קאווי לינארד רוצה ר-ק ל-י-י-ק-ר-ס, עם לברון / מנחם לס

כעוס אמעק, בגלל הכדורסל הזה אני מחמיץ את חדר הכושר.

טוב, אלך אחרי הכדורגל.

לפי הטוויטר של Adrian Wojnarowski  שקראתי זה עתה, קאווי לינארד הודיע לספארס שהוא רוצה לעבור  ר-ק   ללייקרס. במיוחד עתה שלברון עבר, הוא איתן בדעתו שרק שם הוא ישחק. כמובן שזה לא נתון להחלטתו לגבי העונה הבאה, אבל אם זה המצב, נראה לי שלספארס לא תהיה ברירה אלא לרדת מרמת הבקשה עבורו, או שבעונה הבאה הפלח יישאר עם כמה שיבולים בידו, וקצת חציר לרגליו.

 

הבעייה כמובן היא שמה שהספארס מבקשת מהלייקרס עבורו הוא מחיר גבוה מדי: ברנדון אינגראם וקייל קוזמה (עד אתמול זה היה שניים מהשלושה, וג'אש הארט היה השלישי), ושתי בחירות דראפט סיבוב ראשון.

אלא אם כן הם יירדו מגובה הדרישה, הם יוכלו לנסות להעבירו לעונה אחת לאיזו קבוצה שתסכים לקבלו לעונה אחת כי בסיום העונה הבאה הוא שחקן חופשי והוא יקבע בעצמו לאן הוא הולך, וזה יהיה לייקרס.

לינארד מחזיק את פופ הגדול בביצים. הוא יהיה חייב לרדת מגובה דרישתו מהלייקרס, או שבסיום העונה הבאה הוא מאבד אותו עבור כלום.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 109 תגובות

  1. לקוואי יש כפות ידיים גדולות, אבל לא בטוח שהן גדולות מספיק להחזיק את הביצים של פופ… בסוף, בכדורסל, המאמן מחליט מי על הפרקט..

    1. לשחקן שהביא לך אליפות???? אפילו אם אתה פופ אתה לא מבזה כזה שחקן שנתן את כ-ו-ל-ו למועדון עד לפני שקרה מה שקרה, אתה בולע את הרוק ונותן ריספקט!!
      זה איך אני רואה את זה

      1. ואולי הם פגועים שמה בחדר הלבשה בטקסס שקאווי החריב להם סיכוי אחרון לאליפות כי הם באמת מאמינים שזה יכל לקרות ואולי הם צודקים

        בכל מקרה סתם משחקי אגו של חבורת מיליונרים 🙂

  2. לא מבין מה יש לנו לעשות עם בחירות של הלייקרס בשנים הקרובות. עדיף לקחת את הארט במקום לפחות אחת מהן. ואין שום סיבה לסגור על פחות מאינגרם וקוזמה ועוד משהו. ואם הלייקרס לא רוצים, לא צריך. הטרייד הזה, אם וכאשר, שווה ללייקרס שנה שלמה של תחרותיות וכשלברון עדיין בשיאו. להפיל את זה על קוזמה לא יהיה נכון עבורם.

        1. הוא בדיוק השחקן שצריך לפרוח אבל לא כאופציה שלישית או רביעית בהתקפה.
          חבל לבזבז אותו על שאריות של לברון וקוואי (שלא משחרר הרבה כדורים ..)

      1. יוריד מהם עומס עם שמירה על רמה גבוהה בהרכב שני. הפנטזיה של לברון. הלייקרס צריכים לעשות מה שצריך כדי להשאיר אותו בחוץ, אפילו אינגראם-רנדל-הארט+בחירה. יביאו את בוגי לסנטר

    1. הטרייד הזה בידיים של קוואי. כל מה שהוא צריך לעשות (ועשה), זה לא להתחייב לאף קבוצה, ואז הספרס לא מקבלים תמורתו שום דבר רציני. במצב כזה הקבוצה היחידה שתרצה אותו ותתן תמורתו משהו היא הלייקרס. הוא גם יכול לחכות שנה, היחידים שמפסידים הרבה כאן, הם הספרס.

  3. כל הייתרון אמל הלייקרס, לברון יצא גבר והביא לנו את היתרון.
    אני חושב שהלייקרס מריכים כמה שיותר לנסות לשמור על אינגראם אצלם.
    הוא העתיד של הקבוצה ולתת לו לגדול ליד קוואי ולברון יעשה ממנו גבר גבר.
    שינסו לתת לסאן אנטוניו את רנדל(סיין אנד טרייד) קוזמה, ווגנר ובחירות דראפט.

  4. אני רק מוסיף, שאם אינגראם יעבור בסוף לסן אנטוניו, תוך שנה יש להם סטאר, ודעתי כל טרייד שמבוסס על אינגראם, טוב יותר מכמעט כל דיל של פילי או בוסטון שלא מבוסס על ותיקים(ארוינג, היווארד, סימונס ואמביד) וטייטום(שלא ותיק אבל בניגוד לגיילן ופולץ אני מעריך יותר).

    1. לדעתי אף אחד מצעירי הלייקרס הוא לא סופרסטאר בפוטנציה, ובטח שלא פרנצייז פלייר בן 27. קוואי אחד שווה ללייקרס, גם אחרי שקיבלו את לברון, כמו לפחות שלושת המוסקטרים הצעירים שלהם. הם בכלל מקבלים את האפשרות הזו, לצערי הרב, רק בגלל הסיטואציה ההזויה של העונה האחרונה, זו הזדמנות שלא תחזור.

        1. בחייאת דדי, אינגראם יבחר פעמיים לשחקן ההגנה של העונה? יבחר פעמיים בטופ-3 של MVP של העונה הסדירה? ישמור על השחקנים הטובים ביותר בעולם בהצלחה? אין מה להשוות בכלל. מוכן להתערב שלא יגיע להישגים של קוואי בשום צורה.

          1. תגיד לי, אתה נולדת אתמול ?

            מה קיבלו עבור קיירי ?
            מה קיבלו עבור שאק ?

            מחפש ערך שווה ? תגמור כמו אוקלהומה עם דוראנט.

            ללייקרס יש 3 תותחים בהתהוות, ואינגראם עם התקרה הכי גבוהה והכי מתאים לספרס בכלל ולהחליף את קוואי בפרט.

            קוזמה זה אייקון לייקרי בהתהוות ולונזו חשוב מדי לקבוצה.

            למה להציע יותר אם אף קבוצה לא מציעה פרוספקט ברמה הזאת וקוואי מתכוון להגיע לכאן בכל מקרה ?
            אם היה מגיע הפחדן מאוקלהומה, אז באמת היתה בעיה לצרף את קוואי כשחקן חופשי.
            אבל עכשיו ?
            אני לוקח את התסריט הגרוע ביותר של הלייקרס בלי קוואי ועם אינגראם והארט על פני התסריט של הספרס שאומר בלי כלום.

            רוצה את פולץ וסאריץ' במקום ? בהצלחה.
            מקווה ומאמין בשבילך שלספרס יש עין יותר טובה משלך להערכת כשרונות.

          2. כמו שאמרת – פול ג'ורג'. אתה רוצה לקחת את הסיכון שגם קוואי יבריז לך? ואני לא רוצה את לונזו, עוד אייקון לייקרי בהתהוות… אז אתם תשמרו את לונזו, תשלחו את קוזמה ואינגרם ותצחקו כל הדרך אל גמר המערב, בזמן שאנחנו נצטרך לחשוב איך מג'נגלים את כל הבינוניות הזו כדאי להוציא ממנה איזשהו בסיס לעתיד. בחייך, זו העסקה הכי טובה מאז רכישת אלסקה, טרייד שאלמלא הנסיבות היה נכנס לרשימת הטריידים הגרועים של מנחם. גם כשאתה מוסיף את העלות של זר הפרחים שישלח לדוד של קוואי, זו עדיין עסקה אדירה.

          3. "כמו שאמרת – פול ג'ורג'. אתה רוצה לקחת את הסיכון שגם קוואי יבריז לך?"
            בדיוק להזכירך אודליפו שהוטרד לפיסרס היה בגדר שחקן חמישייה לא יותר מזה הוא פרץ משום מקום אף אחד לא האמין שהוא יפרוץ אחרי 4 שנים של כלום אילולי הפריצה הזאת כולם היו יורדים עליהם עד היום
            הטריד היה נוראי בזמנו אינגרם יהיה יותר טוב מאולדיפו אני חותם לך על זה…
            יש גבול כמה הליקרס יהו מוכנים לשלם על קוואי אז הם יחכו לקיץ הבא אם גם אז לא יגיע אז אחד מקליי/באטלר/ווקר/לאב יגיע וזה בלי לוותר על אף נכס מג'ק יכול לחכות הוא כבר הבטיח הופעת פלאאןף בשנה הבאה אליפות זה עוד שנתיים

          4. לערבי – פול ג'ורג' הוטרד למועדון שלא רצה לחתום בו. קוואי, אם וכאשר, יוטרד למועדון שהוא רוצה לחתום בו. זה הבדל משמעותי בערך העסקה.
            קליי לא יבוא, לדעתי, וכל האחרים שחקנים הרבה פחות טובים מקוואי. זו הזדמנות שלא תחזור, ושנה שלמה קודם לכן.

          5. קוואי עם למרקוס בהילוך שני וכמה ענתיקות עשה עונות של 67 ו-61 נצחונות לפני הפציעה. בעולם הכדורסל שאני חי בו אף אחד חוץ מלברון והארדן לא התקרב לזה בכלל.

          6. לא אין שום שוני מבחינת הספרס הספרס צריכים להשיג הכי הרבה שהם יכולים מהקבוצה השנייה אם הליקרס מציעים את ההצעה הכי טובה אז זה שווה להם יותר מאשר לתת אותו למזרח או שיעזוב בלי תמורה
            הליקרס יכולים לחכות נכון הם לא השיגו את פול אבל את לברון כן אם לא קוואי יהיה שחקנים אחרים שאפשר להביא נכון הם לא קוואי אבל גם לברון זה לא ג'ורג.
            בעולם הכדורסל שאתה חי בו פופ הוא מאמן הספרס גם ובראד סטיבנס עשה עונה של 65 ניצחונות וגמר מזרח עם גמד והגיע למשחק 7 מול הקאבס עם רוקים ושחקני שנה שנייה

          7. הערבי – מסכים שהספרס צריכים לקחת את העסקה הטובה ביותר מבחינתם, אבל:
            א. ככל שהתמורה נמוכה יותר היא מתקרבת יותר לתוחלת הצפויה של להשאיר את קוואי בספרס. כלומר, למרות שהסיכויים לכך שיתעשת לא נראים גבוהים בשלב זה, הוא שחקן מצוין ולכן התוחלת לא נמוכה.
            ב. גם כשהמו"מ הוא רק עם קבוצה אחת, נכנסים חישובים של ערך מתקבל עבור הנכס המועבר. כלומר גם אם נגזר על שני הצדדים לעשות עסקה ללא הצעות נוספות, המחיר עדיין יושפע מכמה הנכס הספציפי הזה שווה לקבוצה הספציפית הזו. בסיטואציה של הלייקרס, שלדעתי עומדים על סף מפנה היסטורי בסיכויים שלהם לטבעת בשנים הקרובות, הערך הוא כזה שכדאי להם לשלם עבור קוואי גם מחיר גבוה יותר משקבוצות אחרות מוכנות לשלם. בניסוח אחר – קוואי הוא אותו קוואי, אבל לדעתי ערכו עבור בוסטון נמוך יותר מאשר ערכו עבור הלייקרס, מאחר ובוסטון יכולה להגיע לגמר בשנה הבאה גם בלעדיו, והלייקרס, לדעתי, לא. לכן אפשר לדרוש מהלייקרס יותר מאשר מבוסטון, והלייקרס גם לא יעשו טעות אם ישלמו יותר מבוסטון, כי הערך, עבורם, גבוה יותר.

          8. דדי, לונזו לא חשוב לקבוצה, אף אחד פשוט לא רוצה אותו. הוא הכי פח שם. אינגרהם אכן עם הפוטנציאל הגדול ביותר. אם אני פופ ולא מקבל את אינגראהם וקוזמה אין טרייד.

          9. אני עם מאנו בויכוח הזה. החבילה הליקרית זה שיר הלל לבינוניות. יש שם תקרת זכוכית מאוד ברורה. לגבי הטענה על הפריצה של אולדיפו – עם כל הכבוד, זאת הייתה עונה אחת. נראה מה יהיה איתו השנה. ג׳ורג׳ יהיה אולסטאר. זה בטוח.

          10. יכול להיות שאלודיפו נתן עונה וזה לא יחזור לעצמו.
            מה שבטוח ג'ורג לא יהיה באולסטאר
            לברון דוראנט קוואי דיוויס גרין בטוחים באול סטאר קאזנס טאונס באטלר ואלדריג' נבחרו לפניו השנה (הוא החליף את קאזנס)

  5. "אם לא תעשו מה שאני רוצה, אני לא אשחק איתכם יותר!"
    "לא רוצה סן אנטוניו, רוצה לייקרס!"
    "עכשיו! עכשיו!"

    לא ייקרא שמך עוד kawhai כי אם kawhaaa, תינוק מגודל אחד.

      1. הגיוני להניח שהלייקרס יבדקו אותו, מקוודריספס ועד ראש, ושאישור רפואי יהיה תנאי לעסקה. מועד – לא חושב, העניין בקרסול עבר מזמן, וגם נבע מחוסר מזל.

        1. מאנו בוא אסביר לך מה קרה עם פול ג'ורג'.
          הוא אומנם שבר את הרגל אבל קיבל זפטה במוח.
          אין שום הסבר אמיתי למה חתם על חוזה בדיוק כמו שהיה יכול בלייקרס אפילו בלי העונה החמישית שיכלה להיות מובטחת ונשאר במקום שאין לו גמישות כלכלית.
          הוא באמת רצה לשחק בלייקרס אבל כנראה שלעשות חיים פה ושם עם ווסטברוק ובלי לחץ אמיתי לזכות במשהו יותר עושה לו את זה.
          ישנם כל מיני מצבים רגשיים בחיים, יכול להיות שהיה לו יותר נוח כרגע פשוט לקבל את הכסף ולחיות חיים ללא לחצים.

          לא הייתי בונה על סיטואציה כזו גם אצל קוואי.
          יש מי שמכוון אותו. פול ג'ורג' נראה לי די תלוש מהמציאות בכלל.
          מאוד התאכזבתי מדרך הפעולה שלו. עובדה שאפילו הוא לא נתן להם צ'אנס לשבת איתו.

          1. ויותר מזה ויתר על חוזה עוד יותר גדול בפיסרס.
            אולי הוא וווסטברוק "מקלפים בננות בחושך" ביחד אין לי שום הסבר להשארות שלו חוץ מווסט סוחט אותו עם משהו או מה שהזכרתי קודם.

          2. בכלל הוא עשה סרט על ההחלטה שלו שבסוף הוא נשאר¡¡¡¡¡
            לברון עשה את ההחלטה אבל לפחות לברון עזב.
            זה כאילו ללכת לסופרמרקט לעבור בין המדפים למלא את העגלה ואז אתה עוזב אותה והולך לקנות את אותם דברים באותו כסף במכולת השכונתית

          3. מסכים עם שניכם בנוגע לג'ורג', לדעתי הוא עשה טעות, אבל השאלה היא האם הלייקרס מוכנים לקחת את הסיכון שקוואי, שלא ברור, בלשון המעטה, מה מפעיל אותו ואיך הוא מקבל החלטות, לא ישנה גם הוא את דעתו אחרי עוד שנה בספרס, או גרוע מזה (עבור הלייקרס), בבוסטון או בפילי.

            כנראה שלא נדע, אבל לדעתי קוואי בבוסטון, כמעט לא משנה עבור מי מטרידים אותו, מייצר אליפות ירוקה, ואני לא מאמין שאחרי שיזכה עם בוסטון יעזוב אותה. חבל על הסיכון.

          4. לג׳ורג׳ יש כימיה מעולה עם ראסל. כל שנה שעברה אמרתי את זה. לפעמים התשובה נמצאת פשוט מול העיניים. מי רוצה לשחק עם לברון?! שכחתם שקיירי ברח ממנו?

          5. אולי פ.ג. לא רצה לשחק עם לברון? השהה את ההחלטה עד שהיה לו ברור שלברון בלייקרס, ואז סחט את לימון הרעם.

    1. אתם שוכחים דבר אחד,
      קאווי חתום על אליפות NBA על הראש של מיאמי הגדולה של לברון ,
      לא מעניין אותי מה קרה אחר כך, אתה חייב בסופו של יום לכבד את קאווי ואת התחושות שלו, ולהיפך אם אתה מתייחס מגעיל ושולח אותו למקום שהוא לא רוצה לשחק או מייבש על הספסל, מה המסר לכל הליגה? שלפרס אין כבוד.
      תאמינו לי הנהלת הספרס גם מבינה את זה, הם יודעים שהידיים שלהם קשורות, הכל ספינים לצורך העלאת הערך ודיל טוה יותר עם הלייקרס
      מה שמסתמן אחרי ההחתמה של רונדו שלונזו בול בדרך החוצה כנראה ע"י דיל משולש עם קבוצה כלשהיא

  6. כמו שאני רואה את זה יש שתי אפשרויות או שקוואי יתיש את הספרס בסגנון קיירי עד שהם יעשו עליו טרייד עם תמורה נמוכה או שהספרס יעשו דווקא וייבשו אותו בפתיחת העונה על הספסל ולקראת האולסטאר יעשו טרייד עם הלייקרס עם תמורה טובה יותר

    1. או שהוא ירד מהעץ וישחק כמו תנין מתחילת העונה ייראה, כמו למרקוס, שעשה בשכל כשנשאר. זה סיכון שפשוט לא כדאי למג'יק לקחת. אם פול ג'ורג' עוד היה בתמונה, ניחא, אבל קאזינס לא יכול לתת את מה שאפשר לקבל מקוואי, ולך תדע איך, אם בכלל, יסתדר עם לברון ועם וולטון. למג'יק יש הזדמנות להפוך את הלייקרס לקבוצה אדירה בתוך קיץ אחד ממוזל, אם הוא חכם כדי חצי ממה שאני חושב שהוא, הוא ילחץ על ההדק. כל זה, כאמור, לצערי הרב.

  7. הלייקרס צריכים להביא את טייריק אבנס
    הבעיה היא שלברון לקח את כך הכסף ונשאר להציע לאבנס רק מינימום?!?
    לברון לא היה יכול לוותר על כמה מיליונים בשביל להביא עוד כוכב כמו טייריק אבנס?

    1. אחרי שיטיסו את דנג לאטלנטה עם בחירות דראפט, יוכלו לשלם לטייריק 7 מיליון ועדיין יהיה מספיק מקום לטרייד עבור קוואי.

  8. הלייקרס יכולים לקנות את החוזה של דנג ואז יהיה להם מספיק כסף בשביל טייריק אבנס(7 מיל לעונה אחת) + רנדל(12 מיל לעונה אחת) + אמיר ג'ונסון(3 מיל לעונה אחת)

  9. אם הספרס לא מקבלים לפחות שני צעירים טובים אין להם שום סיבה לטרייד.

    ה leverage נמצא אצלם, הם גם ככה עומדים בפני עונה שהעיקר בה יהיה פיתוח צעירים, מה אכפת לפופ לייבש את קאוויי על הספסל?
    הלייקרס לעומת זאת בנויים סביב שחקן בן 34, השנה שהם יאלצו לחכות שקאוויי יהיה חופשי יכולה להיות קריטית.

    אני עדיין מקווה לטרייד עם פילי.

      1. כרגע אין יותר מדי – ווקר, וייט, מורי, ואולי גם הבחירה השניה של 2018, לא זוכר את שמו, ופורבס. אבל אם אכן קוואי עוזב יטרידו, אני מקווה, גם את למרקוס, מילס, גרין, גיי ובלינלי במהלך השנה עבור צעירים ובחירות נוספות. אין לנו מה לעשות איתם בתרחיש של ריבילד.

        1. תוסיף גם את אנדרסון.

          בסיס די טוב לדעתי, אף אחד מהם לא יגדל להיות סופרסטאר, אבל יש פה כמה כשרונות שיכולים לתת אחלה תפוקה באופן עקבי.

          כרגע השנה בכל מקרה תישרף, אין לספרס סגל שקרוב להיות קונטנדרית, למה לא לנצל את השנה להכנות לעתיד?

  10. יש סיבה ברורה למה הוא ככ לא רוצה להשאר? מה פופ עשה שהוא רצה לברוח?

    לדעתי אינגראם עם פוטניצאל לשחקן ענק הרבה יותר מקוזמה וחבר מרעיו

  11. זה הכל קליבלנד אשמה, אם היו יותר תקיפים עם קיירי, מה זה שחקן עושה שביתה? יש לו חוזה מחייב. הוא מקבל מיליונים. לא רוצה לשחק, שיחטיפו לו חזק.
    אבל עם קיירי זה עבר ועכשיו הסטארים האחרים למדו שאפשר להכניע את הקבוצה בזמן שיש חוזה

    1. 1. לקיירי היו עדיין 2-3 שנים בחוזה, לא היה לו פה שום כוח אמיתי ולכן לא ניתן להקביל. לאונרד יכול ללכת שנה הבאה בחינם ומפה היסטואציה
      2. כנובע מכך, קיירי היה טרייד של סופרסטאר תמורת סופרסטאר טוב פחות + שחקן רוטציה מכובד + בחירת דראפט טובה כדי לאזן. טרייד סביר ולא סופרסטאר תמורת צעירים ובחירות סראפט שיהיו תחתונים. אם הקאבס לא היו מקבלים כזאת עסקה לדעתי הם לא היו משחררים את קיירי, ואיכשהו מסדרים תקטע עם לברון. הם פשוט לא היו חייבים לשחרר אותו. פשוט קיבלו עסקה טובה. לא רואה את זה קורה הרבה בעתיד עם שחקנים שיש להם עוד שנתיים שלוש בחוזה, זה היה די ייחודי

      1. אני חושב שאנשים לא מבינים כמה הוא עוד רחוק מהשחקן שהוא יהיה בשיאו, ושיש לו את התכונה הכי חשובה למימוש הפוטנציאל הזה – מוסר עבודה מטורף.

        לא אכפת לי את מי פילדלפיה נותנים – הילד הזה הוא הנכס הכי טוב שזמין לספרס, ובפער גדול.

    1. איזה stroke יש לו בזריקה.
      כדי להתקדם בכיוון הנכון להיות אלסטר הוא צריך להתחזק פיזית, לעלות איזה 7 ק"ג של שרירים, באופן כללי לשפר את ה durability שלו כדי להמנע מפציעות ולייצב את היד מ-3 כי כידוע היום יש פחות הערכה ל-mid range game. למרות שהרבה יותר כיף לצפות בכדורסל עם מובים במיד ריינג' מאשר כל מיני ניצבים על קשת ה-3.

  12. אינגרם זה וואחד שחקן מאוד דומה ללינארד במשחק + יכולת ניהול משחק – פיזיות (הילד עדיין צומח בקיץ שעבר גבה ב 2-3 סמ') – קליעה (גם לינארד הגיע כקלעי נוראי אינגרם 67% מהעונשין אבל כבר באזור של 39% מהשלוש אבל הוא ממעט לזרוק משם) הייתי שמח להשאיר אותו אבל קוואי בשל יותר ויקרב את הליקרס מאוד לצמרת הליגה
    הליקרס צריכים להציע שתי חלופות לספרס
    או אינגרם ודנג הארט ושתי בחירות דראפט
    או רנדל ובול ובחירה אחת
    אם פילי/בוסטון לא מוכנות להציע את פולץ וסאריץ+שתי בחירות/טייטום ורוזיר +בחירה של סקרמנטו 2019 בגלל שהן מפחדות שקוואי יעזוב אז לספרס אלו שתי ההצעות הכי טובות
    אני אישית חושב שההצעה הראשונה יותר טובה לשתי הקבוצות
    מצד הליקרס:
    1. לליקרס עם לברון קוזמה לינארד לאנס אין לליקרס צורך בעוד שחקני כנף
    2. אם אתה מעביר את בול ורנדל אתה מאבד את משאבות הרב' שלך ואת שנים מתוך שלושת שחקני ההגנה הכי טובים שלך בעונה שעברה
    3. בול יודע לרכז הוא ריכז כל חייו לתת למישהו אחר לרכז יתן ללברון יותר זמן מנוחה על ומחוץ למגרש והוא כבר אמר שישמח לשחק לצד שחקן שירכז במקומו
    4. רנדל זה הדריימונד של הליקרס הוא ינשוך כל אחד
    5. נפתרת מדנג
    מצד הספרס
    1. אתה מקבל את השחקן עם התקרה הכי גבוהה בליקרס אחרי עונה של 16 5 4 והוא עדיין בן 20
    2. אינגרם יכנס לעמדה של לינארד לא צריך לשנות את השיטה
    3. אתה מקבל שחקן רוטציאה נחמד בהארט שמתאים לפילסופיה של פופ
    4. נכון אתה מקבל את דנג אבל מצד שני מקבל יותר בחירות דראפט ואתה גם ככה לא תשיג שום דבר בשנתיים הקרובות רק תדאג לא לעבור את תקרת המס.
    5. רנדל ובול שחקנים טובים אבל מה שאתה רואה עכשיו זה מה שתראה מהם עוד 5-6-7 שנים (בול ישפר את הזריקה משלוש אבל הוא לא שחקן של יותר מ 15-16 נק' למשחק בשיאו) אינגרם יש את הנתונים להיות אולסטאר לאורך רוב הקריירה שלו.

    1. לא יודע אם זה אפשרי פיננסית, אבל אם כן, אין לי בעיה לקחת את דנג אם זה עוזר להביא חבילה משמעותית יותר מהלייקרס. בלי קוואי, ועם החבילה של הלייקרס, בכל מקרה נלך לריבילד.

        1. אם זה אפשרי פיננסית זה רעיון לא רע בכלל. גרין יכול להועיל ללייקרס בהגנה בפלייאוף מול גולדן ויוסטון, והלייקרס לא יצטרכו ממנו יותר מדי נקודות. סחטיין על היצירתיות.

  13. המהלך שלו נראה במבט ראשון כצעד פיקחי להורדת הערך שלו.
    אבל במחשבה שניה הוא באמת לוקח סיכון שיושיבו אותו בצד עוד לפחות חצי עונה. זה ממש לא יפתיע כשמדובר בספרס.
    אחרי שנה ללא משחק לשבת עוד חצי שנה בצד?
    זה לא אינטרס שלו ולא אינטרס של הלייקרס

  14. אינגרהן וקוזמה על קאווי זה הרבה??? הלייקרס התחלקו על השכל. אם אני פופ ולא מקבל את שניהם לא מעביר אותו שיחנקו עם לברון שאחרי העונה הזאת יהיה כבר יותר חלש ונראה את קאווי מביא אליפות במערכת שהיא לא הספרס פחחח לא יקרה בחיים. קאווי לא סופרסטאר אלפא דוג שיכול להביא אליפויות לבד.

  15. האמת אני לא מבין מה בוער ללייקרס.
    איזו סיבה יש להם לוותר כבר עכשיו על נכסים מבטיחים או עתידיים, אם ממילא עוד שנה הם יכולים לקבל את קוואי בלי לוותר על כלום (והוא יבוא עוד שנה, בטוח יבוא).

    נראה לי שעדיף להם לא לעשות כלום כרגע, או מקסימום לחכות לינואר. אולי עד אז יתבהרו דברים בקבוצה שיכולים להשפיע על ההחלטות, כמו הכימיה בין לברון לצעירים.

    בינתיים קוואי מבחינתם להישאר בספרס או לעבור לעונה אחת לקבוצה אחרת.

    1. כי לברון בן 34.
      וככל שהוא יישאר בLA, הראש שלו יהיה יותר ויותר בעסקים שמחוץ למגרש.

      אגב, גם על פול ג'ורג' אמרו "בואו נחכה שנה, הוא בטוח יבוא".

  16. @OddsShark
    Updated odds to win the 2018-19 NBA Championship (@betmybookie):

    Lakers +125
    Warriors +200
    Rockets +450
    Celtics +650
    76ers +1200
    Field +2000
    10:59 PM – Jul 2, 2018

    always follow the money

    זה לא הגיוני אלא אם כן בוגאס גבר יודעים משהו לגבי קוואי.

  17. כל שחקן בנבא היה רוצה לשחק לצד לברון ג'יימס.
    אפשר להבין את לנארד שמשחק בקבוצה זקנה עם מאמן פג תוקף

    1. זקנה נכון, מאמן – אתה באמת חושב שלוק וולטון מאמן יותר טוב מפופ? אפילו אמא שלו לא חושבת ככה 😉

      האמת, שאם ההחלטה 3 הייתה כדורסל נטו, היה הרבה יותר הגיוני להביא את לברון לקוואי במקום ההפך… אבל היא לא הייתה, ומבחינת לברון, בצדק.

  18. מנחם אני כבר הבנתי את זה ממיזמן

    לאונרד הוא לא לידר אמיתי ולא אחד שאוהב את הזרקורים,
    בקבוצה ליד לברון הוא יהיה הרבה יותר איכותי מאשר ככוכב מוביל.

    1. "לא אחד שאוהב את אור הזרקורים" מגיע לשחק עם לברון פאקינג ג'יימס בלוס אנג'לס פאקינג לייקרס???

      Good luck with that

      1. יש הבדל גדול בין להיות שחקן מוביל ללהיות שחקן מובל.
        לא כולם בנויים או מספיק טובים לזה.

        גם כשלאונרד קיבל MVP בגמר הוא לא היה שחקן פרנצ'יז.בא מתחת לטוני,דאנקן וג'יונבולי.

  19. גם אני חושב שאינגראם יתפתח לאולסטאר. יש בו משהו שאין ב-400 ומשהו האחרים באסושיאיישן. מאוד אוהב את קוזמה והארט, ועדיין מחזיק מבול. מג׳יק ופלינקה בחרו עד כה לא רע. רונדו מקגי ולאנס באותו חדר הלבשה – פרייסלס. תוסיפו את בוגי והקרקס הכי טוב בעולם יוצא לדרך. לא משעמם לרגע בטינלסטאון

  20. כל ההחתמות של מג׳יק ופלינקה סוכמו עם לברון באותם מוצאי שבת גורליים, בבית החדש של משפ׳ ג׳יימס בווסטווד, מערב לוס אנג׳לס. עכשיו הם נופשים באירופה וההופעה הפומבית הראשונה של הקינגסמיועדת לסוף החודש, בפתיחת מוסד צדקה של המלך באקרון. אבל אני מאמין שלברון מקבל וגם עונה לאס אם אסים בחופשה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט