יוסטון רוקטס 106 – גולדן סטייט ווריורס 119. סיקור משחק מס' 1 של גמר המערב / גיא רוזן

פורסם ב - 15. מאי, 2018 ע"י ב - כללי

 

יוסטון רוקטס 106 – גולדן סטייט ווריורס 119
(גולדן סטייט מובילים 1 – 0 בסדרה)
משחק התקפי טוב של 2 יוצאי אוקלהומה, התנהל לפי התסריט המועדף על אוהדי גולדן סטייט:
מחצית ראשונה צמודה. רבע שלישי בו גולדן סטייט נותנת ריצה ועולה ליתרון דו ספרתי.
רבע רביעי בו גולדן סטייט עולה מחדש ליתרון דו ספרתי בדיוק בזמן בו להארדן נגמר החמצן.
סיפור המשחק הוא הצוות המסייע –
הכוכבים נטרלו אחד את השני:
הארדן עם 41 נק' (14 מ-24 מהשדה), 4 רב', 7 אס',
דוראנט עם 37 נק' (14 מ-27 מהשדה).
כריס פול עם 23 נק', 11 רב', 3 אס',
סטפן קרי עם 18 נק', 6 רב', 8 אס'.
גורדון עם 15 נק',
קליי תומפסון עם 28 נק'.
(דוראנט + קרי + קליי קלעו ביחד 4 נק' יותר מהארדן + פול + גורדון).
ההבדל היה כאמור הצוות המסייע –
שלישיית הפורוורדים של יוסטון (א-מוטה, אריזה, טאקר) סיימו את המשחק עם 9 נק' משותפות, 3 מ-17 מהשדה),
מנגד גרין היה מצוין כאשר לצד 5 הנק' שהוא קלע, הוא הוסיף גם 9 רב', 9 אס', 2 חסימות, ו-2 חטיפות,
כאשר לצדו איגודאלה שוב היה יעיל, עם 11 נק' (2 מ-3 מהשדה, 7 מ-8 מהעונשין) ו-4 רב'.
ואז ישנו הנתון שמלמד עד כמה הצוות המסייע של יוסטון היה חסר הלילה:
הארדן קלע 5 שלשות מ-9 ניסיונות. שאר יוסטון קלעו 8 שלשות מ-28 ניסיונות (28%).
מה גולדן סטייט יכולים לקחת אתם מהמשחק?
קודם כל ניצחון ראשון. ואז את העובדה שכרגע יתרון הביתיות עבר עליהם.
דוראנט משחק כרגע ברמה הגבוהה ביותר, כאשר הוא מנצל היטב את העובדה שזה לא היה היום של קרי, ומשמש מוצא אחרון בכל פעם שההתקפה נתקעת (ISO בול זה כבר לא מילה גסה בקבוצה מהמפרץ. ליכולת של דוראנט לקלוע על כל שחקן ששמו עליו משקל אדיר בניצחון הלילה).
ואז יש את העובדה שההגנה ידעה להתמודד היטב עם יום הקליעה הנהדר של הארדן. הארדן ברבע האחרון כבר היה נטול חמצן, וההגנה בראשותם של גרין ואיגודאלה פשוט מררו את החיים לשאר הרוקטס.
מה יוסטון יכולים לקחת מהמשחק?
לא הרבה. הארדן היה נהדר, אבל זה לא הספיק.
ולא ראינו רמז לכך שיש ליוסטון פתרון לדוראנט.
אולי בעצם יש נק' חיובית אחת –
הפיק אנד רול של הארדן עם קפלה עבד היטב (6 מ-7 לקפלה במשחק. כמעט הכל אחרי פיק אנד רול עם הארדן), קצת מוזר שלא ראינו יותר שיתוף פעולה של הצמד.
נקודת אור נוספת, אבל כזו שסביר להניח שלא תחזור על עצמה בתדירות גבוהה מדי –
יוסטון התמודדו היטב עם קרי. הוא לא פגע מבחוץ (1 מ-5 מהשלוש), הוא לא היה אפקטיבי בחדירה לסל.
משחק מס' 2 ישוחק גם הוא ביוסטון, ביום חמישי, בשעה 04:00 לפנות בוקר (שעון ישראל).

119 תגובות ל - “יוסטון רוקטס 106 – גולדן סטייט ווריורס 119. סיקור משחק מס' 1 של גמר המערב / גיא רוזן”

  1. etayle

    15. מאי, 2018
    07:43

    תודה גיא. אני במקום יוסטון הייתי חושש, לא נראה שיש להם עוד המון במה להשתפר, לעומת זאת לגולדן יש HOF שיכול לקלוע 40 נקודות בלי להתאמץ, והיום היה חלש. לא יודע מה דוראנט וקרי עכשיו, אבל יש מצב שהם יהיו הדו הכי גדול בהיסטוריה( עוד חזון למועד, אבל זה אף פעם לא מזיק לצאת בהצהרות).

    Reply to this comment
    • Smiley

      15. מאי, 2018
      07:45

      הבעיה שבג"ס צריך "לבחור את הרעל" בין דוראנט/קרי/תומפסון – ואין לאף קבוצה מספיק שומרים כדי לסגור את כולם (וזה הרסני בשילוב התנועה ללא כדור שלהם).

      Reply to this comment
  2. Smiley

    15. מאי, 2018
    07:44

    הבעיה עם הארדן שהוא מסיים משחק של 40 נקודות אבל מחזיר בהגנה נוראית והוא חוטף 50+.
    לפעמים זה היה נדמה שהוא בכלל לא מנסה לשמור ומעצים את "המיתוס" סביבו.

    ג"ס באו מוכנים עם הגנה נהדרת, שאם הייתה מרוכזת טיפה יותר היו מסיימים יותר מוקדם את המשחק.

    פול עשה נקודות, אבל לא בזמן שזה היה חשוב. הוא חייב להיות יותר דומיננטי, בעיקר כדי שהארדן יקבל את הדקות מנוחה שלא בלי שיוסטון יאבדו את המשחק.

    Reply to this comment
  3. עידו גילרי

    15. מאי, 2018
    07:45

    דווקא קרי היה מאד אפקטיבי בחדירה לסל. לדעתי למעט השלשה בהתחלה את כל הנקודות שלו הוא עשה בכניסה לסל.

    Reply to this comment
    • גיא (לשעבר - "הרשע")

      15. מאי, 2018
      07:52

      אתה צודק. כתבתי על סמך תחושה שהייתה לי במהלך המשחק (תחושה שהוא קצת יותר מהוסס), ולא על סמך הנתונים.

      Reply to this comment
      • יניב

        15. מאי, 2018
        08:46

        בדיוק מה שרציתי לרשום ומעבר לזה מאוד אהבתי שהוא לא כפה את עצמו על המשחק ובכלל היה קטע ברבע השלישי שהוא גם קלע אחר כך חטף ומסר אסיסט וקינח עם ריבאונד התקפה.הקיצר עשה הכל מהכל ובשקט

        Reply to this comment
    • מנחם לס

      15. מאי, 2018
      15:55

      הכניסות של קרי היו נפלאות ממש. ישנה לו מין יכולת אניסטינקטיבית לשים את גופו בין השומר והכדור, וכך הוא ניכנס נגד כולם, אפילו גבוהים ממנו. הוא שחקן כל כך חכם! 'מרגיש' שזה לא יום חם מרחוק אז הוא הופך לשחקן חדירות.

      Reply to this comment
  4. Max

    15. מאי, 2018
    07:45

    תודה על הסיקור המהיר.

    Reply to this comment
  5. etayle

    15. מאי, 2018
    07:48

    עוד משהו, הארדן חייב לנסות לקחת את דוראנט לסל. זה יגרום לו לעבוד בהגנה, ואולי יגרום לו לשחק ראש בקיר. אבל נראה שהארדן דיי חושש ממנו. אם גרין יפסיק להסתבך בעבירות בהתחלה, זה גמור. האיש שומר מפחיד, ואחד היעילים, בנוסך הוא מריץ תהתקפה פשוט נהדר.

    Reply to this comment
    • Smiley

      15. מאי, 2018
      07:49

      הארדן עשה ישר פיקנ' רול שהכריח חילוף וקיבל את לוני

      Reply to this comment
  6. שייקה

    15. מאי, 2018
    07:55

    מבחינתי הדבר הכי משמעותי שגרין עשה זה בוקס אאוט לריבאונד. הוא פשוט שיתק את קפלה בהקשר הזה.

    Reply to this comment
  7. שלהבת

    15. מאי, 2018
    07:59

    נקודה חשובה לפי דעתי הייתה בעיית העבירות של אריזה. תודה על סיקור מהיר.

    Reply to this comment
  8. דוקטור סוס

    15. מאי, 2018
    08:15

    שוקינג: קבוצה עם שחקנים הרבה יותר טובים שוב מנצחת

    Reply to this comment
  9. המשגיח

    15. מאי, 2018
    08:16

    תודה גיא.
    מקווה בשביל יוסטון שתצליח להתעלות ולנצח את משחק 2

    Reply to this comment
  10. Niro

    15. מאי, 2018
    08:17

    שום דבר חוץ מפציעה של דוראנט/קרי לא יכול לעצור את גולדן סטייט.

    הסיכוי לשינוי לדעתי היא בוסטון בריאה עם המשך התפתחות של הצעירים אולי עוד שנתיים תהיה תחרות אמיתית.

    Reply to this comment
    • איתן

      15. מאי, 2018
      11:13

      בס"ד

      אפשרות שנייה זה לברון שמצטרף ליוסטון/פילי או ללייקרס עם סופרסטאר נוסף

      Reply to this comment
  11. בוני

    15. מאי, 2018
    08:31

    סיקור טוב!

    כולם מדברים על קורי לפני המשחק ובסוף זה טומפסון שעוזר לדורנאט לנצח את המשחק.

    Reply to this comment
  12. Berch

    15. מאי, 2018
    08:31

    אולי להארדן יש עוד יראת כבוד חבויה לדוראנט, מהימים שהיה רוקי באוקלהומה…..
    🙂

    Reply to this comment
  13. ניר לוין

    15. מאי, 2018
    08:31

    ההגנה של יוסטון איכזבה אותי. במשחק מול ג"ס אתה לא יכול לטעות בכלל בחילופים ובדברים בסיסיים. הם עשו יותר מדי טעויות כאלה והלך להם המשחק

    Reply to this comment
  14. מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

    15. מאי, 2018
    08:33

    תודה רבה גיא על הסיכום הזריז, כותב כאן מה שכתבתי המעורב.

    יוסטון נתנו משחק לא רע וזה פשוט לא מספיק. הפרשי כשרון, ניסיון וההפרש ברמת האימון עשו את שלהם.

    בעניין קפלה – לדעתי בחלק מהמקרים הוא פשוט לא הצליח להשתחרר מההגנה עליו. מנחם ציין שהארדן נתקע עם הכדור – אני חושב שהוא רגיל לפיקאנרול מהיר עם קפלה, וכשזה לא מתאפשר הוא מחפש דרך אחרת, ובשל ההגנה של גולדן קשה מאד למצוא כזו. נראה לי שהארדן מסר לקפלה כשהייתה לו אפשרות לעשות זאת, ולא מסר כשלא הייתה כזו.

    רוטציה – מסכים עם מנחם שקפלה היה צריך לשחק יותר, ואולי גם ננה. דאנטוני שיחק עם 8 שחקנים ועוד כמה דקות לננה ואנדרסון. נראה מה יהיה בהמשך הסדרה.

    קוף – יאמר לזכותם של הרוקטס, הארדן וכריס פול, שלא היה נראה שהם בלחץ מיוחד. הפסידו בגלל הקבוצה שממול ולא בגלל פשלות שלהם, וזו אולי הנקודה החיובית ביותר שהם יכולים לקחת מהמשחק.

    Reply to this comment
    • Smiley

      15. מאי, 2018
      08:36

      גם אנדרסון וגם ננה לא ממש יכוליםלשמור על מישהו בג"ס (אולי ננה על ווסט). שניהם לא עומדים הבקצב המשחק. ואז היתרונות שלהם (אנדרסון – קליעה, ננה – פיזיות ומשחק קרוב לסל) נעלמים.

      Reply to this comment
      • מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

        15. מאי, 2018
        08:55

        אנדרסון – אני מסכים, לא בטוח שננה לא יכול להתיש קצת את דריימונד. נכון שתהיה לו בעיה החילוף, אבל אם האלטרנטיבה היא להתיש את טאקר 35 דקות, יכול להיות שעדיף לחלק את זה טאקר 30 וננה 10, ולא 35/5 כמו הלילה.

        Reply to this comment
    • עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס

      15. מאי, 2018
      08:38

      אין דבר כזה "קוף", נו באמת, כבר נמאס לשמוע על זה. הם מקצוענים מהרמה הגבוהה ביותר וזה סתם דיבור של אוהדים.
      מסכים עם שאר מה שכתבת

      Reply to this comment
      • יניב

        15. מאי, 2018
        08:49

        לא מסכים בכלל שאין דבר כזה קוף.נכון שהם מקצוענים ברמה הגבוהה ביותר אבל הם אנשים ושיש מישהו/משהו שיושב לך על הראש תרצה או לא תרצה זה משפיע עלייך.אז חלק יקחו את זה כמוטיביציה להעלים את זה וחלק זה ייכנס להם יותר לראש ויפגע בהם בדברים הקטנים,אף אחד לא רובוט וזה לא משנה כמה מקצוען אתה.

        Reply to this comment
        • מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

          15. מאי, 2018
          08:58

          מסכים עם יניב. יכול להיות שצריך להפסיק להשתמש במושג "קוף" כי הוא מעצבן אנשים, אז אם לנסח את זה אחרת – לא היה נראה שהארדן, פול והרוקטס סובלים מקושי מנטלי כלשהו (התרגשות/חרדה/"ידיים רועדות"/"פרפרים בבטן"/"דפיקות לב"/ יו ניים איט)

          Reply to this comment
          • bobby

            15. מאי, 2018
            09:11

            מסכים. בדרך כלל זה מסוג הדברים שמתבטאים בתחילת המשחק, ויובטון פתחו אותו דווקא דיי טוב. ככל שהמשחק התקדם, מרבע לרבע, הווריורס פשוט השתפרו, קר ביצע כל פעם את החילופים הנכונים, וקרא טוב יותר את המשחק.
            אבל ברמה האישית פול והארדן עשו את המקסימום ולא נראו ״לא שייכים למעמד״, אלא פשוט הפסידו לקבוצה ששיחקה טוב יותר.

        • שי אבן צור

          15. מאי, 2018
          09:16

          100% יניב!
          השחקנים עצמם משתמשים בביטוי "playing with a chip on the shoulder/back"
          אנחנו קוראים לזה קוף.

          Reply to this comment
          • עידו גילרי

            15. מאי, 2018
            09:17

            ואיך אתה חושב שקוראים לקוף…

          • שי אבן צור

            15. מאי, 2018
            09:39

            צ'יפופו?

          • Dani din

            15. מאי, 2018
            09:47

            זה הפוך מקוף. זה עצבני טוב ולא עצבני רע.

      • עידו גילרי

        15. מאי, 2018
        08:55

        Reply to this comment
      • אלי

        15. מאי, 2018
        12:47

        להגיד ש"אין דבר כזה קוף" זה כמו להגיד שאין מחלות נפש

        Reply to this comment
  15. bobby

    15. מאי, 2018
    08:34

    תודה על הסיקור!

    משחק נהדר של דוראנט, שהצליח לנצל כל מיס-מאץ׳ שהיה בהגנת החילופים, וגם כשקיבל את קאפלה וננה על הפרצוף שלו הוא הצליח להשחיל כמו גדול.
    משחק מעולה גם של קליי שקלע כל מבט חופשי שהזדמן לדרכו.

    מילה טובה במיוחד מגיעה לגרין, שלא השאיר ליוסטון הזדמנות לקחת אופנסיב ריבאונדס במספר פוזשנים חשובים. למרות שבבוקס סקור רשום יתרון קל ליוסטון בריבאונדים, ו-7 אופנסיב ריבאונד במשחק, זה הרגיש לי הרבה פחות..

    מה שהרג ליוסטון את המשחק לדעתי, זה שחוץ מאריזה, אף אחד מהפורוורדים לא ממש הצליח לפגוע, במיוחד בליי-אפס. מבה אמוטה וטאקר הביאו כמה החטאות מסמרות שיער. מספיק שהיו מצליחים לפחות לקלוע איזה ליי-אפ או שניים בהתקפות המעבר, והמומנטום היה יכול להשתנות במספר רגעים קריטיים.

    עוד משהו שבבוקס סקור קשה לראות את התמונה המלאה זה האיבודים. 13-9 ליוסטון באיבודים, אבל זה הרגיש הרבה יותר. הווריורס לחצו על יוסטון ברגעים הכי קריטיים, ואי אפשר לאבד ככה במשחק הבא.

    עכשיו משחק 2 הוא להיות או לחדול עבור הרוקטס. זו בדיוק הבעיה כביכול ביתרון ביתיות, כשהקבוצה שמנגד היא בתכליס טובה יותר – אם לא לקחת את הראשון בבית, סדרה שיכלה להסתיים ב4-3, עלולה להסתיים בסוויפ.. טורונטו יודעים את זה טוב, ואני מקווה שיוסטון יימנעו מזה.

    Reply to this comment
    • Smiley

      15. מאי, 2018
      08:37

      דוראנט הוא מיס מאצ' מול כל אחד… השאלה רק איזה דרגת קושי יש מולו (קל, פחות קל, כמעט פחות קל…)

      Reply to this comment
    • חגי - התותח הקטמוני

      15. מאי, 2018
      08:41

      אני ספרתי לפחות 3 פעמים סוף שעון ליוסטון. ניהול המשחק היה בסך הכל טוב ושקול.

      Reply to this comment
      • מנחם לס

        15. מאי, 2018
        16:00

        סוף השעון לא היה בגלל הנעת כדור אלא בגלל שחקן בבידוד שמקפיץ ומקפיץ 10, 12 שניות…

        Reply to this comment
  16. אופיר

    15. מאי, 2018
    08:34

    למה לעבוד 82 משחקים על יתרון ביתיות שאפשר לעשות את זה בערב אחד …. גאוני

    Reply to this comment
    • בוני

      15. מאי, 2018
      08:44

      סטיב קר עבד על כל הליגה.

      קורי הפך לאופציה שלישית בהתקפה שלהם. הם לא באמת צריכים אותו כדי לקחת את המערב.

      Reply to this comment
  17. עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס

    15. מאי, 2018
    08:43

    ג"ס נתנה משחק מושלם וכל הכבוד לה. איגי היה חלש התקפית אבל מצוין בהגנה. קרי היה אנמי אבל פיצה על חוסר היכולת בחוץ בחדירות. אגב הוא ניסה לשמור מאוד חזק וחטף עבירות מוצדקות ברובן. עם כל המאמץ הוא עדיין liability בהגנה. דוראנט היה ענק כל הזמן והטוסטר התעורר בעיקר במחצית השניה.
    ביוסטון הצוות המשלים באמת היה חלש מאוד. הארדן אמנם נתן את הנקודות ואת המאמץ (נראה לי סחוט כבר ברבע הראשון, מוזר) אבל לא שיחק חכם.
    יוסטון צריכה לחדור לסל הרבה יותר עם הפורוורדים שלה – טאקר, אריזה ומבה מוטו. לשחק אגרסיבי ולהוציא עבירות מגרין ומדוראנט.
    גרין שחקן הגנה אדיר אבל רואה את טופ ההיסטורי רק ממשקפת (הערה להייט אשברי שלא זוכר שחקן הגנה יותר טוב ממנו . . .)

    Reply to this comment
  18. DUB NATION

    15. מאי, 2018
    09:00

    PLAYOFF DUBS WITH KD : 25-3

    NOW ROCKETS NEED 4 – OF – 6

    GOOD LUCK

    Reply to this comment
  19. ולדי קוגן

    15. מאי, 2018
    09:17

    עכשיו יהיה לחץ היסטרי על יוסטון במשחק 2. יש לי תחושה שריצה קטנה של ג"ס וזה יגמר כואב מאוד

    Reply to this comment
  20. השרת

    15. מאי, 2018
    09:18

    תודה על הסיקור.

    יש לי חוב לדה-שוט, צפיתי בכל המשחק והתרכזתי ב-האם קרי מחפש את דוראנט או לא ולהיפך. הגעתי למסקנה אחת ויחידה: שהכימיה ביניהם נהדרת וקרי כן מחפש את דוראנט ממש.

    באחת ההתקפות במעבר קרי אפילו ויתר על מסירה ללוני לדאנק כדי לחכות שניה לדוראנט שיתמקם על השלוש. דוראנט החטיא את השלשלה ובכל זאת לוני בריבאונד התקפה סיים בדאנק.

    לא מבין מאיפה אתה מביא את הטענה שלך לגבי מאבקי האגו ביניהם, מרגיש לי (ותסלח לי מראש) שאתה מחפש בכח להצדיק איזה מחשבה מוטעית שלך.

    ולגילרי, בהמשך לדיון אתמול עם האשך, לדעתי, כשהארדן מחפש בכח להוציא עבירות זה לא נקרא לשחק כדורסל, וחברו לקבוצה כריס פול יסכים איתי, כי כשדוראנט ניסה להוציא ממנו פאול סגנון הארדן שנגמר רק בכדור חוץ, פול צעק עליו: play ball.

    Reply to this comment
    • דה שוט

      15. מאי, 2018
      09:41

      + 0.5
      יש ביניהם כימיה מעולה כי הם שחקני על. דיברתי רק על סדרת הגמר, וגם זה היה בגדר השערה.

      Reply to this comment
  21. רפיקי

    15. מאי, 2018
    09:20

    כמו שאני אומר כבר שלושה שבועות
    ייגמר ארבע או חמש ללוחמים
    הקטע המלחיץ הוא שקרי עוד לא חזר ב100 ועדיין הם ניצחו דיי בקלות

    Reply to this comment
  22. tripledouble

    15. מאי, 2018
    09:35

    גולדן סטייט פשוט טובים מדי, קליבלנד של שנה שעברה הייתה קבוצת התקפה ברמה היסטורית עם אינספור קלעי שלשוץ ו-2 שחקני 1 על 1 מהטוביפ ביותר שיש ובכל זאת הם הפסידו בסוויפ ג'נטלמני. הקבוצה היחידה שאני חושב שיכולה לאתגר אותה כל עוד חמישיית המוות שלה בריאה היא בוסטון עם היווארד וקיירי בהרכב.

    Reply to this comment
    • מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

      15. מאי, 2018
      09:42

      וסטיבנס על הקווים.

      לא בטוח שדאנטוני ברמה של קר, ובטוח שלו לא ברמה של קר, וזה משפיע.

      לברון יצטרך לשקלל את זה בהחלטה שלו על הקבוצה הבאה – אם המאמן יהיה דומיננטי, לברון עלול לא להסתדר איתו, אבל אם המאמן לא יהיה דומיננטי, לברון ימשיך לסבול מנחיתות בהיבט הזה. בסוף 2/3 מהאליפויות שלו לקח תחת ריילי וספו, אני לא חושב שנכון עבורו להמשיך במודל השחקן-מאמן הזה אם הוא רוצה לקחת אליפויות נוספות.

      Reply to this comment
  23. דה שוט

    15. מאי, 2018
    09:45

    תודה על הסיקור המהיר והטוב.
    להוריד את הכובע בפני קרי – פתח את המשחק עם החדירות האיכותיות למרות שהתישו אותו במכוון הצד ההגנתי (שלו).
    יותר מדי כלים ללוחמים. קליי רוצח (לא) שקט, גרין ביטל את קאפלה (הוא סנטר?) ודוראנט? כל מילה מיותרת.
    הארדן לא יוכל לשחזר כזה ערב מושלם בהתקפה. יוסטון חייבים עוד כוח אש.
    כשקרי יתחמם מעבר לקשת (רואים המון חלודה גם בכדרור) – זה ייגמר סופית. קרי ודוראנט הדואו הקטלני בהיסטוריה – בהנחה ותקווה שקרי יישאר בריא.

    Reply to this comment
  24. אפלטון

    15. מאי, 2018
    10:09

    תודה גיא אחלה סיקור.
    זה מה שנקרא Too good.
    יוסטון שיחקו טוב, הארדן היה נהדר, וגולדן סטייט פשוט שיחקו טוב יותר. דוראנט בלתי עציר ופשוט מייאש, וכשיש לידו שחקנים כמו קליי וקרי (שגם כשלא קולע לוקח כל כך הרבה תשומת לב הגנתית), עם שחקן הגנה אדיר כמו גרין זה פשוט יותר מדי.
    כן, גיא ניחס כאן יופי את אריזה, טאקר ומבה אמוטה שנראה ששכח איך עובד ליי אפ.
    כן פול היה לא חד בלשון המעטה ופספס כמה אסיסטים, כן יוסטון לא הצליחו לנצל את קפלה בהתקפה אבל זה הכל היה נראה בשליטה של גולדן סטייט, לא בגלל שיוסטון לא ביצעו דברים נכון.
    אין לי מושג איך שוחטים את הדרקון הזה. באמת מפלצת.
    עכשיו פשוט צריך לקוות שרק אחד מבין שלושת הראשים ההתקפיים של גולדן סטייט יתפוס משחק ולא שניים מהם ואז יהיה סיכוי במשחק הבא.

