אירועי דיומא – 07.06.2018: חולון ואילת במשחק על עלייה לפיינל פור

כדורסל / יאיר זעפרני

רבע גמר פליאוף ליגת העל – משחק מספר 5 (סדרת הטוב מ-5)

אחרי ששתי התל אביביות והפועל ירושלים כבר הבטיחו את העפלתן לפיינל פור שיתחיל בראשון הקרוב, תושלם היום תמונת העולות כשהמנצחת במשחק בין הפועל חולון להפועל אילת תהיה הנציגה הרביעית ותפגוש את הפועל ירושלים ביום שני בהיכל הספורט יד אליהו.

19:50: הפועל חולון – הפועל אילת (2-2 בסדרה, ספורט 5) – סדרת הנד-נד בין המדורגת שנייה למדורגת שביעית נמשכה גם במשחק הרביעי ושוב הייתה זו הקבוצה הביתית עם ידה על העליונה. גם הפעם הקבוצה שהובילה בסוף הרבע הראשון ניצחה בסוף המשחק (והובילה בכל הרבעים) וגם הפעם אילת הצליחה לנצח בבית בהפרש דו ספרתי (70:87).

אם נמשיך במתכונת הזו, של סדרה שהיא בעצם סדרה חשבונאית אז בחולון יכולים להיות רגועים. ואם נוסיף לזה את העובדה שאילת באמת קבוצה חלשה מאוד מחוץ לאולמה הביתי (שמונה הפסדים רצופים מחוץ לאולם בגין, שלושה מהם בחולון וכולם ב6 הפרש…), אז בחולון צריכים רק להיות קרי רוח והאורחים כבר יעשו את העבודה. אלא שכמו שלמדנו בסדרה בין קליבלנד לבוסטון, למשחק האחרון בסדרה חיים משלו ולכן אולי הדפוס הקבוע ישתנה דווקא הערב.

בצד של חולון יצטרכו לתת את הטון הוותיקים גיא פניני וחנן קולמן לצד הזרים שמפגינים כושר טוב בסדרה עד כה, אילת מצידה תנסה להסתמך על הניסיון של אפיק ניסים ודרווין קיצ'ן וכמובן להמשיך לעשות את מה שהמליץ להם הרופא (או אני) לפני המשחק הקודם – ללכת בכל הכוח על הריבאונד, דבר שהם עשו ועם שליטה של 25:42 בסיום המשחק, לחולון לא היה סיכוי.

ואכן המשחק יוכרע על ניסיון, על מה שיקרה בצבע, על האסל ונחישות ועל מי שתצליח להתגבר על הטראומה מההדחה ברבע הגמר בשנה שעברה. מי זאת תהיה? ההימור המוקדם שלי (לפני הסדרה) היה חולון ואני אדבק בו, למרות שתחושת הבטן בימים האחרונים מצביעה על אילת דווקא. בכל מקרה, זה נראה כאילו המנצחת פה, תזכה להיות זו שמודחת ביום שני מול הפועל ירושלים…

 

טניס / מתן גילור

טורניר רולאן גרוס (2000) – רבע גמר

היום יושלמו משחקי החלק העליון של ההגרלה.

13:00 רפאל נדאל(1)-דיאגו שוורצמן(11) (יורוספורט). המשחק הופסק במצב של 6:3 3:5 (15:30). שוורצמן נראה מעולה וכבר הוביל בשבירה במערכה השניה, אבל הגשם קטע לו את המומנטום. נדאל מגבי ורחוק 2 נקודות מאיזון התוצאה.

13:00 מארין צ'יליץ'(3)-חואן מרטין דל פוטרו(5) (יורוספורט2). המשחק הופסק במצב של שובר שוויון במערכה הראשונה.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

קריטריום הדופינה – קטע 4

קטע 3 היה קטע הנג"ש הקבוצתי של המירוץ. כפי שהיה צפוי מהרכבי הקבוצות, סקיי הכניעה את שאר הקבוצות ללא תנאי, כשהקדימה ב-37 שניות את BMC וב-52 שניות את לוטו סודאל. תוצאות הקטע הציבו בחזרה את מיכל קביאטקובסקי בראש, כשכל ארבעת המקומות הראשונים מאויישים ע"י רוכבי סקיי. תמונת ההובלה היא אם כן קביאטקובסקי בראש, ואחריו מוסקון (3+), קסטרובייחו (9+), תומאס (21+), בוקוולטר (48+), קארוזו (52+), רוסקופף (53+), אימפי (54+), קוקלר (1:01+) ויונגלס (1:09+).

קטע 4 של היום הוא הראשון מבין ארבעת קטעי הטיפוס הנועלים את המירוץ. הטיפוס הקצר והתלול בסיום הקטע יתאים לפאנצ'רים מסוגו של אלאפיליפ, אך קטע הטיפוס הקשה שלפני כן בהר השחור יתאים למטפסים הכבדים יותר. שידור ביורוספורט 2 ב-16:15.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. תודה

    אילת שולטת בסדרה בסה"כ.
    חולון לא הייתה באזור באילת ואילת הייתה קרובה פעמיים בחולון .
    הלחץ גם על חולון שאיבדה את המקום בפיינל פור אשתקד ממקום ראשון ועשוייה לאבד אותו שוב ממקום שני (סוג של שיא).
    בכל מקרה הביתיות + הניסיון של פניני אמורים לחפות על כך (גם ניסים מנוסה אך עם תפקיד מינורי).
    יהיה מעניין כל תוצאה אפשרית ..אתמול בערב הרגשתי אילת …עכשיו כבר לא בטוח .
    אבל לתחושתי או שחולון תתפוצץ ותביס או שתודח .
    משחק צמוד יילך לדרומיים .

  2. בתור אוהד חולון מאד חושש מהמשחק היום. כמו בעונה שעברה, חולון מצליחה להגיע לשיא לפני הזמן, וזאת התחושה גם כאן (כן, יודע שבשני המקרים יש סיבות אובייקטיביות לכך). בכל מקרה גם אם תעלה, לא נראה שיש לה סיכוי מול הירושלמים, כמו שיאיר כתב.

  3. צ'ילי'ץ משווה ל-1:1. נדאל מוביל שבירה ברביעית.
    לא רק שהגשם עצר את המומנטום אתמול, אלא שעכשיו מחר נדאל יקבל אל צ'יליץ' או דלפו יום אחרי מותחן ארוך.
    היש יותר "המזל הולך עם הטובים" מזה?

    1. לפי מה שאני רואה היום, דלפו נראה כבד ועייף לעומת צ'יליץ שבכושר גופני עדיף, כך שלדעתי רק צ'יליץ יוכל להתמודד מחר עם נדאל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט