מעורב הופס ליום רביעי: פילי – צעירה, חוצפנית, ו…LEGIT! / מנחם לס

1. פילדלפיה 76': צעירה, חוצפנית, ו…LEGIT!

אתם יודעים מי הם ששת מובילי הקבוצה שזה עתה ניצחה את מיאמי 91-104 ועברה לסיבוב השני בניצחון ?

בן סימונס, דריו סאריץ', ג'ואל אמביד, ג'יי ג'יי רדיק, מריו בלינלי, וארסן איליסובה.

אתם יודעים מהיכן הם?

אוסטרליה, קרואטיה, קמרון, ארה"ב, איטליה, וטורקיה.

לפילדלפיה, כור היתוך של מהגרים משך כל 300 השנה, ישנה קבוצה שונה ומגוונת כמו העיר עצמה. הקבוצה עצמה, הנמצאת בתוך ריצה של 1-20, עוברת לסיבוב הבא כשלראשונה זה שנים היא מגיעה לא כ'עוד קבוצה' אלא כקבוצה שיש לה את כל מה שצריך כדי להגיע לגמר המזרח לפחות.

הלוקר רום של פילדלפיה הוא בליל שפות כפי שעידן יכול להעיד כשעיתונאים מכל העולם הגיעו לכסות את יקירי מולדתם, וכל אחד מראיין עם רקורדר ומצלמה את בן ארצו שמחר יפאר את עמודי העיתונים הראשונים.

"זה הכל כדורסל, ולכדורסל ישנה רק שפה אחת, אבל המשחק הזה המשוחק ע"י אינדיבידואלים מכל העולם, עושה מאיתנו יחידה מיוחדת. אנחנו האומות המאוחדות בצורה החיובית ביותר. אם כל העולם היה כפי שאנחנו באימונים, במסעדות, בטיסות – זה היה עולם הרבה יותר טוב!", אמר מאמן הקבוצה ברט בראון.

ברט עצמו הוא אמריקאי מסוג אחר. רוב האמריקאים תקועים בביתם כי הם מאמינים שמרכז העולם הוא כאן, ומי שרוצה "אחוות עמים", שיבוא הנה. זוהי מדינה לוקאל-פטריוטית שהאזרח הממוצע לא יודע בדיוק את ההבדל בין ישראל ולבנון. אולי אני קצת מגזים, אבל אם תשאל את האזרח הממוצע מי הן המדינות השכנות לישראל לא יהיה לו מושג. הוא גם לא יהיה בטוח היכן נורווגיה ביחס להולנד. כמובן שזאת נאיביות ולנו הישראלים זה נראה אפילו כדפקטיות, אבל האמת חייבת להיאמר: ישראל ולבנון, הולנד ונורווגיה, לא מעניינות אותם יותר מדי.

ככה זה לטוב או לרע, וכשיש לנו נשיא מפגר ואידיוט שהיום אמר שנשיא צפון קוריאה הוא "VERY HONORABLE MAN" (אחרי שהרעיל את אחיו, בן דודו, ועוד כמה עשרות אלפי צפון קוריאנים) אז מה עוד יש לומר ולהגיד מלבד לחכות עד שהארבע שנים יעברו?

אבל המאמן ברט בראון הוא ציפור מסוג אחר. כמו גרג פופוביץ' הוא איש ספרים, ומאמן שבילה כמעט 20 שנה מחוץ לארה"ב, קלט תרבויות שונות, אימן בשלוש אולימפיאדות, אימן תחת פופוביץ' בספארס והוא נראה האיש האידיאלי לאמן את הקבוצה הגלובלית הזאת.

הוא אמר אחרי המשחק במסיבת העיתונאים שהעובדה שהקבוצה מרובה בשחקנים אירופאים "יש במשחק שלנו משהו מהקבוצתית האירופאית יותר מאשר לאחרות". אני כלל לא בטוח. אני לא רואה כל הבדל במשחקה מהאחרות, מלבד העובדה שיש לה ענק אמיתי מצויין וצעיר בסנטר, וכוכב אמיתי בגארד (שיישאר כוכב גדול אבל מוגבל באופן רציני ביותר בכדורסל של היום), וקלעי שלשות אמינים מאד עם רדיק, בלינלי, איליסובה, ומקונל.

השמועות מהקבוצה מספרות על יחסי חברות אמיתיים ביותר בין השחקנים, והעובדה שחצי מהקבוצה הם לא אמריקאים (ישנו בקבוצה עוד שחקן טורקי) גורמת לאומות מאוחדות על אמת, וג'יי ג'יי רדיק אמר אחרי הניצחון שזאת "אחת השנים שהכי נהניתי מהן בכדורסל מאז שהגעתי ל-NBA".

אז זהו זה.. הפרוסס עושה את שלו. הארכיטקט סם הינקי חייב להרגיש טוב: הסיקסרס צעירה. הסיקסרס קצת חצופה. הסיקסרס היא LEGIT.

זהו רק צעד ראשון. יאללה לסיבוב הבא.

*******

זה יהיה ה-SIGNATURE PLAY של הסיקסרס לשנים הבאות: הלי הופ מבן סימונס לג'ואל אמביד. מוטב שתתרגלו!:

*

2. אני לא אומר דבר, רק מביא מידע!

(הטייפ ה'קינזיולוגי' שספורטאים משתמשים לכיסוי כוויות ופצעים בעור כתוצאה מ-CUPPING)

ייתכן וראסל ווסטברוק פגע בצורה די רצינית בעור, בסיבי שרירים, בכלי דם, או במפרק השכם הימני שלו עצמו  ע"י שימוש ב-CUPPING PROCEDURE כנראה לפני המשחק השלישי??

שימו לב. כתבתי "ייתכן".

אני מתפלא מאד שקראתי זאת בינתיים רק בפוסט אחד עליו בhttps://www.theringer.com/nba/2018/4/24/17274292/russell-westbrook-thunder-jazz-game-4

אני קורא הרבה מאד ספורט בשעות הבוקר, אבל כמובן שאני לא קורא כל דבר כתוב בעולם על ה-NBA.

לפי המאמר ב-THE RINGER היקרתי, ווסטברוק עלה למשחק הרביעי עם הרצועות הקינזיולוגיות השחורות שכולנו ראינו לכיסוי הצלקות מה-CUPPING שעשה…

מה שלא ראינו זה מה היה מתחתן.

לפי דני צ'או, כותב המאמר, כבר במשחק השלישי הוא ראה טבעות אדומות ואבעבועות (לא בטוח באיות) בכל אזור השכם הימנית והשמאלית. הוא כותב שהעור בכל אזור השכם נראה כמו מפת דרכים מהמאה ה-16 עם כוכבים, פלנטות, וקומטים עפים ברקיע וכל האשפה שבין. במילים אחרות  תוהו ובוהו של סימנים על העור בכל צבעי הקשת כתוצאה מטיפול ה-'קאפינג'.

האם ייתכן שהטיפול הקונטרוברסיאלי שהרבה אנשי ברפואה מכנים פסיאודו-מדע – רפואת אלילים, רפואה בדיונית, רפואה פיקטיבית – פגע בו במקום להועיל לו?

אני לא ממהר להסיק מסקנות, ואני גם לא בטוח שהטיפול השנוי במחלוקת הזה מסוגל לפגוע עד כדי ביכולת אתלט כראסל ווסטברוק עד לדרגה שהוא ייתן לרוקי כדונובן מיצ'ל, או ספרדי מזוקן נטול אתלטיות כריקי רוביו לטלטל אותו.

כמה מילים על 'הרפואה האלטרנטיבית' הזאת. השיטה מבוססת על SUCTION (יניקה, שאיבה) היוצרת וואקום – 'ריקנות' – בכוס (כל CUP שהוא; ישנם מינים רבים)

 

 

ע"י 'יניקה' העור נימשך לעבר האביזר ובכך יוצר וואקום באביזר המונח על העור, בדרך כלל באזור כואב או באזור המפרקים. הוואקום נוצר ע"י חימום (ואז קירור) הכוס, או אמצעים מכניים. ה-CUP נשארת על העור בין עשר ל-15 דקות.

הדוגלים בשיטה טוענים שהיא משחררת כאבים, מורידה נפיחות, משחררת MUSCLES KNOTS (שריר ש'נתפס'), ועוד ועוד ועוד – והכל ע"י גרימת זרימת דם מוגברת, ומסאז' שהוא יעיל בהרבה ממסאז' ידני. הדוגלים בשיטה טוענים שה'ריקנות' גורמת להטבות שונות, והסיבה לכך עדיין מסתורית.אני לא מכיר כל הוכחה מדעית ( scientific evidence), ולמעשה סיימון סינג כתב על כך ספר שלם, Trick or Treatment ומסקנתו? – טריק ולא יותר.

אבל אל תספר זאת לאלפים ואלפים של ספורטאים בכל רחבי העולם המשתמשים באופן קבוע ב-CUPPING.

הסיכונים של השיטה רבים, והם כמובן כוויות, אינפקציות עור, כאב שיכול להיות רציני משך כמה ימים (כאב של כווייה), וגם מניפולציות של כלי דם וסיבי שרירים בצורה שאינה טבעית ובצורה שגוף האדם לא רגיל להן. ישנם גם מחקרים המדגישים שפצייינטים סבלו מאדימיה, DIZZINESS, והצטברות רבה של נוזלים בשעות שאחרי הטיפול.

ישנן הוכחות שהאנשים הסובלים ביותר מהשיטה הם האקטומורפים והאנדומורפים. ראסל ווסטברוק הוא אקטומורף פר אקסלאנס. סיכונים גדולים הרבה יותר יכולים גם לקרות כשאנשים מכניסים כל מיני חומרים מחומרים שונים אל תוך ה-FUP.

לא האמנתי כשקראתי מה אנשים מכניסים: עופרת…סיבי נחושת… כלור… צמחים אזוטריים… אפילו גללי צואה יבשים של חיות שונות. כל אחד עם הדבר המיוחד שלו.

עכשיו עולם המדע יכול  לספר את כל הסיפורים  בעולם על השיטה שהיא בלוף אחד גדול, אבל יותר ויותר אתלטים משתמשים בשיטה, וכל פעם שאתם רואים אתלט עם טייפ קינזיולוגי אתם יודעים שהוא/היא השתמש ב-SUCKING. ישנם אנשים הטוענים שה-CUPPING ריפא להם אפילו סרטנים למיניהם.

העובדה הפשוטה היא שמאומה לא הולך טוב לווסטברוק המשחק את הכדורסל הגרוע ביותר שלו בפלייאוף (אם לא בכלל!) מאז הפך למקצועני. אני מודה שסניידר בנה את ההגנה האופטימלית נגד הת'אנדר והם שמים אקסטרה לב לתנועותיו ותזוזותיו, אבל בכל זאת. אף פעם לא היתה הגנה שהצליחה לחסל את ווסטברוק, והג'אז מחסלת אותו. לך תדע מה הסיבה. ה-CUPPING זאת רק אפשרות שהועלתה.

ווסטברוק הוא השחקן הפרוע והפראי שיכול לקלוע גם נגד חומת סין, אז בוודאי שמשהו לא בסדר איתו.

אני אמשיך להאמין שהוא SELF DESTRUCTED את משחקו באקסטרה רצון לתת שיעור לרוביו, והוא משחק באקסטרה מתח ואקסטרה להיטות וקדחתנות, והתוצאה היא שהוא הפך לאויב הגדול ביותר של עצמו.

אבל ייתכן גם שה-CUPPING שעשה (והוא בטוח עשה) פגע בו באיזו שהיא צורה.

יום לפני תחילת הפלייאוף הוא התראיין, ונשאל לתאר את תפקידו על הפארקט. באיזה משבצת הוא אמור לשחק? מה תפקידו העיקרי? הוא ענה:

"תפקידי לעשות הכל ולהיות בכל משבצת"( https://www.theringer.com/nba/2017/10/11/16455146/russell-westbrook-great-point-guard-debate-thunder)

הוא המשיך:

 “That’s what I do. I go out and do everything and I do it on a night-in, night-out basis. Nobody else do the same shit I do every nigh

3. אלן אייברסון TELLS IT LIKE IT IS!

 

היה פעם עיתונאי (ואיש טיווי) גדול שכולם אהבו לשנוא, ושמו האווארד קוסל. יהודי זועף מעשן סיגר שהיה אחד הלבנים היחידים שמוחמד עלי בטח בהם. המוטו שלו היה 'TO TELL IT LIKE IT IS'. פעם הוא קרע את מכבי ת"א ואת כל מדינת ישראל והרבנות על 'גיורם' של שחורים כאולסי פרי וכל השאר. הוא אף פעם לא עשה חשבון לאף אחד, אבל כשהוא נעלם מעולם הספורט והמדיה, מעטים התאבלו. לי הוא חסר. הוא עשה  מ'מנדיי נייט פוטבול' MUST SEE – ממש תכנית אמריקאית שהפכה לחלק מהפולקלור כאן כמו המבורגר וג'ינס.

אלן אייברסון הוא אחד אחר שאומר מה שהוא חושב.

בראיון ל-UNGUARDED הוא אמר שחורה לו שעם כל הויכוחים על מייקל ג'ורדן ולברון ג'יימס, איש לא מזכיר את קובי בריאנט, הבלק ממבה.

הוא אמר:

 "What bothers me is, when they do talk about it — LeBron is great, first of all. When they talk about comparing him to (Jordan), I don’t understand how they don’t add a debate when it comes to Kobe,” Iverson said. “I don’t get it. What, they forgot or something? I really think they forgot the Mamba, man … certified serial killer, man.”

הוא אמר,

If you want to go by championships, Jordan has six, Bryant has five and James three. 

גם שקיל בדיעה שקובי שייך  בכל ויכוח על ה-GOAT:

*


*

4. הראפר מיק מיל (MEEK MILL) הגיע למשחק בפילי! 

הראפר הגדול מכולם, מייק מיל, הצליח להגיע בזמן למשחק אמש. זאת היתה התחמושת היעילה והמפחידה (והנהדרת ביותר כי הבנאדם הוא האליל של פילדלפיה) ביותר לקבוצה. הראפר הזה הוא אוהד שפוט של הקבוצה, ובעל הקבוצה היהודי מייקל רובין נסע במיוחד להביאו למשחק מבית האסורים צ'סטר סטייט.

הוא שוחרר למשחק בערבות ששם רובין אחרי 5 חודשי מאסר בגין שבירת תנאי ערבות, והגיע לבוש בגופייה של ג'ואל אמביד…

הוא צלצל בפעמון החרות המשוחזר לפתיחת המשחק. אולי עידן שלנו הנמצא במשחק יידע לספר לנו עוד על כך.

