הרוקטס והווריירס סוגרות עניין ב1:4 ועולות לגמר המערב / שנאן את דובי דואו


תוצאת תמונה עבור ‪chris paul winning‬‏

ובכן מאזינים יקרים, שלב חצי הגמר במערב הסתיים עם דאבל ג'נטלמן סוויפ אלגנטי והרבה ציפיות להמשך. כי הגמר האזורי, כצפוי, יפגיש את שתי הקבוצות הטובות בקונפרנס לעימות ראש בראש על כל הקופה.

תומר ואני מתכוונים לספר לכם איך זה קרה. ידידי הצעיר יפתח:

יוסטון רוקטס (4) 112 – יוטה ג'אז (1) 102

לזכותה של יוטה, ייאמר ששחקניה ניסו. הם באמת ניסו לעשות את הטוב ביותר שלהם בסדרה, ואפילו הצליחו לקחת משחק אחד מיוסטון ולשמור על כמה משחקים צמודים עד סיומם. אבל, עם כל הכבוד לחבורה הנהדרת של סניידר, הרוקטס פשוט היו טובים יותר.

את המשחק עצמו שתי הקבוצות פתחו די טוב מבחינה הגנתית, אך פחות טוב מבחינה התקפית. הרבע עצמו היה צמוד מאוד כשהיתרון עובר בין שני הצדדים לא מעט פעמים. אלא שאז הגיע ג'יימס הארדן, שעם שני אס'+שלשה תוך דקה אחת בלבד עזר ליוסטון לרוץ 7:0 ולקבוע יתרון 18:11 במשחק. יוטה הצליחה לצמצם מעט את ההפרש בזכות שלשה של אינגלס, והרבע הראשון נגמר בתוצאה 21:16 ליוסטון.

ברבע השני ראינו בערך את מה שראינו ברבע הראשון. כשלוק בה-א-מוטה וכריס פול מחממים את הידית אצל יוסטון, ומאידך אצל יוטה היו אלה פייבורס ובעיקר ברקס שהשאירו אותה בתמונה. הראשונה לנצל את המומנטום שלה ברבע הייתה דווקא יוטה, ש-03:05 דק' לסיום הרבע הצליחה להשוות את התוצאה ל-43:43 בזכות שלשה של ברקס. יוסטון פתחה מבערים, וסל של פי.ג'יי טאקר שנייה לסיום המחצית קבע יתרון 54:46 לטילים לקראת הרבע השלישי.

בפתיחת המחצית השנייה יוסטון המשיכה להגדיל את הפער שלה על יוטה, וסל של הארדן כמעט 4 דק' מפתיחת הרבע קבע יתרון 61:50 לטילים. יוטה לא אמרה נואש, ויצאה לריצה בהובלתו של דונובן מיטשל הנהדר. ולפני שיוסטון שמה לב, הג'אז סיימו ריצת 14:2 בדרך ליתרון 64:63 כשנותרו 5 דק' לסיום הרבע. היתרון של יוטה עוד קפץ ל-6 הפרש לאחר שלשה של מיטשל כשנותרה דקה ו-17 שנ' לסיום הרבע, ושלשה של כריס פול צמצמה את התוצאה וקבעה 78:75 לג'אז בסיום הרבע השלישי, שום דבר עוד לא סגור.

מכירים את האלה שמגיעים לשיא שלהם מוקדם מדיי? נו, אתם יודעים, דברים כמו העונה השנייה של פאודה (למה לא עצרתם בפרק 9?!), אנשים שמגיעים לשיא שלהם בחטיבת הביניים/התיכון, הטורונטו ראפטורס וכו'? אז זה בדיוק מה שקרה לג'אז.

כבר מפתיחת הרבע הרביעי יוסטון הוכיחה שהיא לא כאן כדי לשחק משחקים, כשדאנק של הארדן חמש דק' מפתיחת הרבע קבע יתרון 92:87 לרוקטס. יוטה לא אמרה נואש, ואף הצליחה להוריד את ההפרש לנק' בלבד כשנותרו חמש דקות לסיום המשחק. אלא שיוסטון הגדילה את היתרון ככל שהזמן חלף, ושלשה של טאקר 35 שנ' לסיום המשחק שקבעה 110:100 די חרצה את גורלה של הקבוצה החביבה מסולט לייק סיטי. סיום המשחק – הרוקטס מנצחים 112:102 ועולים לגמר המערב.

את הרוקטס הוביל כריס פול הנהדר עם לא פחות מ-41 נק' עם 8 מ-10 מהשלוש, להן הוא הוסיף 10 אס' ו-7 ריב'.

אצל יוטה היה זה דונובן מיטשל ששמר אותם במשחק עם 24 נק' באחוזים טובים לעומת המשחק שעבר, להן הוא הוסיף 9 אס' ו-4 ריב'.

גולדן סטייט ווריירס (4) 113 – ניו אורלינס פליקנס (1) 104

הווריירס עולים לגמר המערב מול הרוקטס

כשהרבע הראשון הסתיים ביתרון 6 לטובת הווריירס26:32, היה ברור שהשקנאים מהלכים כאן על קרח דק. אחרי הכל, 6 מ9 מהממים מחוץ לקשת, מול 2 מ10 בלבד של המארחים, הם שהחזיקו אותם במשחק. תוסיפו לזה את הברקס בהחלקה של מירוטיץ שהתלווה לכניסה בדוראנט, התנגשות של רונדו וקארי שאותה האחרון סיים עם אף מדמם, ותקבלו משחק שרק מחכה להתפוצץ לאורחים בפרצוף..

הקרדיט העיקרי על היתרון הולך לקליי תומפסון נקודות בע"מ עם 14 בשלב זה, ודריימונד גרין הגנה בעירבון בלתי מוגבל בהחלט, עם עבודה מצוינת על רונדו, דייויס, מירוטיץ, הספסל של האורחים, בקבוקי מים שמתגלגלים על הפרקט, הצצה לחומר של ג'נטרי, מככב בדאנס קאם. מחק את המיותר. אין הרבה, זה רמז. הבנאדם פשוט בכל מקום.

כמעט שתי דקות בתוך הרבע השני, אותה תוצאה, וזה עדיין מרגיש שהשקנאים עושים נלסון.

תוצאת תמונה עבור ‪playing with beehive gif‬‏

חמש דקות ברבע, 30:39, ותומפסון כבר עם 19.

שש וחצי דקות בתוך הרבע קארי צולף שלשה, היתרון עולה ל48:40. התקפה קודם ג'רו הולידיי דוחף את הבחור בלי קשר למשחק לתוך העמוד של הסל ללא תגובת השופט, ואז דוראנט מטביע, ורונדו מחמם את גרין, והאם עכשיו המקומיים יתפוצצו?

טרם. שלוש וחצי דקות למחצית והפליקנס לא מוותרים ורצים 0:7. מירוטיץ מצמצם בשלשה לשלוש, בעיקר בשביל משחק המילים, ועכשיו זה 47:50. ואז רונדו במתפרצת, ועבירת תוקף של גרין, ואלי אופ של רונדו לגבה חותם ריצת 11:0 עם שקנאים ביתרון 1, 51:40.

הלוחמים לא מוותרים, חוזרים, ובמחצית 56:59 לטובת הלבנים, כשהאורחים נאחזים במשחק במקורים (כי הם פליקנס… שקנאים… ציפור, יו נו…) תומפסון עם ה19 המדוברות, דוראנט כבר 16 וקארי 13 אחראים על המנות וההגשה בצד אחד, כשדייויס עם 18 והולידיי 14, 6 ריב' ו6 אס' עולים לבמה כשתורם של האורחים לדבר. שלוש הפרש במחצית… המממ… בואי נראה איזה שיר עולה לי בראש…

מיפ מיפ… מכירים?

בגולדן סטייטית זה אומר סקוויז בהגנה, קליעה ובריחונת.  0:6 בתחילת המחצית באדיבות שלישיית קארי תומפסון דוראנט, והנה 56:65, דקה וקצת בתוך הרבע.

יא אללה שלכם, אי אפשר להכין כאן סנדביצ'ים בשקט. זה כבר לא גשם, אלא שיטפון, אומרים האנגלים. ריצת שש הופכת לעשר, יתרון שמונה ל13 ואלווין ג'נטרי מזעיק טיימאאוט נוסף. 56:69. דוראנט כבר עם 22.

מיפ מיפ, אם שאלתם, זה זה:

בדיחה ישנה מפגישה קפטן זקן עם סקיפר מתלמד צעיר. מה תעשה אם תפרוץ סערה, שואל הזקן. זורק עוגן סבא, קל. עונה הבחור. ואם תפרוץ עוד אחת? אני זורק עוד עוגן. ועוד אחת? עוד עוגן.

מאיפה אתה מביא את כל העוגנים?? מתעצבן הזקן. מאיפה שאתה מביא את הסערות… מתחצף הצעיר. ואני תמיד שאלתי את עצמי אם זה מה שעושים בסערות.

אז כששלשה של קארי עשתה את זה 74:58 ג'נטרי ניסה לזרוק עוד עוגן… שלוש וחצי דקות בתוך המחצית.

אז כשקארי קלע שלשה מקנדה ואחריה שלוש זריקות מהקו, זה נהיה 60:84, ג'נטרי זרק עוגן אחרון.. ואנחנו בדיוק באמצע הרבע. איך, אתם שואלים. כי הלוחמים זורמים בהתקפה כמו שמן על מים, ובהגנה עובדים פשוט נפלא, אישית, קבוצתית, אזורית ומוציא לך את החשק לחיותית.

ופתאום ג'ורדן בל על הפרקט, חסידות חולפות בשמיים ובאוויר ריח של סתיו. כלומר גמר מערב.

לקראת סיום הרבע האורחים מקצצים ל17 ובמוחי עולה המשפט הנפלא "חיה קשת עורף היא השקנאי", אבל אז גרין מכניס שלשה, ורק במזל מחטיא עוד אחת על הבאזר, ואל הרבע האחרון יעלו הקבוצות כשעשרים נקודות מבדילות ביניהן, 75:95, אחרי רבע של 19:36.

ניפגש בסוף המשחק לסטטיסטיקות, אבל תדעו שקארי, דוראנט ותומפסון עם 20+ שלושתם. בצד השני דייויס מגייס אמפתיה עם 26 ו13 ריב'.

קארי, מעניין, פותח את הרבע הרביעי. תעשו לעצמכם טובה, ותציצו בהתקפה של הלוחמים שלוש דקות בתוך הרבע, זאת שסיים ליווינגסטון בליי אפ. poetry in motion.

חיה קשת עורף השקנאי… הלוחמים מתקשים לקלוע, האורחים דווקא מצליחים, וחמש וחצי דקות לסיום הסדרה הם מצמצמים ל15, 90:105… הכל פתוח? פעמיים בסיקור?? הגזמתם.

או אולי… דייויס חוסם את גרין, קלארק חוטף לפורמר טיממייט קארי, הגבה לא מפסיק לקלוע והיי! ריצת 2:18! 107:100, 1:43 לסיום… מה הוא רוצה מהפח פינטו??

גרין קולע על הפרצוף של מירוטיץ, חג מחטיא, לוני מתקן החטאה… 100:111, 1:11 לסיום. יפה אה?

שורה תחתונה, הזמן נגמר לפני היתרון של הלוחמים. 104:113, חיבוקים, נשיקות, נאומים ערוכים למצלמות, גרין מביע הערכה לרונדו… השקנאים לוקחים הביתה שק של סימפתיה וג'נטלמן סוויפ אחד, והלוחמים… Houston Here They Come.

דייויס עם 34, 19 ריב' וארבע חסימות עשה כל מה ששחקן אמור לעשות, הולידיי עם TD של 27/11/10 ומירוטיץ עם 12 עשו את עיקר המאמץ עבור האורחים, שאכן התיישרו בהמשך משלוש, עם 15-4 בשלושת הרבעים האחרונים, בדרך ל24-10 מהשלוש, אחרי 9-6 בפתיחה.

אצל הווריירס שמתפנים עכשיו לחלום ברוקטית קארי עם 28, 8 אס' ו7 ריב', דוראנט 24,7,6 גרין 19,9,14 פלוס שלוש חטיפות ושתי חסימות ותומפסון שהתקרר במחצית השנייה סיים עם 23. הספסל תרם 17 נקודות בלבד, אבל 23 דקות הגנה טובות של לוני על דייויס מרמזות שקאפלה הולך להרביץ לו במשך דקות ארוכות בהמשך.

 

לסיום שלב חצאי הגמר במערב, בואו נצטרף לחגיגת אפרו – פאנקי – אוריינטאלית עם הרבע לאפריקה הנהדרים שנותנים פרשנות משלהם לביטוי המרוקאי המקביל לאין שכל אין דאגות, ,תהביל תרבח! תרגיעו, לא רומז לאף אחד. פשוט שיר מקפיץ לבוקר.

 

 

 

 

 

לפוסט הזה יש 67 תגובות

  1. איזו הפגזת סיקורים על הבוקר. תענוג ושרק הפגזות כאלה יהיו לנו.
    ראיתי את המחצית השניה של גולדן אורלינס. זה די פסיכי מה שהרביעיה הזו עושה כשהיא בריאה ובשיא הכושר והחיבור. יהיה אחלה גמר מול הקבוצה של סדי אוסמן.

  2. מיפ מיפ זה ממש מתאים ללוחמים,ישנים בעמידה ונדלקים ברגע אחד…
    אפשר לעבור לגמר האמיתי של הליגה…גמר המערב

  3. תודה על הסיקור!

    קמתי למחצית השנייה של רוקטס-ג׳ז וזה היה כמו לקום לחלום בלהות. מיטשל עם רבע מהפנתיאון החזיר את הג׳אז ובפתיחת הרבע הרביעי, היה לנו משחק.
    כריס פול היה פשוט נהדר, וביחד עם קליעות חשובות של גרין וטאקר, יוסטון לא נשברו וחזרו לחיים.
    ואז היה כאמור את הדאנק של הארדן, שהגיע במהלך בו מיטשל נפצע כשנתקל בו, ומנחם כבר פתח על זה דיון במעורב..

    סך הכל משחק גדול של פול וטאקר, משחק חלש של שאר הקבוצה, אבל ניצחון הוא ניצחון.
    נכון, בלי רוביו בכל הסדרה ובלי אקסום במשחק 5 יוסטון קיבלו פה הקלה גדולה. מצד שני, עדיין בואו לא נשכח ש-2 ניצחונות מתוך ה-4 היו דיי חד-צדדיים. בנוסף, אני לא רואה איך מיטשל היה מתחמם כמו שהתחמם ברבע השלישי, אם גם רוביו היה על הפרקט.
    בטוח שהסדרה הייתה צמודה יותר לולא כל הפציעות, אבל התוצאה הסופית לדעתי לא הייתה משתנה.

    מה שיוסטון צריכים לקחת מהסדרה זה את 2 ניצחונות החוץ, מול קהל מעולה ומשולהב של יוטה.
    מהניצחון הלילה אפשר להגיד שיוסטון זכו בכריס פול, שיגיע עם ביטחון גבוה לסדרה הגורלית מול הווריורס.

  4. תודה רבה לדואו הבלתי מנוצח.
    שתי המפסידות ראויות לכל שבח, ויש להן בסיס טוב לעתיד.
    יאללה למנה העיקרית.
    הגולדנים טובים יותר, בעיקר בהגנה, מנוסים יותר, ויציבים יותר. לוחמים בשישה משחקים מעולים שעוד נזכור שנים ארוכות.

  5. ואף מילה על כך שהדאנק של הפלופר שקבע 92 :87 הגיע אחרי שהוא פצע את מיטשל שנשאר מדדה , ודהר לסל של יוטה באין מפריע כדי להטביע.

  6. סיקור פשוט מעולה
    גולדן סטייט הרגו את המשחק ברבע השלישי עם פתיחת 4-25
    כל הכבוד לכריס פול ,אחד ממשחקי הפלייאוף הכי גדולים שלו
    אני מקווה שגמר המערב לא יאכזב ונזכה לפחות ל 6 משחקים

  7. סיקור ענק! אין עליכם!
    ולשאלתך דובי, בסערה, עושים Heave to
    משמע מפרש ראשי מצומצם לצד אחד, מפרש קדמי לצד שני, מה שגורם שהיאכטה בעצם לא זזה והסערה חולפת על פניך.
    די דומה לריצות של גולדן סטייט. צריך לעבור את הסערה ולהישאר ממוקד.
    יהיה מצ' אפ מעניין עם הרוקטס.
    אני שמח שפתאום מדברים על 4-1 וסוויפים שהרוקטס הולכים לחטוף מהלוחמים.
    במילותיו של החלום
    Stay humble! Stay hungry!

      1. מקסימום עוגן ים (מן מצנח).
        יותר מזה, אם מגיעה סערה ממש רצינית ואתה על עוגן ההמלצה היא לצאת לים ולקבל את פני הסערה שם. עדיף על להיטרק על החוף.

    1. +1, במיוחד על הנקודה האחרונה.
      בסופו של דבר דלק הטילים הכי טוב הוא הזלזול של כולם..
      מקווה רק שאם וכאשר נעבור את הווריורס, אנשים ימשיכו לזלזל ולהמר שלברון/בוסטון לוקחים את הפיינלס.

  8. תודה דובי ותומר!
    קצת הפחתתם מהמשחק הענק של כריס פול שפשוט לא איפשר ליוטה לחזור למשחק. הוא קלע 7 מ-9 לשלוש פסיכי לגמרי.
    איך קווין סניידר מספיק לאמן את יוטה ואז להספיק להיות שופט "בכרישים"?!
    http://images.maariv.co.il/image/upload/f_auto,fl_lossy/t_ArticleControlMaarivTransformaionFaceDetect/477228
    פינה ימנית עליונה

  9. הסיבה היחידה שהווריורס מנצחים היא בגלל שהם יותר טובים מכולם בהתקפה, ויותר טובים בהגנה. חוץ מזה אין להם שום יתרונות.

  10. תודה!
    אם אפשר להוסיף ולהדגיש בסיקור המענג שלכם את דונובן מיצ'ל שנתן את הופעת הפלייאוף עם רבע שלישי מדומיין שבו הוא עשה סלים בלתי אפשריים על השומרים הכי טובים של הרוקטס!
    מיצ'ל מדהים!!
    אם הא לא נפצע אני לא יודע אם הסדרה היתה נגמרת הלילה ובכלל לטובת רוקטס.

    1. צודק שקשה לדעת מה היה קורה לולא הפציעה של מיטשל, אבל כן חשוב לזכור שבאותה נקודה הוא קצת התקרר מהרבע השלישי הפסיכי שלו, ויוסטון היו במומנטום. האם המומנטום התגבר בזכות הפציעה של מיטשל? כמובן, אבל הוא לא התחיל עם הפציעה, אלא עוד לפניה.

  11. וחייבים להגיד מילה טובה ליוטה.
    נתנו עונה מדהימה ביחס לציפיות מהם בתחילת העונה. קבוצה שלא נשברת בשום מצב וממשיכה להילחם. הלך רוביו, הלך אקסום, המשיכו להילחם ולא וויתרו. מיטשל היה חלש בסדרה סך הכל אבל לשנייה לא וויתר והמשיך לדחוף.
    סניידר עושה עבודה מדהימה וליוטה מחכה הרבה עבודה בקיץ, עם הרבה אופטימיות לעתיד.

    1. +מיליון,
      מזכירים קצת את הסיטואציה שבה היו נתונים הווריורס ב-2013 אחרי פלייאוף מפתיע ופייט לא רע מול הספרס, רק שבניגוד לווריורס דאז, ליוטה יש כבר את המאמן הראוי על הקווים.
      הם רק צריכים להמשיך לפתח את מיטשל, ולבצע עוד כמה שינויים קוסמטיים קלים בסגל, ואז העתיד שלהם בהחלט ורוד.

      1. הסגל הזה עם שינויים קוסמטים בלבד לא יהפוך אותם לקונטנדרית. אי אפשר לסמוך על זה שהם יתעלו על הציפיות שנה אחר שנה. הסגל לא מספיק עמוק ולא מספיק חזק גם עם השיפור הצפוי אצל מיטשל.

        1. אני לא חושב שמישהו חושב שהם יהיו קונטנדרים בשנה הבאה,
          אבל אף אחד לא חשב שהם יהיו היכן שהם נמצאים כרגע.

          המצב שלהם לקראת השנים הבאות באמת מצוין –
          הם צריכים להחליט מה הם עושים עם פייבורס ,אקסום, ונטו (חוזים נגמרים).
          אם הם לא מחדשים ל-3 חוזה, יש להם משהו כמו 11 מיליון פנויים בשביל שחקנים חדשים,
          יהיה להם את היכולת להביא שחקן נוסף ב-8 מיליון (MLE),
          ואת החוזים הנגמרים של סאפלושה וברקס (כמעט 17 מיליון ביחד, בשנה הבאה חוזים נגמרים יהיו שווים המון בליגה).

          זה המון גמישות לקבוצה שיש לה כוכב שעכשיו סיים את עונת הרוקי שלו.
          אני מסכים עם בובי –
          אם ההנהלה תתנהל נכון, אז בהחלט צפוי להם עתיד ורוד.

        2. לפעמים כמה מתיחות פנים קלות יכולות לעשות הבדל גדול.

          קודם הם צריכים להחליט מה הוא השלד שהם רוצים לבנות עליו –
          מן הסתם שמיטשל בשלד. אני מניח שגם גובר, אינגלס ורוביו.
          עכשיו יש להחליט מבין – אקסום, ברקס, אוניל, נטו וקראודר – שכולם שחקנים נהדרים גם כן, מי הולך למסחר, ומי מצטרף לשלד.
          תביא במקום מי שניפית תוספות ראויות, תצליח לדוג עוד איזה מציאונת בדראפט, תדאג לעומק בסגל כדיי שכולם יהיו בריאים, ויש לך קבוצה שבעוד שנתיים-3 תוכל להגיע רחוק, כל עוד מיטשל ממשיך ללמוד ולקבל ביטחון.

          1. בובי הבעיה היחידה זה שאינגלס בן 31 והוא היה חלק ממש מרכזי בהצלחה שלהם העונה.
            השלג לעתיד צריך להיות מורכב ממיטשל, גובר, לנסות להביא את אקסום במחיר שיאפשר גמישות, רוביו האליל כמובן ואז מגיע הקטע הטריקי של להביא כוכב שלישי.
            להפוך לקונטנדרים מצריך הרבה מאוד מזל ו/או לשפוך הרבה מאוד כסף, מה שיוטה לא עשו אף פעם, ואין סיבה לחשוב שיעשו.
            אם רק הייווארד הטמבל היה נשאר…

          2. ניב, זה לא כוכב שלישי אלא שני ואינגלס היה בעונת קריירה שסביר שיתקשה לשחזר (אם כי סביר שיהיה לא רחוק משם – הוא הצליח בליגה בגלל שידע להיות אפקטיבי).

          3. עידו,
            ההרכב הנוכחי, סביר להניח שהגיע הכי רחוק שהוא יכול (בהתחשב במי שמשחקות כיום במערב).
            אבל ברמת הניהול התקציבי, הוא מזכיר את יוסטון של לפני הטרייד על פול –
            רק עם כוכב על חוזה רוקי.

          4. עידו השאלה תמיד היתה האם גובר הוא כוכב לשלד של קבוצה רצינית. אני חושב שלפחות מהחצי השני של העונה שחזר הוא הוכיח שהוא בהחלט כזה. ההשפעה שלו על המשחק היא עצומה, גם אם עדיין חד מימדי בהתקפה זה בהחלט בסיס לבנות עליו. אם מיטשל ימשיך בהתקדמות ויהפוך ליותר ממיץ' ריצ'מונד כזה, ויחד עם רוביו שהוא רכז פותח++ בליגה, הג'אז בעיקר צריכים שחקן כנף איכותי שיכול להיות משמעותי בשני צידי מבלי לגעת המון בכדור.
            אתה מכיר אחד כזה?

          5. התשובה שלי לגבי גובר היא חד משמעית לא. זה גם היה בולט בפלייאוף הנוכחי.
            רוביו הוא רכז פותח אבל עד שלא תהיה לו קליעה (יעני אף פעם) הוא לא יהיה ++.

          6. עידו-תקשיב לאחרונה אני יותר מידי מסכים איתך. זה לא הולך ככה.

            גובר שחקן הגנה אדיר אבל מול קבוצות האיכות האמיתיות (גולדן, יוסטון, בוסטון בריאה) ההגנה הזאת היא כלום ולא באמת מועילה.

            בהתקפה הוא נגר על, שחקן מאד טיפש שלא יודע לשחרר כדור בזמן או למסור את המסירה הנכונה ובשביל קונטנדרית אמיתית הוא שחקן חלש, לא מאמין שניתן לקחת אליפות עם גובר (לפי דעתי רק בקאבס עם לברון הוא יכול להיות סופר משמעותי לקונטנדרית).

            רוביו הוא רכז פרווה, זה לא מישהו לקונטנדרית אלא אם כן מסביבו יש איכות גבוהה אז נשאיר אותו. מיצל מעולה. אינגלס ופייבורס ממש לא שחקנים ללכת עד הסוף עם כל הכבוד להם.

            הם צריכים שחקנים בעיקר בעמדות 3-4 ורכז מחליף

  12. כמה מילים שחסרות לי בסיקור על יוטה:

    בנוסף לרוביו, שיחקו בלי אקסום.
    מיצ'ל נפצע ויצא 7 דק' לסוף, כשהכל היה פתוח.
    למרות שלא פגע בכלל עד אמצע הרבע השלישי, הכניס את עצמו ואת חבריו למשחק דרך חדירות והוצאות כדור.
    החל מאמצע הרבע השלישי תפס אש מיצ'לית טיפוסית וסיים רבע מטורף עם 22 נק'.

    https://www.youtube.com/watch?v=ejL5fovPdew

  13. גובר לא הכוכב שאפשר לבנות עליו, גם לא הכוכב ליד הכוכב.
    אבל הוא כן עוגן הגנתי מצוין.
    החוזה של גובר, מסתיים בעונה שחוזה הרוקי של מיצ'ל מסתיים, כך שהם מסוגלים דרך טריידים להביא שחקן מקסימום מבלי לחצות את רף המס.

    לדוגמה:
    היה ולברון אכן עוזב את הקאבס, ניתן לשאר שקווין לאב יהפוך לפנוי לטרייד –
    ואז משהו כמו לאב תמורת החוזים הנגמרים של ברקס, סאפלושה, ואודו + פלוס בחירת דראפט עתידית (ליוטה יש את כל בחירות הדראפט שלה + 3 בחירות סיבוב שני),
    יכולת תאורטית לעבוד.

    ואז הם –
    א. יהיו משמעותית מגוונים יותר התקפית.
    ב. עדיין יוכלו להחליט למי להאריך חוזה, מבלי לחצות את תקרת המס.
    ג. עדיין יוכלו להתחזק בחוזה נוסף של 8 מיליון (בשנה הבאה 8 מיליון יהיו שווים 12 של לפני שנתיים).

    רוביו, מיצ'ל, ג'ו, לאב, גובר –
    זו חמישייה לא רעה בכלל. אם פייבורס ממשיך,
    אז יהיו 2 עוגנים הגנתיים מצוינים על הספסל (פייבורס, קראודר)
    + שחקן נוסך של 8 מיליון.

    האם זו קונטנדרית?
    לא בטוח. כנראה שלא.
    תלוי בהתקדמות של מיצ'ל, תלוי בהשתלבות של לאב.
    אבל זו בהחלט יכולה להיות קבוצה שתתקדם ביכולת מדרגה נוספת,
    קבוצה שתאפשר למיצ'ל להמשיך להתפתח בסביבה תחרותית,
    וזה מבלי לקחת הימורים גדולים על עתיד הקבוצה, מבלי לפגוע ביכולת של הקבוצה לתמרן כאשר חוזה הרוקי של מיצ'ל יסתיים.

  14. חבורת הפד.ופילים מהמוסד הישראלי ממש ממש רוצים שאעביר שיעורים פרטיים לילדים ובני נוער…
    מעניין למה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט