לילה נטול דרמה ומאכזב משהו עבר עלינו כשבוסטון מתקדמת הלאה לפגוש את הסיקסרס והווריורס שעומדים לקבל את סטף קרי בחזרה במשחק הבא מדלגים בקלילות על הפליקנס במשחק הראשון בסדרה.
בוסטון סלטיקס (4) 112 – מילווקי באקס (3) 96
זו הייתה סדרה מרתקת אבל בסופו של דבר הסלטיקס עשו מה שהסלטיקס עושים במשחק שביעי ואפילו די בקלות. בוסטון קפצה על מילווקי כמעט מהפתיחה והפכה את הסיום של הסדרה הצמודה הזו לאנטי-קליימקס ארוך. אתם מוזמנים לקרוא את הסיקור של ניר ישירות מהמגרש.
זריקות עונשין של יאניס אחרי שלשה של ת'ון מייקר העניקו לבאקס יתרון ראשון ואחרון של 10-15. משם הכניסה של סמארט ביינס ולארקין מהספסל הובילה לריצה של 2-20 שהובילה ליתרון 17-30 לסלטיקס בסוף הרבע. בלדסו ומידלטון לא ויתרו וצימצמו בפתיחת הרבע השני חזרה עד 30-32. כאן הורפורד טאטום ובעיקר רוזיר חזרו מפוקסים מהספסל והעלו שוב ל36-48 שלוש דקות למחצית.
הבאקס עלו מההפסקה חדורי מוטיבציה לחזור למשחק והשלישיה של יאניס, בלדסו, ומידלטון הורידה בזריזות ל51-54 אבל זו הייתה שירת הברבור של הבאקס. הסלטיקס נתנו קווץ' נוסף שסגר את הרבע על 67-81 לבוסטון.
החמישיה השנייה של הסלטיקס שמרה על ההפרש בתחילת הרבע האחרון עד ששתי שלשות רצופות של רוזיר חמש דקות לסיום קבעו 82-101 וסגרו את הסדרה בניצחון ראוי של הסלטיקס.
עבור הבאקס שיצטרכו לחשוב טוב בקיץ איך הם הופכים את הכישרון שבידיהם לקבוצה מנצחת, מידלטון עם 32 נקודות, אנדטקומבו עם 22 ובלדסו עם 23 עשו את שלהם אבל קיבלו מעט מאז עזרה מכל שאר הקבוצה.
את הסלטיקס שאיבדו את ג'יילן בראון לקראת סוף המחצית הראשונה הובילה השלישיה של הורפורד, טאטום ורוזיר. סקרי-טרי קלע 26 נקודות (5 מ-8 לשלוש) חילק 9 אסיסטים והוריד 6 ריבאונדים. הורפורד נתן 26 נקודות משלו ב13 מ-17 מהשדה יחד עם 8 ריבאונדים. טאטום רשם 26 נקודות 5 אסיסטים ו-6 ריבאונדים.
גולדן סטייט ווריורס (1) 123 – ניו אורלינס פליקנס (0) 101
לאחר יכולת מצוינת בסיבוב הראשון מול פורטלנד הפליקנס גילו במשחק שפתח את הסיבוב השני שהאלופה תהיה אתגר קשה בהרבה. ניו אורלינס הצליחה לתת פייט במשך רבע אחד ואז הגיעה ההתפוצצות המוכרת של הווריורס. במשחק הבא הקבוצה מהמפרץ אמורה לקבל את סטף קרי בחזרה מה שבוודאי יקשה עוד יותר על הפליקנס להפתיע.
ניו אורלינס הלכו כבר בפתיחה לאנת'וני דייויס שעשה שני סלים קלים בשתי ההתקפות הראשונות וגרם לאופטימיות לגבי ההמשך כשהוא מסיים את הרבע הראשון עם 10 נקודות ב5 מ-7 מהשדה. אבל הווריורס נשארו צמודים במהלך כל הרבע כשהם הולכים בעיקר על דוראנט שרשם 12 נקודות ואף קבוצה לא הצליחה לפתח יתרון משמעותי.
התוצאה עוד הייתה יחסית צמודה כשהחמישיה השנייה של הווריורס על המגרש אבל אז דוראנט ואיגואדלה חזרו למשחק ויחד עם גרין ת'ומפסון ולוני חנקו את הפליקאנס וסגרו את המשחק. מ46-53 שבע דקות למחצית הווריורס טסו ל2-23 שקבע 48-76 דקה למחצית לאחר שתי שלשות של קליי. זריקה של דריוס מילר מסוף המגרש עוד הורידה ל 55-76 אבל לא השאירה הרבה תקווה.
החצי השני היה ג'ארבג-טיים ארוך כשניו אורלינס לא מצליחים להתקרב לפחות מ-17 הפרש ושלשה של דוראנט העלתה ל72-103 שניות ספורות לסוף הרבע השלישי ונתנה מנוחה לכוכבי שתי הקבוצות לקראת המשחק השני.
בפליקנס דיוויס קלע 21 נקודות, לקח 9 ריבאונדים חטף שלושה כדורים וחסם פעמיים אבל הווריורס הצליחו לסגור את הולידי שקלע רק 11 ב4מ-14 מהשדה ואת מירוטיץ' שסיים עם 9 נקודות ב3 מ-9 מהשדה.
אצל הווריורס אלו היו כרגיל דוראנט ותומפסון שהובילו את הדרך כשעל כולם מנצח דריימונד גרין עם עוד הופעת אול-אראונד מרשימה. דוראנט קלע 26 נקודות יחד עם 13 כדורים חוזרים. קליי תומפסון קלע 27 נקודות ודריימונד גרים סיים עם טריפל דאבל של 16 נקודות 15 ריבאונדים ו-11 אסיסטים כשהוא מוסיף גם 3 חטיפות ושתי חסימות.
בוני
29 אפר 2018 09:02:58סיקור טוב!
קוראים לזה לתת פייט בצד המערבי? סאגי פי,לומי וקוק עושים מה שבא להם.
וגרין הבינוני מביא טריפל שלא היה מבייש את ראסל.
הציפור הנדירה
29 אפר 2018 10:22:54אתה גולש בינוני!
גרין הוא שחקן מצוין עם תרומה חשובה מאוד ליכולתה של ג"ס
נגד כל צמרת הליגה היו לו משחקים כאלו.
הרחקתו (המוצדקת) בגמר 2016 פגעה ביכולתם של לוחמי המדינה המוזהבת ועזרה לקאבס לחולל את המהפך בסדרה.
בוני
29 אפר 2018 11:56:37גרין הוא שחקן אפור שבהרבה מקרים עובר את הגבול.
הדומיננטיות שלו מראה שניו אורלינס לא ברמה המספקת לפלייאוף.
Panaman
29 אפר 2018 16:57:09Kashkeshan begrosh ata
Draymond Green is the mvp of the warriors. He is equal to 3 people in defense, can guard anyone in the league, and function as point guard, sf, pf or even a center – according to need.
This is a fact.
Berch
29 אפר 2018 09:20:43תודה על הסיקור 🙂
המשגיח
29 אפר 2018 09:25:46תודה על סיקור מעולה.
ברשותכם, אשמח להעלות לדיון את השאלה הבאה – האם ההדחה של מילווקי מהווה כתם על הקריירה של יאניס?
עידן עופר
29 אפר 2018 09:29:50לא. הוא רק בן 23, הנקודה פתיחה שלו הייתה נמוכה בהרבה משל שאר הכוכבים בליגה. בשנתיים הקרובות ואני סיפורך להרים את הרמה ולעבור את הסיבוב הראשון ואך מעבר לכך, אם לא אז אפשר לדבר על כישלון.
שמעון טבדי
29 אפר 2018 11:15:17מהווה כתם לידה, לא יותר מזה.
יאניס עדיין תינוק שטרם מצאו לו הורים מאמצים טובים (גו פרונטי זה רוצח סידרתי).
הוא עדיין פוטנציאל טופ 1 אצלי יחד עם סימונס וAD בליגה הזאת 5 שנים מהיום. הוא חייב לעוף ממילווקי זה מועדון שלא יגיע לכלום ולא ימשוך שום כוכב אחר. בתום החוזה לברוח מהר. הלייקרס הכי יתאימו לו.
Ish
29 אפר 2018 09:31:11למי בדיוק אגב יש כתם על הקריירה?
יש רשימה של כתמים של קריירות של שחקנים איפשהו?
המשגיח
29 אפר 2018 09:45:14כנראה שטעיתי עם בחירת המילה "כתם" במקום משהו רך יותר כמו "אכזבה".
בכל מקרה, לשאלתך, כמובן שאין "רשימת כתמים", אבל תסכים איתי שכשידברו על לברון למשל מבחינה היסטורית, לא ישכחו את סדרת הגמר שלו מול דאלאס.
Ish
29 אפר 2018 09:54:53אני לא רואה למה. זה מטופש לבקר את לברון על זה שהקבוצה שלו הפסידה לקבוצה טובה יותר, בדיוק כמו שזה מטופש לבקר כל שחקן כשהקבוצה שלו מפסידה לקבוצה טובה יותר.
דה שוט
29 אפר 2018 10:18:29+ 100
המשגיח
29 אפר 2018 12:11:12די נו מספיק, בטח ובטח שאפשר לבקר את לברון על ההופעה שלו בגמר מול דאלאס.
Ish
29 אפר 2018 12:49:10למה?
Ish
29 אפר 2018 12:50:36כאילו, אפשר לבקר כל סדרה של כל שחקן, אני לא מבין מה יש בסדרה הזאת שיש לבקר באופן מיוחד.
עידו גילרי
29 אפר 2018 09:55:00אני חושב שישכחו ובגדול.
אייל
29 אפר 2018 11:49:03לראסל יש חברבורות 🙂
עידו גילרי
29 אפר 2018 09:31:41אני חושב שממש מוקדם מדי לדבר על כתמים. חוץ מזה הם הגיעו ל-7 משחקים מול קבוצה שעדיין הייתה פייבוריטית.
