תוצאות אתגר קבוצות ההרחבה / רועי ויינברג

ברצוננו להודות לכל הפותרים. היה אתגר לא קל והתמודדתם איתו היטב. היה קשה לבחור את הקבוצה המנצחת אבל זכה אורי שיצטרף לולדי קוגן ועידן בתור מנצחי האתגרים. מוזמנים להצטרף לאתגר השבוע הבא. קבוצתו של אורי:

סיאטל:
1. קמרון פיין.
2. רודני הוד.
3. מיילס ברידג'ס.
4. ג'ף גרין.
5. אלכס לן.
6. שבאז נאפייר.
7. פט מקאו.
8. דאג מקדרמוט.
9. ג'ון הנסון.
10. גרג מונרו.
11. מייק מוסקלה.
12. לאנס סטיפנסון.

מקסיקו סיטי:
1. קווין קוק
2. ג'סטין הולידיי
3. דויד נוואבה
4. דניאל ת'ייס
5. זאזא פאצוליה
6. אד דייויס
7. טוני פארקר
8. טרבור בוקר
9. באם אדאבייו
10. מריו הזוניה
11. די ג'י אגוסטין
12. מו ואגנר

מוזמנים לקרוא את דעתו של mbk על הרחבה אפשרית של הליגה

הפתרון שלי – רועי ויינברג (לא השתתף באתגר כמובן):

קודם כל החלטתי ליצור מאגר משחקני הקבוצות כדי להקל על הבחירה.

אטלנטה: מיילס פלומלי.
בוסטון: רוברט וויליאמס, מרקוס סמארט, סמי אוג'ליי, דניאל ת'ייס.
ברוקלין: ג'ו האריס, שבאז נאפייר, אד דיוויס.
שרלוט: מיילס ברידג'ס, ווילי הרננגומז, טוני פארקר.
שיקגו: אין.
קליבלנד: דיוויד נוואבה, צ'די עוסמאן.
דטרויט: גלן רובינסון.
אינדיאנה: דאג מקדרמוט.
מיאמי: טיילר ג'ונסון, באם אדביו, רודני מקגרוגר.
מילווקי: ת'ון מייקר, ג'ון הנסון.
ניו יורק: מריו הזוניה.
אורלנדו: די ג'יי אוגוסטין.
פילדלפיה: אמיר ג'ונסון, מייק מוסקלה.
טורונטו : דילון רייט, נורמן פאוול, גרג מונרו.
וושינגטון: ג'ף גרין.
דנבר: טריי ליילס.
דאלאס: אין.
גולדן: קוון לוני, ג'ונאס ג'רבקו.
יוסטון: מייקל קרטר וויליאמס.
קליפרס: ג'רום רובינסון, לוק מבאה א מוטה, מייק סקוט, מונטרז הראל.
לייקרס: מייקל ביזלי.
ממפיס: ווין שלדן, צ'נדלר פרסונס.
מינסוטה: אנטוני טוליבר.
ניו אורלינס: איאן קלארק.
אוקלהומה: לואו-קברוט, פטריק פטרסו.ן
פניקס: שאקיל האריסון, מרקיז כריס, טייסון צ'נדלר.
פורטלנד: אין
סקרמנטו: נמניה בייליצה, סקאל לביסייר
ספרס: מרקו בלינלי
יוטה: אין

הבחירות:

1.סיאטל: השחקן הכי טוב שזמין – רודני הוד. סקורר מגוון שקלע 17 נקודות למשחק באחוזים טובים ביוטה שנה שעברה ויכול גם להיות שחקן של 20 בערב. הוא עושה הכל בהתקפה, לא רע בכלל בהגנה ולכן אולי השחקן הכי טוב שזמין.

2.מקסיקו סיטי סטייט: השחקן הכי טוב שזמין – טיילר ג'ונסון. הייתה לי התלבטות לא קלה בינו ובין מרקוס סמארט, אבל הוא כנראה עדיף. קולע טוב מכל הטווחים, יכול להגן על שני עמדות הגארד ולנהל משחק כשצריך. לא בדיוק פרנצ'ייז פלייר אבל גארד גמיש שקבוצות ידעו להעריך.

3.סיאטל: מרקוס סמארט. השלמה טובה להוד. לא בדיוק רכז (סביר שנראה את הוד סמול פורוורד וסמארט שוטינג גארד), אבל שחקן הגנה נהדר שיכול להוביל כדור ולהיות אחלה של קו אחורי ליד הוד. השחקן המתאים ביותר.

4.מקסיקו סיטי סטייט: באם אדביו. אתה לא באמת יכול לבנות קבוצה סביב טיילר ג'ונסון ולכן שוב הולכים על השחקן הכי טוב שזמין. אדביו הראה העונה המון יכולות – הגנת טבעת, ריבאונד, חוכמת משחק מרשימה מאוד והתקפה טובה. הוא יכול להפוך לסנטר פותח לגיטימי ויחד עם ג'ונסון משהו לא רע בכלל לבנות סביבו.

5.סיאטל: קוון לוני. גבוה שיכול להחזיק הגנה ולכסות כמה עמדות. היה טוב העונה בגולדן סטייט כשזכה לזמן משחק, סביר שיהיה הסנטר הפותח שם לא מעט משחקים בעונה הבאה. הייתה התלבטות לא קטנה בינו ובין טייסון צ'נדלר, אבל לוני נייד יותר ויודע לשחק בלי הכדור.

6.מקסיקו סיטי: ג'רום רובינסון. כשאתה בונה קבוצה מחדש אתה לא הולך להיות תחרותי בעונה הראשונה שלך. רובינסון בחירת לוטרי שיכול לשחק עם ובלי הכדור, לקלוע מהשלוש באחוזים נהדרים, לשמור ויכול להיות מעולה ליד טיילר ג'ונסון.

7.סיאטל: דיוויד נוואבה. עוד שחקן הגנה איכותי שיודע לקחת ריבאונד ולשחק אגרסיבי. הקליעה שלו מרחוק מדאיגה, אבל ההגנה ויכולת יצור הנקודות הסבירה שלו (8 ב-23.5 למשחק) מחפות על כך. חסרה קצת קליעה, אבל קבוצה שמתבססת על לוני, עליו ועל סמארט תהיה קבוצת הגנה קשוחה מאוד.

8.מקסיקו סיטי: מיילס ברידג'ס. בחירת לוטרי נוספת. שחקן מגוון שיכול לקלוע מהשלוש, לקחת ריבאונד ולסיים בצבע בנוסף ליכולת הגנה לא רעה. יש לו תקרה נמוכה אבל יכול להיות חלק חשוב בחמישייה ו-glue guy. משלים טוב את מה שיש שם עד עכשיו, קבוצה שמתבססת על כישרון צעיר (ברידג'ס ורובינסון רוקיז, אדביו נכנס לשנה השנייה בליגה).

9.סיאטל: טריי ליילס. הסופרסוניקס הולכים על שחקן צעיר, בן 23. ליילס היה רול פלייר טוב בדנבר והוא גבוה עם קליעה טובה מאוד מרחוק, משהו שישפיע לטובה על קבוצה שצריכה את זה. הוא יהיה שימושי ליד סמארט והוד שאוהבים להכנס פנימה. אנטוני טוליבר, ראיין אנדרסון וג'ונאס ג'רבקו עדיפים על המשבצת הזאת אבל אתה הולך על פוטנציאל בבחירות האלה.

10.מקסיקו סיטי: סמי אוג'ליי. משחק ההתקפה שלו מאוד לוקה בחסר, אבל שחקן הגנה טוב מאוד ופוטנציאל נוסף. יכול להתחבר טוב בין רובינסון, ברידג'ס וג'ונסון ולהוסיף הרבה איזון לחמישייה הצעירה הזאת.

11.סיאטל: דילון רייט. בולט בהעדרו מנהל משחק של ממש בסיאטל, עם כל הכבוד להוד וסמארט. רייט יכול לתת להם את זה. הוא קולע טוב מרחוק, עוד אספקט, שחקן הגנה טוב ויכול לשחק ליד הוד וסמארט בהרכבים מסוימים. השחקן השישי שהם מחפשים.

12.מקסיקו סיטי: ת'ון מייקר. עוד כישרון שאולי סליפר מסויים בדראפט עמוס הסנטרים הזה. יודע לקלוע שלשות ולהגן בפוסט. כנראה לא יוכל לשחק ליד אדביו אבל עם אחד משניהם מקסיקו סיטי יכולה למצוא סנטר טוב ולהעביר את השני, אם יתפתח היטב, תמורת נכס עתידי.

13.סיאטל: סקאל לביסייר. עוד כישרון לספסל. התלבטתי בינו לבין מרקיז כריס, לביסייר נתן עונה טובה יותר. יכול להיות טוב בחמישייה השנייה ומדובר בגבוה יוצר, משהו שאין לסוניקס כרגע. יכול להפוך לקלע שלשות סביר בעתיד.

14.מקסיקו סיטי: טוני פארקר. יתן ניהול משחק וחדירות טובות בנוסף לבניית מנטליות קבוצתית טובה. אחד הדברים שהכי חסרים להם כרגע.

15.סיאטל: ג'ף גרין. כל קבוצה צריכה שחקנים ותיקים וזה יהיה האופי של הבחירות הבאות. ג'ף גרין זה שחקן כנף טוב מהספסל שיכול לשחק בהרכבים נמוכים כפאוור פורוורד ליד נוואבה והוד, להחליף המון בהגנה ולשחק בלי הכדור. חזרה של השחקן שנבחר בדראפט על ידי הסוניקס (5 ב-2007) ומישהו שיכול לתרום הרבה על המגרש ומחוצה לו.

16.מקסיקו סיטי: ג'סטין הולידיי. סקורר מצויין מהספסל ושחקן שישי נפלא. 18 נקודות למשחק שנה שעברה.

17.סיאטל: ג'ו האריס. תוספת קליעה לא רעה באחוזים טובים מאוד, קייל קורבר כזה. הרבה קבוצות ישמחו להשתמש באחד מהספסל, גם סיאטל חסרת הקליעה.

18.מקסיקו סיטי: מרקיז כריס. מקסיקו סיטי הולכים על עוד גבוה, אבל הימור לא רע. הוא צריך לשפר הרבה גורמים במשחק אבל אתלט נדיר עם יכולת הגנה אישית טובה. הוא זורק מהשלוש ובקבוצה טובה יותר הכדורים שלו עוד יכולים להכנס. עוד בחירת לוטרי בדימוס שעדיין לא יכול לקנות אלכוהול בארצות הברית.

19.סיאטל: רוברט וויליאמס. לסיאטל אין אף בחירת סיבוב ראשון מהשנה, וויליאמס כזה. היה יכול להיות בחירת לוטרי וכולנו הופתענו כשצלל למקום ה-27 בדראפט אחרי שמסר רק לבוסטון את התיקים שלו. יש לו סט כישורים מרשים מאוד לגבוה והוא יהיה הגבוה השלישי בסגל.

20.מקסיקו סיטי: גארט טמפל. התלבטתי בינו לבין ווין שלדן הצעיר, אבל טמפל וטרן שיכול לתרום לא מעט בקבוצה הזאת. קולע טוב מרחוק, שומר היטב וישתלב טוב עם הגארדים האחרים שלהם. סוגר את החמישייה השנייה.

21.סיאטל: טימותי לואו קברוט. סיאטל צריכים עוד גארד שיכול לשמור על כמה שחקני כנף, קברוט כזה. יש לו לא מעט פוטנציאל לא מנוצל, הוא רק בן 21 ויכול להשתפר מאוד בהתקפה. יש לו אתלטיות ראויה לציון והוא השקעה שיכולה להשתלם בעתיד.

22.מקסיקו סיטי: צ'די עוסמאן. פורוורד שיכול לשחק כסטרץ' 4 ומעלה אנרגיות למגרש. לא היה משמעותי מדי שנה שעברה בקליבלנד, השנה נראה יותר ממנו והוא אחד השחקנים המסקרנים ביותר אחרי שכיכב בליגת הקיץ. יכול לקפוץ מדרגה וזה מה שקבוצה חדשה מחפשת.

23.סיאטל: גלן רובינסון III. חסר סמול פורוורד טבעי ברוסטר ורובינסון כזה. שומר טוב ושחקן יחסית חכם שקולע באחוזים גבוהים (אבל לא זרק מספיק). שחקן קצה ספסל מכובד בכל קבוצה.

24.מקסיקו סיטי: ג'ונאס ג'רבקו. פורוורד עם נוכחות טובה בחדר ההלבשה שיכול להגן על כמה עמדות ולקלוע. שחקן מאוד מנוסה שעבר הרבה בליגה ויתרום מהספסל.

סיאטל:
חמישייה: מרקוס סמארט, רודני הוד, דיוויד נוואבה, טריי ליילס, קוון לוני.
ספסל: דילון רייט, ג'ו האריס, טימותי לואו קברוט, ג'ף גרין, גלן רובינסון, רוברט וויליאמס, סקאל לביסייר.

מקסיקו סיטי:
חמישייה: טיילר ג'ונסון, ג'רום רובינסון, סמי אוג'ליי, מיילס ברידג'ס, באם אדביו.
ספסל: טוני פארקר, גארט טמפל, צ'די עוסמאן, ג'סטין הולידיי, ג'ונאס ג'רבקו, מרקיז כריס, ת'ון מייקר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. נעשה פה המקסימום – ואלה 2 קבוצות איומות.
    לוטרי עמוק.
    אין מספיק כישרון בליגה. או שפשוט צריך לחשוב על דראפט יותר מתגמל, למשל, הגנה רק על 7 או 6 שחקנים. אחרת שתיהן נדונו לשנים ארוכות של כלום.

    1. ככה קבוצות אקספנשן מתחילות. הן ילכו לכמה שנות לוטרי, אבל עם הבסיס הכי טוב לעתיד. לא בחרתי (וגם אורי לא) את השחקן הכי טוב הזמין בהכרח, אלא כאלה שיכולים להתפתח ולהיות משמעותיים גם עשור קדימה בליגה.

      1. אתה עשית עבודה יוצאת מהכלל.
        רק אומר, זה פשוט לא מספיק. צריך להרחיב את הקאדר. אם יהיה כוח, לעשות אתגר של הגנה על 7, או אתגר הגנה על 6, משוכנע שייצאו קבוצות תחרותיות יותר.

  2. חתיכת אתגר הבאת פה,לא יצא לי להשתתף בן. 2 הקבוצות שיצאו פה באמת חלשות להחריד,20 נצחונות בגג.
    אם באמת יוסיפו בעתיד הקרוב עוד 2 קבוצות,אולי על הדרך יורידו את ה-82 משחקים לכל קבוצה ואז באמת נרוויח. יש לי גם תחושה שוגאס תקבל קבוצה, זה קורה בפוטבול ובהוקי,הכדורסל לא ישאר מאחור.

  3. Yannick you invalid, if you think you'll outlive your father, then you probably don't know the americans to whom you devote your constant sucking up.
    you dumb turd

כתיבת תגובה

סגירת תפריט