 


*

*

5. למה סטיב קר חייך כשמאנו ג'ינובלי קלע את הסל שחתם את ניצחון הספארס?

*

*

הנה הסל המצויין של ג'ינובלי במצב 90-100:

*

*

סטיב ענה על חיוכו: "זה היה סל כזה טיפוסי למאנו. בן 40 שקולע בפלייאוף נגדנו 16 נקודות!!! זה מאנו. זה מה שהוא עושה. זה מה שהוא עשה מאז שהגיע לספארס. אני יודע שהוא עתיק כי שיחקתי איתו באותה קבוצה, ואני זקן כמו האדמה…

6. מיט רומני (כמעט בטוח ירוץ נגד טראמפ כמועמד הרפובליקנים) מקלל את ווסטברוק!

(המילה היותר נכונה מ'מקלל' למה שרומני עשה היא המילה האנגלית 'TAUNTS' אבל נדמה לי שהיא חסרה בשפה העברית)

 

 

 

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 123 תגובות

  1. כוסות רוח זה לגמרי לא רפואה אלטרנטיבית
    זהו כלי טיפולי מן השורה אצל פיזיוטרפיסטים

    תודה על מעורב משובח

    1. כוסות רוח זה לחלוטין רפואה אלטרנטיבית, זה חסר כל ערך מבחינה מחקרית, לצערי הרב הרבה מהדברים שפיזיוטרפיסטים משתמשים בהם חסרי כל תיקוף מדעי. אמנם את התואר שלי סיימתי לפני למעלה מעשר שנים, אבל לא ממש זכור לי שבאיזשהו שלב איזושהי אוניברסיטה לימדה את השטות הזאת כשיטת טיפול.

  2. תודה רבה מנחם .
    הלכתי על פילי מראש כאלופת המזרח בתנאי שלא יהיו פציעות .
    קבוצה מעניינת ביותר מכל כך הרבה בחינות .
    היא הולכת לטרוף את בוסטון /מילווקי .
    (פחות את בוסטון אך תעלה גם מול בוסטון )

    1. אתה באמת חושה שפילי הולכים לטרוף את בוסטון?
      יש להם כלים התקפיים, ומשחק קבוצתי וספסל, אבל הדקות הסיום, כשהיו צריכים סל, הם הלכו פעם אחר פעם לרדיק או בלינלי. מיאמי מהצד השני, החטיאה המון. נראה לי שגם אם פילי ינצחו את העולה מהמזרח, לא יהיה להם קל.

      1. אף פעם לא ניתן לנבא עתיד .
        אבל זו תהיה יריבות העשור הקרוב.
        העונה בוסטון פצועה מדי בשביל לתת פייט של ממש .

      2. בוסטון בינתיים עוד לא עברו את מילווקי המוגבלת (יש כישרון אבל בעיית קליעה, שבלוניות).
        כרגע בוסטון ומיאמי שתי קבוצות דומות, מעט כישרון התקפי, הגנה חזקה ומאמן מצוין שסוחט כל טיפה.
        פילדלפיה עדיפה על מילווקי, לשתי הקבוצות יש כוכב שעושה הכל ולא קולע מבחוץ, לאחת יש גם את אמביד.
        נראה שפילדלפיה עדיפה גם בעמדת המאמן.
        בקיצור, אם בוסטון יעברו את מילווקי ואת פילי זו תהיה הפתעה אדירה.

  3. שום תירוצים לא יעזרו לראסל. אם הוא משחק הוא בסדר מתחיל להזכיר את כל ההמצאות על הפציעות של לברון וקרי. אם שחקן מפסיד הוא מפסיד ולא כל הפסד זה בגלל פציעה. תירוץ נוח לברוח אליו. אתה משחק? אתה לא פצוע. מי שפצוע לא משחק. לכולם כואב הגוף וכולם פצועים. אבל לפחות למדתי מה זה קאפינג תודה מנחם. מכונת השיווק של לברון לא עוצרת זה למה קובי לא מוזכר. קובי לדעתי הכי גדול אחרי מייקל. שיחק בשני צידי המגרש ו 5 טבעות אליפות ולא אדבר על היכולת האישית וההנאה שהביא מהמשחק.

  4. תודה רבה דוק.

    ברכות לפילי על ההעפלה ועל משחקם הטוב (הלילה לא ראיתי).
    עם כל הסופרלטיבים יש לציין ששיחקו מול קבוצה מוגבלת מאוד, בעלת כלים מועטים ביותר בהתקפה.
    מה שנתן לה את הפוש ושידרג אותה מאוד זה ההחתמות של בלינלי ואליאסובה.
    הם נותנים לה המון – כוח אש, ניסיון, מגוון הרכבים, עוד ריבאונד.
    זה כמעט לא הוגן להוסיף עוד כמות זהו של כישרון לקבוצה שגם ככה הייתה עמוסה בכישרון (והרבה פעמים לא ידעה לנצל אותו).

    ובשלב הבא יש להם בוסטון בלי 2 כוכביהם, גם עם שחקנים צעירים אבל עם הרבה פחות כישרון (אבל מאמן טוב יותר).
    עדיין סימנתי בבראקט ניצחון של בוסטון ואני מאמין שזה מה שיקרה.

  5. מעורב מעולה הייתי מכניס את קובינגטון במקום בלינלי או אילאסובה אבל הרעיון יפה ואין מה לעשות אין על מאנו אין אוהד כדורסל שפוי שלא אוהב אותו

  6. מישהו צריך לדבר עם וןסטברוק על משחק קבוצתי ותפקידו של כל חבר קבוצה. הבחור חכם אבל כנראה פיספס את השיעור הזה 🙂

  7. עכשיו כולם נזכרים לדבר על פילדלפיה. באמת חוכמה גדולה.
    זוכרים מי היה הראשון. כרגיל, הרבה לפני כולם. כרגילזה מרגיז את העדר.
    בזמן שהשו-שיין-בוי ירד על סימונס הנגר וסיפר שמקונל הוא הרכז האמיתי.
    בזמן שמדעני הנתונים התחרפנו ממי ששוב עושה להם בית ספר.
    בזמן שכלבלבי גולדן סטייט, שקופצים פבלובית כשמזכירים "לברון", הבינו שיהיה להם עסק עם לברון חדש. וסטף כבר בן 30 ותיכף נגמר להם האגדה.
    תאכלו את הלבבות. עם בצל ועמבה. ינקה את הריח הרע מהפה.

    1. סומסום כדאי שלא תחליף בטעות ס ב ט .
      ☺.
      איני יודע למי התכוונת .
      אני הלכתי כל פילי מתחילת הפליאוף לקחת את המזרח .
      בתור אחד שאין לו ממש קבוצה בליגה אימצתי אותה ואת יוטה לפליאוף 2018 .
      בלי קשר אני חושב שהבניה בשיטה בה פילי נבנתה מפוקפקת מאד .

    2. סומסום, אני מקווה שאתה לא מיישם על עצמך את ההמלצה לבצל ועמבה. בצל מבריח אנשים בגלל ריח מהפה ועמבה מבריח אנשים בגלל ריח מהגוף

  8. VERY HONORABLE MAN –
    מה הפלא, אחרי שקים ג'ונג און הבין שטראמפ הוא לא הרכיכה אובמה ושהוא הולך להשמיד את צפון קוריאה אם צריך,
    "If it is forced to defend ourselves or our allies, we will have no choice but to totally destroy North Korea.”
    "הוא הוריד את הזנב, וטראמפ כמו מאלף אומר "כלב טוב, כלב טוב".

          1. כולנו נאיבים. הכי טובים זה אובמה והילרי. טראמפ יבחר לעוד קדנציה בייבי. אופרה/מי שלא יהיה מוזמנים להפעיל את עיתונאי החצר ותוכניות הטוק שואו יס ווי קן

  9. פילדלפיה יכולה לעבור את בוסטון בגלל שלסימונס אין מצאפ מספיק טוב (אולי בראון). אבל בגמר המזרח זה לא יכול להחזיק. לדעתי טורנטו ינצחו את פילי

  10. סימונס פשוט מנסה לחקות את לברון בכל תנועה אפילו בחגיגות ובמבטים.
    זה מזכיר את האובססיה של קובי לחקות את ג'ורדן ללא הצלחה רבה.

    אני מאמין שאם סימונס ישפר את הקליעה הוא יוכל לעבור את קובי אבל הדרך עוד ארוכה.

    1. אז בעצם אתה אומר שסימונס הוא קוף אחרי בן אדם,
      מה שמעלה את השאלה אם זו גזענות, כי מצד אחד אתה קורא לסימונס קוף, מצד שני אתה קורא ללברון בן אדם,
      ויהיו שיגידו שמי שקורא ללברון בן אדם אינו בר שיח (וגם לא בר שיג !) ,
      והמשכיל בעת ההיא ידום.

    2. תוסיף לזה עוד נקודת זכות גדולה למורשת של לברון.
      הצעירים של פעם רצו להיות כמו מייקל והיום כולם רוצים להיות כמו לברון.

  11. אז יש לנו בקבוצת הופס בבראקטס 5 שחקנים עם 40 נקודות. זאת אומרת שהם ניחשו 2 סדרות במדוייק (מנצחת ובכמה משחקים) ו1 כק זהות המנצחת בלבד. כולם נפלו בניו אורלינס. מכל ה4500 בראקטס כרגע באתר רק 6 עם ניחוש מושלם של 45. מתוכח יש 4 ניחושים שונים של אלופות (ג"ס, יוסטון, טורונטו וקליבלנד). מה שאומר שהסיכוי לבראקט מושלם כאן יהיה נמוך מאוד. אני כרגע עומד על 25 מכובדים כאשר הפליקנס דפקו לי 15 נקודות (עלק דיים טיים) ופילי מיאמי חשבתי שילך ל7 משחקים. ג"ס – ס"א ניחשתי בול. כרגע המצב שלי על פניו סבבה כי הימרתי מילווקי ב7 (עדיין אפשרי), טורונטו ב6 (עדיין אפשרי), הג'ז ב7 (כנראה יותר קצר אבל אפשרי), יוסטון ב5 (אפשרי בהחלט) ורק קליבלנד הורסת (בחרתי קאבס ב4 איזה שטות אולי אקבל על זהות סדרה)

      1. לא את כולם.
        עד כה יש לי 35 נק',
        ואם יוטה מנצחים ב-6 משחקים, הבראקט שלי יהיה במקום הראשון.

        (הסיבוב הראשון, זה הזמן להשוויץ, רגע לפני הקריסה…)

            1. חחח לא ברור איך פספסתי.
              גיא כל הכבוד, אבל אפילו אתה נתת להם בשבע! אף אחד לא חלם על סוויפ.

  12. אז שימוש בקאפינג (כוסות רוח) גורם ללחץ על כל המגרש ועבירות מיותרות, או שהלחץ על העור מעודד פול אפ ג'אמפרים מחוץ לקצב המשחק?
    ווסטברוק ואוקייסי פשוט לא משחקים נכון, ובכניסות לסל הוא נתקע בגובר, ולכן הוא לא יעיל.
    לא ראיתי שהוא נמנע ממגע, כמו שמצופה שמישהו עם כאבים בעור.

  13. התיאור של חדר ההלבשה של פילי עמוס בעיתונאים זרים שרק רוצים תמונה של בן ארצם מזכירה לי את הגיחוך האליטיסטי של רבים מאיתנו כשהעיתונות מדגישה ומפרסמת משחקים של כספי בליגה. אנחנו נוהגים לבוז לעניין האנושי שיש לכל אדם בבן ארצו, ובכן המגוכחים הם אותם אליטיסטים שמרגישים את עצמם אזרחי העולם, חסרי והעדפות, וללא שום עניין מיוחד בכספי או כל ליגיונר אחר, אנשים שזרים לעצמם..

    1. לא יודע על אילו אליטיסטים אזרחי העולם אתה מדבר, אבל בתור אדם שמתעניין בכדורסל, זה לגיטימי בעיני להתנגד להתמקדות בכספי לדוגמא, במקום במשחק עצמו, או במי שבאמת השפיע עליו.
      מלבד זאת, הייתי שמח להתמקד בכספי או בכל ישראלי אחר שיגיע לפלייאוף, וישחק ברמה של שחקני פילי הבינ"ל.

      1. תקרא פה תגובות אחרי שמישהו בטעות העלה פוסט שבכותרת שלו מציין משהו על כספי, מיד יקומו המצקצקים, הרי קרו גם דברים חשובים יותר. הסיקור של כספי (נניח, הוא סתם דוגמא) לא בא על חשבון שאר הדברים ואך טבעי שיעניין אותך מה קורה עם בן ארצך קצת יותר מאשר סתם שחקן אלמוני אחר בליגה. העניין הוא לא הרמה, כי הסיקור בכל מדינה נותן זרקור גדול יותר לשחקן שהגיע מאותה מדינה. הניסיון לצאת נגד זה הוא לא טבעי לרוב בני האדם שכן מרגישים משהו שונה לבן ארצם ולפיכך קורותיו מעניינים אותם בצורה יוצאת דופן

  14. ועוד דבר מנחם, בקשר ל״נשיא האידיוט״ שלך, האידיוט הזה גורם לצ.קוריאה להסכים לוותר על תוכנית הגרעין והטילים, גורם לאירופה לעשות חישוב מסלול מחדש בנוגע להסכם הגרעין המגוחך עם אירן. האידיוטים האמיתיים הם מי שגם לנוכח המציאות מסרבים להכיר בדבר טוב כשהם רואים כזה וממשיכים להתמקד בעטיפות הריקות שמוצגות לתיקשורת.

    1. על זה נאמר
      Pay to see

      בערך כל השיחות שאי פעם מישהו ניהל עם צפון קוריאה כללו את זה עוד הרבה לפני שטראמפ ידע איפה זה צפון קוריאה וזה אף פעם לא הוביל לשום תוצאה (באופן לא מפתיע). תדמיין לעצמך מה ישראל תצטרך לקבל מהעולם בשביל להתפרק מהנשק הגרעיני שלה ותבין כמה זה ריאליסטי.
      מצחיק שאם היה מדובר באירן ולא צפון קוריאה היית כנראה אומר שאי אפשר לסמוך עליהם או להאמין להם ושהם שקרנים תחמנים.

      כרגע מה יש לנו זה בעיקר את נשיא ארה"ב מתחנף לדיקטטור נוסף, ומשחרר הצהרות מוקדמות ללא ביסוס.

      1. 1 – דרום אפריקה התפרקה מנשק גרעיני, גם לוב התפרקה מהתוכניות המתקדמות שלה לנשק גרעיני. יש תקדים.

        2 – איך אתה יודע מה עלה בשיחות עם צפון קוריאה ?

        3 – לא זכור לי נשיא אחר שדיבר במפורש על להשמיד/להרוס את צפון קוריאה חוץ מטראמפ. כל הכבוד לו.

        1. זה לא בלתי אפשרי, אבל המצב שם מורכב לא פחות משהוא כאן. ואני עוד לא ראיתי נכונות מצד ארה"ב רוסיה וסין לעשות את הדרוש בשביל שזה יקרה (ולא, ארה"ב לא יכולה לעשות את זה לבד).

          תקרא מה אנשים שהיו מעורבים בשיחות כאלו אמרו.

          מה בדיוק כל הכבוד בלדבר על להשמיד מדינה? המנהיגים האחרים שאני זוכר שדיברו ככה היו באירן. כל הכבוד גם להם?

          1. "גם האיראנים רואים" – זה ההבדל בין חכם לטיפש, בין טוב לרע.
            "מה אשמים האזרחים המסכנים" – הם לא. כמו שאזרחי גרמניה הנאצית המסכנים לא היו אשמים ואזרחי יפן הנאצית המסכנים לא אשמים, באמת ליבי עם מי שלא אשם ועלה בלהבות, אבל ההכרח לא יגונה ולא ישובח.
            מה שאני משבח זה על התזוזה לכיוון הבסת משטר הרוע המאיים מיוזמתו על חפים מפשע , (ולא כתגובה על איום אחר) ולא על הסבל של האזרחים שלו.

          2. 'זה ההבדל בין חכם לטיפש, בין טוב לרע.'
            מצטער, לא הבנתי מה רצית לומר כאן.

            מה שאתה משבח הוא איום ריק, וכולם יודעים את זה. ארה"ב לא יכולה לעשות שם שום דבר בסדר גודל הזה בלי התערבות של סין ורוסיה.

          3. התכוונתי יותר להבדל בין אמת לשקר. אני לא יודע אם האירנים בוחרים בחשיבה שקרית בגלל טיפשות או בגלל רוע, אבל זו עובדה שמחשבתם שישראל רוצה להשמיד את האיסלם בגרעין היא שקר.

            אגב, מצורף סירטון ידוע קצר של ערביה אוהבת ישראל ידוע שמדבר על אי הרלוונטיות של הרוב החף מפשע במדינות-רשע.

            https://www.youtube.com/watch?v=PheU40RffMw

            "כולם יודעים את זה" – אני לא. גם "כולם ידעו" לפני שנתיים שההצהרה על מעבר השגרירות לירושלים היא סתם מילים, והנה בחודש הבא זה קורה.

          4. מה המחשבה האמריקנית האמיתית לגבי צפון קוריאה שמצדיקה תקיפה שתשמיד את המדינה?

            'אני לא'

            1) זה מה שהופך אותך לנאיבי
            2) הכוונה בכולם היא יותר לאנשים שמקבלים שם החלטות.

            אתה באמת רוצה להשוות בין משהו פשוט מאוד שהביצוע שלו דורש פעולה של צד אחד בלבד למשהו מסובך מאוד שדורש שיתוף פעולה של מספר צדדים שכבר הרבה מאוד זמן לא רואים עין בעין?

          5. המחשבה האמריקאית –
            1) כמו סדאם חוסיין שכבש את כווית, יכול להיות בהחלט שצ.קוריאה הרעבה תכבוש את הדרום ש"נגזל"("?) ממנה על ידי נשק גרעיני.
            2) גם אם הפלישה תהיה בלי נשק גרעיני, קשה יהיה לתקוף אותם בחזרה ולשחרר כי יש להם נשק גרעיני , ואוי ואבוי אם לא יתקפו בחזרה וישחררו.
            3) אדם אכזר וסדיסט שחושב בטעות שעומדים לתקוף אותו יכול לשגר מכה מקדימה גרעינית. מלחמה קרה אפשר לנהל מול הרוסים, קים ג'ונג און יותר לא מאוזן מהם. אולי.

            "אני לא" – בבועה שלך אני נאיבי, בבועה שלי אתה נאיבי.
            לגבי הסיבוך – טראמפ שונא בירוקרטיה ודיפלומטיה, הוא בולדוזר יחסית ולכן בתוך מעצמת העל היחידה בעולם יש סיכוי שהוא ישכנע
            ("?) את האחרים ללכת איתו. ראינו איך פוטין התקפל כששגריר לבנון בסוריה אמר שבעצם רויה תמיד בעד הידברות, אחרי שפוטין אמר שכל טיל אמריקאי יופל וטראמפ אמר – תתכונן, הנה הם באים. (מה שקרה אחר כך זה סיפור אחר). עצם ההתקפלות של פוטין בגלל האופי של טראמפ זו נקודת אור.

          6. 'קוריאה הרעבה תכבוש את הדרום ש"נגזל"("?) ממנה על ידי נשק גרעיני….)

            לא אמרנו מחשבה אמיתית?
            (נשק גרעיני אינו נשק שאתה כובש איתו שטחים)
            (מאיפה הרעיון שצפון קוריאה רואה את הדרום כחלק שנגזל ממנה?)
            (אין להם את הכח הצבאי לכבוש את דרום קוריאה והרבה פחות להחזיק בה)

            'אדם אכזר וסדיסט שחושב בטעות שעומדים לתקוף אותו יכול לשגר מכה מקדימה גרעינית'

            מעניין מה יגרום לאדם כזה לחשוב מחשבות כאלו?
            רגע, בעצם על מי דיברת כאן, קים או טרמפ?

            'מלחמה קרה אפשר לנהל מול הרוסים, קים ג'ונג און יותר לא מאוזן מהם. אולי.'

            לצפון קוריאה יש לא פחות ניסיון בניהול מלחמה קרה מלרוסים

            אתה רשאי לפנות למומחים צבאיים ולחוק בינלאומי ולבדוק את הנושאים

            'טראמפ שונא בירוקרטיה ודיפלומטיה, הוא בולדוזר יחסית ולכן בתוך מעצמת העל היחידה בעולם יש סיכוי שהוא ישכנע
            ("?) את האחרים ללכת איתו'

            Good luck with that
            זה עבד כל כך טוב עד עכשיו

            זה ווישפול תינקינג ברמה שאפילו גיא לא מגיע אליה. טרמפ לא השיג שום השג משמעותי מול רוסיה והתקפל מולם בכל מיני זוטות כמו הדוגמה שלך לא פחות משהם התקפלו מולו.

          7. כן, צפון קוריאה הרעבה יכולה לנסות לכבוש את הדרום השבע, וזו מחשבה אמיתית.
            הנשק הגרעיני יכול גם לשמש במתקפה , חפש ביוטיוב סרטון משנות החמישים/שישים של תותח קטן רגיל יורה פגז גרעיני, זה לא נועד להכריע מלחמות אלא להשמיד במהירות שטחים אסטרטגים.

            הרעיון שצפון קוריאה רוצה לכבוש את הדרום נובע מזה קים איל סונג פתח במלחמה ב1950 לכבוש את דרום קוריאה, ונתמך בעובדה שהדרום שבע והצפון רעב ובעל צבא גדול יותר. יש להם את הכוח לכבוש, להחזיק זו לא בעיה – יש להם ניסיון רב בדיכוי ושליטה.

            מה יגרום לקים גו'נג און לחשוב על מכה מקדימה ? יפן, דרום קוריאה, ארה"ב, עיר סוררת שפתחה במרד נגדו , כל מה שזז ולא משתחווה, תלוי בקריזה ובכאבים ברגל.

            אני מודה לך על ההפניה שלך למומחים, גם אני אפנה אותך למומחים שיסבירו לך את ההישגים של טרמפ מול רוסיה ועריצים אחרים.

          8. 'יכולה לנסות לכבוש את הדרום '

            לנסות, היא מילת המפתח כאן. מעשית היא לא יכולה וגם המנהיג הכי מטומטם והכי הזוי שלה יודע את זה והקשיים שלו יהרגו אותו לפני שהם יתנו לניסיון הזה לקרות

            'יורה פגז גרעיני, זה לא נועד להכריע מלחמות אלא להשמיד במהירות שטחים אסטרטגים.'

            רוצה לנחש איזה נשק גרעיני צפון קוריאה מפתחת?

            'מה יגרום לקים גו'נג און לחשוב על מכה מקדימה ? '

            זו הייתה שאלה רטורית שהצביעה על איזה מנהיג שאיים להשמיד את המדינה שלו. אני בשוק שזה לא היה ברור לך.

            ' גם אני אפנה אותך למומחים שיסבירו לך את ההישגים של טרמפ מול רוסיה ועריצים אחרים.'

            אשמח להתקל בכאלו, בינתיים אני מוצא רק תועמלנים שאומרים דברים ברוח זאת.

          9. ברור שהיא תוכל לנסות "בכיף" כשיהיה לה מספיק נשק גרעיני, כי אז כללי המשחק משתנים. השאיפה, בכל אופן, קיימת והתבצע ניסיון במלחמת קוריאה.

            אני "מנחש" שהיא מפתחת ראשי נפץ על טילים בכל הגדלים, קרקע קרקע , אויר קרקע, וים. זו השאיפה.

            שמתי לב ששאלת שאלה רטורית, נתתי דוגמאות חוץ מטראמפ כי זו לא חכמה. נניח שהיטלר ימ"ש היה מפתח נשק גרעיני, האם רוזוולט היה נוהג בטיפשות כשהיה מודיע לו ב39 שהוא ישמיד לו את האם-אמא אם הוא יפגע בבעלות בריתה של ארה"ב , כי זה יעורר אותו למכה מקדימה ? איזה מן שיטה זו להאשים את השריף ששולף אקדח נגד הפושע שבא לעיר שכך הוא מעורר את הפושע ללחוץ על ההדק שלו ?

            'תועמלנים' אני מוצא בנתיים בשמאל שמטרת העל שלו היא שנאת והכפשת טראמפ, על ידי תמיכה בכל דבר הפוך לדבריו. אם טראמפ אומר "קר" כמובן כולם קופצים "חם", מחר יגיד חם וכולם "קר".

      2. לדבר על כשיהיה להם מספיק נשק גרעיני זה סיפורי מעשיות, כל הנשק הגרעיני בעולם לא יעזור להם לכבוש את הדרום עם המצב של שאר הצבא שלהם.

        באותה מידה אתה יכול לטעון שתשלח אס יהיה מספיק כלי נשק הוא יכבוש את ישראל ולכן אנחנו צריכים להשמיד את הרצועה. (אה נכון, אתה כנראה באמת חושב ככה, my bad)

        'איזה מן שיטה זו להאשים את השריף ששולף אקדח נגד הפושע שבא לעיר שכך הוא מעורר את הפושע ללחוץ על ההדק שלו ?'

        שריף הוא אדם שנבחר על ידי הציבור לשמש בתפקיד. אדם שמחליט על דעת עצמו שהוא שריף ופועל על דעת עצמו כאילו הוא מונה לתפקיד הוא רק עוד בריון פורע חוק.

        תועמלנים משמאל והכל, אבל איפה ההשגים המשמעותיים מול רוסיה וסין?

        אה נכון, אין רק צלצולי פעמונים ורעש בינתיים.

    2. הלוואי שאתה צודק, אבל טראמפ הוא עדיין שקרן חולני, איגו מניאק, סקס מניאק, לדעתי גם חולה נפש, ובושה לעם האמריקאו שזה נשיאו שאפילו אנגלית הוא לא יודע.

  15. מה שאני תמיד תוהה לגביו זה כיצד מגיבים אנשי השיווק של הליגה כשמצ' אפ או קבוצה שהם לא רוצים מתקדמת בפלייאוף. האם הם דופקים על השולחנות או תולשים שערות אם ראס וג'ורג' הולכים הביתה לטובת יוטה? הרי יוסטון – אוק שנה שעברה היה פצצת רייטינג. יוסטון – יוטה כנראה תמשוך פחות. או מה יקרה במקרה שלברון לא עולה סיבוב והם תקועים עם אינדיאנה נגד טורנטו? השנה הזאת הרייטינג נראה טוב אבל ברמת השווקים המקומיים זה קטסטרופה. מתוך 10 השווקים הגדולים למדיה בארה"ב עם קבוצות יש אפשרות שרק 2-3 קבוצות יעלו כאשר לשאר אין נציגות. והן לא הבכירות שבהן (פילי השוק הגדול ביותר כרגע בפלייאוף)

  16. מוכן להתערב איתך שהקריירה של סימונס תעלה על זו של אמביד לא רק בכמות (מס שנות משחק, מס משחקים בפועל, סטטיסטיקות אישיות) אלא גם באיכות (תארים ומנהיגות).

  17. מישהו מוכן לפרט קצת למה בפילי מייק מיל הוא כזה ביג דייל (פעם אחרונה ששמעתי ראפ היה לפני 8-9 שנים) ועל מה הוא היה אסיר?

    1. הסיבה שהוא הפך כזה אליל לא בגלל הראפ שלו. הוא ראפר נחשב אבל לא בעילית הראפרים היום. הסיבה שהוא הפך לכזו דמות מתוקשרת היא שהוא מייצג את עיוות הצדק כפי שהשוטרים בארה"ב רואים את זה.
      הוא ביצע עבירות אלימות בנערותו אבל הסיבה שהוא נעצר עכשיו שוב ושוב, זה דווקא כי הוא השתקם והצליח לפרוץ את המחסום. אממה ההצלחה שלו גרמה להזמנתו להופעות ברחבי ארה"ב מה שהיה אסור על פי תנאי הערבות שלו. הוא נסע בכל זאת ונעצר לזמן כלא ממושך.
      העובדה שהוא אמן מוכר, יחד עם האטימות של מערכת הצדק לבן אדם שנכלא לזמן כל כך ארוך מבלי שביצע עבירה ממשית הביאו לתנועה שלמה לשחרור שלו כמו שעמדו ציין בפוסט המצוין שלו.

  18. אחלה מעורב, תודה
    עשו לי כמה פעמים כוסות רוח, עזר לי כמו למת.
    בנוגע למילה TAUNTS, המילון מתרגם אותה כ'מתגרה', אבל אפשר להשתמש במילה 'מטריל' (טרול), בטח כבר שמעת אותה כמה פעמים פה באתר…

  19. Cupping לא מצביע על פציעה. פשוט חלק מהטיפול שעוברים המון ספורטאים כחלק מסט הטיפולים הקבוע. מייקל פלפס הופיע לאולימפיאדה מפוצץ בסימני כוסות.
    הארדן באופן קבוע משתמש הזה באיזור הכתף בעיקר.
    האם יש בזה משהו אמיתי? כמו רוב שיטות הטיפול האלטרנטיביות, לא עוזר לכולם, אבל לחלק זה וודאי שעוזר ולגבי תופעות הלוואי, הרבה פחות מסוכנות מכל מיני משכחי כאבים וזריקות פלסמה שעולם הרפואה מציע.

  20. בעניין אחר אבל כדורסל עדיין
    מנחם ממליץ לך ולכולם פה לראות התקפה מדהימה של שאראס בסדרה מול אולימפיאקוס, התקפה 7 שניות 5 שחקנים נוגעים ומתיימת בדאנק מאסיסט מדהים.
    מומלץ!!
    באמצע הרבע השני דקה 3,49

  21. הסלטיקס עם סגל בריא כולל קיירי והייוורד ואולי חיזוק של ציר מעולה, יהיו לא פחות טובים מפילדלפיה (ושגם הם וכולם ישמרו על בריאות טובה).

  22. נהדר! אחלה של פילי שבעולם. המזרח מוזמן להכיר את מי שהולך לשלוח אותו לים מוקדם כל קיץ ב10 עונות הבאות. ושמקונל 'הרכז האמיתי של פילי' עלק ילך לתנות אהבים עם האשך

  23. אני חושב שיש ביטוי בעברית שקשור לאותן כוסות רוח. לא זוכר בדיוק. אולי עוד כמה ימים אוקלהומה תזכיר לי מה הוא.

    אווו, מיט רומני מנסה לעשות חיקוי של אדם. זה עדיין קריפי.

  24. מעולה כרגיל!
    בפילי לא הזכרת את קובינגטון שגם הוא יודע להעיף שלשות כמו משוגע ושומר מצוין.
    הלוואי ופילי ויוטה ייפגשו בגמר הליגה ולעזאזל הרייטינג.
    לדעתי קובי אדיר אבל הוא לא בדיון על ה- GOAT. אולי טופ 10.
    חסרה לו יכולת מסירה שלא מתקרבת לזו של לברון, אחוזי הקליעה שלו לא טובים וב-3 אליפויות מתוך ה-5 הוא היה רובין ושאקיל היה באטמן. גם בעקביות סטטיסטית לברון מאפיל עליו.
    שוטינג גארד מס' 2 בהיסטוריה? כן. טופ 10? כן. GOAT/הר ראשמור? לא.

  25. הסימנים של כוסות הרוח היו מאד ברורים על ווסטברוק במשחק השלישי. הנה דוגמא:
    http://images.performgroup.com/di/library/sportal_com_au/d9/2/donovan-mitchell-russell-westbrook_sya2uxn4qlai1ldlu00ktysir.jpg?w=1280&h=720&quality=100&w=960&quality=70

    בשום מקום במאמר אבל לא נכתב שיש חשש שווסטברוק נפגע מהטיפול הנ"ל.

  26. היה קונצנזוס על כמה שהווארד קוסל טוב. הוא עבר משידור ספורט לשואו-ביזנס, ניסה להנחות כמה אירועים, אבל דווקא בזה הוא לא המריא.

  27. סימונס מחזיק הכי הרבה זמן בכדור?

    נראה מוזר כי לפי מה שאני רואה פילדלפיה הם אחת הקבוצות עם התנועה המהירה ביותר.

    סימונס הרבה פעמים מוסר ברגע שהוא עובר את החצי מקבל את הכדור בחזרה ומריץ את המשחק של פילדלפיה תוך כדי תנועה. שונה מאוד מראסל או לברון (כשהוא "מרכז").

  28. מצאתי את הבראקט שלי. אני עם 30, כי פגעתי בכל ה-3 סדרות שהסתיימו בזהות המנצחת, אבל לא באורך הסדרה. אמרתי 6 ונגמר ב-5 או ב4. אני הייתי פושע ושמתי שני בראקטים, אז השני שלי, פגעתי בול בסדרות של ג"ס ופילי, עם נצחון ב-5, אבל בגיסא הזאת נתתי נצחון לפורטלנד ב-7. אז גם בגרסא הזאת אני עם 30 נקודות, בינתיים.

  29. תודה מנחם על מעורב משובח.
    "זוהי מדינה לוקאל-פטריוטית שהאזרח הממוצע לא יודע בדיוק את ההבדל . . ."
    – מנחם זו לא לוקאל פטריוטיות זו פשוט בורות.

      1. חוסר עניין ובורות זה אותו הדבר, הרי אף אחד לא אומר שהם טיפשים יותר מאיתנו, הם פשוט לא מבינים למה הם צריכים לדעת משהו על מישהו אחר חוץ מעצמם, או המדינה שלהם, בשביך מה זה חשוב, מה זה יוסיף להם. זו בורות.

  30. השופט אורנשטיין לילדיו של פישמן :
    "תגיעו להסדר,אל תקחו סיכון.אלה הכספים שלכם,הבתים שלכם והגורל שלכם,ואני כשופט אומר לכם שיש פה סיכון"

    לברון לקוואי :

    1.אל תתייעץ עם הרופא,אלא עם מי שהיה חולה.

    2.אם דבריך מזכים אותך בכסף,שתיקתך תזכך בזהב.

  31. תודה מנחם, מעורב מצויין

    אבל אני לא מבין למה אתה מזלזך ב׳מוגבלות׳ של סימונס וגוזר עליו רעות. וגם האחרים כאן בתגובות for that matter.

    תחשבו על זה ככה, יש המון רכזים בליגה שלא קולעים מדהים מבחוץ. יש גם כאלה שנחשבים חלשים, כמו ווסטברוק למשל ותראו כמה ביקורת הוא מקבל על בחירת הזריקות שלו.

    אז מה עדיף?

    שחקן של 30% מהשלוש, ו40% מיד ריינג שזורק 6-8 זריקות כאלו במשחק ? או סימונס שנקרא לו לצורך העניין 0% משלוש ו10% מיד ריינג שזורק 0 זריקות כי בכל מקרה תמיד יש לידו איזה רדיק או בלינלי או סאריץ או קובינגטון או איליאסובה..

    אומרים שהוא חייב לפתח קליעה מבחוץ, אני שואל בשביל מה, בשביל שהוא יזרוק משם? למה שפשוט לא ימשיך לשחק כמו עכשיו? אנשים יגידו כי אז אפשר לצופץ עליו ולשמור 5 על 4. זה פשוט שטויות, פילדפליה אחת הקבוצות ההתקפה הטובות בליגה, והטובה ביותר כרגע בפליאוף.

    אני אומר, שלא יעבוד על הקליעה, כדי שלא יתפתה לזרוק, גם ככה הוא לא יגיע לאחוזים של כל הגאנרים שלידו. אם כבר שיעבוד על הסיום 2-3 מטר מהסל, על פלאוטרים וכאלה, כדי לשפר עוד יותר את יכולת החדירה שגם ככה היא טופ בליגה, פשוט הסיום שלו ליד הטבעת לא להיט ביחס ליכולות האתלטיות.

    1. חוסר הקליעה של סימונס אומר שהוא תלוי ביכולת הקליעה של החברים שלו. זה מגביל את היכולת שלו להיות סופרסטאר.

    2. אתה טועה כדי לנצח קבוצות עילית הוא יצטרך קליעה והרבה במי6חד במאני טיים. אני לא מבין מה כולם לחוצים הלו שלברון הגיע לליגה הוא העיף סלעים לסל. השיפור בוא יבוא אני אפילו לא דואג לזה. הוא כבר לקח מאמני קליעה.

    3. אף אחד מכם לא התייחס לטיעון שהבאתי שמתייחס לכל טענותיכם.

      באף קבוצה אין 5 קלעים מעולים, תמיד יש את השחקן שקולע הכי פחות טוב מבין כולם. על כן עדיף שהוא לא יזרוק בכלל מבחוץ, במיוחד אם הוא עדיין מהווה איום התקפי אחרת. כפי שהמספרים מראים, בשורה התחתונה, סימונס מפעיל את אחת התתקפות הטובות בליגה.

      מאין הגענו לדוגמתיות הזו שחייבים קליעה טובה מבחוץ בליגה? שאקיל היה השחקן הדומיננטי ביותר מאז מייקל והוא לא היה מסוגל לקלוע מחוץ לבקבוק. זה נכון שהליגה השתנתה וזורקים הרבה יותר שלשות, מצד שני זורקים הרבה פחות מיד ריינג, וסטטיסטית שלשות תמיד עדיף שיזרקו הקלעים הטובים ביותר של הקבוצה, סימונס לא יהיה כזה אף פעם. זה לא שההגנות יודעות איך להתמודד עם ההתקפה של פילדפליה ומשאירים את סימונס בחוץ שיזרוק כמו שהספרס עשו לדוגמא לדריימונד, זה פשוט לא עובד.

      מנחם, בינתיים המשחק של פילדפליה תלוי בסימונס שלא קולע מבחוץ, והם נראים כמו קונטדנרים.

      נתן, כל סופרסטאר תלוי ביכולת של חבריו לקבוצה, לא צריך היות שארפשוטר להיחשב סופרסטאר, היו מספיק סופרסטארים שלא קלעו מבחוץ.

      שמעון, לא הבאת שום גיבוי לטענה שלך שפלטת בכזו החלטיות. באותה מידה אני יכול לומר שאתה טועה. אבל אני אגבה את דברי בדוגמא נגדית: הוא ניצח את הקאבס ולברון במאבק ישיר על המקום השלישי.

      1. תראה, כרגע אחוזים שלו בחדירות לסל ובכל טווח שהוא לא קטן ממטר הם בלשון המעטה לא טובים. יכולת לזרוק ממרחק באחוזים שהגנות צריכות לכבד יעזרו לשפר את התחום הזה. האם הוא יכול להסתדר כמו שהוא משחק עכשיו? יתכן אבל אי אפשר להיות בטוחים שכל הקריירה יהיו סביבו קלעים ברמה שיש סביבו כרגע, והגנות בליגה מאוד לא סלחנית לשחקנים שהן לא צריכות לכבד את הזריקה שלהם. לומר שסימונס יצליח לנפץ את הקונספציה הזאת זה הימור שכנראה לא יהיה משתלם. (השימוש במילה הימור היה בשפה ציורית*)

        *what has the world come to that I need to spell this out

        1. חחח, חדש פה, אל תהמר על שבירת קונספציות ע״י סימונס..

          לגבי דבריך, זה בדיוק הנקודה שכולם מניחים שאני מנסה לערער עליה. האם העניין הזה של כיבוד הזריקה שלך מבחוץ הוא הכרחי.

          כדי שיכבדו אותך אתה צריך אחוזים מינימליים מסויימים. אז בוא נאמר שסימונס יפתח קליעה מינימלית מבחוץ כדי שיכבדוהו, אולי זה יתן לו יותר מרחב לחדירות, או שאולי לא בעצם כי ההגנות עדיין יעדיפו להמר על ה-34% שלו משלוש מאשר להיצמד ולהסתכן בחדירה ומסירה לדאנק של אמביד. וכל הזמן הזה שסימונס מנסה להוכיח שהוא איום מבחוץ (כזה שקולע 34% מהשלוש) הוא בעצם מוותר על הסגנון הנוכחי שלו, שהוא כזה שמעדיף למסור לשחקן של 40%. זה דבר שעלול לפגוע בקבוצה. תחשוב גם איזה יתרון פסיכולוגי חברתי יש לך שהכוכב שלך בכלל לא מחפש לזרוק, נכתב פה הרבה ובצדק שכולם ירצו לשחק עם שחקן כזה, אם הוא יפתח קליעה אולי פחות ירצו לשחק איתו כי הוא ימסור פחות..

          בוא נאמר את זה ככה. אני חושב שסימונס והקליעה שלו מבחוץ זה נושא מעניין לכשעצמו כי מעולם לא נתקלנו בשחקן כה מוכשר וכה משפיע עם קליעה כל כך חלשה. התהייה שלי, האם הוא כזה חייזר מיוחד שהוא לא צריך אפילו את האיום מבחוץ כדי להוביל את פילדלפיה לאליפות, עד כדי כך שהאינטרס של הקבוצה שהוא אפילו לא יתפתה לזרוק משם גם עם אחוזי גבינת שמנת פילדפליה 35% שהם הרבה יותר מהקוטג שהוא זורק כרגע..

          1. איך אתה יודע אם הוא לא זורק כרגע?
            זה היופי שלפי כל הדיווחים הוא עובד על הזריקה וכנראה הוא לא ישתמש בה עד שתהיה טובה מספיק.

          2. אני לא יודע כלום בתכלס..

            אחדד את כוונתי, שיעבוד על הזריקה אבל שלא יוכיח אותה לבינתיים וימשיך עם הסגנון הנוכחי של 0 זריקות מבחוץ (בניגוד לראסל) עד שהוא מגיע במינימים לאחוזים של לברון מבחוץ מהעונה הנוכחית..

          3. אנחנו אפילו לא בטוחים אם הם מסוגלים לשמור את רדיק שנה הבאה(או בלינלי או איליאסובה) , ובלעדיו יהיה להם הרבה יותר קשה.
            בקבוצה שאין לו מסביב את הקליעה שיש לו כרגע יהיה להגנות הרבה יותר קל לסגור אותו ולהוריד את האחוזים שהוא כן מגיע אליהם יותר.

  32. אני אומר בואו נחכה שלברון יפרוש כדי לראות איפה הוא נמצא ביחס לג׳ורדן או קובי, כאמור אם עד סוף הקריירה הוא לא ייקח עוד אליפות אחת אז קשה לי לראות איך בדיוק הבחור יכול להיחשב גדול יותר ממייקל או קובי (או מג׳יק). לא שזה משנה כי הויכוח הזה הוא כל כך מסובך, סובייקטיבי, ונתון להרבה משתנים כמו – תקופה, חוזק יריבות, דומיננטיות וכמובן מספר אליפויות.

  33. ברור שקובי לא בוויכוח הזה, עזבו את זה שהוא לא טופ 5 היסטורי ובספק בטופ 10(אני לא יכנס לזה עכשיו), להשוות בינו לבין מייקל זה בדיחה, תנו לי דבר אחד שקובי טוב ממנו. אין דבר כזה.
    מנגד שחקנים כמו לברון, מג'יק, בירד וכארים שיש להם את היתרונות שלהם עליו, מזה אפשר לייצר וויכוח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט