מעורב הופס ליום העצמאות האמריקאי / מנחם לס

1. כיצד הלייקרס סגרו את הדיל עם לברון

*

לבעוט בסוס מת היא לא אחת מההנאות הגדולות שלי, אבל זה עניין של ניקוי שמי ושמירת הכבוד של הדוק.

כשכתבתי שלשום שהדיל בין הלייקרס ולברון נסגר סופית בשבת, והייתי PISSED OFF שהלייקרס ולברון לא טרחו להודיע זאת לסיקסרס כדי להוסיף כמה שיותר דראמה למעבר של לברון ללייקרס, האשימו אותי כמה גולשים וחברי צוות – כמה מהם אני מעריך כבעלי הבנה, והם אנשים יקרים לי – שאני כותב לפי הרגשתי והגיגי לבי ו'עושה' מהגיגיי עובדות..

כל הפואנטה שלי היתה מדוע לא צלצלו לבעלי הסיקסרס להודיע להם שהם טסים בחינם. לא ביג דיל, אבל מינימום התנהגות של משלמי מיסים. מאיפה אני ידעתי? קראתי זאת היכן שהוא באתר החובבים של הלייקרס לייקרנשיון כשהכנתי את 'המעורב' אבל לא טרחתי לשמור את מקור הידיעה כי לא חלמתי שזה יהפוך לעניין חשוב, ואז אחרי שעלו עלי ש'מאומה לא נסגר סופית בשבת ואתה סתם ממציא', ניסיתי למצוא את הידיעה ולא הצלחתי. היא נעלמה בין עשרות הכתבות והבלוגים והטוויטרים של 'לייקר-נשיון' ושל קליבלנד.קום – שאף הוא מקור חשוב להרבה ממה שאני כותב..

היום זה כבר הופיע בכל האתרים מבליצ'ר רפורט ועד לארי בראון וספורטינג ניוז, ובוודאי ברבים אחרים:

רמונה שלבורן היתה רק אחת שדיווחה שלברון חזר מחופשתו עם משפחתו בקריביים בשבת לפני הצהריים כדי להיות בביתו כשמג'יק הגיע לשם לסגור את הדיל. הם ישבו כמה שעות יחד בשבת עד שהכל נסגר, כולל הבאת רונדו וסטפנסון, שלשניהם היו תאקלים רציניים מאד עם לברון, ובמיוחד לרונדו שהוא ולברון ידועים כאויבים-שונאים, ומג'יק רצה להבטיח את הסכמתו של לברון. סטפנסון הוא סתם עארס דפוק בראש שנושף באוזני לברון בעת כדור ביניים.

Ramona Shelburne

@ramonashelburne

How did the Lakers close this? Magic Johnson went to one of LeBron’s houses in LA late Saturday night and met with him for several hours.

 

Ramona Shelburne

@ramonashelburne

The Lakers all planned to congregate at their facility last night for free agent calls. Magic was expected to be there. Instead he was at LeBron’s house— closing.

*******

2. "החתמת קאזינס בווריורס עושה מהלייקרס – אפילו עם לברון – 'FOOLISH"

זה לא אני האומר זאת היום. היום כל האתרים כותבים זאת. אני את זה אמרתי אתמול, לפני שכל האתרים האחרים החלו לגחך על הלייקרס עם החתמת לברון – ואז שלושת המוסקטרים-מוקיונים-עארסים עליזים (תבחר אחד, שניים, או את כל השלושה מהשלושה) – לנסות לארגנם לקבוצה רלוונטית, ולא לבדיחת הדור כפי שהגדרתי את מה שקורה שם, בשעה שלברון מסתכל על כדורגל ברוסיה (לברון אוהד כדורגל רציני ופעם עמד לקנות יחד עם דוויין ווייד את קבוצת הכדורגל של מיאמי ב-MLS).

כשקאזינס יהיה בריא, חמישיית הווריורס אינה שונה מחמישיית העולם: סטפן קרי, קליי תומפסון, קווין דוראנט, דריימונד גרין, ודמרכוס קאזינס. לברון במקום גרין ב-PF זה עניין לויכוח. לברון הוא שחקן הרבה יותר טוב, אבל גרין עלול להיות PF יותר טוב.

זוהי התפתחות אבסורדית ממש ממה שנעשה מהווריורס. כמובן שחלק גדול מהאשמה הם חוקי השכר 'הרכים' של הליגה, וכפי הנראה מאומה לא ישתנה בעתיד הקרוב. כמובן שהמזל שיחק למה שקרה בווריורס כי איש לא חלם לאיזה שחקן הגנה עליון יתפתח גרין להיות, וגם ת'ומפסון לא הראה ניצוצות גדלות בשלוש שנותיו בוושינגטון סטייט. ז"א הוא היה טוב, אבל איש לא חלם שהוא יהפוך לטוב ביותר!

גיד האכילס של קאזינס מהווה סימן שאלה, אבל היום ישנן התפתחויות מעודדות בטיפול בפציעה, כולל ניסיונות ראשונים בהשתלת גיד מחלק גוף אחר, מגווייה, או אפילו התחילו ניסיונות ב-'גידים' מלאכותיים, כשהמעודד ביותר הוא ה-Polyethylene Terephthalate. כמובן שהניהנים מזה יהיו בניו של קאזינס – אם ייפצעו – אבל חשבתי שזה חשוב להזכיר.

אני נשבע לכם שאפילו לכתוב קרי-תומפסון-דוראנט-גרין-קאזינס כחמישייה עולה בקבוצת NBA מרגיש לי ביד כמו בדיחה עצובה. אפילו עם 70% מיכולתו, קאזינס מוסיף DIMENSION חדש לחלוטין למשחק שלא היה להם אף פעם: סנטר גדול המסוגל לשחק עם גבו לסל, לקלוע מכל אזור הצבע, וכשלסטף, קליי, או דוראנט ישנם קוצים בידיים מקקטוס שאכלו בטיול במדבר נבאדה, הוא יכול לשלשל את השלשות במקומם.
תראו. כשהוא בריא, קאזינס הוא הסנטר הטוב ביותר בעולם, ומוטב שג'ואל אמביד יישב בשקט ולא יעשה עלי טוויט מצחיק כי כל מה שעשיתי היה להביע את האמת לאמיתה. לקאזינס אולי חסרה הברגה אחת במח אבל הוא שחקן-שחקן! ישנם רק 8 שחקנים בכל ההיסטוריה של העולם שסיימו עונה עם 25 נק', 10 ריב', ו-5 אס'. קאזינס עשה זאת ב-48 משחקים בעונה שעברה, שהרפרנס מחשיב כ'עונה'.

ידוע שגיד אכילס גרוע היא אחת הפציעות האורטופדיות החמודות ביותר, ובמיוחד לגוף של 125 ק"ג אבל לווריורס ישנו צוות רפואי שיודע קצת יותר מכל אחד מאיתנו, ושכל יש שם לא פחות מאשר כאן…

באותו זמן שהווריורס שיחקו אותה, הלייקרס החלה לעשות צעד מטומטם אחד אחרי השני, כשהחתימו את ג'באל מגי, סטפנסון על 4.5 מיליון, KCP על 12, ורונדו על 9 מיל, בשעה שנתנו את ג'וליוס רנדל, שהוא טוב יותר מכל אחד שהלייקרס הביאו, וברוב העונה שעברה היה הלייקר הטוב ביותר בקבוצה.

והיום יצאה ידיעה שהלייקרס עומדים לעשות מרונדו הפוינט גארד הפותח. הנה יש להם פוינט גארד צעיר, בחירת דראפט שנייה שלהם שלא מסוגל לקלוע, והם מביאים PG בצד השני של הגבעה שקולע אפילו יותר גרוע מלונזו!!!

GO FIGURE. זאת הלייקרס בשבילכם, קבוצה שמג'יק החכם עומד להחזיר 6 שנים אחורנית אחרי שעמדה עם רגל אחת מחוץ לבור הצואה, והחתמתו של לברון היתה אמורה להוציאה טוטאלית משם, ואפילו לתת לה מקלחת טובה..

.

3. מה, בשם אלוהים, הלייקרס עושים? הורסים מסורת נפלאה של 80 שנה!

את הסיפור  אנחנו יודעים. הם הביאו את לברון, ואז הביאו חזרה את KCP, את לאנס על ROOM EXCEPTION, את מגי על ONE YEAR MINIMUM DEAL, ואת רונדו לעונה אחת עבור 9.

היתה להם קבוצה עתידית מלאה בצעירים מצויינים בדרך להתפרצות גדולה. פתאום הביאו וותיקים – הייתי אומר חצי נורמלים במקרה הטוב – שבאו ויתחילו לנשוף לצעירים בצוואר, לדרוש דקות, והלייקרס הפכה בצ'יק אחד לקבוצה מבוגרת עם גיל ממוצע בין הגבוהים מכל הקבוצות. יש להם שחקנים ברוסטר בני 33, 35, 32, 33, 30, 30, 32, ואחד בן 27 – לאנס סטפנסון – שלא חשוב בן כמה הוא, הוא יביא DISASTER. אל תחכו שאחבר שמות לגילים. לכו לרוסטר ותמצאו אותם בעצמם.

הנה ,תריסר שאלות ללייקרס:

1) לברון ורונדו שונאים אחד את השני שנאה יסודית, בסיסית, אמיתית. זה התחיל כשלברון הגיע למיאמי ב-2010 ונמשך 4 שנים תמימות בעונה הרגילה ובפלייאוף. אז מה, פתאום הם יהפכו לאוהבים? זה לא עובד ככה אצל אנשים מבוגרים.

2) לברון כינה את לאנס סטפנסון בכינויים הכי מעליבים כמו 'דפקט' ו-'מקרה מנטלי'. אותו דבר כמו עם רונדו. לברון לא יהפוך לחבר שלו. הוא יסבול אותו במקרה הטוב.

3) עם מי יתחבר ג'באל מגי 'הפילוסוף' (שסיפרו לי שהוא וקרובת משפחה של מדונה  למדו קבלה ביחד) ומי יישב לידו בטיסה למזרח? ברוק לופז? השניים הלכו מכות כשמגי שיחק בדנבר. אולי לואל דנג? – כן! זה יהיה צמד-חמד למשחקי חוץ. דנג הוא איש חושב, כמו מגי..

4) עם מי ידבר לברון בטיסות ארוכות למזרח? עם קוזמה? אולי לונזו? מה שהלייקרס חייבת זה לשכור "פסיכולוג חברתי". יש דברים כאלה. כנראה שלברון יישב ליד לוק וולטון וישוחח איתו על עניינים שברומו של עולם, כגון איזה סוג של מריחואנה גדל טוב ביותר באקלים של L.A .

5) למה לתת לסטפנסון ROOM EXEPTION? (רום אקספשיון הוא מיד-לבל אקספשיון המרשה לקבוצה לפעול תחת הסף להחתים שחקן חופשי; במקרה הטוב ביותר רום אקספשיון יכול להיות לשנתיים עם עליית משכורת של 4.5% לשנה)? למה להביא אותו בכלל אם יש לך את ג'אש הארט, אלא אם כן אתה מוכן לתת אותו ואת אינגראם, ושתי בחירות דראפט עבור לינארד? אני בטוח שלברון יאסור על וולטון לאפשר לסטפנסון לשחק איתו, והוא ישחק רק ב-4-5 דקות שלברון לא משחק בהן. מג'יק לא היה יכול לחשוב על שחקן נורמלי חופשי אחר בגובה 1.93-1.96מ' שיתאים יותר להיות ROLE MODEL לצעירים מהסטפנסון הדפוק הזה?

6) מה פתאום הביאו את ג'באל מגי?

בווריורס אפילו דדי היה נראה טוב. אף אחד לא שם לב למגי אז היו לו כמה תנועות לא רעות. אבל העבר שלו כשחקן ממלא את שקטין א פול לשנים רבות כמספק הצחוקים מס' 1 בליגה. הוא היה תלמיד טוב, אבל יש לו פרצוף של אהבל, הוא מדבר כאהבל, וכנראה שהוא אהבל. עכשיו ללייקרס יש את מוריץ ווגנר, הגרמני הצעיר ממישיגן עם ה-2.14 מ' שלו שהיה יכול להיות נפלא עם לונזו, קוזמה, אינגראם והאחרים. עכשיו מוריץ הצעיר יחמם את הספסל, ויחכה שוולטון יחליט מה לעשות עם ברוק לופז (2.14), איביקה זובק (2.16), צ'נינג פריי (2.13), ואסור לשכוח שגם לואל דנג יושב על הספסל עם ה-2.07 שלו. אם תפקידו לעשות כמה סקרינס ללברון, לא הייתי חולם להביאו.

אבל יש!!! נפל לי האסימון! מג'יק הביא אותו לעשות כמה דאנקים מסחררים, שואו-טיים לכוכבי הוליווד המאמינים שמי שעושה דאנקים יותר מהממים, הוא שחקן יותר טוב.

בכסף שמשלמים לו הייתי מביא איזה קלעי מצויין מה-3. יש כאלה בין 'המשוחררים'.

7) על מה ולמה הביאו את ראז'ון רונדו? יש ללייקרס פוינט גארד עם מסירה מצוינת, צעיר נייד ואתלט מצויין שניבאו לו עתיד מזהיר. הצרה שלו שהוא לא מסוגל לקבור שלשה בסן פרננדו וואלי השכן. אז מה עשו? הביאו PG שהוא  בן 32 – מוסר מצויין, אבל איבד המון ממה שהיה לו בבוסטון, והוא לא מסוגל לקבור שלשה באוקיאנוס הפסיפי.

אז מה תכניתו של מג'יק? לצוות על וולטון שלונזו בול יישב על הספסל וילמד מרונדו? הוא יהרוס את לונזו, ואביו יגרום למהומות. וזה אותו מג'יק שהצהיר שלונזו הוא "הפנים החדשות של הלייקרס החדשה". בול-שיט. כן, קבוצה חדשה, אבל מלאה בדפוקים בראש מבוגרים!

לברון אוהב שחקנים חכמים ורונדו הוא שחקן פיקח. אבל לברון לא אוהב אותו. ישנן עתה בקבוצה הזאת כל כך הרבה כוחות מנטליים בלתי נראים המושכים לכיוונים שונים שללייקרס הזאת ישנו סיכוי להיכנס להיסטוריה  כ"קבוצה חולת הנפש והמטורללת מס' 1 בהיסטוריה של הספורט!"

נ.ב: אם קאווי לינארד מגיע – עוד אחד שחסר לו בורג בראש – ייתכן שרונדו יסתדר איתו. אבל אם הוא לא מגיע, רונדו יהיה חולי רע יותר מחבל הצלה.

8) לתת ל-KCP חוזה על 12 מיליון??? האם הם מטורפים או מה?

9) האם מישהו דיסקס משהו עם לוק וולטון? אני מתערב שאפילו לא טרחו להודיע לו מה התכניות. הוא ילד בעצמו, משהו ברמה של קוזמה עם עוד איזה 15 שנה, אבל הוא כזה NON ENTITY שאני ממש מרחם עליו שפתאום הוא חייב לארגן חבר אסטרונאוטים, כל אחד מעורבל יותר ממשנהו, ולארגן את הבליל הזה לקבוצת כדורסל שמומי ודקסטר יהיו גאים בה (דדי ייעלם מהבמה כבר מזמן ולא נשמע ממנו עד העולם הבא).109) האם בכל הערב-רב הזה של צעירים וזקנים, בולבולים ו-אני מודה – כמה רגילים ישנו שחקן אחד המסוגל לקלוע מה-3? לא שניים! א-ח-ד! בימים האלה של קבוצות החיות ונושמות מה-3, לקבוצת האגמים מעיר המלאכים – 'עיר מלאכים מיי אס – אין אפילו קלעי אחד לרפואה השווה את משקלו בתבן. קייל קוזמה הוא הקלעי הגדול של הלייקרס הגדולה עם 36.6%. אר יו קידינג מי?

10) מה בקשר לכימיה קבוצתית ורגש אחדות? כל קבוצה מנצחת היא קבוצה בה ישנה חברות מהשחקן הראשון עד האחרון. היכן יכולה להיווצר בלייקרס כימיה כשחצי הקבוצה היא בגיל 30+ והחצי השני בסביבות ה-20, וכמה אפילו לא בני עשרים! שני גושי שחקנים שאין להם והוא זה אחד עם השני, ובמיוחד שבחלק הג'ריאטרי, חצי מהם היו יכוליםלהיות חולים רגילים במחלקה לרפואת הנפש ב-UCLA UNIVERSITY HOSPITAL!

(הרגע נודע: לברון ימשיך לשחק עם מס' 23 לכבוד השחקן שהוא מעריץ מכולם – מייקל ג'ורדן!)

הקבוצה של מס' "11" היא קבוצה שתסיים 44-38, ותילחם בשיניים על מקום 8 בפלייאוף. לברון ייראה עייף, מתוסכל, ומיואש. רם מירובסקי, גולש צעיר בן 14 מקרית שמונה שהיה במפגש הופס ושם ראה את דדי, מדווח שהוא היה עם משפחתו בטיול באוזבקיסטאן, וראה את דדי עם זקן ארוך, נועל סנדלים תנ"כיות, מכנס קווקזי, יושב עם כינור בשוק ירקות עם דלי קטן לטיפים, ומנגן מוסיקה של Mutavakkil Burhonov.

תנחשו מי זה דדי (לפני שראו אותו עם הזקן, הכינור, והדלי בשוק באוזבקיסטן)

*

12. מה יקרה כשהקבוצה תתחיל להראות סימני חולשה, וההפסדים יחלו להוות עלבון למסורת? כיצד הלייקרס תוכל לצאת מבור הצואה שמג'יק והמנכ"ל הכניסו אותה אליו בחמשת הימים האחרונים? הישנה דרך החוצה מלבד לחכות לעונה הבאה ואז לנסות לעשות משהו, כשלברון כבר בן 35.5?

4. האם טריי יאנג הוא טראבל-מייקר?

(מספורטסנאוט)

*
טריי יאנג אמור להיות סטפן קרי מספר 2?
אטלנטה האמינה בהייפ ובחרה בו בבחירה מס' 5 בדראפט. המספרים מאונ' אוקלהומה היו משכנעים – 27.4 נק', 8.7 אס', וריינג קליעה מאזור חיוג אחר.
הנה שני ניסיונות השלשה הראשונים שלו בליגת הקיץ מיום שני – איירבולים מארץ האיירבולים.

אחרי ההחמצות הוא השתולל כילד קטן, האשים את כל העולם, ולא הצליח להירגע אפילו כשניסו לומר לו להירגע, הנה שני נסיונותיו הראשונים לשלשות. יהיו עוד אלפים.
הוא סירב להירגע, ואץ לחדר ההלבשה מרוב כעס ותסכול.
היי. הרבה לוקחים זאת כסימן שלילי של טראבל מייקר? אני לוקח זאת כסימן חיובי של שחקן היודע שהוא מסוגל לקבור שלשות כאלה בעיניים עצומות, והוא PISSED-OFF AT HIMSELF!

5. המצב הכספי של הקבוצות

TEAM 2018/19 2019/20 2020/21 2021/22 2022/23
1. Miami $145,719,272 $117,403,506 $23,064,195 $11,615,328 $0
2. Toronto $126,197,790 $121,772,585 $38,605,927 $11,615,328 $0
3. Washington $123,108,292 $108,143,594 $98,065,013 $43,848,000 $0
4. Oklahoma City $117,150,362 $85,778,137 $68,128,088 $0 $0
5. Charlotte $114,854,146 $90,486,907 $42,546,164 $0 $0
6. Detroit $111,759,243 $101,588,043 $65,347,770 $38,957,028 $0
7. Portland $111,299,249 $101,608,014 $63,825,534 $2,844,429 $2,844,429
8. Memphis $109,293,726 $91,764,715 $34,502,130 $0 $0
9. Minnesota $108,431,021 $82,320,840 $46,287,640 $0 $0
10. Boston $107,433,526 $85,864,834 $34,279,942 $92,857 $92,857
11. Milwaukee $106,776,383 $71,582,508 $39,706,659 $0 $0
12. Denver $106,424,782 $31,880,382 $19,160,714 $20,482,143 $0
13. Cleveland $106,358,776 $101,659,473 $0 $0 $0
14. Golden State $105,231,013 $85,576,661 $43,006,362 $45,780,966 $0
15. New Orleans $96,951,247 $75,179,453 $54,882,886 $27,020,000 $0
16. New York $95,465,390 $59,407,165 $18,975,000 $0 $0
17. Brooklyn $91,848,207 $23,974,787 $0 $0 $0
18. San Antonio $87,907,985 $75,758,321 $37,285,714 $0 $0
19. LA Clippers $86,772,357 $33,852,599 $8,000,000 $0 $0
20. Utah $85,253,561 $45,147,026 $36,138,918 $0 $0
21. Atlanta $82,116,540 $57,990,783 $15,500,000 $0 $0
22. Orlando $80,603,806 $46,950,000 $17,000,000 $0 $0
23. Sacramento $80,098,149 $17,096,426 $0 $0 $0
24. Houston $79,026,131 $88,265,286 $50,322,487 $0 $0
25. Indiana $77,276,230 $25,487,360 $23,245,400 $2,245,400 $0
26. Phoenix $76,876,356 $28,072,270 $11,750,000 $12,690,000 $0
27. Philadelphia $71,904,175 $38,551,219 $41,138,345 $12,975,471 $0
28. Chicago $60,104,775 $22,188,883 $7,529,020 $0 $0
29. Dallas $59,891,831 $35,361,887 $0 $0 $0
30. LA Lakers $37,948,271 $20,876,040 $0 $0 $0

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
151 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
יונתן שגב
יונתן שגב
04/07/2018 5:55:28

מעורב משובח מל. איזה כיף שלברון עבר ללייקרס. רק בשביל הכתיבה הזו! זה מוציא ממך את המיטב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/07/2018 6:04:29

תודה דוק, מעולה כרגיל ומדויק להפליא.
מ שאנו רואים בלייקרס זו תאונת רכבת שירדה מהפסים, צללה לאגם מהגשר, ונכנסה ביאכטה.
מג'יק ממצב את עצמו כחסר מושג באופן קיצוני, אידיוט שהורס את כל מה שנבנה שם עם חיוך.
הוא היה כישלון מהדהד בקדנציות האחרות שלו בתפקידי קודקוד אבל זה היה מזמן ונשכח לו.
ממש כמו שאייזיאה תומאס היה רכז ענק ו-GM מביך, ככה גם מג'יק, רק עם יותר שואו וחיוכים.

להביא את רונדו וסטיבנסון ללברון זה מטורף.
לא רק בגלל הבעיות העצומות ביניהם ובגלל האישיות החזקה והבעייתית, גם כדורסלנית זה פשוט הפוך מסגנון משחקו .
רונדו בלי קליעה וצריך את הכדור ביד, וכמו לברון מסוגל לשחק רק בשיטה שלו.
מהמר שהוא יגמור כמו אייזאה הקטן בקליבלנד.

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2018 16:22:46

תודה אשך!

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 6:07:42

שכחתי בכלל שליגת הקיץ מתחילה, עד שאתמול זיו כתב על המשחק של הלייקרס
(אני מעודכן לפי הלו"ז של הסאנס…),
אבל על המשחק השני של יאנג בליגת הקיץ, אני יכול לכתוב –
זוועה.
ברור שאי אפשר להסיק הרבה ממשחק אחד בקיץ.
לטוב, או לרע.
אבל נקודתית, יאנג שיחק כדורסל רע. זרק יותר מדי, החטיא המון (לא סגור על המספרים, אבל זה מרגיש כמו 25% – 30% מהשדה),
ולא ממש ניהל משחק.

במדי הספרס, דריק ווייט נראה כמו גבר ליד ילדים. רמה אחרת.

תודה, מנחם.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/07/2018 6:15:42
הגב ל  גיא רוזן

לא ראיתי, אבל דרק ווייט פוטנציאל נהדר שיובש כרגיל ע"י פופ.

zivsvision
zivsvision
04/07/2018 12:23:03
הגב ל  גיא רוזן

הלילה ראיתי שוב את המשחק מול הווריורס
תובנות:
באגלי היה חלש בהתקפה אבל הראה ניצוצות בהגנה.
פרנק מייסון לא מספיק טוב בשביל להיותרכז מוביל בנבא
גסטין גקסון נראה מצוין אחרי שאתמול נראה חושך

בווריורס גורדן בל – עבד על קליעה הקיץ וזרק הרבה מחצי מרחק ומשלוש והוא נראה טוב.
אוונס , הרוקי של הווריורס נראה סולידי מאד

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 6:14:51

התנצחות על הפרשנות של העובדות, היא מיותרת לחלוטין.
אבל זה כבר ידוע שאני (כמעט ו)מעולם לא פוסח על ההזדמנות לצאת קטנוני –
הפגישה של מג'יק עם לברון התנהלה בדיוק כמו שתיארת.
למעט העובדה שהעסק היה סגור סופית בדיוק באותו רגע בזמן שפורסם שהעסק סגור סופית.
אחרי הפגישה עם הסיקסרס.
הסיקסרס הגיעו לפגישה כאשר הם יודעים שהם לא פוגשים את לברון, אלא את נציגיו.
הם ידעו שלברון נפגש פנים מול פנים, רק עם מג'יק.
פגישה שכזו,, קבוצות אחרות ניסו להשיג, ונכשלו (דנבר, לדוגמה).
ברור היה לכל שזה לונג שוט, אבל הם ניסו. סחתיין.

אחרי הפגישה לברון קיבל את ההחלטה, וההודעה יצאה.
זה עד כדי כך פשוט.

זה נכון שמג'יק, מהצד שלו, סגר את העסקה באותו מפגש עם לברון.
זה לא משנה את הטיעון שהמשפט "הלייקרס ולברון לא טרחו להודיע זאת לסיקסרס כדי להוסיף כמה שיותר דראמה", חוטא לעובדות כפי שאנו מכירים אותן.

Ish
Ish
04/07/2018 13:03:17
הגב ל  גיא רוזן

טכנית זה עדיין לא סגור. תמיד אפשר לדוגמה לכלוא את לברון ואת פול ג'ורג' בבית נסתר עם כריס פול ולהפעיל עליהם לחץ עד שהם משנים את דעתם וחותכים באיזה שלא יהיה אחר.

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2018 16:24:44
הגב ל  גיא רוזן

אתה לא קטנוני. אתה פשוט אף פעם לא מוותר. צמד-חמד עם עידו. מה שמציל אתכם זה הידע המופלג (ברצינות!) של שניכם שמכפר על כל העבירות!

שמעון
שמעון
04/07/2018 6:19:17

חברים 2 אולסטארים עוד יגיעו לליקרס עד הפלייאוף. תרגעו. לברון לא ישחק עם לונזו וקוזמה ולא בשביל זה הגיע. פופ הוא שחקן נחמד שעושה הגנה טוב מתאמץ וגם לא רע בהתקפה. בהחלט אופציה 4 או 5 בקבוצה שאפתנית. לא רואה בעיה עם החתימה שלו. לא חושב שליד לברון טייריק היה עדיף כי טייריק זה שחקן שצריך את הכדור אצלו ולא שחקן של תנועה. ההחתמה של סאיבנסון זה נטו החתמה של לברון. לברון מעריך את הטראש טוק שלו עליו ויכולותיו ובמחיר של 4 מיליון הוא סבבה לגמרי ותכלס לברון הביא אותו רק בשביל דוראנט ולא מעבר. רונדו זה עוד שחקן שלברון רוצה את הערסיות שלו בפלייאוף אבל רונדו לא ישרוד שם ומקרה איזייה יחזור על עצמו. אין לו מה להציע ליד לברון החתמה איומה ונוראית. תחושת בטן שקווין לאב מסיים בלייקרס עד הפלייאוף. הספרס משחקים מי שולף ראשון מול הלייקרס מצב שרע לשני הצדדים כי הלאברג מתמעט מיום ליום. ליליארד מאד מתאים ליד לברון ולברון בטוח מפעיל עליו לחצים כבדים ואם יש מוח לליארד הוא יבין שאין לו מה לחפש בפורטלנד אם הוא רוצה להיות בקונטנדרית. משהו בסוף יגיע לליקרס מהאולסטארים אל תהיו בלחץ. יש עוד המון זמן והסגל עוד ישתנה לקראת הפלייאוף.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 6:23:02
הגב ל  שמעון

שמעון, בוקר טוב.
יש לך עדיין הזדמנות ללכת על האמונה שלך, ולנסות להרוויח בורגר + בירה.
אני אומר שללייקרס אין עוד 2 אולסטארים (ההגדרה של אולסטאר: שיחק משחק אולסטאר 1 לפחות ב-3 השנים האחרונות, או נבחר לאחת מחמישיות העונה ב-3 השנים האחרונות) לצדו של לברון עד לפלייאוף.
הולך?

שמעון
שמעון
04/07/2018 6:24:49
הגב ל  גיא רוזן

קמבה ווקר וסי מקולום נחשבים אצלי לאולסטארים בהחלט. אבל לא גיא אני אחכה לראות מה קורה עם קאווי קודם.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 6:29:27
הגב ל  שמעון

חחחח
זה משעשע. בעיקר בגלל שאתה הראשון שהציע התערבות…
("אני כל כך משוכנע שיגיעו 2 אולסטארים, שאני מוכן להתערב מיד אחרי שהראשון מביניהם יגיע…!")

אני מסכים –
מקולם וקמבה ווקר גם אצלי אולסטארים.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 6:32:54
הגב ל  גיא רוזן

גם רונדו…

שמעון
שמעון
04/07/2018 6:33:24
הגב ל  גיא רוזן

קוראים התפתחויות. אני רוצה לראות אם קאווי מגיע ואז נתערב בהחלט שעד הפלייאוף יהיה אולסטאר נוסף בקבוצה.

שמעון
שמעון
04/07/2018 6:33:55
הגב ל  גיא רוזן

קורות התפתחויות.

שמעון
שמעון
04/07/2018 6:34:40
הגב ל  גיא רוזן

רונדו אולסטאר כמו שדריימונד גרין אולסטאר. כלומר לא.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 6:40:05
הגב ל  גיא רוזן

לא רוצה, לא חייב. קצת מאכזב לנוכח האמונה היוקדת, ולאור העובדה שבמקור אתה הצעת התערבות…
אבל אני אתגבר.

שמעון
שמעון
04/07/2018 6:55:55
הגב ל  גיא רוזן

גיא אני עמיד לפאסיב אגרסיב 🙂

הייט אשברי
הייט אשברי
04/07/2018 8:11:02
הגב ל  גיא רוזן

דונקי אולסטאר לכל דבר . אתה ממשיך לקשקש את עצמך לדעת .

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 6:25:57
הגב ל  שמעון

לברון יכול להפעיל כמה לחץ שהוא רוצה על לילארד זה יהיה די מיותר. לילארד בטח מת לבוא ללייקרס. זה לא תלוי בו אלא בקבוצה שלו.

שמעון
שמעון
04/07/2018 6:39:00

סה תלוי רק לליארד בא אליהם ואומר אני רוצה טרייד לליקרס אתה חושב שישאירו אותו בקבוצה אם הוא לא ירצה לשחק ואם יקבלו עליו את אינגראהם וקוזמה?

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 6:22:08

מנחם חבל שאתה מתעקש על משהו שהוא פשוט ללא נכון. מג'יק הלך לסגור עניינים באופן אישי כדי לודא שלברון לא מחליק להם מהידיים כמו פול ג'ורג'. הפגישה בין השניים הייתה מצויינת וכנראה גם תרמה להחלטתו של לברון.
אבל מג'יק לא עזב את ביתו של לברון עם הודעה על חתימה בלייקרס או עם סיכום על השחקנים אותם יביאו לצידו.
הלייקרס קיבלו את ההודעה מלברון על החתימה מייד ללפני שהיא פורסמה לציבור ביום ראשון.
אתה מוזמן לקרוא על זה כאן:
http://www.latimes.com/sports/lakers/la-sp-lakers-lebron-james-20180701-story.html
וכאן:
https://www.si.com/nba/2018/07/02/lebron-james-lakers-cavaliers-nba-free-agency-magic-johnson
וכאן באתר עבורו שלבורן כותבת:
http://www.espn.com/nba/story/_/id/23967725/lebron-james-joining-los-angeles-lakers-4-year-1533-million-deal

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2018 16:29:47

שמעתי עידו. סיימנו, אוקיי?

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 16:38:42
הגב ל  מנחם לס

כן.

שמעון
שמעון
04/07/2018 6:23:01

אהה ונאיבים שכמוכם לברון סגר בלייקאס עם מגיק בפגישה שלא ידעתם עליה באוגוסט 2017. עלאק ביום שבת מהקריבים. החתימה נסגרה ביום שבת כמו שקאזינס לא קיבל הצעות חח. בתקשורת מפרסמים רק מה שרוצים שתשמעו. מה שלא רוצים שתדעו לא יתפרסם. ראו מקרה קאזינס בלוחמים.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 6:27:34
הגב ל  שמעון

אתה פשוט ליצן. גם כדור הארץ שטוח והממשלה מפזרת כימיקלים בשמים כדי לשלוט בהמונים.

שמעון
שמעון
04/07/2018 6:31:27

ממש קל להאכיל אותך בטוויטים של מה שרוצים שתשמע אה? חח. אין לך מושג מה הולך מאחורי הקלעים בכלל. אתה בטח מאמין גם לפוליטיקאים הרי הם אמרו 🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 6:35:27
הגב ל  שמעון

אהה כי לך יש? יש דיווחים מעבר לטוויטים. אז או שאנחנו רוצים להסתמך על כתבי ספורט שהם המקור היחיד שיש לנו. או שאנחנו יכולים להתעלם מהכל ולהמציא מה שבא לנו.
אני בהחלט יודע מה הגישה שלך.

דה שוט
דה שוט
04/07/2018 11:55:22

אני בעד להמציא מה שבא לנו.

בילבו באגינס
בילבו באגינס
04/07/2018 11:20:56

גילרי שכחת את הכדורים היום?

שעיה
שעיה
04/07/2018 6:37:06

אני מאוכזב שהלייקרס הכחידו את מה שנותר שם בשנה שעברה. בחצי השני של העונה הם היו קבוצת פלייאוף במערב. חבל.
נהנתי מאוד שנה שעברה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/07/2018 9:46:12
הגב ל  שעיה

100+

שעיה
שעיה
04/07/2018 6:40:46

לגבי לנארד, כל הדרכים מובילות לטרייד ראש בראש עם באטלר.
שתי הקבוצות יודעות בוודאות שהכוכב הנוכחי לא ישאר. שתיהן יקחו סיכון עם כוכב חדש לשנה שאולי אולי ירצה להישאר. באטלר ישאר בספרס בסבירות גבוהה לדעתי. טיבודו ישחק את לנארד עם דקות לשלוש עונות. אני בעד.

שמעון
שמעון
04/07/2018 6:55:00
הגב ל  שעיה

חחח גדול.

רפיקי
רפיקי
04/07/2018 10:17:39
הגב ל  שעיה

טרייד עם בוסטון תמורת בראון ורוזייר שווה יותר לספרס

Benjo
Benjo
04/07/2018 6:45:35

מעורב מעולה ואין מילה אחת שכבת פה שאני לא מסכים איתה. קשה לי להסכים עם האמירה על "ההזדמנות" ופגישה מתוך נימוס עם הבעלים של פילי. המהלך הזהמתוכנן כבר המון זמן והתחיל לרקום עור וגידים כשלברון פינה מקום עבור השכר שלו בלייקרס כשהעיף משם את נאנס וקלרקסון. המהלך הזה הוא לפחות בעייתי (לא רציתי לכתוב מגעיל) לא רק על פני השטח והיו לו השלכות על דברים שאף אחד לא טרח לציין לא כאן ולא שם: ראשית מתוך חשיבה על עתידו שלו הוא הקריב את העונה הקודמת של קליבלנד ועשה צחוק מהכספים שגילברט משלם שם. כי המטרה לא היתה לעשות טרייד שיעזור לקליבנד להתחרות על האליפות ולהביא את השחקנים הכי טובים בנמצא. אלא לפנות שני חוזים מהליירס בגובה שכר מתאים ללא קשר למידת ההתאמה שלהם לקליבלנד אלא רק למידת ההתאמה לתוכניות העתידיות שלו. אם המהלך מתוכנן כל כך הרבה זמן האם איזה פגישה על כוס קפה עם הבעלים של פילי ברגע האחרון יכולה להיות רלוונטית? אני מתקשה להאמין וכל מי שטוען אחרת… (אנשים שהם לא ילדים קטנים ומבינים איך העסק עובד) נו טוב לא נרחיב. רק שאלה: . נראה למישהו פה שטיפוס כמו לברון מתכנן מהלך במשך כמעט שנה ובסוף מקבל החלטה "ספונטנית" ללכת לפילי?? זה קשקוש.
לגבי הלייקרס ההזויים כל מילה בסלע . היתה להם קבוצת צעירים נפלאה שעלולה להיות מפורקת בשביל חבורת הווטרנס הדלוחה הזאת. במקום לשלם לשלושת המוסקטרים האלה היה אפשר לשלם לרנדל למרות שברור לי שיכול להיות שהוא התעקש על המקס ולכן לא קיבל אותו (בצדק) .. שורה תחתונה הוא הסתפק בפחות.
תודה על המעורב מנחם

שמעון
שמעון
04/07/2018 7:00:03
הגב ל  Benjo

לגמרי אבל זה נסגר הרבה לפני הטרייד. קיירי לא בירש לעזוב סתם כי הוא לא אוהב את לברון. הוא ידע שזה בא. כתבתי את זה בזמנו בזמן אמת בקיץ 2017. גם גילברט הבין את זה יותר מאוחר. הטרייד לדעתי לא היה מהלך של לברון ולא שאלו אותו בכלל אלא נטו מהלך של גילברט ואף אחד מהשחקנים שהגיעו לא ישארו שם לאורך זמן. זה היה ניקוי אורוות ליום שאחרי לברון. מי שידע את זה אלו הלייקרס שהציעו את הטרייד כנראה בשביל לעשות את זה. לא יודע אם גילברט קלט את זה בזמנו.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 7:01:53
הגב ל  שמעון

גילברט לא ידע שלברון עוזב?
זו באמת בדיחה.
אתה באמת חושב שרק אתה מודע למתרחש ב-NBA?

שמעון
שמעון
04/07/2018 7:43:14
הגב ל  גיא רוזן

גילברט ידע קצת אחרי קיירי. בטח שידע. לא בטוח שידע שזה לליקרס ועושים עליו מערוף או שהוא ידע והוא ולברון סגרו משהו ביניהם לא יודע.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 8:00:40
הגב ל  שמעון

אתה ממציא דברים.
אחת הסיבות לעזיבה של קיירי זה שגילברט שקל להעביר אותו בטרייד,
ודרש מלברון התחייבות להמשיך בקאבס בתמורה.
(טרייד שהיה שולח את קיירי לסאנס, ומביא לקאבס את בלדסאו וג'ורג')

לברון סרב. קיירי למד על הטרייד, ודרש לעזוב.

(גם דעתי היא שסיבה מרכזית לעזיבה של קיירי זו ההחלטה להקדים תרופה למכה)

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 7:00:10
הגב ל  Benjo

Benjo,
בשנים האחרונות אפשר בהחלט להאשים את לברון על שבחש בקלחת.
ההתערבות שלו הייתה פומבית, והשפיע על מצבה של הקאבס (ועל הכיס של גילברט).
הדוגמאות הבולטות הן החוזים של ג'יי אר ותומפסון.

אבל מהרגע בו גריפין עזב,
ללברון הייתה 0 השפעה על טריידים, על חוזים, ובכלל, על כל מה שמתרחש בקבוצה שהוא לא על הפרקט.

לכתוב:
"לברון פינה מקום עבור השכר שלו בלייקרס כשהעיף משם את נאנס וקלרקסון",
זה לחטוא לעובדות.

שאר המסקנות שנובעות באותה טענה, כאמור מסתמכות על טענה נטולת אחיזה למציאות.

לגבי השאלה איך הפגישה עם בעלי הסיקסרס יכולה להיות רלוונטית?
אם לדוגמה הם אומרים לו שקאוויי בקבוצה, ושההודעה על הטרייד תצא מיד אחרי שהוא יודיע שהוא בסיקסרס.

שעיה
שעיה
04/07/2018 7:32:30
הגב ל  גיא רוזן

איך אתה יודע שללברון לא הייתה השפעה על טריידים אחרי שגריפין הועזב? הרי גם לפני הטריידים האלה הוא התבטא בפומבי על הצורך בחיזוק

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 7:57:14
הגב ל  שעיה

אני עוקב אחרי הקבוצה. דווח בהמון מקורות שהיה נתק בין גילברט ללברון, ושגילברט הוא זה שמוביל את כל מהלכי הדדליין של הקאבס.

בנוסף, יש את שאלת השכל הישר.
רוב גולשי הופס ידעו, אני ידעתי, כמעט כל עיתונאי ידע, וכן, גם גילברט ידע –
לברון עוזב.
אתה באמת חושב שהוא נתן ללברון להתערב בניהול?

https://www.sbnation.com/2018/2/6/16981622/lebron-james-dan-gilbert-cavaliers-trade-rumors-relationship-fractured-nba-news-lmao-cavs

כתבה כמו זו, ממקורות שונים, אפשר למצוא בשפע.
אני אשמח לציטוט שמלמד אחרת.

שעיה
שעיה
04/07/2018 8:43:09
הגב ל  גיא רוזן

תודה. אתה כנראה צודק.

Benjo
Benjo
04/07/2018 8:49:19
הגב ל  גיא רוזן

גיא אין לי שום ציטוט שמלמד אחרת. רק השכל הישר. הקבוצה לא תיפקדה והעיפו חצי קבוצה. גילברט בשנה שעברה בחלון הטריידים עדין פינטז על אליפות וואולי גם על מה שזה שישאיר את לברון אם יצליח ולכן היה מוכן לעשות הכל ואין לי ספק שלפחות התייעץ עם לברון עם הוא רוצה לשחק. תקרא מה שדדי אמר- הטרייד על נאנס וקלרקסון היה מהלך ברמה הגבוהה ביותר של לברון. כי מיס אחרי שזה יצא לפועל לא לקח הרבה זמן להבין שבעצם התפנה שם מקום לחוזה מקס. כל העולם אומר את זה אז נראה לי שלחשוב שזה אחרת? היתממות.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 9:05:37
הגב ל  גיא רוזן

Benjo,
על הנתק בין גילברט ללברון דווח ממספר גדול של מקורות,
ואני לא מתכוון ל-"איי סמית" מביניהם, אלא לרציניים.

דדי כתב המון דברים. חלקם נכונים. חלקם לא. ובחלקם הציניות לא עברה מסך…
מה שאני, אתה, ודדי, ידענו –
גם גילברט (ושאר העולם) ידעו.
זה שלברון ככל הנראה, פניו מועדות ללייקרס,
את זה אפשר לקרוא כבר ממהלך העונה שעברה.
ברגע בו לברון הודיע לגילברט שהוא לא מוכן להתחייב לכלום –
זה די ברור שגילברט עשה 1 + 1.

אתה רוצה הסבר לטרייד עם הלייקרס?
גם הם יודעים לעשות 1 + 1 (ולדבר עם מקורבים ללברון שמודיעים להם "כדאי לכם. ממש כדאי לכם לפנות מקום…"),
אז הלייקרס נתנו לקאבס תמורה שקבוצות אחרות לא נתנו על מנת לפנות מקום.

זה לא משנה את העובדה שמצד הקאבס, ללברון לא הייתה מילה בנושא.

MBK
MBK
04/07/2018 7:01:22
הגב ל  Benjo

איזה צעירים הם איבדו בתמורה לחבורת הזקנים ???

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/07/2018 8:11:23
הגב ל  MBK

גוליוס ראנדל?
איך נתנו לו ללכת אחרי הקפיצה שעשה בעונה שעברה?
בשביל מה? בשביל 9 מליון לשנה? אני ממש לא מבין את מג'יק!

Benjo
Benjo
04/07/2018 9:03:38
הגב ל  MBK

נאנס קלרקסון ורנדל כבר הוקרבו . אני מניח שלברון לא יסכים לשחק בלי עוד אולסטאר לצידו אז כנראה שבקרוב יועלה על המזבח לפחות אינגרם. חוץ מזה שכתבתי "עלולה להיות מפורקת " על החבורה הזו לא שהיא התפרקה כבר. נראה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/07/2018 9:51:12
הגב ל  Benjo

כל מילה אמת

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
04/07/2018 11:14:53
הגב ל  Benjo

בנג'ו אני לא מאמין שאתה באמת מאמין לסיפור הזה

Ish
Ish
04/07/2018 13:10:37
הגב ל  Benjo

רק שאני אהיה סגור על העניין, כמה זמן מראש דוראנט היה סגור בווריירס ולמה כל הפגישות המיותרות שלו עם קבוצות אחרות?

איתי
איתי
04/07/2018 23:36:15
הגב ל  Ish

🙂 LOL

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2018 16:32:43
הגב ל  Benjo

תודה בנג'ו

MBK
MBK
04/07/2018 7:00:28

מעורב היתולי שמתאים לאחד באפריל קצת פחות ל 4 ליולי
הלייקרס עדיין צעירים הסדרה של המספרים שזרקת על שחקנים מעל גיל 30 נכונה רק בפוסט
עם מי לברון ישב במטוס בטיסות מזרחה ? זה בהחלט נקודה שמחייבת מחשבה עם השלכות גדולות מאוד על עתיד הקבוצה אני מקווה שיעבירו תדרוך לצוות האוויר של המטוס כיצד להתנהג עם לברון בטיסה.
הלייקרס קבוצה צעירה עם בסיס להרבה שנים קדימה.
אגב אני די בטוח שהבד בויז של דטרויט היו צוחקים מהגדרה שלך שהלייקרס היא – הקבוצה המטרוללת בהסיטוריה
ככל שהלייקרס שנואה יותר ככה היא רלוונטית יותר
ללעוג ולכתוב טורי ארס ללייקרס זה הכי הופס 2012 מרגיש פוסט נוסטלגי
ובכלל ג׳אבל מגי בחוזה מינימום זה אחת ההחתמות הטובות של הלייקרס אבל הוא הרי שם בשביל דאנקים אז זה לא משנה
טוב נו ממתין לנובמבר לפוסט העונתי שמהלל את המזרח על המערב אחרי ניצחון מיקרי של מילווקי על יוטה

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
04/07/2018 11:15:45
הגב ל  MBK

+ אלף

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2018 16:38:14

עגל, אתה יכול לקפוץ לי יחד עם מידן.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
05/07/2018 11:00:42
הגב ל  מנחם לס

אוקיי בסדר, אני מוריד אלף ויוצא שזה מחק את הפלוס אלף
take it easy
🙂

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2018 16:37:34
הגב ל  MBK

מידן, אתה יודע מה? אתה יכול לקפוץ לי. אני משקיע שעות על מעורב, ואתה במשפט אחד מבטל ולועג על מה שאני עושה.
אני מעריך זאת מאד.

מוש השור
מוש השור
04/07/2018 7:00:38

אגב זיוני שכל, לפי the score קאזינס קיבל הצעה של 40 מיליון דולר לשנתיים מהפאליקנס. אז מסתבר שהיו עליו הצעות. הליגה חייבת למצוא דרך להתמודד עם חיתוכי השכר אלה. למען האמת נראה לי שאני, אחרי 25 שנה של צפייה בנ. ב. א לוקח חופש, לא ליג פאס, לא סטרימינג. הליגה הזאת והכוכבים שלה מגעילים אותי.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 7:02:49
הגב ל  מוש השור

תדייק. ההצעה הזו הגיעה במהלך העונה לא עכשיו. קאזינס די אדיוט שדחה אותה.

אפלטון
אפלטון
04/07/2018 10:34:07
הגב ל  מוש השור

אני איתך מוש, פשוט פשיטת רגל ספורטיבית מה שהליגה מעבירה את עצמה.
כל מה שנשאר זה ליהנות מההתפתלויות של הלייקרס

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2018 15:18:07
הגב ל  אפלטון

גם אני העונה יעקח הפסקה מNBA אחרי 50 שנה, ביזיון ספורטיבי

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2018 16:43:05
הגב ל  אפלטון

ניב, הבעייה היא שההכנסות מהליגה עולות אסטרונומית כל שנה!

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2018 16:43:54
הגב ל  מוש השור

אתה תמשיך לעקוב אחרי כל מה שקורה, כמו כולנו

no funny shtuff
no funny shtuff
04/07/2018 18:11:41
הגב ל  מנחם לס

נמשיך לעקוב, זה ברור.

הדרעק בכל העיסקה הזו הוא שזה לא כיף לעקוב ולהיות מושקע רגשית כשאתה יודע מי בסוף תהיה האלופה.

למרות, למרות- אין שימחה כמו שימחה לאיד, ואין ספק שאם (בטעות, במקרה, בלי משים, בפוקס, בעולם מקביל) הווריורס לא יקחו אליפות העונה, זה יהיה נהדר ומשמח ומלבב לזרות מלח על פצעי הייט/מחפצה, הממזר, זיו פנמה, עמירם וכל האלו שעל העגלה.

הינקי השקרן
הינקי השקרן
04/07/2018 19:11:04
הגב ל  מוש השור

מוש הבלופר, סוג של רמאות, שקרן, אמצע העונה למול שחקן פצוע

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
04/07/2018 7:26:03

זה ההבדל בין הווריורס לשאר הקבוצות בליגה .
המערכת הפנימית יודעת לקחת שחקנים לא אפויים ( מאט בארנס, ניק יאנג ומגי ) ולהפוך אותם לנורמלים מן המניין .
ועכשיו גם קאזינס רוצה כזה .

מג'יק לעומת זאת רוצה להראות שהוא הוא הגאון מכולם.
אבל באמת שאין לו מושג .
בקרוב לבאר בול ייכנס גם לעניינים

מתן גילור
04/07/2018 7:37:42

תודה מנחם.
אני לא נכנס לניתוח שלך על הלייקרסץ יש דברים שאני מסכים איתם יותר ויש כאלה שפחות. אבל אין לזה שום קשר לקאזינס. הלייקרס לא היו תחרותיים לג"ס לפני ולא תחרותיים להם אחרי. אם הדבר הכי חשוב ללברון היה לאתגר את ג"ס הוא היה הולך לקבוצה אחרת.
החתימה של קאזינס עושה מהם FOOLISH בדיוק כמו שהחתימה של האוורד בוושינגטון או החתימה של אריזה בפיניקס עושה מהם FOOLISH.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/07/2018 7:58:57

איזה כיף לפתיוח מעורבב כזה אחרי שאני עונה למיילים מקולגות מחצי עולם (ספרד, קנדה, ארה"ב בין היתר).
מנחם זה אחד המעורבבים הטובים שלך. מסכים עם רוב מה שכתבת. ונהנה מהדחקות. וייי ויי מה שיהיה השנה בסטייפלס סנטר. עם או בלי קוואי.
נמחם, אולי החוזים האלה לשנה שנתיים מטרתם טריידים עתידיים? אולי מטרתם לשמור מקום להחתמות בשנה הבאה? לא ברור לי איך הסטייקים עם רשימת סופרסטארים בלתי נגמרת ותשלומי שיא לסטף נמצאת במקום ה 14…. גם אין לי הרבה זמן לבדוק את זה אז מקווה שמישהו יענה.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 8:04:25

זה מצב כספי של הקבוצות לפני ההחתמות הצפויות.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/07/2018 8:14:10
הגב ל  גיא רוזן

אוקיי תודה

שמש העמים
שמש העמים
04/07/2018 8:45:37

הטור הזה רלוונטי כמו להתעסק בזקני מפא"י ב 2018 שהפצצה האיראנית מוכנה
שחקן בשלהי הקריירה הולך לקבוצה מחוץ לפליאוף כדי לפרוש בנחת wtf בינתיים גמרו לך על הליגה ועל כל הקונטנדנריות האחרות
LOL

שעיה
שעיה
04/07/2018 8:47:13

מנחם, הטורים שלך מאז החתימה של לברון זה ללקק את האצבעות. אני רק מקווה שלא תתהפך אחרי שלושה נצחונות רצופים על סקרמנטו, אטלנטה וברוקלין.
תודה רבה.

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2018 16:47:12
הגב ל  שעיה

הסר דאגה מלבך. אני אקרע את הלייקרס אפילו אם יקחו אליפות, כי זה בעזרת קניית שופטים, כמו שהיה עם סקרמנטו, ואני אומר זאת לך חמש שנים מראש כי מי יודע אם אהיה כאן לומר לך זאת כשזה יקרה.

שעיה
שעיה
04/07/2018 8:53:16

הפליקאנס בונים משהו יפה. ידברו חזק במערב.
כדי שהלייקרס יכנסו לפלייאוף מישהו צריך לצאת.
אם קוואי ובאטלר לא עוברים ולא נפצעים, הלייקרס ישארו בחוץ.

נתן
נתן
04/07/2018 8:59:21

עדיין לא הבנתי מה הקשר בין ההחתמה של קאזינס למהלכים של הלייקרס. זה לא שהם הלכו על אליפות, והדרכים היחידות של לברון לקחת אליפות השנה היו לחתום בקונטנדרית, או בווריורס. הוא לא עשה את זה.
בינתיים הלייקרס איבדו את רנדל, מי עוד מהצעירים הלך?

ולדי קוגן
04/07/2018 9:00:22

מעורב אדיר מנחם.ההחתמות של הלייקרס באמת לא ברורות,לא שהם לקחו את השמות הכי חמים בשוק. פלייאוף הם יעשו בלי הרבה בעיות,לברון לא יפספס. לגבי קונטנדריות לא ברור עד כמה רחוק הם יגיעו.

רועי ויינברג
04/07/2018 9:22:00

תודה על המעורב. מאוד מעניין

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 9:22:27

צריך להסתכל על ההחתמות של הלייקרס בקונטקסט המתאים. יכול להיות שהם יצליחו להביא עוד אולסטאר בטרייד ליד ג'יימס אבל אם לא הם משאירים לעצמם את כל האופציות פתוחות בשנה הבאה. כל החוזים שהם חתמו הם לשנה אחת בלבד מה שישאיר להם המון מקום מתחת לתקרת השכר בשנה הבאה בה יצאו לשוק הרבה מאד שחקנים. בשנה הבאה גם החוזה של דנג יהפוך לחוזה נגמר ויהיה קל מאד להעביר אותו.

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2018 16:54:06

לברון יהיה אז יותר עוזר מאמן משחקן

פאקו
04/07/2018 17:22:15
הגב ל  מנחם לס

גם וולטון.

ניר
ניר
04/07/2018 9:23:06

אני חושב שרונדו וסטפנסון שחקנים טובים. כמובן שרונדו נהדר אבל השאלה הגדולה היכן הראש שלהם יהיה.
אני חושב שהיו צריכים להעיף את את פופ לכל הרוחות ולהביא שחקן אחר במקומו ולא חסר. אני במקום אוהדי הלייקרס הייתי מעדיף לראות את סטפנסון ורונדו בחמישייה השניה כאשר בחמישייה הראשונה ישחקו : לברון,לונזו , קוזמה והארט(וסנטר אפשר את מגי או מישהו אחר)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/07/2018 9:32:22

תודה רבה מנחם, מעורב מעולה.

אם יש הגיון בהחתמות של הלייקרס אני לא הבנתי אותו, למעט העובדה שכל מי שהגיע חתם לשנה אחת, כלומר הם מפנים מקום לקיץ הבא.

אם אכן ויתרו על השנה הזו, לדעתי זו טעות קשה מצידם, מאחר ואמנם החוזה של לברון הוא רב שנתי, אבל הגיל צריך להשפיע באיזשהו שלב, וגם חשוב שירגיש טוב במועדון ולא יתבאס על עונה מבוזבזת.

לדעתי עדיף להם לעשות מה שאפשר כדי לייצר רוסטר תחרותי כבר השנה. השנה הראשונה בקבוצה "חדשה" היא תמיד קצת מבולגנת ועדיף להם להתחיל אותה שנה אחת קודם, בוודאי כשבסוף צריך לנצח את הלוחמים ואת יוסטון. אי אפשר ליצר פתרון לשתי הקבוצות האלו תוך שנה אחת (לפרטים נוספים נא ליצור קשר – sam@okc.com)

בנוסף, בהנחה שהם רוצים שני כוכבים, בנוסף ללברון, אני לא בטוח שיצליחו למצוא שני שחקנים חופשיים מתאימים בקיץ הבא, ועדיף להם להביא אחד בטרייד, ושוב יפה שנה אחת קודם.

בלי קשר לתזמון (השנה או בשנה הבאה), או לדרך (טרייד או שחקנים חופשיים), אני לא חושב שיצליחו לחתוך את העוגה (להביא שני כוכבים נוספים) ולהשאירה שלמה (לשמור על הצעירים אצלם).

הם יצטרכו לבחור מה הטיימליין שלהם, ולדעתי הוא צריך להסתנכרן לפי גילו של לברון. אין טעם להביא שחקן כזה, במחיר כזה, ולבזבז שנים ארוכות על טיפוח הצעירים. להערכתי לברון יפרוש, או ירד ברמתו, לפני שלונזו ילמד לקלוע משלוש.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 9:53:22

הלייקרס הולכים על "גם וגם".
הם ינסו להביא את קאוויי בטרייד (הזמן הוא לרעת הספרס. על אחת כמה וכמה כאשר ממינסוטה נושבות רוחות של חוסר שביעות רצון),
והם לא יתנו את המחיר שהספרס כרגע מבקשים.
ובשנה הבאה, יהיה להם מספיק מקום בשביל להביא שחקן נוסף.

מי שחושב שיש קונסטלציה בה הלייקרס קונטנדרים כבר העונה,
סובל ממכת ווישפול ת'ינגינג חזקה מזו שלי…
השנה הלייקרס יתגבשו. הם יראו מי מהצעירים מתקדם, מי דורך במקום.
הם יראו מי מבין "החתמות השנה הבודדת" שווה חוזה המשך, ומי לא.
ויהיה להם מקום להחתים שחקן נוסף, בקיץ בו שוב יש היצע מרשים של שחקנים חופשיים.

לגבי גילו של לברון –
בדצמבר הקרוב הוא יהיה בן 34.
אותו לא שופטים בקנה המידה שלנו, בני האנוש.
אותו משווים לרובוטריקים של הליגה, קרל מאלון לדוגמה.
קרל מאלון בגיל 34, העפיל לפיינלס מול הבולס.
בגיל 35 זכה ב-MVP.
בגיל 36 סיים פלייאוף עם 27 נק' למשחק (10 משחקים).
בגיל 37 נבחר לחמישיית העונה השלישית.
בין העונה שהיה בן 36, לעונה שהיה בן 39 (4 עונות),
הוא שיחק ב-324 מ-328 משחקי עונה רגילה,
ובכל עונה שיחק גם בפלייאוף.
רבאק, איש הברזל הזה, שיחק בגיל 38 ב-80 משחקי עונה רגילה, 38 דקות למשחק!

למה אני חושב שאפשר להשוות בין לברון לקרל מאלון?
לברון בגיל 33 העפיל לפיינלס (כמו מאלון),
ונתן את אחת מהופעות הפלייאוף המרשימות בקריירה שלו, למרות הוותק שלו (כמו מאלון).

אהה, כן. כמו מאלון, גם הוא מעביר "ווייב" של חייזר בלתי ניתן להשמדה…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/07/2018 10:36:54
הגב ל  גיא רוזן

גיא, תודה על התגובה.

אני מבין את ההגיון שאתה מייחס להם, אבל חולק עליו – לדעתי הגם וגם הזה הוא לא נכון עבורם, מאחר והוא מבזבז זמן, ועדיף להם ל"הוון" את ההשקעה, ולהאיץ את התהליך גם במחיר של טעויות אפשריות בדרך.

בטוח שהם ידעו יותר טוב בשנה הבאה מה הפוטנציאל של ווגנר, עד כמה אינגרם, קוזמה והארט התקדמו, וכו', אבל אני לא בטוח שהמידע שיצטבר שווה את הסיכון. האם היה שווה להם לחכות עם פול ג'ורג'? לדעתי לא, והם עלולים לפספס שוב.

אני בוודאי לא צופה את קריסתו הפיזית או המקצועית של לברון בקרוב, אבל למרות הדימיון ביניהם, אי אפשר "להניח" שלברון יעבור את חמש השנים הבאות ברמה "קרל מאלונית".

בנדנדה שהיא הליגה אתה חייב לרכז מאמץ סביב כוכב (ובשנים האחרונות – כוכבים) בשיאו/ם. הסיכון בהתמרחות גדול מדי. תראה מה קרה לקליבלנד בעונה האחרונה – הם למעשה לא התאוששו מעזיבת קיירי ונותרו בלתי תחרותיים מול המערב. אין טעם לבזבז עוד שנות שיא כאלה של לברון ללא סיכוי ממשי לטבעת.

כשיש לך את לברון (עדיין בשיאו), אתה צריך ללכת אול-אין ולא לעשות חישובים סביב שחקנים שרובם לא יותירו את חותמם בהיסטוריה. זה פשוט עניין של סדרי עדיפויות. זו גם הסיבה שאני אישית מעדיף את קוואי על כל חבילה לייקרית שהיא – הוא שחקן פרנצ'ייז והם לא. ברוח הימים האלה – אף שחקן היום בלייקרס לא יכנס לרשימת חמישים האגדות III שתפורסם באתר ביולי 2038. זה אמנם יעצבן את דדי הקשיש, את גור גולן כסוף הצדעיים, ואת מומי ואשתו השביעית, אבל אין מה לעשות.

שמעון טבדי
04/07/2018 12:48:06

אתה צודק!

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2018 16:57:12

אף שחקן לייקרס לא יוכנס כאגדה לאתר שלי בעתיד כל זמן שאני חי, הווה אומר עד 2030

Ish
Ish
04/07/2018 13:34:26
הגב ל  גיא רוזן

54347
62759
עוד איזה שלוש שנים והוא עובר אותו, ובדרך משחק קצת יותר אינטנסיבית. מפלץ לא אנושי והכל, בנקודה מסוימת השבר מגיע ולא בהכרח ניתן לצפות את הרגע.

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
04/07/2018 9:37:23

תודה מנחם.

לפי התגובות עוד מעט גם נגלה שלברון עומד גם מאחורי הפרוטוקולים של זקני ציון ו-9/11

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/07/2018 10:39:36

🙂 גדול

אנטיוכוס, טיטוס, צדאם חוסיין – הם כולם זרועות של "התאגיד"… איך לא הבנו את זה קודם…

שמעון טבדי
04/07/2018 12:48:28

פשש לא יכלתי לנסח זאת טוב יותר

ליאור
ליאור
04/07/2018 9:47:04

תודה מנחם. אחלה מעורב. באמת לברון עשה טעות, כי הלייקרס אם לא יביאו את קוואי, אוספים יצורים מוזרים בסגנון ג'י אר סמית' שלברון כל כך אוהב. הסיקסקרס התאימו לו יותר, אבל הוא רוצה שואו-ביז.

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2018 16:58:18
הגב ל  ליאור

כמובן

יניב
יניב
04/07/2018 9:48:15

האמת שאותי הצליחו לבלבל לא מבין כל כך את המהלכים של הלייקרס.
סטפנסון לא הצליח בשום מקום חוץ מאינדיאנה,רונדו בכלל לא הבנתי את הקטע? האם זה אומר שויתרו על בול כבר אחרי עונה? האם זה אומר שהוא חלק מהטרייד שיבוא?.הויתור על רנדל הוא כנראה כורח המציאות אבל תכלס החוזה שהוא חתם עם הפליקנס לא יכל לחתום גם אצלנו? ולמה לא להשאיר אותו מוגבל ובמידה והוא באמת מקבל הצעה גבוהה אז לשחרר אותו.
לא מאמין שאני אומר את זה אבל אני די מקנא באוהדי פיניקס באתר שיכולים לחלום בכיף

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 9:53:12
הגב ל  יניב

סבבה, שנה הבאה דוראנט חותם אצלנו. איך זה בתור חלום? חמישיה של ארבעה פורוורדים וסנטר.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 9:55:14

עצוב.
ככה נמוג לו חלום "חמישיית הרכזים…"

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 9:55:59
הגב ל  גיא רוזן

נראה לי בקצב הנוכחי אפשר להחזיר את IT על מינימום…

Ish
Ish
04/07/2018 13:38:01

אל תהפוך את זה לסיוט

יניב
יניב
04/07/2018 9:57:24

דוראנט זה אפילו גיא לא מעיז לחלום,אבל תכלס אתם רחוקים רכז אחד מלהיות קבוצה מלהיבה בטירוף שיכולה להתפתח בדיוק שהלוחמים יתחילו לרדת.
אחלה מצב להיות בו,ואמנם זה קצת מגוחך להגיד את זה אבל הוא יותר ודאי מהמצב אצלנו

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 10:12:50
הגב ל  יניב

אני כבר פרסמתי שעזבתי את העגלה, ועברתי לבימבה, כך שברמת השקפת העולם, אני מסכים.

ברמת הרציונל –
תן למג'יק וג'ני קצת קרדיט (וזמן).
הם התחילו תהליך, ואפשר יהיה לשפוט אותו רק בסופו.

את האיפוק בחזית הטרייד על קאוויי, נדע לשפוט רק כאשר נראה את היד של כל השחקנים,
ונוכל לספור את הצ'יפים (לכבוד הלייקרס, ומשפחת באס – אנלוגיית פוקר לא מוצלחת…).

אתה אוהד הלייקרס –
תאמץ קצת וושיפול ת'ינקינג:
מצליחים להביא את קאוויי, ולשמור על אחד מה-2 (אינגראם/קוזמה).
ובקיץ הקרוב, מביאים את באטלר כשחקן חופשי.
נכון, זה ווישפול ת'ינקינג, אבל מהסוג שמכיל רמות הגיוניות של סבירות –
קאוויי רוצה להגיע ללייקרס. יש שמועות שבאטלר רוצה לעזוב את מינסוטה. לייקרס יהיה מספיק מקום מתחת לתקרת השכר.

ואז –
בול, באטלר, לברון, קאוויי, ועוד סנטר כלשהו (העמדה שהפכה לזניחה ביותר, כיום).
זה לא תרחיש אפשרי?

(כמובן שאני מעדיף את התרחיש שלי. זה שמספר על איך בוקר ממשיך לצמוח, והופך לשוטינג גארד מס' 1 בליגה. אייטון מתברר כשלוב מוצלח בין יכולותיהם של רובינסון ואלאג'ואן. והצמד ג'וש את ברידג'ס הופכים לצמד הווינגים ההגנתיים הטוב בליגה.
עכשיו, זה ווישפול ת'ינקינג דלוזי, כמו שאני אוהב!…)

יניב
יניב
04/07/2018 10:25:26
הגב ל  גיא רוזן

צודק בגדול אבל המהלכים של רונדו וסטפנסון לא ברורים לי ואפילו קצת מעצבנים אותי.לגבי באטלר אז הבנתי שפניו כנראה לניקס יחד עם קיירי.
אם כבר ווישפול תינקינג מבית היוצר שלך,אז טרייד על לילארד השנה וקוואי שנה הבאה מגיע כשחקן חופשי מתאים לי אש

גיא רוזן
גיא רוזן
04/07/2018 10:28:05
הגב ל  גיא רוזן

המחיר של לילארד יהיה גבוה בהרבה.
בטרייד, תמיד יש את שאלת המינוף.

הלייקרס מחזיקים בעמדה נוחה (יחסית) מול הספרס. אותו הדבר לא נכון כאשר דנים בפורטלנד/לילארד.

אבל היי, אנחנו עוסקים בווישפול ת'ינקינג –
מי יודע, אולי פורטלנד חמים אש על לונזו בול?…

רפיקי
רפיקי
04/07/2018 10:08:04

מנחם תענוג צרוף לראות אותך מתעלל בלייקרס מקווה שזה ימשיך כל העונה

המהלכים של הלייקרס נראים לי כהכנה לטרייד על קוואי
רונדו ומגי שחקנים שיפרחו אצל פופ

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/07/2018 10:50:20
הגב ל  רפיקי

רונדו מלך, לא נכחיש זאת, אבל רכז מזדקן שלא קולע מבחוץ כבר יש לנו, תודה רבה. מגי לא נחשב לשחקן הכי חכם בליגה, ואצל פופ זו בדרך כלל נתפסת כנקודת no-go, ובכלל, בלי קוואי צריך ללכת לריבילד ולא להביא זקנים.

לדעתי היתרון היחיד שלהם הוא כצ'יפים להשוואת החוזה של קוואי לשנה זו, (מאחר ושניהם הוחתמו רק לשנה) – קוואי שווה 20, רונדו 9 ומגי 1.5 – כלומר נשארות משכורות באזור של 10 מיליון דולר להשלים – זה בערך החוזים של אינגראם (5), קוזמה (2), הארט/ווגנר (1.5 לערך?).

ספלאש
ספלאש
04/07/2018 10:08:38

שמעתי באיזו תוכנית שדאלאס דיברו עם בוגי עוד לפני שהם החתימו את ג'ורדן, וכנראה בחרו ללכת לכיוון של דיאנדרה ולא של קאזינס.
יש בזה אמת? דאלאס באמת יכלו להציע לו איזה 16מיל', כמו לג'ורדן?
כי זה קצת מוזר מבחינתם לבחור בג'ורדן על פניו (אלא אם ממש חוששים מהפציעה).
והסיפור הזה גם מעמעם את הפרשנות הרווחת שאף קבוצה לא הציעה לקאזינס סכום משמעותי

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 10:18:50
הגב ל  ספלאש

איך זה מעמעם? הם הציעו לו משהו?

ספלאש
ספלאש
04/07/2018 10:27:07

אם הם דיברו איתו אז יש 2 אפשרויות.
או שהם לא הציעו לו הצעה גבוהה והעדיפו את ג'ורדן (קצת קשה להאמין לא?).
או שהם בעצם כן הציעו לו אבל הוא סירב, כי רצה לשחק בקבוצה טובה יותר, רצה אליפות וכו'. ואז הביקורת עליו מובנת יותר

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 10:32:51
הגב ל  ספלאש

אני חושב שאם הייתה הצעה היינו שומעים עליה (וייתכן שעוד נשמע, עניינים לפעמים זולגים החוצה בקצב שונה).

ספלאש
ספלאש
04/07/2018 10:32:30

הרבה טוענים שלא היו (כמעט) קבוצות שיכלו אפילו להציע לו חוזה גדול.
אז זה כבר עוד קבוצה שכן יכלה

דדי
דדי
04/07/2018 10:12:31

לברון היה סגור הרבה קודם.
אנשים פה חושבים שטוח במקום לעומק.

לא מדובר כאן בהחלטות שמתבססות על פיתויים של הרגע האחרון או על שחקן כזה או אחר, אלא בהחלטה שכדורסל הוא רק חלק קטן בה, שדרשה החלטה מוקדמת בקשר לחיי משפחה וחינוך (במיוחד חינוך כדורסלני למי שעקב אחרי מה שגארי פייטון אמר לפני חודשיים ופרסמתי כאן), ויותר מהכל, מדובר בהחלטות כלכליות ושיווקיות של פרוייקטים של עשרות מליוני דולרים שכבר היו מעורבים בעניין ומוכנים שבועות רבים מראש.

הפגישה עם הסיקסרס היתה פגישת נימוסין בלבד, בגלל שריץ' פול הוא גם הסוכן של סימונס וגם הם ידעו את זה, אבל תמיד אפשר לקוות…

תיארתי כאן את כל התהליך אחד לאחד ואנשים התעקשו להישאר ברדידות של "אבל יש לו הרבה יותר סיכוי לאליפות ב…", ועדיין מתעקשים להישאר שם עם כל מיני דיווחים שהמניע העיקרי להם זה למנוע כל אפשרות להאשמות של טמפרינג – כאילו שבגלל X או Y שקורים ברגע האחרון – לברון פתאום יעצור את כל החיים שכבר היו בדרך ללוס אנג'לס – שלו, של המשפחה שלו, ושל האימפריה העיסקית שלו בגלל ש "רגע, יכול להיות שהסיקסרס מביאים את קוואי…".
צאו מהסרט. זה לא עובד ככה. לא אצלו בשלב הזה בחיים.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 10:17:26
הגב ל  דדי

זה שזו האופציה המועדפת עליו כבר הרבה זמן זה ברור. אבל אם זה היה כל כך סגור למה מג'יק הרגיש כזו דחיפות לרוץ אליו בבית ברגע שחזר מהחופשה?
זה סגור רק כשזה רשמי. אתה טוען שלברון הודיע להם עוד קודם שזה סגור? אני חושב שגם לפילי היה ברור שהם בלונג שוט עצבני.

דדי
דדי
04/07/2018 10:32:21

מג'יק לא רץ לשום מקום.
זה מה שנקבע שיקרה מייד כשלברון יחזור ללוס אנג'לס, והיו חייבים למכור לציבור נרטיב כמו שאתה מתאר וגם פורסם כי אחרת היו נחשפים להאשמות הגיוניות ונכונות לטמפרינג שזו נקודה סופר רגישה בין הליגה ללייקרס בשנה האחרונה.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2018 10:35:33
הגב ל  דדי

אז הכל הדיווחים שמגיעים על זה שההודעה הרשמית ללייקרס נעשתה רק אחר כך הם פייק ניוז?
אני לא קונה את זה. לברון בהחלט היה מוכוון לייקרס כל הזמן אב אני לא חושב שיביימו כזו הצגה רק כדי להימנע מהאשמות טמפרינג.
יש לך איזה מידע פנימי שלברון הודיע להם שהוא סוגר איתם בודאות עוד קודם?

א.ב
א.ב
04/07/2018 13:18:30

אם הייתה הודעה רשמית מחייבת כזו זה היה מאד טפשי כי זה היה חושף אותם להאשמות.
אבל זה לא שלברון צריך לשבת עם מג'יק או לכתוב לו מכתב כדי להעביר מסר.
בכל מקרה מג'יק היה צריך לפנות מקום בתקרת השכר, זה לא שהוא עשה הכנות מיוחדות ללברון לפני (אולי ברמה העסקית/שיווקית מסביב, אבל לא משהו בלתי הפיך מבחינת הלייקרס).
הבעיה כרגע ללייקרס שהם במצב לא נוח, לברון צריך לידו עוד סטאר פאוור, הקלפים האפשריים חוץ מקוואי היו קאזינס וג'ורג' ושניהם הלכו.
הספרס די מחזיקים אותם בביצים כרגע, כי לברון לא נעשה צעיר יותר, ולקבוצות כוכבים לוקח עונה-שתיים להתפתח, כך שאם קוואי וקאזינס יגיעו רק בשנה הבאה, זה משאיר חלון מאד מצומצם…
מניח שמכאן הדיבורים על לילארד, לנסות ליצור איזשהו מנוף מול הספרס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/07/2018 16:51:56

1+ לא.ב

ספלאש
ספלאש
04/07/2018 10:17:44
הגב ל  דדי

בסיפור של לברון אתה באמת היית עקבי וצדקת לאורך כל הדרך, אבל לא תמיד מה שצפוי וברור אכן קורה בסוף.
את הסיפור של קאזינס אףאחד לא צפה למשל

דדי
דדי
04/07/2018 10:35:38
הגב ל  ספלאש

זה לא עניין של "צפוי".
חשבתי שפול ג'ורג' זה "צפוי" (עד לשבוע האחרון כשיצאו כל הפרסומים על אוקלהומה אבל כשלשמחתי גם ירד לי ממנו בגלל הספיישל באי אס פי אן).
ידעתי שלברון סגור.

יניב
יניב
04/07/2018 10:22:31
הגב ל  דדי

מסכים,גם לי שאין לי ידיעות מאף אחד חוץ ממך 🙂 היה ברור שלברון החליט לאן הוא עובר עמוק בתוך העונה שעברה .לא ידעתי שזה יהיה ללייקרס(קיוויתי שלא)אבל אין מצב שהוא באמת החליט רק עכשיו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/07/2018 11:39:48
הגב ל  דדי

נכון. זה סגור כבר לפחות שנה

Berch
Berch
04/07/2018 10:26:17

יש מצב שהספרס רוצים את רונדו ומגי כחלק מהדיל ?
באמת התנהלות מוזרה בלייקרס.

אחלה מעורב 🙂

דדי
דדי
04/07/2018 10:26:34

קאזינס רצה לייקרס, הלייקרס לא כל כך רצו קאזינס.
נתנו לו הצעה בסדר גודל של מה שהוא חתם בסופו של דבר בגולדן סטייט, והוא קיבל החלטה מצויינת ונכונה להצטרף לווריורס.

ככה או ככה הוא יפסיד חלק נכבד מהעונה, הלייקרס יוכלו להחתים אותו בעונה הבאה רק בעזרת מקום בתקרת השכר, אז לטווח הארוך שום דבר לא השתנה בשבילו ובשבילם מהבחינה הזו, ובינתיים הוא יוכל להחלים בלי לחץ ולרדוף אחרי טבעת כמעט באותו כסף שהלייקרס הציעו.

אני לא ממש מצטער על זה.

נתן
נתן
04/07/2018 10:44:39

כבר עונה שניה שהלייקרס מעניינת, קודם בגלל לבאר, ועכשיו בגלל לברון. הוליווד במיטבה, שום קשר ענייני לכדורסל. הליגה הפכה לתוכנית ריאליטי בכיכובו של לברון, וכמו בכל סרט אקשן טוב, יודעים מהפתיחה מי מנצח בסוף.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/07/2018 10:51:12

מדהים כמה תנועה קטנה (גדולה) של לברון יוצרת כל כך הרבה אדוות בבריכה שהיא הליגה, כמה אקשן נותר בכל פינה. גארי אולדמן הסביר את זה טוב ממני.

https://www.youtube.com/watch?v=Tt1W0F0yObg

שוברשורות
שוברשורות
04/07/2018 10:57:30

דדי ושמעון שני יודעי כל
הם יודעים מה ההוא חשב ומה ההיא תיכננה
עם מי ההוא שכב ומה ההיא נתנה
הכל הם יודעים! ושניהם מאמינים עוורים בדיוק כמו קרמר, זה מאמין באלוהים זה מאמין בניגובים והשמן מאמין בעצמו ובפלינקה.
צאו כבר מהתחת של עצמכם.

בוני
בוני
04/07/2018 12:38:04

מנחם

ההחלטה של הקאפקייק דורנאט ממשיכה להשפיע על הליגה בצורה ישירה.

תהיה בטוח שהלייקרס ועוד קבוצות הציעו לקוזינס הצעה וכל ההצגות בפיסבוק וטוויטר הן פייק ניוז.

בוני
בוני
04/07/2018 12:42:29

אל תשכח שבעונה שעברה לברון הוביל קבוצת הגנה עלובה לגמר הנבא.

בניגוד לקלדרון,,לאב הוד,צדי ושאר החברים.
סטפנסון ורונדו הם שחקנים איכותיים שיכולים לתת מנוחה ללברון.
גם קיי אס פי הוא קלעי כשרוני ויכול לעזור בהגנה בניגוד לחורים של קרובר וסמית' הקשישים.

שייקה
שייקה
04/07/2018 15:44:20

לדעתי קזינס יהיה בלוחמים רק שנה אחת לא משנה מה. אם יהיה טוב, יקבל חוזה גבוה בקבוצה אחרת. אם יהיה רע, לא ירצו להשאיר אותו. בכל מקרה מדובר בהשאלה לשנה אחת.

אני מסכים עם אלה שאמרו כאן שעדיף שלא הגיע ללייקרס. הרבה פחות הפסד ממה שנדמה, כאילו האחרים עוברים הלאה על העובדה שהבנאדם פאקינג קרע את האכילס. פציעה מהסוג שאם חושבים על זה מספיק אפשר ממש להרגיש את הגיד נמתח שם למטה… לברון צריך סנטר שהוא כמעט רול פלייר ולא הד קייס עם קבלות. בשביל זה יש לו את לאנס ורונדו.

לגבי כל מי שכבר קופץ למסקנות, תחזיקו את הסוסים. הקבוצה הזו רחוקה מלהיות שלמה. יכול מאוד להיות שהתהליך הזה לא ייגמר עד הקיץ הבא. כל מי ששמע את לברון בשנים האחרונות יודע שהוא ממש לא מכוון לאליפות השנה. תחרות, כמובן. אתגר? למה לא, ברינג איט און. אבל לברון לא טיפש ויודע יפה מאוד את מצב השוק, מי יהיה פנוי שנה הבאה ואת מי הוא יבקש להביא באמצע השנה. כפי שדדי ואחרים כבר ציינו כאן, זה כאילו מתעלמים מהיקף ההחלטה שלו לעבור לקליפורניה. זה ממש לא (רק) כדורסל. ואם לוקחים בחשבון את כל המשתנים האלו אז זו בהחלט החלטה הגיונית, גם אם הוא לא שם את עצמו בפוזיציה הטובה ביותר כדי לזכות בכמה שיותר אליפויות. אבל מה זה משנה, הרי עדיף לו להגיע לפלייאוף מאשר להגיע לגמר ולהפסיד, לא? יותר טוב למורשת.

ומילה אחת על ההתאמה של קזינס ללוחמים – יכול מאוד להיות שכאן הלוחמים קצת קפצו מעל הפופיק ולא יכולים לראות את המשוואה המלאה. אני נוטה להאמין שאם ריפיט היה להם קשה (הם לא קבוצה סופר חזקה מנטלית), טריפיט יהיה ממש קשה, בטח עם תוספת של שחקן שהוא הכל חוץ מאקולייזר בחדר ההלבשה. אני מהמר על זה שהוא חוזר בינואר, נפצע שוב לפני הפלייאוף וחוזר רק לכמה משחקים שוליים בפוסט סיזן. עוד 4 שנים בליגה הסינית…

יזי
יזי
04/07/2018 15:46:22

הגיע הזמן לרדת מהעץ …….. הפעם לברון עשה את זה כמו שצריך כל הכבוד לו

הייט אשברי
הייט אשברי
04/07/2018 16:18:55

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5303884,00.html

ביקור של אלוף – דונקי בישראל

שמעון טבדי
04/07/2018 16:23:01

זה המתנה שקאזינס הביא לו? אין מצב שדונקי שמע על ישראל או ידע מה זה לפני כספי וכנראה דמרקוס בא עם מתנה משלו.

בטח איך כתבו לריבלין את הטקסט חח

גואט
גואט
04/07/2018 16:31:43

בני עמי בחרו בחמור

דה שוט
דה שוט
04/07/2018 19:08:16

בוואלה כתבו שדונקי בעט לריבלין בביצים

צביקה
צביקה
04/07/2018 16:24:28

כבר אמרתי את זה בכמה מקומות. לברון חושב במונחים ארוכי טווח, וחושב על קארים. שימו לב לגיל של קארים ב5 האליפויות שלו בל.א:
33, 35, 38, 40, 41. כאשר את הFMVP השני שלו, קארים קיבל באליפות בגיל 38. הוא פרש מהליגה בגיל 42, אחרי 20 עונות (לאחר 3 עונות בקולג', עם שלוש אליפויות NCAA). זאת אומרת 23 עונות ברמה הכי גבוהה.
לברון שומר את הגוף שלו בצורה פנטסטית, ויש לו חכמת משחק עצומה, ואני לא רואה שום סיבה שלא ישחק כמו קארים, עד גיל 41, או אולי אפילו 42. מה שנותן לו עוד 7-8 עונות בלייקרס. הוא לא מסתכל לטווח קצר. בגלל זה עכשיו חוזה ל4 שנים, ואם זה ילך טוב, יהיה חוזה דומה אחרי זה.
יש ללברון כבר 3 טבעות. הוא בטוח רוצה להשיג לפחות עוד 2, בלייקרס. ובעבודה נכונה, זה בהחלט יכול לקרות. אני משוכנע שלזה הוא מכוון. קארים שיחק 20 עונות, 78 משחקים לעונה. לברון סיים עונה 15, ממוצע של 76.2 משחקים לעונה. לדעתי לברון מכוון לעבור את קארים, גם במספר העונות, גם במספר המשחקים, וגם בטבלת הנקודות, ולהיות שם מספר 1 (היום הוא מספר 7, אחרי קארים, קארל מלון, קובי, מייקל, ווילט, נוביצקי), תוך כדי שהוא ממשיך להיות קונטנדור כל שנה, עד הסוף, ואני משוכנע שלפחות יצליח להשיג עוד טבעת אחת כלייקר.

שמעון טבדי
04/07/2018 16:26:32
הגב ל  צביקה

לגמרי נכון.

גואט
גואט
04/07/2018 16:33:35

אף אחד לא מזכיר את אלברטו קונטדור
שהיה קונטדור כל שנה

צביקה
צביקה
04/07/2018 19:27:31
הגב ל  גואט

🙂

עידן
עידן
04/07/2018 17:29:30

השחקן האהוב עליי בנבא נמצא בארץ
עלילות דונקי בישראל

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5303884,00.html

עידן
עידן
04/07/2018 17:31:30
הגב ל  עידן

עכשיו ראיתי שהייט אשברי כבר פרסם

Ljos
Ljos
04/07/2018 18:41:25
הגב ל  עידן

The donkey gone to heaven.

no funny shtuff
no funny shtuff
04/07/2018 19:28:39
הגב ל  Ljos

?So the monkey gone to hell

Ljos
Ljos
04/07/2018 19:38:39
הגב ל  no funny shtuff

אם קאזינס על חמש (מיליון), אז השטן הוא שש ודריימונד הוא שבע.

no funny shtuff
no funny shtuff
04/07/2018 20:49:14
הגב ל  Ljos

לייק.
תציע לפרנק בלאק את הוורסיה הזו.

Captain Beefheart
Captain Beefheart
04/07/2018 18:50:28

דוקטור האימייל שלך זה עדיין sefersheli?

דדי
דדי
04/07/2018 18:59:49

Damian Lillard

@Dame_Lillard
I’m typically a happy camper
Brianna Spencer
@spencer_2018
Replying to @Dame_Lillard
If the Blazers traded you to the Lakers to help LeBron would you be happy ?
6:09 PM – Jul 4, 2018

מוש השקרן
מוש השקרן
04/07/2018 19:12:07

מוש הבלופר, סוג של רמאות, שקרן, אמצע העונה למול שחקן פצוע

מוש השקרן
מוש השקרן
04/07/2018 19:16:15

מוש השור
מלוכלך בתגובה 12, איזה נוכל מוש הזבל

ADISU
ADISU
04/07/2018 19:47:59

לברון היה בסוד העניינים בכל מהלכי הקבוצה ,בהבאת רונדו (שאותו לברון דווקא מכבד ורואה בו כשחקן הדומה לו מבחינת הבנת המשחק) .
את לאנס הביאו בעיקר כי חייבים את האיש הרע בקבוצה הרוצה לרוץ בפליאוף (גרין,ארטסט ואפילו ג'י אר) ,לברון נתן אישור להבאתו!

כל החוזים הללו לשנה הם מבחינת הכנה לשנה השנייה של לברון בקבוצה כאשר בקיץ הבא יהיו בשוק מלא שחקנים מצויינים.

כל הסיפור על "כולם רוצים לשחק עם לברון" הוא קשקוש בלבוש ונרטיב שהמדיה מכתיבה לנו למרות שאנו רואים ושומעים על שחקנים המעדיפים ללכת למקום אחר אנחנו נמשיך להשמע להוראות התקשורת ש "שחקנים רוצים לשחק עם לברון"

חיים
04/07/2018 21:56:57

מעורב נפלא נהניתי מכל מילה
תודה רבה מנחם.

אהרון שדה
אהרון שדה
05/07/2018 3:12:24

מנחם מעורב מהמשובחים שקראתי .
אני עסוק עם המונדיאל ככה שבקושי קראתי אבל היה שווה