    Reply to this comment
    • דה שוט

      15. מאי, 2018
      10:19

      + 1
      מה שכתבת בסוף הכי חשוב – הסיכוי שרק אחד מהם יתפוס משחק הוא קלוש ולכן הם בלתי מנוצחים. הערב קיידי וקליי היו מעולים, אבל קרי נתן 18 שקטות עם אסיסטים וריבאונדים, וחדירות שפוררו את ההגנה הצפופה של הרוקטס. זה לא שחקן "שלישי" בהתקפה (למשל כמו אריזה או טאקר) – זה שחקן ראשון שהערב עמד במקום השלישי. מחר זה יהיה קליי או דוראנט (פחות סביר).
      בלי קשר – מה שהארדן עושה בהתקפה יותר מדהים מדוראנט – כי אין לו יתרון פיזי. הארדן מציג את ה-"סקילס" הכי גבוהים שראינו מזה זמן רב, אם לא בכלל.

      Reply to this comment
      • השרת

        15. מאי, 2018
        11:07

        +2 על הפסקה הראשונה
        -1 על השנייה

        נשארת בפלוס אחד בטוטאל

        Reply to this comment
        • bobby

          15. מאי, 2018
          13:44

          מה לא נכון לדעתך במה שהוא רשם על הנקודה השנייה?

          Reply to this comment
          • השרת

            15. מאי, 2018
            16:29

            הפסקה השניה סובייקטיבית לחלוטין, אין נכון או לא נכון.

            מה שהארדן עושה בהתקפה לא מדהים אותי בכלל והסקילס שהוא מציג לא קרובים להיות הכי גבוהים שראיתי מזה זמן רב.

            ולהוסיף על שתי הטענות האלה שהוא יותר מדוראנט זה כל כך רחוק מהמציאות לדעתי, בתכלס הייתי צריך לתת מינוס 3 על הפסקה אבל לא רציתי לפגוע בדה שוט.

      • Smiley

        15. מאי, 2018
        12:41

        הארדן הוא גארד סופר חזק. שהוא הולך לסל קשה מאוד לדחוף אותו. זה יתרון פיזי

        Reply to this comment
  25. Captain Beefheart

    15. מאי, 2018
    10:12

    לא ראיתי בכלל ואפילו לא תקציר, רק דף המשחק באיאספיאן ;-(
    מגניב אותי ביותר שג"ס צומחת למימדים של אימפריה. מי חלם שכך יהיה עד לפני כמה שנים. הכדורסל ב-BAY AREA היה בלי פרופורציה לעוצמת האיזור וזה הרבה מעבר לסן פרנסיסקו ואוקלנד. צופה להם טבעת נוספת ולך תדע מה יקרה בשנה הבאה.

    Reply to this comment
    • יואל שחושב שהפלול עובר ליוסטון

      15. מאי, 2018
      10:37

      חחחחח גם אני לא ראיתי דקה,
      +++1 ביפ על הפרוגנוזה

      Reply to this comment
    • האשך שסבור שיש לבעוט לשיקוץ בביציות

      15. מאי, 2018
      10:42

      בוסטון, ידידי הקפטן, בוסטון.

      Reply to this comment
      • יואל שחושב שגיא רשע בע"מ

        15. מאי, 2018
        11:37

        אשך אני מת על בוסטון כבר שנים יחד עם הספארס,השנה הם לא יקחו,לא מאמין,שנה הבאה ,אם,וזה אם גדול,סטיבנס יחבר את כולם ,יש סיכוי לזכות,ואני אשמח,השנה ,אני אשמח שהפלול לא יקח,כמו שאומרים "מסתפק במועט ושמח לו"

        Reply to this comment
      • Captain Beefheart

        15. מאי, 2018
        11:37

        יש שאלה בכלל שאם זה יקרה אני קופץ לנהר צ'ארלס עם השערות על הביצים חופשי לצפייה? 😉

        Reply to this comment
        • יואל שחושב שגיא רשע בע"מ

          15. מאי, 2018
          12:27

          אני מגיע ביפ

          Reply to this comment
  26. יום אחד כבר בקייץ 2018

    15. מאי, 2018
    10:40

    תודה!
    נקודה למחשבה, גולדן טובים ללא ספק אבל זאת לא נראית אותה קבוצה שנצחה את קליבלנד פעמיים בגמר ושברה את שיא הנצחונות בעונה הרגילה, פחות תנועה,פחות אסתטית, יותר דוראנט, פחות קרי.
    יותר חזקה, פחות יפה.

    Reply to this comment
    • מתר

      15. מאי, 2018
      10:45

      והרבה יותר שחצנית.

      Reply to this comment
    • Captain Beefheart

      15. מאי, 2018
      11:39

      והרבה יותר מחוברת והרבה יותר בסינק והרבה יותר יודעת לעשות את רוב הנסיעה בקרוז קונטרול.

      Reply to this comment
  27. Niro

    15. מאי, 2018
    11:52

    חוץ מאוהדי גולדן אין לאף אחד סיבה לקום בלילה
    בעצם אותו דבר אפשר יהיה לומר גם על הגמר, זה לא משנה מי תעלה מהמזרח השנה יש רק מנצחת אחת . מתי הדראפט?

    Reply to this comment
    • גיא (לשעבר - "הרשע")

      15. מאי, 2018
      11:57

      הדראפט בחודש הבא (21 ביוני).
      אבל הלוטרי, הוא היום בלילה (02:30).

      Reply to this comment
    • גיא (לשעבר - "הרשע")

      15. מאי, 2018
      11:58

      אני כמובן מבין את הסרקזם,
      אבל לאוהד הסאנס, אין הרבה דברים יותר מותחים ממה שיהיה היום לפנות בוקר…

      Reply to this comment
    • Ish

      15. מאי, 2018
      17:41

      לאנשים שלא אוהבים כדורסל אכן אין סיבה לקום בלילה לצפות בכדורסל

      Reply to this comment
      • Niro

        15. מאי, 2018
        19:29

        אני אוהב תחרותיות

        Reply to this comment
        • Ish

          15. מאי, 2018
          20:28

          זאת לא באמת הבעיה שיש לך עם הווריירס אבל עזוב. אני מנסה להגמל מלגרור אנשים בלכלוך שלהם.

          Reply to this comment
  28. גיא (לשעבר - "הרשע")

    15. מאי, 2018
    12:03

    בכל הנוגע לשאלה "איזו שיטת משחק מספקת יותר מבטים פנויים",
    אז במשחק הלילה ליוסטון היו 17 זריקות פנויות לחלוטין, מהן הם עשו 27 נקודות,
    ולגולדן סטייט היו 15 זריקות פנויות לחלוטין, מהן הם עשו 29 נק' (רובן המכריע משלשות של קליי תומפסון).

    Reply to this comment
    • דובי

      15. מאי, 2018
      12:43

      זריקות פנויות נספרות לפי מרחק מהשומר.
      מצד שני, כשדוראנט מתיישר מלוא גובהו ומותח ידיים למלוא אורכן, הוא זורק חופשי על רוב השומרים בליגה.
      למי שחיפש עוד סעיף לרשימת הלא הוגן.

      Reply to this comment
  29. no funny shtuff

    15. מאי, 2018
    12:36

    מבעד עיני האוהד של "כל דבר רק לא עוד אליפות של גולדן סטייט" אני חייב להגיד שמהתחלה, גם ב-9 הפרש ליוסטון, זה נראה שהכל תלוי בווריורס. ירצו- יקלעו, לא ירצו- לא יקלעו.
    דוראנט פשוט מדהים, מתי שהיה צריך סל הוא שילשל, וגם קליי היה ענק עם שלשות בדיוק כשנדמה היה שיוסטון חוזרים.
    דווקא בתחילת הרבע הרביעי יוסטון הורידו ל-4 הפרש והיה נראה שיש סיכוי לאיזושהו מתח, אבל איבודי כדור שלומיאלים ודאגרס של תומפסון סגרו עניין.
    הלוחמים כל כך חזקים ובטוחים עצמם שנראה שלא משנה מה קורה, הניצחון ישאר אצלם.
    אין לי ספק שגם העונה הזו תיגמר באליפות במפרץ, דוראנט fmvp, כשמעתה ועד הסיום הם יפסידו 3 משחקים גג, 2 אם להיות ריאליים.
    הברכות להייט והממזר ועידן ושאר האוהדים של הצהובים.
    You're too good for this league

    Reply to this comment
    • דובי

      15. מאי, 2018
      12:41

      לתומפסון היו גם כמה החטאות שלוש ממצבים שהוא בדרך כלל קולע

      Reply to this comment
  30. מוטי

    15. מאי, 2018
    12:54

    אני חושב שהבעיה של יוסטון אתמול היתה החולשה של שחקני הפרימטר.
    גורדון, אנדרסון , אריזה, טאקר, וגרין, פול והרדן הוציאו אליהם כדורים , והם לא הצליחו לקלוע. אריק גורדון התעורר קצת בסוף אבל הטוטל של הקבוצה הזאת היה חלש וגרם למספר מצבים בהם ה24 נגמר, או שהרדן/פול היו חייבים להכנס עם ראש בקיר.
    אני לא בטוח שאם הם היו משחקים טוב יותר זה היה מספיק, כי ג"ס במחצית השניה משחקת נהדר, אף אחד לא מתעייף והם ממשיכים בקצב מוגבר כשאתה (שחקני יוסטון ) מתקשה לרוץ ולנשום.

    Reply to this comment
  31. ישראל

    15. מאי, 2018
    13:22

    קרי לדעתי היה מדהים היום הם עבדו כל הזמן לסגור לו את השלשות הראיה שהוא בקושי זרק וזה בכלל לא הזיז לו ועשה סלים דרך חדירות באחוזים מדהימים וזה מה שעושה אותם טובים מכולם כי הוא פשוט קורא את היריב

    Reply to this comment
  32. ברבור שחור

    15. מאי, 2018
    13:31

    יןסטון זה פייק ניוז של הליגה. הלוחמים רמה אחת לפחות מעליהם. ובמזרח אין קבוצה אחת שיכולה להציק להם. האליפות תלויה רק בהם . זה שלהם להפסיד.

    עוד נקודה מעניינת היא שההימור של קבוצות הליגה על זריקות משלוש הפכו את המשחקים לסיטואציה של בלואאוט מובטח בסיטואציה של ערב קליעות חלש ולכן לדעתי לאורך זמן הטרנד הזה לא יכול להימשך.
    הלוחמים מעבר לשלשות יש משחק המבוסס על תנועה בלתי פוסקת ויצירת מבטים פנויים גם לשתיים ושלוש נקודות ולכן עד שתבוא קבוצה דוגמת הספרס שמבוססת גם היא על שיטת משחק דומה ולא בידודים ושלשות הליגה תהיה של הלוחמים

    Reply to this comment
    • גיא (לשעבר - "הרשע")

      15. מאי, 2018
      13:39

      אני אחזור על הנתונים מהמשחק הלילה:

      במשחק הלילה ליוסטון היו 17 זריקות פנויות לחלוטין, מהן הם עשו 27 נקודות,
      ולגולדן סטייט היו 15 זריקות פנויות לחלוטין, מהן הם עשו 29 נק' (רובן המכריע משלשות של קליי תומפסון).

      ההבדל בין גולדן סטייט ליוסטון הלילה לא היה בזכות יותר מבטים פנויים, או תנועה מיוחדת בהתקפה.

      Reply to this comment
      • נתן

        15. מאי, 2018
        15:30

        אשרי המאמין העיוור.

        Reply to this comment
        • גיא רוזן

          15. מאי, 2018
          15:38

          Reply to this comment
          • נתן

            15. מאי, 2018
            17:09

            איך קובעים את הנתון? מי זרק? באיזה שלב של המשחק? זריקות פנויות לאיזה טווח?
            כמה השפעה היתה לזה באמת על התוצאה?
            מה הממוצע של זריקות פנויות בד"כ לכל קבוצה?
            מה הממוצע בפלייאוף?
            ועוד מיליון שאלות שאפשר לשאול.
            ובעיקר התחושה מהמשחק שזו לא היתה הבעיה, ושהוא היה בשליטה מוחלטת של ג"ס, שגם לא שיחקה הכי טוב שיכלה.

          • נתן

            15. מאי, 2018
            17:11

            זריקה של דוראנט בפוסט אפ על כריס פול זו לא זריקה פנויה, נכון?

          • Ish

            15. מאי, 2018
            17:28

            זריקה כזאת אכן לא תרשום בסטטיסטיקה כזריקה פנויה

          • גיא רוזן

            15. מאי, 2018
            17:28

            א. בכוונה יש קישור. בקלות אתה יכול למצוא מידע על כל הטווחים, הממוצעים, וסוגי הזריקות.

            ב. אתה רק מחזק את הנקודה שלי. זריקה של דוראנט מעל כריס פול בפוסט אפ זו לא זריקה פנויה. זו זריקה טובה, אבל לא פנויה.

            ג. תקרא כמה וכמה תגובות שמספרות שהשיטה של גולדן סטייט היא זו שבזכותה יש לקבוצה כל כך הרבה מבטים פנויים,
            בעוד שהשיטה של יוסטון זו רמייה.
            אז זהו, שלא.
            לאורך כל השנה, לאורך כל הפלייאוף, וגם במשחק מס' 1 בגמר המערב –
            השיטה של יוסטון מסדרת לקבוצה יותר מבטים פנויים.
            זו עובדה.
            גולדן סטייט, קבוצה נהדרת. יש לה קלעים ברמה הגבוהה ביותר, כאלו שמסוגלים לקלוע במהכי פוסט אפ כאילו היו ליי אפ,
            כאלו שמסוגלים לקלוע פול אפ אחרי כדרור כאילו היה זריקת עונשין.
            וכאשר יש קבוצה סופר מוכשרת, סופר מאומנת, עם המון ביטחון עצמי והגנת ברזל –
            אז לא פלא שהיא מנצחת.
            בו זמנית, זה שהקבוצה הסופר מוכשרת הזו מנצחת, זו לא סיבה לזלזל/לשנמך/או סתם להשמיץ את היריבה.

          • Ish

            15. מאי, 2018
            17:35

            אגב ווישפול, זה מאוד בעייתי להתייחס לזה כאילו כאילו הסטטיסטיקה הזאת שימושית במיוחד להבנת איכות הזריקה שנלקחה (על אף שהיא בהחלט יותר טובה מכלום ומכמה אחרות). כמה מרחב יש לך לשחרר את הזריקה הוא רק אלמנט אחד מכמה הזריקה טובה(כמו שמדגימות כאן כמה תגובות) וגם לא כל הזריקות עם מרחב זהה בקטגוריה הן זריקות באותה איכות אפילו מטעם המרחב הזה.

          • גיא רוזן

            15. מאי, 2018
            17:54

            זה ברור שלא כל הזריקות נולדו שוות.

        • נתן

          15. מאי, 2018
          20:13

          אתה מזכיר לי דתיים שמסבירים לי משהו, וכשאני לא מבין את הטענה, אומרים לי, טוב, לך תלמד תורה.
          אם את רוב הזריקות הפנויות מרחוק לקח לדוגמה, קפלה, אין בזה שום יתרון.
          הנתון לכשעצמו לא מוכיח כלום לדעתי, ואם אתה רוצה להסביר את ההבדל בין הקבוצות, אתה צריך לענות על השאלות האלה ולהסביר, ולא לצטט נתון שאולי אינו רלוונטי.

          Reply to this comment
      • מנחם לס

        15. מאי, 2018
        16:09

        אני לא יודע כיצד קובעים "זריקות פנויות" בסטטיסטיקה. אני – שראיתי את כל המשחק ללא הפרעה, לא ראיתי 17 'זריקות פנויות לחלוטין' של יוסטון. בשום אופן זה לא קרה, אלא אם כן הם מכנים זריקה פנוייה זריקה כשהשומר עומד מטר מהזורק וממש קורא לו לזרוק ממרחק גדול מאד מהסל

        Reply to this comment
  33. אוהד ס"א

    15. מאי, 2018
    13:49

    הדילמה של קר, לשים את הז'יטונים על משחק 2 ולנסות לסגור את הסדרה או לתת לאנשים לנוח לפני משחקי הבית.

    אנחנו לא באמת יודעים מה המצב הרפואי של קרי. עד כמה הוא חזר לעצמו, ומה מצב הרגליים של האחרים.
    צריך גם להיזהר מגרין, שלא יקבל איזה עונש הרחקה כהרגלו בקודש (הוא תמיד מטייל שם על הסף).
    עם יתרון הביתיות בסדרה, יכול להיות שתינתן פקודת נסיגה:
    אני את שלי עשיתי:
    קר צריך להיות בטוח מספיק כדי לקחת את 2 משחקי הבית, ואז לבחור אם לגמור את זה ב- 5 (בחוץ) או ב- 6 בבית.

    Reply to this comment
    • שי אבן צור

      15. מאי, 2018
      14:22

      תשכח מזה.
      ג"ס יקחו את השני ויסיימו את הסדרה אצלם בבית. זה לא באמת כוחות

      Reply to this comment
    • יניב

      15. מאי, 2018
      14:28

      סדרת כמר המערב אין מקום לדילמות כאלה.אתה בא לנצח נקודה.
      אם אתה בפיגור 30 הפרש תחילת הרבע הרביעי אז אתה מוריד למנוחה אבל בטח ובטח שלא לפני המשחק.

      Reply to this comment
  34. מלובני

    15. מאי, 2018
    14:41

    לא מבין את כל התלונות על ג"ס…
    היה משחק מעולה , הארדן ודוראנט היו יוצאים מן הכלל , היה משחק התקפי שוטף וכיפי , וג"ס קבוצה היסטורית שתענוג לראות אותם משחקים כוחות לא כוחות…

    תנוחו קצת

    Reply to this comment
  35. MBK

    15. מאי, 2018
    14:43

    הסדרה הזאת עוד תדע תהפוכות
    אני מאמין שיוסטון תנצח את המשחק הבא
    בכל מקרה יוסטון צריכה לנצח באוקלנד
    מאז שדוראנט שם הם לא הפסידו משחק בית בפליאוף והם במאזן 0-15
    שיהיה בהצלחה כמו שאומרים 😀

    Reply to this comment
  36. דוד מייקל בלאט

    15. מאי, 2018
    16:09

    מל. אתה חייב להבין

    אוהדי ההצלחות לא מאריכים את הרולס פליירס.
    בלי ת'ומפסון הווריורס לא מנצחות את המשחק.

    Reply to this comment
  37. מנחם לס

    15. מאי, 2018
    16:14

    פשוט מאד: למרות השמירה הטובה של גרין וכו', אם קפלה היה תחת הסל (אפילו תשכחו מפיק אנד רול) 42 דקות במקום 30, הכל היה אחרת. זאת היתה הטעות החמורה ביותר של ד'אנטוני.

    Reply to this comment
    • מלובני

      15. מאי, 2018
      16:29

      מנחם אל תשכח שזה סדרה ארוכה , וקפלה שחקן של 20 דקות+- כמעט כל השנים שלו , הוא על 27 דקות השנה , ובפלייאוף קפץ ל32 , זה לא קפיצה קלה ל42 דקות , ובטח לא בסדרה.

      Reply to this comment
  38. הייט אשברי

    15. מאי, 2018
    16:27

    תירוצים יש למכביר – כל אחד וסיבותיו הוא . אם קפלה היה משחק יותר , אם הרול פליירס של הרוקטס היו תורמים יותר , אם קליי היה מחטיא יותר . רק שוכחים שהמשחק הוא צירוף כל האירועים ביום נתון . ממול לרוקטס שיחקה עוד קבוצה . וגם אצלה לא הכל שטף הלילה . אבל הסך הכל שלה במשחק ממוצע גדול בהרבה מזה של הרוקטס.
    תחזית להמשך :. המשחק העחיד שהרוקטס עוד יכולים לקחת בסדרה הזאת הוא הבא. אם ייקחו את הקרוב , וזה אפשרי כי הלוחמים ירפו קצת מהדוושה , זה ייגמר בחמישה לפי התחזית המוקדמת שלי.
    אם ג"ס לוקחת את השני , זה ייגמר בסוויפ לא ג'נטלמני בכלל.

    Reply to this comment
    • אשך טמיר המקורי

      15. מאי, 2018
      16:51

      בדיוק

      Reply to this comment
    • bobby

      15. מאי, 2018
      19:32

      מי תירץ פה?
      ברור שהווריורס ניצחו קודם כל כי הם הקבוצה המוכשרת יותר, ששיחקה הלילה טוב יותר.
      בכל זאת, אנשים קצת מנסים לנתח ולבחון מה הרוקטס יכלו לנסות לעשות אחרת.
      על אף ההפסד, זה עדיין פיגור 0-1, לא צריך כבר עכשיו לסגור את הבאסטה ולהניח שיוסטון לא שווים יותר מניצחון אחד בלבד בסדרה.

      Reply to this comment
  39. הייט אשברי

    15. מאי, 2018
    16:28

    צ"ל המשחק היחיד…

    Reply to this comment
  40. אוהד ס"א

    15. מאי, 2018
    16:39

    היה דיון מעניין מאד לפני כמה זמן האם אפשר לשמור את 3 הכוכבים של גולדן בקבוצה, אם דוראנט וקליי יקבלו את העלאות השכר שהם דורשים

    אני מאד אהבתי את הדעה שמס המותרות במקרה כזה יהיה כה גדול, אפילו עבור הלוחמים, כך שקליי יצטרך למצוא קבוצה אחרת בעונה הבאה.

    אני מאד אוהב את השחקן הזה, וחושב שהוא לא מנוצל מספיק בשנתיים האחרונות. הוא יכול להוביל קבוצה ולהיות המנהיג שלה (ואולי הגיע הזמן שהוא באמת יעשה את זה – אני הייתי נותן לו מקס' כדי שיוביל את הקו האחורי אצלנו אם קאווי עוזב).

    במקרה כזה, ייתכן שאנו רואים עכשיו את שירת הברבור של הקבוצה הטובה ביותר בעשור האחרון (ויש ויגידו בתולדות הליגה)

    Reply to this comment
    • דוד מייקל בלאט

      15. מאי, 2018
      16:55

      1.למה שיבוא לחור המפורק בסן אנטון? כדי לשחק עם פאו גאסול הקשיש?

      2.הווריורס היא רחבה בהיסטוריה אבל היו אלופות יותר חזקות.

      Reply to this comment
      • מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

        15. מאי, 2018
        19:33

        הלו הלו – והדרת פני זקן, שכחת?!? 😉

        Reply to this comment
    • הייט אשברי

      15. מאי, 2018
      19:29

      WISHFUL THINKING . הטוסטר כבר אמר שהוא רוצה להישאר במפרץ, וגם מוכן להתפשר בחוזה החדש שלו . הקווארטט לא הולך להתפרק עד 2020 לפחות . היחיד מחמישית האמפטונס שאולי יעזוב קודם הוא איגי , וגם זה לא בטוח . למרות שהגיל נותן בו את אותותיו בעונה הרגילה, נשארה לו עוד מספיק חוכמת משחק כדי לתת דקות איכותיות בפלייאוף .

      Reply to this comment
    • Ish

      15. מאי, 2018
      20:16

      נראה לי שהחמצת את הקו התחתון שלווריירס לא באמת תהיה בעיה להחזיק בקרי דוראנט ותומפסון גם אם הם משלמים להם הכי הרבה שהם יכולים.

      Reply to this comment
  41. Adisu

    15. מאי, 2018
    17:25

    הסדרה הזו יותר צפויה מהסדרה במזרח אז חבל על המילים….
    במזרח הבולדוגים מהצפון (לא הליצנים מקנדה) ממשיכים להדהים את כולם (לא אותי) ואני לא אתפלא אם גם בגמר הכללי הם לא ימשיכו להדהים.
    כולם שם גברים אחד אחד ללא שום פחד למרות גילם והחוסר נסיון שלהם.

    Reply to this comment
  42. הייט אשברי

    15. מאי, 2018
    19:24

    גיא – כדאי שתקשיב לדובר השני , ואז תבין מה הבעיה של יוסטון במשיכת השעון עד הניות האחרונות , ולמה היא לא יכולה לנצח כך .

    https://www.youtube.com/watch?v=wMpsTJJQtZQ

    Reply to this comment
    • הייט אשברי

      15. מאי, 2018
      19:25

      צ"ל עד השניות האחרונות

      Reply to this comment
  43. Adisu

    15. מאי, 2018
    20:05

    נסיון 1 1….11

    Reply to this comment
  44. Adisu

    15. מאי, 2018
    20:08

    הקלידו את התגובה כאן…

    Reply to this comment
  45. חכם קאטו

    15. מאי, 2018
    20:11

    אני חושב שכמה מהנסיונות שלוש העקרים של כריס פול נרשמו כזריקה פנויה ליוסטון כי הם נלקחו די רחוק מהשומר אבל בשום פנים ובאופן אי אפשר להתייחס אליהם כתוצאה של הנעת כדור של יוסטון. זה לא נראה כנתון סטטסטי מוצלח במיוחד.

    Reply to this comment

הגיבו