חם מהתנור: ג'יימס בורגו מאמן שרלוט החדש /רועי ויינברג

 

 

שרלוט (46-36) מינתה את ג'יימס בורגו לתפקיד המאמן הראשי החדש של הקבוצה, כשהוא חתם על חוזה לכמה שנים.

בורגו שימש כעוזר מאמן בסן אנטוניו מ-2015 עד 2018 ומ-2003 עד 2010. הוא זכה ב-2 אליפויות כעוזרו של פופוביץ' ואימן את אורלנדו בשלהי 2014/15 ל-30 משחקים מתוכם ניצח 10. הוא נחשב למאמן הגנה טוב. לא ידוע עדיין מי יהיו עוזריו של בורגו.

*

רודני הוד סירב לעלות למגרש במהלך משחק 4 של קליבלנד נגד טורונטו (93-128) לאחר שהתבקש לעשות כן ברבע האחרון ולהחליף את לברון ג'יימס. הוד, שקלע סל שדה בודד בסדרה, לא צפוי לעונש משמעתי כלשהו.

*

המועמדים המובילים לאימון אטלנטה (58-24) הם לויד פירס (עוזר מאמן בפילדלפיה), ג'יי לרנגה (עוזר מאמן בבוסטון), נייט ת'יביטס (עוזר מאמן בפורטלנד) וסטפן סילאס (עוזר מאמן בשרלוט).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

    1. הוא לא רוצה, ואטלנטה לא רוצה לשלם לו את ה14 מיליון המובטחים לו כשהיא בתחילת תהליך פירוק והרכבה (טנקינג רב שנתי מה שנקרא). הקטע שאם בודנהולצר לא מוצא קבוצה (מה שיהיה די שוק כשהוא נחשב המאמן הבכיר הפנוי), אטלנטה תהיה צריכה לשלם לו בכל זאת.

  1. אני מאוד מרוצה מהבחירה של ההורנטס. עשור בספרס מכין מאמן טוב והוא יהיה אחלה בבנייה מחדש. מתאים להם יחסית. לדעתי נראה את בודנהולזר במילווקי, פירס באטלנטה, ווגל או מונטי וויליאמס בדטרויט וסטקהאוס או קליפורד באורלנדו

  2. תודה רבה רועי.

    נדמה לי שכל ארבעת העוזרים הבכירים של פופ – מסינה, בורגו, אודקה והאמון – התראיינו בשבועות האחרונים בקבוצות שונות, אבל זה העוזר הראשון שבאמת עוזב.

    קודם כל נאחל לחייל בהצלחה.

    בנוסף, נראה לי שבורגו יכול היה לראות בעצמו יורש פוטנציאלי לפופ, ואם היה מעריך שפופ יעזוב בקיץ, יתכן שהיה נשאר או לפחות דוחה את ההחלטה לעזוב. זו אמנם רק סנונית ראשונה, אבל אם נראה עוזרים אחרים שעוזבים בשבועות הקרובים, יתכן ויש בכך אינדיקציה שפופ אכן נשאר בתפקידו, לפחות בשנה הקרובה.

  3. תודה רועי, אין עליך. ממשיך להפציץ גם עם טלפון מעמדת הש.ג. !
    לא שמעתי על הבורגו הזה עד עכשיו.
    הסיפור עם רודני הוד ממש מוזר, וגם לא טוב לקאבס. הם צריכים שחקן כמוהו שמסוגל ליצור לעצמו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט