להיות או לא להיות, זו לא אמורה להיות שאלה – פריוויו גיים 3 / תומר שנאן

צהריים טובים לכולם, יום רביעי הגיע שוב אלינו, ואיתו מגיע גם משחק מס' 3 לאחר משחק בו הווריירס הצליחו לברוח לקאבס ברבע האחרון ולנצח אותם בתוצאה 122:103 בכדי לעלות ליתרון 2-0 בסדרה. אז איך זה ייגמר הפעם? נחכה ונראה.

קליבלנד קאבלירס (0) – גולדן סטייט ווריירס (2) 04:00

המשחק הזה יהיה המשחק ה-21 ביניהן בגמר ה-NBA ב-4 השנים האחרונות, 21 משחקים ברציפות בהן רק שתי קבוצות שיחקו בגמר של ליגה המכילה 30 קבוצות. ועדיין, יכול להיות שניצחון של גולדן סטייט יסמל את סיום היריבות הזו בגמר בין שתי הקבוצות משום שלא בטוח כלל וכלל שלברון יישאר במידה וקליבלנד שוב יפסידו בגמר (וגם במידה והם ינצחו). ואם בשנה שעברה עם סגל טוב בהרבה מהנוכחי הם הפסידו ב-5 משחקים, השנה אף אחד לא יופתע במידה וזה ייגמר בסוויפ לטובת הקבוצה עם יתרון הביתיות.

היתרון שיתווסף לקליבלנד במשחק הקרוב, הוא שבניגוד לשני המשחקים הראשונים בסדרה הפעם הקהל הביתי הוא שלהם, והוא ינסה לדחוף אותם עד לניצחון. זה, בתוספת יום קליעה טוב של שחקני המשנה של קליבלנד (ג'יי אר אני מסתכל עליך) יוכלו לעזור לקאבס לצמצם את הסדרה ל-2:1 ואולי אפילו לכפות שוויון בתום המשחק הרביעי בין שתי הקבוצות. אבל הסיכוי שתרחיש כזה יקרה לא נראה ריאלי יחסית לאיך שהסדרה התפתחה עד כה.

איך קליבלנד תנצח?

  1. לזרוק פחות שלשות, לחדור יותר לצבע ולסחוט יותר עבירות – מי מכם שראה את משחק מס' 2 בסדרה ודאי שם לב לעובדה שהקאבס פשוט לא הצליחו לקלוע מחוץ לקשת. עד כמה הם לא הצליחו? לברון מסר לחבריו 32 מסירות שאחריהן באו זריקות לשלוש, רובן פנויות, 8 זריקות בלבד נכנסו. כשקבוצה תופסת יום קליעה כ"כ גרוע היא חייבת להבין שיש צורך בשינוי אסטרטגיה. שלא תבינו לא נכון, אני לא אומר שהקאבס לא צריכים לזרוק בכלל מחוץ לקשת. אבל כשקבוצה זורקת בסדרה 32 שלשות למשחק ופוגעת רק ב-9.5 מהן היא צריכה להבין שיש בעיה בקבלת ההחלטות, ואם הבעיה הזו לא תיפתר, הקאבס בהחלט עלולים להיזכר כקבוצה הראשונה שמפסידה פעמיים בתוצאה 4-0 בגמר NBA.

    גם הנסיונות שלו להכניס את חבריו למשחק לא עזרו, לברון
  2. ללחוץ את הווריירס הרבה יותר מוקדם בהגנה, ולנעול את הצבע – גם כאן אני יכול להסתמך על שני המשחקים. בשני המשחקים הקאבס לא לחצו כמעט את הווריירס כל עוד שהם לא הגיעו קרוב לטווח השלוש. חוסר הלחץ הזה על קבוצה כמו הווריירס אינו יכול להימשך, קליבלנד מגיעה תוך שהיא בעמדה נחותה מבחינת כישרון לגמר, וככזו היא צריכה להפעיל משחק אגרסיבי (כל עוד שהוא ספורטיבי) ואינטנסיבי שיאתגר את הווריירס. ולגבי הצבע, הווריירס במשחק השני יכלו לטייל בתוכו שעות ללא התערבות של אף שחקן מצד הקאבס, הגולדן בויז הגיעו אליו תוך מינימום התנגדות וזה איפשר להם להשיג לא מעט נק' קלות. עד כה הווריירס קולעים ב-81% בטווח של פחות מ-10 פיט, זה פשוט לא יכול להימשך כך. ברגע שהקאבס יראו יותר נכונות בהגנה, הווריירס יסבלו הרבה יותר בהתקפה.

    בכדי לנצח קליבלנד תצטרך להיות אגרסיבית, ת'ומפסון במאבק על הכדור
  3. לא להסתמך רק על לברון+שחקן מזדמן שיופיעו – במשחק הראשון, לברון ג'יימס (עם הופעה מפלצתית) וקווין לאב לקחו את הקאבס על גבם, במשחק השני ראינו בדיוק את אותו המקרה רק שהפעם גם ג'ורג' היל הופיע מעט ועזר לקאבס לתת פייט ללוחמים במשך שלושה רבעים. אבל, זה לא הספיק, מספיק ויספיק לקאבס. לברון ולאב חייבים לעודד שחקנים אחרים לזרוק יותר על מנת שהם יוכלו לעזור להם בקרב הלא פשוט הזה נגד הקבוצה הטובה במערב (וכרגע נראית כמי שתוכתר לקבוצה הטובה בליגה). רק כשעוד שחקנים יעזרו לצמד הזה הקאבס יוכלו להסתכל לווריירס בלבן של העיניים, ואולי אפילו ליצור שביב של תקווה אצל כל אוהדי הקבוצה.

    יצטרכו להילחם כקבוצה, היל, לאב ונאנס ג'וניור

איך גולדן סטייט תנצח?

  1. לנסות לתקוף את לברון בהגנה – זו לא רק העייפות שתכריע אותו, אלו לא רק המכות שהוא סופג מהווריירס שיכריעו אותו. כדי באמת להכריע את לברון השנה צריך לתקוף אותו כמה שיותר, ולא רק מבחינת בידוד שלו מול X/Y, צריך לגרום לו לרוץ בחסימות, לרדוף אחרי התוקף כשהוא נע עם/בלי כדור, ולגרום לכך שהוא יגיע כמה שיותר למצב בו הוא שומר את אחד משני הכוכבים הגדולים של הווריירס (קרי/דוראנט). ככל שלברון יתעייף יותר בהגנה, לווריירס יהיה קל יותר מולו כשהוא יתקוף. ובמצב בו לברון מגיע עייף להתקפה, קליבלנד לא תגיע רחוק.

    ככל שהוא יהיה יותר מול לברון, כך יהיה לקאבס קשה יותר. דוראנט
  2. להמשיך להניע את הכדור וליצור מצבי קליעה לאחד משלושת הקלעים הבולטים שלה – אמנם המפתח הזה הוא מעט צפוי וגם די פשטני, אבל ככל שהווריירס ימשיכו להתמסר כך לקליבלנד יהיה קשה יותר מולם. בעיקר משום שההגנה של קליבלנד היא מההגנות הפחות טובות שהגיעו לשלבים המאוחרים של העונה, אבל גם משום שהעונה לברון כבר פחות נכנס לקווי מסירות והוא בין היחידים בקליבלנד בעלי התזמון ויכולת קריאת המשחק המתאימים בכדי לעשות זאת. ללא שחקן שיפריע לאסטרטגיה הזו של הווריירס בתוספת לתנועה הנהדרת של שחקנים דוגמת קליי ת'ומפסון ללא הכדור לקליבלנד יהיה הרבה יותר קשה לשמור על הגולדן בויז ולמנוע מהם זריקות פנויות.

    ימשיך לחולל צרות בהגנת הקאבס? ת'ומפסון
  3. "לסמן" את לברון בהתקפה, ולא לחשוש מדאבל טים מדי פעם – אני לא טוען שהווריירס צריכים עכשיו להביא שני שחקנים על לברון בכל פעם שהוא נוגע בכדור, אבל אני כן חושב שאם שאר שחקני קליבלנד יתפסו יום קליעה זהה לזה שהם תפסו במשחקים הראשונים כדאי מאוד ללוחמים לשקול את האופציה הזו. אם גולדן סטייט תצליח להכריח את לברון לשתף את חבריו כדי שהם ינסו לנצח אותם ולא הוא, לא מן הנמנע שהמשחק ייגמר הרבה יותר מוקדם מחמש הדק' האחרונות של הרבע הרביעי/הארכה.

    יצליחו לעצור את לברון?

אז איך זה ייגמר?

העברת המשחק אל קליבלנד צפויה לנפוח רוח של תקווה במידה כלשהי אצל הקאבס, שמצידם אולי יצליחו אפילו למתוח את המשחק עד הדק' האחרונות מול קבוצה שעל הנייר (ובפועל עד כה) הרבה יותר חזקה ממנה. אבל, לווריירס יש 2 מ-5 השחקנים הטובים בליגה ועוד שני שחקנים שנמצאים בטופ 30 בליגה. תוסיפו לכך את חזרתו הצפויה של איגודאלה, ותקבלו חמישייה של שחקנים איכותיים שתפגוש שלישייה די חלשה מלווה בשני כוכבים כשרק אחד מהם מוצב בטופ 5. במצב הזה גם אם קליבלנד תיישם את כל המפתחות הרשומות למעלה+תעשה מעבר לכך (תתחיל לקלוע שלשות לדוגמה), אני לא בטוח שזה יעזור לה. לכן אלך על ניצחון של גולדן סטייט ב-6 הפרש אשר יחתום סופית את גורל הסדרה.

לפוסט הזה יש 617 תגובות

  1. תודה רבה תומר.
    לדעתי קליבלנד מנצחים את המשחק.
    א.לברון קיבל מנוחה ארוכה.
    ב.האחוזים שלהם מהשלוש בבית ישתפרו פלאים.
    ג.כתוצאה מהאחוזים הטובים לפחות 2 שחקני משנה יתנו משחק טוב מאוד(גרין/קורבר/סמית/או אולי אפילו הוד כפי שמנחם כתב)
    ד. גולדן סטייט ברגע שמרגישים טוב עם עצמם נוטים לרדת במשחק שלהם ולתת בדרך כלל תצוגות נרפות בעיקר בהגנה

  2. תודה רבה על הפרוויו תומר ועל שנת סיקורים / פרוויים נהדרת
    עזרת מעל ומעבר והושטת יד לעזרה בכל הזדמנות יחד עם דובי
    לדעתי קליבלנד תנצח אם הקלעים יגיעו למשחק ( מניח שבמשחק בית הכוונות יהיו מאופסות יותר ) ,שליטה בריבאונד וכמובן לא על לברון לבדו
    גולדן סטייט צריכים לשחק את המשחק הרגיל שלהם זה עשוי להספיק אני משער שילכו לדוראנט הרבה יותר הערב

  3. משהו קטן שאולי בצדק לא מקבל התייחסות,
    אבל עדיין מעניין –

    רודני הוד. לא סתם הוציאו אותו מהנפטלין –
    הוא ה-SG היחיד בקבוצה עם "אורך" מספק בשביל להתמודד בהצלחה (יחסית) עם סוויצ' על דוראנט.

    הוד לא הסתגל למשחק לצדו של לברון. הוא אוהב ליצור לעצמו מצבי קליעה,
    בקאבס מצפים ממנו לנוע ללא כדור, ולהיות מוכן להזדמנויות של קאצ' אנד שוט.

    היה והלא יאמן ייקרה, והוד יצליח דרך פלא להתאקלם לתפקידו המצופה בשורות הקאבס,
    זה בהחלט יכול להיות ה-X פקטור שהקאבס זקוקים לו נואשות בשביל להשיג את הניצחון הלילה.

    אני סקפטי . . .

    תודה, תומר. פריוויו נהדר.
    תודה גדולה עוד יותר –
    על עונת רוקי מופלאה.
    הסיקורים, הפריוויואים, טורי ה-"רוקים",
    הם היו ברמה הגבוה ביותר,
    וכל שנותר לרשום זה –
    שאפו!

    1. ברור שמבחינת הווריארס זה לא צריך להיות שיקול(וגם לא יהיה) אבל אם יהיה סוייפ הסיכויים שלברון יעבור לאיזה יוסטון או פילי יהיו גבוהים פי כמה מאם ייגמר באיזה 6-7 משחקים(וקל וחומר אם יעשו את הבלתי אפשרי וינצחו את הסדרה)

  4. אל תשכח שבסופו של דבר היה צריך (לא יכול להיות אלא צריך!) להיות עכשיו 1:1.
    זה פשוט הורג אותי.
    כל המומנטום והדינמיקה הייתה שונה! יאללה עם השופטים האלה. עכשיו יש הרגשה של סוויפט, jr גמור מנטלית.

    לי זה מזכער את גמר המערב 2002. משחק אחד גומר סדרה ומשפיע על כל המומנטום. סקרמנטו נשדדה וכך גם הקאבס.

    ה-NBA היא ליגה rigged לגמרי וזה חרא.

      1. היא נשדדה כי היה צריך להיות פלגרנט על גרין ואולי הרחקה.
        הייתה צריכה להיות עוד זריקה לג'ורג' היל בסוף.
        לברון ביקש טיים אאוט כשהכדור היה אצל סמית.
        ועוד.
        גם מה שהזכרת לא היה נקי. השופטים לא יכולים לבחור מה לשנות על ידי ריוויו.

        1. אף אחד לא שם לב לכניסה בעונשין עד לדו"ח השיפוט שעובר שוב על הכל בדקדקנות, אז בטח לא בקטוגריית "נשדדה", לברון באופן קבוע עושה עברות כאלה שהוא זורק עונשין
          לא יכולים להחליט מה משנים בריויו , אבל במקרה הזה כפי שכבר הוסבר כן יכולים.
          האינטרס של הליגה זה בטח לא סוויפ ו,אם כבר לתת כמה שיותר סיכוי לאנדרדוג.
          בלי קשר כל שיטת לקיחת הטיים אאוט מגוכחת יותר מדי משחקים מוכרעים על אם המזכירות שמעה או לא שמעה מישהו מבקש טיים אאוט , שיתנו זמזם למאמן ויאפשרו רק לשחקן עם הכדור לסמן טיים אאוט עם הידיים

        2. בכייני, לברון לא ביקש שום טיים אאוט. איך אני יודע? ובכן, יש סרטון של ההפסקה אחרי הפיאסקו של ג'יי אר ובו שומעים את לברון שואל את טיירון "נשאר לנו פסק זמן?" וכטיירון עונה לו "כן" לברון מליט את ראשו בין ידיו ביאוש על זה שטיירון לא לקח אותו. אז איך הוא ביקש פסק זמן אם בכלל לא ידע אם יש להם כזה.

          1. מה בדיוק רואים בסרטון, שהשדר אומר שהוא רוצה לבקש טיים אאוט? אז הוא אמר. לברון בפירוש מסמן לסמית למסור ולא מבקש מהשופט כלום

          2. לברון ביקש טיים אאוט אבל יש גם את הקטע שהשופטים צריכים לראות את זה והם קצת היו עסוקים ב-JR.
            קטע מעניין הוא שלברון אמר במסיבת עיתונאים אתמול כשסיפרו שהסרטון הפך ויראלי שהמחשבה הראשונה שלו הייתה בסיו האם באמת היה לו טיים אאוט לבקש כי הוא חשש שהוא עושה C-WEBB. זה נראה קצת תלוש מהתגובה שלו אבל זו נקודה מעניינת.

        1. 1) מה הקשר של המשחק הזה?
          2) במהלך הראשון אי אפשר לראות מה היה, לזכרוני כן הייתה עבירה אבל אני לא מסוגל לראות באיכות הזו כלום.
          3) בשני אין עבירה, דוראנט שולח יד לכדור, לברון מעיף את היד של דוראנט עם היד שלו, ומאבד שליטה בכדור שיוצא החוצה בעודו עושה פלופ
          4) גם בשלישי אין עבירה של דוראנט, לברון מנסה לעשות את זה -http://videorulebook.nba.com/archive/offensive-foul-offensive-player-wards-off-defender-with-off-arm/ – וזו הסיבה שיש ביניהם מגע

          1. בעצם נראה שטעיתי, הכותרת של הסרטון היא שקר ויש שם רק שני מהלכים. הראשון והשלישי זה אותו מהלך ולא רק שאין שם עבירה של דוראנט יש שם תוקף של לברון לפני בתחילת הכניסה שלו לסל.

  5. אל תשכח שבסופו של דבר היה צריך (לא יכול להיות אלא צריך!) להיות עכשיו 1:1.
    זה פשוט הורג אותי.
    כל המומנטום והדינמיקה הייתה שונה! יאללה עם השופטים האלה. עכשיו יש הרגשה של סוויפט, jr גמור מנטלית.

    לי זה מזכיר את גמר המערב 2002. משחק אחד גומר סדרה ומשפיע על כל המומנטום. סקרמנטו נשדדה וכך גם הקאבס.

    ה-NBA היא ליגה rigged לגמרי וזה חרא.

  6. גם אני מרגיש שהקאבס נשדדה במשחק הראשון, בעיקר על זה שגרין לא קיבל פלייגרנט2 על האצבע בעין. אחד המהלכים הכי בוטים ומסוכנים שראיתי. בכל מקרה, הקאבס נכשלה לנצח, גם בגלל הטמטום הלא יאומן של סמית, וגם בגלל שלא תיעלה את הזעם לאנרגיות בהארכה, ולכן לגמרי הובסה בההארכה. זאת אומרת היה פה כשלון מנטלי.
    בכל מקרה, בדיוק בתחום המנטלי זה המבחן שלהם היום. גם להילחם חזק ביותר, וגם לשמור על קור רוח ולהמעיט בשגיאות. ברגע שיקחו את המשחק היום, וזה לגמרי אפשרי, זה פותח להם את הסדרה, למרות ההבדל העצום ברמות בין הקבוצות. בסוף זה אחוזי קליעה ואיבודים, והפרשים, גם אלו שאינם לברון, הם שחקני NBA לגיטימיים, שכבר כל אחד מהם הראה שהוא יכול להתפוצץ ולתת משחק שיא.

  7. תודה רבה תומר.
    המשחק בידיים של הלוחמים, אני מעריך, כמוך, שהם לא ישמטו אותו, אבל מה שבאמת מבאס זה שגם אם ישמטו אותו, ניצחונם בסדרה עדיין לא יוטל בספק. נקווה לגמר תחרותי יותר בשנה הבאה.

  8. ווריורס ב-15 לשמחתו של הגולש הייט אשבורי.
    אני אכוון שעון, אצבע ספסל מחוץ לבית ואצפה להנאתי בצבע מתייבש לו.

  9. ואגב, הגולש היקר בוני.
    רק עכשיו נפל לי האסימון. חשבתי שצריך להגות את שמך עם חולם (כמו בוני גינצבורג, לדוגמא).
    אבל אם לסטפן קרי אתה קורא קורי בגלל שכותבים Curry, אז אתה נקרא בוני בגלל שכותבים Bunny.
    זהו, אתה Bunny. צמרירי ומתוק.

  10. תודה תומר על הפריוויו האמין והריאלי.

    ישנה לי הרגשה שהערב הקאבס מנצחת, אבל זה יהיה כנראה הנצחון האחרון שלה בסידרה. אבל כדי שהיא תנצח לברון חייב עזרה ה-ר-ב-ה יותר גדולה מאשר בשני המשחקים הראשונים, וכפי שכתבתי בהמעורב, אני מצפה למשחק תורם מאד של רודני הוד.

  11. לא להרוג את קליבלנד.
    בבקשה.
    ברור, כל הסיכויים נגדה.
    אבל להרים את הראש, אפשר לבוא למשחק הזה לא מובסים ותבוסתניים.
    משחק 1 כמעט לקחו (בחוץ!!), לולא כמה טעויות קריטיות (בלי שמות), תאכלס כנראה שגם היו לוקחים.
    בבית? אפשרי!

    לא שם שקל על ניצחון לקליבלנד, אבל האם זה אפשרי? זה אפשרי.
    לא מאמין בה' בגרוש, אבל האם אני מתפלל שקלינבד תנצח היום? אני מתפלל.

    לא רק בשביל לברון, אלא לא בשביל גולדן, ובעיקר- למען הספורט, למען התחרותיות, למען המשחק הזה שאני אוהב!

    GO CAVS!!!

  12. גולדן היום ב7. רודני הוד לא יושיע. סטפן ימטיר שלשות יהיה צמוד עד 5 דק לסוף ואז יבואו הצאקות. לברון עם 38 נק 11 אס

  13. אם קליבלנד מסוגלים לקחת משחק בסדרה זה המשחק.
    פשוט כי הוא הרבה יותר חשוב להם מללוחמים.

    ובכל זאת על הנייר הלוחמים פייבורטים ברורים בעיקר כאשר סטפן חם ודוראנט יעיל

    היום במקרה פעם ראשונה ששמתי לב שקבוצה שלוקחת את האליפות נחשבת אלופת העולם. איזה שחצנות

    1. רק עכשיו שמת לב לזה😂. יש לי עד היום איפשהו בארון את חולצת האליפות של הלייקרס מ87 שכתוב עליה Lakers world champion

  14. סידרה מאכזבת עד עכשיו. גולדן סטייט בהילוך שני מנצחת. היום לדעתי הם יבואו בלי היהירות של שני המשחקים הראשונים וזה יהיה לא נעים בכלל לקליבלנד.
    כדי שלקליבלנד בכל זאת יהיה סיכוי, לברון חייב לשנות את המשחק שלו. חיקוי נחות של הארדן לא יוביל אותו לשום מקום כי אפילו הארדן לא הצליח עם זה, אם כי היה קרוב מאוד.

          1. אם אתה שואל ברצינות אז אני חושב שהם משקיעים 100% מאמץ בהתאם לתפיסת ההתנגדות הצפויה. הנקודה היא לדעתי, שהם לא מעריכים מספיק את ההתנגדות, ובשילוב עם היהירות הקבועה שלהם, נוצר מצב שהם לא ממצים 100% מהיכולת שלהם. אפילו לא קרוב.
            היום המשחק בחוץ, קהל עוין, מסורת של רול פליירס שפתאום נוצצים, זכרונות מ 2016 ומהארדן…אני חושב שגולדן סטייט מצפים להתנגדות חזקה יותר.

            מה אתה חושב בעניין המאמץ?

  15. תודה רבה תומר.
    שנה שעברה נגמר 4-1 וגם השנה לדעתי יגמר 4-1.
    ההבדל היחיד לדעתי שאז קליבלנד ניצחו את משחק 4 והשנה ינצחו את משחק 3 משמע את המשחק של היום

      1. והמזכירות יכולה להחליט על טיים אאוט או רק השופטים? נראה כאילו לברון בא בטענות למזכירות (שאין סיכוי שמישהו שם יגל לראות אותו)

  16. After Beau and Hallie confronted Joe Biden about his sexually harressing their then 9 years old daughter, Joey decided to punish them. So he gave Beau brain cancer, and he gave Hallie his brainless-cancer of a brother, threatening her that if she'll object, he'll murder her son and daughter just like he did to his own…

  17. העונה הזאת היתה צמודה מהתחלה וגם בפליאוף היו הרבה סדרות שהגיעו למשחק 6 ו 7 . תחושה שלי שכרגע הלוחמים קרובים מאוד לשיא הכושר שלהם.קיבלו החלטה בתחילת העונה לתת הרבה מנוחה לשחקנים לאורך העונה עם פציעות שההחלמה מהם התמשכה מעבר לנחוץ (נקרא לזה ככה) פשוט כדי למלא מצברים ולאגור כוחות אחרי 3 עונות שהגיעו בהם לגמר כלומר עונות ארוכות וגם בראיה קדימה לעונות הבאות היו חייבים עונה אחת של מנוחה וחצי קלאץ'.
    קליבלנד מצד שני שחקה עד דק את לברון אפילו הסופרמן הזה אמור להיות מאוד עייף עכשיו.
    הסיכון באסטרטגיית המנוחה של הלוחמים היא שלא יהיו בשיא הכושר והם באמת לא היו מה שכמעט עלה להם בהדחה מול יוסטון.אבל כרגע נראה שהעניין הצליח והם נראים רעננים ובשיא הכושר לכן אני מהמר על סוויפ בסדרה הזאת למרות שללוחמים יש הרגל לקחת את האליפות בבית. לגבי לברון זה לא יאומן שהוא עוד מסוגל בכלל ללכת על הרגלים לדעתי שבר את כל השיאים של דקות לעונה. על אנושי.

      1. ודרך אגב אני כן מאמין שהם החליטו לתת לשחקנים לנוח השנה. היו משחקים העונה שכל 4 האולסטארים לא שיחקו לא מאמין שזה היה רק "פציעות".

          1. היו פציעות אבל בו נגיד שהם לא מי יודע מה מיהרו להחזיר את השחקנים שלהם. לא חושב שהשביתו שחקנים בלי שהיו פצועים אבל הרשו זמן החלמה ארוך (אולי אפילו מאוד ארוך) מעבר לנחוץ . לא מאמין שהעו הולכים במכוון נגד החוקים של הליגה אבל עיגלו פינות

          2. לא עיגלו שום פינה פשוט לא לקחו סיכונים מיותרים ועדיין סטף נפצע ממש לפני הפלייאוף באותו משחק שבו חזר מפציעה אחרת.

          3. לדעתי עיגלו. לא ממש מיהרו לחזור. בסוף העונה כשהיה ברור כבר שא אפשר להדביק את יוסטון ושאין אפשרות להוריד אותם מהמקום השני הם עלו לכמה וכמה משחקים עם הרכב מגוכחים. לא מאמין בשום אופן שכולם היו פצועים . משהו בסטייל של השבתות סוף העונה דל פיניקס

          4. שוב , זו דעה שלך שנטולה כל גיבוי. אבל כנראה כשמספיק אנשים חוזרים על זה מספיק פעמים זה הופך לעובדה.

          5. עידו שום דבר פה זה לא עובדה. אני לא יושב בדיוניים פנימיים של ההנהלה של הלוחמים (ניסיתי לא קיבלו אותי) אז הכל זה השערות. ככה זה נראה לי.הגיוני שקיבלו החלטה לתת לשחקנים קצת פס העונה להוריד מהם קצת לחץ … קצת החלמה. מה שבטוח הוא שתקופת המנוחה הזאת היתה במיוחד שהיה ברור כבר שאין מקום ראשון וגם אין מקום שלישי. חצי קבוצה נעלמה אז. לא נראה לך צירוף מקרים מוזר – אתה אמור להיות האיש הכי הגיוני פה וזה שהכי פחות מאמין בצירופי מקרים כאלה. אתה חייב להסכים איתי שיש בזה איזה שהוא הגיון.

          6. אז בוא אני אשאל את ההגיון שלך בחזרה. איזו מהפציעות לא נראית לך קרתה באמת כדי ליצור את "צירוף" המקרים הזה. כי אז לדעתך סטף סתם ישב בחוץ את הסיבוב הראשון או שקליי לא שבר אצבע?
            ההגיון שלי אומרי לי שהדבר הכי גרוע שיכול לקרות לקבוצה לפני הפלייאוף זה להפסיק לשחק יחד ולהפסיד את התיאום שבנית במהלך כל העונה.
            אבל שוב כנראה זה רק אני.

          7. ההגיון הוא מאוד פשוט
            1. אין כבר על מה להילחם כי אנחנו סגורים בנקום השני בכל מקר5ה
            2. יש לי פה חבורת שחקנים שמשחקת 3-5 משחקים בשבוע כבר 3 עונות.
            3. קליי צריך להחלים משבר באצבע שבועיים? קח חודש. ן

          8. סלח לי אבל זה הגיון ממש עקום. תקשיב לקר, קרי דוראנט וגרין שכולם אמרו כמה זה הפריע.
            קליי לא היה חודש בחוץ (8 משחקים). דוראנט ישב 6 בחוץ וגרין רק 3 (על שני דברים שונים). תעשה עם העובדות האלה מה שאתה רוצה.

          9. הם יכולים להגיד עד מחר שזה הפריע אני לא חייב להאמין להם. העובדות הן מאוד פשוטות ברגע שהעונה נסגרה מבחינת מיקום כולם פחות או יותר נעלמו וחזרו בפליאוף חוץ מסטף שנפצע בפעם השניה. לא מאמין בצירופי מקרים האלה וחושב שזה מאוד הגיוני שקבוצה שכבר 3 שנים משחקת משהו כמו 100 משחקים לעונה תרצה לתת לשחקנים שלה קצת מנוחה.

          10. דרך אגב ברור שזה תחום אפור. אדם סילבר לא יגזים עד כדי לקחת רופא ולבדוק אם האצבע של קליי הבריאה כבר לפני שבוע או שהיא עדין שבורה. נותנים פה אמון בקבוצות אין מה לעשות , קנסות נותנים רק במקרים בוטים מהסוג שקרה השנה בדאלאס.

          11. אתה מבין שמה שאתה טוען הוא שקבוצה זייפה פציעות – כלומר בדיקות רופאים וכו'?
            אין לי מה לומר לך יותר, חוץ מתעלה לקומה 3 ורבע תעבור את הדלת השלישית במסדרון תפנה ימינה. בדלת השנייה תראה שלט קטן: "הופס קונספירציות בע"מ". תלחץ על הידית קצת בכח כי הדלת לפעמים נתקעת -אתה מוזמן להצטרף.

          12. קליי חזר לפני שהחלים לגמריי (אני מזכיר לך שיחק עם אצבע חבושה כמה וכמה משחקים). סטף? כמה מהמשחקים שגרין ישב בחוץ נראה לך שהוא לא החלים? דוראנט? הדיאגנוזה הייתה שבועיים על הצלע הסדוקה וזה הזמן בדיוק שלקח לו לחזור.
            אמרתי לך תיכנס אל תתבייש נראה לי יהיה לך כיף שם.

          13. מסרב להיכנס. מישהו חוץ מהלוחמים בדק את הדיאגנוזה? ככל הידוע לי לליגה אין רופאים שבודדים את הסיאגנזות זמגיעות מהקבוצות. לדלת הזאת אני לא נכנס מאמין בלב די שלם שצירוף מקרים כזה קיצוני לא היה פה. אני גם טיפוס די הגיוני וזה לא נראה לי הגיוני בכלל. יותר קל לי לקבל את מה שאתה קורא לו קונספירציה. בעייני בליגה שבמשך שנים על גבי שנים קבוצה מרשה לעצמה בבוטות לעבור על הכללים זל הליגה להפסיד פחות או יותר בכוונה ועוד לקרוא לזה פרוסס ואין פוצה פה מה זה להביא דוח קטן מהרופא? חופשת מחלה? זה קונספירציה? זה תחמון קטן לכל היותר

          14. הכרה היא הצעד הראשון אחר-כך יהיה לך הרבה יותר קל ויותר כיף.
            ואם כבר אתה שם פילדפיה לא עברה על חוקי הליגה היא רק ניצלה אותם בצורה שלא נעימה לנו לעין (והם בטח לא היחידים).

          15. יאללה עידו אני עף לישון צריך עןד לקום בלילה .. היה נחמד בכל מקרה השיחה הזאת. ואיש באמונתו יחיה.
            נ.ב. מבטיח לחגוג.

      1. באמת? עם עונה כזאת ארוכה ששיחק בה את כל המשחקים? ועם פליאוף כזה הץארוך דל שתי סדרות שהגיעו למשחק 7 ? אתה בטוח?

        1. ככה אתה מכיר אותי?
          הוא עוד יכול לעבור בסך הכללי אבל אתה שוכח שהוא היה הרבה יותר דקות על המגרש כל משחק בתחילת הקריירה.

          1. האמת שאני סומך עליך אם אתה אומר אבל בכל זאת יש לי תחושה שאם נבדוק אני לא יצא אהבל הפעם. בטח לא יותר מידי אם תיקח את הדקות המצטברות שלו העונה.

          2. האמת דלא נראה לי . בכל מקרה זה ציטוט מאתר של האוייב) :
            אף שחקן בליגה לא שיחק יותר דקות ממנו בעונה הסדירה, כנ"ל בפלייאוף. הוא רשם 500+ דקות יותר מהבא אחריו בטבלה. וזה עוד לפני הגמר.

          3. נכון אבל אני מניח שגם אם היתה עונה ספציפית ששיחק בה עוד 223 דקות ובוא נגיד שיש לו עוד לפחות 80 דקות לשחק העונה אז לאחד שלא בדק זה נראה לי די קרוב לשיא העונתי של הליגה. בוא נגיד בטח באיזור ובטח ובטח לשחקן בן 33. אני גם מצטרף לתפילה של גיא כי זה אומר שנקבל עוד כמה משחקים העונה כי האמת אין לי מושג מה אני הולך לעשות כשהעונה הזאת תסתיים. לחכות עוד פעם עד אוקטובר? ועזבו אותי מהמונדיאל כרגע.

          4. שאני אזכיר לך איפה התחלת? עם שיא של כל הזמנים. אז עם כל הכבוד אנחנו ממש לא קרוב לשם. כן בהחלט מגיע ללברון קרדיט אבל אתה שוב מנסה לשים את הדברים במקום בו הם לאובקשר לאחרי הסדרה – אל תדאג יש פרי אייג'נסי .

          5. שים לב שכתבתי לדעתי. לא בדקתי והוא שבר. ובוא נגיד ככה. הוא בטח קרוב לזה. באיזה מקום העונה הזאת של לברון מדורגת מבחינת הדקות לעונה לשחקן בהיסטוריה של הליגה ? סתם מעניין.

          6. לפני שאני אגיד לך תגיד רק למה אתה מתכוון ( סדירה , פלייאוף או ביחד) ובנוסף מה המקום שנראה לך וכמה הוא רחוק מהשיא.

          7. סדירה ופליאוף ביחד. כי דיברנו על שחיקה מצטברת. נראה לי שהוא לא רחוק מידי מהשיא .. משהו כמו עשיריה ראשונה. יאללה הכה בי עידו.

          8. נו טוב אתה מוזמן לחגוג . שולח לך שמפניה. להוסיף משהו בהזמנה ?
            דרך אגב נראה לי אני מצטרף לחגיגה שלך אני אוהב מסיבות .

          9. עידו אתה מאכזב .. אפילו לא חגיגה קטנה? 🙂
            טוב שיהיה יאללה אני חוגג לבדי ובשביל שנינו את הנצחון שלך עלי. נראה לי שאי אפשר לצפות ממני ליותר מזה.

  18. בסופו של דבר, איך שלא מסובבים את זה, גולדן סטייט הרבה יותר טובים. אם הקאבס יצליחו לגנוב משחק מתוך השניים זה כי ללוחמים מתאים יותר לחגוג בבית (ולמה לא בעצם? זו זכותם).

    כפי שחשבנו כולנו ולא צריך להיות גאונים גדולים, הגמר האמיתי של הליגה היה גמר המערב שאכן היה מלא באמוציות ובמתח. ממש אולדסקול.
    הקאבס פשוט לא באזור של הווריורס. לראות את קלרקסון מול קליי תומפסון זה כמו לראות את שלמה גליקשטיין מגיש ורץ לרשת מול סמפראס. לא כוחות.

  19. גולדן סטייט ב-20, וכדאי שזה יקרה, כדי לסיים כמה שיותר מהר את העונה המיותרת הזו, את שתי העונות האיומות האחרונות, יאללה מונדיאל, ואחרי זה קיץ של פרי אייג'נסי
    go dubs

  20. בניגוד לשני המשחקים הקודמים, הפעם הלחץ על קליבלנד. מתכון בטוח לכך שלברון ימשיך להיות חיקוי עלוב של ווסטברוק ולא של הארדן. 20+ לגולדן סטייט. נתראה בבלוג החי.

  21. איזה כיף זה לראות קבוצות שנותנות תחושות של חיה פצועה שצריכה לשרוד. הקאבס רוצים ממש רוצים זה פשוט מרגש לראות את האנרגיה הזו מתפרצת מהם אפלו המהלך של לברון מרגש.
    ועם העבירות הללו יש לי פלשבק למשחק 6 בגמר 16 בואו נדביק לקרי 6 עבירות

  22. לכל מי שהתחיל להתלונן על שיפוט: אין לי שום בעיה אם יהיה שיפוט מוטה קליבלנד היום וגם במשחק הבא.
    זה היה הפוך בשני המשחקים הקודמים.

  23. גולדן לא בפיגור בגלל השופטים, הם בפיגור כי הם גרועים. עוד מעט יאשימו את השופטים שקרי ותומפסון מחטיאים זריקות קלות מ-3, אין גבול לשקר ולרמייה.

  24. לברון נוטש את דוקטורינת ראש בקיר ופתאום מסתבר שיש פרטנר. לאב עם 7, ג'י אר עם 7, היל נפלא כרגיל, השופטים הדביקו 2 לסוף, כולם עושים עצמם שומרים.
    תשחרר בן אדם. עזוב את הסטטיסטיקות

  25. למנחם ויתר החבר'ה שהרכיבו היום משקפיים שמראות מציאות חד-מימדית:

    אף אחד לא טורף אף אחד.

    גלי אהדת הקהל הביתי נתנו 10-0 לקליבלנד בהתחלה. זה הכל

    מעכשיו ואילך זה בידיים של קבוצה אחת בלבד.

  26. המשחק עוד לא התחיל אבל התלונות על השופטים כבר בהילוך חמישי . . . חכו עם זה לרבע הרביעי. דריימונד מחפש שירחיקו אותו?
    השניה של קרי לא היתה עבירה, אבל לפני זה הוא עשה עבירה שלא נשרקה אז עזבו, ישנן טעויות וצריך לקבל את זה

  27. חברה זאת לא קונספירציה זאת אמת השופטים בהחלט נוטים לטובת קבוצה הבית .. שריקות תמוהות ביותר אגח לא שזה משנה גולדן עדיין לא נכנסה למשחק..
    דריימונד גרין יורחק מהמשחק היום..

  28. ראיתי עכשיו את לברון מעביר את הכדור מצד לצד ונחרדתי לרגע
    תארו לעצמכם אם לברון היה מקבל את השריקות שהארדן מקבל
    כמעט התחלתי לבכות מהמחשבה המפחידה
    איזה מזל שאני לא צריך לצפות ברמאי הזה בשנה הקרובה.

  29. דוראנט התחיל גרוע ביותר..
    כדי לחזור מהטיים אווט ולשחק מושלם בהמשך..
    קרי נדםק עם שתי העבירות המוקדמות..
    רק אני מת שקרי יתן משחק טוב ויקח את mvp ולא דוראנט

  30. לקאבס יש 4 איבודים ברבע הראשון

    במשחק הראשון היו להם סך הכל 11 איבודים
    ובמשחק השני היו להם סך הכל 12 איבודים

  31. לוקח את התלונות על השופטים על עצמי.
    זו אשמתי המלאה. באמת היתה סיבה, שונא את השריקות לשלוש שניות.
    לברון מעצבן, הוא אף פעם לא לוקח את הזריקות בסוף הרבע בשביל לא להרוס לעצמו את הסטטיסטיקה.
    רבע נורא ללברון עם יותר מדי איבודים, ממש אבל ממש קשה לו מול איגי, איגי גם אשכרה מתעלם מהחסימות הקלות שרוב השחקנים האחרים מבקשים בהן חילוף.
    דוראנט משחק מעולה, מקווה לאיזה משחק של 20 ריבאונדים שלו היום.
    מקווה שימשיך צמוד.

    יחי הכדורסל ללא הצורך לרמות את השופטים וללא הצעדים בכל מהלך, איזה כיף זה כדורסל כשלא צופים בהארדן.

  32. קרי מזעזע היום.
    למרות שאני חושב שקליבלנד ינצחו היום בלי שום קשר וזה יהיה הניצחון היחיד שלהם בסדרה קרי חייב להתעורר בגלל ה fmvp

  33. נראה כאילו הפתיחה המסחררת של דוראנט משפיעה דווקא על קארי.
    המאבק בווריורס הוא לא על האליפות אלא על הmvp.

  34. חבר שלי שלח לי הודעה שלברון בינתים לא במשחק כלכך
    אבל שאני מסתכל בסטט אני רואה 10 נקודות 6 ריבאונד 5 אסיסט
    היופי

  35. לא כזה עצוב לראות את קרי זורק שלשות…
    היות וזה הנשק הכי טוב שלו מכל שחקן אחר בהיסטוריה של הכדורסל, מותר לו להחטיא

  36. קרי יתחיל לקלוע את השלשות כשכבר לא יהיה לחץ, באיזה 10 הפרש ללוחמים כמו תמיד. בנתיים דוראנט יקלע את המידריינגים ולא יקבל הערכה

    1. אתה לא צופה במספיק משחקים של לברון!
      יש לו הרבה משחקים כאלה!
      לדעתי במשחק השני הוא קלע רק בחמישים אחוזים.

  37. שלא במפתיע איך שמובילים על גולדן סטייט עמירם וזיו מתבכיינים על השיפוט ולא על קרי שנעלם לחלוטין.
    לא שזה חדש זה ככה כל הפלייאוף הזה (מתבכיינים על שיפוט).

  38. ועכשיו כל התקפה קליבלנד מתמקדת בחילופים על קרי וכל ההגנה מתכווצת כדי לעזור לקרי מה שגורם להמון שחקני החוץ של הקאבס להתפנות ולקלוע

    1. תחליטו כבר כשנוח לכם אז הווריירס היא ק
      קבוצה של 4 אולסטארים ופעם אחרת גרין לא אולסטאר.
      למרות המשחק המצויין של לאב היום והפחות טוב של דונקי אני לוקח את דונקי על לאב every day

    1. איתך בזה….
      אני חושב על הסיטואציה הזו של הוד מאז תחילת הסדרה מול בוסטון.
      לא הבנתי למה כמעט ולא דיברו על זה פה באתר.

    2. מדוע לברון לא מקבל את זה?
      למה לו לא מקבל את זה?
      מעריכים את הידע שלך פה מאד אבל לא אנחנו קובעים!!!

    1. יש גם כמוני על העגלה של הוורירס שאוהבים את דוראנט.אצלי זה עוד מימיו באוקלהןמה.שנה שעברה היה לי פה דיונים למה הוא השחקן הטוב בעולם למרות שהוא חזר אצלי למקום השני השנה אחרי הפלייאוף של לברון.עוד דבר שאמרתי השנה שהוא הנשק ההתקפי הכי גדול בתולדות הנבא

  39. כשהקבוצה משחקת טוב לברון יכול להסריח ועדיין יש יתרון קטן ונוח (לכל מי שחושב ששחקן לוקח אליפות לבד)
    דוראנט פשוט אין מילים

  40. גם כמי שמת על סטף , אני חייב להודות שלפי המחצית הראשונה דוראנט אמור להיות מי שיקבל FMVP גם השנה, בהנחה שג"ס מנצחת את הסדרה.
    לגבי המחצית הראשונה, אם ההפרש רק 6 בחצי בו ג"ס משחקת הגנה עלובה, אז המצב לא רע .
    לגבי השופטים, הדביקו לקראת המחצית עבירה שלישית שלא היתה ולא נבראה לדריימונד , וגם זו של סטף מפוקפקת מאוד .

  41. אם גולדן סטייט ממשיכים בבידודים על דוראנט הם מפסידים. לא משנה כמה טוב הוא יקלע.
    תשאלו את לברון במשחק 1

    והעיקר ריבאונד הגנה יא רוקים

  42. מסתבר שיש בהופס את "הדור שלא ידע את נבלת 2002", ולא יודע איך נראה משחק בו לשופטים חלק גדול בתוצאת הסיום.

    אם אני זוכר נכון, ללייקרס היו אז 27 זריקות עונשין. לא במשחק, ברבע האחרון של משחק 6 מול הקינגס.

    הלילה?
    אולי יש שיפוט מגמגם,
    אבל לטעון שקבוצה שתוקפת תדיר את הסל, זוכה לאהדת השופטים, כאשר הקאבס מסיימים את המחצית עם 0 מ-0 מהעונשין –
    זה משעשע ובו זמנית מעט עצוב…

    (לא שאני חושב שמהצד השני הקאבס קופחו. פשוט, ראבק, קצת פרופורציות)

    1. זה לא חדש, גיא, זה כל הפלייאוף ככה-

      מובילים על גולדן סטייט, זה רק באשמת השופטים. זו התזה.
      לא חשוב אם הקבוצה השניה לא הלכה לקו או שכל שריקות ה-50/50 הולכות ללוחמים.

      1. תקרא שוב את מה שכתבתי.
        לא כתבתי שהקאבס קופחו,
        התייחסתי לטענות המגוחכות שהשופטים עובדים עבור הקאבס.

    2. גיא – אני לא אומר שהשיפוט חד צדדי. אבל עבירה שלישית לפני ההפסקה תמיד קריטית , ובמקרה הזה הדביקו לדריימונד וסטף עבירות מאוד מפוקפקות שהורידו אותם לספסל. גם רצו להימנע מעוד עבירה ללברון .

    1. לי קשה להבחין בכל, לכן לא מצליח לדעת אם לאב נתן הגנה טובה, הגילריס ואחרים לטיפולכם, אם אפשרי ביום אחר, תודה

  43. מי שחושב שסטף לא יקבל את השחקן המצטיין של הגמר אינו מבין בפוליטיקה של הליגה הזו.
    מספיק לו מה שעשה ב2 המשחקים הקודמים בשביל לתת לו את זה,הכל כבר נכתב והשם שלו כבר חרוט על הגביע.
    אלא אם כן איכשהו הקאבס יעשו את הבלתי יאמן.

  44. 3 מ15 ו1 מ9 מהשלוש לאחים שנראים כמו ילד באמבטיה כרגע.
    ורק 6 הפרש.
    גרין במחצית לא טובה גם כן, בל, איגי וליווינגסטון במחצית מעולה.

    בקליבלנד, לברון במשחק ממוצע ורגיל, סמית ולאב במחצית מעולה.
    הוד עלה מהספסל סוף סוף, איזה מאמן גרוע יש לקליבלנד.
    אם לברון לא היה יודע שיש פסק זמן תחת מאמן אחר, המאמן האחר לא היה יורד מהכותרות.

    בכל פעם שקארי חוטף שתי עבירות מוקדמות מאוד קשה לו לחזור לשחק בשיא כוחו, מקווה שלפחות נראה משהו סביר ממנו היום.

    נ.ב
    אם הייתי צריך לבחור בין לצפות בסינית הזאת עם הצלחות כל הפסקה במשחק לבין לצפות במשחק של הארדן הייתי בוחר בסינית ואני ממש סובל כשאני צופה בה.

    1. דוראנט חזר בשני המשחקים האחרונים למקומו הטבעי, הרבה פחות בידודים על קו השלוש ולא מחזיק בכדור 20 שניות.
      דוראנט הכי יעיל כשהוא מחזיק בכדור כ5 שניות.
      בשני המשחקים האחרונים השחקן שהכי כיף לצפות בו.
      אשכרה משחק הגנה והגנה מעולה בשונה מקארי ולברון.

  45. משחק שני שדוראנט משחק פשוט מושלם. לא כופה את עצמו על המשחק, משחק בתוך שטף המשחק, עושה מהלכים נהדרים בהגנה. פשוט מושלם.

        1. של השנה כן.כמובן שבלי דוראנט היה סמול פוורד אחר בסגל סטייל האריסון בארנס.הווריירס היו מנצחים 4-2 4-3.אבל שנה שעברה בלי דוראנט היו מפסידים כי לקליבלנד היה גם את קיירי איירוינג

  46. זה לא חוקי מה שדוראנט עושה.
    קליבלנד נראים גמורים
    בידודים של גי אר סמית על תומפסון, פשוט חסר אחריות לתקוף את שחקן ההגנה הכי טוב במשחק ככה, וכן גרין מעולה בהגנה אבל תומפסון פשוט מכונה באחד על אחד.

  47. דוראנט אומנם שחקן כמעט ללא שום חולשה במשחק ההתקפה שלו אך לעולם אני לא יכריז עליו כשחקן הטוב ביקום.
    אם היה משחק בקבוצה פחות כשרונית כאשר להגנת היריב אין בעיות אחרות להתמקד בהם כמו 2 קלעי ה3 הגדולים ביותר שמשחקים לידו אז אולי היה אפשר לבחון את האיכות האמיתית שלו תחת לחץ כשההגנה מתמקדת בו ב80 אחוז מהזמן.

  48. משחק שמוכיח מדוע דוראנט הוא כנראה השחקן הטוב בעולם כיום. סטף וקליי רק גורמים נזק בנתיים והוא מחזיק לבד את הלוחמים כנגד הקאבס שבסהכ משחקים טוב היום

  49. יש כאן כמה שנדברים על האבולוציה של המשחק…תראו מה אחד חסר מושג כמו מגי עושה לקאבס. אם היה כאן סנטר של שנות ה-80 כמו קרים הוא היה קולע כאן 60 עם 20 ריבאונדים

    1. אתה מפחית מערכו של מק'גי שלא לצורך

      שחקן אתלטי מצוין יחסית לגובהו, שמודע למגבלותיו ומשחק על יתרונותיו. זהו

  50. חייבים לחזור לחפש את לברון על קרי בהתקפה ולהאט את הקצב. להוציא את הרביעית מקרי או שלברון ייכנס למוד חיסול, אחרת הם מאבדים את המשחק ואתהעונה.

  51. תענוג לראות את העבודה של קרי ומגי, כל אחד מהם לבד בהגנה, ואז ביחד בהתקפה. קרי חזר לשחק, למרות שלא נכנסות לו הזריקןת. אני אונר עוד יכנסו.

  52. זה ממש מעצבן!
    למה מגי לא שיחק מול יוסטון?!?!?!
    ולמה לעזעזל קליבלנד הולכים אחד על אחד על תומפסון ומגי?
    למה הם הפסיקו לתקוף את קארי?
    קליבלנד חושבים שקארי שומר יותר טוב ממגי? מעצבן.

    אם אני אראה עוד בידוד של גי אר סמית על תומפסון אני מחכה את המשחק לדקה, מכין קפה וחוזר לצפות במשחק.
    אסור לפספס משחקים כאלה, אולי שנה הבאה יכריחו אותי לצפות בהארדן שוב.

  53. שידור חוזר של הכניסה של לברון
    רואים בבירור שלברון מעיף לדוראנט את היד והשדרנים משתתקים לא יודעים מה להגיד.
    מצחיק.

  54. המשחק בשליטה מוחלטת של גולדן סטייט, אבל הם ביתרון של נק' בלבד.
    לברון עם משחק לא גדול, נראה תשוש מאוד.
    כמו במשחק השני, נראה שריצה קטנה של הווריורס תגמור את המשחק.

  55. רק אני או שאיך שליווינגסטון עולה אז לו מעלה את הוד?
    אולי החליט כמו מנחם שהוא הרוצח האמיתי והחליט להלחם בו ישירות

  56. נראה לי שמישהוא אמר להוד שאם במשחקים הקרובים הוא לא משחק כמו שחקן כדורסל הוא יצטרך לחפש קבוצה בסין…

  57. אמנם התוצאה בסיום הרבע השלישי מראה שהמשחק הכי צמוד שיש, אבל ההרגשה שאין סיכוי לקליבלנד. וזה הכי מבאס..

  58. כרגיל השחקנים המשלימים קולעים יותר טוב בבית.
    ג׳יי אר, רודני הוד, סטף קרי

    .
    .
    .
    הייתי חייב
    קצת טראש טוב לא להתרגש 🙂

  59. אסור לגודלן סטייט לאבד את המשחק הזה
    קארי חייב לתת 2-3 שלשות ברבע האחרון ככה הוא לא יהיה FMVP
    שישחק רגיל בלי להשתולל

  60. קרדיט לקר – הוא אחד הבודדים שיתן דקות משמעותיות בגמר לשחקן רוקי: שנה שעברה מקקאו, השנה לג'ורדן בל.
    נותן – ומקבל

  61. איך הוד לא שיחק עד עכשיו? קרי פשוט נוראי היום מזל שיש את דוראנט, וזה הייתרון של הלוחמים שאין לאף אחד בליגה שלוש שחקנים שיכולים להתפוצץ הכל לילה

  62. קורבר על הפנים כל הסדרה.
    הוד נהדר, איך לו העלה את קלארקסון לפניו לא ברור..
    קרי טוב כשמובילים בבטחה, כשצריך להוביל בפיגור יש את דוראנט.

  63. אני אתכם אבל מכין מעורב.

    אני כל כך מבסוט שהוד הוכיח את עצמו היום. אני מקווה שזה לא מאוחר. טיירון לו הכניס אותו רק דקה לסוף הרבע השלישי. הפסיד כמעט רבע שלם

  64. רודני הוד נפלא. איזה פספוס, כמה פעולות קטנות חשובות הוא עושה. לא ייאמן שקלארקסון קיבל כלכך הרבה דקות לפניו

  65. שאלה אחת יכולה להעסיק את מיטב המוחות שמתעסקים בכדורסל שנים רבות.

    איך ייתכן שבליגת הכדורסל הטובה בעולם, קבוצה שמחליפה חצי סגל באמצע העונה מגיעה לשלב הגמר?
    מה זה אומר על יתר הקבוצות?
    מה זה אומר על הכנות טרום עונה ועל חשיבותן?

    ונקודה נוספת מעניינת למחשבה – אם בסדרת הגמר, במשחק ה3, שחקן שלא היה ברוטצייה בשני המשחקים הראשונים הופך להיות השחקן השני בחשיבותו בקבוצה – מה ההגיון מאחורי ספסולו בשני המשחקים הקודמים?
    הוא בפנים או בחוץ? אי אפשר לחגוג על שתי החתונות.. או שאולי אפשר?

  66. לא יכול לאהוב אותו. פשוט לא יכול.
    ללכת לקבוצה הכי טובה בליגה ואז לעשות פרצוף קשוח.
    לא מתלהב משום מהלך שלו.

  67. אני מרחם על לברון שחקן קצת טוב מסמית והוא גונב 2 משחקים בסידרה הזאת. סמית כל הסידרה שלשות לבד ובמאני טיים ולא קלע סל אחד פשוט מחרב מדהים שהוא על המגרש

  68. היה נחמד כל עוד זה נמשך, עוד אליפות לגולדן, ואם מישהו חושב שדוראנט יעזוב הוא טועה, והווריורס ימשיכו לשלוט בליגה בשנתיים הבאות לפחות.

      1. אמן שלברון הולך לפילי אמן ואמן ואמן. נקהל סוף סוף קרב אמיתי על האליפות (הלוחמים יקחו גם את זה לדעתי אבל לפחות יהיה קרב)

  69. יותר מדי כוח אש, כמעט בלתי אפשרי ששלוש שחקנים יתפסו ערב רע. פעם זה קריי שקובר אותך פעם קליי ופעם דוראנט

  70. קליבלנד פשוט לוזרים, תגידו הם נגד קבוצה של 4 כוכבים , תגידו מה שבאלכם.
    קליבלנד הייתה חייבת לקחת את המשחק הראשון , גם המשחק הזה קרי ותופסון משחק גרוע, הייתה חייבת לקחת את זנ

    1. שמעת על דוראנט? הוא שינה את מאזן הכוחות בליגה. בלעדיו הם לא לוקחים עוד אליפות, אבל הוא אחד השחקנים הטובים מאז ומעולם שהצטרף לקבוצה שהייתה רחוקה דקה מריפיט

    1. דוראנט כל עוד בקבוצה הזאת לא יכול לדגדג את לברון
      להצטרף לקבוצה הטובה בהיסטוריה יכתים את כל התהילה שלו אם לא יכפר על זה בהמשך הקריירה

      1. למה כולם שוכחים שלברון עשה אותו דבר במיאמי?
        בסדרה של מיאמי מול גולדן סטייט אני שם את הכסף על מיאמי

  71. צפוי, צפוי, צפוי.
    אף אחד לא האמין שקליבלנד תצליח לקחת את זה. גם שהובילה בנקודה, 3 דקות לסוף.
    משחק מס' 1 הכריע את הסדרה.
    כואב על לברון, עונה גדולה שתסתיים כרגיל עם הפסד צורם בגמר.

    1. כשיורים הצהרות בלי סוף, במקרה שלך דרך פה ג'ורה שמזלזל בשחקנים שעובדים הכי קשה בעולם כי אתה חושב שזה ששיחקת כדורסל בשכונה גורם לך להבין משהו ממה שקורה על המגרש או ממה שנדרש מהשחקנים האילו (וגם על המאמנים לא חסרה לך ביקורת כי אתה גם צופה מספיק בכדורסל), אז לפעמים בטעות משהו נדבק.

      אתה פשוט לכלוך באתר הנפלא הזה.

  72. אי אפשר לשקר לעצמנו ולצפות למשהו, קבוצה שהחליפה חצי רוסטר באמצע העונה מול קבוצה היסטורית שקיבלה עוד mvp ספייר.
    לא כוחות.
    או שהקאבס הפסידו כדי להיות הראשונים שחזרו מ 3-0 . . .

  73. אחרי משחק כזה אין ברירה-
    דוראנט fmvp.

    תכל'ס מגיע לו- היה ענק גם במשחק הקודם, היה המצטיין של גולדן סטייט מול יוסטון ובכלל בלעדיו הם היו קבוצה נחמדה וטובה אבל לא קטלנית כמו שהיא היום.

  74. טוב כרגיל בקיצור , ריאל זוכה ליגת אלופות , גולדין סטייט קליבלנד גמר , ריאל זוכה ווריוס קליבלנד גמר, ריאל זוכה ושוב ..
    לצערי במקרה של הnba אי אפשר לעשות משהו נגד הווריוס.

  75. דוראנט יודע שכל אליפות שיקח עם הקבוצה הזו לא יהיה כמו אליפות עם קבוצה אחרת,בגלל זה הוא ימשיך לקשקש תחת שם בדוי דברים מטומטמים.
    הוא יודע בתוך תוכו שהאליפויות שלו לא מושלמות ,הוא תמיד ירגיש את זה…הוא לעולם לא ינוח בהרגשתו.
    הוא יהיה שלו רק אם יקח אליפות במקום אחר.
    זה תמיד יציק לו.

  76. אם רק היתה לקליבלנד הגנה… הספלאש בראד'רס עשו כמיטב יכולתם אבל בלי הגנה זה לא הספיק בשביל שתהיה פה סדרה

  77. מה התפקיד של לו? הוד לא משחק כל הפלייאוף ופתאום מסתבר שהוא שחקן (כולם ידעו את זה מימיו ביוטה). לברון לא נח ובדקות האחרונות פשוט מפרק לקבוצה שלו את ההגנה. למה יש מאמן?
    המינימום לגץשחק נגד המערב זה שתהיה היררכיה ברורה. קלארקסון משחק , פתאום בכלל לא. מאמן לא מתפקד. או שהוא בכלל לא המאמן.

  78. האמת שמגיעות מחמאות לקליבלנד, שחוץ מאיבוד ריכוז במשחק 2 היוותה יריבה ראויה בסדרה שחשבו שתיגמר כל משחק ב-15 הפרש.

  79. אני מאוד מקווה שלא ישכחו לדוראנט בראי ההיסטוריה את החבירה לקבוצה שהייתה אלופה ומועמדת בכירה לאליפות גם בלעדיו.
    באמת שאני מנסה לחבב אותו, אבל כשאני רואה את ההצגות האלה עם הפרצוף הקשוח זה מוציא אותי מדעתי, אתה חברת לקבוצה אלופה, את הפרצוף הקשוח הזה אתה לא רשאי לעשות.
    הכי מעצבן זה שלאנשים יש זיכרון קצר ופשוט שוכחים.
    זהו שיחררתי קיטור

    1. על מי אתה שם כסף במיאמי מול גולדן סטייט? לדעתי הקרב שקול עם יתרון למיאמי. ללברון שכחו את הסופר טים שלו…

      1. מבחינתי יש הבדל עצום בין המעבר של לברון למיאמי, לבין המעבר של דוראנט לגולדן סטייט.

        מיאמי לא הייתה אלופה שנה לפני, הכל נבנה מחדש, הם לא הדיחו את קליבלנד שלו, ובלעדיו הם לא היו המועמדים הבכירים לאליפות.

        אצל דוראנט הוא חבר לקבוצה שכרגע הדיחה אותו, קבוצה שפיספסה אליפות במשחק 7. קבוצה שיש בה סופרסטאר מדהים שהוא גולדן סטייט, וסביבו המכונה רצה.

        אי אפשר להשוות.
        מבחינתי

        1. מבחינתי אין הבדל. מיטמי גם היתה אלופה כמה שנים לפני כן עם וויד והיתה בכל מקרה אחת מהקבוצות החזקות במזרח והוא הצטרף לקבוצה שהיו בה 4 אולסטארים (וויד בוש ריי אלן ולברון). דרך אגב עשה צעד לגיטימי רצה אליפות . כמו דוראנט. שניהם שחקנים ענקיים כל מי שמנסה להקטין או את לברון או את דוראנט יצא פיתה . להעריך להסתכל ולהנות. יאללה שנה הבאה לברון בפילי אולי יהיה קרב קצת יותר ראוי.

  80. מייקל לארי מג'יק קובי לא היו עוברים בחיים לקבוצה שהרגע ניצחה אותך
    לקבוצה הכי חזקה בעולם
    זה דור אחר
    אנשים רוצים את החיים הכי קלים
    את הדרך הכי קלה לאליפות
    בקבוצה הכי חזקה שיש
    לבלוע כמה שיותר שלא יישאר פירור לאף אחד אחר
    זו תפיסה אחרת של ספורט

      1. מייקל לא הצטרף ללארי ובוסטון הגדולה או לדטרויט שהרגע ניצחה אותו
        זה לא יעלה על הדעת
        קובי ולברון לא הצטרפו אחד עם השני
        המעבר של דוראנט לסטף זה כמו קובי ולברון ביחד
        לא פחות

  81. תכנסו לאי אס פי אן ותראו את הרגע שבו דוראנט התחיל לעלות לשלשה ותבינו כמה קטנים כל השחקנים האחרים נראים ליד דוראנט.
    גי אר סמית מתחיל להרים את היד וזה נראה שהוא מתכוון לעשות לדוראנט טובה ולא לחסום אותו.
    איך אוקלהומה לא שבת באליפות עם הדבר הזה אני לא אבין.
    מקווה ששנה הבאה דוראנט לא יסתבך בכל מיני שטויות ולא יכריח את המשחק עליו ונראה אשכרה את השחקן הכי טוב בעולם.

  82. פתאום כולם יוצאים עוד פעם מהחורים ואומרים שהאליפויות של kd לא שוות, אבל כזה מגיע ללברון 31,7.5,5 (נקודות,ריבאונדים,אסיסטים)
    אז פתאום הצבועים שותקים ולא אומרים שהאליפויות שלו לא שוות.
    נ.ב הסטסטיקה שרשמתי למעלה לא באמת של לברון, היא של דוין וויד…

  83. לאב ענק היום, אבקש מאיש או דייקן אחר לבדוק את הגנתו שלדעתי טובהלי קשה להבחין בכל, לכן לא מצליח לדעת אם לאב נתן הגנה טובה, הגילריס ואחרים לטיפולכם, אם אפשרי ביום אחר, תודה

  84. דוראנט היה פשוט אדיר.
    בגלל שזה מרגיש שאין מה להמשיך עם הסדרה, אפשר להציע לתבל קצת את העניינים, ולעשות מעשה אלוסטאר כך שבמקום משחק 4 קרי ודוראנט יבחרו שחקנים מגולדן סטייט בדראפט חצי שעה לפני המשחק, ואז ישחקו על ה-fmvp.

  85. כמה דברים שרציתי להגיד מהמשחק הזה ובכלל מהסדרה.
    א.דוראנט במשחק ענק, הוא צריך לשחק ככה תמיד ופחות להיתקע עם הכדור.

    ב.לקרי היה היום משחק מזעזע אבל יש דבר אחד שמעצבן אותי תמיד והוא החוסר הערכה של השופטים אליו, הוא תמיד חוטף מכות ואף אחד לא שורק לו.
    במהלך שהוא קלע את הסל האחרון שלו הוא חטף שם והשופטים מתעלמים.

    ג.גרין זה חתיכת שחקן, אתה שונא אותו שהוא נגדך אבל כל אחד היה רוצה שחקן כזה בקבוצה שלו.

    ד.לברון שחקן ענק והיום היה לו משחק טוב מאוד אבל הוא חייב לשתף את החברים שלו יותר ולהפסיק עם הקטע הזה שהוא טוען שאין לו עם מי לשחק.
    עוד דבר קטן הוא עושה הרבה פאולים בחדירות שלו ובקושי שורקים לו עליהם.

    ה.אני רוצה לציין לחיוב את הוד ובמיוחד את לאב, לאב מביא סדרה מצויינת אבל נוח לצחוק עליו ולהגיד שהוא נעלם.
    מסתבר שיש בקליבלנד שחקנים טובים ואפילו יותר מזה.

  86. עוד שאלה שאשמח לקבל תשובה בימים הקרובים, למה לברון לא התעלה היום לגבהים שהרגיל אותנו בפלייאוף הזה? למרות משחק מצוין שלו

        1. עידו נשארה אם כך העייפות. אולי טעיתי אתמול בלילה בכך ששבר את שיא הדקות (לא באמת בדקתי לפני שכתבתי זה ברור לל) אבל לא במסקנה. שיחק יותר מידי השנה ופשוט התעייף. חוץ מזה לראות אותו משחק עם העין האדומה הזאת שקיבל במתנה מהמחבל גרין … רק להעריץ את השחקן הזה. למרות שכמו שמאז ומתמיד טענתי היום הכי טוב בעולם זה דוראנט כנראה.

    1. דורון
      איגי שיחק מעולה, בל שמר על לברון וגם גרין אבל את העבודה המשמעותית ביותר עשה דוראנט
      אתה יכול לצפות במשחק המלא, דוראנט מבטל את המשחק של לברון לשלוש ולקליעות חצי מרחק לחלוטין, אי אפשר לקלוע מעליו.
      תומפסון שמר על לברון כמה וכמה פעמים וכמובן שגם קרי, פשוט הגנה מעולה של גולדן סטייט.
      כשאיגי על המגרש ההתקפה היעילה היחידה של קליבלנד היא לתקוף את קארי, ופה מורגש החיסרון של קיירי.
      קיירי היה קולע היום 40 מול גולדן סטייט, שחקנים שמסוגלים לתקוף את קארי זו החולשה היחידה של גולדן סטייט.

      קליבלנד ניסו כשלוש פעמים ללכת עם גי אר סמית, שחקן התקפה בינוני ומטה מול הגארד השומר הכי טוב בליגה וזה היה מביך, תומפסון בלע אותו בלי הצורך ללעוס.
      אפילו ללברון היה ממש קשה מול תומפסון, מה נשאר לו?
      לתקוף את דוראנט, איגי או גרין? בלתי אפשרי להיות יעיל מול הארבעה האלה.

      לברון ניסה כמה פעמים לתקוף את מגי אבל הוא לא מספיק זריז בהתקפה שלו לסל, הוא לא כריס פול או הארדן וזה כמובן לא עבד כל כל טוב.

      במשחק הזה בהתחלה כשלברון היה בשיא כוחו גולדן סטייט עשו עליו דאבל טים וחטפו שלשות במחצית השנייה נתנו לו ללכת אחד על אחד הרבה יותר אבל זה עבד פחות.

      בסופו של דבר לגולדן סטייט יש יותר מדי כלים בהגנה.

  87. 131 קבוצות NBA פיגרו 0 – 3,
    0 מהן ניצחו את הסדרה.

    13 מ-131 הקבוצות, היו בפידור 0 – 3 בפיינלס.

    מתי שהוא הרצף צריך להישבר, לא???

    (רגע של ווישפול ת'ינקינג שגובל בהפרעה דלוזיונלית…)

    1. אם כבר זאת הפרעה דלוזיונית שגובלת באמירה תחת השפעת אסיד. האמירה הזאת אפילו לא מתקרבת להיות ווישפול ת'ינקינג….:-)

  88. חייב להגיד שבזמנו חשבתי שגולדן לפני דוראנט הייתה אימתנית אבל במבחן התוצאה – 1-1 בטבעות כשזאת שנלקחה הייתה מול פצועים לאורך כל הדרך (כמובן שנחשב במאה אחוז אבל עדיין)
    דוראנט הוא שובר השוויון שבמקום להישאר וללכת ראש בראש נגד לברון כל שנה בגמר הלך לעזור ללוחמים
    אךךךךך מה יכל להיות…..

  89. הקאבס לא יכולים לנצח בכדורסל אז עכשיו מתחיל הקרב על הנראטיב. דוראנט וגרים קאפקייקס, קרי שובק במאני טיים, קליי שחקן משלים מצוין . . .
    בתכלס לא צריך לנצח בקרב אלא מספיק הנראטיב
    כמו הפלשתינאים במערכה נגדנו . . .

  90. הזיכרון הקצר של האנשים היום זה פשוט לא יאמן.
    אם דוראנט כלכך כגדול למה הוא היה צריך לעלות על העגלה של אלופה?
    למה הוא לא יכל לקחת מהם את הכתר ובמקום זה הצטרף כמו אחד שנכנע והרים ידיים?
    האם הגדולה שלו נמדדת במקום כלכך נוח כשההגנות של היריב עסוקים בלהתרוצץ אחרי 2 מהקלעים הגדולים בהסטוריה של המשחק?
    האם שחקן שחובר לקבוצה היסטורית הוא הסמל שלכם?
    שחקן שהרים ידיים ואמר "איני יכול" אפילו כשהוביל 3-1 פתאום הפך לשחקן הטוב בעולם כי הוא נמצא בסביבה היא קלה לזרוח…תשאלו את הנגר גרין שכבר מדברים עליו כשחקן גדול יותר מבארקלי!!

    אני פשוט לא יכול להבין ולקבל את הזכרון הקצר של אוהדי הכדורסל.
    אני לא מבין איך אפשר להכתיר שחקן שברח וקפץ לקבוצה היסטורית כשחקן הטוב בעולם?
    פשוט לא מבין.

    1. בדיוק. אבל גם באוק דוראנט היה טופ 3 והיה אותו דבר פשוט באוק לא היה קליי שיוריד עומס מראס ודוראנט ולדעתי אם היה נשאר שניהם היו מספיקים לתואר. לא רואה מי היה מנצח אותם. דוראנט באוק פשוט היה עייף כי יכלו לשמור אותו יותר חזק ולהביא דאבל טים ולהתיש אותו. שיש לך 2 קלעים שנעים וקולעים כמו קרי וסטף החיים פשוטים וכיפים אז זה לא חכמה גדולה. וגם איתם אם השנה קיירי היה בקאבס יש סיכוי טוב שלברון לוקח אליפות לא בטוח אבל סיכוי טוב.

    2. אדיסו קשה לקחת אליפות כשיש לך שותף מהסוג של ראסל (שחקן ענק אני חולה עליו כמו שאני אוהב את לברון וקרי וקליי ודוראנט) אבל חסר שליטה עצמי שכל מי ששחיק לצידו נפגע מזה כי יש לו באג שלא ניתן לתיון בתוכנת ההפעלה שגורמת לו מידי פעם להיכנס למצב התפרעותי.

    1. רוצה אבל זה לא יצא. סוויפ או לכל היותר ג'נטלמן סוויפ . נראה אולי שנה הבאה ילך לפילי נקבל מאבק קצת יותר רציני .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט