יומן אמצע סדרה טורונטו – וושינגטון (+הצביעו בסקר) / שלהבת

יומן (שהיה אמור להיות..) יחסית קצר לאמצע סדרת טורונטו – וושינגטון. סדרה שלא מעט חזו תלך ל- 6-7 משחקים, אכן קיימה ומספקת את אחת מסדרות הסיבוב הראשון המעניינות ביותר. (אגב, הינה הפריוויו הראשון לסדרה מאת שנאן ודובי). על משחקים 3 ו-4 ניתן לקרוא בכתבות המצויינות של ע. עופר.

מה נותר לנו:

משחק 5: רביעי 19:00 שעון טורונטו.

משחק 6: שישי  19:00 או 20:00 שעון וושינגטון.

משחק 7 (במקרה הצורך): ראשון.

כעת מתחילה סדרת הטוב מ-3 בין הקבוצות.

כמה נקודות למחשבה:

סרג' איבקה

סרג' היה הקלעי המוביל במשחק 1 (23 נק'), בנוסף ל-12 ר', 2 חס'.  במשחק 2 סיים עם 10 נק' אך גם 9 ר', 3 חס', וכן +/- הגבוה בקבוצה של +32. בשני המשחקים האלה רק 2 איבודים. בשני המשחקים הבאים 7 איבודים ו-10 נקודות (סה"כ!). טורונטו עולה ויורדת עם סרג', והיא תקווה שהוא יתעורר חזרה לסדרה. נדמה שמשהו שוול אמר לו במשחק 3 הוציא אותו משיווי משקל ומאז הוא פשוט לא בעניינים.

הספסל, CJ, סקוט

דובר המון על ספסלים, כמה מספרים (טורונטו – וושינגטון):

המשחק  נקודות           דקות          +/-

מש' 1    42  – 21       89 – 62        14+  – 11-

מש' 2    42 – 63        94 – 118      59-  –  43+

מש' 3    32 – 35        91 – 91        64-  –  37+

מש' 4    22 – 18        90 – 68        2+   –  13-

סה"כ     137-138       339-364

הפתעה גדולה. שוויון בנקודות (אף שספסל וושינגטון משחק 6 דק' פחות למשחק). שינוי דרמטי מהעונה הרגילה בין הקבוצות:

המשחק  נקודות           דקות

מש' 1    36  – 25       110 – 81

מש' 2    39 – 28        108 – 73

מש' 3    23 – 44        82 – 87

מש' 4    50 – 15        119 – 70

סה"כ     112-148       311-419

אפשר לשים לב לעלייה של 7 דק' בשימוש ועלייה של 6 נק' בתפוקה בספסל של וושינגטון, לעומת ירידה של כמעט 14 דק' בשימוש ו-2.5 נק' בתפוקה בספסל של טורונטו. המגמה היא הפתעה גדולה, לאחר שספסל טורונטו הוכתר בתחילת הסדרה כגורם שינצח את הסדרה (או שספסל וושינגטון יפסיד אותה, לחילופין). בינתיים, הספסלים מאזנים אחד את השני.

תפוקת הספסל של טורונטו ירדה משמעותית במשחקי החוץ, משהו שבדרך כלל מצופה משחקנים פחות מנוסים, אך מפתיע במיוחד לגבי מילואימניק כמו סי-ג'יי מיילס ששיחק 19-23 דק' בכל משחק אך קלע: 12, 18, 9, ו-2 בהתאמה. האם ברוקס הצליח למצוא פיתרון לקלע ה-streaky הזה? במשחק 2 היה זה מיילס שקבר שלשה מטורפת שסימלה את הניצחון:

גם בעונה הרגילה CJ עשה לוושינגטון המון בעיות. בבדיקה נוספת מתגלה שטורונטו למעשה—לפחות נגד וושינגטון—עולה ויורדת עם CJ יותר מכל אחד אחר:

CJ MILES נגד וושינגטון:

עונה רגילה:

מש' 1   0 נק', L

מש' 2   12 נק', W

מש' 3   L, DNP

מש' 4   20 נק', W

פלייאוף:

מש' 1   12 נק', W

מש' 2   18 נק', W

מש' 3   9 נק', L

מש' 4   2 נק', L.

לשם השוואה, איבקה בעונה הרגילה:

מש' 1   7 נק', L

מש' 2   9 נק', W

מש' 3   16 נק', L

מש' 4   7 נק', W

כלומר, עד כה, מיילס היה הברומטר של טורונטו נגד וושינגטון, ואני מניח שהוא יהווה מוקד חשוב למאבק הספסלים במשחקים הבאים.

לסיום, בעוד שברוקס פחות או יותר בונה על 60-70 דקות של ספסלו, אך מוסיף דקות בגלל נסיבות (גרבג' טיים במש' 3, בעיית עבירות של וול וביל במש' 2 ו-4), נראה שקייסי בונה על 90 דקות של הספסל שלו. לאורי-דרוזן משחקים בטווח 35-39 דקות, בעוד וול-ביל מגיעים עד ל-43 דקות לפי הצורך (והם רגילים לכך מהעונה). האם במשחק קריטיים שבהם יצטרכו לשחק יותר מ-40 דקות לאורי-דרוזן יתנו את התפוקה? האם מנגד וול-ביל יישחקו / יתפרקו מעייפות (במיוחד שעתה יש רק יומיים בין המשחקים לעומת 3 ימים עד כה)?

Adjustments

איזה התאמות ראינו בסדרה?

לאוסון במקום סטו

חביב האתר סטו הפך לנער מגבות החל ממשחק 3 בסדרה הזאת, לטובת המילואימניק לאוסון, שחזר בטיסת לילה מסין יום לפני הפלייאוף. גם בדקות המועטות שקיבל, סטו לא שיחק כרכז אלא בצד. לפי דעתי, כבר ניתן לראות ירידה בבטחון של סטו ובדקות שהוא כן משחק הוא נמנע מלזרוק. כל ההשקעה בעונה הרגילה נראה שהייתה לשווא, ברוקס פשוט לא סומך עליו, וגם יש לציין שלאוסון נתן הופעה ענקית במשחק 2 עם 4 מ-5 לשלוש ושמונה אס', מה שפחות או יותר קיבע את מקומו ברוטציה בינתיים. אולי אם לאוסון יתחיל להחלש סטו יחזור. בינתיים, אגב, לא רואים יותר מידי נזק לווושינגטון כי הרכז המחליף של טורונטו היה פצוע עד כה (ואן וליט) ולאוסון די מתאזן עם דילון רייט.

וול לפוסט

התאמה אסטרטגית בולטת של ברוקס במש' 3 ו-4, שעדיין לא נמצאה לה תשובה מוחצת מקייסי, היא להוריד מהעומס על וול ובו זמנית לייצר מיסמאץ בהגנה ע"י השמת וול בפינה/בפוסט בבידוד תוך כדי שביל או לאוסון מובילים את הכדור אל החצי. קודם כל, זה נותן לוול אפשרות לעוד 1-2 דק' מנוחה על המגרש. שנית, בפינה הרבה יותר קשה לעשות שמירה כפולה וכאשר באה עזרה של גבוה, וול יכול למצוא קלעי פנוי או פשוט לעשות את הדבר הבא (שימו לב איך פורטר מפנה לוול את הזירה) ש-JV עדיין קם בגללו באמצע הלילה עם זיעה קרה:

עוד כמה דוגמאות:

שימו לב שלאוסון מביא את הכדור לחצי וול מחכה לו בפינה, וההמשך הוא דאנק מהסרטים על סנטר הגנתי:

השדרן מציין שהעזרה צריכה לבוא מוקדם יותר. עוד דוגמה לכך:

ליי-אפ כי העזרה של JV מגיעה מאוחר מידי:

ואכן, כאשר העזרה כן באה בזמן, יש לוול אופציות למסירה. כמה דוגמאות:

פוסט-אפ על לאורי – ושלשה של סקוט:

דג'ה-וו, עתה ביל מקבל את הבונבון:

אם אין דאבל טים? אין בעיה, ניקח את לאורי לפוסט:

כמו שהשדרן אומר: Kyle Lowry can't defend him inside, והנה עוד דוגמה:

ולבסוף, כאשר הסנטר "מחכה לעזור", כלומר מהסס בין עזרה לשמירה על הטבעת, אז זה מה שקורה (שוב, שימו לב שביל מביא את הכדור מעבר לחצי, ווול מחכה בפינה):

 האם וול ייתקע בקיר?

וול הינו השחקן הראשון מאז מג'יק ג'ונסון שרושם 27 נק', 14 אס', 6 ר' בשני משחקי פלייאוף רצופים.

וזאת לאחר פציעה ממושכת וניתוח. מדהים. אולי דווקא המנוחה הממושכת והעובדה שהוא נראה טרי יותר משאר השחקנים תתן לו את הפוש. האם הוא יכול להמשיך ביכולת הזאת? לפי דעתי הוא יצטרך עזרה רצינית מפורטר. נעבור לפורטר.

השמירה על פורטר

מן העבר השני, פורטר (שלעתים משחק יחד עם המחליפים) שבעונה הסדירה נתן 18.5 נק' נגד טורונטו ירד ל- 10.1 ובלי שיפור רציני ממנו יהיה קשה מאוד לוושינגטון לנצח את הסדרה. נראה שקייסי מודע לכך והוא מקשה מאוד על העברת הכדור אליו ב-handoffs, ובחצי השני של מש' 4 ראינו את ברוקס מתאים את עצמו לכך על ידי סידור חסימות לפורטר שקיבל סוף-סוף כמה clean looks ושינה את המשחק עם 8 נקודות מהירות בתחילת החצי השני, לדוגמה:

קייסי מודע לכך שגורטט הוא נשק רציני עבור וושינגטון ע"י כך שהוא מסדר לוול ולביל מרווח פעולה/זריקה, והוא לא מוכן לתת לפורטר זריקות "חינם" ללא שימוש בגורטט. כלומר הוא מוכן לתת לפורטר לזרוק במחיר שביל לא יזרוק או וול לא יהיה פנוי. הבעייה הרצינית של קייסי היא באיזה רעל לבחור: לתת לביל את הזריקות האלה או לפורטר, או להכריח את הכדור למוריס או סקוט? בינתיים סקוט מצליח לקלוע באחוזים מרשימים מאוד, וכל עוד זה קורה וושינגטון עדיין תתחרה בסדרה. יום רע של סקוט/אוברה ומוריס גם יחד – וושינגטון בבעיה. כמו CJ סקוט הוא מפתח מהספסל.

Counter-Adjustments

התאמות נגד נראה יותר בהמשך, מן הסתם. בינתיים, משהו שכבר ניתן לראות מצד קייסי הוא ניסיון לתשובה לשמירה על וול ע"י הורדת לאורי לשמירה על לאוסון (כאשר הוא משחק) או על שחקן בפינה והשמת שחקן גבוה יותר על וול, כגון OG או דילון רייט. וול התקשה עם האתלטיות של OG שהיווה את השומר המוצלח ביותר של וול ונראה כיצד זה ימשיך, אולי הוא יהפוך לשומר המרכזי שלו? מן העבר השני, פורטר ואוברה מתקשים בשמירה על דרוזן   ודווקא וול לא רע במצ'-אפ הזה. אני מנחש שברוקס לא מעוניין לעייף את וול בהגנה ולכן נותן לפורטר את השמירה. במשחק 4 ראינו את דרוזן חוגג, עם 18 זריקות עונשין. יכול להיות שברוקס החליט לתת לדרוזן לנצח לבד, שוב, נראה איך נקודה זו תתפתח בהמשך. מעניין לציין שדווקא ביל שומר טוב על לאורי מוול. אולי כדאי לנסות להחליף את השמירה? וול על דרוזן וביל על לאורי יכול להיות שינוי מעניין כשפורטר בא לעזרה אם צריך. לבסוף, אם ואן וליט יחזור מהפציעה (בינתיים בספק) זה יהיה עזרה ענקית לדרוזן-לאורי במיוחד בסיומי משחקים. לבסוף, קייסי נמנע מלתת ל JV דקות ברבע האחרון במשחק שלשום (שיחק 23 דק' במשחקים 1-3 ורק 15 במש' 4). יש לי הרגשה שהוא צריך לתת לו את הכדור הרבה יותר, במיוחד לרווח את המגרש ולתת לו שלשות פנויות שיכולות לעשות את כל ההבדל.

גורל הסדרה

ולסיום, נזכיר שטורונטו הינה הקבוצה היחידה בליגה שלא הפסידה שלושה משחקים רצופים כל העונה. נצחון של טורונטו ביום רביעי הוא לפיכך הניחוש המתבקש (79% לפי אתר 538 אשר גם נותן 44% לניצחון וושינגטון במשחק 6). אבל בעונה כל כך בלתי צפויה, שום תוצאה לא תפתיע את כותב שורות אלה, במיוחד אם ואן וליט עדיין בחוץ. כביכול קייסי זהיר ואמר ש-"וושינגטון היא לא 8th seed נורמלית". אך יש הרגשה של שאננות מסויימת בטורונטו (למשל, בראיון של דרוזן אחרי המשחק אמר ש"יהיה בסדר" ביום רביעי וקייסי הצהיר ש-

“It’s not like they’re doing something that’s confusing us,” Casey said of the Wizards’ defence. “We’re confusing ourselves.

מנגד תחושה/שאיפה להפתעה בוושינגטון שמרגישה טוב אחרי שני נצחונות עם הרבה אופי ואפילו גורטאט התעורר משנת החורף, גילח את המוהאק ומאז מספק נקודות. אגב, לאחר סיום כתיבת המאמר גיליתי שאני לא היחיד שמזהה שאננות/רוגע אצל הקנדים:

(אגב, גם אני לא ידעתי, אבל crunchberries זה:

מקור: https://www.amazon.com/Capn-Crunch-Berries-Breakfast-Cereal/dp/B00355GML8)

נחזור לכדורסל. מצד שני טורונטו יכולה להיות אופטימית שהיו לה המון איבודים בשני ההפסדים ועדיין הובילה לפרקים ארוכים במש' 4 וכמעט נצחה בו. הקהל הביתי בהחלט ייתן את החיבוק שיהפוך את משחק 5 לכמעט בלתי-אפשרי לוושינגטון, במיוחד אם תתחיל את הרבע הראשון רע כמו בכל הסדרה. לפי דעתי, ברוקס בונה על adjustment מפתיע למשחק 5 ויינסה שפורטר ישתחרר להמון שלשות, כמו במשחק באורקל שנה שעברה כאשר קלע 7 מ-9. משחק breakout של פורטר ביום רביעי ו-וושינגטון עלולה להפתיע אפילו את עצמה. לזכות וול וביל ייאמר שהם לא משחררים הצהרות ללא בסיס, ולא מדברים על נצחון בסדרה. להיפך הם שומרים על מנטליות האנדרדוג. לעומת זאת, חוסר ריכוז מינימלי בהגנה של וושינגטון ואפשר לשכוח מהסדרה, בדומה לתבוסה במשחק 5 נגד בוסטון שנה שעברה, למשל אם CJ יקום מהספסל בטרוף והספסל של וושינגטון יהיה פחות מטוב מאוד וושינגטון תלך הביתה עם הזנב בין הרגליים. בסקר הראשון קוראי הופס נתנו %84 לטורונטו לנצח את הסדרה. אנא הצביעו שוב כאן:

שלהבת

יניר רובינשטיין (שלהבת) הוא כתב הופס בוושינגטון הבירה. לשאר כתבותיי נא ללחוץ על תמונת הכדור מימין.

לפוסט הזה יש 54 תגובות

  1. תודה רבה! אני עדיין חושב שטורונטו יעברו, אבל יהיה להם הרבה יותר קשה משניבאתי בפריוויו. נכון לעכשיו נראה שהסדרה מוכרעת בעיקר בעזרת דחיפת הקהל הביתי של שתי הקבוצות, ואם הרוח תנשוב כמו שאני מאמין שהיא תנשוב. הראפטורס יקחו לאחר שישה משחקים

    1. ועוד משהו קטן, יופי של ניתוח של המשחק של וושינגטון. בהחלט נראה שהם סוף סוף משתמשים בו כראוי, ורק ימים יגידו אם זה רציף או הבלחה של כמה משחקים.

  2. וושינגטון הרימו את הרמה לפלייאוף (גם הפליקנס, יוטה ואינדי) ולמרות שני המשחקים הראשונים הם הצליחו לצאת מהבור לגמרי ולחזור לשיוויון.
    שאפו.
    באמת קצת חבל לי על סטוראנסקי…. הוא ממש פרח כששיחק ןעכשיו חזר להיות הצל מהספסל
    פוסט משובח 🙂

  3. פוסט באמת מעולה שלהבת ! מאוד התאכזבתי מטורונטו במשחקים 3 ו-4. מעבר לעבודה שואן וליט מאוד חסר לספסל (מי היה מאמין שאכתוב את זה), אנונובי צריך לשחק יותר מכיון שהוא השומר הכי טוב שלהם. וול חוגג על לאורי בכל הזדמנות, בין אם זה בפוסט אפ או בהתקפה עומדת .
    וול וביל הוכיחו שכשהם בשיא, הם יותר טובים מלאורי ודרוזן וכל עוד הספסל של הראפטורס לא מזכיר את העונה הרגילה, לוושינגטון יש זיכוי טוב לקחת את הסדרה.
    לך הימור- וושינגטון מנצחים בשש, קייסי מפוטר, לאורי ויונאס עוברים בטרייד

  4. זה פוסט בכורה? זה דוקטורט!
    סחתיין עליך, עשית פוסט שכל אתר גדול בארה"ב היה משלם הרבה כדי להציג אותו.
    אני אלך עם הניחוש המקורי שלי – טורונטו. למרות שהם כבר מראים סימנים של חזרה על כל הטעויות של הפלייאופים הקודמים.

  5. ואוו. הלוואי ניתוחים כאלו כל יום על כל סדרה. אתה עורך וידאו ומנתח מהלכים באחת הקבוצות במקרה? 🙂
    מרגיש שהכנת אותי למשחק הבא כאילו אני אחד מהשחקנים/מאמנים

  6. פוסט משובח ומחכים. אני עם טורונטו בעיקר בגלל סיבה אחת: הביתיות. מדובר על קבוצות מאוד ביתיות. וול יצטרך להתעלות כדי לעבור את הקנדים בסדרה.
    מה שאני לא מבין זה למה סטוראנסקי לא משותף בעמדה אחרת חוץ מפוינט גארד. הוא יכול לשחק בעוד עמדות גם אם לאוסון מרכז.

  7. פוסט ממש נפלא. תענוג לעכברי כדורסל כמונו. הלכתי על טורונטו כי אני לא חושב שזה זיוף מה שקורה שם השנה, אבל כל הכבוד לוושניגטון, ויש מצב שהם יסחבו פה את הסדרה ל-7 משחקים.

  8. יופי של פוסט- תודה.

    לגבי איבקה, כמו שציינתי כאן זה מראה למשחק של הראפטורס שחזר להיות כמו בעונה שעברה במשחקים 3 ו4. איבקה ניזון מהנעת הכדור וריבוי המסירות והחדירות והוצאות, מה שמאפשר לו הרבה מבטים פנויים. כשזה לא קורה וההתקפה נגמרת אחרי מסירה אחת/ פיק&רול אחד הוא פחות נוגע בכדור , פחות זורק לסל וזה מראה על השינוי לרעה במשחק של הראפטורס.

    לגבי מיילס והספסל, אז קודם כל הספסל של הראפטורס חסר את המנוע שלהם שזה ואנוליט. הוא מנהל משחק יותר טוב מרייט ואיום קליעה יותר רציני ממנו מה שעוזר בפיק&רול ויצירת מצבים. כשהוא חסר המשחק יותר תקוע וחסר איום מבחוץ מה שמקל על ההגנה.
    מיילס שניזון גם הוא משלשות חופשיות אחרי תנועות בהתקפה/חסימות בשבילו לא זוכה לאותה כמות ואיכות זריקות במשחקים 3 ו4 והנה התוצאה שהוא קולע פחות.

    וול לפוסט זה בהחלט הייתה התאמה מעניינת, קייסי הגיב עם אננובי כדי להאט את זה אבל עדיין בחלקים גדולים לאורי שומר עליו. אין ספק שיותר דקות של אננובי על וול זה הפתרון כאן.

    מבחינת פורטר אכן היה רצף של זריקות שקיבל ברבע הרביעי במשחק מספר 3, שהוביל אח"כ גם לכך שייצר מצבים עבור אחרים בזכות תשומת הלב שמשך בהגנה.
    מתחילת הסדרה אני מציין שהוא מפתח כאן כדי להוריד מהעומס מוול וביל, לפתוח עוד אופציות וגם יכול לסבך את ההגנה של טורונטו שעד עכשיו מחביאה עליו את דה רוזן. אתה צודק לגמרי שברוקס חייב לכוון אליו יותר את ההתקפה.

    נקודה אחרונה לגבי הספסל של הוויזארדס- לאוסן מפתיע לטובה והוא אחלה שינוי, אתה צודק לגמרי לגבי הפגיעה במעמדו של סטורנסקי וזה קצת מאכזב. אבל שניהם ביחד עם אוברה סקוט ומהינמי זה כבר אחלה ספסל שנותן תרומה יפה מאוד ואם הוויזארדס עוברים פה הם לדעתי יכולים גם להגיע לגמר המזרח.

    1. התחייה של לוסון היא הפתעה מוחלטת. הייתי בטוח שהבנאדם מחוק אחרי כל סיפורי השתייה, והנה הוא מופיע מחדש, ולא סתם, אלא דוחק הצידה את סטוראנסקי מההגה, אחרי שתומס הקטר החליף בכזאת הצלחה את וול.
      שאפו לטיי.

    2. מסכים עם כל מילה. יש סיכוי שואן וליט יחזור ואז הוויזרדס בבעיה. ברוקס חייב להשתמש יותר בסטו עתה כשיהיו משחקים צפופים יותר (כל יומיים).

  9. עומק נהדר של ניתוח. תודה רבה.
    כמעט מתבאס שהיססתי ללכת עד הסוף עם ההימור על וושינגטון.
    הפעם הצבעתי עבור הוויזארדס. כמה אני מקווה לצחוק אחרון.

  10. ההימור המקורי שלי היה וושינגטון ועושה רושם שאני בכיוון בטח עם טורנטו תחזור לחולי שלה… הירו בול של לאורי ודרוזדן.

  11. מי שמכיר את ההיסטוריה של הקבוצות יודע שזאת סדרה של 7 משחקים. עם זאת נראה שמשחק מס 5 יקבע לדעתי את זהות המנצחת . המומנטום עם וושינגטון (ביל תתעורר בבקשה)

  12. וואו, זה מאמר ברמה של פוסט דוקטורט! קצת חבל שהוא מבוזבז על אהבל שכמותי, אבל עכשיו אני מרגיש כאילו אני יכול להעביר תדריך לפני משחק לאחת הקבוצות (אם אוכל לשנן את הכל בעל פה…)
    תודה רבה, נקווה שנזכה לעוד פוסטים כאלה

  13. מעולה. הפוסט אפ של וול אכן מציב שאלה מעניינת בפני קייסי. מעניין מה תהיה התשובה שלו.
    לטעמי המפתח לסדרה בידיים של הראפטורס. אם הם ימשיכו לחזור לדרכיהם הישנות הם יכולים בקלות להפסיד. אם יחזרו לשחק את אותו כדורסל ששיחקו כל העונה יעלו בקלות.

  14. וואו איזו השקעה, כל הכבוד. רק שלא נתרגל ואז תהיה חייב להשקיע בכל פעם.
    וושינגטון עשו עבודה יפה בשני המשחקים האחרונים אבל אני עדיין הולך עם טורונטו (יחד עם 80% מאלה שהצביעו), כי מה שהם עשו השנה לא יתפוגג ככה סתם וושינגטון יותר טובים בלאכזב את הקהל שלהם.

  15. אהבתי, שלהבת הארזים. כל הכבוד.
    קשה לי לסמוך על מאמן שבמשך שנים ראה את הקבוצה שלו ורק העונה החליט לפתור בעיה יסודית בה, אז אני לא רואה את קייסי מוצא פתרונות מהירים ליתרונות שהצגת. אבל הסדרה עדיין שלהם להפסיד.
    מהצד השני, וול בגרסא עם שיער מנסה להראות שהוא נשק רציני. יהיה מעניין.

  16. תודה פשוט פוסט מעולה.
    אננובי נפצע במשחק הקודם, הוא אמור להיות בסדר אבל הייתי נזהר לגביו. לדעתי ואן ווליט אמור לחזור במשחק הבא ויחד עם הביתיות טורונטו צריכים ויכולים לקחת את זה.
    אני דווקא אהבתי את הביטחון שהפגינו, זה עדיף על ההתרפסות בפני לברון בשנים קודמות. לא חושב שמישהו שם שאנן, פשוט לא רוצים להכניס את המערכת לסחרור הקבוע. טורונטו קבוצה שתמיד מרגישים כאילו לא מאמינים בהם ולא נותנים להם כבוד, זה בעוכריהם לא מעט

    1. OG חזר כבר בחצי השני. ואן ווליט חזר במש' 2 ל-3 דקות ואז הוצא. כנראה שהפציעה שלו רגישה. היום הוא התאמן ונראה לי שקייסי שומר עד הרגע האחרון את ההחלטה כדי להקשות על ברוקס לתכנן.

  17. יא וואראדי, איזה פוסט מושקע.
    אני בניגוד לעגל לא מזהיר אותך אלא דורש- התרגלנו לדבר כזה, גם בפוסטים הבאים נא להשקיע באותה רמה 😁
    למרות אהבתי לוול, הולך עם טורונטו, מה שעשו העונה צריך להשפיע ולתת להם להתקדם הלאה.
    בשישה משחקים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט