חם מהתנור – ברוק לופז סיכם במילווקי

מילווקי הגיעה להסכמה עם הסנטר ברוק לופז, אחד השמות הבולטים בשוק. העונה האול-סטאר לשעבר קלע 13 נקודות (40.5% מהשדה, 34.5% מהשלוש) עם 4 ריבאונדים למשחק בלייקרס. הוא ירוויח 3.5 מיליון דולר לשנה אחת.

*

דווין בוקר והפיניקס סאנס סיכמו על הארכת חוזה לחמש שנים. ההארכה היא על חוזה מקסימום בו הסקורר המוכשר יכניס לחשבונו 158 מיליון דולר. בוקר שנבחר רק במקום ה-13 בדראפט 2015  השתפר משנה לשנה והפך לשחקן המוביל של הקבוצה. בעונה שעברה הוא קלע 24.9 נקודות למשחק ב–TS של 56.1% כולל 38.3% מחוץ לקשת השלוש.

*

שיקגו ,אורלנדו ושארלוט ביצעו טרייד משולש בו המג'יק יקבלו מהבולס את הפויינט גארד ג'ריאן גרנט ומההורנטס את טימופיי מוזגוב. שרלוט מצידם יקבלו בחזרה את ביסמאק ביומבו שהחל את הקריירה שלו בהורנטס וקצת הלך לאיבוד באורלנדו. הבולס יקבלו את ג'וליאן סטון שנמצא על חוזה לא מבוטח שניתן לחתוך.

*

ג'ונאס ג'רבקו שנחתך מהג'אז עומד לחתום על חוזה מינימום בווריורס ברגע שיעבור בוויברס . זו עומדת להיות התחנה הרביעית בקריירה של הפוורוורד השוודי הותיק.

*

טיילר האניקאט שכיכב במדי UCLA  ושיחק מעט עבור הקינגס בין השנים 2011-2013 נהרג בעימות עם שוטרים בביתו בלוס אנג'לס. האניקאט שהצטיין גם במדי נס ציונה בארץ בעונה שעברה בחימקי מוסקבה ירה אל עבר השוטרים שהגיעו אל ביתו בעקבות תלונה של אימו. השוטרים החזירו אש ועל פי הדיווח המשטרתי האניקאט שם קץ לחייו.

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. מוזגוב צריך להיכנס לרשימת האגדות הבאה – איזו קריירה… ממש לא נעים.
    החתמת גרבקו סותמת את הגולל על הקדנציה של זאזא בגולדן, לא? למי בליגה יש תקן פנוי לקצב בחוזה מינימום?

    1. גם ג'רבקו נפצע לפני מספר שנים בגיד האכילס והחמיץ עונה שלמה.
      האם הווריוריוס מכוונים למלחמות הטרויאניות ? ואולי לסוסים טרויאניים ?

        1. קיויתי שפיניקס לא יעשו את זה בטח לא ככה . היה לבוקר עוד זמן בחוזה למיטב ידיעתי. גיא יש לך מושג מה בער להם את זה כבר עכשיו?

          1. החוזה ייכנס לתוקפו בעונת 19/20.
            הסיבה שהוא נחתם כבר עכשיו היא שקט תעשייתי.
            הקבוצה "הבטיחה" את שחקן העתיד שלה לשנים קדימה.

            תראה כמה טוב חוזה כזה בדיוק, נתן לפליקנס.
            כל שמועת טרייד על דייויס חוסלה בטיעון המנצח –
            "GM שיטריד את דייויס כאשר נשארו לו X שנים בחוזה, יפוטר מיד…"

            החוזה הזה היה אבן הפינה לפליקנס הנוכחית שצומחת לה.

  2. לא הייתי מודע בכלל שלפיניקס יש שחקן כזה טוב. אולי עוף החול מתעורר בערבות אריזונה.
    אם הייתי מוזגוב הייתי מרגיש מחוייב לתת את הבת שלי או את הבן הבכור לבלאט. איזו אגדה מרגשת… אחת שהייתה באמת 🙂
    תודה על העדכונים

  3. אני חושב שכבר הזכרתי זאת שמשך שנים פיניקס היתה אחת מהקבוצות שחיבבתי כי עד 2008 קני – בנה של גייל – ומשפחתו גרו בפיניקס לפני שעברו לשרלוט (למעשה MESSA שהיא עיר גדולה בפני עצמה אבל נחשבת כאילו פרבר של פיניקס כי הוא גר אולי 30 דקות מהאולם), וב-20 השנים שקדמו – בקרנו בפיניקס המון והיתה לי אקרדיטציה קבועה (אפילו את האול סטאר ראיתי שם). אז הרגשתי תמיד קשר, במיוחד בימים של דן מאירלי וצ'ארלס בארקלי, ואז סטיב נאש. אז יש לי פינה חמה לקבוצה ואני מאחל לה רק הצלחה!

  4. החתמה יפה של הבאקס, והמחיר זניח, אבל נראה לי שהגזימו עם הסנטרים שם.
    יחד עם לופז יש שם כבר חמישה סנטרים, וכולם די בינוניים.

  5. החתמה טובה של הבאקס במחיר מצחיק.
    המספרים שלו ירדו בלייקרס כי בתחילת העונה בקושי שיחק ולא שידר על אותו גל עם וולטון אבל הוא עדיין אחד הסנטרים הכי טובים בליגה מבחינה התקפית,במיוחד שעכשיו הוא גם איום משלוש.

  6. מה עם ווילואמס [סלו מו] ? הוא קיבל הצעת חוזה ממפיס וסאן אנטוניו היתה אמורה להשוות אם איני טועה. דואג טיפה לדקות של כספי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט