מינסוטה טימברוולבס (1 – 2) – יוסטון רוקטס (2 – 1)
(03:00 לפנות בוקר)
לוק בא א מוטה, וראיין אנדרסון.
במשך העונה, צמד שחקנים זה לא כיכבו ברשימת השחקנים "החשובים והמשפיעים" של הליגה. גם לא זו של הרוקטס.
אבל 3 משחקים לתוך סדרת הסיבוב הראשון, ויוסטון, הם מתגעגעים לצמד.
הם מתגעגעים להגנה של א מוטה,
הם מתגעגעם לריווח שהצמד מאפשר (38.6% מהשלוש העונה לאנדרסון, 36.4% ללוק בא א מוטה).
מנגד, מינסוטה, למרות שהם משחקים נגד יוסטון, למרות ש-2 מתוך 3 המשחקים היו משחקי חוץ, הם שיפרו את ההגנה שלהם בפלייאוף בהשוואה לעונה הרגילה.
הסיבה?
ג'ימי באטלר.
(בתמונה: באטלר ותיבודו)
למרות שבאטלר שיחק בסדרה יותר דקות מכל שחקן מינסוטה אחר (בניגוד למה שניתן היה להאמין, לא כל כך הרבה דקות. 103 דקות מ-144 דקות אפשריות),
ולמרות שמינסוטה הפסידו ב-2 מתוך שלושה משחקים,
בדקות של באטלר על הפרקט, ה-(+/-) של מינסוטה חיובי
(7+ , אחד מ-3 שחקנים בקבוצה עם (+/-) חיובי).
הלילה זו ההזדמנות של מינסוטה, לחזור לסדרה, ולהפוך את סדרת הסיבוב הראשון לסדרה של הטוב מ-3.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
יוסטון רחוקים מלהרשים, עד כה בפלייאוף. במשחק הראשון הארדן סחב את הקבוצה על הגב. במשחק השני, הקבוצה סחבה את הארדן.
במשחק ה-3?
זה כבר היה ניצחון מוחץ של הטימברוולבס, ניצחון שהשאיר להם טעם של עוד, בעיקר לאור העובדה שהם בקלות יכלו להיות ביתרון 2 – 1, אם היה להם קצת יותר מזל במשחק מס' 1 (נגמר בתוצאה 104 – 101).
למרות החסרון של שחקני מפתח של יוסטון, קשה לי לראות עוד משחק בו הארדן צריך לסחוב את הקבוצה, או משחק בו הקבוצה צריכה לאסוף את הארדן.
בגלל שסטטיסטיקות, טבען להתיישר. ויוסטון, הם משחקים מתחת לרמה שלהם.
אם הלילה גם הארדן, וגם הצוות המשלים, יהיו במיטבם, קשהלי להאמין שיש למינסוטה סיכוי.
אני מאמין שזה בדיוק מה שיהיה הלילה –
יוסטון, לראשונה בפלייאוף השנה, יציגו משחק "שלם", וינצחו ללא תנאי את מינסוטה.
(הממחטות, לדאנטוני או לתיבודו?)
יוטה ג'אז (2 – 1) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (1 – 2)
(05:30 בבוקר)
אני לא אוהד גדול, לא של יוטה, ולא של הת'אנדר.
אבל אחרי מסיבת העיתונאים של ווסטברוק, המאצ' אפ שלו מול רוביו, הפך למאצ' אפ מסקרן במיוחד
(דרך אגב, ראסל לא כינה את רוביו "שיט". הוא התייחס בדבריו לאיך שהוא אפשר לרוביו לקלוע).
המפתחות למשחק הלילה:
המפתח הראשון הוא ההגנה של יוטה.
14 נק' למשחק, 9 רב', 5.1 רב' התקפה, היו לאדאמס בממוצע למשחק בעונה הרגילה.
מול יוטה בפלייאוף?
9.7 נק', 5.3 רב', 2.3 רב' התקפה.
זה פער עצום – פער שהגנת הצבע של הג'אז, בראשותו של רודי גובר, מצליחה לכפות על הת'אנדר.
היה ויוטה יצליחו להמשיך ולשלוט בצבע, אז החיים של הגארדים של הקבוצה ימשיכו להיות קלים יותר, והם יקבלו את ההזדמנות להמשיך ולפרוח.
המפתח השני –
כרגיל. בחירת הזריקות. מספיק פעמים העונה טחנו את שאלת ווסטברוק, וכמה הת'אנדר מנצחים כאשר הוא זורק יותר מדי.
בסדרה הנוכחית, ווסטברוק ממשיך לזרוק יותר מדי.
הוא זורק 3.7 פעמים למשחק מה-3, הוא קולע רק 27.3% מאותן ניסיונות קליעה.
פלטון (60%), אברינס (42.9%), ברואר (50%), פטרסון (66.7%), כולם זורקים פחות מווסטברוק, כולם קולעים באחוזים טובים יותר.
אבל האמת היא, שיש מי שבחירת הזריקות שלו היא אפילו גרועה משל ווסטברוק.
ווסטברוק זרק רק 11 פעמים מהשלוש ב-3 משחקים. זה לא טוב, אבל גם לא נורא.
כרמלו?
לו יש 6 שלשות מוצלחות מ-20 ניסיונות קליעה.
השורה התחתונה –
כרמלו + ווסטברוק = 9 מ-31 מהשלוש (29%)
פלטון + אברינס + ברואר + פטרסון + גראנט = 14 מ-29 מהשלוש (48%)
הת'אנדר חייבים להפסיק להקל על ההגנה של יוטה. יותר שיתוף של "הלא כוכבים", והת'אנדר יוכלו להקשות הרבה יותר על הג'אז.
(בתמונה: ראסל במסיבת העיתונאים)
המפתח השלשי:
האגו. אני מכבד את ווסטברוק על שהוא לקח אחריות על ההגנה שלו במשחק הקודם, ועל כך שהוא אמר שהוא שוב לא ייתן לזה לקרות.
זה חייב לבוא כחלק ממשחק קבוצתי, זה חייב לבוא מתוך ריכוז ועבודה שחורה.
ה-"אוברפליי", אותם מהלכי האסל שתכליתם לנסות לגרום לאיבוד כדור, מול קבוצה חכמה כמו יוטה, פשוט לא עובדים. על כל חטיפה מקבלים בראש 3 סלים קלים.
זה מחיר שיוטה יותר מישמחו לשלם.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
אני לא משוכנע אם לראסל "הצי'טה" ווסטברוק יש חברבורות,
אבל אם הם ישנם, אני בספק אם הוא יכול להפוך אותן . . .
ניצחון ליוטה.
יניב
23 אפר 2018 17:16:40מעולה גיא.
אני איתך לגבי יוסטון.לגבי יוטה האמת שאין לי שמץ של מושג,הייתי בטוח שאוקלהומה ידעו לעשות סוויץ בפליאוף ובינתיים זה לא נראה ככה.אצל יוטה הכל תלוי ברוביו,כאשר הוא קולע הכל עבורם פשוט יותר וקל יותר
סוסמעץ
23 אפר 2018 17:18:05הסדרה הזו הפכה אותי מאוהד לסולד של / מן הצ'יטה
GO רוביו
ותודה רבה על הקדימון
ולדי קוגן
23 אפר 2018 17:23:48משחק ההזדמנות האחרונה היום, אם מפסידים זה גמור.נקווה לטוב
נתן
23 אפר 2018 17:27:50האמירה של ווסטברוק מעידה על צורת (צרות) מחשבתו.
התשובה ה"מנהיגותית" היא, שצריך למצוא פתרון לעצור את יוטה, לא את רוביו, וזה לא התפקיד של ראס, אלא של כולם.
ADISU (לא הח"כ)
23 אפר 2018 18:34:05איזה קשקוש יאללה.
אמביד מברבר ומתרברב שיקרע את הסנטר היריב לחתיכות
מלא שחקנים דיברו באופן אישי על היכולת שלהם ועל מה שהם מצפים מעצמם לעשות במשחק הבא.
דיי כבר לבלבל במח ,מה בדיוק הבעיה בדיבור שלו?
אתה רוצה שהוא יענה לך כמו רוב "הרובוטים" במסיבת העיתונאים
עידו גילרי
23 אפר 2018 18:35:04היי, מה קרה לשופטים?
ADISU (לא הח"כ)
23 אפר 2018 18:48:00קיבלו חנינה אחרי סיום העונה הרגילה
סהרון
24 אפר 2018 03:11:02עידו,בזמנך הפנוי אתה יכול לתת קצת מידע על הבייסבול?
נתן
23 אפר 2018 18:49:58אין שום דבר "לא בסדר" בדיבור שלו, הוא פשוט לא חכם. נופל למלכודת הכי פשוטה של עיתונאי. אני לא ממש עוקב אחרי ראיונות, אבל נראה לי שאמביד קצת יותר חכם.
ADISU (לא הח"כ)
23 אפר 2018 19:03:18איך אנשים אוהבים את אותם אלו שחיים במיינסטרים,רוצים אותם מתוכנתים כמו יצאו ממפעל יצור ,מדברים "חכם" למדיה ובלה בלה בלה…
אני חושב שראס הוא זה שלא נכנע לתכתיבי החברה,לא מעוניין להיות הפאפי שהליברליזם ו"כולנו אחד עם חשיבה אחת" וכל זה.
הוא לא חייב לחשוב או לעשות מה שאחרים מצפים ממנו שיעשה ויחשוב.
הוא יתלבש איך שבא לו,הוא ידבר לעיתונות איך שנראה לו ,הוא אדם חופשי וחי לפי אמונתו
Ljos
23 אפר 2018 19:30:31https://www.youtube.com/watch?v=mKLizztikRk
מנחם לס
23 אפר 2018 19:43:31וסטברוק הוא צעיר מאד אינטיליגנטי (אבל, באונ' אדלפי, היו עשרות פרופסורים עם IQ בשמיים שהיו ASSHOLES) אבל זה לא חייב לבוא לידי ביטוי במסיבת עתונאים
מלובני
23 אפר 2018 17:31:20מקווה לניצחון של יוטה אני מאוד בעד רוביו יש לי מקום חם בלב בשבילו.
אני מקווה שאצליח להיות חלק מהבלוג החי גם היום , השעות קצת פחות נוחות עם העבודה מחר…
חדש פה
23 אפר 2018 17:31:56טיפ קטן לכותבים פה בשביל לא להרוס רושם על חיות עילית.
ההגדרה הנכונה לגבי מי שאתם רומזים פה בטעות כגון :זה הלא נכון:
אריה-כבש-צבי-איילה ?
אריה – תותים – דובדבנים ?
ההגדרה הנכונה בהחלט: לטובת הכתבות הבאות שלכם:
חתול – חתול רחוב.
מגורים – פחי אשפה.
לבוש – פרווה דקה.
אוכל – שאריות.
צבע פרווה – שחור-מוקה.
מלובני
23 אפר 2018 17:33:53אני בטוח שיש לך תעסוקה יותר טובה בחיים מלכתוב פה.
Ish
23 אפר 2018 17:44:16כנראה שלא
חדש פה
23 אפר 2018 18:43:14מובטל
חדש פה
23 אפר 2018 18:45:56ממשפחת בטיטו
NBA
23 אפר 2018 17:33:25אוקלהומה מנצחים היום, יוסטון גם
האווי לאסוף
23 אפר 2018 17:40:07תודה על הפריוויו.
הבלוג החי (אם אפשר לקרוא לזה חיים) אתמול הזכיר לי סצנה מסרט אמריקאי, ייתכן שזה סיפורי אל איי עם סטיב מרטין: כולם עומדים בפקק ענק, רגועים ומשועממים, אבל ברגע שמישהו נזכר שהגיע הקיץ, פתאום מכל רכב נשלפת בזוקה, או תת מקלע לעניים שבהם, ומתחילה מלחמה אמיתית.
קצת כמו האתר פה כשמגיע הפלייאוף.
היום, מפאת החזרה לשעות הרגילות, זה כבר לא יפריע לי…
גיא הרשע
23 אפר 2018 17:46:45https://www.youtube.com/watch?v=yoU39Rpp4FI
האווי לאסוף
23 אפר 2018 20:53:04בזכרוני זה הצטייר אחרת… תודה
שמעון
23 אפר 2018 17:41:30לפנות בוקר זה מה שיהיה בין ראס לרוביו
https://youtu.be/OI54iCGOAa4?t=3m16s
אבל לפני זה מה שהארדן יעשה
https://youtu.be/jjxTTjJtXDA?t=1m50s
דה שוט
23 אפר 2018 18:22:15שמעון – אחד הטובים!
גיא – אחלה פריוויו, רק תיקון קטן, התבלבלת בצדדים בהימור על אוק' סיטי-יוטה, תתקן. יצא לך בטעות כאילו שאתה מהמר על יוטה
מנחם לס
23 אפר 2018 19:54:40בדיוק כפי שכתבתי במעורב! הכבשה (כאן האנטלופ) מתקיפה את האריה!
דקסטר
23 אפר 2018 17:47:46עם כל הסימפטיה ליוטה אני ממש מעדיף לראות את OKC בשלב הבא.
הסדרה ביניהם לבין יוסטון אמור להיות משהו ששווה לקום בשבילו כל לילה.
כמו שעם כל הכבוד להפתעות וסינדרלות. לא הייתי טורח לראות חצי גמר מונדיאל של קרואטיה-קולומביה
פומה
23 אפר 2018 18:30:00דוגמא מענינת….
זה כמו שתכתוב שלא תראה גמר אליפות עולם בכדורסל בין רוסיה לארגנטינה….
Ip
23 אפר 2018 19:43:54אמור זו מילה שמתארת בצורה מדויקת את אוקלהומה. אבל זה נשאר באמור, לא הולך לשום מקום אחר.
שי אבן צור
24 אפר 2018 00:21:58יוטה יוסטון בא לי ממש טוב
חזיר יבלות
23 אפר 2018 17:50:44זה של מינסודה ויוטה הלילה
נתן
23 אפר 2018 18:53:13מינסודה ישתו שמפניה אחרי הניצחון?
דובי
23 אפר 2018 18:17:40פריוויו מושלם. קראתי כל מילה, נהניתי מכל מילה, ואני מרגיש מוכן למשחק.
תודה רבה גיא!
פומה
23 אפר 2018 18:31:57אני מקוה שאתה מוכן…
כי הסיקור של היום העיד שאתמול לא היית מאד מוכן ….
דובי
23 אפר 2018 20:38:18אז פעם הבאה תעיר בזמן אמת, שאדע לתקן. עכשיו מאוחר מדי לשנות.
חדש פה
23 אפר 2018 21:10:05טרול. נמחק.
ADISU (לא הח"כ)
23 אפר 2018 18:46:14מה באמת אנשים מצפים מראס בראיונות?
בחייאת ראבק הבן אדם ידוע כמישהו שאומר דברים ישירות ללא כל הפודרה סביב מילה זו או אחרת
אחת הבעיות העיקריות של הקבוצה הזו זה החוסר חשק והעלמות בחלק מהדקות
אם רק היו טיפה מפוקסים הם היו ב3-0 עכשיו
אני מאמין שהלילה הם יתפוצצו והמשחק יגמר ברבע השלישי
יש לי תחושה שמיניסוטה יקחו גם את המשחק הלילה.
חדש פה
23 אפר 2018 19:40:53בבקשה אפשר שאלה,אתה נראה לי ותיק nba
קראתי מאמרים באמריקה שטוענים שלברון כבר עקף את mj
האם זה יתכן?
מנחם לס
23 אפר 2018 19:57:02עקף במה? בכמה דברים כן ובכמה דברים לא. במשחקי 30+ בפלייאוף לMJ יש 109 וללברון 100 אבל הוא בטוח יעבור את MJ (וברור ששיחק הרבה יותר משחקי פלייאוף מ-NJ)
חדש פה
23 אפר 2018 20:06:03מתבייש לכתוב את זה :
כתבים שם כותבים ללא בושה, לברון השחקן הגדול בכל הזמנים כבר עכשיו ללא שום צורך בעוד טבעת.
MBK
23 אפר 2018 21:31:55מנחם
לברון עקף את מייקל כבר בשנה שעברה בכמות כוללת של נקודות בפלייאוף
מיותר לציין שלברון שיחק יותר משחקים
Berch
23 אפר 2018 18:52:49פרוויו משובח.
שאפו על התמונות. זו של הארדן שווה מיסגור. גם אם הם יפסידו את הסדרה זה יתאים 🙂
המשגיח
23 אפר 2018 18:55:18תודה גיא.
מהמר על יוסטון, והולך על יוטה רק כדי לראות איך אוקלהומה עם הגב לקיר בסדרה שהיא נחשבה לפייבוריטית
יום אחד
23 אפר 2018 19:46:14תודה גיא.
1.מעניין הנתון של6 מ20 של מלו כי דווקא מצפיה במשחקים מלו נראה טוב מאד בפלייאוף אחראי לא מכריח ועובד בהגנה, חוץ מהרבע הרביעי כמובן שבו כל אוק' מתפרקת.
2.יש פה נקודה בראסל שלא ראיתי שמישהו מתייחס אליה אבל לי די ברור שראסל תופס את עצמו כאנדרדוג שתמיד צריך להוכיח את עצמו, הוא אף פעם לא היה "הנבחר" כמו דוראנט או לברון לדוגמא ודי צמח מלמטה, באופן הזה אפשר להסביר את צורת המשחק שלו הכ"כ אובבסיבית ותובענית
לכן תמיד מול קבוצות צמרת הוא מצטיין להוכיח את עצמו {ג"ס] ומשתעמם מול קבוצות ממוצעות ,מהבחינה הזאת יוטה היא סידרה רעה אני מאמין שאחרי שהוא בפיגור בסדרה ואחרי ההתפרקות במשחק האחרון הוא יחזור לעמדה המוכרת שלו כאנדרדוג ויביא את הטירוף ואת הראסליות למשחק.
גיא הרשע
23 אפר 2018 19:53:42הלוואי.
אני ממש אשמח אם נראה את 2 הקבוצות נותנות הצגות, מומשיכות את הסדרה ל-7 משחקים.
אני עכשיו חותם על משהו כמו דו קרב מיצ'ל/ראסל, 40 נק' כל אחד במשחק מס' 7. . .
דה שוט
23 אפר 2018 21:25:43+ 100
מוטי
23 אפר 2018 22:51:05למרות שקשה לי לכתוב משהו חיובי על שמנמנלו, שהוא נזק מתמשך לקבוצה, ההשוואה באחוזי השלשות לא כל כך נכונה.
פטרסון אברינס פלטון והשאר זורקים שלשות רק כשהם לבד ויש זמן. ראסל וכרמלו זורקים הרבה פעמים כשה 24 אוזל ואפילו אם יש שומרים לידם.
השוואה איננה בין קבוצות שוות.
מנחם לס
23 אפר 2018 19:58:15כמו תמיד, פריוויו מצויין ומכיל הכל. אבל אתפלא ביותר אם יוטה תנצח
bobby
23 אפר 2018 20:02:45תודה על הפריוויו גיא!
משחקים גורליים ב-2 הסדרות הלילה.
במשחק הקודם יוסטון קלעו דווקא באחוזים סבירים, אבל פשוט לא הגיעו למספיק זריקות, בזמן שמינסוטה זרקו יותר, וקלעו באחוזים מעולים.
הגיע הזמן שההתקפה תתחבר גם בפלייאוף, והלילה זה הזמן כי הפסד לא בא בחשבון.
Benjo
23 אפר 2018 20:10:20אחלה פריוויו. התמונה של באטלר ותיבודו גדולה. אהבתי … ולעצם העניין :
לגבי יוסטון איתך בהימור.
לגבי אוקלהומה – ממש לא. למה ? כי בניגוד לכל שאר השחקנים בליגה (כמעט) ראסל הוא שחקן כזה ענק ואדיר שאם הוא טוב הוא מנצח לבדו כמעט כל קבוצה. כשהוא לא טוב בדרך זה לא בגלל שאין לו כדורסל אלא בגלל בעיות האופי. מחפף , מקבל החלטות שגויות מאבד כדורים זורק גם כשהוא לא צריך.
בגלל המסיבת עיתונאים וההתחייבות האישית שהוא נתן היום סיכוי טוב שיגיע ראסל מפוקס. ראסל הטוב. ראסל שכמעט אין אחד שלא אוהב.
ולכן סיכוי גבוה שאוקלהומה תנצח. שם אני שם את ההימור. למה רק סיכוי גבוה ולא בטוח ? ראסל כאמור לא יהווה בעיה הלילה אבל מה ששמתי לב בסדרה הזאת זה שגובר ופייבורס (זה בעיקר גובר אבל לא רק) פשוט מחסלים את אדאמס בצבע. כלומר יכול להיות שגם אם ראסל יתן משחק טוב עדין יוטה יכולה לנצח.
יהיה אש. ואם הלילה ראסל לא בא – אז גם אני מרים ידים סוגר את הקופסא הזאת ומניח אותה ואותו בצד.
תודה גיא על פריויו מעולה ובכלל הפליאוף הזה כייף אמיתי עד עכשיו.
THE KING RUSSELL
23 אפר 2018 20:18:15תודה רבה גיא.
אני ממש אשמח לראות יותר דק' לספסל בשילוב של ווסטברוק וגורג ופחות ברואר שלא בולט בפן ספציפי של המגרש. הייתי לראות דקות של אברינס אם גורג וראס כך שיהיה ספייסינג רחב ככל הניתן. וגרמי גראנט נראה איום התקפי והגנתי מרתיע יותר מאשר מלו מול הגבוהים של יוטה.
אפלטון
23 אפר 2018 20:36:37תודה גיא פריוויו שעושה תיאבון.
משחקים פצצה הלילה.
יוסטון חייבים להתחיל להיכנס לרמה ההתקפית של העונה. כבר מעל חודש שזה לא זורם שם. העובדה שההגנה מחפה על ההתקפה זה פלוס ענקי אבל לא יכול לעבוד בהמשך. אריק גורדון חייב להיכנס לסדרה, אבל בעיקר יוסטון צריכים להרים את הקצב.
הם התאהבו במשחק האיטי והוא לא הולם אותם.
לגבי אוקלהומה, אני ממש חצוי. האוהד שבי לא רוצה לקבל אותם ומעדיף שיפסידו, אבל אוהד הכדורסל שבי מת לסדרה בין השתיים.
סדרה עם ריח של פעם.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23 אפר 2018 21:08:39תודה רבה גיא.
יוסטון צריכים לקחת את המשחק – הפסד נוסף ובלחץ להיכשל (שוב) במאני טיים עלול לעשות בהם שמות. לדעתי יצליחו במשימה.
כרגיל אצל אוקלהומה לא ברור אם נראה את דוקטור ג'קיל או את מיסטר הייד, אבל סטטיסטית רוב העונה הם לא ממצים את הפוטנציאל, ולמעט ג'ורג' במשחק הראשון לא הראו עד עכשיו ניצוצות גם בפלייאוף. יוטה מניה בטוחה יותר ומשחקת בבית – יוטה, אחרי מאבק קשה.
עידן עופר
23 אפר 2018 21:30:22מעולה גיא, תודה רבה.
התשע מ-31 של ווסטברוק ומלו הוא נתון הזוי. אני מקווה שפרסטי יבין שאם הוא רוצה להגיע לאנשהו עם השחקנים שיש לי עכשיו הוא צריך מאמן עם שיטה טובה יותר.
במשחק הראשון של הלילה אני דווקא מהמר על מינסוטה.
MBK
23 אפר 2018 21:34:25תודה רבה על הפרוויו
לדעתי יוטה לא מוערכת מספיק
כששופטים את חצי העונה השני מדובר בקבוצה טופ 5 בליגה אם לא טופ 3.
יוטה פילדילפיה וניו אורלינס נכנסו לפלייאוף במומנטום חיובי ורואים את התוצאה לעומת יוסטון וטורונטו שנתנו את הריצה הגדולה שלהם בחודש מרץ
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
23 אפר 2018 22:18:43זה נכון מאוד ונקודה שהרבה מפספסים.
מומנטום וכושר זה אחד הגורמים החשובים ביותר בהצלחה בפלייאוף. לפעמים קבוצה שורפת את עצמה ונגמר לה הכוח או המוטיבציה.
כנראה שקצת מזה קרה ליוסטון. הפלייאוף עוד ארוך אז אני מקווה שהם יתאוששו.
ותודה לגיא על הפריוויו והתמונה של הקצב
etayle
23 אפר 2018 23:03:27פוסט לרדים במיוחד לאשך
https://www.reddit.com/r/dataisbeautiful/comments/8ebbf3/versions_lebron_jamess_name_of_rnba_oc/?utm_source=reddit-android
etayle
23 אפר 2018 23:06:09https://tompiona.github.io/lex_lebron/index.html
הקרייתי
23 אפר 2018 23:29:49יש למלו כל כך הרבה מזל שהוא חתום גם לשנה הבאה…הוא פשוט מזעזע העונה.
ארנון
23 אפר 2018 23:31:14כיף לקרוא
שי אבן צור
24 אפר 2018 00:24:10פריוויו נהדר ללילה פגז!
תודה גיא!
R.Ort
24 אפר 2018 00:26:07אם הצ'יטה לא מיסתדרתת עם ריקי רוביו איךך היא תיסתדר עם הזקן והקאפקייק בהמשך?
*
חבל לי על השעות שינה של כולם
ווסטבריק והקאפקייק זה לא איכות שיכולה להנהיג קבוצה כמו העז.
הציפור הנדירה
24 אפר 2018 00:37:52למלו 30% מהשלוש בסדרה עד כה וזה יותר טוב מוסטברוק ולא יותר גרוע.
רפה הבנה
24 אפר 2018 01:40:05לדעתי דוקא הטירוף ההגנתי הצפוי של ווסבורק יכול לעורר את שאר החברים גם כן לטירוף מסויים (כן ג'ורג' בוקר טוב) שיכול להביא ניצחון
אני עם אוקלהומה הלילה
לדעתי ב' נקבל משחק טוב הלילה מפול והארדן ביחד (הארדן 30+) מה שלא קרה עד עכשיו בסידרה וניצחון ליוסטון
דרור
24 אפר 2018 02:01:00יש לי המון סימפטיה לראס, אבל לצערי אתמול נפל לי האסימון שלראס לא ייפול בחיים שום אסימון, והוא כנראה גם לא יעדכן גרסה בסמארטפון. הוא פשוט לא זמין. לא עונה. כל המשחק חיפשתי את הסל שרוביו היה צריך להחזיק ביד הפנויה מכדור. סל עם יין אדום, קממבר, קרקרים, חמאה וכל מה שצריך לפיקניק. ראס ממש הזמין אותו על חשבונו. בילי דונובן נלקח בשבי. אין שם מאמן. ההתקפה שלהם נראית כמו אביבית בר זוהר. כואב בעיניים. יעברו או לא יעברו את יוטה זה לא העניין. אם עד עכשיו פול התלבט נראה לי שאתמול הוא החליט. להישאר עם ראסל שנה הבאה זה לוותר על חלום האליפות. אני אוהב את ראס, אבל אתמול נשברתי. אוק' לא שיחקו כקבוצה בכלל, הירו בול בתורות, סופר צפוי ולא יעיל. עלבון לאינטיליגנציה. פריוויו נהדר, תודה גיא.
זיו פנמה
24 אפר 2018 02:17:53כתבת יפה. מקווה שאתה טועה. לגבי ראסל.
נראה הערב (הלילה אם אתה בישראל)
הממזר של סטוקטון
24 אפר 2018 03:13:07מיני – יוסטון
http://acesports.stream/nba/live.html
הממזר של סטוקטון
24 אפר 2018 03:15:32http://buffstreamz.com/watch/nba-31.php
Smiley
24 אפר 2018 03:15:30http://buffstream.com/watch/nba-3.php
מנחם לס
24 אפר 2018 03:20:41מינסוטה – יוסטון התחיל מצויין
זיו פנמה
24 אפר 2018 03:22:27מצויין עבור מי??….
לא עבור הארדן, לא עבור טאונס.
אולי עבור אריזה (3 מ-3 לשלוש, 2 מ-2 מהעונשין והכל ב2 דקות ראשונות..)
Smiley
24 אפר 2018 03:21:07אריזה מול הטימברוולבס
Smiley
24 אפר 2018 03:21:36וטאונס עם שני פאולים שהוציאו אותו מהמשחק…
ברוך רובין
24 אפר 2018 03:29:39משחק נוראי, הגנתי משעמם, אני לא מבין מה יש ליוסטון בפלייאוף הם מחטיאים זריקות חופשיות לחלוטין, כנראה שרועדות להם הידיים בדיוק כמו לטורנטו, מקווה שאני טועב
מנחם לס
24 אפר 2018 03:37:54משחק נוראי?
זיו פנמה
24 אפר 2018 03:32:01למי שמכיר את יוסטון קצת יותר ממני:
יש להם משהו חוץ משלשות ואחד-על-אחד של הארדן?
עוד לא סוף הרבע הראשון והם זרקו כבר 9 שלשות (וקלעו 4)
בנוסף, ואם זכרוני לא בוגד בי, זכור לי שרוז, באטלר וגיבסון שיתפו פעולה בעבר יחד גם בשיקגו, הלא כן?
השועל
24 אפר 2018 03:33:59כן,הם שיתפו פעולה בשיקאגו יחד עם תיבודו.
מנחם לס
24 אפר 2018 03:37:18אריזה קלע לפחות 2 מהשלשות של יוסטון
מנחם לס
24 אפר 2018 03:36:22איזה סל נהדר של דריק רוז! מתפתח משחק חם ומצויין. 21-21
מנחם לס
24 אפר 2018 03:39:23אני אתכם במשחק אבל עלי לכתוב מעורב אז אשתתף רק פה ושם
השועל
24 אפר 2018 03:39:37אני לא רואה איך יוסטון לוקחים יותר ממשחק אחד בסידרה נגד קארי והלוחמים, הארדן בכלל נראה זוועה, יכול להיות שיש במיניאנפוליס מועדי חשפנות טובים יותר ממה שחשבנו.
אבי
24 אפר 2018 03:39:48לילה טוב הקישורים נתקעים רק לי?
הממזר של סטוקטון
24 אפר 2018 04:03:15תבחר
https://www.reddit.com/r/nbastreams/comments/8efrrr/game_thread_houston_rockets_minnesota/
ברוך רובין
24 אפר 2018 03:39:50אני שונא להגיד את זה אבל יכול להיות שהמקצרגים ובראשם הייט אשברי צדקו? שסגנון הבידודים של יוסטון לא מתאים לפלייאוף, שיחסמו את התקפת הפיקאנדרול הדי צפוייה שלהם, שהארדן יחנק ברגע שהשמירה תהיה הדוקה? יוסטון שחטה את מינסוטה בעונה הסדירה עכשיו היא לא מצליחה ליצור ייתרון והגנה של מינסוטה חונקת אותה (ומדובר באחת ההגנות החלשות בליגה) קבוצה שהיא קצת יוצר איכותית ממינסוטה הייתה מובילה בסדרה. אני בהחלט מקווה שיוסטון תתעורר כי אחרי זה הם אכזבת העונה.
מנחם לס
24 אפר 2018 03:43:40דריק רוז פתאום השיל שנים מגילו והוא נולד מחדש
השועל
24 אפר 2018 03:45:16לראות שחקן התקפי כל כך מוכשר כמו טאונס מתבזבז,שומר עליו טאקר שנמוך ממנו בשתי ראשים, ותיבודו הדביל לא יכול לסדר לו יותר מ6 זריקות בממוצע למשחק, שום תרגיל לפוסטאפ, עומד כמו דחליל בהתקפה, פשוט מאמן עלוב.
מנחם לס
24 אפר 2018 03:59:52שני ראשים , לא שתי ראשים (ואני כבר 57 שנים בגולה)
השועל
24 אפר 2018 03:49:44אוווו סוף סוף התחילו לנצל את טאונס ואת המיסמאצ' וזה עובד בינתיים, מצד שני יוסטון פשוט משגרים מה3 בלי הכרה.
ברוך רובין
24 אפר 2018 03:50:04בכושר הנוכחי אין ליוסטו בכלל מה לחשוב על גמר המערב מול הלוחמים, אני לא בטוח שהם עוברים את הסיבוב הזה ואני לא רואה אותם מתמודדים מול יוטה, כדאי שהם יחזרו מהר מאוד לקבוצה המהפנטת שראינו העונה. קבוצה שהייתה בלתי עצירה התקפית והייתה מדהימה הגנתית
מנחם לס
24 אפר 2018 03:58:47הארדן מצא את קליעתו. יוסטון מתחילה
מנחם לס
24 אפר 2018 04:00:58ראיתם את רוז?????????? לא יאומן!!!!!!!!!!!!
מנחם לס
24 אפר 2018 04:02:06וואווו…איך כל הוותיקים פתאום פורחים בפלייאוף: רוז, מאנו ג'ינובלי, דוויין ווייד…
זיו פנמה
24 אפר 2018 04:02:08יופי של משחק כרגע
הממזר של סטוקטון
24 אפר 2018 04:02:34כואב הלב על כל השנים שפספסנו את רוז.
ברוך רובין
24 אפר 2018 04:05:12אני מקווה שהבעלים של מינסוטה רואה את המשחק ומבין כמה הקבוצה לא מאומנת. רק לראות את היוסאג של השחקנים בסדרה, את הבזבוז הפושע של טאונס, שהפך מאחד הנשקים ההתקפיים לשחקן שולי שמזיק הגנתית, שלא יודעים איך להשתמש בוויגנס כהלכה, שהשחקנים לא עושים שום שיפור תחתיו . אני מאמין שגם תיבודו הGM המצויין רואה את זה, ומבין שהוא לא המאמן הנכון אבל יש פה ניגוד אינטרסים ברור, אני לא מכיר אדם שיסכים לוותר על כמה מיליונים ולהודות שהוא לא טוב מספיק למרות שמבחינת הקבוצה זה עדיף משמעותית.
השועל
24 אפר 2018 04:05:29עדיין לא הבנתי, הסטאפ-בק של הארדן זה צעדים או לא?
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 04:10:15פעם כן ופעם לא
ברוך רובין
24 אפר 2018 04:08:22משחקים כאלה גורמים לי לחשוב מה היה קורה אם לרוז לא היה מתפרק הגוף, אם האקפלוסיביות הייתה נשארת, הוא אחד הכישרונות המבוזבזים שהליגה לא זכתה לראות בשיאו כיוון שהגוף שלו לא החזיק פיזית ומאמן שקיצר משמעותית את הקריירה וחבל כל כך, מזכיר לי למרות שמדובר בעמדה ושחקן שונה לחלוטין את וולטון.
מנחם לס
24 אפר 2018 04:31:31יוסטון סוף סוף משחקת את משחקה הטוב
הממזר של סטוקטון
24 אפר 2018 04:33:49מקבלים מתנות מהשופטים.
קאפלה עם החסימה הכי נעה שראיתי בכל ימי חיי.
ברוך רובין
24 אפר 2018 04:36:01שמח שיוסטון התחילו להתעורר, שהיד של הארדן מתחממת אני ממליץ למגן לזייף פציעה ולרדת לספסל מדובר בעילוי התקפי מדהים שאין לו חולשה אחת בהתקפה.
ברוך רובין
24 אפר 2018 04:36:47ב5 דקות גמרו את המשחק זה היוסטון שכל כך חיכיתי לראות בפלייאוף
חזיר יבלות
24 אפר 2018 04:38:09הארדן מאכיל את מיני מדבוצ'קעס. הגנה קבוצתית נהדרת של יוסטון בשילוב אחת הקבוצןת היותר לא מאומנות בליגה
ד"ר הופמן
24 אפר 2018 04:38:22מה דה אנתוני דחף לרוקטס בתוחעס במחצית? הם משחקים עכשיו הגנה מצויינת.
חגי - התותח הקטמוני
24 אפר 2018 04:40:00כן יוסטון ממש לא מתאימה לפלייאוף והרדן טוב רק לעונה הסדירה כי יש לו רק תרגיל אחד. אהה. תוך 6 דקות יש 20 הפרש. חוץ מהלוחמים אין אף קבוצה בליגה במדגדגת את היכולת הזו.
חזיר יבלות
24 אפר 2018 04:42:37אל תיכנס לתבניות של הייטרים. אתה בטח לא יכול לסתור אותם בדיונים לוגיים. מקודם התבכיין גולדן שאוור אחד על חסימה נעה של קאפלה כאילו גולדן מכירה תרגיל אחר
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 04:43:56אני אומר לך שיוסטון קבוצה חלשה ,פשוט ניצבים מולם קבוצה מפגרת
ג"ס או ניו אורלינס עם הגנות קצת יותר קשוחות אוכלות אותם בלי מלח
אפילו התאנדר עם טיפה פיזיות יכולה לחסל אותם
טאוונס הוא רך כמו חמאה…אני רוצה לראותם אותם מול גרין או דיוויס
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 04:41:25השתכנעתי שטיבודו הוא מאמן מפגר!
למה לא עצר את המפולת?
למה לחכות ל20 הפרש בשביל לקחת פסק זמן או להכניס אחרים???????
ד"ר הופמן
24 אפר 2018 04:49:24בוקר טוב אליהו….
🙂
הממזר של סטוקטון
24 אפר 2018 04:41:55ג'ף טיג עם העיניי חרק שלו כזה למלם, כמו כל יוצאי אטלנטה.
k_700
24 אפר 2018 04:45:55יוסטון זה בלוף עצום.
אני אומר את זה דווקא עכשיו(וטענתי את זה לאורך רוב העונה ולפני הפלייאוף).
זה בלון שיתפוצץ ברגע שיפגשו קבוצת התקפה יותר מוכשרת מהקבוצת התקפה הכי גרועה בפליאוף(וגם נגדה בשניים וחצי משחקים לא ראינו משהו יוצא מגדר הרגיל).
יש בפליאוף הזה לפחות 3 קבוצות שמסוגלות לתת בראש ליוסטון.
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 04:49:12100+
טיפה קשיחות מול הארדן תאמין לי יוציאו אותו מהשלווה,זה לא קשה במיוחד להוציא אותו או כריס פול משלוותם
פשוט מיני היא קבוצה רכה ,מוגבלת התקפית והגנתית
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 04:46:48לפחות התאנדר לא הקבוצה הכי המפגרת בפליאוף,מיני חטפה לנו את התואר מהידיים
חזיר יבלות
24 אפר 2018 04:47:01בעוד ליליארד (ואולי גם ראסל) ה'ווינר' הולך הבייתה הארדן חונק את מינסוטה למוות
הממזר של סטוקטון
24 אפר 2018 04:50:36בבקשה בלי מילים כמו "חניקות" ו "מוות".
זה מטמא את הבלוג ויש פה ילדים.
k_700
24 אפר 2018 04:54:37וואי איפה המדליות?? כנראה בדרך.
אנחנו מדברים על הקבוצה הכי מפגרת התקפית שכנראה נכנסה לאיזשהו פלייאו, ב5 שנים האחרונות, כן?
מחפש שם מגניב
24 אפר 2018 04:57:22זה בדיוק העניין , ההבדל בין מה שהסגל של הקבוצה הזאת יכול לתת גם התקפית וגם הגנתית לעומת מה שהוא נותן בפועל זה פשוט שערורייה
חזיר יבלות
24 אפר 2018 04:58:00ראסל בדרך לעוף מול קבוצה לא פחות חלשה התקפית
k_700
24 אפר 2018 05:03:24יוטה הרבה יותר טובה בהתקפה ממינוסוטה.
הרבה יותר.
Trusttheprocess
24 אפר 2018 04:49:26וויגינס וטאונס זה גופיות מתות
מינסוטה יהיו עם חוזה מקס לשניהם
קבוצה מתה
ד"ר הופמן
24 אפר 2018 04:53:23נכון לעכשיו, ויגינס הבחירה מס 1 הכי גרועה ב 8 השנים האחרונות. הקבס עשו בשכל שהתרידו אותו עבור לאב. הוא יותר נזק מתועלת.
הממזר של סטוקטון
24 אפר 2018 04:54:39אנתוני בנט
ד"ר הופמן
24 אפר 2018 04:58:16איך שכחתי אותו?
הוא עבר לאירופה לא?
הממזר של סטוקטון
24 אפר 2018 05:00:57למי אכפת..
Trusttheprocess
24 אפר 2018 05:01:22פתח air b&b באמסטרדם
Smiley
24 אפר 2018 05:10:05היה איזה שתיים וחצי דקות בפנרבחצ'ה
Trusttheprocess
24 אפר 2018 04:54:24WTF
50 נקודות ברבע
RL
24 אפר 2018 04:57:33מבירור קצר זה מקום 2 בהיסטוריה של הפלייאוף (מקום ראשון 51)
ומקום ראשון לרבע 3
ד"ר הופמן
24 אפר 2018 04:55:44זהו, אני הלכתי. אין מה לראות.
במקום מייק הייתי מוציא עכשיו את הכוכבים כשהוא מוביל ביותר מ 30 ונותן לספסל לשחק. זה מה שסטיבנס היה עושה בשביל לא לסכן את החמישייה.
מחפש שם מגניב
24 אפר 2018 04:55:44אני מבקש מכולם לתת סבב של מחיאות כפיים ל"מאמן" מומחה ההגנה טום תיבודו
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 04:55:59חחחח הארדן מצחיק מהספסל עם הטרנינג מעל הטבור והזקן נראה כמו איזה ברסלב
נתן
24 אפר 2018 04:56:43אני לא מסכים לגבי וויגינס. השחקן הזה צריך מנטורינג טוב, יש לו המון יכולות, וגם רצון.
Trusttheprocess
24 אפר 2018 05:00:27עזוב
הוא קיבל את הכסף , לא איכפת לו מכלום
ממי שחקנים כמו מיטשל, סימונס , אמביד,יאניס, מקבלים מנטורינג?
הם פשוט קורעים את עצמם פיזית ומנטלית כדי להיות יותר טובים
הממזר של סטוקטון
24 אפר 2018 04:57:05בפריוויו של העונה, כשכולם התלהבו מההחתמות של טיבו
אמרתי שמיני לא תגיע לפלייאוף,
גם כשהם היו מקום 3 רוב העונה, אמרתי שהם לא יגיעו לפלייאוף.
וצדקתי. הם לא הגיעו לפלייאוף..
מצאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
24 אפר 2018 05:15:42מעולה 🙂
אבי
24 אפר 2018 04:57:39רבע מטורף
נתן
24 אפר 2018 04:57:59תיבודו פשוט חסר מושג, חסר אונים. מיניסוטה משחקת בידודים כל ברבע, בלי פיק אנד רול אפילו.
גיא הרשע
24 אפר 2018 04:59:1750 נק' ברבע השלישי. במשחק פלייאוף.
זו ההתפוצצות שחיכיתי לה.
k_700
24 אפר 2018 04:59:56יחד עם זאת הביקורת על מינוסוטה צריכה להיות במידה הנכונה.
זו עדיין קבוצה צעירה מאוד בבגרות שלה וזה פעם ראשונה עבורה בפלייאוף מהמערב, איפה שאין מקום לטעויות בהתקפה.
זה שיעור שהם חייבים לעבור אבל בינתיים הם יהיו טרף קל לכל ה-7 קבוצות האחרות מהמערב שעלו לפליאוף ונניח היו יכולות להתקל בהם.
אני כן רואה שם פוטנציאל לא קטן.
וויגינס לא ישאר שם וזה יהיה מצוין לקריירה שלו והוא ממש לא בלוף, פשוט לא מתאים לכדורסל בהתקפה של תיבודו.
טוב יעשה לקיירה שלו אם יסתלק משם.
ראיתי כבר הרבה בחירות ראשונות גרועות ממנו.
Trusttheprocess
24 אפר 2018 05:04:39שיבוא ללייקרס
הוא ולונזו יכולים להשכיר ביחד דירה בגלנדייל ליד הגלריה
k_700
24 אפר 2018 05:11:15אבל שלפני זה יעצור אצלך להריץ קצת דאחקות, לא ככה?
נתן
24 אפר 2018 05:11:14נכון להיום נראה שהבעיה של מינסוטה היא בעמדת המאמן
אף פעם
24 אפר 2018 05:00:04באולסטאר אין כזו הגנה מצחיקה, זה משחק פלייאוף ???
פומה
24 אפר 2018 05:04:25יוסטון חייבים להחתים את.תיבודו במיניסוטה גם לעונה הבאה….
Smiley
24 אפר 2018 05:06:08יאלללה!!!
היה צמוד, הלכתי לרגע… עשיתי רפרש ונגמר המשחק…
איך אפשר להיות כאלו רכים בהגנה?!?!
זיו פנמה
24 אפר 2018 05:14:55כמוני כמוך
Trusttheprocess
24 אפר 2018 05:08:37זה לא מפתיע שבן סימונס משחק כל יום pbug עם טאונס
טאונס רואה את פרצוף הזומבי של סימונס נותן לו בראש כל יום ומאבד את העשתונות
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 05:13:31לדעתי תיבודו צריך להחתים את בובי פורטיס בקבוצה.
יכול לסדר את הפרצוף העקום של וויגינס ובדרך אולי גם את האדישות…
מירוטיץ' יכול להעיד ,סדר לו את הברגים (תראו איך הוא משחק בהתקפה ובהגנה)
חגי - התותח הקטמוני
24 אפר 2018 05:13:44לא משנה כמה הוכחות ואינדקציות לכך שיוסטון היא קבוצה אלופה בעידן בלי הלוחמים יגידו שהיא בלוף; תשחק הגנה קשוחה – מיני לא קבוצת התקפה, תתן 50 נק' ברבע כאשר סוף סוף הקליעות התחילו להיכנס אז יגידו שמיני לא שומרת. ועכשיו אני מבין שיוטה היא קבוצה מצוינת שהפוטנציאל לעבור את הרעמים זה בגלל היכולת הנפלאה שלהם. מעניין יהיה לראות מפגש של יוסטון בסיבוב הבא מעניין מה יגידו אז.
ואכן מיני לא ממצאת את הפוטנציאל שלה בזכות ובגלל הקצב אבל קבוצה חלשה – נו באמת?!
זיו פנמה
24 אפר 2018 05:16:37קבוצה שסופגת 50 נק' ברבע, בפלייאוף, בבית, במשחק קריטי – לא ראוייה להיקרא 'קבוצה'.
אז את ה'נו באמת?!' הדרמטי תשאיר לדברים אחרים
חגי - התותח הקטמוני
24 אפר 2018 05:18:13אוקי לאיזה דברים?
זיו פנמה
24 אפר 2018 05:25:55למשל להצהרות ש"ניו אורלינס תנצח את הווריירס".
חגי - התותח הקטמוני
24 אפר 2018 05:31:57אז לא רק שקיבלתי משחק מצוין וזכיתי לראות את הבן שלי שר ב4 בבוקר למדתי הלילה עוד כמה דברים:
1 – קבוצה הסופגת 50 ברבע אינה ראויה להיקרא קבוצה (אולי אפשר להגדיר אותה כ"התאגדות" או תערובת)
2 הצהרות הקשורות בניו אורלינס אל מול הלוחמים ראויות לקריאות "נו באמת?!" המדובר בסנסציה.
3 צמד המילים בציוות לסימני הקריאה והשאלה הנה קריאה דרמטית
לילה מלא בלימוד והיד עוד נטויה.
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 05:22:11ש'מע,יוסטון קבוצה מצויינת אך בהתמודדות מול קבוצות פיזיות אני מבטיח לך שהם ישברו מנטלית .
וויגינס וטאונס אלה שחקנים כלכך רדומים חסרי מוטיבציה וכלכך רכים הגנתית שזה ממש לא עושה רושם הניצחון של יוסטון
חגי - התותח הקטמוני
24 אפר 2018 05:25:38אדיסו יש לך איך להוכיח את זה? נגיד אם הם עוברים בסיבוב הבא את אוקלהומה או יוטה אתה מוכן להודות שטעית?
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 05:29:42אני יכול לומר שמול התאנדר(במידה ויעלו) ,ג"ס וניו אורלינס הם יתקשו מאוד וב80% יפסידו את הסדרה.
מול יוטה יהיה להם קל.
הכל זה עניין של מאצ'-אפ יא חביבי
יוטה היא הקבוצה הכי קשה לתאנדר אבל הכי קלה ליוסטון
חגי - התותח הקטמוני
24 אפר 2018 05:32:45מעניין – אשמח אם תסביר את עניין המאצ' אפ.
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:13:26לתאנדר יש מאצאפ מדהים מול יוטה
שמעון
24 אפר 2018 08:23:20מסכים איתך שיוסטון ישחטו את יוטה. לגבי השאר לא מסכים למעט גולדן
זיו פנמה
24 אפר 2018 05:37:22יהירות ירושלמית אופיינית.. לא נורא – זה יעבור.
וכן – לקבל 50 נק' בבית בשלב כזה של העונה, ברבע אחד – מעיד על כך שלא מדובר ב'קבוצה' אלא באוסף שחקנים שהתלכיד ביניהם רופף. להלן א.ס.פ ולא ק.ב.צ
"מִכָּל מְלַמְּדַי הִשְׂכַּלְתִּי, כִּי עֵדְוֹתֶיךָ שִׂיחָה לִי." (קי"ט, צ"ט)
Smiley
24 אפר 2018 05:19:51ת'יבודו צריך עוזר מאמן התקפה חזק שישפר שם את העניינים וישאיר לת'יבודו לחזור להתרכז בהגנה.
איך בשיקגו הוא בנה קבוצת כדורסל חזקה ובמינסוטה עם כל הכישרון והפוטנציאל הם נראים ככה.
Smiley
24 אפר 2018 05:21:41אפילו מסירה במתפרצת הם לא מסוגלים להעביר…
Smiley
24 אפר 2018 05:28:19נשאר לקוול שביוטה יהיה משחק יותר טוב
סוסמעץ
24 אפר 2018 05:28:33בוקר טוב חברות וחברים
מאחל לכולנו צפיה מהנה והצלחה גדולה ליוטה
(הנה הצ'יטה מחרב לקבוצתו עוד משחק)
Smiley
24 אפר 2018 05:28:49יוטה – OKC
http://buffstream.com/watch/nba-3.php
נתן
24 אפר 2018 05:29:36אני לא בטוח שאני מבין מה ראיתי עכשיו…
הממזר של סטוקטון
24 אפר 2018 05:30:48יוטה – אוק'
http://buffstreamz.com/watch/nba-31.php
http://acesports.stream/nba/live.html
סוסמעץ
24 אפר 2018 05:33:19אלוף
המשגיח
24 אפר 2018 05:35:58תודה בן
שמעון
24 אפר 2018 05:33:04איזה לכלוכים על לורד אוף דה דנס והופ נתן בראש. תרגעו יוסטון קבוצה סופר חזקה. מיני זה פח זבל ירוק
Smiley
24 אפר 2018 05:33:05איך ת'יבודו שהיה מצויין (ומוערך) בסלטיקס ובשיקגו לא מצליח לגרום למינסוטה לשחק יותר טוב.
קבוצה – יש
כישרון – יש
שחקנים טובים – יש
הגנה – לא קיימת
התקפה – שבלונית
מוטיבציה של שחקנים – ?
הממזר של סטוקטון
24 אפר 2018 05:38:57ריקי רוביו במדיטציה או עדיין בסיאסטה.. לא ברור.
זן ואמנות אחזקת הצ'יטה על 33% מהשדה.
זיו פנמה
24 אפר 2018 05:40:43שכחת מילה חשובה:
מ נ ט ל י ו ת
הממזר של סטוקטון
24 אפר 2018 05:42:05סורי…
לשאלתך.. הוא אף פעם לא היה מצוין. לדעתי לפחות.
אין לי מושג מה הוא בדיוק עשה בסלטיקס, אבל ההתקדמות הכדורסל הגיעה ל"עקומת ברך" וטיבו נשאר מאחור.
"עקומת הברך" היחידה שהוא הגיע אליה היא של רוז.. בקרוב באטלר..
Smiley
24 אפר 2018 05:52:16היו לו תוצאות.
היה עוזר מאמן מוערך ומאמן הגנה בסלטיקס של האליפות (עם ההגנה על קובי).
לקח קבוצה כמו שיקגו (עם רוז ונואה בשיאם) והפך אותם למועמדים לאליפות.
היה גם ע. מאמן בנבחרת.
לדעתי החזיקו ממנו וגם היה לו רזומה לגיבוי
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 05:34:49אני משקשק
ראס,הצל את המורשת שלך (וסתום את פיהם של שונאיך)
סוסמעץ
24 אפר 2018 05:37:56איזה מורשת??
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 05:41:12כיבוש הבופור
הממזר של סטוקטון
24 אפר 2018 05:45:39באמת יש לו מיינדסט של גולנצ'יק.
סוסמעץ
24 אפר 2018 05:48:10🙂
הממזר של סטוקטון
24 אפר 2018 05:39:12ריקי רוביו במדיטציה או עדיין בסיאסטה.. לא ברור.
זן ואמנות אחזקת הצ'יטה על 33% מהשדה.
Smiley
24 אפר 2018 05:40:10בהחלט אחד הקלוז אפים!!
Smiley
24 אפר 2018 05:39:30דרבי הפאסיפיק –
אינגלס ואקסום נגד אדאמס.
הממזר של סטוקטון
24 אפר 2018 05:44:34ג'ו קרוסאובר !
המשגיח
24 אפר 2018 05:46:10המשחק התחיל חם. טוב מאוד.
ברוך רובין
24 אפר 2018 05:46:42איזה בלוק
THE KING RUSSELL
24 אפר 2018 05:47:09הביף הזה עושה למשחק רק טוב
זיו פנמה
24 אפר 2018 05:47:37באיזה דקה יתחילו המכות??
הכתובת על הקיר
Smiley
24 אפר 2018 05:48:03אינגלס הוא כמו וודי הארלסון בגברים לבנים לא יכולים לקפוץ
הממזר של סטוקטון
24 אפר 2018 05:50:54יותר "רוצחים מלידה".
גל אל איי
24 אפר 2018 05:50:21כתוב בתוכניית המשחק אחד, כרמלו אנטוני. יש שקוראים לו גם שמשנמלו.
מישהו ראה? מישהו שמע?
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 05:53:04הגיבן האוסטרלי מחפש לריב
Smiley
24 אפר 2018 05:53:49נתן הגנה טובה על ג'ורג' וגם נכנס לו לראש (גרם לו לטכנית מיותרת)
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24 אפר 2018 05:54:22ראסל לא שמע שגיא אסר עליו לקחת פול-אפס מהירים וסתמיים מהשלוש
מנחם לס
24 אפר 2018 05:56:21כל מה שמעניין את ווסטברוק זה שרוביו לא יקלע. ממש תינוק
מנחם לס
24 אפר 2018 05:57:54הוא שומר על רוביו לוחצת!!!! (ועשה פאול שני…)
זיו פנמה
24 אפר 2018 06:15:27אז אתה מפספס את הנקודה.. הוא גורם לכל הקבוצה שלו לעלות הילוך בגישה, לשמור, ללחוץ – להראות, סוף סוף – שאכפת להם
Smiley
24 אפר 2018 05:58:53והנה העבירה השנייה הטפשית של ווסטברוק (מעודף מוטיבציה)
חגי - התותח הקטמוני
24 אפר 2018 05:59:04וואו כמה שאוקלהומה לא במשחק – זה נראה שהם מתעסקים בעצבים שלהם הרבה יותר מבכדור
זיו פנמה
24 אפר 2018 06:17:15כנראה שיש לך עוד מה ללמוד הלילה
גל אל איי
24 אפר 2018 06:01:48בינתיים יוטה נראים הרבה יותר לחוצים. ורוביו בועט בדלי ולא מנצל את העבירות של ראסל
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:02:23ענק ראסל, החליט לשתק את רוביו הלילה והפגמר אותו, איזה שחקן מדהים גורג
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:03:54כרמלו עושה מהלך טוב 5 רעים עד שהוא יורד בטרנזיישן השאיר את אוקלהומה 4 מול 5
גל אל איי
24 אפר 2018 06:04:19ווסטברוק מצויין ברבע הראשון. רוביו יכול לככב ב״חטופים״. המזל של הג׳אז עד כה: שמנמלו
אסף
24 אפר 2018 06:04:42אחרי רבע ראשון בין הג'אז לרעמים, מרגיש לי שדונובן מיטשל בדרך להיות קובי 2 ולא בהכרח במובן הטוב של המילה
הבן אדם כופה את עצמו על המשחק ולוקח הרבה זריקות קשות שלא מחוייבות המציאות
Smiley
24 אפר 2018 06:06:30נראה לי שלא ראית הרבה השנה את הג'אז.
מיטשל יותר דומה בסגנון שלו (לדעתי) לגילברט ארינס) רק עם ברגים מחוברים בראש ולא מכנה את עצמו בשם של תנור יפני…
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:08:05מזכיר לי מאוד את וויד עם קליעה ובלי מהלכי פוסט
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 06:14:17מסכים
Smiley
24 אפר 2018 06:20:47וויד היה הרבה יותר חזק ופחות בעל קליעה.
למיטשל יש טווח כמו שהיה לארינס והוא יותר אתלטי מארינס.
אסף
24 אפר 2018 06:11:38לא ראיתי אותו כמעט בכלל, מעלה רק תחושה כי נראה לפחות בחלק מהרבע שהוא יותר מזיק מאשר תורם
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24 אפר 2018 06:15:37סטייק יפני
אסף
24 אפר 2018 06:36:03פחות הכרתי את אריאנס אז הלכתי לראות מהלכים שלו ביוטיוב
מבין על מה אתה מדבר מזכיר מאוד בתנועה
Smiley
24 אפר 2018 06:05:05הג'אז צריכים ללכת יותר לפייבורס, אין כל כך מי שישמור עליו ב-OKC (אלא אם כן זה אדאמס)
דה שוט
24 אפר 2018 06:05:15בינתיים בסדר, רק שכרמלו ימצא את הסל כבר
Smiley
24 אפר 2018 06:07:05הוא יודע איפה הסל… הוא מתקשה להכניס את הכדור
THE KING RUSSELL
24 אפר 2018 06:08:09אולי יש כאן קללת "דה שוט"- כדאי לבדוק אם התמונה של האווטר שלך מגיע מזריקה שהוא לא קלע אחריה. קח תמונה מאיזשהוא סל ני' שהוא קלע בדנבר והכל יבוא על מקומו בשלום.
דה שוט
24 אפר 2018 06:12:54סגור. אם נפסיד היום – אני מחליף
שמעון
24 אפר 2018 06:17:08אתה רואה מה קורה שראס לא מפיק סרטי סנאף הגנתיים? כדאי דגורג גם יתחיל אחרי ההשפלה שאינגלס עשה לו בתחילת המשחק. נטרול של רוביו זה נטרול המשחק של יוטה ולא יחזיק לאורך זמן וכמה שברואר אוויר בשביל מיצל יאללה
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 06:06:32ראס כמעט ירד עם רוביו לספסל מרוב שהוא דבוק אליו
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:10:11הגנה מצויינת של אוקלהומה
יום אחד
24 אפר 2018 06:14:26משחק ראשון של ראסל במלוא הזעם כמו שצריך
פעם ראשונה שאוק' קוראת את המסירות האלכסוניות של יוטה
יוטה בנתיים חיה על אחד על אחד
שרק ימשיך ככה
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 06:15:15יוטה סתם מחטיאה זריקות קלות.
שמעון
24 אפר 2018 06:15:24אח ראסל ראסל אם רק היית שומר ככה כל משחק היה סיכוי לאליפות. הכל זה רק הגנה כמו שאמרתי לכם. אם גם גורג ירים את הרמה השמיים הם הגבול הכל זה בהגנה. חיסול של רוביו דבוק אליו גם בלי הכדור. העבירה השנייה של ראס לא הייתה ולא נבראה. לגובר יש חולשה באחד על אחד יחסית כדאי לתת לאדמס קצת פוסטים עליו
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:21:50לא מסכים איתך לגבי אחד על אחד של אדאמס סנטר מצויין אבל כמעט אין לו מובס, לשים אותו מול השחקן ההגנתי הטוב בליגה יגמר באסון
זיו פנמה
24 אפר 2018 06:17:37ג'ורג' מצוין בכל פרמטר עד עכשיו
יום אחד
24 אפר 2018 06:19:37לגמרי
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 06:21:48חבל שלא מנסים לסדר לאברינס קליעות …מבוזבז לגמרי
ואדאמס צריך ללכת אחד על אחד כמה שאפשר מול גובר
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:22:59קראודר נתן לגורג מרפק מכוון שקם, איך זה לא טכנית?
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:24:31שיפוט מגוכח, איך הביאו ליוטה את הכדור, אני לא מבין איך משאירים את איגלס לבד כל פעם על הפינה לשלושה זה יגמר באסון
ראובן
24 אפר 2018 06:26:04ראסל לא מכיר דבר כזה הילוך איטי
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24 אפר 2018 06:26:26אוק יכולה לתקוף את גובר, להוציא ממנו עבירות ולהוציא אותו משיווי משקל. בנבחרת צרפת הוא הוכיח שהוא לאטיפוס עם שליטה עצמית גבוהה
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:26:31השיפוט איבד את זה לגמרי, מעניין אותי למה ראסל לקח את הזריקה הרעה הזאת
שמעון
24 אפר 2018 06:28:47אמרתי לנסות, הצליח מהלך אחד שווה לנסות עוד 2 מהלכים, לא יצליח חוזרים לרגיל. לא אמרתי ללכת עליו כל המשחק
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:30:22שופטים שלא מתנהלים עם החום לא צריכים לשפוט בפלייאוף במשחק כזה מגוכח. אני במקום רוביו מזייף פציעה ויורד לספסל ראסל יחסל אותו
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24 אפר 2018 06:32:06ברוך כותבים "מגוחך" ולא כפי שכתבת.
אני יודע שאתה כבר 60 שנה בחו"ל וזו שגיאה נפוצה אז אל תעלב, אבל אתה משתמש הרבה במילה הזאת . . .
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:33:37תודה על התיקון, אני משתדל לשמור על כתיבה נקייה בעברית כמה שיותר, לדבר אני כבר מתקשה מאוד בעברית.
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:33:51כתיבה נכונה כמובן
THE KING RUSSELL
24 אפר 2018 06:30:55לא הייתה עבירה של ווסטברוק .
Smiley
24 אפר 2018 06:31:02לא מאמין ששרקו לראסל את העבירה הזו
שמעון
24 אפר 2018 06:31:13שיפוט מביך איפה ומי עשה עבירה על רוביו??? אברינס לא נגע בו וראס נתן גג נקי
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 06:31:18ווסטברוק אל תשלח ידך לנער
שמעון
24 אפר 2018 06:31:56מלו חחח איירבולללל
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:32:14למה גורג לא שומר על מיצל? ברואר לא יכול להתמודד איתו, איגלס הרבה יותר מוגבל התקפית, דבר נוסף שלא מובן לי למה כרמלו משחק.
שמעון
24 אפר 2018 06:33:20מלו מחרב אתאוק לא הגנה לא התקפה ולא ריב קליר פת למיטשל אייברבול החטאה ואי סגירה לריב
דה שוט
24 אפר 2018 06:33:49יאללה כרמלו, לא להפסיק לזרוק, זה יבוא
שמעון
24 אפר 2018 06:34:10כדאי לראס להתחיל לקחת את הכדור ולהתחיל לקלוע, מלו גמור תעיפו אותו לספסל יא אלוהים. חור בהגנה ובהתקפה הרס את כל ההפרש
שמעון
24 אפר 2018 06:34:42לראס נשרקו 2 שריקות אויר על רוביו
Smiley
24 אפר 2018 06:35:26הג'אז קטסטרופה מהשלוש
שי אבן צור
24 אפר 2018 06:35:45משחק חלש של שתי הקבוצות
שי אבן צור
24 אפר 2018 06:38:17איבדו את הקליעה
שמעון
24 אפר 2018 06:38:42מלו זה כמו שחקן של יוטה, יוחזר גראנט למגרש, בילי צריך הכנה למוח
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 06:39:21חחחחחחחחחחחח
דה שוט
24 אפר 2018 06:40:08צודק. הרבה לחץ על השחקנים
שמעון
24 אפר 2018 06:38:11מי יכול להסביר למה מלו במגרש??? כל ההגנה מתפרקת בגללו
שי אבן צור
24 אפר 2018 06:39:17מעמד וקיבעון
נתן
24 אפר 2018 06:41:17מלו מצויין בהגנה
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:38:33למה ראסל לקח את הזריקה הזאת? הוא יכול להיות כזה מדהים ואז לקחת זריקה כזאת מטומטמת 20 שניות להתקפה שומר עליך והוא לוקח זריקה מ3 שהוא קולע באחוזים מחפירים , נראה לי זה מסכם את חווית הצפייה באוקלהומה ובראסל ווסטבורק רכבת הרים.
שמעון
24 אפר 2018 06:39:06היום זה רק מלו, הוא ההבדל בין 10 הפרש לשיוויון
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:41:04מלו נוראי אני מסכים אבל גם האשמה היא על ראסל עם הבחירת זריקות הזאת הוא 4-12 ל33%, מלו מסריח את הפרקט אפילו יותר 1-7 14.3%
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 06:38:46וואו ככ הרבה זריקות קלות יוטה מחטיאה. היה צריך להיות 15 לטובתם.
שמעון
24 אפר 2018 06:39:47אתה טועה, זה מה שיוטה שווים נגרים, המזל שלהם שלאוק יש את כרמלו. אם מישהו רוצה לנצח את גולדן תחתימו שם את כרמלו
שי אבן צור
24 אפר 2018 06:40:19אינגלס פשוט שכח איך קולעים
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 06:42:20והוא אחד הקלעים הטובים בליגה!
וגובר שכח איך להטביע
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 06:41:25כמה המאמן הזה מטומטם????????????????
תוציא כבר את כרמלו ותכניס את אברינס והרוקי
עד עכשיו הם היו צריכים להיות ב15 הפרש עם יום גרוע של יוטה.
נמאס כבר עם הקבעון של המאמנים האלה
סיוו
24 אפר 2018 06:42:17הלהטוטני הטבעות בהפסקות ביוטה ממש מגניבים בעיני. אפדר לעדות הרבה עם טרמפולינה וכדורו קבוצה טובה…
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:43:03למה לא מעבירים את גורג לשמור על דונבון הוא אחד היחידים שיכול להתמודד עם הזריזות שלו ויש לו ייתרון בגפיים, במקום זה משאירים אותו על איגלס שלא מסוגל לייצר לעצמו?
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:43:46אוי ואבוי ראסל וגורג, 4 עבירות לראסל ששניים מהם לא היו ולא נבראו
שמעון
24 אפר 2018 06:43:53ברוך ראית את זה אדמס? 2 מ2 על הראש של גובר כדאי להתחיל ללכת על זה
שי אבן צור
24 אפר 2018 06:43:54זה השלב במשחק שנפתחות להם הצ'אקרות
מנחם לס
24 אפר 2018 06:44:36כל מה שמעניין את ווסטברוק זה לדפוק את רוביו ומה קורה? הוא דופק את עצמו וקבוצתו
סוסמעץ
24 אפר 2018 06:45:20בדיוק מה שאמר הדוק
שמעון
24 אפר 2018 06:45:49זה שופטים ששורקים לך 3 שריקות אוויר אי אפשר להאשים את ראס
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 06:48:37100+
יום אחד
24 אפר 2018 06:44:53לא נכון
לא טוב!
סוסמעץ
24 אפר 2018 06:45:00המורשת..
שמעון
24 אפר 2018 06:45:18לא היה שום תוקף השופטים רוצחים את ראס 3 עבירות שלא היו מתוך ה4 שלו
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:46:10היה תוקף במקרה הזה, אבל שני עבירות בהחלט שרקו על אוויר
שמעון
24 אפר 2018 06:47:57איזה תוקף היה? רוביו בכלל לא עמד יציב וראס לא שלח יד איך תוקף?
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:45:25התחמם אינגלס
Smiley
24 אפר 2018 06:46:35איגלס ענק!!!!
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 06:47:08חחחחחחחחח גדול האוסטרלי הזה. מוריה אין עליכם
Smiley
24 אפר 2018 06:48:32yeeeeewwww, mate!!!
דה שוט
24 אפר 2018 06:47:10אינגלס תופר את ג׳ורג׳ משחק שלישי רצוף
שמעון
24 אפר 2018 06:47:13חח פול גורג אינגלס משפיל אותו ואין לו תגובה לא מסוגל לשמור אפילו על אינגלס
שי אבן צור
24 אפר 2018 06:47:18אינגלס עם שלוש שלשות רצופות על הראש של ג'ורג' + טראש טןק
כוכב!!!!
מנחם לס
24 אפר 2018 06:47:31ביל דונובן הוא המאמן הגרוע ביותר ב-NBA. אני טוען זאת מהרגע שהגיע מאונ' פלורידה. אני מכיר אותו עוד משם. הוא לקח 2 אליפויות אבל עם 3 שחקנים שהפכו לאול בסטארים ב-NBA
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:50:49אין לקחת או להוריד מהכדורסל המלהיב והמחשמל בפלורידה והישגים המדהימם שהשיג. מסכים איתך לגבי המסקנה השנייה, הוא ולו שניים מהאמנים הנוראים ביותר
מתן
24 אפר 2018 07:11:08+11111
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:47:43עם כל הכבוד למה שעשה דונבון במכללות והשג המדהים שעשה , הוא בובה על חוט ואין לו מושג איך לאמן בליגה, למה ברוארברי
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:48:39למה ברואר ממשיך לשמור על מיצל, וגורג על איגלס שרק זורק שלושות, למה כרמלו מקבל כל כך הרבה דקות?
Smiley
24 אפר 2018 06:48:02יוטה פשוט קבוצה טובה
הממזר של סטוקטון
24 אפר 2018 06:48:04WHITE Lance Stephenson
Smiley
24 אפר 2018 06:49:03וודי הארלסון מגברים לבנים
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 06:53:36לגמרי
הממזר של סטוקטון
24 אפר 2018 06:57:21https://res-3.cloudinary.com/dostuff-media/image/upload//c_fill,g_faces,f_auto,w_800/v1471897495/event-poster-6443076.jpg
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 06:50:00עם שכל וקליעה. וגולגולת אנושית
נתן
24 אפר 2018 06:48:51אוי אוקלהומה, ניצחונות משיגים בחכמה
מנחם לס
24 אפר 2018 06:49:21אני עבדתי על המעורב (עדיין עובד) אז לא היה לי צ'אנס לכתוב שלדעתי שני הפאולים מ-3 הראשונים לא היו צריכים להישרק. לא בפלייאוף. לא שורקים על נגיעה
נתן
24 אפר 2018 06:51:38ראית שאוקייסי קיבלו שתי זריקות מעבירה של אדאמס על ווסטברוק?
גיא הרשע
24 אפר 2018 06:50:01שמעון, חשבתי שאתה לא מהמתלוננים על השיפוט . . .
והעבירות של ווסטברוק –
אני בכלל לא אכנס למה היה, ומה לא היה. ווסטברוק לא היה צריך להכניס את עצמו לפינה.
העבירה השנייה שלו, במהלך הרבע הראשון, זה היה נטו עודף מוטיבציה בתיבול עדין של "חוסר חכמה".
ברגע של טיפשות הוא הכניס את עצמו לבעיית עבירות.
שמעון
24 אפר 2018 07:03:47אני לא מתלונן בד"כ אבל 3 שריקות אוויר כאלו ובמיוחד ה-2 האמצעיות זה כבר בדיחה. שאתה אומר לא היה צריך להכניס את עצמו לפינה אתה מתכוון ששחקן לא צריך לשמור הכי טוב שהוא יכול? כי אני ממש לא תומך בגישה הזאת, סורי. ואם אני ראסל במסיבת עיתונאים את שוחט את השיפוט עם נצחון או עם הפסד ללא קשר לתוצאה, בא למסיבת עיתונאים ומשפיל את השופטים ויוצא עליהם ב200 קמש עם קנס של 50 אלף דולר
גיא הרשע
24 אפר 2018 07:12:24העבירה ה-2 שלו הייתה במיליון אחוז עבירה.
חצי דקה קודם לכן הוא החמיץ פול אפ מ-3, ואז עם העודף התלהבות, במקום לשמור בשכל, נתקע ברוביו ו-"קטף" עבירה מס' 2.
שמעון
24 אפר 2018 07:18:34נתקע? איפה הוא נתקע?
מנחם לס
24 אפר 2018 06:50:16השגיאה מס' 1 של OKC היא שהם לא משחקים כמעט בכלל על אדאמס. דונובן הדפקט לא רואה את זה
סוסמעץ
24 אפר 2018 06:53:16לא מבין את זה
אדאמס פשוט נותן נקודות בטוחות בצבע ובמקום זה כרמלו מפציץ 2 מ8
אה, ויש שם רכז, אחד שאמור להפעיל את חבריו לקבוצה
נתן
24 אפר 2018 06:50:23רוביו מאכיל את ראס עבירות
אינגלס מאכיל את ג'ורג' שלשות
היורוליג מובילים על האולסטארס
שמעון
24 אפר 2018 06:51:53התכוונת השופטים מאכילים את ראס עבירות. 3 שריקות אוויר, יותר חרפה מזה לא יכול להיות. אבל נעזוב את זה אין כמו כרמלו, יבוא יום וכרמלו לא יאכזב חחחח
שי אבן צור
24 אפר 2018 06:53:46אינגלס לא קיבל דקה בגמר עם מכבי
עכשיו הוע בורב חשוב בקבוצה שעשויה להעפיל לחצי גמר המערב…
שמעון
24 אפר 2018 07:01:02מה זה חשוב? מנגב עם גורג את הפרקט 3 משחקים והיד נטויה. גורגי צריך חיבוק חם מהמלך, זה כל מה שצריך, ראס לא מחבק טוב כמו המלך
שמעון
24 אפר 2018 06:51:06טוב זה די גמור ובילי דונובן חייב להיות מפוטר על ההחלטה להשאיר את כרמלו במגרש היה 10 הפרש ותוך 4 התקפות מלו מחק את כל ההפרש. פול גורג הוא בדיחה, גו אינגלס 3 משחקים משפיל לו את התחת ללא רחם, אין לו אפילו כבוד עצמי, יאללה לאל איי בחוזה מקסימום, תהנו ממנו.
דה שוט
24 אפר 2018 06:51:33שמעון – שחרר את מלו, אינגלס ומיצ׳ל חוגגים, מה אתה רוצה ממנו? שתי השלשות האחרונות של אינגלס זה לגמרי ג׳ורג׳; ברואר עובד קשה אבל מיצ׳ל מטייל לסל ואדאמס לא מהווה איום הגנתי ברחבה.
אני מאמין שאוק תשתפר בחצי השני, כולל מלו
שמעון
24 אפר 2018 06:53:05לשחרר את מלו? אתה שמת לב איך הוא מחק 10 הפרש בקלות? אתה שם לב איך הוא מפרק את כל המרקם ההגנתי של אוק במשחק? וזה שגורג חרפה אני אומר מתחילת העונה ועוד יש דיבורים עליו לחמישיית ההגנה 🙂
ברוך רובין
24 אפר 2018 06:55:04זה הבעיה איגלס לא מסוגל ליצור לעצמו הוא מקבל כל הזמן שלושה חופשית בגלל שגורג נאלץ להיכנס לצבע ולחפות על ברואר שלא יכול להתמודד עם הזריזות והחתוליות של מיצל, למה לא להחליף ביניהם? אפילו לשים את ראסל על מיצל יכול לעבוד וברואר על רוביו.
שמעון
24 אפר 2018 06:59:44קח את ה10 מיליון דולר של בילי אני שם אותך מאמן
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 07:03:42אני שם עוד דולר לאדיסו עוזר מאמן, כדי שישתמשו גם באברינאס
שמעון
24 אפר 2018 07:26:07אדיסו שווה יותר מדולר
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 06:51:47זהו, נגמר. יוטה לא יאבדו יותר את היתרון.
כל מה שהיה חסר שהזריקות יתחילו להיכנס.
יוטה קבוצה טובה עשרת מונים מיריבתה.
חגי - התותח הקטמוני
24 אפר 2018 06:52:00איזו דינמיקה מצחיקה של שיפוט: בתחילת המשחק 2 הקבוצות משחקות אגריסיבי ונשרקות עבירות רק על יוטה ממשיך קצת – ואז גובר לא מקבל שריקה, סניידר משתולל ומקבל טכנית וכך גם עוצר מתפרצת וגם מעביר את מומנטום השיפוט לטובת יוטה ומאז המשרוקית מדביקה עבירות לראס על כלום ושום דבר והנה לנו עוד משחק שהיה יכול להיגמר אחרת אם השיפוט היה קוהרנטי מתחילת המשחק
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 06:55:12השופטים נכנסו לפאניקה מאיך שהמשחק התחיל ואיבדו כל כיוון
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 06:52:522 פאולים שלא היו הודבקו לראס
בכל אופן ראס הכניס עצמו למלחמה אישית מטומטמת ,זורק את הפול-אפ המפגר שלו במקום לתקוף את הסל או לשלוח את אדאמס שיחפור מול גובר .
הגיבן האוסטרלי דפק 3 שלשות ברצף ונכנס למוחו של גורג …
בילי המפגר לא מנסה תרגילים אחרים כמו ריווח המגרש עם קלעים (תוציא את כרמלו ותכניס את אברינס ופרגסון)
קיצר נראה שהם נפלו מנטלית
שמעון
24 אפר 2018 06:54:06ראס עשה נכון אי אפשר לבקש משחקן לא לשמור הכי טוב שהוא יכול. זה שהשופטים דפקו אותו זה לא אשמתו. בשנייה שהודבקו העבירות יוטה נהנים מהחיים
דה שוט
24 אפר 2018 06:53:37ראסל שיחק הרבה דקות והוציא את רוביו מהמשחק. זה גם פגע בקצב של יוטה. מי שנתן ליוטה את ההפרש זה אוניל ואינגלס עם חמש שלדות רצופות!!! כל השאר זה קטנות
שמעון
24 אפר 2018 06:56:24בדיוק. או יותר נכון חוסר ההגנה של פול גורג מפיק סרטי הסנאף ההגנתיים ומועמד לחמישיית ההגנה, חחח אני צוחק שאני שומע עליו שחקן הגנה מעולה. הכל מתחיל שיש לייאפים קלילים ושלשות חופשיות של אימון. מלו מפרק את ההגנה וגורג מושפל עי אוסטרלי נגר. אסור לכרמלו לשחק חצי שני פשוט אסור.
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 07:00:42חחחחחחח סרטי סנאף
מצאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
24 אפר 2018 06:54:54מחצית מעניינת מאד – אוקלהומה הגיעו למשחק, עם הגנה ופול ג'ורג', ויוטה החטיאו זריקות שבדרך כלל נכנסות, אבל חזרתו של רוביו ואיפוס כוונות של אינגלס החזירו את הנגנים למשחק. המחצית הגיעה לאוקלהומה בדיוק בזמן,
נראה איך יחזרו ממנה. ראסל עם עבירה רביעית… אחלה משחק
שמעון
24 אפר 2018 06:58:10לצערי זה גמור כי ראס עכשיו לא יוכל לשמור שלא ידביקו לו עוד שריקות אוויר. וגורג ומלו לא שומרים ומלו כמובן ישחק כרגיל עפי בילי. אדמס 2 מהלכים באחד על אחד נתן בראש לגובר אבל עפ"י בילי הוא מוגבל ל2 מהלכים כאלו במשחק בלבד אז אסור לו יותר
נתן
24 אפר 2018 07:00:33בעיית העבירות של ראס היא לגמרי באשמתו, הוא לוחץ על רוביו על כל המגרש, כל המשחק ומשחק לידיים של השופטים!
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 07:01:51וכצפוי זה מגביר לו את הקלינגים בהתקפה. פחות חמצן למוח, שגם ככה במצב סופני
גיא הרשע
24 אפר 2018 07:05:07קשה שלא לדמיין את דף המסרים הרשמיים של ה-ללל,
אם זה לא היה ווסטברוק עם 4 עבירות במחיצית מול הת'אנדר,
אלא אולדיפו מול הקאבס.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24 אפר 2018 07:11:55גיא אתה וה OCD שלך
שמעון
24 אפר 2018 07:06:22אוקיי אז בגלל שיפוט לא נשמור אין בעיה. יאללה רוביו תתחיל לטייל.
ברוך רובין
24 אפר 2018 07:08:3615 הפרש, אוי ואבוי להתקפה של אוקלהומה, ההגנה לא מתפקדת מאז הפציעה של רוברטסון
זיו פנמה
24 אפר 2018 07:22:09קשקשן.. זה אשמתו שהוא לוחץ על כל המגרש?
שמעון
24 אפר 2018 07:08:17רגע מי הטביע פה? אה שיט זה השחקן של מלו? יאללה נגמר נשאר רק לצחוק. ראס מושפל אפס. כרמלו עדיין במגרש אני מת על בילי.
בטח בילי אומר לעצמו יבוא יום וכרמלו לא יאכזב
המשגיח
24 אפר 2018 07:08:24שמישהו יזכיר לאוקלהומה שהתחילה מחצית שנייה…
שמעון
24 אפר 2018 07:10:21זה נגמר, בלי הגנה הם לא יכולים לנצח ואף אחד לא הולך לעשות הגנה שם. השחקן היחדי שעשה הגנה קיבל 3 שריקות אוויר מתוך 4 מה שבעצם שלח מסר אל תעז לעשות הגנה ובטח לא הגנה לוחצת, תעמוד תרים ידיים וזהו.
קלמנטה
24 אפר 2018 07:08:37ביי ביי okc…
שמעון
24 אפר 2018 07:09:15אז שהשופטים יחד איתו רוביו חוגג אה? איזה כיף זה שאין הגנה והשופטים פינקו אותך במטרייה אווירית.
נתן
24 אפר 2018 07:09:26I'ma shut that shit down!!!
סוסמעץ
24 אפר 2018 07:09:26מפולת
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 07:09:28אין הם שברו אותם
שמעון
24 אפר 2018 07:14:09אוק לא קבוצה. היום ראס היחיד שתפקד. המאמן חייב לעוף ומלו חייב לעוף אסור להשאיר את הסרטן הזה בשום קבוצה בליגה. והסרטן עם חוזה 23 מיליון דולר כמו רדיק 🙂
גם גורג ילך וזה טוב שאל איי יהנו איתו על חוזה מקס.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24 אפר 2018 07:10:11מספיק להתלונן על שיפוט.
נכון ששתיים מהעבירות על ווסטברוק לא היו צריכות להישרק אבל הוא צריך לבוא בטענות לעצמו, כשאתה משחק עם אובר מוטיבציה העבירות האלה תגענה.
אוק' צריכה לחשוב איך לעצור את השלשות ומשחק המעבר של יוטה. ווסטברוק וג'ורג' מנסים להציל את המולדת כבר בתחילת הרבע השלישי, זה מעיד על פאניקה
שמעון
24 אפר 2018 07:11:17זה מה שגמר אבל את המשחק. השופטים שלחו לו מסר אתה לא תעז לשמור ובטח שלא תלחץ, תעמוד ותרים ידיים בהגנה ולא נשרוק.
ברוך רובין
24 אפר 2018 07:10:436 אסיסטים 8 איבודים, 40 אחוז מהשדה 20 אחוז מ3 אי אפשר לנצח ככה,הצקפה שמבוססת על בידודים לא יעילים ללא שום תנועה ללא שום תרגיל , שום שיטה התקפית וחוסר התיאום בהגנה זועק לשמיים.
no funny shtuff
24 אפר 2018 07:10:55יוטה קבוצה הרבה יותר טובה. בדגש על קבוצה.
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 07:11:23אפשר לסכם את העונה
ראסל הכניס עצמו למלחמה אישית מטומטמת
אךךך כוסאמווווווווווווווווו
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 07:22:02היה אפשר לסכם את העונה ברגע שג'ורג' וכרמלו הצטרפו לווסטבלוק
שמעון
24 אפר 2018 07:25:04כרמלו כרמלו זה הבעיה אפילו התקפה כבר אין לו
יום אחד
24 אפר 2018 07:12:15אוק' יחזרו מזה טוב שהשבירה בשלב מוקדם
שמעון לא הבנתי אתה אוהד או הייטר במסווה?
מל לא רע בהגנה
ואיך אינגלס משפיל את ג'ורג'?? ג'ורג במשחק ענק!!
ברוך רובין
24 אפר 2018 07:12:21הוא מתעלל בברואר, לא תחליך שומר עליו דונבון הזה דפקט
ברוך רובין
24 אפר 2018 07:13:12תחליף? אין לי מושג למה הוא ממשיך למה ברואר נאלץ להתמודד עם מיצל?
יום אחד
24 אפר 2018 07:15:20שמעון מה אמרת על ג'ורג'??
היחידי שעובד ומשקיע!
שמעון
24 אפר 2018 07:20:26בגארבג טיים שהמשחק גמור וראית איך רוביו עכשיו ניער אותו בהגנה?
ברוך רובין
24 אפר 2018 07:17:48מזל שיש את גורג באוקלהומה
מנחם לס
24 אפר 2018 07:17:59מיטצ'ל עוד יגנוב לבן סימונס את ROY (אבל נדמה לי שהבחירות כבר נעשו
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 07:27:19סימונס יגנוב למיצ'ל – כי בליגה הזאת ההייפ חשוב מכל
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 07:18:49הילד הורג אותם
Benjo
24 אפר 2018 07:19:00וואי וואי וואי וואי וואי .
אין לי מה להגיד יותר.
מנחם לס
24 אפר 2018 07:19:07אבל מה? אם מישהו יכול לנצח ל-OKC זה רק ווסטברוק
שמעון
24 אפר 2018 07:21:04זה נגמר, ראס גם גמור מנטלית, כנראה אין לו את זה, מזכיר את לברון 2011 בסידרה הזאת
נתן
24 אפר 2018 07:22:33הוא גם מזכיר את ראס 2012-2018
Benjo
24 אפר 2018 07:35:23זה מה שאמרתי למעלה.
אני אמרתי כל השנה ROY זה מיטשל. וכמה שחשבתי ככה אמרתי ראסל יותר גדול ממנו והלילה ראסל לוקח. אין מצב שהוא לא לוקח. לבד.
ומה שקורה עכשיו – זה אומר רק דבר אחד – כי עכשיו זה הזמן האמיתי. הילד ROY by FAR.
יש לו קליעה שאת זה אין לסימונס לא יעזור.
ושכולם יחשבו מה שהם רוצים.
זה מה אני חושב.
Smiley
24 אפר 2018 07:19:57הבליץ' בעיצומו
no funny shtuff
24 אפר 2018 07:20:27רוביו משחק כל כך טוב. כיף לראות אותו ככה.
ומיטצ'ל- איזה שחקן!
שמעון
24 אפר 2018 07:21:54בטח שרוביו משחק טוב אחרי שהורידו ממנו את ראסל החיים טובים חופשיים ומאושרים ושהוא רואה מולו את מלו הוא תכף יתחיל לרקוד סטפ בקס כמו הארדן
Smiley
24 אפר 2018 07:23:28שמעון, זה כבר מתחי להיות מגוחך עם הטענות שלך… כמו תקליט שבור, או כאילו אתה יוצר לעצמך איזו מציאות אחרת כשאתה רואה כדורסל
נתן
24 אפר 2018 07:20:50שום דבר עוד לא גמור.
חבל על אוקייסי, קבוצה עם כל כך הרבה כישרון שלא משתמשת בו
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 07:22:55גמור גמור
שמעון
24 אפר 2018 07:23:33זה יותר גמור מפורטלנד, תאמין לי, גם משחק הבא הם יחטפו תבוסה. ראס חלש מנטלית, אין לו את המטליות של הגדולים להוציא מפיגור כזה, אני מקבל פלאשבקים ללברון מול המאבס 2011, ככה ראס נראה (היום השופטים חיסלו אותו) אבל גם בהתקפה הוא לא מתפקד, לא תוקף, לא חודר, סטטי לגמרי, זה דגל לבן.
נתן
24 אפר 2018 07:25:48הוא חיסל את עצמו עד עכשיו. המטרה שלו במשחק היתה למנוע מרוביו לקלוע, ובזה הוא הצליח. הוא לא שם לעצמו מטרה לנצח את המשחק. ב 20 שנים האחרונות בליגה השופטים שומרים על שחקני החוץ, והוא לוחץ על כל המגרש מהדקה הראשונה.
נתן
24 אפר 2018 07:26:28ושה עדיין לא גמור
שמעון
24 אפר 2018 07:28:28הבנתי. אז ב- 1998 יצא חוק נגד לחץ על כל המגרש? הבנתי.
דקסטר
24 אפר 2018 07:23:45היה שווה לקום במיוחד.
יהיה רבע אחרון אש
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 07:28:12הא??
דקסטר
24 אפר 2018 07:29:13טוב תשכח מזה כבר 21 הפרש
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 07:33:31גארבג' מהמחצית, נגמר ברגע שהזריקות החופשיות של יוטה התחילו להיכנס
דקסטר
24 אפר 2018 07:35:11התעוררתי ב 13 הפרש חשבתי שהם מתחילים לצמצם.
הספיקו לי שני מהלכים של ראס ומלו זה לא בכיוון הזה
מנחם לס
24 אפר 2018 07:26:13לאדאמס אין יותר כוח להתרומם
Smiley
24 אפר 2018 07:26:45מלו של הנבחרת כבר היה שם את הזריקות האלה…
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 07:27:20דונובן יא חתיכת גועל תעשה כבר משהוווווווווווווווווווווווו!!
נשבע שהוא דפוק
ולדי קוגן
24 אפר 2018 07:27:26רק נשאר להגיד שיוסטון יוטה תהיה סדרה לפרצוף, הנאה מובטחת
שמעון
24 אפר 2018 07:29:14יאללה עכשיו אני מאמץ את לורד אוף דה דנס בצד המערבי.
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 07:34:35100+
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24 אפר 2018 07:28:07לא גמור ולא כלום עדיין. אתם חדשים בנב"א?
חבל שיוטה לא מנסים לעשות למלו בידוד מתחת לסל, הוא יודע לעבוד עם הגב לבל.
Smiley
24 אפר 2018 07:28:13יוטה פשוט משחקת חכם ומול הקפריזות של התקפת OKC זה יותר מעובד.
עדיין OKC יכולים להתפוצץ באיזו ריצה (כי הכישרון לעשות שם נמצא) ולעשות את זה צמוד.
שמעון
24 אפר 2018 07:29:57אוק יתפוצצו בקיץ 🙂 עוד משחק הקיץ מגיע. יאללה גמר פילי יוסטון זה מה בא לי עכשיו
Benjo
24 אפר 2018 07:36:55בא לי גמר פילי יוטה.
ולדי קוגן
24 אפר 2018 07:28:58תראו איך מניעים כדור
ברוך רובין
24 אפר 2018 07:30:33איזה יופי של התקפה הרבה זמן לא נהניתי מהתקפה כזאת למרות שכואב לי על אוקלוהמה, הכדור נע במהירות האור פנימה והחוצה עד שמוציאם שחקן חופשי, אף אחד לא כופה זריקות, כולם מתחלקים, חדירות הנעת כדור אני לא בטוח שיוסטון מנצחת את יוטה.
זיו פנמה
24 אפר 2018 07:31:05אוקלהומה עכשיו כמו חיה פצועה שנלחמת על חייה
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 07:35:18חיה מתה שנאכלת ע"י אריות
ברוך רובין
24 אפר 2018 07:32:40שני הספסלים קלעו ביחד 19 נקודות מול העומק של יוסטון זה יהווה בעיה
ברוך רובין
24 אפר 2018 07:34:31הרבה מאשמה נופלת על דונבון שניהל את המשחק באופן מזעזע, אנתוני שעדיין לוקח זריקות בלי הכרה למרות שלא פוגע ובהגנה נוראי
זיו פנמה
24 אפר 2018 07:35:14מדויק
וקצת עצוב לראות
זיו פנמה
24 אפר 2018 07:34:45מוזר… צמוד לספסל של אוקלהומה, באותה שורה ממש, יושבים אוהדים.
Trusttheprocess
24 אפר 2018 07:36:10זה ככה בכל מגרש .
מקום כזה יעלה הרבה כסף
אסף
24 אפר 2018 07:35:17כרמלו פשוט מזעזע. מפסיד את המשחק עם כל ההחטאות האלה
Smiley
24 אפר 2018 07:36:08כרמלו נראה שנקלע למשחק בטעות… אחרי כל כך הרבה שנים בניקס הוא שכח מה זה פלייאוף 🙂
Trusttheprocess
24 אפר 2018 07:35:19Okc זה חבורה של שחקנים אנוכיים שחושבים על המספרים שלהם או איזה קבוצה הם ישחקו בשנה הבאה
ויש להם מאמן שאין לו מושג איך משחקים כדורסל קבוצתי ולא מסוגל להשתלט על השחקנים שלו
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 07:35:53מסתבר שקללת האשך גם לא עובדת על מורמונים.
גיא תוסיף לרשימה
Smiley
24 אפר 2018 07:36:47אולי זה בגלל שהם שומרים את עצמם עד לחתונה…
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 07:37:46אוקלהומה צריכים לעשות חושבים רציניים בקיץ
המאמן הזה פשוט מטומטם וחייב לעוף
MBK
24 אפר 2018 07:39:19למר טריפל דאבל חסרים 7 אסיסטים למטרה
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 07:47:09100+
Benjo
24 אפר 2018 07:57:20ענק
נתי
24 אפר 2018 07:39:56למישהו יש ספק מי היתה המנצחת לו היו מחליפים בין ווסטברוק לרוביו?
היחידי שהיה מקבל קצת כדורים זה גובר בפוסט.מיטשל לא היה פורח,אינגלס לא היה נוגע בכדור וחוזר ליורוליג והכיסא של סניידר היה בוער.ושמעון וחבר מרעיו היו ממשיכים לגונן על ווטברוק ולטעון שלו רק היו לידו פחות נגרים הוא היה לוקח אליפות
סלים ווארזה
24 אפר 2018 07:43:59השאלה היא אחרת: אם היית מחליף מאמנים , האם התוצאה הייתה שונה?
נתי
24 אפר 2018 07:56:42לא מאמין
ולא בגלל שאני לא מחזיק מסניידר פשוט לא היתה ניתנת לו אפשרות להחליט איך לשחק
יום אחד
24 אפר 2018 07:47:01אווו רוביו האליל החדש לא עשה כלום עד עכשיו ,הגיע לקבוצה טובה עם מאמן טוב
אל תהיה עיוור
נתי
24 אפר 2018 07:55:23אתה מפספס
זה לא מה שרוביו היה בונה באוקלהומה,זה מה שווסטברוק היה מחרב ביוטה
Benjo
24 אפר 2018 07:42:23בא לי גמר פילי יוטה. סימונס מול מיטשל. זה מה בא לי.
שנדע מי ROY . איזה רוקיס יש השנה
וואי איזה בלוק של מיטשל רבאק. !!
יום אחד
24 אפר 2018 07:42:31טוב ברור ,דונובן צריך ללכת
ראסל שחקן מדהים
הציוות השנה לא עבד
גם אם ג'ורג ילך היתה חוויה אדירה לראות אותו במדי אוק'
[כןןן שמעון] יאללה נתחיל עונה הבאה בכל הכח…
Smiley
24 אפר 2018 07:43:09אקסום ממש מוגבל התקפית
מנחם לס
24 אפר 2018 07:43:28הורגים את OKC תחת הסל
Benjo
24 אפר 2018 07:45:19פיבורס וגובר גדולים על אדאמס ועל כל הליגה לדעתי.
מנחם לס
24 אפר 2018 07:44:06מיטשל היה ה-ROY שלי, והוא עדיין
Benjo
24 אפר 2018 07:48:05גם שלי. סימונס ענק אבל מיטשל גם קולע. שלשות הל… מכל טווח.
איזה חוצפה יש לילד הזה. איך השתלט ככה על קבוצה של ווטרנס.
Trusttheprocess
24 אפר 2018 07:54:06הוא זרק לסל 24 פעמים
אם סימונס היה זורק לסל 24 פעמים הוא היה קולע 30 נקודות בלי בעיה
Smiley
24 אפר 2018 07:48:54זה רוקי זה!?!?
Benjo
24 אפר 2018 07:54:28ווסטברוק מאבד את זה
דקסטר
24 אפר 2018 07:44:20מיצ'ל סופרסטאר
Smiley
24 אפר 2018 07:44:31מקווה עבור רועי שהוא שומר או משהו ומצליח לראות את ההצגה של אינגלס
ולדי קוגן
24 אפר 2018 07:44:59דונובן המאמן הגרוע בפלייאוף, כולל הפקיד במילווקי. חייבים להביא מאמן אמיתי, רק זה אולי יועיל
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 07:46:14חייב טכנית לווסטברוק על זה.
נתן גולד
24 אפר 2018 07:46:28צריך להיות חמישית לווסטברוק, נראה אם ישרקו…
etayle
24 אפר 2018 07:46:49אללה ירחמו בילי דונובן, אללה ירחמו ראסל ווסטברוק, אללה ירחמו אוקלהומה סיטי.
סלים ווארזה
24 אפר 2018 07:47:00רודי גובר על אדאמס.
ולדי קוגן
24 אפר 2018 07:48:15העאלק ביג 3 עם 19 מ-50 מהשדה.אוי הזוועות
Smiley
24 אפר 2018 07:48:28איזו הצלפה לאגוזים… לא נעים
Benjo
24 אפר 2018 07:48:30ראסל מאבד את זה
יום אחד
24 אפר 2018 07:49:04עצוב
כמה שזה נראה רע
נתן גולד
24 אפר 2018 07:49:15עניין של זמן עד שיעיפו את וווסטברוק. נראה שבאיזשהוא מקום הוא רוצה שיעיפו אותו כדי שיהיה לו תירוץ
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 07:50:341+
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 07:50:01נשארו לראסל רק פרובוקציות
מנחם לס
24 אפר 2018 07:50:20בינינו? כל מה ש-OKC צריכה זה לנצח כאן משחק ששי. הסידרה רחוקה מלהיות גמורה
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 07:50:54סגורה עם פלומבה
שמעון
24 אפר 2018 08:04:41אני אוהב את האופטימיות שלך. יוטה ישפילו אותם בגיים 5. זו סידרה גמורה
Trusttheprocess
24 אפר 2018 07:50:27אני לא מבין מה ווסטברוק מנסה לעשות .
הקבוצה שלך שיחקה גרוע וגם ווסטברוק על הפנים .
אז מה הוא מנסה להתחיל מהומות .
כאילו יקרה משהו .
שיחקת חרא והפסדת
לך הבייתה ותמצא דרך לשחק יותר טוב ולנצח משחק הבא
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 07:51:22אבל הוא טיפוס חרא. זה מה שטיפוסים חרא עושים
יום אחד
24 אפר 2018 07:57:19במה הוא חרא?
במה הוא פעם הואשם?
בנאמנות?
בעודף מסירות?
אתה שונא בצורה עיוורת!
Trusttheprocess
24 אפר 2018 07:59:54אני לא יושב שהוא טיפוס חרא מחוץ למגרש, זה סתם שטויות
אני כן חושב שכל השריפות הקטנות שהוא מדליק במשחק גמור כי הוא לא מסוגל לקבל את תוצאת המשחק זה טיפשות
דקסטר
24 אפר 2018 07:50:40תפסיקו להאשים את דונובן.
המנוע זה ראס לטוב ולרע.
Smiley
24 אפר 2018 07:51:25ראסל עוד יעשה שטות שתעלה לו בהשהייה במשחק הבא
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24 אפר 2018 07:51:56למי שמאשים את דונובן באובדן שליטה על הקבוצה – ככה זה בנב"א. מאמן צעיר, חדש בליגה, לא יכול להשתלט על הסופרסטארים המנוסים ומלאי האגו. מי אמר בלאט? וישנן עוד מלא דוגמאות. המאמן צריך ללכת עם הקו של הסטאר. דפוק אבל זה מה יש. רק במקרים בודדים זה מצליח אחרת (דאנקן ופופ ונוביצקי וקרלייל הם הדוגמאות הטובות ביותר).
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 07:51:58באמת חשבנו שפתאום הכל יתחבר אחרי מרורים של עונה שלמה?
כבר אמרתי מתחילת העונה שהטרייד על כרמלו היה הדבר הכי דפוק שהם ביצעו כאשר זרקו את הגבוהה היחיד חוץ מאדמס.
אני מבאוססס לאללה
שמעון
24 אפר 2018 07:56:54הסימנים היו שם כל העונה אבל התעלמנו מהם כמו אוהדים אמיתיים :). הלילה סימונס יביא נחת בייבי
זיו פנמה
24 אפר 2018 07:52:13סלחו לי על מה שאני עומד לכתוב.. ובכל זאת:
עם כל הכבוד ליופי, לחוכמה, לזרימה ואינטלגנציית המשחק שמביאים האירופאים (והאוסטרלים) לנ.ב.א – הם מביאים דבר נוסף – לכלוך.
מה שאינגלס עושה עכשיו הוא לא לעניין. מה שגובר עושה הוא מתחת לחגורה.
ואם אתם חושבים שאני טועה – זותכם.
זה לא ספורט.
_עם כל הכבוד)
נ.ב.
שימו לב שמיצ'ל לא מתלכלך. פשוט משחק.
אחי
24 אפר 2018 07:53:54אה, כי לא היה לכלוך לפני שהאירופאים הגיעו.
שמעון
24 אפר 2018 07:54:01למה? אני מאד אוהב את זה. מגיע לאוק לראס שישפילו אותם. זה לא לכלוך זה האסל ויוטה הרוויחו את זה. מי שלא יכול לעצור השפלה מגיע לו להיות מושפל. אני מאד אוהב מה שאינגלס עושה, הוא מראה להם למי יש גדול יותר
Smiley
24 אפר 2018 07:54:26ג'י אר סמית, לאנס סטיבנסון, דלונטה ווסט, דווין וויד, למביר ויש עוד שאני יכול לנסות לחשוב עליהם שעשו דברים דומים
no funny shtuff
24 אפר 2018 08:18:11תסלח לי, אבל זה קשקוש שלא קשור לכלום.
עופר
24 אפר 2018 07:53:07העסקה עם מלו דפקה את העסק. הביאו שחקן גמור שמשאיר חור בתקציב והשאירו חור גדול בעמדת הסנטר. פרסטי לא אמור לתת את הדין על זה?
כדור הרעם
24 אפר 2018 07:53:59מנחם אתה רציני? הסדרה גמורה.
ווסטברוק חטף מכה רצינית למורשת שלו (אם יש לו כזו בכלל) לדעתי אף סופר סטאר לא יסכים לשחק איתו יותר.
אז מה, פול ג'ורג' לפורטלנד? 🙂
שמעון
24 אפר 2018 07:55:01ראסל גמור זהו, מיתג עצמו כשחקן דרג ב' שלא יכול לעבור נגרים אירופאים סיבוב בפלייאוף. זו האמת לצערי.
כדור הרעם
24 אפר 2018 08:03:55אוהד מפוכח שרואה את המציאות נכוחה.
ליבי עם דה שוט שעוד רגע יגיע ויגיד שראס עונה הבאה מתבגר ועושה אליפות שלא נראתה כדוגמתה.
יום אחד
24 אפר 2018 07:54:41לגמרי
אינגלס שחקן מלוכלך בראש אתה מוביל 20 הפרש ומחפש עוד איזה טראש טוק, נמוך!
שמעון
24 אפר 2018 07:55:37הוא מלך, זה מגיע לאוק, אני שמח שמשפילים אותם כי זה מה שמגיע להם, כי אין להם כבוד עצמי.
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 07:59:50הלוואי והוא היה משחק באוקי סי,אחלה שחקן שעוקץ מתחת לחגורה
מה שחסר למנופחים מהתאנדר
מנחם לס
24 אפר 2018 07:55:24ביוטה לא ראו מהומות כאלה מאז בריגהאם יאנג
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 07:56:18רון טחן – תעשה meme של ווסטברוק שקוע בערימת חרא עם הציטוט שלו.
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 07:56:34שיעיפו כבר את האפס המלוכלך הזה
Smiley
24 אפר 2018 07:57:28קרנבל!!!
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24 אפר 2018 07:57:42אדאמס אחד השחקנים האהובים עלי בליגה, למרות המגבלות שלו.
איזה איפוק ושליטה עצמית, יאללה. חטף בומבה לפרצוף ואפילו לא הגיב.
אנחנו צריכים לוחמים כמוהו לשייטת, שלא נלחצים כשנגמר להם החמצן במעמקים
tragic bronson
24 אפר 2018 07:59:36קיבל מכות מהאחיות שלו כל הילדות, לכן הוא לא מתרגש.
Smiley
24 אפר 2018 08:00:55והיו לו איזה 13…
מחפש שם מגניב
24 אפר 2018 08:00:56נראה לי הוא הבין שזה לא היה מכוון.
כרמלו שם את היד על קראודר ובדיוק כשקראודר העיף אותו ממנו אדאמס הגיע וחטף את היד לאף.
tragic bronson
24 אפר 2018 07:58:50לראס לא נשאר יותר מדי זמן בפריים, גארד שמתבסס כמעט נטו על אתלטיות יהיה בן 30 עוד חצי שנה.
דקסטר
24 אפר 2018 07:58:51טוב כמה זמן לוקח להם??
Smiley
24 אפר 2018 07:59:13למזלם של OKC לא משנה איך המשחק הזה נגמר, המשחק הבא מתחיל מ-0:0.
כבר הוכיחו שאפשר לחזור מפיגור 3:1, לא בטוח שב-OKC מאמינים בזה
דקסטר
24 אפר 2018 08:00:38טוב גם לקח להם שעה להחליט וגם החליטו חרא!
אני בשוק. במקום עבירה במתכוון של ראס הרחיקו את קראודר
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 08:00:57לא ייאמן, ווסטברוק עושה את הפרובוקציה ומענישים את הנפגע
דקסטר
24 אפר 2018 08:03:38נו הבטחתי רבע אש לא?
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 08:09:59זה לא כדורסל
דקסטר
24 אפר 2018 08:10:54כי בכדורסל יוטה ניצחו מזמן
נתן גולד
24 אפר 2018 08:01:00המרפק הזה היה נראה חזק מספיק אבל לאדאמס זה לא שינה אפילו את ההבעת פנים.ככה זה כשגדלים עם 16 אחים…
Smiley
24 אפר 2018 08:02:12חחחח קראודר תמיד יוצא סוג של שעיר לעזאזל
מנחם לס
24 אפר 2018 08:02:22יוטה היתה צריכה את שראודר. הוא מביא שרירים, רוע, ורשע. אף פעם לא היה להם כזה. קרל מלון היה רק שרירים אבל לא רוע ולא רשG/
נתן גולד
24 אפר 2018 08:02:27ווסטברוק פשוט מתפרע
Benjo
24 אפר 2018 08:02:31וכל מי שבילבל את המוח על KD תסלחו לי שאני אומר את זה אבל מזל שלו שהוא קיבל אומץ להיפרד מראסל.
MBK
24 אפר 2018 08:03:58כמו גבר שבורח מהבית ומשאיר אישה עגונה
Benjo
24 אפר 2018 08:13:20חחחח
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24 אפר 2018 08:14:46+100000
בדיוק
דקסטר
24 אפר 2018 08:02:32עוד עבירה של ווסטברוק שלא נשרקה
hater
24 אפר 2018 08:03:45now go home and get your fucking shinebox
יום אחד
24 אפר 2018 08:04:15אשך
קצת טקט
אתה רואה אנשים מתוסכלים לאאללה הלכה להם עונה שלמה
עונה מלאת תקוות שמתרסקת בבום לפרצוף!
תפסיק לזרות מלח על הפצעים
סומסום
24 אפר 2018 08:16:29חחח מצאת מי… זה ההנאה שלו, זו האימפריה הקטנה, פה הוא המלך שמותר לו לחרבן על כולם. רגע לפני שהוא יוצא לעבודה לנקות חרא של כלבים ב-5k לחודש. שמחת עניים
אופיר נ.
24 אפר 2018 08:06:29בוקר טוב לכולם,
OKC חבורת שחקנים, אבל לא קבוצה.
ווסטברוק לקח את ההשפלה שספג מרוביו במשחק 3 באופן אישי,
ובאובר מוטיבציה הרס לעצמו לקבוצה שלו את המשחק היום.
כרמלו צריך לפרוש. מציע להם לעשות לו Buyout, או להציע לו להישאר בבית ולקחת את כל מה שמגיע לו לעונה הבאה, רק שלא יבוא, גם לא לאימונים.
פול ג'ורג' אם הוא חכם, יברח משם כל עוד נפשו בו…
יוטה, יופי של קבוצה.
מיטשל מבחינתי רוקי העונה.
לא זוכר שחקן כזה מלהיב ומנהיג בשנתו הראשונה בליגה,
מאז מג'יק.
(וכן, לסימונס יש את אמביד)..
Benjo
24 אפר 2018 08:07:24+3000 בחזקת 9
Trusttheprocess
24 אפר 2018 08:13:09מיטשל לקח 27 זריקות
שחקן שלוקח 27 זריקות ולא קולע 30 נקודות צריך לפרוש.
אין שום דבר בכדורסל מיטשל עושה יותר טוב מסימונס חוץ מקליעה מבחוץ
Benjo
24 אפר 2018 08:34:31. לא מסכים : 46% מהשדה. 37% מהשלוש . 80% מהעונשין זה נתונים מצויינים. הוא קלע רק 33 נקודות כי היה רד 5 פעמים על קו העונשין.
מיטשל לדעתי הוא ROY למרות שברור לי שיש סיכוי יותר גדול שיתנו לסימונס.
כדור הרעם
24 אפר 2018 08:08:47אני מת שפול ג'ורג' יעבור לפורטלנד, אם זה אפשרי בכלל.
אופיר נ.
24 אפר 2018 08:09:23עניין נוסף,
אם יוטה לא הייתה מחמיצה כל כך הרבה זריקות מתחת לסל של OKC המשחק היה נגמר ב-30 הפרש, ווסטברוק היה יכול לנוח כל הרבע הרביעי..
עופר
24 אפר 2018 08:10:23מנחם, תןסיף את הטרייד על הארדן לאחד המטופשים ביותר שהיו. אם רק היו עושים על ראסל במקומו… היתה היום קבוצה של דוראנט והארדן
נתן
24 אפר 2018 08:14:28על הארדן ויתרו בשביל איבאקה!!!
שמעון
24 אפר 2018 08:39:58זה חכמה בדיעבד, בזמן אמת הייתה החלטה הכי נכונה. היו דוראנט וראס שהיו טובים מהארדן ואיבאקה היה מפלצת הגנתית ואחד משחקני ההגנה הטובים בליגה ועוד באותה עת הוא התחיל להשתפר גם התקפית ולתת קליעות מחצי מרחק ואיבאקה החזיק לאוק את כל ההגנה לבד שנים. זו הייתה החלטה נכונה בזמן אמת, היום בדיעבד לא חכמה לשפוט דברים כאלו. באותו הזמן זה בדיוק ההחלטה שהייתי לוקח וחשבתי שהיא נכונה בזמן אמת. היה קשה לצפות לירידה ביכולת של איבאקה לפי הפוטנציאל שהוא הראה.
the comedian
24 אפר 2018 08:10:27שימו לב לאוקלהמה ששתיים וחצי דקות לסוף המשחק עומדת על 9 אסיסטים קבוצתיים
MBK
24 אפר 2018 08:11:47אפילו כקבוצה הם לא עשן טריפל דאבל
k_700
24 אפר 2018 08:10:48שום סרט שפול ג'ורג' הולך להשאר שם.
יהיה קיץ אששש
להגיד שדונובן לא יודע מה זה כדורסל קבוצתי זה מגוחך.
מדובר על אחד מהמאמנים שהריצו כמה מההתקפות הכי יפות שראה הכדורסל מכללות בעשור האחרון.
מה שהוא לא מצליח זה בוודאות להשתלט על האגואיזם בחמישייה שלו ובכלל לגרום להם לוותר בשביל הקבוצה.
רוצה לומר, הוא לא באמת בשליטה שם.
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 08:11:16לאוק' אין כדורסל אז הם מנסים בפרובוקציות. הצליח להם ברבע הזה.
the comedian
24 אפר 2018 08:13:55השיטה הישראלית ליצירת עניין בכדורגל הישראלי
מחפצה מנמצה
24 אפר 2018 08:11:41לראסל חסרים עוד 7 אסיסטים לטריפל
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 08:12:52אני מתערב איתכם שפול גורג יבקש להשאר בקבוצה
דווקא אחרי ההשפלה הזו הוא ירצה להוכיח ולתת עוד עונה אחת לפחות לתאנדר.
מה שהם צריכים לעשות זה לשלוח את כרמלו גם במחיר לשלם לו את מלוא הכסף ולהביא קלעים רציניים וגבוהה שיעזור לאדאמס
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 08:15:03וכמובן להגלות את המאמן הזה למדבריות טקסס
k_700
24 אפר 2018 08:16:28אני קצת אתפלא אם הבעלים הקמצן שלכם ירצה לשלם כל כך הרבה בשנה הבאה.
בנוסף שאתה יודע… זה לא ביג 3, זה להתקע עכשיו עם כרמלו אנטוני שלא שווה יותר מג'ו אינגלס על חוזה גבוה.
דקסטר
24 אפר 2018 08:15:32יאללה בוא נתערב (;
ולדי קוגן
24 אפר 2018 08:17:18אז אתה טוען שמג'יק יכול לחכות עם החגיגות?
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 08:29:32ולדי,אני אומר לך גורג הולך להשאר בקבוצה.
לברון לא הולך לשום מקום
הבעיה שאנחנו תקועים עם כרמלו שיזקן בעוד שנה ויעלה בעוד 10 קילו במינימום
שמעון
24 אפר 2018 08:36:31והכי גרוע גם ישחק בחמישייה ובמאני טיים בייבי, זה המהלך הכי טוב שהניקס עשו ב-25 שנה האחרונות
ולדי קוגן
24 אפר 2018 08:13:49שמישהו יעמור את מיטשל על התעללות בגופות
ולדי קוגן
24 אפר 2018 08:14:04יעצור
tragic bronson
24 אפר 2018 08:13:59ראסל 'ראס בקיר' ווסטברוק
כדור הרעם
24 אפר 2018 08:14:34הדבר היחיד שאוקלהומה צריכים לעשות, אם זה אפשרי, זה להעיף את ווסטברוק.
זיו פנמה
24 אפר 2018 08:14:56אוי אוי.. משחק 5 הולך להיות מ ע נ י י ן
k_700
24 אפר 2018 08:15:07איפה זה שאמר לי שההתקפה של יוטה " לא פחות גרועה מזו של מינוסוטה"?
בטח ישן.
לורד בייליש
24 אפר 2018 08:20:01עדיף שלא תדבר. אתה זה שאמרת שבראון הולך להיות באסט. ועוד מלא שטויות יצאו מפיך
לורד בייליש
24 אפר 2018 08:21:52ולא לא אני אמרתי את המשפט על יוטה. להיפך אני תמיד חשבתי שיוטה משחקים יפה וחכם מאד
k_700
24 אפר 2018 12:00:53לא באסט.
אמרתי ש הוא היה בצדק מחכה גם בבחירה ה13 ושהוא יכול להיות שחקן חמישייה טוב בעתיד, לא מעבר.
והוא לא מעבר.
הוא לא כוכב, לא יהיה כוכב וגם המספרים שלו ליד שני כוכבים יהיו במקרה הטוב של שחקן רוטציה, לא מעבר.
הוא שחקן רוטציה טוב אגב, שמתאים מאוד למה שרוצים ממנו בבוסטון שזה קודם כל הגנה, האסלים, חוצפה בהגעה לסל, קליעה בקאטץ' אנד שוט.
לא רואה אותו אפילו מגיע לרמת האולסטאר מהמזרח.
אבל כן שחקן חמישייה טוב בקבוצה(עד שיהיה להם הזדמנות אולי להשיג כוכב לעמדה שלו).
טל
24 אפר 2018 08:15:20OK, C U Later
ערן
24 אפר 2018 08:16:11שמתם לה שלאוקלהומה יש מספר חד ספרתי של אסיסטים? בטוחים שראסל עושה את החברים יותר טובים?
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24 אפר 2018 08:16:48KD יושב עכשיו בבית ומחייך.
חי לו בלה-לה לנד
Benjo
24 אפר 2018 08:25:44בצדק. תגיד מה שתגיד אבל אפילו עם KD ראסל לא לקח אליפות. KD ? מזל שקיבל שכל אחרת שחקן מופלא כמוהו היה גומר בלי טבעת.
גיא הרשע
24 אפר 2018 08:19:41Trusttheprocess,
עד עכשיו בפלייאוף, אין הבדל גדול בין האחוז האפקטיבי של מיצ'ל וסימונס.
(לסימונס 51.8% , למיצ'ל אחרי המשחק הלילה יהיו 50.5%)
Trusttheprocess
24 אפר 2018 08:22:24סימונס משחק נגד חבורת זאבים חולי כלבת ומיטשל משחק נגד הטלטאביז
גיא הרשע
24 אפר 2018 08:30:16תשים לב שלא יצרתי בהצהרה ש-"מיצ'ל גדול/קטן/שווה לסימונס".
רק התייחסתי לעובדות.
אם בוחרים להתייחס לעובדות,
אז דרך אגב, מיאמי לא קבוצה טובה מהת'אנדר.
בכל הנוגע לשאלת סימונס/מיצ'ל ,
אני כבר כתבתי יותר מפעם אחת, שלטעמי, סימונס הוא רוקי השנה.
אבל –
א. זה קרוב. מאוד קרוב.
ב. שחקנים כל כך שונים.
מיצ'ל הוא אנדרדוג מובהק, שהגיע משום מקום, לקח את המושכות, והפך לסקורר מס' 1 של קבוצת פלייאוף.
סימונס, להבדיל, ידענו שהוא שחקן, שחקן. ומה שהוא עשה, זה לבוא ולהוכיח שהוא אפילו טוב מהמפורסם. הוא נכנס לתפקיד הרכז בטבעיות גמורה, לא הכריח כלום, ועזר לסיקסרס לתת עונה באמת נהדרת.
ל-2 השחקנים מעלות, ל-2 השחקנים מגרעות. אני חושב שאין צורך "למזער" את היריב בשביל להוכיח שסימונס הוא רוקי השנה.
גם אם מיצ'ל/סימונס לא יזכה בתואר רוקי השנה,
יש לי תחושה שבעתיד יזכרו אותו כמו שזוכרים את עונת הרוקי של בירד/מג'יק.
כאוהד, אני חייב לציין שמחזור הרוקים של השנה, גרמו לי נחת רבה. גם מיצ'ל, וגם סימונס.
הלוואי והם באמת יטפסו לגבהים שמג'יק ובירד טיפסו.
Trusttheprocess
24 אפר 2018 08:36:29רוקי השנה לא מעניין אותי זה סתם תואר טיפשי שלא משנה כלום.
אני מדבר על מי שחקן יותר טוב .
אתה לא יכול להשוות את ההגנה של okc למיאמי , אני רואה את מיטשל עושה את הסקופ לייאפ בכזה סלואו מושן , נגד מיאמי הוא רואה את הפרקט דרך השיניים .
אני דווקא מאד מקווה מיטשל יקח רוקי השנה .
סימונס הוא כמו ג'ורדן בדברים האלה , הוא יהיה mvp שנה הבאה אם זה יקרה.
שים לב איך סימונס השתלט על הקבוצה אחרי שלקחו לאולסטאר את דראגיץ' במקומו
Benjo
24 אפר 2018 08:23:56גיא אם כבר בדקת אז תזכיר לי מה ה TS?
וכמה מיטשל קלע בממוצע למשחק וכמה סימונס?
גיא הרשע
24 אפר 2018 08:36:21לסימונס TS גבוה יותר (56.4% מול 53.6%).
מיצ'ל: 27.5 נק', 8.5 רב', 2.8 אס', 1.3 חט', 0.8 חס'.
סימונס: 19.3 נק', 10.8 רב', 9.8 אס', 2.5 חט', 0.5 חס'.
מדהים לראות 2 רוקים משחקים ברמה כל כך גבוהה.
הפלייאוף השנה הוא תענוג צרוף.
Trusttheprocess
24 אפר 2018 08:38:12סימונס משחק הגנה ברמה גבוהה מאד
גיא הרשע
24 אפר 2018 08:42:54שלא יהיה ספק –
אין לי מילה רעה אחת לכתוב על סימונס. אפילו העובדה שהוא לא זורק ל-3,
ברמה מסוימת מדברת לזכותו (מספיק לראות את הנזק שגורמים מי שזורקים יותר מדי…)
הפואנטה שלי הוא אחרת –
סימונס לא צריך ש-"יקטינו" בשבילו את מיצ'ל.
סימונס הוא מנהל משחק בחסד.
מיצ'ל הוא סקורר בחסד.
עכשיו רק שיהיו בריאים, וימשיכו לתת את ההצגות שהם נתנו עד כה.
(וכן, סימונס מגן ברמה הגבוהה ביותר)
Trusttheprocess
24 אפר 2018 08:52:29הרבה פעמים זה עניין של תפיסה ולהיות במקום הנכון .
מיטשל היה תקוע בתאונת דרכים של ריק פיטינו וסימונס הלך לקולג' למרות שהוא לא היה צריך ולא רצה להיות שם אז אמרו שהוא עצלן לוזר ושחקן הגנה גרוע
Benjo
24 אפר 2018 08:48:46אז גיא בוא נגיד ככה . קצת מפתיע ש TS של סימונס יותר גבוה כי זה כולל גם קליעות עונשין לעומת האפקטיבי וככל הזכור לי סימונס לא מצטיין בזה. אבל למרות זאת : בשבילי שחקן ששם 27.5 נקודות למשחק באחוזים טובים (בעל מקרה אלה אחוזים טובים) זה ליגה אחרת לעומת שחקן של 19.3 נקודות למשחק. לא ניתן להשוואה לא חשוב מה הנתונים האחרים. ( לסימונס יש יותר אסיסיטים כי הוא משחק בפוינט מיטשל בסקנד). גם סימונס מעולה אני ממש אוהב את השחקן הזה אבל לדעתי מיטשל הוא ה RoY . הוא ממש מוביל את הקבוצה שלו. אוקלהומה זו קבוצה שאף אחד לא רצה לקבל והם פשוט קורעים להם את הצורה. זה לא מיאמי. בכל מקרה זה כנראה עניין של טעם אישי אני מעדיף את מיטשל הבן אדם גם קולע מכל טווח. זה חשוב. אי אפשר להתעלם מזה
Trusttheprocess
24 אפר 2018 08:58:57סימונס כמו כל סופרסטאר אמיתי העלה את הרמה שלו בפלייאוף וקולע קרוב ל 70 אחוז מהעונשין.
no funny shtuff
24 אפר 2018 08:20:42יא-אללה מיטצ'ל ורוביו.
ההפך הגמור מווסטברוק וכרמלו.
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 08:25:51וג'ורג'. גם הוא חריאת לא קטן
דה שוט
24 אפר 2018 08:21:23אי אפשר לנצח באנ בי איי אם אין קליעה אמינה מהשלוש. זאת הבעייה של ראסל ווסטברוק במיקרו והבעיה של אוק׳ סיטי במאקרו. כל השאר (כולל הכל) נגזר מזה.
גובר מחסל את אדאמס
רוביו מאוזן פלוס מול ראסל המאופק והבלתי מרוכז בעליל
אינגלס מאוזן פלוס מול ג׳ורג׳
מיצ׳ל ללא מאצ׳ אפ (יסלח לי ברואר)
כרמלו ללא מאצ׳ אפ (איבד לחלוטין את הביטחון בקליעה. לא ייאמן)
הספסל של אוק לא קיים.
הכל מתחיל ונגמר בשלשות.
3:1, נחליף גראוואטר וננסה לקחת את משחק 5 בבית.
כדור הרעם
24 אפר 2018 08:24:11דה שוט מתי אתה מביא לי צ'יז בורגר?
דה שוט
24 אפר 2018 08:59:17כשהשמנה תשיר
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 08:22:40ביג 3 בתחת שלי.
המטומטמים האלה חשבו שהם גיבורים גדולים ושהכירון בלבד יקח אותם רחוק,לא הסתכלו בכלל על שחקנים אחרים,לא שיתפו אותם,לא נתנו הזדמנויות לאברינס,להוייסטאס,פרגסון ופטרסון.
שחקנים כאלה שלא מקבלים הזדמנויות כל העונה לא יכולים להושיע ברגעי האמת.
ראסל,חרב משחק שני רצוף ,המחשבה של "אני נגד רוביו" רק הזיקה לו והורידה מערכו בענק.
במקום לחשוב קבוצתי ואיך אני יכול לעזור לקבוצה בכללי הוא הלך במוד "אני מול יוטה".
פשוט מבאס רצח!
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 08:25:00אבל כ"כ ברור מאליו וצפוי
מצאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
24 אפר 2018 09:11:54💯+
הכתובת הייתה על הקיר מתחילת העונה אם לא מתחילת עונת 2012….
… ואת ראסל יש להטריד.
שמעון
24 אפר 2018 08:25:58אברינס קיבל מספיק הזדמנויות ולא הוכיח כלום. ראס היום חוסל עי השופטים, הוא בא בגישה נכונה ביותר שהלוואי היה מגיע ככה כל משחק. השופטים העבירו לו מסר פשוט אל תשמור חזק רק תעמוד ותרים ידיים, שם גם נגמר המשחק.
בחלק ההתקפי ראס קרס מנטלית כל הסידרה כמו לברון ב-2001 בגמר, אותה הבעת פנים, אותו חוסר אונים, אותה עמידה בהתקפה, תראו את הקלטות.
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 08:23:32שנים אני יורד על האופי והטמטום של ווסטברוק ועשו ממני אויב האומה.
אף אחד לא יכול יותר להתכחש – הוא חשף את פרצופו המכוער לגמרי.
אגואיסט שחוץ מזה שהוא מטומטם הוא גם מלוכלך ולא ספורטיבי.
כדור הרעם
24 אפר 2018 08:24:301000+
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 08:24:14מיצ'ל – ווייד עם קליעה ואופי נוח.
לא ראיתי רוקי כזה בחיי.
Benjo
24 אפר 2018 08:27:13מיטשל זה ראסל עם קליעה ואופי נוח. זו אותה אקספלוסיביות רק ברגים בראש מסודרים במקום.
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 08:32:29לא, ראסל הוא אידיוט.
ווייד הוא רוצח.
זה ההבדל
Benjo
24 אפר 2018 08:40:19אמרתי. ההבדל בראש. אבל ביכולות פיזיות? מיטשל אקספלוסיבי כמו ראסל. הראש של וויד בגוף של ראסל בקיצור.
שמעון
24 אפר 2018 08:43:44גם לי הוא מזכיר יותר את וויד
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 08:47:37כנראה שכחת איך פלאש היה נראה בשנותיו הראשונות
Benjo
24 אפר 2018 09:10:36זוכר מצוין. וכולם אומרים וויד. יאני אומר בכל זאת ראסל. יש לו יכולות אתלטיות הכי קרובות לראסל בליגה.
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 09:21:41זכותך. אבל זה שמור לדניס סמית' ג'וניור לדעתי
דקסטר
24 אפר 2018 08:25:18בקיצור ראינו כמה טריפל דאבל בעונה רגילה שווה משהו
כדור הרעם
24 אפר 2018 08:28:11כואב לי הלב על אוקלהומה, רק מלהיזכר בתקופה היפה הקצרה שדוראנט, הארדן וראסל היו ביחד.
הייתי בטוח שהליגה סגורה ל-20 שנה.
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 08:31:35זה החטא הקדמון של גניבת הקבוצה מסיאטל.
העונש זה לקחת חצי מוח מראסל ודוראנט ולתת להם לעשות את השאר.
הייתה טעות אלוהית ולדוראנט נשאר בטעות 51% – אז הוא ניצל את זה וברח.
דקסטר
24 אפר 2018 08:34:29קבוצה שנולדה בחטא
שי אבן צור
24 אפר 2018 16:55:43100+
Smiley
24 אפר 2018 08:28:51השיחה עכשיו של שאק ואינגלס פשוט ענק!!!
שאקעם ה-MATE שלו לאינגלס והאוסטרלי מתפקע מצחוק
צביקה
24 אפר 2018 08:29:03איזה תענוג של משחק. ואינגלס ומיטשל – וואוו. שניהם. משחק חכם ויפה. האמת שמול הדביליות של הרעמים קל להיראות חכמים…אבל בכל זאת, היה תענוג.
Smiley
24 אפר 2018 08:29:50המזל של OKC שבמחשק הבא מתחילים מ-0:0 וכבר היו חזרות מפיגור 3:1.
בבית, בלי ההתלהבות של הקהל הם יכולים לנצח ולהעביר את הלחץ ליוטה במשחק הביתי
ברבור שחור
24 אפר 2018 08:31:07הארדן עושה צ ע ד י ם !!
רק בגלל הדברים האלו הליגה הזאת לא ממצה את הפוטנציאל שלה בעולם.
משחקים שם כדורשת לא כדורסל !!
Smiley
24 אפר 2018 08:32:37מנחם, אתה חייב לשים במעורב את הראיון סיום משחק של שאק והחברה עם אינגלס. פשוט מצחיק עם השטויות שלהם
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 08:33:55סעמאקקק אני מבואס תחת
בבוקר לשמוע את קולין קהאורד משפיל את ראס עם שמפנייה ביד זה יהיה כואב (אני לא אצפה בזה כמובן)
דקסטר
24 אפר 2018 08:35:38אשלח לך קטעים נבחרים..
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 08:37:51שתוקקקק!
lol
דקסטר
24 אפר 2018 08:40:56😁
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 08:40:00זה בסדר, גם קולין אידיוט
דקסטר
24 אפר 2018 08:42:47למה ללכלך לפעמים הוא פוגע בול
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 08:46:11לא אומר כלום, לפעמים גם אני פוגע בול
יום אחד
24 אפר 2018 08:34:53ממש לא
אל תקנה את כל מה שמוכרים ההייטרים
ראסל לא הכריח לא לקח זריקות קשות ניסה לשלב ןלא הצליח
אני אף פעם לא זוכר אותו כל כך מנסה למסור אב ל יוטה שיחקו חכם וכל הכבוד בעולם להם וסגרו את קווי המסירה סדרה סופר אחראית שלו
אבל מה לא הצליח
צודק דה שוט שבלי קליעה אמינה מה3 אין לך מה לחפש היום בליגה
לא מסכים איתו שהקלעים ממול יותר טובים הם פשוט לקחו זריקאת נוחות יותר וזה כבר אחריות של מאמן של שיטה וזה אין באוק' השנה
דה שוט
24 אפר 2018 09:04:15+ 1000
נחליף גראווטאר לפי עצת קינג ראסל וננסה לנצח משחק אחד. ד״א תור הזהב של אוק היה ב-2016 אז הם היו קבוצת הגנה מרגשת. מותר להפסיד, הכל בסדר
ינתיאל
24 אפר 2018 08:44:07למישהו יש עוד ספק מי מחרב לokc את הקבוצה כבר 7 שנים?
הארדן איבקה דוראנט אולדיפו גורג. הבנאדם נטל על הקבוצה
נתן
24 אפר 2018 08:49:28הוא שחקן מאד לא חכם, שיש לו יתרון אתלטי על כל שומר, והוא לא מצליח לנצל את זה. עכשיו יש לו גם קבוצה מוכשרת, עם סופרסטאר ברמה שלו, וסנטר מעולה, ורול פלייר שפעם היה כוכב 🙂 והוא עדיין לא מבין.
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 08:50:32דיי אשך,אל תהיה פתטי
דה שוט
24 אפר 2018 09:10:293 גמרים איזוריים וגמר כללי באותן 7 שנים ש״חורבו״
שמעון
24 אפר 2018 08:48:17כן כי אולדיפו וגורג הביאו אליפויות ואיבאקה גם. הארדן בכלל לא קשור וKD ברח לגולדן סטייט נראה אותו מוביל לא בקבוצת כוכבים לאליפות.
דה שוט
24 אפר 2018 09:06:34שמעון, זה לא היום להילחם בהייטרים. יש להם את כל הקלפים. אנחנו מתאגרף ששוכב ומחכה לספירת 9 כדי לקום למאמץ אחרון. פשוט תשכב ותחזיר נשימה…
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 09:19:54צודק בהחלט,היום אין לנו שום קייס להתכסח איתם,יש להם את כל הראיות להכניס אותנו עמוק בפנים ושום עו"ד לא יצליח להמתיק את העונש שמגיע לנו בצדק
דה שוט
24 אפר 2018 09:27:47+ 1
נאכל את הלב עד יום שישי, זה גורלנו
💪
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 08:48:41מה שכן חייבים לתת כבוד ליוטה ששיחקו משחק כלכך מהנה וקבוצתי,בלי פוזות של "כוכבים",אחריות של גארדים שלא ראו מעולם פרקט בפליאוף עשו צחוק משחקנים ותיקים.
מיטשל הוא וויד של 2005-2006 ואני לא אתפלא אם הוא לא יסחוב אותם לניצחון גם בסיבוב הבא.
המון שנים לא היה רוקי כזה שלוקח קבוצת נגרים להישג שכזה והוא מבחינתי רוקי העונה
סימונס פשוט שחקן שנה שנייה (ולא יעזור לאף אחד,הוא גדל עם הקבוצה ,למד והתרגל למערכת עונה שלמה) וחוץ מזה שהוא לא הכוכב העיקרי של הקבוצה.
כל הכבוד ואני מחזיק להם אצבעות מול יוסטון (למרות שמבחינת מאצ'-אפ יהיה להם קשה מולם)
אשך טמיר המקורי
24 אפר 2018 08:55:18כל מילה
המשגיח
24 אפר 2018 09:25:08לא מסכים איתכם.
זו העונה הראשונה של סימונס כשחקן פעיל שחווה על בשרו מה זה להתאמן לשחק ולהישחק במשך עונה שלמה = רוקי.
כמו כן, זה לא שהוא היה כשיר והתאמן עם הקבוצה. הוא היה פצוע.
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 09:38:56אחי,סימונס בנה כימיה עם השחקנים במשך עונה שלמה,ראה אותם מתאמנים,ראה דגשים ולמד על כל שחקן את האופי שלו ,היכן הוא אוהב לקבל את הכדור וכו'
הוא היה שם בספסל יחד עם המאמנים …לדעתי הוא למד יותר על המשחק מהסתכלות מהצד ,זה כמו מכינה קדם צבאית מה שהוא עבר .
אתה משווה לרוקי אמיתי שבדיוק נפל מהעץ הדראפטי,שאינו מכיר אף שחקן,לא מכיר את הצוות המקצועי,לא יודע מה הדרישות?
הוא בכלל היה אמור להיות שחקן ספסל שמקבל הזדמנות פה ושם.
אין בכלל השוואה.
שי אבן צור
24 אפר 2018 16:58:44hear hear
דה שוט
24 אפר 2018 09:08:14יוטה לא נגרים. אינגלס כבר שנתיים בטופ של הליגה מהשלוש, מיצ׳ל קלעי וחודר אמין, רוביו מנהל ומוסר בחסד, גובר שחקן ההגנה של השנה.
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 09:29:30אחי הם אחלה נגרים ופועלים שמחוייבים חעבודה שלהם סה"כ,אין להם כישרון יוצא דופן,פשוט עמדה מולם קבוצת למלמים שהלכו איתם ראש בראש.
הם פשוט הורידו את ראס וגורג לרמה שלהם עם כל מיני קטנות וחיוכים מרגיזים ,ככה עושים פועלים חסרי כישרון.
יש להם את המטריה הצרפתית שמגן על הטבעת ואין לו שום צ'אלנג' שמסוגל להוציא אותו מהחניה מתחת לסל ,דייוויס למשל מוציא אותו מהחניה כמו פקח לאזור הקשת ובכך נפרצת לה הדרך לטבעת,אדאמס לא מסוגל לקלוע חצי מילימטר מהסל כך שלגובר הייתה אחלה עבודה.
ולכן מיטשל הוא היחיד עם כישרון רציני בקבוצה הזו.
דה שוט
24 אפר 2018 09:33:20אמרתי באמצע משחק 1 שאדאמס לא מתאים כאן. חייבים לשחק עם פטרסון ולחפש אותו על השלוש. אברינס צריך לזרוק הרבה וכרמלו חייב להמשיך לזרוק. סיכומים נעשה בסוף, עכשיו הזמן לקלוע מהשלוש. סתם לשם השוואה – סימונס גדול אבל ההבדל זה רדיק ובלינלי. כנ״ל לגבי קליבלנד. מחוץ לקשת – שם מנצחים
כדור הרעם
24 אפר 2018 09:30:37דה שוט אתה כזה צפוי. בדיוק כמו שאמרתי – גם בעוד 40 שנה אתה תחזור ותגיד "ראסל מתבגר בעונה הבאה ומביא אליפות" "ראסל לא אשם בכלום, הוא מושלם"
דה שוט
24 אפר 2018 09:34:18כדור, זה היום שלך. תחגוג, אבל מעולם לא אמרתי את מה שציינת.
יום אחד
24 אפר 2018 09:33:00בוקר עצוב.
מה שבאמת מבאס שמעבר לקרב הצפוי בין ההייטרים לאוהדים באמת לא ברור מה לא עובד
בא נאמר מעבר לוויכוחים שראסל שחקן טוב עזבו טופ 5 טופ 30 אוקיי?{אשך אני מקווה שעם זה תסכים לחיות} גו'רג' כנ"ל פלוס ,מלו מעבר לקללות הוא בסדר אדאמס סנטר טופ 3 בליגה
דונובן שנה שלישית באוק' בלי gm שעומד לו על הראש מקבל קרדיט עצום
מאמן טוב בבסיס אין מישהו שחולק על זה, ובהגינות, ראסל הוא לא לברון שמשליט אימה וקובע מה ומי הוא גם לא אישיות כזאת {לפחות ממה שמצטייר בתקשורת}
אז מה ראבק לא עובד??
דה שוט
24 אפר 2018 09:35:09השלשות
ADISU (לא הח"כ)
24 אפר 2018 09:58:43מה שלא עובד זה משהו שהחל באוגוסט שעבר כאשר השאירו את אדאמס ללא גיבוי,שלחו את קאנטר והביאו את כרמלו (מצטער דה-שוט אבל אני עדיין בדעה שזו אחת מהחלטות הגרועות של ההנהלה).
קאנטר היה 15-18 ו10 ריבאונדים (4-5 התקפה) בעצימת עיניים שידע את מקומו בקבוצה כאחד שבא מהספסל
כרמלו בניגוד לוויד (שהוא גדול ממנו) לא השכיל לקבל על עצמו את תפקיד הוטרן שעולה מהספסל (דונובן הבובה חסר הביצים לא היה יכול לעשות זאת).
מה כרמלו נותן שקאנטר לא יכול?
הגנה,שניהם זיפת אחד גדול
התקפה ,קאנטר עולה עליו בגילו הצעיר
ריבאונד, אין אפילו על מה לדבר.
דונובן לא הצליח ללכד את הקבוצה,לא הצליח להכניס את הספסל לשותפות גורל ,כלומר,לא נתן להם את הביטחון שהם חשובים אלא הסתמך על "הביג 3" (המקושקש).
ראסל,לא השכיל ללמוד שום דבר בכל עונותיו,לא ידע להיות מנהיג ולא ראה את התמונה הגדולה.
אני כאוהד גדול של ראס (לפני הקבוצה) לא יכול להגן עליו,הוא פשוט איבד אצלי המון הערכה .
עופר
24 אפר 2018 10:04:05וגם…
הקבוצה לא מאומנת.
או שהמאמן על הפנים
או שהמאמן לא משתלט על הקבוצה שלו.
בכל מקרה, יש בעיה רצינית באימון. משחקים כיחידים ולא כקבוצה
שמעון
24 אפר 2018 13:58:23אני אעלה פוסט על זה ותראה מה לא עובד ברוך השם חומר יש אינסוף
דה שוט
24 אפר 2018 10:45:46בדיעבד המהלך על כרמלו התברר (כנראה) כטעות גדולה. בקיץ זה נראה כמו מהלך שעשוי לפתוח את תקרת הזכוכית ע"י הוספת כוכב שלישי. אין לי דרך להגן על כרמלו – הביאו אותו כדי שיקלע, והוא לא קולע. לגבי ראס – באמת שקשה להגן גם עליו השנה. כבר כתבתי באריכות את דעתי – אני חושב שהוא בסחרור ולא ממש מודע למה שעובר עליו מאז שקיידי בגד בו (מבחינתו).
דה שוט
24 אפר 2018 10:46:07לאדיסו
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24 אפר 2018 11:42:27ההבאה של כרמלו לא נראתה גם לי בזמנו. היא היתה מהלך מאוד מסוכן, שעושה רושם שנכשל, פשוט כי כרמלו לא קלע את הזריקות שלו הלילה.
באופן דומה ההגעה של כריס פול ליוסטון היתה מהלך מסוכן. והוא הצליח אפילו אם יוסטון תודח ע"י מינסוטה. מבחיהנ "כדורסלנית" טהורה זה עובד.