מעורב הופס ליום שלישי: לייקרס, תשכחי מלברון (עכשיו גם דדי יודע)/ מנחם לס

1. כל הסימנים מראים 'קליבלנד'

דדי יכול לכנות את כל האנליסטים של ה-NBA מטומטמים (סליחה, 'אידיוטים') – מה? אתם לא יודעים? רק דדי ואנשי סודו מאל.איי היושבים ערב-ערב עם מג'יק ורוב פלינקה ומדסקסים מי בא ומי הולך, ואז שולחים טקסט מסאג' לדדי עם כל החדשות האחרונות הם-הם שיודעים את ה-א-מ-ת – אבל היום מסתבר שכל השמועות על לברון שמביא איתו את פול ג'ורג', או את כריס פול, או את שניהם יחד הן – בואו נגיד – סיפורי מעשיות..

מה עשה לברון אתמול?

שינה את כל דמותו בכל הסושיאל מדיה שלו (טוויטר ואינסטגרם), ובמקום להופיע כצעיר זוהר בשואו-טיים המלאכותי והסנטטי שייעודו היא הלייקרס, הקבוצה הזוהרת הסינטטית שבינתיים ריקה מכל תוכן, הוא בחר להראות לעולם את העדפתו: חולצה של צווארון כחול. כהה ואפילו מעט מרופטת ומריחה מנפטלין. הייתי אומר אולי אפילו קנה אותה ב-$5 מאיזה הומלס. אין שאלה שהוא הראה עם החולצה שלו היכן ליבו באמת שוכן: בין בני התשחורת וישני העפר של קליבלנד ולא היפים והיפות המצופים מייק-אפ ומתיחות פנים של  הוליווד:

*

התגובה הראשונה היתה:

@World_Wide_Wob LeBron’s new avi and cover photo showing a lot of Akron pride pic.twitter.com/8potP2B8XN

— Samir (@FikrySamir) June 24, 2018

ואז:

 

3. אבל חסרי המושג מלאס-וגאס עדיין מאמינים שזאת תהיה LA:

4. מה באמת קורה 

לברון החליט שהפעם אין הצהרות של "DECISION", אין פגישות עם בעלי קבוצות או מנכ"לים. הוא לא רוצה הצגות של POWER POINT או נאומי טריינרים ורופאים. הוא אפילו מסרב לבקר את הקבוצות. הוא פשוט יכתוב בטוויטר שלו במי הוא בוחר.

רגע. מנין לו שיוסטון (למשל) בכלל רוצה אותו?

וואללה שאשלם כסף לראות את פניו של לברון כשהוא 'בוחר' בפילדלפיה, והם עונים לו "SORRY LAD. WE DECIDED TO GO IN A DIFFERENT DIRECTION"!

5. ג'יימס הארדן, ויוסטון, לא מזיזים אצבע לקראת לברון

בד"כ חברי קבוצה המעוניינת בכוכב זה או אחר, עוזרים בנסיון השכנוע. מעניין שהפעם, גם חברו הטוב של לברון כריס פאול, וגם זה שייבחר ל-MVP ויש לו את ההערכה המלאה מהמלך, לא עושים מאומה בנידון.

הארדן נשאל והגיב שהוא מאמין שלברון כבר החליט ומאומה לא ישנה את בחירתו. הוא אמר ל-Tania Ganguli of the Los Angeles Times:

“Honestly, like, what, LeBron’s about to be in his 16th year in the league?,” Harden said “I don’t think there’s anybody that can persuade him to go where he wants to go. I think it’s all up to him at this place in his career. He’s got three championships. It’s about business, it’s about family for him. Whether he wants to go to Houston or LA or stay in Cleveland, no GM, no friend, nobody can persuade him other than maybe his kids and his wife. Whatever he decides to do, he’ll do it.”

אפילו כריס פול לא יכול לשנות את דעתו?

“Nah,” Harden said. “Him and Chris are really tight. As a friend, him and Chris are really good friends. I don’t think they talk about him coming to Houston. I think they talk about basketball and if LeBron wants to say, ‘Hey, I’m thinking about coming your way,’ then that’s a discussion we can have. I don’t think they talk about it.”

לברון כבר היה במצד הזה שלוש פעמים. הוא יודע ומבין את כל הדברים הקשורים להחלטתו. הוא החליט הפעם לעשות מהחלטתו "LOW KEY"

6. הלייקרס רוצה את כולם

העונה עוד לא היה שחקן חופשי שהלייקרס לא רצתה.

הטוויטרים מיד התעופפו:

 

 

 

7. לוקה מאניה

 

 

8. מיהו הבוס של הסיקסרס?

ההחלטה לבחור במיקל ברידג'ס מוילנובה, וא"כ תוך דקות די ספורות להחליט להסכים לטרייד שיביא את זאיר סמית מטקסס טק ואת הבחירה הלא שמורה של מיאמי היתה החלטה די גורלית אם מדברים כדורסל. אמו של מיקל ברידג'ס שהיא גם סגן נשיא בפילי, ראש מחלקת משאבי אנוש, דיברה עם כתבים על הדבר המאושר ביותר שקרה לה בשנים האחרונות – בנה משחק בקבוצה בה היא סגן נשיא – עשר דקות אחרי שהוא כבר היה שייך לפיניקס.

כשישנו בוס אחד החלטות קריטיות קורות כל הזמן. הנשיא בוש החליט להתקיף את עיראק על דעת עצמו. הנשיא טראמפ החליט לבנות חומה בין ארה"ב ומכסיקו.

אבל היום נודע לפי THE RINGER שבאותו זמן היו 4 בוסים: סכן הנשיא מרק אברסלי האחראי על משאבי אנוש;סגן הנשיא נד כהן, אחראי על פעולות כדורסל; אלכס ראקר, סגן נשיא אחראי על אנליטיקס ואיסטרטגיה, וברט בראון המאמן (שצירפו עוד תואר לתואר המאמן שלו). ארבעה אנשים מחליטים? איך אמר פעם 'BEAR' בריאנט על מאמן שמשתמש ב-4 קוורטרבקים? "כשיש לך ארבעה קוורטרבקים, אין לך אף קוורטרבק אחד". גם אלטון בראנד, המנכ"ל של קבוצת ה-G של הסיקסרס היה שם אבל לא ידוע באיזו עמדה. יועץ או יותר מזה.

לפני שנה היה מקרה דומה בהורנטס. היו ארבעה אנשים שהיו צריכים להחליט על הבחירה מס' 11. המאמן סטיב קליפורד היה אחד מהם. ב-5 דקות שהיו לשרלוט לבחור הוא צרח "דונובן מיצ'ל". שניים העדיפו את מאליק מונק, ואחד את ג'רט אלן. סטיב כל כך רצה את דונובן שהוא עלה על השולחן, צעק, התחנן, אבל השניים שרצו את מאליק ניצחו. את הסוף אתם יודעים: קליפורד הוא מאמן המג'יק, ושרלוט נשארה שרלוט.

 

מה בדיוק קרה שם בחדר של פילי איש לא יודע. מה שידוע הוא שברט בראון היה זה שרצה את הטרייד הזה ואמר לכולם שזה "על אחריותו".

וככה ה-DEAL נעשה. לא, הוא לא היה צריך לעלות על השולחן ולצרוח כמו קליפורד.

הבחירה הראשונה של ברידג'ס היתה קלה. בחירה של ילד מהשכונה היא תמיד קלה. הטרייד הרבה יותר מסובך וייקח זמן די רב כדי להבין אם היה חכם או לא.

מה שכן ידוע לי כבר עכשיו הוא שפילי לא יכולה להיות מורצת ע"י וועדה. חייבים להביא מנכ"ל שיהיה אחראי על כל מה שהולך. ברט בראון חייב להתרכז באימון. הסיקסרס חייבת למצוא בוס כמה שיותר מהר.

9. איזה שחקן הוא זאיר סמית?

אתה לא עושה מה שהסיקסרס עשתה מבלי לתלות תקוות גבוהות מאד בזאיר סמית'. זה לא משנה אם ברט בראון עשה זאת על דעת עצמו או לא.  מה שהוא עשה היה מעשה הסיקסרס והם יחיו עם החלטתו לטוב או לרע.

ברט הודה שהוא בחר בזאיר כי הוא רצה שחקן דומה (או שידמה בקרוב) לקאווי לינארד, והדבר השלילי שאני רואה בכל המקרה הזה הוא שללא ספק ברט בראון ירצה להצדיק את בחירתו בהעדפת זאיר במשחקה של הסיקסרס הן בדקות והן במידת האחריות שהוא יקבל. דבר אחד שבראון חייב להבטיח לעצמו – אם יש לו את הבטחון העצמי לעשות זאת – זה לנסות להתנהג עם סמית כמו עם כל שחקן אחר ללא כל העדפות ובלופים, כי אז זה יהיה הסוף של שניהם.

בראון כינה את זאיר סמית ומיקל ברידג'ס 1A ו-1B – כשזאיר לא היה לא 1A ולא 1B בעיני אף אחד אחר מצוות הבוחרים של הסיקסרס מלבד ברט. הבעייה איתו – כפי שגם כמה גולשים כתבו כאן – שהוא RAW. גולמי. לא בשל. אח"כ גם הוסיפו שהוא OVERLAPPING – חופף ביכולתו שחקנים שלסיקסרס כבר יש. בראון כנראה ידע את כל זה, ועדיין היה תקיף ברצונו. הוא הודיע מיד שהוא יודע הכל, אבל הבחירה שלו מבוססת על מה יהיה עם זאיר בעתיד היותר רחוק. "הוא יהפוך לכוכב, ואליפויות מנצחים רק עם כוכבים".

המאמר של מייקל או'קונר מנסה להסביא מיהו זאיר עכשיו, איזה שחקן יהיה בעתיד הקרוב, ואיזה שחקן הוא יהיה בעתיד הרחוק.בסידרה של עשרה סרטונים (שאני לא יכול להכניס ל'מעורב' אבל יש לכם את הלינק למאמר עם כל הסרטונים) אתה רואה שחקן שהיום חוטא פה ושם בזמן שהוא עושה CUTTING, בחסימות, ובתפישת מקום לריבאונד. ברור גם שהוא מחמיץ מסירות פה ושם.

אבל מה שאתה כן רואה הוא יכולת לשנות כיוון על DIME; צעד ראשון ארוך ומהיר ביותר; יכולת טבעית לדעת היכן הוא הצד החלש של מגינו. והדבר החשוב ביותר הוא שיש לו את הדבר הזה שאין לו הגדרה ואחנו פשוט מכנים 'יש לו את זה'. פשוט כך: יש לו במשחקו את האאורה של כוכב. ישנם 10 שחקנים על הפארקט אבל מבטך מרוכז רק בו כי כל רגע הוא עלול לעשות משהו נפלא יותר מהמבצע המלהיב שעשה לפני דקה.

בקיצור, אין שאלה שיש כאן כוכב הנמצא בשלבי התפתחות להיות שחקן מיוחד במינו.

10. אצל ג'ואל אמביד אין אפס: הוא עולה על כולם!

 

 

11. מלחמת ה-ROASTING ('ירידות') בין קוזמה ולונזו

 

לשני שחקני הלייקרס האלה ישנה הסטוריה של ירידות אחד על השני https://www.sbnation.com/2018/3/2/17070932/nba-recap-highlights-lakers-rockets-lonzo-ball-kyle-kuzma. כל זמן שזה נשאר במשפחה אולי לא קורה כל נזק, אבל כשזה יוצא החוצה, או עובר את הגבול, לך תדע כיצד זה ייגמר.

השניים חברים טובים והם יורדים אחד על  השני ברוח טובה, אבל נראה שהירידות הגיעו לרמה מוגזמת:

.

_

Kylie Kuzma 🔥 https://itunes.apple.com/us/album/kylie-kuzma-produced-by-bjonesbeatz/1397445415?i=1397445525 

"Kylie Kuzma" from Kylie Kuzma – Single by ZO on Apple Music

Listen to "Kylie Kuzma" from the album Kylie Kuzma – Single. Buy the song for $1.29. Free with Apple Music subscription.

אבל כשלונזו החליט לצאת היום עם הראפ שלו העושה כאילו צחוק מהעובדה שקוזמה אף פעם לא פגש את אביו הביולוגי, ושהוא לא יהיה אף פעם טוב כמו ראסל ווסטברוק, לי זה נראה יותר מדי.
כמובן שהטראק הזה יצא כתשובה על הטראק של קוזמה "PLAYER HATER OF THE YEAR"  (הנה הוא בשלמותו the full track). קוזמה גם יצא עם וידיאו שקוזמה עשה עבור בליצ'ר רפורט (made on Bleacher Report)

אז לונזו יצא הבוקר עם ה-TRACK הזה:

"Kylie Kuzma" lyrics by Lonzo Ball

Who are you without ZO2?

Just another dude with a bunch of tattoos

You ain't got no shoe Nike wins, Kuz lose

Claiming that I can't shoot, but all these words is hitting you.

Boy you talking crazy, why you try to play me?

You ain't on my level, you ain't famous as my baby

I'm working out daily, but I ain't posting it

And I would never stop a workout just to post a pic

They let ’em gas you up, thinking that you can't be touched

Coming from the outskirts of Flint, boy you ain't tough

Big Baller Brand getting bread, little Kuz is getting crumbs

We thumbing through that money, look at y'all, y'all is playing with your thumbs

Don't know who your daddy is, well your ass is getting sonned

We both taking shots, the only difference is you ain't hitting none

Usually do this s— for fun, but trust me boy I'm not the one

If you the bullet, I'm the gun, If you the pot, I'm cooking some

You want smoke, you can get it, dressing for attention

Trying to be Russell Westbrook, you just honorable mention

I killed you with a sentence, to me you just a peasant

Triple Bs is independent, KuzMania can't reinvent it

Cause you ain't got the people, and you ain't got the sources

Put all your money in a Porsche, I dropped a check on horses

You better join the forces, with them main enforcers

Triple Bs is for the culture, your squad is a bunch of vultures

I'mma stop, you losing focus, reason why you dropped your courses

Need some more endorsements, one fleece, you think we didn't notice?

קוזמה הגיב לפני כמה שעות שאין לו כל בעייה עם לונזו אחרי שחרור ה-released a diss track entitled "Kylie Kuzma "כי אנשים לא מבינים את סוג היחסים בינינו".

Los Angeles Lakers forward Kyle Kuzma said Monday he had no beef with teammate Lonzo Ball after the latter released a diss track entitled "Kylie Kuzma."

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 48 תגובות

  1. מנחם – אתה רציני ? אתה מבסס את ה"ידיעה" שלך שלברון יישאר בקליבלנד על חולצת הג'ינס שהוא לובש ? לא שהישארות בקליבלנד אינה אפשרות . אבל תביא לוגיקה טובה יותר.

  2. מנחם לברון ברגעים אלו יושב עם מגיק לסגור חוזים לפול וגורג. הוא אפילו לא היה בטקס הענקת הפרסים ואמרו שהוא בסידורים באל איי. מה שנקרא סידורים אחרונים באל איי. לברון כבר בלייקרס מתחילת העונה זו גם אחת הסיבות שקיירי ברח. הוא ראה את זה מגיע. חכה שבועיים ותקבל דסיזן.

  3. תודה דוק על עוד מעורב עשיר ומפנק.
    השיקוץ לוקח את כשרונו לדרמה ללייקרס, וזה חתום עוד מהפגרה שעברה.

  4. חז"ל אמרו "אין חכם כבעל ניסיון".

    לברון, אם וכאשר יחליט שהוא שוב עוזב את קליבלנד, הפעם (לדעתי) לא יעשה זאת בתרועה רמה, לצד פסטיבל מבזה.
    הפעם הוא (אולי) מכין את הקרקע לעזיבה צנועה יותר. שקטה יותר.
    פוגענית הרבה פחות.

    אם עזיבתו תהיה מהסוג של "השגנו ביחד את כל שנוכל, זה הזמן של הקבוצה לצמוח בלעדי. אני מודה ל…"
    אני מנחש שהפעם לא יהיו גופיות בוערות.
    אני מנחש שהפעם האוהדים לא ינגנו את
    https://www.youtube.com/watch?v=Tw6ExvpuKT0
    אחרי שיעזוב.

    או שהוא נשאר?
    אין לי באמת מושג.
    (כאלו הן חולצות הג'ינס. קשה לפרש אותן…)

    תודה, מנחם.

    1. +100
      אתמול הערתי למשהי בעבודה בצחוקיה שזה נראה שהיא הולכת לים עם הבגד שלה (זה היה נראה לי מן בגד כזה שבנות שמות מעל בגד הים) היא התעצבנה עלי ואמרה לי שזה בגד שעולה 400 ש"ח ממעצבת. אולי שווה להביא עוד כמה עיניים נשיות לאתר שיוכלו לנתח את הבגדים של לברון בצורה הטובה ביותר.

      תודה דוק

      1. חחח
        גם אני הייתי בסיפור הזה עם בגד דומה. שאלתי את החברה שלי אז מה הבד הזה שהיא זרקה עליה, זה נראה כמו וילון?
        חטפתי קיתונות של בוז 🙂

  5. יש שתי הנחות לגבי לברון ואיך החא בוחר קבוצה:
    האחת, הוא צריך קבוצה מזרחית כי במערב קשה מדי
    השנייה, הוא צריך קבוצה שהוא יוכל לשלוט בה.
    זה לא משאיר הרבה אופציות ובהתחשב בכך.שהוא עושה מה שטוב למשפחתו זה משאיר את קליבלנד בערך.

    1. ראשית, הוא עושה רק מה שטוב לו עצמו.
      והנחה שלישית – הוא מעוניין להצטרף רק לקבוצה עמוסת כישרון עם כוכבים "מוכחים".
      זה מוריד מיידית את קליבלנד מהמשוואה ומשאיר רק את הלייקרס, שתביא עוד מישהו.
      בכל מקרה היעד שלו זה גם הוליווד ומעבר לשים פוקוס על דברים שמעבר לכדורסל, וזה גם לייקרס.

      1. ברור, ממתי המלך מתחשב בצרכי אחרים? איזה נאיבים פה כולם. הוא פשוט עומל על חוזים לפול וגורג', זה קצת מורכב ואולי זומם מהלך שחמט גם לצרף את קאזינס ולהעיף את דאנג.

        זרועות התאגיד מגיעות לכל מקום, ידו בכל ויד כל בו

      2. כמובן כי לשיקוץ שהוא בין הפילנתרופים הגדולים בליגה ד"א לא אכפת מאף אחד ובעיקר לא מהמשפחה שלו, כי מה זה משפחה בעצם?
        פחחחחחח
        תתפסו על עצמיכם כבר כל שונאי לברון, אתם מביישים רק את עצמכם.

        1. סלטיקס הם לא אופציה מבחינת שני הצדדים – יותר מידי יריבות ספורטיבית בשביל שלברון ילד לשם מה שגם אם אני הסלטיקס אני לא רוצה את לברון.
          לגבי פילי – כרגע זה נכון אבל הם יכולים להחתים רק סופר מקס 1 וקשה לי להאמין שהם יצליחו לגרד טרייד על אול סטאר לעומת הלייקרס שיכולים להביא עוד כוכב בנוסף ויש להם חומר שחקנים מושלם לטריידים עם קבוצות שבונות מחדש וככה יוכלו להביא עוד כוכב מוכך

  6. הנה מה שאני יודע וזה מגיע מהצד של פילדלפיה.
    לברון כרגע מחליט בין הלייקרס לקליבלנד.
    הוא אפילו לא מוכן לדבר עם פילדלפיה כל עוד הקבוצה נמצאת עם הסגל הנוכחי , הנציגים שלו אמרו להנהלה שרק עם פילי יעשו טרייד או החתמה של כוכב מוכח(קוואי או ג'ורג' למשל) הוא יהיה מוכן לשבת איתם.

  7. מעורב משובח
    קוזמה ובול כמו שני ילדים קטנים.
    סיכוי רב (במיוחד אם אחד יעבור) שזה יהפך לריב ארוך שנים שהם לא יזכרו את מקורו….

  8. אשכרה בול וקוזמה שני ילדים מפגרים, עזבו לברון מי יגיע לשחק איתם?מביך.אני די בטוח שלברון עוד בהתלבטויות, כל יום עם דעה אחרת. נחכה בשקט עד שהוא יפרסם את החלטתו אי שם ב-10 ביולי

    1. בול וקוזמה גם נראים די אהבלים. אני מאוד לא מבין את האוהדים האופטימיים של הלייקרס. במקרה הממש טוב (עם לברון וג׳ורג׳ מגיעים) יש שם קבוצה שעפה בחצי גמר המערב מול יוסטון או הדאבס. במקרה הריאלי (לברון לא מגיע) יש שם קבוצה שהתקרה שלה זה משהו באיזור של פורטלנד.
      אני די מבסוט מכל זה.

      1. גם אני לא האמן לי.
        NBA זאת ליגה של גברים לא תינוקות.
        אבל לברון וגורג ביחד בוודאות מצביע על טרייד המשך של הצעירים תמורת סטאר נוסף. וכמעט כולם על המדף אלה לא הימים של פעם

  9. לפי הז'קט של לברון , כל הסימנים מצביעים דווקא על מעבר לדנבר נאגטס !! . רק מי שהיה בקולורדו מבין שז'קט כחול הוא אחד הפריטים היותר מזוהים עם התושבים המקומיים.
    הגדיל לעשות שחקן העבר של דנבר , ביל הנזליק האגדי שהיה נוהג להתלבש עם ז'קט כחול ושפם .
    גם בדנבר מבינים את הרמז העבה של לברון ולא אתפלא אם בקרוב אדריאן ווז' יצייץ בעניין .

  10. יחליט מה שמחליט, רק שלא יחתום לשנה או שנה עם אופציה ונצטרך לעבור את הפסטיבל הזה גם עוד 12 חודשים מהיום. נחנקנו לברון, נחנקנו!!! לייקרס אול דה ווי לדעתי.

  11. מה צריך לעשות כדי לקבל שבוע חופש מלברון ופסטיבל ההחלטות? הסיפור הזה כבר מתחיל לגדל זקן יותר ארוך ממנו.
    האם ייתכן שללונזו, הבחור השקט והמחונך, בורח מדי פעם הלאבאר? חברים, חברים, אבל יש דברים שלא אומרים.

    וכמובן, תודה על המעורב המצויין

      1. אברי, אל תיקח את זה אישי. אין לי בדל תלונה על המעורבים (כמו שכתוב בסיום התגובה שלי), התלונה שלי היא על שובו של הקרקס 'גלגל המזל' בכיכובו של המלך, ועושה רושם שאני לא היחיד. תקן אותי אם אני טועה, אבל מותר לי להתעייף מהריטואל

  12. כםי שכבר נאמר הלבוש של לברון לא אומר דבר. גן אם הוא החליט לייקרס או יחליט לא חייב שילבש לבוש המתאים לשואו טיים!

    1. רבי פ. גבריאל שליט"א מצ'ובהם כתב:
      "איש צעיר אומר "אתה מה שאתה אוכל" תאכל היטב.
      איש זקן אומר "אתה מה שאתה לובש" תתלבש היטב.

      ולברון?
      הוא כבר לא ילד. או צעיר!!!

  13. לברון לא יילך למערב, כי הוא יודע שקשה לעבור שם סיבוב בפלייאוף ובלתי אפשרי להגיע לפיינלס. בתור אחד שכל הקריירה שלו מבוססת על ספירת פיינלס – הוא מספיק חכם כדי להישאר במזרח החלש

    1. שום קשה.
      טופ 3 בכל הזמנים לא אמור לפחד מיוטות ואוקלהומות מזדמנות.
      המוקש היחידי הריאלי הוא הווריוס ומתישהו צריך להיפגש איתם בין אם זה הפיינלס או שלב אחד לפני.
      יהיה לו יותר סיכוי לעשות זאת בל.א מאשר עם קבוצת הנגרים של קליבלנד שאין לה שום יכולת תמרון.
      וממילא רוב הסיכויים שהוא יעוף לפני הפיינלס גם במזרח

  14. נגמרה הפגרה של טייטום…..
    אני רואה שהוא כבר חזר לאימוני קליעה ותופר שלשות בלי הכרה.
    בסרטון שהשתחרר מעכשיו רואים אותו מתאמן בקליעת שלשות קץ-אנד-שוט כמעט בלי להסתכל לסל… הוא תפר יותר מ 20 זריקות ברצף……. גיייייי כמה הייתי רוצה שיקח את הלבנים שזרקו בראון את רוזייר את סמארט ברבע הרביעי של המשחק השביעי בגמר המזרח!
    אני לא סולח לסטיבנס על זה שלא הלך על האיש החם שלו במגרש. יש גבול למשחק הקבוצתי ולפעמים חייבים ללכת על הכישרון או האיש החם ועד שזה לא ייכנס לו לראש הוא לא יהיה מאמן העונה!
    לדעתי ובהנחה שלא ייפצע, טייטום יתן עונה של מעל ל 20 נקודות בממוצע העונה ויקח חלק מהנקודות של בראון היווארד ורוזייר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט