אוקלהומה סיטי -פריוויו 2018/19/ולדי קוגן

פורסם ב - 12. ספט, 2018 ע"י ב - כללי, פריוויו 2018-9

אוקלהומה סיטי יפתחו עוד עונה עם ציפיות להגיע רחוק, האם הם יגשימו אותן?הישארו עימנו.

אוקלהומה סיטי

אוקלהומה סיטי

בעונה האחרונה:48-34,מקום רביעי במערב,הפסד 4-2 ליוטה בסיבוב הראשון

אולם: צ'זפיק ארינה, 18,203 מקומות

מאמן: בילי דונובן, מאמן שנה רביעית, מאזן כולל 150-96

שחקנים שהגיעו:דניס שרודר(בטרייד מאטלנטה תמורת השחקן לשעבר הקרוי כרמלו אנתוני),נרלנס נואל(חופשי מדאלאס שבא להציל את הקריירה),טימוטי לואו קאברוט(טרייד מפילי),אבדל נאדר(טרייד מבוסטון),המידו דיאלו(בחירה 45),דיבון הול(בחירה 53),קווין הריני(בחירה 57)

שחקנים שעזבו:כרמלו אנתוני(ברוך שפטרנו),ניק קוליסון(פרש אחרי ששיחק כל הקריירה במועדון אחד עוד מימיו בסיאטל),דקארי ג'ונסון(טרייד לאורלנדו,שהשם יעזור לו),רודני פורביס(טרייד לבוסטון,אל תפרוק את המזוודות),קייל סינגלר(שוחרר)

הארכות חוזה:

פול ג'ורג'-ההימור הגדול של פרסטי השתלם בגדול,כשפול סיכם על הארכה של 137 מיל ל-4 שנים כבר ביום הראשון של יולי(יש שיאמרו שצריך לבדוק מה היה במשקאות שלו באותו יום,לא מפריע לי).הפורוורד המוכשר שקושר ללייקרס קשר את עתידו הקרוב לאוקלהומה סיטי,או כמו שאמר זאת בריאן וינדהורסט-חיבוק ענק לאוקלהומה.

ג'רמי גרנט-הפורוורד הצעיר המוכשר לא קופח וקיבל חוזה של 27 מיל ל-3 שנים. מחיר לא רע עבור שחקן שיכול לסגור כמה חורים בקבוצה,ואני מעריך שיראה הרבה פרקט העונה.

ריימונד פלטון-הרכז העגלגל נשאר בחוזה של 2.5 לעונה אחת,כשההבאה של שרודר טיפה הופכת אותו למיותר. בכל אופן חוזה סחיר,ושחקן שיכול לתת כמה דקות לא רעות.החתמה סולידית.

חמישייה צפויה-ראס ווסטברוק,דניס שרודר(אנדרה רוברסון יחזור רק באמצע העונה),פול ג'ורג',ג'רמי גרנט,סטיבן אדאמס

תקציר הפרקים הקודמים-העונה הקודמת הייתה מאתגרת לכל הדעות, כשאל ראס הצטרפו 2 שחקנים בפרופיל גבוה-ג'ורג' וכרמלו. הייתה תחושה שצפויה עונה טובה. ההתחלה הייתה קשה, כמו שלרוב קורה בקבוצות כאלה(מיאמי והלייקרס מוסרות ד"ש).אחרי ה-30 משחקים הראשונים הקבוצה עמדה על מאזן חצוי, ואז התחיל להתחבר העסק ובאה סרייה של נצחונות.הקבוצה נתנה חודש ינואר טוב וכבר הגיעה למאזן מעולה של 29-20, אבל אז סבלה מפציעה של אחד מהשחקנים המשמעותיים שלה-אנדרה רוברסון, כמובן לא שחקן התקפי משובח,אבל ברומטר חשוב בהגנה,כשעד אותה נק הקבוצה הייתה אחת מההגנות הטובות בליגה, ומשם באה נפילה(למרות שבממוצע הכולל היו מקום 9 ביעילות הגנתית). את העונה הרגילה הם סיימו בסדר גמור,עם מאזן של 48 נצחונות, אחרי שהכוכבים נתנו את הטון(פול נתן פברואר טוב,מרץ בינוני ואז באפריל ובפלייאוף מילא את הסטט שיט).ראסל כמובן היה בעיצומו של עוד טריפל דאבל קווסט,ושוב הצליח במשימתו האישית,למרות שיש שיאמרו שזה לא מסייע ברמה הקבוצתית,וסטיבן אדאמס היה סולידי כהרגלו.

בפלייאוף הם קיבלו מצ'אפ קשה בדמותה של יוטה המצוינת,שבחצי השני של העונה נהפכה פשוט למפלצת. בפריוויו שלי ושל רועי לסדרה כל אחד הציג את עמדתו, והרוב הלך איתי. הסדרה לבסוף הלכה לכיוון של יוטה,שגנבה את הביתיות במשחק השני, וסגרה את העסק אחרי 6 משחקים(יכלו גם לסגור בחמישי, אבל 45 של ראס פלוס 34 של פול דחו את הקץ). מלו בילה את עיקר זמנו ממורמר על הפרקט/הספסל, ואדאמס היה הרבה פחות אפקטיבי מול הסטייפל טאוור. ג'ורג' פינק בהסרחת פרקט דה לוקס במשחק השישי,וראס השתולל זה לא מילה עם 43 השלכות כולל 19 מרחוק(רובן עפו ליציע), כשהוא גם התלונן על הקהל ביוטה שדיבר בצורה לא יפה ואישית(עוד לא היית ביוון או בטורקיה ראס, היית רואה גם מופע זיקוקים). פה הקבוצה נכנסה לקיץ של סימני שאלה ודאגות שמה המצב רק יתדרדר מכאן. פייר,גם אני דאגתי מאוד.

העונה שבפתח-בקיץ האחרון היו 2 שינויים משמעותיים כאמור-כרמלו שעזב ודניס שרודר שהגיע(פלוס עוד כמה שחקנים שגם נגיע אליהם). כרמלו נתן את עונת הקליעה החלשה שלו אי פעם,כשלראונה הוא ירד מ-20 למשחק בעונה הסדירה, למרות שמבחינת דקות לא היה הבדל מהותי. בעיקר היה נראה שהוא לא הסתגל עדיין למציאות שהוא לא הכוכב של הקבוצה, ולפעמים אפילו לא האופציה השניה או השלישית אפילו. על הגנה כבר אין מה לדבר בשלב הזה של הקריירה, ובשלב מסוים כבר נראה שהוא מזיק יותר ממועיל. בהיעדר אלטרנטיבות התקפיות מלו קיבל את ה-15 זריקות שלו למשחק ולא נוצר בלאגן.בפלייאוף מול יוטה כבר ראינו את הנפילה וחזק-באותה כמות דקות מכובדת של 32 למשחק כרמלו "תרם" 11.8 נק ו-5.7 ריב באחוזים מעליבים למדי. אחרי סיום העונה היה ברור שיהיו שינויים מהותיים, וגם אם מלו יחזור לאוקלהומה(מה שהיה נגמר בקנסות לא הגיוניים),מחמישייה הוא יכול לשכוח.וככה קרה שלקראת סוף יולי קיבלנו את החדשות-מלו אאוט,שרודר אין. מלו עצר לקפה באטלנטה לפני הנחיתה ביוסטון,ושרודר מגיע לקבוצה שתראה פלייאוף ולא תחלום על כדורי לוטרי.

העזיבה של מלו  תתברר כקריטית בעונה הקרובה, כשנראה שיפור גם בהתקפה וגם בהגנה. לדעתי הנוכחות של מלו שיבשה את הזהות של הקבוצה בשני הצדדים, כשבהתקפה הוא שיחק באותו סגנון בידודים שהוא אוהב, ובהגנה כאמור הוא לא היה קיים כמעט כלל. תכניסו את גרנט למשבצת שלו ונראה שיפור כולל(לא שהתקפית הוא יותר טוב, אבל בסה"כ  התרומה שלו תהיה גדולה יותר).

 

במבט ראשון הטרייד היה נראה לי מוזר למדי,אבל מהר מאוד הבנתי שזו ממש גניבה. להעיף שחקן בסוף הקריירה שלו שבטוח שהוא כוכב תמורת שחקן צעיר(יחגוג 25 החודש) שכל הקריירה שלו לפניו,והוא עוד לא ממש הוכיח שהוא רכז עלית, זה מהלך אדיר. שרודר התחיל את הקריירה כשחקן ספסל בשלוש שנים הראשונות שלו,עם שיפור בכל שנה. ב-2016 הקבוצה נפרדה מהרכז הפותח שלה ,ג'ף טיג,ופינתה לשרודר את הבמה. הוא החזיר עם עונה של 17.9 נק ו-6.3 אס ביעילות טובה. עונה אחרי הקבוצה כבר התפרקה לגמרי מכל הנכסים, והכיוון היה ברור-לוטרי חזק. שרודר החמיץ 15 משחקים בעונה זו, עם 19.4 נק ביעילות פחות מרשימה. אני הייתי מסיק פחות מסקנות מעונה זו,היות והוא שיחק בקבוצה ברמת יורוקאפ והמוטיבציה בהתאם. בקיץ אטלנטה היו נואשים להיפטר משרודר בכל מחיר,לאחר שבחרו בטריי יאנג בדראפט(ועל הדרך ויתרו על דונציץ,טעות קשה לטעמי).החלטה לא ברורה בכלל,גם אם שרודר שחקן עם אגו, הבנאדם נותן מספרים והוא בטוח שווה יותר מלספוג משכורת מפלצתית של 24 מיליון לעונה פלוס בחירת דראפט בעתיד הרחוק. לא נורא, הרווח כולו שלנו.

אבל ההחלטה הכי חשובה של הקיץ הגיעה כבר ביום הראשון, כשפול ג'ורג' החליט להישאר באוקלהומה לפחות לשלוש שנים הקרובות.אמנם הקבוצה לא הצליחה ללכת רחוק בעונה הקרובה, אבל פול הרגיש טוב, ראה שכולם מקבלים אותו ושראסל הוא לא השטן שרבים חושבים שהוא.מספרית לא רואים הבדל מהותי מהעונה האחרונה שלו באינדיאנה, שם הוא היה הכוכב. מניתוח שלי נראה שפול רוצה סביבה יותר שקטה ורגועה, ואם יש כוכב יותר גדול שימשוך תשומת לב אז מה טוב. כל השנה שמענו דיבורים על הלייקרס, אבל כנראה שכל ההמולה פשוט לא באה לפול בטוב, כשאחרי ההצטרפות של לברון זו בכלל תהיה ההצגה מספר אחת בעיר. העונה של פול תהיה יותר טובה מהקודמת, כשהוא כבר מכיר את הנפשות הפועלות ולא יהיה צורך בתקופת הסתגלות. ואולי גם בלי העננה המרחפת של הפרי אייג'נסי שריחפה בעונה הקודמת, נראה פול ג'ורג' יותר משוחרר.

שחקנים משמעותיים נוספים הם כמובן סטיבן אדאמס הישן והטוב, ואני אשמח אם לראשונה בקריירה הוא יקבל מעל 10 זריקות למשחק,והמספרים יקפצו מ-14 ו-9 לכיוון של 17 ו-10 לפחות. העונה הרגילה זה לא פלייאוף מול יוטה, ולא כל יום רודי גובר. ג'רמי גרנט הוא עוד שחקן שאני שמתי עליו עין, בעונה האחרונה הוא היה שחקן ספסל ותרם ב-20 דקות 8 ו-4. העונה אני מעריך שנראה אותו עולה בחמישייה, והאתלטיות שלו תהיה נחוצה מאוד בשני צידי המגרש(בעיקר כל עוד רוברסון יהיה בחוץ). אלכס אברינס צריך להיות הרבה אפקטיבי, שחקן של 38 אחוז מהשלוש אמור לזרוק יותר מ-3 זריקות למשחק.טימותי לואו קאברוט שהגיע מפילי גם כן יעמיק את הספסל של הקבוצה ויכול לתרום בשני צידי המגרש. על אנדרה רוברסון קשה לדבר כי לא ברור באיזה כושר הוא יחזור מהפציעה שלו, כשהדיבור הוא על חזרה אפשרית בדצמבר. ראינו השנה עד כמה הוא משמעותי, בעיקר הגנתית, כשאיתו ובלעדיו זו לא אותה קבוצה.שיחלים ובמהרה.

הלו"ז הצפוי של הקבוצה זימן לה את ג"ס כבר במשחק פתיחת העונה(הזמן האידיאלי), כשהווריורס עוד בהיי מהאליפות. כמו שניתן לראות ההתחלה היא סבירה למדי, בלי הרבה מאבקים קשים מה שיאפשר לקבוצה לשלב את שרודר גם בחמישייה וגם בספסל, ולהצליח להחזיק מעמד בהגנה ללא רוברסון. אני מאמין שלא נראה פתיחה חלשה כמו בעונה הקודמת, והדברים יזרמו יותר חלק. הקבוצה הייתה קבוצת ריבאונד בין הטובות בליגה, והיא תמשיך להיות כזאת כשיש גם את אדאמס וגם את נואל, שינסה להוכיח את עצמו שוב.

השאלה הגדולה העונה היא איך יהיה השילוב בין ראסל ושרודר. על פניו מדובר בשני גארדים שאוהבים את הכדור ביד ולקבל את ההחלטות, והגנה פחות מדבר אליהם. אני מעריך שנראה את שרודר עולה בחמישייה ומשחק אוף בול ליד ראס, וכמוביל כדור כשראס ינוח(אולי אפילו נראה נסיון לשחק עם ראס אוף דה בול, לדעתי לא ישא פרי). החשיבות של שרודר היא בעיקר האפשרות להחזיק את הדקות של ראסל בשליטה, ולא לחשוש שתהיה התרסקות כשראס לוקח כמה דקות לנוח. ראינו את שרודר משתלט על משחקים באטלנטה, אין סיבה שלא יעשה זאת גם כאן במידת הצורך.

ראסל בעונה האחרונה שוב עמד ביעד הטריפל דאבל,אני מאמין שהוא ינסה ללכת על ההישג שוב,וכולי תקווה שמהר מאוד הוא יבין שזה לא בהישג יד. בעונה הראשונה לאחר עזיבת דוראנט ללכת על הטריפל היה בסדר גמור(לא היה באמת צ'אנס להיאבק על התואר או קרוב לזה אפילו), אבל בעונה השנייה זה כבר הרגיש יותר מדי. עכשיו זה באמת יהיה מוגזם, כשיש לידך שחקנים כמו פול ג'ורג', דניס שרודר וסטיבן אדאמס, הפוקוס צריך להיות רק על לנצח משחקים. אין שום בעיה שראס יקח 10 ריב למשחק, אבל בשום אופן הוא לא צריך לחשוב על טריפל דאבל כמשהו לרדוף אחריו. הבחור בן 30, חלון הזמן להגיע להישגים קבוצתיים זה עכשיו, והוא לא ימשך עוד הרבה זמן.

התחזית האופטימית-ראס ושרודר מתחברים כבר מההתחלה, ויחד עם פול ג'ורג' שבעונה השנייה נותן קפיצה במספרים מובילים את הקבוצה לעונה של 58 נצחונות ומקום שני במערב. בסיבוב הראשון הם מעיפים את דנבר ב-6 משחקים בסדרה שהסקור הממוצע למשחק עומד על 270.בסיבוב השני הם פוגשים את יוטה, והפעם יוצאים עם ידם על העליונה ולוקחים את המשחק השישי והמכריע ביוטה, כשראס מראה לקהל בסולט לייק סיטי מאיפה משתין הדג. בגמר האזורי פוגשים את המפלצת מהמפרץ ומפסידים ב-6. בקיץ הבא סם פרסטי שוב שולף שפן מהכובע ומנחית עוד אול סטאר לקבוצה, בדיוק לפני שג"ס מאבדים אחת מהצלעות החשובות והופה הליגה נפתחה.

התחזית הפסימית-הדברים מתחילים קשה, כשראס ושרודר רבים על הפרקט מי יחזיק בכדור והקבוצה נשברת בינואר ומטרידה אותו לניקס תמורת נואה, העיקר שילך, ג'ורג' יורד ברמה אחרי שקיבל את החוזה הגדול שלו ונותן 16 למשחק, רוברסון לא חוזר עד פברואר וההגנה של הקבוצה נראית כמו מסננת. לאדאמס נשבר שהוא לא מקבל כדורים ויוצא לחופשת מולדת בניו זילנד באמצע העונה. אוקלהומה מסיימת במקום השמיני עם 45 נצחונות וחוטפת סוויפ מהדהד בסיבוב הראשון מיוסטון, כשמלו תורם 20 נק למשחק ובעיקר הרבה מלח על הפצעים. בקיץ הבא פול אומר טעיתי ואני רוצה ללייקרס ומקבל את מבוקשו.

התחזית הריאלית-העונה הקודמת לא הלכה כמתוכנן והרבה דברים הלכו קשה, ועדיין הצליחו לסיים במקום הרביעי. השנה תסתיים עם 52 נצחונות ומקום שלישי בתום העונה הסדירה, כשבסיבוב הראשון יחכו מינסוטה/דנבר/פורטלנד/ניו אורלינס ואת כולן אוקלהומה צריכה לעבור. בסיבוב השני יחכו יוסטון, ובהנחה הסבירה שהם יהיו הרבה פחות טובים מבעונה הקודמת וכריס פול כבר ישב על הספסל אחרי פציעה נוספת בחודש מאי(כמיטב המסורת), כנראה נקבל סדרה תחרותית. את גמר המערב כבר לא ניתן לעבור וזו התקרה. אחרי השנתיים האחרונות לשחק כדורסל בחודש מאי תהיה התקדמות גדולה מאוד.

Tags:

91 תגובות ל - “אוקלהומה סיטי -פריוויו 2018/19/ולדי קוגן”

  1. שמעון טבדי

    12. ספט, 2018
    08:27

    נגמרו התירוצים (אפשר להאשים בצדק את סילי בילי וכו' אבל אין כוח). מאמן וספסל פח יש אבל חמישייה שהיא לפחות טופ 3 בליגה יחד עם גולדן ובוסטון.

    ראס, שרודר, ג'ורג', רוברסון/גרנט ואדמס זו חמישייה שיכולה וצריכה לעשות שמות ביריבות אם אין פציעות.

    שניים מבין גורג, שרודר וראס תמיד צריכים להיות במגרש כשני שחקנים יוצרים ואני חושב שזה גם מה שיהיה. שרודר ישחק כל דקה שראדס ינוח לטעמי. לצידו של ראס הוא ישחק אוף דה בול.

    אני תופס משרודר שחקן טוב מאד והוא מקבל את הצ'אנס שלו להפוך למשהו רציני בליגה הזאת.

    אני חושב שאדמס יראה שיפור נוסף העונה.

    ראס צריך ללכת על ה-MVP ואני בהחלט צופה לו עונה של מעל 25 נק ו-11 אס. אם יעשה עונת טריפל דאבל נוספת? קשה לי להאמין אבל הוא יהיה קרוב לזה. אם יצליח זה יהיה משהו חסר תקדים.

    בלי פציעות לטעמי כל מקום מתחת ל-3 בעונה הסדירה במערב יהווה כשלון והצפי שלי הוא למקום 2 אחרי הלוחמים.

    התחזית הריאלית צריכה להיות גמר מערב מול הלוחמים.

    האופטימית זה אליפות.

    הפסימית זה מה שקרה עונה שעברה.

    אני מאמין שיפסידו ללוחמים בגמר המערב ב-5 משחקים.

    אחלה פוסט

    Reply to this comment
    • ד"ר רזי הופמן

      12. ספט, 2018
      11:43

      חסר תקדים? אתה בטוח?
      השנה הזו היתה הישג חסר תקדים בגזרת הטריפלים אז עוד שנה אחת כזו כבר לא תשנה אלא רק תשאיר את השיא עוד יותר בלתי מחיק. השאלה היא אילו עוד שיאים ראס ישבור עד סוף הקריירה….

      Reply to this comment
      • שמעון טבדי

        12. ספט, 2018
        11:56

        ראס הולך על השיא של ביג או בטריפלים. לא מאמין שישיג את זה אבל הוא הולך על זה.

        אם הוא ישיג MVP בעונה הזאת זה הישג פנטסטי יהיה. הרי אליפות כולם יודעים שהיא נעולה במפרץ. ה-MVP לא נעול בשום מקום ובהישג יד ואני מאמין שזה גם מה שיהיה.

        Reply to this comment
  2. דביר

    12. ספט, 2018
    08:31

    פוסט נחמד!
    תודה

    Reply to this comment
  3. המשגיח

    12. ספט, 2018
    08:43

    אחלה פריוויו ולדי.
    אם רוברסון יכול לחזור לאותו כושר מלפני הפציעה, הת'אנדר עשויה להיות קבוצת הגנה פשוט מעולה.

    אני מאמין שבלי מלו פול ג'ורג' יהיה הרבה יותר טוב ודומיננטי, ושרודר? די תעלומה.

    Reply to this comment
  4. מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

    12. ספט, 2018
    08:47

    תודה רבה ולדי, פריוויו מצוין ומדויק.

    כרגיל, על ראסל יקום או יפול דבר. אני ממש מקווה, בשבילו ובשביל הקבוצה, שהוא יתאים את עצמו לקבוצה.

    לראשונה מזה שנים ארוכות לאוקלהומה יש פוינט גארד משמעותי שאינו ראסל, מה שיכול לאפשר להם לרוץ 48 דקות באותו קצב, ואם שרודר יצליח להביא למצב שבו יציאה של ראסל לא משנה לחלוטין את המשחק של אוקלהומה זו תהיה קפיצת מדרגה משמעותית לקבוצה.
    לא יודע איך הם יסתדרו ביחד על הפרקט, תלוי כאמור בעיקר בראסל, אבל אם יצליחו גם בזה אז בכלל מצוין.
    אבל אם כל זה לא יקרה… אז פרסטי בהחלט יוכל לשקול את תכניתי משכבר הימים – להטריד את ראסל (ללייקרס? לניו יורק?), ולבנות קבוצה סביב ג'ורג', שרודר והנכסים הרבים שיתקבלו בעסקה. אני מקווה שגם ראסל מבין את זה, ויעשה את מה שנדרש.

    Reply to this comment
  5. Mbk

    12. ספט, 2018
    08:59

    בשביל ש OKC תצליח ווסטברוק צריך לעשות הכל חוץ מטריפל דאבל
    שיעזור לשמור במקום לאסוף ריבאונדים
    כ שרודר יוביל כדור זה יפנה אותו לצבור נקודות בקצב סיטונאי
    זה עכשיו או לעולם לא עבור ווסטברוק ופול גורג
    אני מקווה שיתנו עונה טובה ומקום 3 במערב
    מגיעה לנו סדרת פלייאוף – OKC – GSW

    Reply to this comment
    • שמעון טבדי

      12. ספט, 2018
      09:04

      אני איתך, הגיע הזמן של הצ'יטה לעשות הגנה ברמה גבוהה ולהיכנס לאחת מחמישיות ההגנה.

      ולגמרי מגיע לנו סידרה ראס-דוראנט

      Reply to this comment
  6. Berch

    12. ספט, 2018
    09:11

    הרגת אותי עם המשפט "העזיבה של מלו תתברר כקריטית בעונה הקרובה, כשנראה שיפור גם בהתקפה וגם בהגנה"
    אחלה פרוויו. 🙂

    Reply to this comment
  7. יניב

    12. ספט, 2018
    09:43

    תודה על הפריוויו.
    אני לא רואה את ווסטברוק משנה הרגלים,נראה לי שהוא מאוהב בתדמית של זה שעושה מה שבא לו ושכולם יקפצו.הוא מאמין שהדרך שלו היא זאת שתוביל לארץ המובטחת וכל מי שאומר אחרת טועה.ולכן סביר מאוד שנראה עוד עונה מפוספסת אבל כמו שהפרסומת לחישגד אומרת
    היי אמנם לא תזכו באליפות אבל לפחות תעשה עונת טריפל דאבל שלישית ברציפות

    Reply to this comment
  8. Dor

    12. ספט, 2018
    09:43

    תודה ולדי על כתיבה מצויינת. אני איתך בתחזית ומסכים לגמרי עם המשפט שהכל תלוי בראס ובסינרגיה שלו עם שרודר. קשה לי להאמין שרכב ישתנה בעניין הזה וגם שרודר פרימדונה לא קטנה אבל מקווה בשבילכם

    Reply to this comment
  9. דובי

    12. ספט, 2018
    10:19

    תודה ולדי. אהבתי את הרעיון של ג'ורג לניקס

    Reply to this comment
  10. חזיר יבלות

    12. ספט, 2018
    10:24

    45-50 נצ' והדחה בסיבוב ראשון. אחלה פוסט

    Reply to this comment
  11. lamb

    12. ספט, 2018
    11:22

    אני מקווה ששרודר לא יפתח
    וגם לא גרנט
    נראה לי שעדיף פטרסון בחמישייה
    אמור להיות פחות לחץ ויותר מחויבות בגלל אורך החוזים של ראס וג'ורג
    בתקווה שזה יוביל סוף סוף למיצוי הפוטנציאל בהגנה וההתקפה
    או שדונובן הולך הבייתה

    Reply to this comment
  12. lamb

    12. ספט, 2018
    11:48

    והקישור לבריאן וינדהורסט מעולה

    Reply to this comment
  13. דה שוט

    12. ספט, 2018
    12:06

    פוסט מעולה, תודה רבה ולאדי.
    ראס וג׳ורג׳ ייתנו עונה מפלצתית יחד, אוק המשופרת תיעצר רק במפרץ.

    Reply to this comment
  14. FAN

    12. ספט, 2018
    12:19

    קדימון מצוין

    מעניין מה יהיה עם נואל..

    אם שרודר פותח אז גרנט חייב לפתוח גם כן..

    לא מאמין שגורג יעדיף לשחק ב4 אז אין ברירה אלא לפתוח עם גרנט..

    אם גורג יכול לשרוד ב4 לדעתי זה יכול להיות נהדר..לשחק או עם אדאמס או עם גרנט רוב הדק' ב5, ואז אברינס ,פרגוסון, פטרסון וברואר(הוא נשאר?) יוכלו לשחק עם ראס שרודר וגורג לידם..

    יהיה מעניין

    Reply to this comment
    • שמעון טבדי

      12. ספט, 2018
      12:55

      נואל יפלט מהר מאד, שחקן גמור ולא רלוונטי שמשום מה פה באתר עוד חושבים שהוא שווה משהו ואין לי מושג על סמך מה?

      Reply to this comment
  15. א.ב

    12. ספט, 2018
    12:21

    מאמין שיהיה שיפור.
    עדיין יש בעיית קליעה מבחוץ לקבוצה, חוץ מג'ורג' ואברינס אין קלעים והמאמן לא נראה אוהד של הספרדי, אם לא יהיה פתרון (שיפור מפתיע מהשחקנים הקיימים, טרייד ) זה יכול להפוך את התקרה של הקבוצה לנמוכה יותר מגמר מערב. בעולם בו יש יוסטון ויוטה התחרות על המקום השני במערב קשה.

    Reply to this comment
  16. Captain Beefheart

    12. ספט, 2018
    12:24

    אהיה עקבי ונאמן לעמדתי הלא פופולרית – אין דבר כזה TD רע (אלא אם אחוזי קליעה בו מזעזעים). אוק' לא היו מגיעים לאן שהגיעו בשתי העונות האחרונות אלמלא התרומה המדהימה של ראסל בשלוש קטגוריות ערב אחרי ערב. הלוואי שיעשה עוד עונה כזו.
    אתה לא יכול לגנוב ריבאונדים. אתה לא יכול לגנוב אסיסטים.

    Reply to this comment
    • יניב

      12. ספט, 2018
      12:38

      שאתה עוזב את השחקן עליו אתה שומר על מנת להתקרב לאזור הריבאונד זה לגנוב ריבואנד.
      שכל הקבוצה סוגרת את האזור רק בשביל שאתה תיקח את הריבואנד אז אולי זה לא לגנוב אבל זה בהחלט משבש את הזרימה של המשחק

      Reply to this comment
      • שמעון טבדי

        12. ספט, 2018
        12:57

        תלוי, אם אתה עוזב שחקן שקולע סביר אתה צודק.

        אם אתה עוזב נגרים כמו לונזו ורונדו זה אחלה טקטיקה.

        Reply to this comment
      • Captain Beefheart

        12. ספט, 2018
        13:03

        אז אתה טוען שבילי דונובן התווה תרגילים שמטרתם לייצר לראסל ריבאונדים? זו חתיכת טענה מקורית ביותר.

        Reply to this comment
        • יניב

          12. ספט, 2018
          13:46

          אין לי מושג אם הוא מתווה תרגילים,מה שאני כן יודע וראיתי את זה לא מעט זה ששחקני הפנים בעיקר אדאמס נועלים את השחקן שלהם הרחק מהסל וזה על מנת ליצור מקום לראסל לקחת את הריבואנד ללא הפרעה.
          אם זה מתוכנן או לא באמת שאין לי מושג אבל זה קורה לא פעם ולא פעמיים במשחק.

          Reply to this comment
        • גיא רוזן

          12. ספט, 2018
          14:14

          2015: 1.9 (7.3)
          2016: 1.8 (7.8)
          2017: 1.7 (10.7)
          2018: 1.9 (10.1)

          נתוני רב' ההתקפה של ווסטברוק ב-4 השנים האחרונות. בסוגריים נתון הרב' הכולל.
          לא קשה להבחין שהקפיצה בסך הרב' בממוצע למשחק של ווסטברוק, מגיע אך ורק בזכות עלייה במספר רב' ההגנה שלו. נתון רב' ההתקפה, בעוד שהוא אכן נתון מרשים לגארד, נשאר קבוע.
          אם משווים לנתוני גארדים אחרים שדגדגו נתון רב' דו ספרתי,
          מגלים שמג'יק לדוגמה, בעונות בהן היה קרוב לטריפל דאבל, קטף 2.7 רב' התקפה (פעמיים) ו-3.2 רב' התקפה.
          לאלווין רוברטסון (אחד מהגארדים הרב גוניים המרשימים ששיחקו ב-NBA) היו 7 עונות רצופות עם 2+ רב' התקפה (לווסטברוק יש יותר מ-2 רב' התקפה רק בעונת הרוקי שלו), כאשר בשיאו קטף 2.8 רב' התקפה למשחק.

          הנתונים מאששים את מה שלא קשה להבחין כאשר צופים במשחקי הת'אנדר –
          הקבוצה "משחקת בשביל" ווסטברוק.
          העלייה בנתוני רב' ההגנה, שבעקבותיה הוא הגיע לטריפל דאבל, היא לא מעט בזכות מאבק קבוצתי עבורו.

          דרך אגב,
          אני לא רואה בכך כל רע.
          זה מרשים ששחקני הקבוצה בחרו להתגייס לטובת השחקן המוביל של הקבוצה –
          זה אומר המון לזכות אופיו של ווסטברוק.
          בנוסף –
          הנתון של 1.7 רב' התקפה בקריירה,
          זה נתון נהדר עבור פוינט גארד.

          Reply to this comment
          • Ljos

            12. ספט, 2018
            14:32

            זה אומר הרבה לגבי היכולת שלו לקנות אנשים. לא בהכרח לגבי האופי שלו.

          • אור

            12. ספט, 2018
            15:05

            השאלה אם זו טקטיקה קבוצתית שעובדת או שההתגייסות היא למען הסטטיסטיקה של ווסטברוק. כנראה שהאמת איפשהו באמצע

          • Captain Beefheart

            12. ספט, 2018
            15:25

            יש עוד דרך להסתכל על זה: אנשים מנצלים את העובדה שראסל שם ומפקירים עמדות.

          • עידו גילרי

            12. ספט, 2018
            15:30

            זו טקטיקה שמאפשרת לקבוצה להריץ התקפות מהירות כי לא צריך להעביר את הכדור לראס והוא יכול לטוס למעלה בעצמו.

