכך תהיה התחלשות של הקבוצה במשחק אבל לא באיכות כלל השחקנים…

  15. איריזה-מלו: אם לכרמלו נשאר קצת דלק במיכל והוא הבין את המקום שלו, הוא דווקא יכול להיות זה שימנע את ה 0 מ 27 הבא של יוסטון. ככה שגם אם אריזה יותר טוב, יש סיכוי שמלו עדיף ספציפית ליוסטון.

    מבוטה-נייט: ליוסטון היה קו אחורי של 3 שחקנים, זה מביך במונחי ליגה ישראלית, אז בטח בנ.ב.א, וזה לא משנה כמה הם טובים כשמתחילה העייפות של הפלייאוף. אם נייט בכושר לא רע (וליוסטון יש ניסיון טוב עם גארד פציע אחר שישב לידו על הספסל) זה יתרון הרבה יותר גדול מהעזיבה של מבוטה (הם לא באותה עמדה אבל זה לפי מי שהגיע ומי שהלך).

    העזיבה של אנדרסון לא פוגעת בכלום, ועכשיו ליוסטון יש גם סנטר מחליף לא רע.

    לסיכום, השאלה האם יוסטון נחלשו או התחזקו תלויה באיך כריס פול ישחק בשנה הבאה, האם למלו נשאר דלק במיכל, וכמות ה- DNP – Coach's Decision שנראה אצל הכוכבים שנה הבאה.

  16. מלו בשנת חוזה – זו השנה האחרונה שלו על החוזה הנוכחי שלו (הוא מקבל את מרבית השכר מאטלנטה). האיש אמנם שמן נפוח אבל לשחק כדורסל הוא יודע. אמנם הוא שבע ונראה שכסף לא מעניין אותו אבל יש לו עדין כמה שנים לתת ואם משהו יכול להעיר אותו זה בדיוק זה. אם יוסטון התחזקה או נחלשה זה הרבה תלוי במלו ואם יחליט סוף סוף שהוא חוזר לעבודה. אין כמו שנת חוזה כדי לשכנע לחזור לעבודה . אם הוא חוזר אז יוסטון התחזקו . הם עדין לא יריב ללוחמים. אם לא חוזר נחלשו. אני אישית מאמין שיתן עונה טובה מאוד.

  17. לדעתי התחזקו…. יש להם קבוצה התקפית הרבה יותר טובה מבשנה שעבגה. כל אחד הוא אופציה שם. ופוטנציאל עצום
    השאלה אם יתחברו

  18. יוסטון לדעתי די נשארה במקום מבחינת הרמה שלה מול הלוחמים, מה שיותר מעניין זה ששאר המערב השתדרג משמעותית ואני מדבר פה על כמעט כל קבוצה.
    לדעתי יוסטון יכולים לסיים 5-7 באותה מידה כמו שהם יכולים לסיים 2-4 (מקום ראשון הוא לא אופציה לדעתי).
    בכללי, חוץ מהלוחמים שעדיין רמה מעל כולם כל שאר 7 המקומות בפליאוף המערבי פתוחים לגמרי.
    אני באמת יכול לראות סיטואציה כזאת:
    1 – לוחמים
    2 – okc
    3 – יוטה
    4 – לייקרס
    5 – יוסטון
    כששלושת המקומות האחרונים פתוחים לגמרי.
    בסופו של דבר המצב תלוי בעיקר ב3 דברים:
    1 – כריס פול והבריאות שלו.
    2 – איזה מלו נראה משחק.
    3 – האם יוסטון ידעו לעשות את ההתאמות הנכונות הגנתית בלי איזה ואמוטה

  19. תוגה למגיבים.
    כמובן שעתה אין לדעת דבר. התקווה שלי היא שמאחר וכרמלו הוא השחקן היחיד בפרונטליין של יוסטון שפתאום יכול לתת משחק של 25 נק', שזה יקרה פעם או פעמיים נגד גולדן סטייט בגמר

  20. תודה מנחם.
    נחלשו.
    יסיימו מקום 3 בעונה הרגילה ויפסידו לאוק סיטי בחצי הגמר האיזורי. כרמלו ייתן עונה נהדרת

  21. נחלשו מאד חייבים לספסל/להטריד את כרמלו במיידי. אריזה הרבה הרבה יותר טוב. מלו לא מתאים לקבוצה הישגית. מדהים אותי שראס לא חטף עליו את הג'ננה שנה שעברה. כנראה שראס התבגר.

  22. יוסטון החליטו לחזק את הספסל והמחליפים לסטארים שלהם.
    ישחקו באותה מצכונת על ה48 דקות. כשסטאר אחד ינוח.

    ככל הנראה הכל ייפול על הכתפיים של הארדן לעשות עוד צעד קדימה, לאחר שזכה בmvp.

    מעניין יהיה לראות את הפורוורדים של יוסטון, כרמלו וטאקר די דומים מבחינת גודל ולא מובן אם הם 3-4.

    מאמין שהם יסתדרו עם זה בליגה בסדירה, אך בפלייאוף כרמלו יבלה הרבה על הספסל עקב היכולות ההגנתיות הדלות.

    דאנטוני הוסיף עוד מחץ בהתקפה, מזכיר את ימי פיניקס.

  23. לדעתי נחלשו לפחות בהגנה ולכן לא יגיעו להישגים של שנה שעברה.
    מלו אולי יפתיע לטובה אבל אבו זקן אל בגדדי לא יתן עונה פסיכית כמו בשנה שעברה וציפי הזדקן בשנה ונשאר פציע.

  24. העונה הרגילה תהיה פחות טובה. הארדן לא יתן יותר ממה שכבר נתן. כריס פול בודאי שלא והוא גם פצוע.
    ממלו אני לא מצפה לכלום, אם יתן משחק אחד או שניים טובים בפלייאוף – דיינו.
    השאלה החשובה היא ההגנה, ויש ליוסטון המון זמן להכניס את החתיכות החדשות למערכת וללמד שלב אותם. אם לא יהיו הפתעות אז הקבוצה שמרה על כוחה או נחלשה קצת. בגלל חוזקת המערב תסכים במקום בין 2 ל 5. לדעתי אין למיקום חשיבות, בסופו של דבר הכל יגמר על מאצ׳אפים מול היריבות.
    כמו שזה נראה עכשיו, לפני שיוסטון שיחקה משחק אחד, מול ג״ס מחוזקת בקאזינס אין סיכוי ריאלי. רק אם יהיו להם פציעות או יקרה נס

  25. מלו נראה רזה, משמע רעב, מה שאולי משנה משהו בתמונה. תכלס, זה מה שיצא מהריץ הזה – העונה של יוסטון תלויה במלו. הארדן ופול יהיו מעולים, יש תכלס אנשים טובים בכל העמדות, כריס יכול להיות יופי של חיזוק, אבל הכל תלוי במלו. מלו אפקטיבי בהתקפה, ואיכשהו מצליח לא להיןת חור בהגנה – והנה יש פה קבוצה ממש מסוכנת שיכולה להגיע הכי רחוק.
    לדעתי זאת התאבדות מקצועית להמר אול אין על מלו, אבל זה מה שקרה כאן. הלוואי שיצליחו. אני מחבב את יוסטון, ומחבב גם את מלו. כשהוא קולע זה ממש יפה לראות. אבל האם הייתי מהמר על עונה שלימה עליו? לא. אני לא הייתי עושה זאת.

  26. זה מצחיק אותי שראסל ווסטבריק הצליח להפוך פה את הערך של אלפא דוג כמו אנתוני לפחות משחקן השלמה מצוי .

    אני לוקח את כרמלו על אריסה בעיניים עצומות.
    האם זה יספיק לאליפות? לא כשהכדור בידיים של הזקן.

  27. לא משנה כמה שחקני רוטציה יהיו בסגל. דאנטוני ישחוק את החמישייה שלו עד דק.
    השילוב של pg פריך ושל מאמן מטומטם, הוא מתכון לתאונה חזיתית, ואני יודע בדיוק מי יהיה הפצוע

להגיב על תומר השני לבטל

סגירת תפריט