המשגיח
29 אפר 2018 09:52:38נוטה לקבל את מה שעידן ועידו כתבו.
הוא באמת ממש צעיר, ויש לו עוד הרבה זמן בליגה, ואפשר למצוא כמובן נסיבות מקלות להפסד.
בנוסף, זה לא שמילווקי הודחה בסוויפ או משהו.
כנראה הגזמתי עם הציפיות שלי ממנו (שהיו: להשתלט על הסדרה), אבל אתם יודעים, עם האוכל (העונה המופלאה שלו) בא התיאבון…
john
29 אפר 2018 12:28:26כתם לא. אבל הסידרה הזאת חשובה בעיני כי אחרי העונה יהיו לא מעט כוכבים שיורידו את הדגש רק מאיזה סגל להצטרף אלא גם לאיזה מאמן. אני חושב שיאניס מבין שיש לו סגל מצויין אבל הוא חייב מאמן שימשיך לקדם אותו ואת היכולות הקבוצתיות שלו ושל חבריו.
מחפצה מנמצה
29 אפר 2018 09:26:22הדבר היפה במשחק ואולי מתחילת הפלייאוף זה איגי וליבינגסטון. שני הווטרנים הכינו את עצמם לדבר האמיתי. בעונה הרגילה הם שיחקו בהילוך ראשון ולפעמים גם ברוורס , ואז מגיע הפוסט סיזן והשניים נכנסים למוד בזמן ובמקום הנכון, שלא ייגמר .
אליפות לוקחים דרך ההגנה , וכל עוד הווריורס ילחצו על הדוושה הזאת אין מי שיכול להם . עניין של רצון .
Panaman
29 אפר 2018 16:59:20Agree
But lets see how they function in the conference final and the final itself..
If and when
אופיר
29 אפר 2018 09:26:38תודה לאל על בוסטון … לפחות יהיה קרב בסיבוב הבא מילוקי אכזבה גדולה
עידן עופר
29 אפר 2018 09:28:12תודה על סיקור מעולה !
אסף
29 אפר 2018 09:29:29בסוף תמיד זה חוזר לנק' המרכזית אצל הלוחמים:
דוראנט,סטף וקליי זה הזוהר והכישרון אבל הדבק,הלב והנשמה זה דריימונד גרין ושהוא מפוקס ובמוד הנכון להוכיח המכונה שעונה לשם גולדן סטייט קופצת בשלוש רמות.במשחק שלה…
IDO
29 אפר 2018 09:35:05+1
דור
29 אפר 2018 09:48:32זה נכון אולי שגרין אולאראונד מעולה אבל אי אפשר להתחמק מהתהייה איך הוא היה משחק ללא כאלה שחקנים לצידו. לדעתי הוא שחקן מוגבל עם הגנה טובה מאוד ואחלה אנרגיות (בטח לא שחקן ההגנה של העונה) אבל לא אולסטאר. שים אותו בקבוצה כמו יוסטון עם סוג משחק אחר והוא סוג של פי. ג׳י. טאקר משודרג. שים אותו בספרס של השנה בלי קלעים גדולים מסביבו ועם הגנה שמתמקדת בו ולא בדוראנט סטף וקליי והממוצעים שלו יתאזנו. אני חושב שהוא שחקן נהדר אבל בכנות קשה לי להאמין שמישהו כאן היה לוקח אותו לפני סטף הקאפקייק וקליי.
אסף
29 אפר 2018 10:03:26לא יודע לענות על זה… זו באמת שאלה מעניינת אבל דווקא אצל גרין ייאמר שגם בשני העונות בטרם הגעת דוראנט הוא היה מאוד דומיננטי…
Captain Beefheart
29 אפר 2018 11:42:17דווקא אפשר ורצוי להתחמק.
כמה שחקנים שאתה מכיר משחקים ליד 3 סטארים ומצליחים להתעלות ככה?
דור
29 אפר 2018 12:46:47התשובה היא 0 כי הסיטואציה ייחודית. ג״ס קבוצה היסטורית עם כישרון בלתי נגמר ולא חושב שיש מחלוקת על כך שהחיים של גרין הרבה יותר קלים עם 3 שחקני התקפה עצומים לצידו ועוד הרבה כישרון כמו איגי וליווינגסטון, אבל לדעתי הוא אפילו לא מספר 2 בקבוצה מנצחת, קח לדוגמא את מילווקי, לא הייתי מחליף אותו עם מידלטון (בטח לאור הסדרה שהוא נתן נגד הסלטיקס), בפילי בוודאי שלא הייתי מחליף אותו עם סימונס, וושינגטון ברור שביל ליגה מעליו, בוסטון – לא הייתי מחליף את בראון/טייטום/הייוורד עבורו, בקיצור בטח הבנתם את הרציונל כאן. מה שכן כמו שקוויו לאב נראה כאן הייתי מטריד את שניהם ואז גם גרין היה נראה חסר חיים כמו כל הקאבס..
Captain Beefheart
29 אפר 2018 13:29:28עדיין לא הבנתי את הטיעון, ומה זה "החיים שלו הרבה יותר קלים"? למה החיים לא כאלה קלים ל-TT ששיחק ליד לברון קיירי ולאב? למה אלכס אברינס לא פרח ליד השלישיה של OKC? איפה מישהו עם מספרים כאלה לצד הארדן ופול?
בקיצור הפוך גוטה – לבלוט בנסיבות האלו זה הכי קשה והכי ראוי להערכה.
משיח
29 אפר 2018 16:26:40מה שקפטן לב אמיץ אמר
Panaman
29 אפר 2018 17:00:23Another one that does not have a clue
Check comment 2
Panaman
29 אפר 2018 17:01:19I meant comment 1.1.1.1
שמעון טבדי
29 אפר 2018 11:17:34הדבק ההגנתי שלהם זה קליי ולא הדובי המרקד שאכן משחק גם הגנה נהדרת מתחילת הפלייאוף. מה שקליי עושה בהגנה ובהתקפה הדובי לא יעשה עוד 10 שנים.
האווי לאסוף
29 אפר 2018 09:29:47תודה על הסיקור הזריז
IDO
29 אפר 2018 09:35:32כתוב מצויין גילרי.
הייט אשברי
29 אפר 2018 09:40:50כמה הערות :
1. דריימונד לא בהכרה . כשהכסף על השולחן הוא שחקן ההגנה הטוב בליגה BY FAR . גובר יכול לחסום טוב ממנו מתחת לסל , אבל לא מתקרב אליו בתרומה ההגנתית הכוללת .
2. בג"ס יש שחקנים עם אינטליגנצית משחק גבוהה . טוסטר , דונקי, איגי , שון וכמובן סטף . את KD קילקלו השנים שלו באוקלהומה , אבל הוא משתפר ככל שהוא נמצא יותר זמן אצלנו .
3. הפליקאנס קבוצה חביבה , אבל כפי שכתבתיי אתמול אין להם כלים להתמודד עם ג"ס , גם לא נטולת סטף.
4. אני לא מצפה שהמגיבים יהיו בעד הלוחמים , למעט אוהדי ג"ס. ברור לי שכולם רוצים תחרות , וגם לא אוהבים פייבוריטים . אבל אני מצפה למינימום של הגינות . לדוגמא , אם רונדו היה נפצע ולא משחק בסדרה כעת, הייתי קורא כאן קיתונות שופכין שזורקים על המזל של הווריורס. כמובן שלא יכתבו כאן אף מילה על ההיעדרות הצפויה של רוביו מהסדרה מול האובססיביים .
.
Ish
29 אפר 2018 09:58:11ה"א, התבכיינות מנע נגד התבכיינות צפויה לא ממש תורמת לצמצום התבכיינות. זה מה שהוביל למצב התבכיינות הנוכחי in the first place.
הייט אשברי
29 אפר 2018 11:11:31איפה אתה רואה את זה ? תמיד אמרתי שמשחקים עם מה שיש.
ההתבכיינות בעידן של סטיב קר החלה מהרגע הראשון שג"ס החלה את הפלייאוף – אפילו עוד לפני סדרת הגמר של האליפות הראשונה. ישר החלו לכתוב שהיריבות ב-2 הסיבובים הראשונים , נ"א ויוסטון , הן חלשות . ואז עברו לבכות על סדרת הגמר ועל חסרונם של לאב וקיירי.
Ish
29 אפר 2018 11:55:52התבכיינות על התבכיינות היא עדיין התבכיינות
john
29 אפר 2018 12:40:58התבכיינות על התבייכנות על התבכיינות? גם היא התבייכנות או שזה עובד רק בזוגות?
Ish
29 אפר 2018 13:28:57אני מתבכיין עם רשיון 😀
שמעון טבדי
29 אפר 2018 11:18:47קליי הוריד דמעות בזה הרגע. גואל אמביד ואנתוני דיוויס 20 רמות מעל דריימונד בהגנה וגם גובר.
שונא דסקרטיזציות שרירותיות
29 אפר 2018 14:36:36אתה מגזים בטירוף (לפחות 11.4 בסקאלת הגזמות בטירוף) גואל (רצון?) אמביד ואנטוני דיוויס הם גג 19 רמות מעל דריימונד בהגנה. וגובר 18.47 גג.
Ish
29 אפר 2018 14:39:37👏
ברבור שחור
29 אפר 2018 12:38:53גרין הוא שחקן בינוני מבחינת הכשרון אבל ענק מבחינת אינטליגנציית המשחק
בהתקפה אין לו טווח והאחוזים מהשדה נמוכים
בהגנה הוא עושה המון פאולים (אבל לא שורקים לו) והוא נמצא בכל מקום.
לדעתי בהגנה אישית קליי ודוראנט עולים עליו.
בקבוצה אחרת הוא היה עוד שחקן . לא חושב שהוא סופרסטאר
Panaman
29 אפר 2018 17:02:08Totally agree with you
tripledouble
29 אפר 2018 09:42:14תודה על הסיקור. קמתי בדיוק לדאנק של דוראנט שהעלה את ההפרש ל21 חפני סוף המחצית, פשוט מדהיפ מה שהווריורס עשו לשקנאים הורידו אותם לקרקע מהר מאוד אחרי שכיסחו את פורטלנד, כבר מחכה לשמוע את מקס קלרמן שצעק שאין לווריורס סיכוי בלי קרי. בכלל באיזשהו מקום אני הייתי רוצה שקרי יישאר לשבת בחוץ, ככה כמות הכישרון של הווריורס יחסית לא חורגת משאר הקבוצות החזקות ויש יותר עניין, עפ קרי ברגע שהוא יחזור לעצמו אפשר לקבל את הבאסטה, יוסטון של העונה לא חזקה כמו קליבלנד של שנה שעברה וראינו מה קרה לה בגמר האחרון.
etayle
29 אפר 2018 09:47:10גולדן סטייט מנצחת בקלות, בערב סביר של דוראנט וקליי. זה רק מראה כמה כשרון יש להם. אין לניו אורלינס מצ'אפ לדוראנט, זה פשוט קובר אותם. מצד שני למי יש מצ' אפ מולו?
שמעון טבדי
29 אפר 2018 11:19:51זה גם מאמן וצחקו פה שהחמאתי לקר. אם בילי דונובן היה מאמן בגולדן הם היו מפסידים לשקנאים.
john
29 אפר 2018 12:57:07+1
מתבלבלים פה באתר בין כישרון לבין ביצוע. הבחירה באיגי לחמישייה + השימוש הרחב בקיוון לוני שלא קיבל הרבה דקות העונה. השימוש של קוק מהספסל, הסוויצ'ים של ניו אורלינס על דוראנט. הסיכון לתת לשלישייה שלו דקות מאוד כבדות יחד מתוך הנחה שאם יתרון יפתח יוכל להושיבם ברביעי. ג"ס באוף סיזן עוברת אדפטציות שלא היו שנים קודם. ישנם הרבה שינויים טקטיים. הלילה זרקו 27 שלשות ו58 פעם ל2. הם השתמשו במיד ריינג' שפורטלנד ושפוטי אנליטקס בורחים מזה על מנת לתת לנ"א תחושה ששום טווח לא בטוח לנסיגה ממנו. יש פה קאוצ'ינג למופת שלא מספיק יקבל קרדיט בגלל ההנחה שזו קבוצה של כישרון. אני גם מחזיק ממך שמעון שלא זלגת לעדר שידבר על דריימונד כמוביל ההגנה הלילה בגלל שזה בולט לעין יותר. קליי היה מגן מרהיב הלילה. קליי זה שחקן שנענש בממדים מתקדמים כי הוא לו אוסף את הממדים הרגילים של אס' ריב' חטיפות וחסימות. הוא שומר מדהים עם הרגלים והגוף בלבד ומשחק כמעט ללא כדור למעט עלייה לסל. גם דוראנט נתן הגנה מטורפת הליילה ואותו כנ"ל לוני. דריימונד בהחלט היה טוב שם וניהל היטב את המשחק.
גיא הרשע
29 אפר 2018 13:03:35מה שכתבת על קליי והמדדים המתקדמים מדויק.
שחקני ההגנה הטובים ביותר, הם לא מסוגלים למלא את דף הסטטיסטיקה,
בעיקר כאשר מדובר בגארדים.
זו נקודה שללא ספק צריך לזכור כאשר דנים על מיטב הגארדים.
זה נכון לגבעי קליי. דוגמה נוספת הוא גארי האריס.
Ish
29 אפר 2018 13:12:23אתה מחמיץ את זה ששמעון לא דבק בהגנה של קליי מתוך אי זליגת עדר אלה יותר מתוך אג'נדה שנתקעה לו בתקליט.
שמעון טבדי
29 אפר 2018 13:21:18הנה התקליט שלי, קליי תמיד היה, בהווה ויהיה שחקן הגנה הרבה הרבה יותר טוב מדריימונד גרין, הוא שחקן ההגנה הכי טוב והאמיתי של גולדן סטייט שמאפשר לדריימונד לעזור קבוצתית שבזה הוא טוב. דריימונד בינוני באחד על אחד בהגנה. אם קליי לא היה מחזיק לבד את קו ההגנה הקדמי של גולדן סטייט דריימונד היה נראה יותר מגוחך מסטיבן אדמס מול יוטה. קליי זה המאג שעומד על ראש ההר שמנסים לכבוש אותו מהים.
קליי במיטבו:
https://youtu.be/DSKerypwUDM?t=1m43s
זה התקליט שנתקע לי ועם חתימה שלי.
Ish
29 אפר 2018 13:38:32אני לא יודע איך לדרג אותם בתור שחקני הגנה(אבל אני גם לא אובססיבי עם דירוגים אז לא ממש אכפת לי), אבל אתה מסתכל רק על צד אחד של משחק ההגנה (היכולת לשמור שחקן באחד על אחד) בעוד שהגנה (במיוחד היום שהחוזק של ההגנה תלוי הרבה בתאום הקבוצתי) היא עניין הרבה יותר מורכב מזה שכולל עוד אלמנטים.
דה שוט
29 אפר 2018 13:29:16+ 10
איבו נאקיץ
29 אפר 2018 14:55:23שחקן ההגנה הכי טוב בגולדן הןא דוראנט (וגם ההתקפה) וגם בליגה כולה
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29 אפר 2018 09:55:54אחלה סיקור, תודה רבה גילרי.
ההישג של בוסטון מדהים בעיני – משחקים בלי שני השחקנים הכי טובים שלהם, סמארט ואחרים פצועים, בראון נפצע במהלך המשחק ועדיין מצליחים לנצח, ומפתחים את הצעירים לשנים הבאות. פשוט בית ספר לכדורסל מקצועני.
לתשומת לב אוהדי הרעמים שמתרתחים על הצעותי להטרדת ראסל. פול פירס היה לא פחות מרכזי וחשוב לבוסטון, אבל גם הוא וגם גרנט, וגם ריי אלן ורונדו ואפילו ריברס, עזבו כדי לבנות משהו חדש, ואיזה יופי של משהו חדש נבנה שם.
וכן, אם קוואי לא רוצה להמשיך עם הספרס, אז גם אנחנו נצטרך לעשות משהו דומה – להטריד אותו, ואת למרקוס, וללכת לריבילד. לדעתי אין טעם להיות במצב שבו אין לקבוצה מסלול שמוביל לאליפות. לבוסטון לא היה, לקליפרס לא היה ולדעתי גם לאוקלהומה, ולספרס בלי קוואי, אין.
תחזיתי, לפיה השקנאים ינצלו את המומנטום ואת העדרו של קרי ויפתיעו את הלוחמים, לא התממשה ;-). נראה שנצטרך לחכות ליוסטון כדי לראות את הלוחמים מזיעים.
דה שוט
29 אפר 2018 10:23:02מאנו יקר – אולי אתה תענה לשאלתי, דדי וטמיר התחמקו (כמובן).
1. איזה טרייד אתה מציע על ראסל שיביא את אוק' סיטי למקום טוב יותר?
2. (שאלת בונוס): לאן, עד כה, איינג' הגיע בעידן פוסט הטריו?
3. (שאלת השלמה ל-2) יש אליפות באופק של בוסטון? יש גמר כללי?
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29 אפר 2018 10:59:341. אין טריידים בהזמנה, אז אני לא יודע לענות על כך, אבל בגדול – לדעתי ראסל יתאים למועדונים שאין להם אספירציות לאליפות, ומתקשים ליצר עניין בהם, כמו למשל שרלוט, אורלנדו, ברוקלין וכדומה. לכן, הייתי שומע הצעות ממועדונים כאלה ומבקש מהם נכסים שיכולים להשתלב במועדון (ווקר?) או לפחות להיות בסיס לטריידים עתידיים, ובעיקר בחירות דראפט לעתיד. זה לא יהיה קל, וכנראה יכלול שלוש קבוצות לפחות, אבל זה מה שהייתי עושה. ושוב, הכוונה אינה ליצר קבוצה שתגיע לגמר בשנה הבאה, אני חושב שזה בלתי אפשרי, אלא קבוצה שתתחיל להיבנות מהשנה הבאה.
2. ו-3. אני לא משוכנע שאתה שואל את זה ברצינות מלאה, אבל לדעתי לבוסטון, בריאה, יש סגל טופ 4 בליגה (עם לוחמים, יוסטון, פילי), ואם מסתכלים קדימה, ליום שאחרי הזדקנות הלוחמים והרקטות, הם אחת משתי הקנדידטיות המובילות לדומיננטיות בליגה. לכן, לדעתי, אלמלא הפציעות היו מגיעים לגמר המזרח כבר השנה, ולנוכח הפציעות יגיעו לשם מספר פעמים בחמש השנים הקרובות, ולעתים יעברו את פילי ויגיעו לפיינלז עם סיכויים טובים לנצח.
אז נכון, נחיה ונראה, אבל לפחות יש להם חזון, אופק, משהו ריאלי לשאוף אליו ולצפות לו. אני מבין שאתם רואים בעצם הימצאותו של ראסל פוטנציאל דומה, אבל אני באמת ובתמים לא מסכים איתכם ולכן מציע להטרידו.
דה שוט
29 אפר 2018 11:12:38+ 1
לפחות ענית עניינית.
1. קמבה ווקר ובחירות דראפט נשמע כמו מתכון לבינוניות ארוכה ומייאשת. זה פחות או יותר המצב בשארלוט. לאוק' סיטי זה עלול להיות גזר דין מוות. לא מכיר אוהד אחד של הקבוצה שהיה לוקח טרייד כזה.
2+3. תאכלס, בוסטון לא הייתה רלוונטית (מבחינת אליפות או גמר כללי) שש שנים, ואם אכן פוטנציאל הכישרון + תקרת השכר הריקה של פילי יתממשו – האופק של בוסטון יישאר גמר איזורי. בלי לפתוח עין רעה, לקיירי יש היסטוריה של פציעות; אני לא בטוח שהוא הפרנצ'אייז פלייר שאתה רוצה בקבוצה שלך.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29 אפר 2018 11:25:521. אז תטריד את ווקר במהלך השנה או בקיץ הבא, עבור בחירות דראפט נוספות (מניח שזה מה שווסט יעשה עם רוב הנכסים שקיבל מיוסטון ודטרויט). ארוכה – יתכן, אבל אין ברירה. אם היו מטרידים את ראסל אחרי שדוראנט עזב היו מרוויחים שנתיים, אבל לא בוכים על חלב שנשפך. מייאשת – לדעתי להפך. מצב הביניים של הדחה כמעט ידועה מראש בסיבוב הראשון של הפלייאוף לדעתי מייאש הרבה יותר.
2. נכון, פילי עשו זאת יותר טוב, או יותר קיצוני, מכולם, אבל להיות מספר 2 במזרח זה עדיין יפה מאד. ואגב, בוסטון רלבנטית כבר שלוש שנים – אלמלא הפציעה של אייטי בשנה שעברה יכלו להגיע לגמר המזרח כבר בשנה שעברה.
שמעון טבדי
29 אפר 2018 11:53:40לראס אני מניח יש וטו למה נראה לך שהוא ילך לאורלנדו?
גיא הרשע
29 אפר 2018 11:59:52אין לראסל וטו. החל מהתאריך ה-29 בספטמבר, מותר לשלוח אותו בטרייד.
(בגלל שהחוזה שלו של של דסיגנייטד וטרן, מרגע החתימה, אי אפשר להעביר אותו בטרייד במשך שנה קלנדרית אחת)
מה שמצחיק זה שלכרמלו יש זכות וטו, ואם הוא בוחר לממש את השנה הקרובה, הת'אנדר תקועים אתו.
Ish
29 אפר 2018 11:54:27מה היה רע לך בטרייד שלי?
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29 אפר 2018 12:44:09מה היה הטרייד שלך?
Ish
29 אפר 2018 13:12:50זה היה בדיחה, לא משנה
דה שוט
29 אפר 2018 13:32:07עניתי לך שם
אוהד ס"א
29 אפר 2018 12:09:41סתם הצעה פסיכית:
ראס + בחירת דראפט בתמורה לקאווי, גרין ומוריי
ראס מקבל את הסיכוי האחרון שלו שמישהו ישנה את האופי המחורבן שלו
הספרס מקבלים את הרכז האקספלוסיבי שהם צריכים
OKC מקבלים שחקן טופ 5 + רכז של העתיד + אפשרות לשחקנים אחרים בסגל להתבטא (אדאמס לדוגמא) (בהנחה שהגוף והראש בסדר)
גיא הרשע
29 אפר 2018 12:14:18לקאוויי יש חוזה שנגמר בסוף השנה הבאה. למה שהוא יסכים לחתום בת'אנדר ברגע בו ייגמר החוזה שלו?
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29 אפר 2018 12:47:19השתגעת? אם מטרידים את קוואי זה עבור העתיד. לדעתי אין שחקן פנוי היום שיכול להיות בסיס לאליפות (קאזינס, שאולי פנוי, לא יותר מתאים מראסל), ובטח שלא ראסל. הפוך מהדנא של הקבוצה.
דה שוט
29 אפר 2018 13:35:00אל תשלול – יכניס קצת זרימה בוורידים הסתומים שלכם וישאיר אותכם רלוונטיים בזמן הקרוב (ראס + למרכוס + פופ).
אוק' ייצאו מופסדים כאן – ראה הסבר של גיא
שמעון טבדי
29 אפר 2018 11:22:29אוק זה לא בוסטון אלא חור תחת שאיש לא יבוא לשחק שם למעט בחירות דראפט. הם בלי ראס לא יתקרבו לאליפות. עם ראס גם לא קרובים לאליפות אבל כרטיסים נמכרים. בנייה יוכלו לעשות אחריו לחור של תחת. הם יהיו כמו קאבס שלברון יעזוב חכה תראה. אם אני בעלים לא נוגע בראס בשום מצב גם אם מחרב לי (ולרגע אני לא חושב במחרב) כי אין חלופה אחרת.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29 אפר 2018 11:33:31א. אמרת בעצמך – בחירות דראפט, אז צריך לקבל מה שיותר כאלו, וטרייד על ראסל יאפשר זאת.
ב. הבעיה בלהשאיר את ראסל היא בדיוק מה שדדי כתב – אתה פשוט גוסס לאיטך. הטרדת הנכס מאפשרת לרכז מאמץ (ובחירות דראפט) בחלון זמנים מוגבל ולקפוץ קדימה (שוב ע"ע בוסטון וגם אטלנטה מאז עונת 60 הניצחונות).
ג. מבין שאוקלהומה היא חור, ואפשר לטעון שאין הבדל בינה לבין אורלנדו, ברוקלין, שרלוט ושאר המקומות שלדעתי יכולים לרצות את ראסל, אבל אני חושב שבכל זאת יש לה היסטוריה, וצוות ניהולי חזק, ולכן, בעיני, היא במקום אחר מהן. וכאוהדים, אני חושב שגם אתם יכולים וצריך לראות אותה כנבדלת מהן.
שמעון טבדי
29 אפר 2018 11:47:51אוקיי למי יש בחירות דראפט גבוהות למעט בוסטון? מי תוכל לתת 2-3 בחירות דראפט מאד גבוהות עבור ראס? אין קבוצה כזאת.
דבר שני זה לא גוססת זה כמו זקן בן 80 גמור ובאה אליו כוסית בת 20 שכל סקס איתה מוריד לו כמה ימים מהחיים, אתה חושב שהוא יטריד אותה בשביל להאריך ימים? זאת OKC
גיא הרשע
29 אפר 2018 12:17:36בטח שיש. הסאנס לדוגמה (חס וחלילה, כן?)
היה והם היו מקבלים איתות ששחקן כמו קאוויי או ראסל (שוב, חס וחלילה. טפו, טפו, טפו) רוצה לשחק בקבוצה,
יש להם שלוב של חוזים מצויינים, חוזים נגמרים, ובחירות דראפט,
שלוב שלמעט קבוצה שמוכנה לוותר על כוכב, אין לעוד קבוצה בליגה
(הכי קרובים הם הסיקסרס).
שמעון טבדי
29 אפר 2018 12:23:55חס וחלילה לסאנס. עוד אאלץ לראות משחקים שלכם :). אולי נעביר אליכם את דונובן מה אומר? יש לו ניסיון קולגים תותח עם 2 אליפויות, יוכל לפתח צעירים אצלכם
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29 אפר 2018 12:42:23מסכים עם גיא, וגם תרחישים של טרייד משולש בא בחשבון – מטרידים את הנכסים שמקבלים עבור ראסל בבחירות דראפט. ומה שנשאר מטרידים בהמשך. זה קורה בליגה, אתם פשוט לא רוצים לעשות את זה. כרצונכם.
דה שוט
29 אפר 2018 13:43:03ואז נהיה כמו הסאנס?
יש להם 18,000 אוהדים באולם, עוד 30,000 צופים בטלוויזיה המקומית, ושני צופים במדינת ישראל (ג+ג)
סה"כ שוק של 48,002 פרטים
(גיא – לא תאמין – הייתי בפיניקס ב-93, במשחק 7 נגד סיאטל. היינו צעירים וכמובן שלא היה לנו סיכוי להשיג כרטיס. ראינו בפאב ליד האולם וחגגנו עם כולם ברחוב אחרי המשחק. עיר מדהימה ביופיה, חור שאפילו אלוהים לא בדיוק יודע איך מגיעים אליו, מיליון איש באמצע המדבר. בכל מקרה, יש לי מאז פינה חמה לפיניקס, אבל טרייד על ראסל יהפוך את אוק' סיטי לסוג של פיניקס – באוקלוהומה לא הייתי – אני לא בטוח שאפשר בכלל להגיע לשם).
הממזר של סטוקטון
29 אפר 2018 10:01:42טוסטר מעלים שחקנים יותר מבקבוקיי Gatorade בראיונות אחרי משחק.
כל אלו שחשבו שדונקי וטוסטר לא אולסטארים, בוכים עכשיו על כמות הכשרון, וזה גם כשהבייביפייס בכלל ביציע.. וסוואגי פותח, הברכיים של לווינגסטון אחריו, איגי סוס מת, קוון לוני..קוון לוני.. דיוויד ווסט על פי השמועות הוא האחרון שראה את מאנו באלף הקודם.
פשוט קבוצה שמשחקת נכון.
דה שוט
29 אפר 2018 10:32:13קוראים לזה דוראנט, תחליף אותו הערב עם AD והתוצאה הפוכה
מדהים איך אנשים שוכחים. ב-2016 אוק' של דוראנט השתלטו על הסדרה מול קבוצת ה-73:9, ניצחו צמוד והפסידו צמוד בחוץ, הביסו פעמיים בבית, הפסידו צמוד בחוץ ואז קרה מה שקרה. באוק' סיטי של אז היו 2 אולסטארים והשאר משלימים, חלקם צעירים בתחילת דרכם (אדאמס, רוברסון).
בשנה אחר כך ראינו את ריצת הפלייאוף הדומיננטית בכל הזמנים (אולי היו אחת או שתיים דומות בעבר הרחוק).
הערב, ברבע השני, קיידי קיבל כדור בפוסט, הוא יכול היה לקלוע בסיבוב (תמיד יכול) אבל חיכה בסבלנות, ניצל את הגובה והכישרון שלו, ומצא את קליי בצד השני לגמרי – לשלשה אחרי חסימה.
בשורה התחתונה – קוראים לזה דוראנט. אני יודע שאוהדי ג"ס לא אוהבים לשמוע את זה, אבל זה כל ההבדל.
ד"א, קרי פצוע, זה חלק מהעניין. מעניין איך הייתה נראית הסדרה מול קשישי אנטוניו לו במקום דוראנט היו שם בארנס וספייטס.
tripledouble
29 אפר 2018 10:38:36אני עדיין מתבאס לפעמים שהוא נחנק בסדרה ההיא באותו משחק 6, גס אוקלהומה הייתה יכולה להיות יריבות משוגעת לחצי עשור ואולי ללברון לא הייתה טבעת שלישית :/
הממזר של סטוקטון
29 אפר 2018 10:42:25תחליף אותו עם AD, ותקבל קאפקייק שבורח למפרץ כאילו קתרינה רודפת אחריו.
KD יודע למה הוא עזב..
הייט אשברי
29 אפר 2018 10:53:06חזק. אהבתי את קתרינה שרודפת…
דה שוט
29 אפר 2018 11:03:56טענה חזקה, קשה להתמודד איתה בשלב זה של הקריירה שלו.
מבין קטן-בינוני
29 אפר 2018 12:19:171000+
אני מעריך שדוראנט והלוחמים לוקחים בקלות אליפות בלי קרי (ר מול יוסטון יהיה קשה) ואז כל הפרשנים והאוהדים שטוענים שבלי קרי אין גולדן סטייט יהיו בבעיה.
אגב, הלוחמים בלי דוראנט לא לוקחים אליפות, בטח לא מול לברון (למשל שנה שעברה).
דוראנט הוא Top 5 היסטורי.
שמעון טבדי
29 אפר 2018 13:03:01רגע רגע ב2015 דוראנט היה בגולדן סטייט? קרי הוכיח עם קבלות שיכול בלי דוראנט. דוראנט לא הוכיח כלום בלי קרי.
דה שוט
29 אפר 2018 13:45:04אההממ… קווין לאב… אההממ… קיירי ארווינג
שמעון טבדי
29 אפר 2018 11:24:32דונקי לא אולסטאר בשום מצב.
טוסטר הוא כבר 3 שנים לפחות הגארד ההגנתי הטוב בליגה ויותר טוב מקאווי גם בהגנה מבחינתי/או ברמתו. והוא שורף שחקנים. הבחור מקשה כל ערב על לברון, ראסל, הארדן, ליליארד, וכל כוכבי הליגה ועושה להם את המוות למרות שקולעים עליו סלים קשים מאד. אז מי אלו פטי מילס, דני גרין רונדו והולידיי שאין להם שום יכולת לעשות עליו סל או לעבור אותו.
נמרוד
29 אפר 2018 10:21:34ההגנה של ניו אורלינס חנקה לגמרי את לילארד בסיבוב הקודם והייתי טובה על מקולום בזמן שכל שאר האחרים קיבלו חופש פעולה. מול גולדן אי אפשר לשחק ככה, יש ככ הרבה שכל, יכולות התנועה ללא כדור שכל פעם שאתה משאיר מישהו חצי לבד הם ימצאו את הדרך להעניש.
מבחינת מאצ' אם אין להם את הכלים להתמודד איתם הגנתית גם כשקרי לא משחק. הסיכוי היחידי שאני חושב עליו זה שדיוויס ינסה לשמור על דוראנט הולידיי על קליי אבל גם זה לא מספיק טוב, בטח לא כשסטף יחזור.
בנוסף יש ככ הרבה תנועה וחסימות גם אוף דה בול שההגנה חייבת להיות סופר מרוכזת מה שכמעט בלתי אפשרי לאורך משחק שלם, ואם עושים סוויצ'ים על הכל ההתקפה תמצא דרך להעניש את המיס מאצ', רוב הזמן גם בלי לתקוע את ההתקפה.
ועדיין ההפרש נפתח כשהנצרה של קליי השתחררה ברבע השני אחרי רבע ראשון לא טוב שלו.
מהצד השני יש להם ככ הרבה כלים הגנתיים לזרוק על דיוויס שיציקו לו, כנל על הולידיי. לוני מצוין למאצ' אפ הזה והחמישייה שלו עם דוראנט קליי גרין ורידי הייתה על סף המושלמת מבחינה הגנתית.
ג'נטרי צריך להיות מאוד יצירתי כדי לנצח כאן, אם ימשיכו לרוץ כמו משוגעים, שסהכ זה המשחק שלהם , הם ייקחו גג משחק אחד בסדרה הזאת. אבל אם להגיד את האמת כרגע אני לא יודע איך ייקחו יותר
שמעון טבדי
29 אפר 2018 11:30:44כל משחק מול גולדן של כל קבוצה תלוי קודם כל בגולדן, לא משנה מה יעשו היריבות. אם גולדןם טובים הם ינצחו את כולם, כל השאר זה ניתוחים בגרוש. הם הקבוצה הכי טובה בליגה בפער של כמה רמות ותמיד היו ויהיו עוד (רק שובע יכול להאט אותם), לכן כל מי שחושב תעשו ככה וככה זה ריק. אי אפשר לעשות נגדם לא דאבל טטים ולא הגנות חכמות חוץ מלהתפלל ש-2 מהטריו שלהם לא יפגע. אם גם גרין ואיגי וליביענגסון קולעים את הזריקות החופשיות אז ביי ביי. הכישרון שם הוא לא כוחות וזה לא רק כשרון זה עצםם העובדה ש-3 הקלעים הטובים בעולם יחד. גם לברון וויד ובוש היו 3 שחקני טופ 15 בליגה ושחקני הגנה טובים (למעט וויד) אבל הם לא היו קלעים ברמה הזאת. ולכן זה מה שהקשה על ההיט ונראה קל עבור גולדן. לברון היה קלעי בינוני וויד היה חלש מה3, לכן להיט זה הלך יותר קשה מלגולדן.
תוסיף לזה שקללי דוראנט וגרין שחקני הגנה מעולים וקיבלת שחיטות ו-16-1 בפלייאוף הקודם והשנה גג יהיה 16-4 במקרה הטוב.
רפה הבנה
29 אפר 2018 10:22:06מה רק אני מתבאס לראות את גולדן שוחטים גם ללא קארי?
חשבתי שלפחות ככה יהיה פייט
אז חשבתי
אפלטון
29 אפר 2018 10:47:34תודה עידו יופי של סיקור.
יום צפוי מבחינת התוצאות.
מילווקי לא קבוצה מספיק חזקה מנטלית כדי להגיע לגארדן במשחק כזה ולנצח.
יאניס עוד צעיר, כל הפסד כזה זה שיעור בשבילו אבל כדאי מאוד שכבר בשנה הבאה יתחיל להראות התקדמות. וזה מתחיל מיתרון ביתיות. צריך לעבוד כל העונה כדי להרוויח מיתרון בפלייאוף.
בצד השני בוסטון צריכה עכשיו להכין את עצמה לשיעור. לא רואה אותם מנצחים את פילי בסדרה. עם קיירי היה דווקא קרב מרתק, אבל בלעדיו זה נראה כמו 4-2 קל לפילי.
לגבי גולדן סטייט. צפוי. מירוטיץ' לא קולע, נוצר פקק בצבע, בטח כשגרין הוא מגן השטח מספר אחד בליגה. ובצד השני כבר אמרנו, כשיש לך כלכך הרבה כישרון התקפי היו אורלינס לא יכולים לעשות את הטראפים הגימיקיים האלה. הם יצטרכו לעבור לסגנון הגנה יותר סולידי כשרוני דווקא ג'נטרי יוציא את אוקאפור מהנפתלין. הוא הרים פרוטקטור הכי טוב שיש לו והם חייבים להוסיף פיזיות בסדרה הזו, זה לא פורטלנד.
דה שוט
29 אפר 2018 11:03:05תודה על הסיקור המצויין.
ראיתי רק את הלוחמים והבעתי (בפעם האלף) את עמדתי. מרגיש כמו תקליט שבור.
אוף טופיק – היה לי ויכוח עם הבן (15), מי מנצח – DC נגד MARVEL
1. DC עם סופרמן, באטמן ו-וונדרוומן + צוות משלים חלש
2. MARVEL עם ספיידרמן, הענק הירוק, איירון מן וקפטן אמריקה + צוות משלים אדיר (ת'ור על הספסל, וואו)
3. הגיבורים של DC לא משתפים פעולה, סוג של קבוצת כוכבים. אלה של MARVEL עובדים יחד, סוג של ג"ס (עם 4 אולסטארים)
על פניו – לא כוחות, אבל שלושת הגדולים של DC הם ממש ענקיים.
מה דעתכם?
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29 אפר 2018 11:17:40אני לא ממש מכיר את הנפשות הפועלות, אבל מאמין בכדורסל קבוצתי ולכן אלך על מארוול… כאוהד ראסל אתה בטח הולך על DC… ;-)))) (בצחוק, לא יכולתי להתאפק, אבל אני חושב שיתכן שזה באמת שורש המחלוקת בינינו).
דה שוט
29 אפר 2018 11:24:27+ 100 על הכל
הבעייה היחידה שלי היא של-מארוול על הספסל יש את סקרלט ג'והנסון
שמעון טבדי
29 אפר 2018 11:33:23חחח
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29 אפר 2018 11:36:16גדול… שכח כל מה שכתבתי…. את סקרלט ג'והנסון אני לא מטריד לשום מקום… 🙂
גיא הרשע
29 אפר 2018 11:47:56עד לפני כמה שנים, התשובה שלי הייתה "DC, קל" –
לקחת את סופרמן (לברון) ולצרף אותו לבאטמן וה-JLA (מאנו והספרס, ברור…),
זה מתכון לקבוצה שלא יכולה להפסיד.
אבל בשקט, בשקט, מארוול ניצלו את מחזורי הדראפט האחרונים להרכיב את הספסל הטוב בליגה –
החברה מנטפליקס:
דרדוויל, לוק קייג', גסיקה ג'ונס, ואיירון פיסט.
זה כמו לצרף ליוסטון את הספסל של טורונטו…
גולדן סטייט?
הם הנבלים שצריך לנצח…
דה שוט
29 אפר 2018 11:58:55+ 100
מעולה!
DC באמת נתקעו קצת בעבר, אבל ההחייאה של וונדרוומן, במיוחד במסך הגדול בסינמה סיטי (אולם סיטי-הול) – מזכיר את האליפות האחרונה של בוסטון. אולד סקול.
Ish
29 אפר 2018 12:00:47בכדורסל? DC לוקחים. בטמן יסדר איזה משהו עם הסלים(ובניגוד לסטרק ידאג לשלם לשופטים)
דה שוט
29 אפר 2018 13:54:04לא מדובר בכדורסל – מדובר במלחמת חרמה, ראש בראש, כוחות מלאים ושמוש בלתי מוגבל בספסלים.
כמו בשכונה
Ish
29 אפר 2018 14:35:14תיקו, בשני הצדדים יש גורמים שלא יכולים למות, הם ישארו להלחם בחורמה אחד בשני לנצח בעוד כל השאר מסביב ימותו.
דה שוט
29 אפר 2018 15:32:44עכשיו ברצינות – בדיקת שווקים פשוטה העלתה תמונה מדאיגה מבחינת DC
מסתבר שהכנסות הסרטים של מארוול עולות בהרבה על אלו של דיסי. לשם השוואה, וונדרוומן הכניס כ-800 מיליון לעומת הנוקמים המוקדם בהרבה שהכניס מיליארד וחצי! לפחות ארבעה סרטים של מארוול הכניסו מעל מיליארד (גם הפנתר השחור וקפטן אמריקה) ואף אחד של דיסי.
מעניין אם זה המצב במרצ׳נדייז.
מסתבר שאני זקן חי בעבר; הצעירים עברו למארוול.
Ish
29 אפר 2018 17:02:25בשווקים? שתי החברות נהנות מתקופת פריחה שהם אולי/כנראה מעולם לא חוו
צביקה
29 אפר 2018 11:38:20אני חושב שפליקנס הפסידו את המשחק במלחמה על הריבאונד. הם קבוצה לא פחות גבוהה ואתלטית מהלוחמים, לבריבאונד הם ממש לא צריכים היו להיות נחותים. והם היו נחותים בענק. לקחו 42 לעומת 57, כאשר ללוחמים 13 כדורים חוזרים בהתקפה. אי אפשר לנצח ככה.
גיא הרשע
29 אפר 2018 11:49:09תודה, עידו. אחלה סיקור.
בוני
29 אפר 2018 11:54:15דיון שלם בלי להזכיר את השחקן הכי טוב בניו אורלינס, מרקוס קוזינס.
אני בטוח שהוא היה יכול לעשות סדר בצבע מול גרין האפור.
מירוטיץ שחקן ספסל מצוין אבל לא יותר מזה.
john
29 אפר 2018 13:10:04זה די היפוטטי כמובן אבל מכיוון שהוא לא מצטיין בחזרה להגנה ושמירה על הקשת. מניח שהם היו מרוויחים עוצמה בכניסות לסל ובריבאונד. אבל לאורך סדרה הלוחמים טסים והיו מענישים אותו על תגובות איטיות ואי ירידה להגנה בזמן.
יום אחד כבר בקייץ 2018
29 אפר 2018 12:02:19צהריים טובים לך מר דה שוט
אני רואה עברת מהר מראסל לגיבורי על אחרים
לקררא את ההתכתבות בינך ובין מאנו כששניכם מתווכחים בניחותא והרגליים טובלות במי הים אחרי תום-מות העונה פרייסלס!
מאנו אנחנו לא מתרתחים- אם כי אוהדי הת'אנדר באתר הם מהסוג היותר אמוציונלי, אתה פשוט מפספס את הנקודה, זה כמו שיועץ השקעות בינלאומי יציע למדינה להתרחק מהשכונה המפוקפקת של המזה"ת למגורי יוקרה בקוויבק שבקנדה למה המשל הקיצוני הזה? כי זה מה שהיית אומר לו היו מציעים להחליף את פופ כעת, פשוט. זה לוותר על הבייסיק של הבייסיק.
אוק' מועדון ללא הסטוריה ללא עוגנים, במקום יחסית נדח, העוגן היחידי שלו לרלוונטיות העוגן היחידי שלו זה ההצלחה בלהשאיר שחקן כמו ראסל -השחקן הכי מדובר בליגה לדעתי הצנועה, אמנם אני מאמין שאין משהו ששווה יותר ממועדון אבל במועדון צעיר כזה ווסט הוא הוא המועדון כעת.
2.המילה הראשונה ביח"צ של מותג הוא לייצר סגנון, לומר אמירה שהיא רק אתה, שאתה זה לא כל השאר ,שאתה לא שארלוט ולא אורלנדו ולא נ"א , בזה פרסטי ואוק' הצליחו הצלחה פנומנלית!
3.לא הכל זה אליפויות
את זה זה למדנו מפופ
הוא ממש לא מתאבד על על אליפויות.
מקוה שהבנת כי אני פחות טוב בכתיבה ממך וודאי לא של שורת פוסטים עוקבים אבל ניסיתי להסביר פעם אחת את הנקודה.
המשך פלייאוף בחצי הילוך מעניין שיהיה!
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29 אפר 2018 12:53:51הבנתי.
אם הדיון הוא ברובד העסקי שווקי אני מסכים שלראסל יש יתרונות, אבל התמקדתי ברובד של כדורסל נטו, ובכל מקרה, אם אכן כך, מה שנשאר זה פשוט להנות מהקרנבל עד, בערך, הסיבוב הראשון של הפלייאוף עוד כמה עונות. אז תהנו.
אני אישית, כאוהד, לא נהנה מזה ומעדיף מהלכי איינג' וג'רי ווסט, אבל איש באמונתו יחיה.
יום אחד כבר בקייץ 2018
29 אפר 2018 13:15:20אנחנו נמשיך לקוות ליותר.
בסופו של יום כל הבלוג פה הוא הוא נסיון של האנושות להסביר לעצמה שאהדה ספורטיבית היא פרי מושכל ומובחן של מעקב מדדים מדויק ויעיל
ןלא גורל.
כמובן שזה הפוך.
דה שוט
29 אפר 2018 13:49:02+ 100
מעולה! ניתוח מבריק.
נשאיר את כולם, ג'ורג' יילך ויתפנה מקום לכוכב אחר, פרסטי יביא אותו, תהיה בטוח.
רוברסון יחזור, כרמלו יישאר וילמדו לנצל אותו יותר טוב, גראנט ימשיך להתפתח ויהיו שינויים קוסמטיים – אברינס, פלטון, פטרסון.
בשנה הבאה נהיה יותר חזקים. בינתיים אני עם דוראנט (הבן האובד).
יום אחד כבר בקייץ 2018
29 אפר 2018 14:21:32כתבתי לך במקום אחר, אני בהליך הגירושים בין אבא דוראנט לאמא ראסל הלכתי עם האמא, לא רוצה לראות את האבא שנטש[למרות שאישית אני אוהב אותו]
אני באמת מנסה לחשוב מה הדבר שיכול להביא לשינוי מעבר לשיח השנאה-אהבה הרגיל מיהו השחקן שיכול להביא את השינוי? דונובן ודאי לא הצליח לשלב את ווסט בשיטה שתהלום את סגנון המשחק שלו . ברור לכולם שאם תהיה כזו היא צריכה להיות קבוצה אתלטית ביותר עם הלייהופים ושלשות קאצ' אנד שוט מהירות, קבוצה עם ההתקפה הכי מהירה בליגה אם זה יצליח זאת תהיה קבוצה מדהימה לצפיה קבוצה היסטורית לעונה אחת ויאאללה פורשים לפנסיה מוקדמת.
דה שוט
29 אפר 2018 14:53:03צריך שחקן התקפה מהיר במקום ג׳ורג׳, וקלעי על הספסל. כנראה שחייבים לתת צ׳אנס למאמן אחר.
כישלון מפואר בפילי ואולי נזכה ברדיק. ספק גדול.
יש גם כוכבים שמסתובבים. פרסטי כבר הוכיח את עצמו – חטף את ג׳ורג׳ ופיתה את כרמלו. יהיה קיץ מעניין זה בטוח.
אנ הגעתי לראסל דרך דוראנט אז ברשותך – אשאר איתו בפלייאוף בשלב זה.
דה שוט
29 אפר 2018 14:53:48קלעי אמין מהספסל.
שמעון טבדי
29 אפר 2018 15:06:18כל מה שאוק צריכים לזה להחליף את דונובן, מלו, ברואר ופלטון ץמורת לארי בראון, רדיק, אייברי ברדלי, קראודר ודלבדובה.
ואז הם קונטנדרים רציניים הנחותים רק מול גולדן אבל יכולים לעשות את זה גם מולם 🙂
או הכי פשוט לעשות טרייד בין מלו ל-AD (זה עובר) 🙂
דה שוט
29 אפר 2018 15:35:51חייב להודות שזה טרייד מעולה – אבל לא מוותר על כרמלו.
שמעון טבדי
29 אפר 2018 15:08:29זועק אייברי ברדלי לעמדת השוטינג, שחקן חופשי הקיץ, הגנה רצח וגם קולע שלשות, בדיוק מה שראס צריך
Ish
29 אפר 2018 15:13:59https://www.basketball-reference.com/contracts/OKC.html
באיזה כסף?
עידו גילרי
29 אפר 2018 15:19:25הם מה זה סינדלו את עצמם עם החוזה של כרמלו.
גיא הרשע
29 אפר 2018 15:25:09סינדלו? אנדרסטיימנט.
ההחלטה אם לממש את החוזה לעונה הקרובה היא שלו בלבד.
והם לא יכולים לשלוח אותו בטרייד בגלל שיש לו NTC.
עידו גילרי
29 אפר 2018 15:26:53זוכר שהיו שמים על רכבים סנדלי דנבר?
נראה לי שמהיום אפשר לקרוא לדברים כאלה סנדלי אוקלהומה ….
דה שוט
29 אפר 2018 15:38:48של ג׳ורג׳
שמעון טבדי
29 אפר 2018 15:41:00זה היה בצחוק אם לא הבנת. לא באמת חשבתי שזה יכול להיות. אני יודע שכרמלו רוצח אותם.
שמעון טבדי
29 אפר 2018 15:50:04וואו החוזה של כרמלו עוד עולה?? OMG!!!
יש מילה שלא כדאי לומר פה באתר אבל כרמלו פשוט שם חוטיני על פרסטי ו- …. אותו עם וזלין מיוחד. וואו.
קייל סינגלר מקבל 5 מיליון??? OMG!! עומרי כספי תביאו אותו לתאנדר.
אדמס גם עם חוזה רצחני אבל כנראה יודעים שהוא ישתפר ולא סתם פינקו אותו בחוזה כזה.
עידו גילרי
29 אפר 2018 15:52:03דה- שוט גם בלי החוזה של ג'ורג הם מעל התקרה.
דרך אגב אם הוא נשאר אז הם הולגים לשלם מס מותרות אדיר על ההרכב הזה.
שמעון טבדי
29 אפר 2018 16:06:57אוקיי טוב אם נניח בנקודה אופטימית שגורג נשאר ומלו גם כי אין שום פסיכי בליגה שיקח חוזה כזה ושום בעלים שיעשה לו ביי אאוט.
אז בחוזה של ניק קוליסון ניתן להביא את כספי.
לארי בראון יעלה חצי מדונובן, (10 מיליון) אמר שכסף פחות מעניין אותו.
אם הבעלים יהיה נחמד ויעשה ביי אאוט לסינגלייר ועם הכסף שנחסך על המאמן+הכסף של פלטון ניתן לשלם לברדלי נראה לי (12 מיליון).
חוץ מזה לא ניתן לעשות דבר, כרמלו עולה ב-2-3 שחקנים לאוק ורוצח לראסל כל אפשרות לחיזוק. אולי החמת בראון תבריח את כרמלו לגמרי חחח
עידו גילרי
29 אפר 2018 16:08:54זה אפילו לא קרוב.
אני מבין שהמנטרה החדשה זה לארי בראון. שיהיה.
שמעון טבדי
29 אפר 2018 16:11:58אני אומר מה אני הייתי עושה. אם אני פרסטי בראון ובלאט הם האופציות המועדפות עלי. אני לא באמת חושב לרגע שזה יקרה במציאות.
גיא הרשע
29 אפר 2018 16:19:07שמעון, זה לא עובד ככה.
למרות שהחוזה של גו'רג' יורד מהסך הכולל שהת'אנדר משלמים, הם עדיין מעל תקרת השכר –
הם ישלמו 117 מיליון ל-9 שחקנים. זה אומר לא רק מעל תקרת השכר, הם קבוצה משלמת מס,
מה שמאפשר להם חוזי מינימום + 5.3 מיליון (אם אני זוכר נכון) של MLE למשלמי מס.
אין להם דרך להביא שחקן סביר בשוק השחקנים החופשיים.
Ish
29 אפר 2018 16:20:03לא חושב שכספי הולך על ווט-מין עוד פעם, בטח לא בקבוצה שהיא לא קונטנדרית.
לא על השאר כבר קיבלת
שמעון
29 אפר 2018 16:51:00גיא אני פחות מבין בזה אבל לבעלים מותר לחרוג מתקרת השכר ולשלם מס על החריגה לא? מעבר לזה גם יש עליו הגבלות? או שהוא יכול לחרוג כמה שבא לו אני שואל תיאורטית
עידו גילרי
29 אפר 2018 16:54:40המטרה של התקרה היא ליצור שויוניות כך שלא כל אחד ישלם כמה שבא לו. מותר לחרוג בכל מיני תנאים לרוב כשמעריכים חוזה של שחקן שכבר חתום אצלך.
שמעון
29 אפר 2018 16:56:07אני לא רואה מישהו מציע לכספי מעל מינימום. שיגיד תודה אם את זה בכלל יציעו לאור היסטוריית הפציעות. הוא לא יקבל 4 5 מיליון בשום מקום.
שמעון
29 אפר 2018 16:59:17טוב מצאתי קומבינה. אם שחקן גומר עונה אני מניח ששכרו לא נחשב בתוך התקרה והביטוח משלם את הכסף לא? אז פרסטי צריך לפנות לעולם שמתחת שם שולט הזאזא ולהזמין טיפול מסאזים לכרמלו. ככה 2 הצדדים מרוויחים. מה נקרא הונאת ביטוח וגם מפנה מקום בתקרה.
Ish
29 אפר 2018 17:06:46אני חושב שכדאי יכול להשיג גם חוזה לשנתיים וגם להשיג לפחות 4 מיליון לשנה, ואפילו יותר בחוזה לשנה אחת.
אם הסוכן הנוכחי שלו לא מוצא לו כזה הייתי במקומו מוצא אחד שכן.
גיא הרשע
29 אפר 2018 17:08:13זה נושא רחב, אבל אני אשתדל להסביר –
ב-NBA יש תקרת שכר. עד לאותה תקרה קבוצה יכולה להחתים שחקנים (עד לשכר המקסימום שכל שחקן ראשי להגיע).
אם קבוצה עברה את תקרת השכר, יש לה 2 דרכים להביא שחקנים חדשים:
שכר מינימום (מותר לחרוג מהתקרה בכמה משכורות מינימום שהבעלים מוכן לשלם, כל עוד אין חריגה בכמות השחקנים שבסגל).
MLE (חריגת שכר). ה-MLE הוא כלי בו קבוצה שחרגה מתקרת השכר יכולה להשתמש בשביל להחתים שחקן חדש. יש MLE "רגיל" (8 מיליון), ויש MLE לקבוצה משלמת מס (5 מיליון). לדוגמה, גולדן סטייט החתימו את יאנג עם MLE למשלמי מס.
אז איך קבוצות מצליחות להחזיק כל כך הרבה חוזי מקסימום?
בגלל שתקרת השכר היא גמישה.
קבוצה שמחתימה שחקן, צריכה שהחוזה הנוכחי שלו יענה לחוקי השכר של אותה עונה. חידוש החוזה של אותו שחקן, מאפשר לקבוצה לחרוג מתקרת השכר, ואפילו מרצפת המס (אותו סכום שעבור כל דולר חריגה, משלמים מס מותרות).
לדוגמה – כאשר גולדן סטייט החתימו את דוראנט, היה להם מקום מתחת לתקרת השכר (בזכות החוזה הנמוך המקורי של קרי, ובזכות הקפיצה של תקרת השכר אחרי חוזי הטלוויזיה החדשים).
לצורך חידוש החוזה של דוראנט, גולדן סטייט השתמשו בזכויות עליו.
כנ"ל לגבי חידוש החוזה של קרי –
למרות שהם כבר קבוצה משלמת מס, לצורך חידוש החוזה של קרי, היה לגולדן סטייט את זכויות הבירד המלאות של קרי, ולכן הם יכלו לתת לו את החוזה היקר בהיסטוריה.
הבעלים של הת'אנדר, אכן בחר לשלם מס, אבל הוא עדיין חייב שהתקציב של קבוצתו יענה לכללי הליגה.
אין הגבלה על כמה מס קבוצה תשלם. תאורטית, קבוצה יכולה בחידוש חוזים, לתת לכל השחקנים שלה חוזי מקסימום (אותו מקסימום שכל שחקן רשאי להרוויח בהתאם לוותק והישגים).
רק שמס המותרות, הוא צומח מהר, ומגיע בכפולות כאלו, שזה לא באמת משתלם בטווח הארוך
(שזו בדיוק המטרה של מס המותרות – לעודד שוויון דרך סנקציה כלכלית).
Ish
29 אפר 2018 17:11:52The maximum salary of the replacement player is either 50% of the injured player's salary, or the mid-level exception for a non-taxpaying team, whichever is less.
לא, שמעון זה לא ממש עוזר. אתה לא חייב לקרוא את הcba אבל לפחות תשתמש בערך ויקיפדיה על הcba והעוטפים שלו לפני שאתה זורק לאויר רעיונות.
שמעון
29 אפר 2018 17:15:52אז הם כן יכולים להחתים את בראדלי אם מנפים את סינגלייר לא? זה לפחות מה שהבנתי 8 מיליון אמ אל אי פלוס ה5 מיליון של סינגלייר וה2 מיליון של פלטון נגיד אחד מהם לא? ואז יקבל 12 13 מיליון ברדלי או רדיק וכספי בכסף של קוליסון? בהנחה שפול גורג נשאר.? ובסיום העונה הם נפטרים מעול מלו ונותר להם חריגה קטנה
Ish
29 אפר 2018 17:20:31הם יכולים לתת לו מקסימום את השווה ערך לMLE, ואין סיכוי שהוא לוקח כל כך מעט.
גיא הרשע
29 אפר 2018 17:21:36לא.
אי אפשר לצרף סכום ל-MLE.
בנוסף, אין דבר כזה "לנפות". חוזה חתום חייבים לשלם עד לסיומו.
מה שכן אפשר לעשות זה בייאאוט (חובה שהשחקן יסכים, כמובן), מה שמאפשר לפרוס את החוזה.
אבל גם ביי אאוט לסינגלר, לא נותן לקבוצה את מרווח הנשימה בשביל להחתים שחקן עבור יותר מה-MLE (שיהיה ככל הנראה 5 מיליון, בגלל שהת'אנדר יהיו קבוצה משלמת מס).
דה שוט
29 אפר 2018 15:40:13קונה
יום אחד כבר בקייץ 2018
29 אפר 2018 15:55:27מעולה !
אבל הוא לא יעשה את השינוי
דה שוט אתה רציני ? אתה לא מחליף את מלו בדיוויס? מתי תתבגר רומנטיקן?
אם אני פרסטי אני משנה את הקונספט והולך אול אין על ווסטברוק לא מביא שים כוכב והולך בדרך של השכנה יוסטון מקיף את ווסטברוק בחבורת אתלטים נגרים שחוץ מלהטביע לא יודעים כלום {סטייל קפלה גרין ג'ורדן אבל צעירים וזולים} ועוד שני קלעי קאץ' אנד שוט -סטייל קורבר מקדרמוט , כולם חיים מווסטברוק הכל סביב ווסטברוק זה גם זול ואפשרי וגם זו תהיה הקבוצה הכי מלהיבה בליגה בפער, הקבוצה הכי מהירה ואתלטית בליגה , אולי לא תהיה אליפות אבל תהיה מותק של קבוצה במקרה של הצלחה! במקרה של כשלון זאת היה הקבוצה הכי מזוויעה בליגה}
זה השיטה היחידה שמתאימה את ווסטברוק לשיטה כלשהיא!
שמעון טבדי
29 אפר 2018 16:08:02הוא יבעט בעצמו את מלו תמורת AD. הוא התכוון לחלק הראשון. שזה גם שטות.
שמעון טבדי
29 אפר 2018 16:10:56במיאמי יש את הבסיס אז תעביר את ראס להיט ותחסוך המון כסף. תסבול עם מלו שנה ואז הכל יהיה ריק להחתים קבוצה חדשה לחלוטין.
דה שוט
29 אפר 2018 17:06:15ברור שהייתי מחליף את מלו בדייוויס. לא ריאלי.
אני הייתי משאיר את הקיים פלוס שיפוצים ומאמן אחר. לפי מה שהבנתי כאן למעלה – זאת בערך האפשרות היחידה.
עדיין אני חושב שפרסטי יעשה משהו יצירתי לחזק. הוא תמיד עושה.
הייתה עכשיו צריכה לרוץ שנה שנייה חמישיה של ראס, אולדיפו, קיידי, גרנט ואדאמס.
פרסטי עשה הכל טוב, דוראנט הבריז לו.
שמעון
29 אפר 2018 17:18:31לגמרי היה זוכה באליפות כבר באוק דוראנט דפק לו את כל תכניות העל לזה הוא לא ציפה.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29 אפר 2018 18:32:38אפשר לטעון שפרסטי עשה הכל נכון עד שדוראנט הבריז לו, אבל מאז היו לו עוד ארבעה חלונות זמן לעשות שינויים (קיץ 16, חורף 17, קיץ 17 וחורף 18). לדעתי לא הצליח בהם. הטריידים על פול ג'ורג' וכרמלו לא הוכיחו את עצמם – הקבוצה לא הצליחה יותר משנה שעברה, את פול יאבד בקיץ ונתקע עם כרמלו. היה עדיף לו להגיע לקיץ הזה עם אולדיפו, סאבוניס וקנטר. ההימור על כל הקופה נכשל.
דה שוט
29 אפר 2018 18:42:12מיקי דה מאן – ג'ורג' היה הלהיט הכי חם בשוק – 29 קבוצות רצו אותו, פרסטי השיג אותו, זה היה ביוצע מדהים. אף אחד לא ציפה ל-2-16, מספיק היה 6-16 והכל היה נראה אחרת.
לגבי כרמלו – גם לקריסה שלו אף אחד לא ציפה, אל תשכח שהוא רצה לבוא לאוק' סיטי, זה מראה שפרסטי העמיד קבוצה אטרקטיבית שחשבו שיש לה אופק.
הלוואי שג'ורג' יישאר – לא תמיד מתחברים בשנה הראשונה (מיאמי 2011), בשנה הבאה עם ג'ורג' היינו מעולים. במשחק 5 הדבר הכי מרגש היה שיתוף הפעולה בין ג'ורג' לראסל – חלוקת נטל נהדרת, לא הפריעו אחד לשני, סמכו אחד על השני, עשו קאמבק היסטורי בהרמוניה משולמת – עם תמיכה אדירה מצד אדאמס ואברינס.
ראסל יחזור בשנה הבאה, עם או בלי ג'ורג', אני מאמין בו. פרסטי לא יעשה עליו טרייד, הוא ימשיך לבנות סביבו – יש שלד טוב, צריך רק לשפץ.
חכה ותראה.
גיא ו-איש – תודה על ההסברים על השכר – אני מאוד חלש בזה.
THE KING RUSSELL
29 אפר 2018 12:48:50תודה רבה.
רק הערה קטנה- חסרה כמות הנק' שקלעה ניו אורלינס.
THE KING RUSSELL
29 אפר 2018 12:49:24(101)
עידו גילרי
29 אפר 2018 13:42:23תודה רבה.
השרת
29 אפר 2018 13:16:43כמה מחשבות על המשחק הראשון בחצי גמר המערב.
1. מה הלוחמים עשו אתמול (ובסיבוב הקודן גם) זה לחזור לשחק את ההגנה הכי טובה בליגה.
2. הבריחה שלהם התחילה מהגנה טובה, מבלוק של לוני ויציאה למתפרצת חופשית, וישר אחרי זה איבוד של הפליקנס ודרייב חופשי לגמרי של ליוניגסטון לדאנק. הטיימאוט לא עזר לעצור את הריצה.
3. ההגנה היא בהובלתו של דריימונד. קליי שומר מדהים באחד על אחד, אבל זה גרין שמנווט את ההגנה, ונמצא בכל מקום לעזור, הוא זה שמסוגל לשמור על כל עמדה, בניגוד לקליי שכל פעם שנתקע עם גבוה מתחת לסל אחרי חילוף זה נגמר בסל של דיוויס או ריבאונד התקפה של מירוטיץ.
4. כשסטף יחזור מעניין יהיה לראות עם איגי ימשיך בחמישייה, כשבעצם זה אומר שיפתחו עם הדת׳ ליינאפ שלהם, וזה הגיוני במאצאפ הנוכחי מול מירוטיץ שמשחק מבחוץ. או שאולי קר ישמור את ההרכב הזה ויפתח עם גבוה נוסף לצידו של דריימונד. במקרה השני אני חושב שמה שצריך ומה שכנראה יקרה זה שלוני יפתח, הוא יותר מתאים להגנת החילופים ומסתדר יותר טוב עם דיוויס ומירוטיץ מאשר מגי.
5. לפתוח עם יאנג היה רעיון נחמד וחכם של קר אולי להכניס אותו לפליאוף מנטלית תוך ידיעה שסטף חוזר במשחק הבא כנראה, אבל החולשה שלו בהגנה היתה מאוד בולטת.
השרת
29 אפר 2018 13:17:38כמובן שרוב תודות לעידו על הסיקור המעולה..
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
29 אפר 2018 13:32:52תודה עידו על סיקור מצוין.
בוסטון עשתה את המצופה ממנה. ליאניס יש עוד מה ללמוד לקראת שנה הבאה. אם הייתי הוא הייתי עושה בעצתו של שמעון (בורח בתום החוזה).
הפליקאנס החביבים גילו שהם יצטרכו להיות הרבה יותר אגסיביים מול ג"ס כדי לא לקבל סוויפ. אסור להם להפסיד ככה בכ"ח.
שמייקל
29 אפר 2018 13:35:33והסלטיקס עוד חשבו לעשות טרייד על טייטוס וחבילת שחקנים תמורת קוואיי………………………………….
ממש לא כדאי.
john
29 אפר 2018 13:49:25אחלה סיקור! רהוט ועשיר.
פאקו
29 אפר 2018 13:55:41תודה עידו. סיקור משובח.
דוקא מבין
29 אפר 2018 16:39:39דה שוט ושאר שפוטי ראס ,חייב להגיב פעם אחת לפחות על כל ההתייחסות לראסל בתור משיח וגואל. ראסל אכן שחקן אדיר ואתלט על ,אבל לי לפחות ולעוד הרבה ברור שהתקרה שלו היא לא אליפות ,אין מספיק חכמת משחק שם ,לא יעזור כלום. אתם כל היום מתבכיינים שהמאמן לא טוב ,כמו שהמאמן הקודם היה לא טוב ,כמו שהשחקנים לא טובים ועוד … חאלס ,יש לכם מנג'ר נהדר שיועל להחליף את ראס ואולי תצאו לדרך חדשה ,השאלות מי כן ואיך נהיה יותר טובים לא במקום ,אינדיאנה ויוטה זו דוגמא לשתי קבוצות שמכרו כוכבים והצליחו יותר .
התקיעות הזאת היא בעוכרכם ,הגיע הזמן להתקדם ולא לצעוק שאין תחליף( תופס גם לראש הממשלה שלנו 🙂 )
יום אחד כבר בקייץ 2018
29 אפר 2018 16:52:04יכול להיות שאתה דווקא מבין וראסל לא לא יקח אליפות
אבל הוא יכול לקחת אליפות ואתה דווקא לא מבין
מחפצה מנמצה
29 אפר 2018 16:58:41צודק לגמרי .
ראסל הוא כמו בלייק גריפין , הרבה גז בניוטרל . פרסטי חייב להיפטר ממנו כדי שתהיה לו קבוצה ,אחרת הוא תקוע עוד שנה לעבר הכלום.
אבל מי המזוכיסטית שתיקח אותו ותגרום להרס עצמי ?
Niro
29 אפר 2018 16:42:49כמו שאמרתי אין מי שיעצור את גןלדן סטייט ב5 השנים הבאות.
משעמם
יונתן .S.
29 אפר 2018 16:47:38אל תשלול את פילי ובוסטון. מעבר לכך, יוסטון תלחם עד הסוף מולם.
מנחם לס
29 אפר 2018 17:48:33תודה על הסקירה. את המשחק השני אפילו לא הצלחתי לראות.
עידו גילרי
29 אפר 2018 17:53:06לא הפסדת הרבה.