        • אשך טמיר המקורי

          13. ספט, 2018
          09:38

          זה לא מקורי בכלל, זה טריוויאלי

          Reply to this comment
  17. גיא רוזן

    12. ספט, 2018
    12:31

    אין קבוצה, או לצורך עניין, שחקן,
    שאני מרגיש שאני מסוגל פחות לנחש את מה שהם/הוא יעשו בעונה הקרובה.

    מהצד של אוהד הכדורסל, אני ממש מקווה שזו תהיה העונה בה האסימון ייפול.
    שראסל יבין מתי זה הזמן ללחוץ על הגז, ומתי לשחרר.
    בגלל שראסל ווסטברוק יעיל – זה השחקן הכי טוב בליגה, בלי תחרות.
    ראסל ווסטברוק יעיל, כזה שמפסיק עם ההפצצה מהשלוש, כזה שמנסה להגיע למצבי זריקה אחרי תנועה ללא כדור, כזה שמאפשר למישהו אחר מלבדו ליצור מצבים, כזה שבדקות המאני טיים לוקח על עצמו רק את מה שטוב עבור הקבוצה, אם זו הזריקה, אם זו המסירה –
    זה ראסל ווסטברוק שלוקח את ה-MVP בהליכה, ווסטברוק שהופך את הת'אנדר לקונטנדרים.
    כלים להיות קונטנדרים, יש לת'אנדר בשפע:
    יש פוטנציאל הגנתי אדיר (בעיקר ברגע שרוברסון חוזר. אבל יכול להיות גם קודם לכן, אם ווסטברוק מחליט סוף סוף להגן כמו שצריך),
    יש כלים התקפיים מהשורה הראשונה (2 שחקנים שבקלות יכולים לסיים את העונה עם 25+ נק' כל אחד).

    אבל –

    קשה להתעלם מהעדויות בשטח.
    ווסטברוק יהיה בנובמבר הקרוב בן 30.
    ישנן 2 תהיות שהמספר 30 מעלה –
    1. אם ראסל לא למד לשחרר עד גיל 30, מהיכן האמונה שדווקא השנה הנס ייקרה?
    2. ההיסטוריה מלמדת אותנו שלגארדים שעיקר כוחם באתלטיות שלהם, יש תאריך תפוגה שהוא באזור גיל 30, או ליתר דיוק, כאשר המונה מראה על קילומטראז' מצטבר בקריירה של 30,000 דקות על הפרקט.
    ראסל?
    בעונה הרגילה + פליאוף, הוא צבר כבר 29,000 דקות משחק.
    יש גארדים שהצליחו להאריך את הקריירה מעבר לגבול 30,000 הדקות.
    אלו גארדים שלמדו להוסיף אלמנטים נוספים למשחקם. קובי וג'ורדן הם הדוגמאות הטובות ביותר.
    ראסל ווסטברוק, הוא עדיין לא הראה שיש לו ברפרטואר משהו שלא מסתמך על האתלטיות המטורפת שלו.

    אם אני צריך בכל זאת לתת הימור?
    אני מהמר על מקום 4 בסיומה של העונה.
    יש לי תחושה שהת'נדר יפתחו חזק,
    ואז יתקעו בחודשים הקשים של העונה (ינואר – פברואר).

    תודה, ולדי. פריוויו נהדר.

    Reply to this comment
    • Dumpa

      12. ספט, 2018
      12:41

      100+

      Reply to this comment
    • שמעון טבדי

      12. ספט, 2018
      12:54

      היהפך כושי עורו וצ'יטה חברברתיו ?

      Reply to this comment
    • רפיקי

      12. ספט, 2018
      13:15

      ראסל הוא עילוי אתלטי ברמות שעוד לא ראינו…לא נכון להשוות אותו לממוצע

      Reply to this comment
      • גיא רוזן

        12. ספט, 2018
        13:23

        אלו 2 פרמטרים שמהותית שונים אחד מהשני –
        אתלטיות, ועמידות.

        מה שעובד לטובתו של ווסטברוק זה הזמינות של רפואת ספורט ברמה שלא הייתה עד לפני עשור.
        זו הסיבה שהוא יכל לחזור מפציעה לא קלה, בכושר בו הוא חזר.
        אבל הוא עדיין שחקן שהייתי מגדיר כ-"מועד לפורענות".

        Reply to this comment
    • Avri

      12. ספט, 2018
      14:06

      הבעיה היא שראסל הוא… איך נאמר זאת בעדינות… קצת טמבל. הוא כבר לא יהפוך לסטיב נאש בגלגול הזה.

      Reply to this comment
    • חגי "התותח" ניסני

      12. ספט, 2018
      15:25

      גיא קצת ניסחפת עם הMVP בהליכה

      Reply to this comment
  18. אור

    12. ספט, 2018
    12:47

    תודה על הפריוויו, חבל רק שקשה לקרוא כי אין רווחים אחרי פסיק, נקודה, סוגריים.

    יש תחושה טובה לגבי הווסטברוקס (למרות שאני נגדם), אם השנה לא יגיעו לגמר המערב זה כבר לא יקרה בשנים הקרובות.

    Reply to this comment
  19. עידו גילרי

    12. ספט, 2018
    12:58

    אני ממש לא מת על שרודר בלשון המעטה אבל חייבים לתת לפרסטי קרדיט על שהוציא את המקסימום מסיטואציה דפוקה. אני לא חושב שיצליחו להגיע רחוק מאד אבל בהחלט יהיו קבוצת פלייאוף שצריכה לעבור סיבוב. פרסטי הצליח לשמור את הקבוצה רלבנטית במצב שנראה שהיה שהם ישארו עם ווסטברוק ולא הרבה מסביב.
    היכולת שלהם לשפר את הסגל בשנתים בקרובות היא מזערית אבל לפחות הם יהיו רגילים לשחק ביחד וזה יוכל לשחק לטובתם.

    Reply to this comment
    • Avri

      12. ספט, 2018
      14:04

      ״אני ממש לא מת על שרודר בלשון המעטה אבל חייבים לתת לפרסטי קרדיט על שהוציא את המקסימום מסיטואציה דפוקה״.
      המקסימום המתבקש היה להטריד את שרודר בעד נכס שיותר מתאים לקבוצה הזו (פיניקס שלך לא היתה נותנת עליו את וורן?).

      Reply to this comment
      • עידו גילרי

        12. ספט, 2018
        14:13

        לא. אטלנטה ניסו.
        הקטע כאן הוא שזה שרודר או כלום. אם הם לא היו עושים טרייד זה היה באיי אאוט לכרמלו.
        מכיוון שהם כבר גם ככה דפוקים מעל תקרת השכר לשנתיים הקרובות זה היה שוה להם.
        בלהוציא את המקסימום דרך אגב התכוונתי בעיקר להצלחה להחתים מחדש את פול ג'ורג'

        Reply to this comment
  20. Smiley

    12. ספט, 2018
    13:04

    פרסטי גאון!!! כל פעם שולף שפן אחר מהכובע. סה"כ קיץ טוב מאוד של OKC.
    הצליח להוציא ממלו את שרודר והצרפתי של פילי, עומק בגארדים.
    נואל כהימור שקול, אין מה להפסיד ונואל בא להוכיחשהקריירה שלו טרם נגמרת.
    שחרור סינגלר (שמלכתחילה לא מובן לי עדיין הוא מוצא קבוצה ב-NBA).

    יהיה שיפור כי אי אפשר להיות יותר גרוע עם סגל כזה לעומת שנה שעברה. ראס וג'ורג' למדו לשחק ביחד. אדאמס ממשיך להשתפר ויש יותר עומק ואיזון (וההיררכיה עוד יותר ברורה, אלא אם ישתחררו לשרודר הברגים).

    אמורים להיות 3 במערב, אבל התקרה גמר אזורי.

    Reply to this comment
  21. במערב אין כל חדש

    12. ספט, 2018
    13:06

    עשה כוחות:
    סטף יותר טוב מראסל, או במקרה הטוב, שווים
    קליי יותר טוב משרודר בכל פרמטר, שעצוב כמה ההפרש
    דוראנט יותר טוב מפול ג'ורג' במדרגה
    דריימונד אוכל את מי שלא קוראים לו, יו גראנט
    ועכשיו גם יש קאזינס שיחטוף מכות ובכל זאת ישאיר גל עצמות מאדאמס

    ספסל, יש טעם להתעכב? איגודאלה, ליווינגסטון, ג'ורדן בל, מקאו – נגד אברינס, גבעת פלטון, והאחוזים מהקו של רוברסון. משעשע.

    ממקום מושבי, דני, זה נראה כמו 0:6, בייגל אמיתי. במשחק עד 5.

    כיף במערב החזק!

    Reply to this comment
    • שמעון טבדי

      12. ספט, 2018
      13:16

      זה ככה מול כל הליגה. יש ליגה גם חוץ מזה וחוץ מאליפות.
      אליפות סגורה ונעולה כל עוד קרי קליי ודוראנט בריאים.
      קאזינס דאג לזה שגם אי אפשר יהיה למתוח אותם אפילו ל-7 משחקים.

      אולי עונה הבאה שקאזינס יעזוב, השובע כבר יהיה גדול, סטף יזדקן בעוד שנה ויהיה פחות טובה.

      אני מאמין שהשנה או גג שנה הבאה זאת האליפות האחרונה של הלוחמים בפורמט הזה אלא אם כן יבצעו איזה רכש מדהים של באטלר או משהו כזה, איתם אי אפשר לדעת.

      על הנייר 5 הקבוצות החזקות בליגה

      1. גולדן
      2. בוסטון
      3. אוק
      4. יוסטון
      5. מיניסוטה

      ברור שאיכשהו פופ יצליח להשחיל את הספרס לחמישייה הזאת ומיני לא תממש שום דבר והפוטנציאל שלה.

      Reply to this comment
      • במערב אין כל חדש

        12. ספט, 2018
        13:21

        האליפות סגורה גם אם תוציא שחקן, איזה שתבחר, מגולדן סטייט.
        נניח קארי.
        חמישיה של ליוינגסטון (או מחליף אחר), קליי, דוראנט, גרין וקאזינס לוקחת אליפות, ולא בהרבה קושי.
        כנ"ל דוראנט בחוץ. או כ"א אחר.

        Reply to this comment
        • גיא רוזן

          12. ספט, 2018
          13:28

          המממ,
          אני זוכר שיוסטון הובילו 3 – 2 בסדרה שלהם מול גולדן סטייט.
          אני גם זוכר שאת 2 המשחקים האחרונים באותה סדרה הם שיחקו ללא אחד מ-2 השחקנים הטובים ביותר שלהם (כריס פול),
          ועדיין הם היו מרחק נגיעה מאליפות באותו משחק 7.

          אני לא טוען שגולדן סטייט הם לא פייבוריטים ברורים לזכיה באליפות.
          אני בהחלט טוען ששום דבר לא סגור,
          ושהמזל, לפעמים הוא לטובתך, ולפעמים, נגדך.
          אם יש משהו שלמדנו מהקריירות של דוראנט וקרי, זה שהם שחקנים מאוד "פציעים". לא פחות מכריס פול.
          אתמול כריס פול היה פצוע,
          ברגע קריטי בסדרה עתידית, המזל יכול להצביע לכיוון אחר.

          ובניגוד למה שכתבת, כמו שאותה סדרה למדה אותנו –
          גולדן סטייט בלי אחד הכוכבים היא ללא ספק לא פייבוריטית ברורה.

          Reply to this comment
  22. Avri

    12. ספט, 2018
    14:02

    איזו קבוצה מוזרה. ווסטברוק ושרודר זה אחד השילובים ההזויים. הייתי בטוח ששרודר יוטרד מהר מאוד לקבוצה אחרת אבל נראה שהוא נשאר. דעתי על ווסטברוק היתה ונשארה שהוא מחריב קבוצות ושום דבר ירוק לא יצמח לידו. סיבוב ראשון שני גג.

    Reply to this comment
  23. עידן

    12. ספט, 2018
    14:24

    זו באמת שנת המבחן האחרונה של ווסטברוק מבחינתי.
    מאד אוהב אותו באופן אישי אבל צריך לשנות קצת את סגנון המשחק בשביל הקבוצה.
    כרמלו לא התאים ולכן הליכתו היא חיזוק והזדמנות גם בשביל פול גורג לבוא יותר לידי ביטוי.
    לדעתי הם התחזקו בספסל.
    נואל הוא מקרה ראש אבל שנה שעברה הסנטר המחליף של אוקלהומה היה דקארי ג’ונסון ולרוב גרנט או פטרסון שיחקו ב 5 שאדאמס נח.
    שרודר בין אם הוא בחמישייה או בין אם הוא על הספסל שרובסון יחזור הוא כח אש שלא היה ל אוקלהומה כשראס היה יורד לנוח.
    קאברוט היה נחמד מאד לפני שנתיים.שנה שעברה פחות יצא לי לראות אותו ובכל מקרה הוא יותר טוב מכל הקייל סיגלרים של העולם.
    בתוספת אברינאס פרגוסון פלטון פטרסון והרוקים שאין לי מושג לגביהם כרגע הספסל יותר עמוק משנה.
    מבחינתי זו הזדמנות אחרונה בשביל הקבוצה הזאת
    בניגוד לסן אנטוניו ששני עשורים הערכתי בחסר
    אוקלהומה היא הצד הנגדי ולכן מקומות 2-3 במערב.
    נקמה ביוטה בסיבוב הראשון והפסד בגמר המערב ללוחמים.
    אם גם יחרבשו השנה אז לא מהמר עליהם יותר
    תודה ולדי

    Reply to this comment
  24. אסף

    12. ספט, 2018
    14:40

    מת לראות את ווסטבורק מצליח , קשה לי לראות את השילוב בינו לשרודר עובד ככה שבאמת סיבוב שני גג( מצד שני אמרתי גם שפול והארדן לא יצליחו יחד אז מה אני בכלל מבין… מקווה לטעות גם במקרה זה )

    Reply to this comment
  25. אסף

    12. ספט, 2018
    14:40

    מת לראות את ווסטבורק מצליח , קשה לי לראות את השילוב בינו לשרודר עובד ככה שבאמת סיבוב שני גג( מצד שני אמרתי גם שפול והארדן לא יצליחו יחד אז מה אני בכלל מבין… מקווה לטעות גם במקרה זה )

    Reply to this comment
  26. Ljos

    12. ספט, 2018
    14:55

    תודה, ולדי.
    מה כבר נשאר להגיד על אוקלהומה (חייב להזכיר שהמקום הרביעי שנה שעברה היה במרחק פצפון מלהיות מחוץ לפלייאוף)? על ראסל וגישת עשו זאת בעצמי שלו כבר דיברנו למוות. וזהו. אין מה להגיד על שום דבר אחר עד שהבעיה הקטנה הזו לא תיפתר.

    Reply to this comment
  27. Captain Beefheart

    12. ספט, 2018
    15:30

    די ברור שראסל ווסטברוק הוא תופעה היסטורית ועובדה שגם כאן מדברים רק עליו. ובצדק.
    אותי ישמח אם הוא יוזז למשבצת השוטינג גארד. ברור שאין אצלו את חוכמת המשחק של הרכזים הטהורים (אם כי אפשר לטעון שמדובר בחוכמה מהסוג המצטבר).
    עם ניהול משחק משודרג, ראס בשוטינג, ג'ורג' בכנף ואדאמס בסנטר – הקבוצה שווה אליפות.

    כן כן אני יודע, התפלצת מהמפרץ וכו'…. להזכירכם שקליבלנד לקחה מהם אליפות כך ש-never say never.

    אם זה יקרה – חלום רטוב של כל אוהד כדורסל בעולם.

    Reply to this comment
    • אור

      12. ספט, 2018
      15:31

      לא יודע, כל הקטע שלו זה החדירות והאקספוליסיביות עם הכדור, בקליעה ותנועה ללא כדור הוא ממש לא מצטיין.

      Reply to this comment
      • מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

        12. ספט, 2018
        18:57

        מסכים עם אור – להזיז את ראסל לשוטינג זה מנפח אל הפחת. אין כאן פתרון פשוט וקיצורי דרך, ראסל פשוט צריך להשתנות. קל זה לא יהיה, לא יודע אם בכלל אפשרי, אבל אין דרך אחרת.

        Reply to this comment
    • דובי

      12. ספט, 2018
      19:41

      לאן שראסל זז, הכדור זז איתו. מבחינתו תקרא לו סנטר, רק תביא לו את הכתום העגול.
      יהיה מצחיק לראות את שרדר מנסה לרכז בידיים ריקות.

      Reply to this comment
  28. רועי ויינברג

    12. ספט, 2018
    15:37

    פריוויו מעולה על קבוצה שממש מסקרנת אותי. אני חושב שהמחסור בקליעה מרחוק יגמור אותם – ג'ורג' הקלע הסביר היחיד בחמישייה (אלא אם פטרסון חוזר לעצמו) והשיפור בתנועה יבוא רק אם יעשו מספיק חסימות ויהיו מאוד מתואמים, לא סביר בהתחשב במה שראינו בשנים האחרונות. ווסטברוק ושרודר זה עוד ניסוי טקטי מעניין. אני לא יודע כמה ישחקו ביחד, אבל זה יכול להיות לא רע על הנייר למרות שניהם לא יודעים לשחק בלי כדור. יכולים לסיים במקום 3-7 לדעתי, אבל שוב יודחו בסיבוב הראשון.

    Reply to this comment
  29. חגי "התותח" ניסני

    12. ספט, 2018
    15:38

    תודה ולדי כתוב כל כך טוב וחי שהרגשתי את אדי הגועל שיוצאים ממך כלפי מלו עוברים את המסך שלי ונדבקים לי לפרצוף.
    לא מצליח לחשוב איך שרודר מצליח עם הרעמים – מהיכן תתפתח פתאום הקליעה?
    באופן כללי לא נראה לי שהמערכת של הרעמים יודעת למנף למרות פוטנציאל שלדעתי הוא לפחות ברמה של יוסטון מבחינת חומר שחקנים אך נמוך בהרבה מיוסטון בשל חוסר שיטה.
    אני חושב שהם חייבים לפתח את הDNA הקבוצתי על הגנת ברזל וטיסה במעבר ובמתפרצת כי במשחק עומד אין להם יותר מדי מה למכור בשיטה הנוכחית

    Reply to this comment
  30. מנחם לס

    12. ספט, 2018
    15:55

    כיף של פריוויו ולדי.

    אני – בניגוד לרוב כטן – חושב שההצלחה תלוייה בשרודר יותר מאשר בראס. מה נקבל מראס אנחנו יודעים. מה שנקבל משרודר זוהי תעלומה כי סזאת הפעם הראשונה שיוצא לו לשחק ברבוצה בה ישנם שחקנים טובים ממנו. אם יצליח להבין זאת ואת תפקידו – הם יכולים להיות מסוכנים מאד. אם ינסה להתעלות על ראס וג'ורג' – יהיה שם DISASTER

    Reply to this comment
  31. Zivke

    12. ספט, 2018
    17:00

    תודה רבה ולדי, אין כמו פריוויו של אוהד אמיתי!

    שתי נק':
    1) כתבת ששרודר "עוד לא ממש הוכיח שהוא רכז עלית", הפוך – הוא הוכיח שהוא לא רכז עלית. בגלל זה אם הוא יבין את מקומו וישמח להיות הביתא של ווסטברוק יש כאן פוטנציאל לסופר-סאב מצוין במקום שהיה חלש מאוד אצל OKC (ולא, צ'אבי פלטון לא נחשב…)

    2) לא מבין למה בתסריט הריאלי שלך צריך פציעה של כריס פול בשביל שאוק' תנצח. הארדן+פול > ווסטברוק+ג'ורג' לדעתך? כי צוות משלים יש לת'נדר לא פחות כרגע, בטח אחרי הצירוף של מלו 🙂

    Reply to this comment
    • ולדי קוגן

      12. ספט, 2018
      17:57

      זו היתה הלצה על כריס פול שתמיד יפצע כשיצטרכו אותו.כמובן שמבחינת כשרון הקבוצות בגדול באותו לבל

      Reply to this comment
  32. ולדי קוגן

    12. ספט, 2018
    17:56

    תודה רבה על הפרגונים והביקורות

    Reply to this comment
  33. שלהבת

    12. ספט, 2018
    18:06

    אחלה פוסט. אני חושש שבלי רוברסון יהיה קשה לקבוצה להתחיל חזק, ואז יהיו מתחים. נראה. מהמר על 45-50 נצחונות.

    Reply to this comment
  34. Adisu33

    12. ספט, 2018
    18:17

    מה שהיה חסר לאוקי סי בעונות האחרונות הוא רכז מחליף מעל הממוצע וסנטר שיתן מנוחה לאדאמס והעונה סוף סוף פרסטי השלים את החסר.
    לדעתי שרודר דווקא מתאים לסגנון משחק של הקבוצה ורואה אותו עולה מהספסל (אולי יקטוף את תואר השחקן השישי) כאשר כמעט ולא יהיה שינוי מהותי בקצב ובסגנון כשהוא יחליף את ראס המנוחות
    ההצטרפות של נואל היא מצוינת ועם כל הכבוד לדקארי הוא לא מתאים להיות מחליף שלישי או רביעי ונואל בא להוכיח שהכישרון קיים והוא צריך רק מקום וסיטואציה ובאוקיסי הוא ימצא אותה כמו כפפה ליד!
    הוא כישרון הגנתי והפיק-אנד-רול עם ראס או שרודר בהתקפה יהפוך לקטלני במיוחד.
    יש שחקנים שאינם מעורכים ואף נוטים ללגלג עליהם שאינם שווים לשחק בליגה …..עד שאותם שחקנים עוזבים או נפצעים.
    רוברטסון הוא מאותם השחקנים!
    הוא עציץ התקפי עם פחות אחוזים מהקו מגבינת קוטג' דלת שומן אך ההגנה,אוי ההגנה שלו.
    ההגנה שלו בלבד ההחזיקה את כל הקבוצה הזו ,כאשר בזכותו ובזכות הידיים בזריזות והחיפוי שלו את ג'ורג' וראס גרמו לשניהם לעמוד על ממוצע חטיפות מדהים….עד הפציעה.
    אחרי הפציעה שלו אוקי סי נראתה אבודה ללא הדבק ההגנתי שלה.
    אני מאלו שמחזיק משחקני עבודה שחורה ,כאלה שעושים את המלאכה מאחורי הקלעים ובגלל זה אני אוהב את רוברטסון ומקווה שיחזור במהרה ובכושר טוב (אני יודע שאיתו מיטשל הרוקי לא היה זז מילימטר).
    אני זוכר כשהחתימו את כרמלו עונה שעברה התחלתי לגרד את הראש ואמרתי לעצמי "פרסטי,טעות חמורה יא חביבי" וטוב שכרמלו עזב אותנו לנפשנו (תודות גם לכרמלו עצמו שהיה יכול להטיל וטו…אז תודה כרמלו😉).

    אני צופה שהעונה תהיה עונה טובה יותר ,ג'ורג' מסתגל לקבוצה,יש מחליף ראוי לאדאמס ולראס ואולי פטרסון יחזור לחצי ממה שהיה בטורונטו וכמובן 2 שחקנים שאמורים להעלות רמה והם ג'רמי ואברינאס.
    במידה ורוברטסון יחזור כמו שצריך מהפציעה אני רואה את אוקי סי בגמר מלחמת שווה השווה מול עוגי-פלצת וליבי מוסיף ואומר "אוקי סי מול בוסטון גמר".

    Reply to this comment
    • שמעון

      12. ספט, 2018
      19:12

      אתה יותר אופטימי ממני ומדה שוט יחד :). נואל לא שייך לענף הכדורסל ואני מקווה שאני טועה לגביו. הוא לא יחליף כלום.

      Reply to this comment
      • דה שוט

        12. ספט, 2018
        20:15

        אחינו – בינתיים כל מה שכתבתי קרה. לפני שנתיים אמרתי שתהיה העברת לפיד מלברון לדוראנט – באה השלשה ההיא וסדרה את זה. בשנה שעברה חזיתי קרבות אגו בין הטיטאנים – באה יוסטון והתיישבה על זה. בסוף, באה עוד שלשה מהסוג של ההיא – וסדרה גם את זה.
        בסוף העונה שעברה הצבעתי על הכימיה הנהדרת בין ראס וג'ורג' – באה מסיבת הסיגרים ביולי וסגרה גם את הפינה הזאת.
        השנה זאת השנה של ראס וג'ורג', זה כתוב בכוכבים ואין שום דבר לעשות כדי לעצור את זה. רק גולדן סטייט תקועה לנו…

        Reply to this comment
    • דה שוט

      12. ספט, 2018
      20:08

      + 100
      כתבת יפה חבריקו. שותף להכל, מינוס כרמלו, ובאמת שהייתי רוצה – אבל נראה לי שעם בוגי, עוגי-פלצת לחלוטין בלתי עבירה. בכל זאת, נאמין

      Reply to this comment
  35. תומר השני

    12. ספט, 2018
    18:52

    פריוויו מצויין ולדי ! אוקלוהומה עשו את המקסימום בפגרת הקיץ נפטרו מכרמלו וחזקו את הספסל ברכז מחליף שרודר וסנטר מחליף נואל אבל עדיין הכל תלוי בציטה אם הציטה תשכיל להבין שהיא צריכה למסור יותר אסיסטים ולהתרכז בהגנה ולזרוק פחות אזי אוקלוהומה תוכל לרוץ חזק למעלה וכשרוברסון יחזור ההגנה תהפוך חזקה יותר

    Reply to this comment
  36. חיים

    12. ספט, 2018
    21:46

    פוסט נהדר תודה רבה.

    Reply to this comment
  37. האווי לאסוף

    12. ספט, 2018
    22:14

    פריוויו מעולה, תודה רבה.
    לדעתי הקבוצה עבדה נכון בקיץ והתחזקה, אבל אני מסכים עם הרוב פה שגורס שהקפיצה הרצינית תלויה רק בראש של ראסל. שרודר יתרום, וג'ורג' ירגיש יותר בבית, אבל המפתחות הם תמיד אצל קורבן האופנה. השאלה היא אם אפשר ללמד צ'יטה זקנה תרגילים חדשים

    Reply to this comment
  38. עידו גילרי

    12. ספט, 2018
    22:48

    כאילו בעיתוי מושלם לפוסט התאנדר יצאו בהודעה שווסטברוק עבר ניתוח בברך ויחמיץ את כל קדם העונה ואולי גם את פתיחת העונה הסדירה ( יכול להריץ קטעים עם בוקר בינתיים).

    Reply to this comment
    • דובי

      13. ספט, 2018
      01:37

      יכול לקרוא את כח תסריטי הפריוויו לעונה בהשתתפותו ולצחוק צחוק גדול

      Reply to this comment
    • Benjo

      13. ספט, 2018
      02:43

      עכשיו מבין למה לא היה צריך לתת את המקס שנה מראש? נקוה שזו פציעה מינורית באמת ושיחזור בריא. ושיתפללו שבמשך השנה הקרובה לא יפצע באופן יותר רציני.

      Reply to this comment
      • גיא רוזן

        13. ספט, 2018
        05:00

        הפציעה של בוקר היא בזרת ימין.
        היה ידוע עליה במשך חלק לא קטן מהעונה שעברה,
        כך שהניתוח לא באמת מפתיע מישהו.
        בוקר יכול להמשיך באימוני כוח. להמשיך לחזור לכושר. להיות חלק מהקבוצה במהלך קדם העונה.
        לא זו הפציעה שצריכה להניף דגלים אדומים לפני החתמה של שחקן על חוזה חדש.

        ווסטברוק עבר ארתרוסקופיה. זה ניתוח מינימלי, ובמקרה שלו מדובר בנקיטת צעדים מונעים שמטרתם למנוע פציעה גדלה יותר במהלך העונה (הארתרוסקופיה במקרה הנ"ל היא ארתרוסקופיה חוקרת שמטרתה לגלות סיבות לנוקשות בברך ממנה סבל ווסטברוק לאחרונה) אבל זה מעלה מחדש את שאלות הגיל, הקילומטראז', והתלות של ווסטברוק באתלטיות יוצאת הדופן שלו.

        Reply to this comment
        • Benjo

          14. ספט, 2018
          22:45

          גיא כרגיל אתה נכנס לפרטים וזה יפה אבל מה שאני אומר לא קשור לזה. פיניקס התחייבה שנה מראש כשלא היתה חייבת עדין להתחייב לתת לו מקס. ומה אם יעבור השנה פציעה יותר חמורה ? והוא יושבת לתקופה ארוכה או ירד ביכולת? כל מה שאני אומר וחוזר ואומר שבכל צורה שאתה לא מסתכל על זה המקס הזה הוא טעות. בטח שניתן עכשיו. אם ממילא מתכוונים לתת לו מקס אז ממה הם מפחדים לחכות שנה? תבוא איזה קבוצה ותגנוב אותו? ותשלם לו יוחר? הוא ילך? הרי יש להם זכויות סרוב עליו בכל מקרה.

          Reply to this comment
    • שמעון

      13. ספט, 2018
      07:06

      למה שניהם עושים את הניתוחים האלו עכשיו שהיה להם 3 חודשים לעשות אותם?

      Reply to this comment
  39. Benjo

    13. ספט, 2018
    01:14

    ולדי ממש אחלה פוסט קראתי בהרבה עניין.
    אני ממש אוהב את שרודר . הוא לא שחקן שורה ראשונה אבל הוא בהחלט שחקן טוב אתלט מעולה וראש מבטון. הקליעה גם סבירה עד שמגיעים לטווחים ארוכים.
    אני חושב שבמובן הזה okc התחזקה ואם יש מצב שראס זז ל 2 זה יהיה מאוד מעניין. מצד שני ג'רמי גרנט – מה שלא ברור לי זה מקור ההתלהבות שלך ממנו. הוא באמת השחקן הכי אפור שראיתי ממש לא מעניין ובאופן כללי מה שיכול לעצור את okc השנה זה שוב הספסל . אני לא מרוצה בכלל מהעומק שלהם. ספסל על הפנים.

    Reply to this comment
  40. סנסאי

    13. ספט, 2018
    04:28

    לא מבין איך לא עושים טרייד על שרודר, פיניקס נואשים לרכז ובעלי נכסים מעניינים.

    Reply to this comment
    • שמעון

      13. ספט, 2018
      07:07

      מה פיניקס יכולים לתת? והם גם לא צריכים את שרודר זה לא סוג הרכז שיתאים לשם.

      Reply to this comment
  41. מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

    13. ספט, 2018
    07:12

    Reply to this comment
  42. עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס

    13. ספט, 2018
    07:36

    תודה ולדי.
    אוק׳ היתה ונשארת קבוצה נפיצה עם המון פוטנציאל. בטוח שיהיו יותר טובים מהשנה שעברה, אני מהמר על מקום רביעי. בפלייאוף הכל תלוי באיזה מוד ווסטברוק יגיע ואם ידע לחלק את העול ההתקפי.
    כמו שאמרו כבר מעלי, ההצלחה שלהם תבוא מההגנה וכאן רוברסון הוא שוב המפתח.

    Reply to this comment
  43. אשך טמיר המקורי

    13. ספט, 2018
    09:42

    תודה רבה.
    קבוצה על הפנים, הכי לא מאומנת בליגה.
    יהיה מצחיק לראות את שרודר והאיטונג יחד.
    זה בחיים לא יכול לעבוד.
    סף פלייאוף עד מקום 6 ועפה סיבוב ראשון.

    Reply to this comment
    • Adisu33

      13. ספט, 2018
      21:52

      אשך,אתה בטוח שאין לך קשר משפחתי לקולין קאהארד מפוקס ספורט1?

      Reply to this comment
  44. אשך טמיר המקורי

    13. ספט, 2018
    10:05

    אם ווסטברוק לא פותח את העונה יש להם צ'אנס להיראות כמו קבוצה אבל אז הוא יחזור זועם ויחרב הכל ביתר להט ומוטיבציה (אם זה אפשרי…)

    Reply to this comment
  45. אבי

    13. ספט, 2018
    15:51

    קבוצת סיבוב 1 בפלייאוף
    ג'רמי גרנט חוזה אוברפייד

    Reply to this comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *