אירועי דיומא: 04.08.2018 – הקלאסיקה של סן סבסטיאן, גמרים בלוס קאבוס וקיצביל

 

כדורגל

גביע הטוטו – מחזור 3 / מתן גילור

19:00 מכבי נתניה-הפועל חדרה (ספורט 5 לייב, משולב).

19:00 בני יהודה תל אביב-הפועל רעננה (ספורט 5 לייב, משולב).

21:00 מכבי חיפה-עירוני קרית שמונה (ספורט 5 לייב).

הסופר-קאפ הצרפתי / רועי ויינברג

15:00-פריס סאן ז'רמן-מונאקו. הבכורה של בופון במשחק רשמי בפ.ס.ז' תהיה היום, כשלצידו לא ברור אם נראה את ניימאר ואמבפה זמן קצר אחרי המונדיאל. הם פוגשים מונאקו לא רעה בכלל שתנסה להמשיך לאיים על האליפות בצרפת אחרי שלא הצליחה במיוחד בשנה שעברה, אבל עדיין מציגה שמות כמו תומא למאר ורדמאל פלקאו.

 

טניס / מתן גילור

טורניר וושינגטון (500) – רבע גמר וחצי גמר

השלמת שלב רבע גמר:

19:00 דניס קודלה-אנדרי רובלב(16).

חצי גמר:

*המלצ צפייה* 21:00 אלכסנדר זוורב(1)-סטפנוס ציציפאס(10) (ספורט 5). ככל הנראה שני ה-U21 הכי מרשימים השנה. זוורב ניצח את נישיקורי בשלוש מערכות. ציציפאס ניצח את גופן בשתי מערכות. זהו המפגש הראשון בין השניים.

02:00 אלכס דה מינואר- דניס קודלה/אנדרי רובלב(16) (ספורט 5). קיווינו וציפינו, אבל נראה שגופו של מארי ממשיך לבגוד בו. אחרי שסיים את משחק שמינית הגמר בשעה 03:00 הסקוטי לא עלה למשחק ודה מינואר מדלג לחצי. יוצא מצב שהוא גם נח יום וגם יפגוש שחקן שישחק את משחקו השני היום. הזדמנות גדולה מאד מבחינתו להעפיל לגמר.

 

טורניר לוס קאבוס (250) – גמר

06:00 חואן מרטין דל פוטרו(1)-פאביו פוניני(2) (ספורט 5). דלפו ניצח את דז'ומור בשתי מערכות אחרי שאיבד שבירה בשניה, אבל ניצח בשובר שוויון. פוניני לא התקשה מול נורי וניצח אותו בשתי מערכות. במשחק היחיד ביניהם בסבב ניצח הארגנטינאי. שניהם כבר זכו בשני תארים השנה. דלפו יחפש את ה-23 בקריירה ופוניני את ה-8.

 

טורניר קיצביל (250) – גמר

15:00 דניס איסטומין-מרטין קליזן. לקח למעלה משעתיים וחצי ושלוש מערכות לאיסטומין לגבור על ז'רי. קליזן ניצח את מונאר בשתי מערכות. בפינת הפיקנטריה יצוין ששני הפיינליסטים העפילו מהמוקדמות. איסטומין כבר זכה בעבר בשני תארים ויחפש את התואר השלישי. קליזן זכה בחמישה ויחפש את השישי. המאזן בין השניים עומד על 1:1.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הקלאסיקה של סן סבסטיאן

הקלאסיקה של סן סבסטיאן היא מירוץ חד יומי יוקרתי המתקיים בחבל הבאסקים, ומסתיים בעיר הציורית סן סבסטיאן. כיאה למירוץ הנערך בחבל ארץ זה, הוא רצוף במספר רב של טיפוסים, האחרון שבהם במרחק שמונה ק"מ מהסיום. רשימת המתחרים גדולה ומרשימה, ומבטיחה לנו מירוץ מרתק למדי. מבין אלו נראה כמה מהזוכים הקודמים של המירוץ, כאדם ייטס, אלחנדרו ואלוורדה, באוקה מולמה וטוני גאלופן. בין התקוות המקומיות לניצחון נמצא כאן את מיקל לאנדה ואת האחים יון וגורקה איזאגיר. עוד כוכבים שנראה כאן הם ז'וליאן אלאפיליפ, פרימוז רוגליץ', איגן ברנאל, מיגל אנחל לופז ודן מרטין. בין הקלאסיקנים, שישאבו עידוד מזכייתו במירוץ של קביאטקובסקי בשנה שעברה, נוכל למצוא את גרג ואן אוורמאט, מייקל מתיוס, טים וולנס ודאריל אימפי. כדאי להישאר לפודיום, בו יקבל המנצח את הצ'אפלה, אותו כובע בארט באסקי מסורתי. שידור ביורוספורט 2 ב-17:00.

 

בייסבול / מנחם לס

נא להכיר: ארון ג'אדג', ניו יורק יאנקיס

חובט ימני

גובה 2.01 מ', משקל 127 ק"ג

כרגע נקע ברגל, 10 ימי DISABILITY

תוארים:
רוקי השנה (2017) של AL
שני בבחירת MVP לחוזה אלטובה
2 אול סטאר
'סילבר' סלאגר
ג'אדג' הוא שחקן בייסבול אמריקאי בן 26 ששיחק בקליפורניה סטייט וניבחר ע"י היאנקיס ב-2013 בסיבוב הראשון. בשנת 2017 הוא ניבחר לאול סטאר כרוקי וזכה ב-HOME RUN DERBY, הרוקי הראשון לעשות זאת. הוא סיים את עונת הרוקי שלו עם 52 הום-ראנס, הישג ששבר את שיא הרוריס של מרק מגווייר שעמד על 49.
הוא אחד הSLUGGERS הטובים בליגה. ממוצע 'סלאגים' לוקח גם בחשבון לאיזה בסיס הגעת בחבטה (כולל הום ראנס) ולכן הוא אינדיקציה טובה יותר לחובטים של POWER. ג'אדג' הוא אחד המובילים בליגה.
ממוצעו עד כה העונה הוא 26 הום ראנס, 61 RBI, ממוצע 285., ו-OBP של 398. (OBP זה אחוז הפעמים שהוא מגיע לבסיס ראשון, שכולל הליכות, וכדורים שפוגעים בו. ישנם רבים הטוענים שזה ממוצע חשוב יותר אפילו מממוצע חבטות.
*
הקבוצות המובילות נכון להיום:
*
ליגה אמריקאית (AL)
*
אזור מזרח: בוסטון רד סוקס (34-76 (שנייה היא היאנקיס עם 39-68)
אזור מרכז: קליבלנד (48-59)
אזור מערב: יוסטון (41-69
*
ליגה לאומית (NL)
*
אזור מזרח : פילדלפיה (48-69)
אזור מרכז: שיקגו קאבס (46-63)
אזור מערב: דודג'רס (49-61)
*
היאנקיס, מקום שני במזרח, ליגת AL היא עם הרקורד השני בטיבו בליגה? אתמול הרד סוקס פיצחו את היאנקיס 7-15!

שחייה / רועי ויינברג

אליפות אירופה

הגמרים משודרים החל מ-18:45 בערוץ הספורט.

800 מ' חופשי (נשים). קייטי לדקי האמריקאית כמובן לא משתתפת וזה מקצה שהאירופאיות חלשות בו בהשוואה לשאר העולם. הפייבוריטיות הן סימונה קוורדלה האיטלקית שקבעה הזמן הטוב במוקדמות ובוגלרקה קאפאס ההונגרית שסיימה במקום החמישי והמכובד בגמר אליפות העולם ב-2016. שיא עולם ככל הנראה לא יהיה כאן, אבל יהיה מותח.

100 מ' חזה (גברים). המקצה המעניין של היום. אדם פיטי, אלוף העולם והאלוף האולימפי, מתחרה כאן וינסה להשלים את הטרבל. בתור בריטי הוא יקבל תמיכה בסקוטלנד והוא המועמד הבולט לניצחון אחרי שסיים עם הזמן הטוב ביותר בהפרש משמעותי בשלבים המוקדמים. קיריל פריגודה הרוסי, מדליסט הארד מאליפות העולם, ינסה להפתיע ולעקוף אותו למרות שלא הרשים עד כה. ג'יימס ווילבי, בריטי נוסף, יכול לסיים גם הוא על הפודיום.

100 מ' פרפר (נשים). המקצה המוביל של שרה שסטרם, אלופת העולם והאלופה האולימפית. היא הפגינה דומיננטיות מרשימה במוקדמות, בדומה לפיטי ותנסה לשבור את שיאה האישי – שיא העולם. היא הייתה רחוקה ממנו בשלבים המוקדמים, אבל הכל יכול לקרות במקצה בודד. היחידה שעלולה למנוע ממנה לזכות היא סבטלנה צ'ימרובה הרוסית, אנדרדוג מובהק.

50 מ' גב (גברים). הפייבוריטים הברורים, במקצה זה שאינו אולימפי, הם רוברט גלניטה הרומני וקלימנט קולשניקוב הרוסי. קולשניקוב קבע את שיא העולם לנוער ושיא רוסיה בחצי הגמר עם זמן נפלא של 24.25 שניות ואילו גלינטה שחה יותר מהר ממנו – 24.12 שניות. שניהם משחייני הגב המבטיחים ביבשת ושמות שיכולים להיות בולטים באולימפיאדה הקרובה. יונתן קופלב הישראלי עלה גם הוא לגמר, אבל לא צפוי להגיע לפודיום.

50 מ' חופשי (נשים). דו קרב מעניין מאוד. בצד אחד יש לנו את שסטרום – שיאנית העולם עם 23.67 שניות ואלופת העולם. בצד השני יש את פרניל בלום, האלופה האולימפית ששברה את שיא האליפות עם התוצאה הטובה ביותר בחצי הגמר (23.85 שניות) שהיווה גם שיאה האישי החדש. יכול להיות שנראה פה עוד שיא עולם.

4×200 חופשי (מעורב). הנבחרת הישראלית (דניאל נמיר, אנדראה מורז, דניס לוקטב, אנסטסיה גורבנקו) עלתה לגמר. הנבחרת הרוסית נחשבת החזקה ביותר כשגם הבריטים יכולים להפתיע.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. אוהב את הקלאסיקה הזו. היא גם מתאימה הן למטפסים והן לאולארונדים ובגלל שהיא קרובה לטור ולוואלטה, רוב טובי המטפסים כלל לא מתייצבים אליה, מה שמעודד הפתעות כמו קביאטובסקי, שבכלל בשניים האחרונות שיפר את כישורי הטיפוס שלו, לתחושתי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט