מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

פורסם ב - 11. יול, 2018 ע"י ב - כללי

1. מי יודע יותר טוב מה טוב לרוקטס, דרל מוריי (והדוק!) או מומחי כדורסל  מהופס.קו.איל?

 

הנה כמה מכותרות היום, והמקורות מהן הם נילקחו. זה רק SAMPLE – מידגם, יעני – קטן מכל העיתונים והאתרים שהודעות כאלה או כמעט אותן כאלה בהבדל של מילה פה, מילה שם.

מסתבר שיוסטון רוקטס מעוניינת מ-א-ו-ד בכרמלו אנטוני, ועתה גם הלייקרס הצטרפה למעוניינים "ליצור איתו יחסים מיד כשהוא ייפרד מהת'אנדר".

הנה רק כמה דוגמאות טיפוסיות:

 

Rockets reportedly ‘determined’ to sign Carmelo Anthony

http://larrybrownsports.com/basketball/rockets-reportedly-determined-to-sign-carmelo-anthony/453750

*****************************

 


******************************

 

D’Antoni would be ‘fine’ with Carmelo in Houston

 

https://www.yardbarker.com/nba/articles/mike_dantoni_is_fine_with_anthony_in_houston/s1_11773_26790440?mb_edition=20180710

*******************************

Carmelo Anthony’s manager seemingly had unofficial meeting with Rockets

https://www.yardbarker.com/nba/articles/carmelo_anthonys_manager_seemingly_had_unofficial_meeting_with_rockets/s1_127_26787482?mb_edition=20180710

********************

Report: Carmelo Anthony met with Rockets

https://nba.nbcsports.com/2018/07/10/report-carmelo-anthony-met-with-rockets-heat-as-thunder-exit-looms/

*************************************

Lakers Rumors: Latest on Carmelo Anthony

http://bleacherreport.com/articles/2785291-lakers-rumors-latest-on-carmelo-anthony-and-possible-kawhi-leonard-trade

Lakers, Carmelo Anthony, Kawhi Leonard And More

http://bleacherreport.com/articles/2785291-lakers-rumors-latest-on-carmelo-anthony-and-possible-kawhi-leonard-trad

כתבתי על כך במעורב של אתמול, והקטע שהכנסתי שהרוקטס 'מעוניינת' במלו (ומסתבר שהיום גם הלייקרס הצטרפה לרודפות אחריו) הותקף אתמול בעשרות תגובות של גולשים שטענו שכרמלו הוא סוס מת. שכרמלו הוא סחורה שאבד ליחה. שכרמלו כבר לא מסוגל. שכרמלו לא מסוגל להגן. שכרמלו מסוגל לשחק רק בנבחרת ארה"ב. ועוד, ועוד, ועוד, ועוד.

כנראה שאני היחידי שטענתי שכרמלו הוא עדיין בין הסקוררס הטובים בליגה. נדמה לי שכתבתי "בין ה-25 הטובים", ואז ירדתי ל"בין ה-20 הטובים".

אז אני רוצה לשאול את כל המגחכים. מי מבין ויודע כדורסל – IN AND OUT וכל הקשור בו – יותר? מג'יק ג'ונסון, רוב פלינקה, טים הארסס, תום אלן (מהלייקרס), ואיתם דרל מוריי, קית' ג'ונס, ואוקפרה יאנג (גאון אינפורמיישיון ואנליטיקס מהרוקטס) מיוסטון, ונזרוק לחבורה הזאת אחד, מנחם לס, שראה אישית את כרמלו אנטוני כשהיה פרשמן בסירקיוז ולקח במו ידיו אליפות מכללות, או חבורת רואי חשבון מההולי לנד בראשות שמעון (שתאמינו או לא, הבנאדם רואה חשבון. נו קידינג!) שנראה לי לפי שפתו שהוא גר באור עקיבא או חדרה-מזרח, ושמשחק הכדורסל ברמה הגבוהה ביותר שאי-פעם ראה בחייו LIVE היה גן שמואל נגד נהריה נוער (אולי זה היה משחק נערות ואם כך טעיתי, ואני מתנצל!).

מה אתם חושבים? שכל הדברים שאתם מתדיינים על כרמלו לא דוסקסו ע"י בוסים שחיים ונושמים כדורסל 24 שעות ביממה, ולכל אחד ישנו צוות של עשרה סקאוטים מתחתיו, עם גישה לדו"חות רפואיים, ואני מאמין שאפילו ליותר (כגון דו"חות פסיכיאטרים, קרימינלים ומה לא). אתם חושבים שכל 'החולשות' שאתם משייכים לכרמלו לא ידועות ללוק וולטון, ש-ש-י-ח-ק נגד כרמלו, ו-ש-מ-ר  אישית עליו משך משחקים שלמים?

כריס פול הוא אחד הדוחפים החזקים להחתים את כרמלו. כריס שיחק נגדו ואיתו משך שנים. כולל העונה. הוא יודע בדיוק כמונו בן כמה כרמלו, כמה ניתורים רשומים על ברכיו, כמה פציעות היו לו, ואם – וכמה – הוא איבד ממהירותו. כריס חזה והרגיש זאת על בשרו, ולא דרך  STREAMLINE שנעצר כל כמה שניות, ונעלם לחלוטין כל דקה שנייה וחמישית.

אפילו מייק ד'אנטוני שהוא וכרמלו היו קרובים לאגרופים כשמייק אימן בניקס 'ישמח' לבואו של כרמלו לרוקטס, לפי אתר החובבים של הרוקטס ועוד כמה מקורות!

גם אני מאמין שהוא יעזור לרוקטס כי אני באותו ראש של דרל מוריי (כמובן שאני לא מעז להשוות את הידע שלי לשלו, אבל אני 'באותו ראש' שלו!). רק ללייקרס אני לא רוצה שהוא יגיע כי אני פוחד ממנו כשחקן יריב.

כמובן שלכל אחד מותר לכתוב את דעתו. נו פרובלם. תורידו את כרמלו שאולה מצידי כמה שאתם רוצים. רק תדעו שכשאתם עושים זאת אתם שמים את הידע שלכם בכדורסל נגד ידע של מומחים שמאחורי כל אחד ישנה אופרציה שלמה של אינפורמציה, ידע, ומדע, והם לא כאלה 'מטומטמים אמריקאים'. 'המטומטמים האמריקאים' הגיעו לירח, המציאו את גוגל, יצרו לנו את 'סיינפילד', ופיתחו את רוב הטכניקה של הסלולרים.

2. טוב, יותר ברצינות – לכולנו מותר לתהות: ואני תוהה מדוע נתנו למבה א מאוט ללכת

.

לכולנו מותר לתהות – וגם אני תוהה – מדוע הרוקטס נתנו ללוק מבה א מאוט. אני תוהה מי יעשה הגנה לרוקטס ללא קלינט קפלה (אני מקווה שהרוקטס יסכימו לשלם לו יותר ממה שהם קבעו כמקס כי אם הם יתעקשו, קפלה יחתום רק כדי ללמד אותם לקח), ללא מבה, וללא טרבור אריזה.

אני בטוח שדריל מוריי חכם ככולנו והוא מכלכל כל צעד בזהירות. אני יודע גם יודע שמוריי לא ישו בלילות כשההגנה – או חוסרה – של הרוקטס בראש מחשבותיו. אני יודע שהוא ונשיא הקבוצה חשבו על כך כשהחליטו להציע לקפלה מה שהציעו לו.

בינתיים השחקן החופשי לוק מבה חתם על 3.3 מיליון עם הקליפרס, ועתה זה מאוחר לרוקטס לעשות דבר בנידון. אבדן מבה רק מגדיל יותר את הפער מהגולדן סטייט. איתו, עם פיג'יי טאקר, וטרבור אריזה, הרוקטס יכלו לעשות סוויצ'ים חופשי על כל סקרין כשהם מאפשרים לקפלה להישאר בצבע ולהגן על הטבעת.

אבל הרוקטס יכלו רק לעמוד ולהסתכל כשאריזה חתם על 15 מיליון לעונה אחת עם הפיניקס סאנס

לך תדע מה עובד בראשו של מוריי. אולי עם כרמלו, ג'יימס הארדן, וכריס פול – ויש להם כסף להביא עוד GUNNER  או שניים – מוריי מתכנן עם ד'אנטוני לשחק התקפה ולשכוח הגנה? הרי כל סל של כרמלו שווה לשתי עצירות בהגנה, אז למה לא ליצור קבוצה שתקלע 140 נק' למשחק, כשהיא מרשה ליריב 138?

3. בינתיים, בשקט, הקליפרס בונה קבוצה

שמתם לב שבשקט, בשקט, הקליפרס בנתה את עצמה מחדש?

מבה א מאוט הגיע. כמובן שהוא רק ROLEPLAYER, אבל איזה רולפלייר!

יש לה MIXTURE – ערבוב נהדר של וותיקים כפטריק בברלי, לו ויליאמס, דנילו גלינרי, מילוס ת'יאודוסיק, ומרסין גורטאט. שחקנים 'בשלים' כאברי בראדלי, מבה א מאוט, טוביאס האריס, ומייקל סקוט, וצעירים מצויינים כשי גילגוס-אלכסנדר, סם דקר,  וג'רום רובינסון.

קבוצת פלייאוף?

לדעתי כן.

NO. NAME POS AGE HT WT COLLEGE 2018-2019 SALARY
21 Patrick Beverley PG 29 6-1 185 Arkansas $5,027,028
11 Avery Bradley SG 27 6-2 180 Texas $12,000,000
7 Sam Dekker SF 24 6-9 230 Wisconsin $2,760,095
1 Jawun Evans PG 21 6-0 190 Oklahoma State $1,378,242
8 Danilo Gallinari SF 29 6-10 225 $21,587,579
2 Shai Gilgeous-Alexander PG 19 6-6 180 Kentucky $3,410,963
Marcin Gortat C 34 6-11 240 $13,565,218
5 Montrezl Harrell PF 24 6-8 240 Louisville
34 Tobias Harris SF 25 6-9 235 Tennessee $14,800,000
33 Wesley Johnson SF 30 6-7 215 Syracuse $6,134,000
51 Boban Marjanovic C 29 7-3 290 $7,000,000
12 Luc Mbah a Moute PF 31 6-8 230 UCLA $4,320,500
13 Jerome Robinson SG 21 6-5 188 Boston College
30 Mike Scott PF 29 6-8 237 Virginia $4,320,500
4 Milos Teodosic PG 31 6-5 196 $6,300,000
0 Sindarius Thornwell SG 23 6-5 215 South Carolina
12 Tyrone Wallace SG 24 6-5 198 California
9 C.J. Williams SF 28 6-5 230 North Carolina State $1,378,242

4. למרות המחאות של האבא לבאר, הבן לונזו הוסיף טאטו

(שעתה מכסה את כל זרועו).

 

Thoughts on lonzo’s tattoo?

A post shared by BALLINTHEFAMILY🏀💙LAKERS💜💛 (@ballbrothers123) on

Thoughts on lonzo’s tattoo?

A post shared by BALLINTHEFAMILY🏀💙LAKERS💜💛 (@ballbrothers123) on

כשהאב נשאל לדעתו הוא הגיב: "כל זמן שהטאטו הוא להאדיר את שמו של הלורד, ג'יזוס קרייסט, אני סולח לו".

 

5. הייתכן שעניין פציעתו/החלמתו של קאווי לינארד נשאר סוד כמוס?

(ביתו של קאווי ומכוניותיו)


לא יאומן שבעולמנו שהפך פתוח לכולם לראות עם הסושיאל מדיה, אינטרנט, מצלמה ומקרופון בכל טלפון – ישנן כל כך הרבה שאלות ללא תשובה בכל הקשור לקאווי לינארד:

*מה גרם לפנייה של 180 מעלות ביחסיו עם הספארס?

*מה גרם לפנייה של 180 מעלות ביחסיו עם גרג פופוביץ', השניים שנראו יותר כאב ובנו מאשר כמאמן-שחקן.

*היכן בדיוק הוא מסתובב בימים אלו?

-הוא נראה בניו יורק.

-הוא נראה בסן אנטוניו.

-הוא נראה בדאלאס.

-הוא נראה באל-פאסו.

-הוא נראה בהילטון-הד.

*מה בדיוק הוא עושה בימים טרופים אלה?

-עובר ריהביליטציה לפציעה?

-מתאמן בסתר?

-מה הוא עשה במכון האימונים של ניו ג'רסי דבילס, מה-NHL?

*מה בדיוק הוא רוצה?

-להמשיך בסאנס?

-לעבור לפילי?

-לסלטיקס?

-לעבור ללייקרס?

-לעבור לרוקטס?

אבל אגיד לכם מה השאלה היחידה שאני רוצה תשובה עליה, וכל השאר פחות חשוב, או, יסתדר:

האם קאווי לינארד בריא או פצוע?

(ועוד דבר: אנחנו לא יודעים עתה דבר הכי פעוט יותר מאשר ידענו לפני חודש, לפני חודשיים, ולפני שלושה חודשים)

6. שתי מכות קשות ל"מועדון הספורט מס' 1 בעולם"

הסן אנטוניו ספארס נחשב משך שנים למועדון הספורט מס' 1 בעולם. גופים שונים ערכו השוואות בין קלובי הספורט הגדולים בעולם מבחינת יעילות,  אמינות, קביעות, מקוריות, אורגינליות, מקצועיות,  והצלחה ספורטיבית וכספית. הם באופן קבוע נבחרו ע"י פורבס, רויטר,  US NEWS AND WORLD REPORT ו- AP לפני הניו יורק יאנקיס, מנצ'סטר יונייטד, וריאל מדריד.

שתי מכות היכו את המועדין הזה שהוא לא יתאושש מהן במהרה:

הסיפור המטורף (שהפך למשעשע ממש) עם קאווי לינארד, ועתה העזיבה של טוני פרקר, שהיא פגיעה וזעזוע ל'תאגיד' (אתה רואה שמעון? למדתי מילה ממך שאני לא יודע בדיוק את פרושה, רק יודע שמובנה משהו מגה גדול וחשוב) הנקרא סן אנטוניו ספארס.

שקלוב כסן אנטוניו לא ישכנע שחקן כטוני פרקר- שעדיין נשאר בו הרבה כדורסל – להישאר בקבוצה אחרי 17 שנה?

העזיבה של פרקר אינה הורסת מבחינת כדורסל אבל היא לא מתאימה לקבוצה כמן סן אנטוניו שהיתה חייבת למצוא לטוני מקום בתור שחקן/מנטור. ואם לשלוח אותו למקום אחר, לעשות זאת עם  רמה  (https://www.poundingtherock.com/2018/7/9/17549042/tony-parker-san-antonio-spurs-

17 שנה זו חתיכת חיים. כששחקן נשאר אתך משהו כמו חמישית מחייו – כמו דנקן, או מאנו ג'ינובלי – אתה לא מסיים את היחסים בשיחת טלפון.

בושה וחרפה למועדון בסדר גודל של הספארס, שנבחרה  כקבוצת הספורט מס' 1 בעולם. אולי היא היתה פעם.

*.

*
סתם להיזכר בימים…
*

*

והסרטון שמראה את היחסים המיוחדים בין פופ לטוני:

*

עכשיו מתחילה תקופה חדשה עם רוקי שלדעתי הוא אחת מגניבות הדראפט:

 

 

7. לגורדון הייוארד נולדה בת נוספת לשתי בנותיו. ברור שהוא מאושר. אבל למה על פניו אני רואה מן 'אכזבה' שלא נולד בן זכר?

 

 

 

139 תגובות ל - “מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס”

  1. Smiley

    11. יול, 2018
    05:19

    במחיר של כרמלו אחרי הביי-אאוט מ-OKC זה ברור שירדפו אחריו.

    משלמים לו מינימום, ובמחיר הזה יהיו עליו קופצים כי זה "הימור מתבקש" לשחקן מסוגו.

    העניין הוא שמוכנים לקחת עליו סיכון רק במחיר מינימום. ככה שאם זה מצליח יופי, אם זה נכשל – שילמו מינימום.

    Reply to this comment
  2. trusttheprocess

    11. יול, 2018
    05:21

    לפעמים סתם אנשים באינטרנט מבינים יותר ממנהלים גדולים(בעיקר כי רובם מגיעים לתפקיד שלהם בגלל קשרים ונפוטיזם וממש לא יודעים מה הם עושים).
    אני חושב ש 99 אחוז מהאינטרנט תפס את הראש ואמר איזה טימטום ברגע שג'ימי באס ומיצ' קופצ'אק החתימו את מוזגוב ודנג.
    או החוזה המפגר שהקינגס נתנו ל-לווין וההשוואה היותר מטומטמת של שיקאגו , בעוד שנה זה היה החוזה הגרוע ב NBA ליד החוזה של וויגינס , עוד חוזה שחלק גדול שהם סתם מגיבים באינטרנט אמרו שהוא טעות גדולה.

    Reply to this comment
    • מנחם לס

      11. יול, 2018
      05:30

      אנחנו באינטרנט (כולל אתה) לא יודעים טוב יותר מהמנכ"לים. הם לוקחים הימורים הכרחיים. מה שאתה יודע, תאמין לי שהם ויועציהם יודעים לפחות כמוך. אחרת לא משלמים להם מיליון דולארים ויותר.

      Reply to this comment
      • אשך טמיר המקורי

        11. יול, 2018
        05:40

        הם אהבלים בדיוק כמו רוב האנשים בעולם.
        וסובלים מקבעונות אף יותר מרובם.
        זה שמשלמים להם או שהם בתפקיד לא נותן להם שום קרדיט מוקדם, וזה תקף לכל המשרות בעולם, כולל ראשי ממשלות ונשיאים.

        Reply to this comment
        • trusttheprocess

          11. יול, 2018
          06:37

          אני מסכים איתך…תמיד יש פעם ראשונה

          Reply to this comment
        • עידו גילרי

          11. יול, 2018
          06:47

          זה כל כך משעשע כשאתה מדבר על קבעונות של אחרים.

          Reply to this comment
      • בילבו באגינס

        11. יול, 2018
        07:34

        אתה אמיתי? ראית מה הוא כשה בעונות האחרונות? את מי מעניין השיקולים של דריל מורי שרוצה לרצות את כריס פול שרוצה לרצות חבר?
        כרמלו לא רק סוס מת אלא גם בדיחה עצובה וגם כשהיה בשיא התאים בעיקר למועדונים בלי שאיפות – סקורר טיפש שלא עושה הגנה

        Reply to this comment
  3. Smiley

    11. יול, 2018
    05:27

    1. מבה-א-מוטה לא כזו אבידה גדולה (אריזה יותר משמעותי בגלל ההתקפה שלו).
    2. רואים שג'רי ווסט החל לעבוד בקליפרס ולדעתי יהיו שם עוד הרבה טריידים ושיפוצים. יש שם סגל רחב של שחקנים משלימים או רוקיס מבטיחים.
    אני חושב שהרבה מהותיקים שלהם לא יסיימו שם את העונה. עדיין חסר לקליפרס שחקן כוכב ברמת האול סטאר.
    3. הספרס לא יכלו לשלם לפרקר את מה שהוא מקבל בשארלוט (זכר לחוזה של גאסול). מניח שאם פרקר היה רוצה הספרס בכיף היו מחתימים אותו על מינימום.
    לדעתי זה נובע מחילוקי דעות כספיים וכמובן שיש אולי את הסיפור מול קוואי (אחרי שפרקר יצא עליו תקשורתית) שהספרס מנסים לרצות את קוואי בכך שלא השאירו את פרקר כי פניהם לעתיד.

    Reply to this comment
  4. אשך טמיר המקורי

    11. יול, 2018
    05:37

    אני לא יודע איפה אני יותר רוצה שכרמלו ינחת, בלייקרס או ביוסטון.
    לא חלילה מאהדתי לקבוצות אלו ורצון בהצלחתן, בדיוק להיפך.
    בלייקרס הוא יעצור את קוזמה ויצטרף ללוני טונס של לברון. תהיה חגיגה.
    ביוסטון הוא יחרב סופית את מה שנותר שם (ולא נותר הרבה), יוציא טחור לדאנטוני ויפוצץ וריד למורי הגאון עם זריקות מחצי מרחק.
    באמת שקשה לי להחליט.

    הספרס יחתמו מחדש עם פורבס וברטנס.
    חדשות נפלאות ומחממות לב.

    תודה דוק

    Reply to this comment
    • יואל יצרן בובות מדופלם

      11. יול, 2018
      06:30

      אני מת שכרמלו יגיע לביוב שנפתח בלייקרס,יוסטון נשרפו עם החוזה של פול…..הם בשירת ברבור העונה,כרמלו בלייקרס יכול להיות פיצוץ…., דמיין את לברונית הפלולית מנהלת את כרמלו, לבאר והבן שלו ,סטיבנסון ישפריץ אויר על כולם ורונדו יתחרפן ,וואלה מתאים לי,סיר לחץ חם ונעים

      Reply to this comment
    • שמעון

      11. יול, 2018
      06:56

      בטח שבלייקרס. יהיה הרבה יותר מצחיק

      Reply to this comment
  5. ברוך רובין

    11. יול, 2018
    06:12

    מנחם כאמלו זה נבלה סרוחה כתבתי על זה פה לפני יומיים,שחקן נוראי שחושב שהוא סטאר. הרוקטס טועים טעות מרה ברגע שלוקחים אותו כמו עם החוזה של פול. לא הייתי מתקרב אליו

    Reply to this comment
  6. גיא רוזן

    11. יול, 2018
    06:30

    לפנות בוקר, זה היה זמן טוב להניח לרגע למשקפי האוהד, ולהתבונן בכמה מהפרוספקטים החדשים/קצת פחות חדשים, משחקים בליגת הקיץ.

    טריי יאנג: הוא נתן הלילה את משחקו הטוב ביותר בליגת הקיץ, כאשר הוא קולע 24 נק' (7 מ-13 מה-3), אבל מחטיא את כל הזריקות שלו מטווח 2 הנק', ומראה שיש לו עוד דרך ארוכה עד שיסתגל ואורך ולאתלטיות של השומרים ברמת ה-NBA.
    ניהול המשחק שלו דווקא מבטיח, ורואים שככל שהשחקנים שמסביבו טובים יותר, הוא הופך לשחקן טוב יותר. הלילה קולינס לא שיחק (וחבל, בגלל המאצ' אפ עם קארטר), כך שהייתה לו מטרה אחת פחות בהתקפה,
    ועדיין יאנג הוביל את אטלנטה למשחק שוטף ומהנה . יחסית (ליגת קיץ, בכל זאת…)

    וונדל קארטר: את זה שהוא מפלצת בהגנה, ראינו מהרגע הראשון בו התחיל לשחק בליגת הקיץ. הלילה גם בהתקפה הוא היה לא רע (23 נק'), כאשר הוא מראה ניצוצות יכולת קליעה. צריך לזכור שקולינס לא שיחק הלילה, ומי שאטלנטה העלו לפרקט, לא היוו אופוזיציה רצינית…

    ג'וש הארט: שחקן שנה 2 איכותי, ששוב הראה שליגת הקיץ קטנה עליו.
    הוא עושה בליגת הקיץ דברים שבעונה הרגילה הוא לא יידרש להם, אבל טוב לראות אותו תוקף את הסל, מושך עבירות, ועוזר לניהול המשחק.
    יש לי תחושה שהוא הולך להיות שחקן מפתח מהספסל בעונה הקרובה של הלייקרס, ואם לא הלייקרס, אז הספרס…

    קווין נוקס: הילד הזה הוא קפיץ. אתלט בחסד. לדעתי, הוא הולך לשמח העונה את דובי לאוהדי הניקס,
    ששוב יכו על חטא בעקבות הפרצופים עקב אי בחירתו של פורטר.
    הלילה הוא גם הראה אלמנטים נוספים למשחקו –
    הוא קלע הלילה יפה מאוד מבחוץ (5 מ-7 מהשלוש).
    לתחושתי, ככל שהעונה תתקדם, והוא ילמד לשפר את בחירת הזריקות שלו (כמו כל הילדים בליגת הקיץ – לא משהו), וייתן מאבק ראוי לשאר המתמודדים לתואר "רוקי העונה".

    תודה, מנחם.

    Reply to this comment
    • שמעון

      11. יול, 2018
      06:48

      נוקס יהיה מפלצת. לבחור יש תנועות של הגדולים. הוא מזכיר לי את יאניס בתנועות ויש לו קליעה טובה יותר ממה שציפיתי מכל הטווחים. אמרתי לדובי עוד בדראפט שהוא הולך להיות מאושר. הוא פוטנציאל להיות 1 עד 4 הכי טוב מהדראפט הזה. אני מאד מקווה שפייזדייל לא יעשה דטויות ויתן לו מקום בחמישייה ישר להכשיר את המפלצת

      Reply to this comment
    • דובי

      11. יול, 2018
      07:38

      מספיק לי שנוקס יהיה שחקן ראוי

      Reply to this comment
  7. יוסי

    11. יול, 2018
    06:30

    הקליפרס בחרו מצויין בדרפט של שי גילגוס אלכסנדר , הולך להיות מועמד חזק לרוקי העונה.

    Reply to this comment
    • גיא רוזן

      11. יול, 2018
      06:34

      עוד לא יצא לי לצפות בו משחק (הקליפרס, בכל זאת…),
      איך הוא?

      Reply to this comment
      • שמעון

        11. יול, 2018
        06:44

        בתקצירים נראה טוב. כרגע הוא נוקס ואיטון נראים הכי טוב בליגת הקיץ.

        Reply to this comment
        • גיא רוזן

          11. יול, 2018
          06:54

          שמעון, אין דבר גרוע יותר לצפייה מתקצירים של ליגת הקיץ –
          אתה רואה רק את ההיילייטס של אותם ילדים.

          תצפה בהיילייטס של יאנג מהלילה, ותחשוב שהוא קרי 2.0 ,
          רק שלקרי אין משחקים של 0 מ-9 ל-2 נק'.

          אי אפשר לראות את יסודות ההגנה של אותם שחקנים, את היכולת להימנע מאיבודי כדור מיותרים, ואת כל הדברים הקטנים –
          חילופים בהגנה, עבודת רגליים, מיקום, ראיית משחק.

          Reply to this comment
          • שמעון

            11. יול, 2018
            06:58

            ליגת הקיץ מעניינת אותי כקליפת השום. אני בכלל לא מתייחס לזה ולא מענין אותי אם קלע 2 נק או 50 נק שם. אני מדבר על התנועה שלו ויכולת קליעה שזה ניתן לראות גם באימון. הבחור פשוט מרגיש לי טאלנט בכל רמח אבריו.

          • שמעון

            11. יול, 2018
            06:58

            דיברתי על נוקס כמובן

          • גיא רוזן

            11. יול, 2018
            07:01

            באיזו הזדמנות נוספת צפית בנוקס או באייטון לפני ליגת הקיץ?
            מתי יצא לראות מי מהם בגרסתם הנוכחית, זו שצמחה בעוד כמה קילו של שרירים, וגרמים של שכל, מאז שעונת המכללות הסתיימה?

          • שמעון

            11. יול, 2018
            07:07

            הכל מתקצירים. ניתן לזהות סטאר קוואליטי די מהר והם רבאק סטאר קוואליטי.

          • גיא רוזן

            11. יול, 2018
            07:16

          • בילבו באגינס

            11. יול, 2018
            07:39

            לקרי אבל יש משחקים של 1 מ15 מהשלוש וכמו שאמרת בנוגע לרוקיס – הם ילמדו לבחור את הזריקות.

          • הממזר של סטוקטון

            11. יול, 2018
            07:42

            אבל הוא כתב ש "לא מענין אותי אם קלע 2 נק או 50 נק שם. "…

          • גיא רוזן

            11. יול, 2018
            08:06

            נתחיל בכך שזו רק ליגת קיץ. יש מעט מאוד דברים שאפשר ללמוד על שחקנים בזמן קצר כל כך, במסגרת כל כך בעייתית.

            מה שכן אפשר ללמוד על שחקן, זה –

            א. התהליך שהוא עבר מסיום עונת המכללות, עד לליגת הקיץ.
            מדובר על ילדים, שאת פרק הזמן הנ"ל הם הקדישו לשיפור של משחקם.

            ב. בשלות – יש שחקנים שמגיעים לליגת הקיץ מוכנים למקצוענים, ויש כאלו שרואים שיש להם עוד כברת דרך. רואים את זה בהבנת המשחק, בהבנה של ההגנה הקבוצתית, בהבנה של איך תופסים מיקום, איך שחקני ההגנה זזים.

            ג. "מנוע"/האסל. זה אלמנט שקשה לזייף. אותם שחקנים שאינסטינקטיבית קופצים אחרי הכדור האבוד, שטסים כמו סילון להגנה בניסיון לעצור מתפרצת, שקופצים את הקפיצה השנייה במאבק על הכדור החוזר.

            ד. יסודות הכדורסל – הגנה (עבודת רגליים במקום שמירה עם הידיים), תפיסת מיקום בצבע (הגנה והתקפה), סגירה לרב'. כל אלו דוגמאות ליסודות כדורסל שיש מי שמגיעים למקצוענים כאשר הם כבר יודעים כדורסל,
            יש מי שהם פוטנציאל.

            אני זוכר בקיץ שעבר איך התלהבתי מטייטום. זה לא כמה הוא קלע או החטיא,
            התלהבתי משחקן שהראה ג'אמפ קטלני מכל הטווחים, מהירות שחרור שמתאימה לרמת ההגנות במקצוענים, תנועה ללא כדור לשטחים מתים על מנת שיוכל להגיע למצב הזריקה.
            אלו תכונות שהיה ברור שיתורגמו היטב במשחק של הבוגרים.

            הבעיה בצפייה בהיי לייטס, היא שהיא מראה רק את מה שהלך טוב.
            זה אומר שעל פי הצפייה בהיי לייטס, לשחקני ההתקפה אין רגעים רעים,
            ולשחקני ההגנה אין רגעים טובים, חוץ מרגעי ההיילייטס שלא באמת מלמדים משהו (חטיפות, וגגות, הרבה פעמים באים על חשבון הגנה טובה. מראים רק תוצאות מנצחות של הימור בהגנה).

          • אוהד ס"א

            11. יול, 2018
            09:34

            אחד הדברים הכי בולטים בליגת הקיץ זה הפער ביכולות בין הרוקיז' הבולטים, לרול פליירים מהשנה השנייה.

            זה נראה כאילו זאת לא אותה ליגה.
            שחקנים שלא הבריקו בשנה הראשונה שלהם בליגה בלשון המעטה, עושים צחוק מהשמות הגדולים שמפומפמים בתקשורת ושבודאי יגיעו לחוזים של מאות מליונים

            זה רק מראה עד כמה לימוד ועבודה יש לעשות עם הצעירים, כדי להפיק מהם יהלומים.
            ועד כמה גדול הפער בין קריירת קולג'ים מפוארת לשחקני רוטציה זניחים בליגה הטובה בעולם.

          • Ish

            11. יול, 2018
            10:33

            לקרי דווקא אין משחקים של 1 מ15 לשלוש. למעשה הכי מעט שהוא קלע במשחק בו לקח מעל 15 זריקות זה 5.

            אבל יש לו 0 מ11 ומ10 משלוש וכמה 1 מ10+

          • יניב

            11. יול, 2018
            10:50

            גיא כתב על 0-9 ל2 לא לשלוש

          • גיא רוזן

            11. יול, 2018
            10:52

            אני צריך לתקן את עצמי –
            יאנג לקח הלילה 6 זריקות ל-2, לא 9 כאלו (החטיא את כולם).

            וקרי?
            לו אין משחק בקריירה של 0 מ-6 או יותר, בזריקות ל-2 נק'.

            (לא שזה באמת חשוב, או משנה למהות התגובה המקורית שלי)

          • אפלטון

            11. יול, 2018
            11:35

            בכלל צפייה בהיילייטס זו הדרך הכי מעוותת להעריך שחקן או קבוצה.
            כמו לקרוא תקציר של ספר מהדף האחורי ולהגיד שהבנת את הפואנטה.

          • Ish

            11. יול, 2018
            12:05

            אני עניתי להוביט הגנב

          • גיא רוזן

            11. יול, 2018
            12:23

            זה היה לי ברור –
            הגבת אליי.

            לרומני הנמוך עם הרגליים השעירות.

          • Ish

            11. יול, 2018
            14:07

            😀

            אגב בכלל הגבתי עכשיו ליניב

    • שמעון

      11. יול, 2018
      06:49

      כרגיל מייקל ויתר עליו. בחר אותו והעביר אותו חחח.

      Reply to this comment
  8. שמעון

    11. יול, 2018
    06:43

    מנחם אני אפילו לא יודע איפה זה אור עקביא. אני ירושלמי אסלי כשר למהדרין. שפתי הציורית היא שפתי רק במחוזות האינטרנט והספורט. אני לא מנגב את המשרד עם לקוחותיי או שאולי כן? דבר שני מומחי הופס יודעים טוב יותר מהרבה מנהלי האןביאיי חד משמעית. זה שמשלמים להם מיליונים זה כי הם נפלו למקום הנכון בזמן הנכון ולא מעיד על יכולתם. תרשום באותיות ענק כרמלו יהיה פח ביוסטון ומסכן הארדן אני הכי מרחם עליו. הגנה של כריס פול המבוגר הארדן וכרמלו בשילוב דאנטוני נראה לי בור יותר גדול מפגיעת אסטרויד. אם מלו חותם שם אני לא צופה הצלחה רבה לטילים העונה. הלייקרס לרגע לא יחתימו את כרמלו. זה התאגיד מפיץ ספינים בשביל לא לפגוע בכבודו משום שהוא איש כבוד בתאגיד כדי להראות שכאילו יש לו ערך. התאגיד לא יגע בכרמלו הוא קצת מבין כדורסל.

    Reply to this comment
  9. רובין

    11. יול, 2018
    06:49

    לפי ההיגיון שלך- מייקל אמור לא לטעות בעסקאות אף פעם שהרי הוא טוב ומבין וחי כדורסל יותר מכל אחד אחר… ניקולה האטום צוחק כל הדרך אל הבנק

    Reply to this comment
  10. מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

    11. יול, 2018
    06:57

    תודה רבה מנחם.

    מורי וכרמלו – בלי קשר למחיר, גם לי נראה שההגיון המוביל בקליטת כרמלו הוא שינוי כלשהו בשיטת המשחק. לבנות קבוצה של 140-138 נראה לי קצת חזרה ללפני שנתיים, ונסיגה מהלקחים/שיפורים שהוטמעו, לדעתי בהצלחה, בשנה שעברה, אז אני לא חושב שזה הכיוון. הסיכון בהליכה אול-אין על התקפה הוא ברור – זה פחות עובד בפלייאוף ובמשחקי 7 בגמר המערב (27 החטאות משלוש). אפשר לטעון שמורי חושב שמלו דווקא יצליח לקלוע במצבים כאלה, למרות שלא נראה לי שהניסיון באוקלהומה תומך בטיעון הזה.

    ספרס – צריך עוד לראות איך פרשת קוואי תסתיים, אבל כבר רשמתי מספר נקודות לתחקיר. אין ספק שהאירוע הוא תקלה לא אופיינית, ומשמעותית ביותר, ויש מה ללמוד ממנה. בנוגע לפארקר לדעתי דווקא מדובר בהתקדמות והפקת לקחים, בעיקר מהחוזה של גאסול, ולכן עם כל הכאב, אני חושב שפעלו נכון.
    מקווה שפורבס יקבל ויצליח בתפקיד משמעותי יותר העונה. השארת ברטנס הגיונית לאור עזיבת סלו-מו, אבל כמו אצל פורבס, צריך לקוות שישתפר העונה וישחק תפקיד משמעותי יותר.

    Reply to this comment
    • עידו גילרי

      11. יול, 2018
      07:05

      לא יודע אם ראית – גם דיוויס ברטאנס האריך.

      Reply to this comment
      • עידו גילרי

        11. יול, 2018
        07:06

        רק מוודא – כי לא היה ברור לי אם אתה חושב שצריך להשאיר אותו או שהואנכבר חתם.

        Reply to this comment
        • מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

          11. יול, 2018
          07:39

          תודה עידו, ראיתי באיזו תגובה של האשך, אבל הניסוח שלי אכן לא מבהיר זאת.

          Reply to this comment
      • אחד העם

        11. יול, 2018
        08:52

        בסהכ אני אוהב ההחתמה.
        אמנם המספרים לא משהו (4 נק ב14 דק 44% והוא בן 25) אבל הוא נייד מאד, מזיז רגליים בהגנה ומוסר טוב.
        גם העזיבה של פרקר לא מעציבה אותי כדורסלנית למרות הכבוד שאני רוחש להסטוריה שלו

        Reply to this comment
    • עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס

      11. יול, 2018
      12:47

      צודק.
      לגבי פארקר – הוא יכול לחזור לעונה אחרונה בהחלט בספרס, או אפילו לתפקיד ניהולי לאחר הפרשיה.

      Reply to this comment
      • מנחם לס

        11. יול, 2018
        16:06

        לי נראה שהוא עזב די בכעס. להודיע לפןפ בטלפון שהוא עבר לשרלוט? משהו כאן לא נשמע בסדר

        Reply to this comment
  11. שמעון

    11. יול, 2018
    07:04

    קבוצה בריאה עם אלכסנדר בראדלי גלינארי האריס וגורטאט הם בהחלט קבוצת פלייאוף במערב. השאלה אם דנבר את הפריצה העונה. המועמדת לדעיכה היא פורטלנד אם לא תתחזק. המערב נהיה עוד יותר רצחני העונה מדהים. יהיה מאבק אימים על הפלייאוף שממפיס בהרכב מלא פיניקס ומאבס מסוגלות להשתחל פנימה. הלייקרס יתפסו מקום של קבוצה נוספת. מי שנראות בסכנת פלייאוף על הנייר אלו הם הספרס שהניסים של פופ צפויים להיגמר עם הנגרים שיש לו פורטלנד

    Reply to this comment
    • דביר

      11. יול, 2018
      13:04

      גם יוסטון ילחמו על הפלייאוף

      Reply to this comment
  12. Mbk

    11. יול, 2018
    07:15

    אם כרמלו יגיע לליקרס זה יהיה אסון
    הכיוון של הלייקרס עובר פניית פרסה במקום שאסור לעשות בו פרסה
    עם לברון עוד אפשר לחיות הוא עדין השחקן הכי טוב בליגה אבל ימיו של כרמלו כשחקן מוביל נגמרו
    הוא מזכיר את הירידה ביכולת של פול פירס בטרייד לנטס הוא עוד היה רלוונטי אבל דעך ודעך
    הספרס מאמרים זמן והצעות על קוואי אולי ינסו טנקינג בפעם הקודמת שניסו זה נגמר ב 5 אליפויות ושושלת

    Reply to this comment
    • מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

      11. יול, 2018
      07:40

      1+

      Reply to this comment
    • Smiley

      11. יול, 2018
      13:09

      פירס עוד היה רלוונטי בנטס ובוויזארדס – ניצח את הראפטורס פעמיים בפלייאוף

      Reply to this comment
      • Mbk

        11. יול, 2018
        14:45

        גם כרמלו יכול לקלוע
        הוא לא חד כמו שהיה

        Reply to this comment
  13. מתן גילור

    11. יול, 2018
    07:17

    תודה מנחם.
    תאגיד הוא התאגדות משפטית של אנשים, או חבר בני אדם אם אתה מעדיף.
    כל חברה, עמותה, אגודה, הקדש או שותפות הם חבר בני אדם.

    Reply to this comment
    • עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס

      11. יול, 2018
      12:49

      במילים אחרות בשביל מנחם, corporate america זה אמריקה התאגידית

      Reply to this comment
  14. הממזר של סטוקטון

    11. יול, 2018
    07:26

    בשיא הכנות, אני בטוח ויודע שאני מבין בכדורסל יותר מ
    ג'ורדן, בירד, מג'יק והמפגר של אורלנדו ביחד.
    ואני אחד שכמעט לא מבין כלום,
    למעט זיהוי ממרחקים ארוכים של עגלות למרחקים ארוכים.

    כלכך הזדעזעתי מהסרטון בו הייוורד ואשתו החליטו להפתיע את 2 בנותיהם עם תינוקת חדשה סגורה בתוך ארגז,
    שעצרתי את הסרטון אחרי 3 שניות, בלי יכולת לצפות בו עד הסוף,
    מסוחרר עם תחושת בחילה, ודחף אבהי לצלצל ליצחק קדמן
    ולדווח על משפחת וויטראש נוספת.

    Reply to this comment
    • מרגלית

      11. יול, 2018
      08:44

      ברור לך שהיא עדיין לא ילדה כן?
      היא עכשיו בהריון ומהבדיקה עלה שזה בת

      Reply to this comment
    • החבר של צ'ומפי

      11. יול, 2018
      09:39

      תינוקת חדשה בארגז זה ניחא, אבל מי מרפד בבלונים במקום בפצפצים?!? אתה יודע כמה חשמל סטטי זה עושה? אחרי השיחה לקדמן, צריך לצלצל מיד גם לעופר בלוך!

      Reply to this comment
    • הציפור הנדירה

      11. יול, 2018
      10:25

      זו לא התינוקת בארגז, טמבל!!! היא עדיין לא נולדה!!!
      תודהשיצאת פארש לגמרי!!!

      Reply to this comment
      • החבר של צ'ומפי

        11. יול, 2018
        11:36

        ציפור, נראה שעפת נמוך מדי ככה שהציניות של הממזר עברה לך מעל לראש…
        וחוץ מזה, תחשוב כמה זה קשה לאדם להודות בכך שהוא יצא פארש לגמרי! (גם אם מדובר רק בסימן קריאה אחד ללא השניים המיותרים הנוספים). זה מאד קשה – כמעט כמו להבין ציניות (ולכן אולי כדאי שתתחיל להתאמן… 🙂 )

        Reply to this comment
        • אור

          11. יול, 2018
          13:56

          שני דברים בסיסיים על הציפור:

          1. אי ידיעת ציניות מהי
          2. שימוש מוגזם בסימני קריאה

          Reply to this comment
  15. מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

    11. יול, 2018
    07:42

    בדיקה

    Reply to this comment
  16. ינתיאל

    11. יול, 2018
    08:32

    מצד אחד מורי ומג'יק יודעים כדורסל וכו'וכו' אולם מצד שני 28 GMמים אחרים גם יודעים כסורסל ואם הם מוותרים על כרמלו ולו במחיר מינימום זה אומר דרשני..

    Reply to this comment
  17. Berch

    11. יול, 2018
    08:40

    מנחם, אתה גדלת בתקופה היסטורית שנתנו כבוד לבעלי תפקידים. נשיאים היו מורמים מעם, מנהלים בכירים נחשבו טובים יותר וכדומה.
    היום זה אחרת כשהדרך למשרה והחיים הפרטיים פתוחים לכל דורש ואתה רואה שכולם חבורה של דאעקס כמו הילדים שהיו אתך בכיתה.
    בתור רפה הבנה אני חייב לציין שבין צוות האתר והמגיבים ישנם כאלה עם ידע מטורף ודעתם (לדעתי) אינה נופלת משל לא מעט מהמנהלים הבכירים בליגה. בסופו של יום זה רק הימור מושכל….

    Reply to this comment
    • מנחם לס

      11. יול, 2018
      16:10

      אל תשלה את עצמך. מאחורי המנהלים ישנה מכונה שלמה של דאטה ואנליזה, ודעות של מומחים מכל הסוגים והמינים.

      Reply to this comment
  18. ולדי קוגן

    11. יול, 2018
    08:47

    אני נותן כבוד למנהלים, אבל ראינו אותם ואנחנו רואים אותם עושים טעויות מפגרות כל הזמן.יוסטון יכולים להחתים את מלו, זה לא יושיע אותם.

    Reply to this comment
    • מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

      11. יול, 2018
      09:02

      1+
      אין חכם כבעל ניסיון. השנה באוקלהומה לא מעודדת בכל הקשור ליכולתו של כרמלו לתרום בסופר טים.

      Reply to this comment
      • יוסי

        11. יול, 2018
        09:07

        מלו לא קיבל באוקלהומה את התפקיד שבו הוא טוב , החתימו 2 שחקנים על אותו תפקיד , דרכו איך לשני על הרגל , זה פגע בג'ורג פחות כי הוא יותר מגוון .
        לא חושב שיוסטון זה גם אופציה טובה יותר .

        Reply to this comment
        • ולדי קוגן

          11. יול, 2018
          09:25

          האופציה הכי טובה למלו זה הליגה הסינית-יוכל לקלוע כמה שירצה,הגנה לא צריך והשוק הכי גדול שיש. מי מתנגד?

          Reply to this comment
          • אשך טמיר המקורי

            11. יול, 2018
            13:15

            1+

          • Smiley

            12. יול, 2018
            01:48

            מארבורי… הוא יקח לו את התהילה…

  19. עידן עופר

    11. יול, 2018
    09:11

    מעולה מנחם תודה. מלו לדעתי ילך ליוסטון שם הם מציעים לו להוביל את היחידה מהספסל ביחד עם עזרה של כריס פול, בנוסף לאפשרות אמיתית להתחרות עם גולדן סטייט.

    Reply to this comment
    • עידו גילרי

      11. יול, 2018
      09:13

      השאלה היא האם הוא באמת סוף סוף מוכן לקבל תפקיד של זה שעולה מהספסל?

      Reply to this comment
  20. האווי לאסוף

    11. יול, 2018
    09:41

    מצויין, מנחם, תודה רבה.
    כאב לשלוש בנות אני מוחה על הפגיעה בכבודינו. אין כמו בנות, רק בנות (אם כי מספיק שתיים שלוש, לא צריך להפריז גם בדברים טובים)

    Reply to this comment
    • מנחם לס

      11. יול, 2018
      16:13

      גם לי יש שתי בנות, ולאחת מהן בהוד השרון 3 בנות (נכדותי) ולשנייה באטלנטה שתיים. אני לא יודע אפילו מה זה בנים

      Reply to this comment
  21. אוהד ס"א

    11. יול, 2018
    09:43

    העזיבה של טוני לא קשורה לכסף.
    הפער בין הצדדים היה 2.5 מליון לשנה. אני בטוח שהספרס יכלו לספוג את זה בשם התודה וההמשכיות, בטח שרק אתמול זרקו 5 מליון על ברטנס ל – 4 שנים (וקצת גבוה מדי) ואני בכלל לא מדבר על החוזה של גאסול)

    ואכן, ה- DNA של המועדון תמיד היה יציבות והעדפה של שחקן ותיק שמכיר את המערכת, על ניסיון להביא משהו חדש (זול יותר או טוב יותר). הנה, החזירו עכשיו את בלינלי, למרות ההגנה המחפירה.

    אני גם לא חושב שקאווי קשור לזה. הסיפור עם קאווי נגמר.
    יש מצב שהוא עוד ישחק עוד שנה במועדון, כי אף מועדון רציני לא ייקח חתול בשק תמורת המון נכסים כמו שמבקש פופ, אבל ברוחו ובנפשו, הוא כבר לא שחקן ספארי.

    לדעתי, העזיבה של פארקר מעידה על אחת מ- 2 סיבות:
    – הרצון לתת למוריי את המפתחות ולהתפתח כרכז ראשון.
    הצל והדומיננטיות של פארקר היו גדולים מדי, גם כשחקן ספסל.
    – פירוק ובנייה מחדש – הספרס החליטו לנקות את השולחן, וזה אומר: הכל,כולל הכל: קאווי, פארקר, מאנו, פופ (?) ואולדרדיג' (?)

    Reply to this comment
    • מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

      11. יול, 2018
      10:47

      חמישה מיליון דולר לשנה לארבע שנים עבור ברטנס זה יקר מדי לטעמי, שלושה מיליון לשנה לשלוש שנים נשמע לי הרבה יותר סביר, האיש טרם הוכיח את עצמו ברמות הגבוהות והוא כבר בן 26. גו פיגר.

      Reply to this comment
      • עידו גילרי

        11. יול, 2018
        10:51

        הדיווח האחרון שראיתי היה 14.5 לשנתיים.

        Reply to this comment
    • עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס

      11. יול, 2018
      12:57

      אם קוואי נשאר השנה ומשחק, האם באמת כל הגשרים כבר שרופים?
      נראה לי שבשנה כזאת כשהרוחות יצטננו אולי יוכל לגשר על הפערים ולשחזר את הימים היפים מפעם. הכל תלוי בקוואי

      Reply to this comment
      • עידו גילרי

        11. יול, 2018
        13:08

        שום דבר ש200 מיליון דולר לא יכולים לתקן…

        Reply to this comment
    • Smiley

      11. יול, 2018
      13:16

      פרקר ממש לא הטיל צל על מארי. אולי פרקר חושב שיקבל יותר דקות משחק בהורנטס מאשר בספרס

      Reply to this comment
  22. כרמלו סופרנו

    11. יול, 2018
    09:50

    כרמלו ליוסטון, בגלל ש- beggars can't be choosers
    ליוסטון היה רבע חלון הזדמנות לאליפות, היא סגרה אותו עם אפס מ-27 לשלוש. הסערה המושלמת ברגע הנכון. לרוקטס אין רלוונטיות בשנים הבאות. כרמלו יכול להצטרף להארדן ולכריס פול במסדר האולסטארים (MVP גם) שלא יראו טבעת.

    Reply to this comment
  23. רפי רז

    11. יול, 2018
    10:35

    בוקר טוב!
    לרגע חשבתי שמתחת לבלונים הורדרדים,מסתתר התינוק\ת החדשה
    של המשפחה.

    אז נזכרתי שמדובר ביינקים ,שבתחומי חיים רבים נותרו מרובעים.

    לפני שנים אחדות כשכיתה ממגמת החינוך הגופני ב"אוהלו"הגיעה לצפות בשיעור בבית ספרי,הוחבאו ילדי הכיתה בתוך קרטונים בגדלים שונים, ואני פתחתי בהתנצלות על כך שהכיתה יצאה לטיול.
    לא חלף רגעו ילדי הכיתה צצו מתוך\אחרי הקרטונים,והשיעור זרם…

    Reply to this comment
  24. amitlahev

    11. יול, 2018
    10:41

    מעורב שכולו חיצים ובונבונים!
    1. לעיתים מי שנמצא מחוץ למערכת חושב צלול יותר ממי שבתוכה. לכן בהחלט ייתכן שמספר גולשים יכולים לקבל החלטות טובות או להימנע מהחלטות שגויות של מספר מנהלים בליגה. ספציפית אני דווקא כן חושב שכרמלו יכול להצליח ברוקטס. אם השכר יהיה מימינלי זה יכול להיות הימור משתלם במיוחד.
    2. יכול להיות שגם מבה אוטה, כמו אריזה, הבין שהחוזה של פול מוגזם ולרול פליירס נשארו רק פירורים.
    3. הקליפרס קבוצה נחמדה מאוד אבל לדעתי לא יעשו פלייאוף במערב, בפרט לא כשגלינארי בין החוזים הגבוהים והפציעים בליגה.

    Reply to this comment
  25. trusttheprocess

    11. יול, 2018
    11:04

    לאחר ההודעה של סילבר היום שמהדראפט של 2021 שחקני תיכון יוכלו להיבחר בלי קולג' הערך של בחירת הדראפט של מיאמי בלי הגנות ששייכת לפילדלפיה מהדראפט דיי טרייד עם פיניקס עלה לשחקים.
    אני רואה טרייד על קוואי קרוב

    Reply to this comment
  26. פינקי

    11. יול, 2018
    11:18

    1. זה שבן אדם מקבל כסף כדי לעשות משהו לא אומר שהוא טוב בו.

    3. הקליפרס נראים כמו קבוצה של רול פליירס לא רעים.
    אם היה להם מאמן טוב יותר אולי היה סיכוי להוציא מזה פלייאוף, אבל במצב הנוכחי? ספק גדול.

    6. העזיבה של פרקר באמת באה כהפתעה.
    אני מקווה שיש תכנית כלשהי מאחורי הצעדים שלהם, כרגע זה נראה כאילו הכל פשוט מתמוטט להם…

    Reply to this comment
    • Smiley

      11. יול, 2018
      13:19

      פרקר לא ממוטט שום דבר לספרס. הספרס מבינים שאם כל הכבוד לפרקר, מבחינה מקצועית כבר אין לו מה להציע

      Reply to this comment
      • פינקי

        11. יול, 2018
        14:10

        העזיבה של פרקר היא לא המחלה, היא רק עוד אחד מהסימפטומים.
        ולדעתי לרכז ותיק, שהיה 17 שנים במערכת, וראה דבר או שניים בקריירה, יש הרבה מה לתרום מבחינה מקצועית. לאו דווקא על הפרקט.

        Reply to this comment
        • Smiley

          12. יול, 2018
          01:49

          אני חושב שמלבד שאולי היה פה עניין כספי, פרקר כנראה עדיין חושב שהוא יכול לקבל יותר דקות משחק

          Reply to this comment
  27. הממזר של סטוקטון

    11. יול, 2018
    12:47

    דמיאן לי, חתם על חוזה 2way עם גולדן.

    זה לא נראה טוב הנפוטיזם גרסת המפרץ.

    גם ככה לחדר הלבשה יש אתגרים לשנה הבאה.

    Reply to this comment
    • עידו גילרי

      11. יול, 2018
      13:04

      חכה חכה, זו רק ההתחלה של אופרת הסבון…

      Reply to this comment
      • הממזר של סטוקטון

        11. יול, 2018
        13:26

        זה באמת מהלך ברמת ההנהלה שלכם.
        סטייל סאגת האחים מוריס.

        סו אן פרופשנל. מאיירס וקארי זייפו פה בענק.

        Reply to this comment
        • עידו גילרי

          11. יול, 2018
          13:29

          אה כי אח של קליי זה לא חלק בסיפור?

          Reply to this comment
          • הממזר של סטוקטון

            11. יול, 2018
            13:31

            לא מכיר..

            שתף

          • עידו גילרי

            11. יול, 2018
            13:32

            כבר שנתיים שלוש בקבוצת הג'י ליג שלכם.

          • הממזר של סטוקטון

            11. יול, 2018
            13:36

            לא שלי… גולדן היא סך הכל כלי שימושי שאני מאוד מחבב.

            וואלה.. הוא היה חתום על חוזה כלשהו ?

          • עידו גילרי

            11. יול, 2018
            13:44

            מן הסתם הוא לא שיחק בחינם (למרות שהשכר שם לא רחוק).

          • עידו גילרי

            11. יול, 2018
            13:50

            כבר אתה מתחיל להתנער?
            אני מזכיר לך, אתה לא עולה על העגלה שלנו…

          • הממזר של סטוקטון

            11. יול, 2018
            13:50

            הכוונה היא שהוא לא תפס מקום ברוסטר.
            או חוזה שיכול להוביל לרוסטר.
            אין לזה שום אפקט פוטנציאלי על חדר ההלבשה.

            זה כמו שנניח מתן גילור ישחק הבוגרים של מכבי, ואחיות הצעיר באפרוחים שלה או משהו כזה. זה לגיטימי.

            הארוס הזה תופס מקום חשוב על רקע לא מקצועי.

          • עידו גילרי

            11. יול, 2018
            13:53

            אני די בטוח שמתן חושב שזה לא לגיטימי שהוא ישחק בבוגרים. הוא די רוצה שהם ינצחו

          • הממזר של סטוקטון

            11. יול, 2018
            14:02

            תתפלא.
            עמוק בפנים אני בטוח ש הוא בטוח שהוא ראוי ל 11.

            זה למה הוא הולך לכל משחק.

          • הממזר של סטוקטון

            11. יול, 2018
            14:07

            עומד בגשם בטריבונה בחליפה ועניבה, כששכבה 1 מתחת, המדים הירוקים הנוצצים נוגעים מלטפים את הגרביים הארוכות שבנעליי הסטופקס.

    • Smiley

      11. יול, 2018
      13:27

      צריך היה לתקן את הנפילה שהייתה עם סת'

      Reply to this comment
    • מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

      11. יול, 2018
      14:42

      סליחה על שאלת התם – מיהו דמיאן לי? אח של דייויד לי? הבן של ברוס לי? מצאצאיו של רוברט לי? על מי ומה המהומה?

      Reply to this comment
      • הערבי

        11. יול, 2018
        14:56

        הארוס של אחותו של קארי

        Reply to this comment
        • מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

          11. יול, 2018
          18:34

          הלוחמים הופכים לקליפרס? גם אם הוא שחקן ראוי זה מהלך תמוה מצידם. לא מערבבים שמחה בשמחה.

          Reply to this comment
          • Ljos

            11. יול, 2018
            18:41

            Never go full Rivers.

          • Ish

            11. יול, 2018
            20:38

            אחרי ניק קר ופרשיית הריגול הם כבר לא יכולים לשחק בנפוטיזם על פני הליגה. זה רק עניין של שמן עד שסת' ישרף גם.

  28. שמייקל

    11. יול, 2018
    13:59

    מנחם אני מסכים שכרמלו יכול לתרום לרוקטס. יחד עם זאת הטענה שהגי אמס מבינים יותר מג'ון דו ממוצע דיי מופרכת בכל דראפט…

    Reply to this comment
  29. ADISU

    11. יול, 2018
    14:42

    אז החבר לסירה רוצה אותו בקבוצה…איזה מגניבבב.
    כרגע אם וכאשר כרמלו ינחת ביוסטון יהיו 3 שחקנים שחייבים את הכדור בכדי להיות רלוונטיים,באוקלהומה עוד היה את ג'ורג' שפחות צריך את הכדור אז איך בדיוק תהיה שם הצלחה?
    הדבר היחיד שאולי העניין יצליח זה שאם כרמלו יתבונן במראה ויראה את כרמלו 2018 ולא את כרמלו 2010 ובכך לקבל את הגזרה שהוא איננו עוד סטאר בליגה ויהיה מוכן להעלות מהספסלואם לא אז יוסטון נופלים לקרשים עם כרמלו והארדן חסרי ההגנה ,פול הפצוע הכרוני והמזדקן ופי ג'יי הנמוך שיצטרך לחפות על כולם בהגנה.

    הניקס סופסוף מצליחים בדראפטים בשנים האחרונות.
    ניליקינה עלפי ליגת הקיץ נראה שהשיל מעצמו את גופיית הילד הנחמד המפחד לקחת על עצמו זריקות ונראה יותר ויותר אגרסיבי בהתקפה,מקווה שנראה זאת גם בעונה הרגילה.
    נוקס נראה כבחירה מוצלחת,מתאים למבנה של הקבוצה ליד פורזינגס ופרנק ותהיה לו הזדמנות להתפתח בתקופה שפורזינגס עדיין מחלים מפציעה..דברים טובים מתרחשים בתפוח הגדול סופסוף?

    המערב בסוף העונה הרגילה יראה כך-
    ג"ס
    התאנדר
    יוטה
    דנבר
    יוסטון
    הליקרס
    הספרס(אם קוואי ישאר ויחליט לשחק)/ניו-אורלינס
    דאלאס (כאשר הם ילחמו על המקום האחרון מול פורטלנד ומיניסוטה)

    Reply to this comment
    • ADISU

      11. יול, 2018
      14:46

      יכול להיות שהייתי מחליף בין פורטלנד לבין דנבר אבל יאללה הולך עם התחושה הראשונית שלי

      Reply to this comment
    • מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

      11. יול, 2018
      14:46

      נו באמת אדיסו, הספרס בלי קוואי סיימו מקום שביעי, אז עם קוואי גם יסיימו שביעי? הוא לא שווה כמה נצחונות בעונה? לדעתי אם הוא חוזר מקום שלישי הוא סביר, ולכל הפחות רביעי. אם הוא לא חוזר יאללה ללוטרי.

      Reply to this comment
      • אשך טמיר המקורי

        11. יול, 2018
        17:03

        תהיה קבוצת פלייאוף טובה בכל מקרה.

        Reply to this comment
      • ADISU

        11. יול, 2018
        18:06

        הספרס הם הכי קשים לניחוש בגלל כל הדרמה שמסתובבת בקבוצה הזו ,בגלל שפופ יהיה עייף ופחות נחוש להוביל את הקבוצה (למותה של אישתו תהיה השפעה לעונה הבאה) וגם בגלל קוואי שאולי יחזור לשחק אבל לא ידוע באיזו רמה וכמה בריא הוא יהיה.
        בגלל שלא עשו שום החתמה רצינית.
        בגלל שהחמישייה עדיין מבוגרת מידי וחסרת כישורים ממשיים..
        יכול מאוד שהם יוכיחו אותי אחרת (כמו כמעט תמיד)

        Reply to this comment
    • Ljos

      11. יול, 2018
      20:02

      טכנית, הוא לא החבר לסירה. זו גבריאל יוניון.
      מלו הוא החבר שאתה גורר רק כדי שיסחוב לך את התיקים, תוכלו להתעלל בו כשמשעמם ויעמוד מהצד ויצלם את החברים האמיתיים לסירה.

      Reply to this comment
  30. שחר

    11. יול, 2018
    15:36

    טרנד הזוי של חשיפת מין הילוד, לפעמים זה ממש מסיבה עם אורחים והאבא מגלה את מין הילוד(כחול-בן, ורוד-בת) עם פירוטכניקה מורכבת. יצא לי לראות ביוטיוב כמה שהלכו רחוק בדרך הכי אמריקאית שיש, שהאבא יורה עם רובה צלפים על מטרה ומתפוצץ חומר נפץ עם עשן כחול.

    Reply to this comment
  31. מנחם לס

    11. יול, 2018
    16:18

    תודה לכולם

    Reply to this comment
  32. no funny shtuff

    11. יול, 2018
    16:36

    נו, אז אמ-ב-מוטה לא יהיה ביוסטון. ביג דיל.
    הוא הוכיח שהכסף מונח על השולחן, aka פלייאוף ומאני טיים, הוא לא מסוגל להשחיל ליי אפ.
    יוסטון יסתדרו מצויין בלעדיו.

    Reply to this comment
  33. no funny shtuff

    11. יול, 2018
    16:48

    שאלה-

    רק אני אוהב את גרייסון אלן?

    Reply to this comment
    • אשך טמיר המקורי

      11. יול, 2018
      17:02

      כן.
      אתה ואמא שלו.
      בעצם, רק אתה…

      Reply to this comment
      • no funny shtuff

        11. יול, 2018
        17:48

        אשך חותם לך שבסוף העונה אתה תולה את הפוסטר שלו בחדר שלך ממש ליד הפוסטרים של ביל ליימביר, שמעון פרס, מייקל בולטון ואורית פוקס.

        Reply to this comment
        • מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

          11. יול, 2018
          18:36

          מי זה שמעון פרס?

          Reply to this comment
    • רביד אראל

      11. יול, 2018
      17:49

      אני גם

      Reply to this comment
    • עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס

      11. יול, 2018
      19:14

      גם אני

      Reply to this comment
    • מנחם לס

      11. יול, 2018
      21:50

      גם אני

      Reply to this comment
  34. קרע במיניסחוס

    11. יול, 2018
    17:00

    תודה רבה מנחם,
    לפעמים גם מליון מומחים לא רואים את המציאות כפי שהיא בגלל תפיסות מוקדמות כמו שהיה עם נפילת החומה, עליית חמאס ועכשיו מצבו הנוכחי של כרמלו

    Reply to this comment
  35. Zivke

    11. יול, 2018
    17:24

    תודה על עוד מעורב נהדר!

    מודה שחוץ מבפלייאוף כמעט לא ראיתי רוקטס העונה, אבל ממה שכן ראיתי בפלייאוף באא-מוטה היה קטסטרופה רצינית, כולל כמה החטאות ליי-אפ ואיבודים הזויים, בקיצור לא שחקן רצוי בקונטנדרית, אפילו לא בחינם…

    לגבי כרמלו, אישית מאוד מחזיק ממנו ווינר, מקווה שהעונה יחזור לעצמו.

    נ"ב – כבר הזמנתי לי טי-שירט עם ההדפס המעולה של לוני וולקר JR

    Reply to this comment
  36. תומר השני

    11. יול, 2018
    19:35

    מעורב מצויין מנחם !

    יוסטון בעונה הבאה יהיו פחות טובים העזיבות ישפיעו עליהם וצירוף כרמלו לא יעזור להם הוא לא השחקן שהם צריכים . אני מקווה בשביל הלייקרס שלא ייקחו את כרמלו גם להם הוא לא יעזור . קליפרס נראים כמו קבוצת כדורסל חביבה אבל לא יותר הם צריכים איזה כוכב וגם מאמן חדש במקום הדוק . הספרס אחרי הרבה שנים מתחילים ליפול בזכות חוזים גרועים של גאסול , גרין וגם סכסוכים אישיים קוואי כל האימפריות בסוף נופלות

    Reply to this comment
  37. דורון

    11. יול, 2018
    20:04

    שירשור יפה מאד, לדוגמא גיא ר ואיש על ההוביט הגנב הרומני, נו פאני מיקי והאשך , דיבור בין הממזר לגילרי, ועוד אחרים ורבים, צחקתי בקול, התעלתם, כולל התגובות בכתבות האחרונות.

    Reply to this comment
  38. דורון

    11. יול, 2018
    20:09

    מנחם נושא מעניין ביותר בסעיף 1 וכולכם צודקים ברצינות, על המערב תגובתו ל עמית טבול הנהדר 24 מחמאה טובה ויפה משלי

    Reply to this comment
  39. דורון

    11. יול, 2018
    20:18

    בתקווה שכולנו נפגש מתישהו, כי החיבור ושיחות כאן נהדרות, גם אם הדעות שונות, נוצרת ידידות סמויה וגלויה גם בין המתווכחים, אוהב אתכם והאתר בהחלט הכי מדהים בזכות האהבה הגדולה של כולכם לנושא, שמתובל בהומור אדיר, באהבה והצלחה לכולם

    Reply to this comment
  40. עידן

    12. יול, 2018
    00:34

    ג’יימס אניס חתם לשנתיים ביוסטון

    Reply to this comment
  41. קליי

    12. יול, 2018
    00:46

    הקליפרס נמצאים במצב טוב מבחינה כספית: מלבד החוזה של גלינארי אין להם חוזים כבדים לשנה הבאה.
    ג'רי ווסט עוד יכול לנסות למשוך את קוואי ואולי גם את קיירי ובטאלר (שהצהירו שהם רוצים לשחק ביחד) ולסגור איזה איחוד של דראפט 11

    Reply to this comment
  42. רפיקי

    12. יול, 2018
    01:38

    הקליפרס מש לא מפתיעים אותי, גרי ווסט שם זה רק עניין של זן עד שהם חוזרים להתחרות על אליפות

    Reply to this comment
  43. דדי

    12. יול, 2018
    02:38

    לא מאמין שללייקרס יש איזה שהוא עניין במלו, ולא קראתי בשום מקום טענה רצינית שיש עניין כזה.

    Reply to this comment
  44. ohad

    12. יול, 2018
    15:37

    בגזרת הרוקטס : קאפלה דחה הצעה שלהם ל85 מיליון דולר ל5 עונות,הוא ממש מחזיק אותם בביצים

    Reply to this comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *