אמביד מכניע את מיאמי, השקנאים בדרך לסוויפ ודיכאון בסאן אנטוניו. סיקור חמישי / שי אבן צור

איזה סדרה מעולה זאת פילי-מיאמי!

איזו הפתעה מרעננת זאת ניו אורלינס!

איזה דיכאון זה לכל מי שאוהב את הספרס… 🙁

נתחיל:

מיאמי היט 108 – פילדלפיה '76 128 (1-2 לפילי בסדרה)

משחק פשוט נהדר היה במיאמי  כאשר בשלושת הרבעים הראשונים התנהל דו קרב מותח עם המון שינויי הובלה ותוצאות תיקו וסלים ענקיים של בלינלי, ווינסלו שנתן את משחק חייו, דראגיץ' ו… מי לא בעצם?

ברבע השלישי אמביד נכנס לתמונה עם עם הרצף הבא: החטאת דאנק, שלשה בפוזשן הבא + סימון לקהל לשבת בשקט ואז עוד סל אנד 1 בפוזשן שאחריו.

כך נמשך לו המשחק בשיוויון כוחות עד סוף הרבע השלישי שהסתיים ביתרון 2 לפילי בסה"כ.

הרבע הרביעי כבר היה אופרה אחרת לגמרי כאשר מיאמי פשוט נעלמת וקולעת ב 26.3% ופילי קולעת בדיוק כפול – 52.6% – ברבע שנגמר בתוצא 14-32.

האמת? הייתי סקפטי בתחילת העונה לגבי פילי אבל חייב להודות שהם נראים אימתניים לאללה ואמביד עם מסכת הנבל מסרטי גיבורי העל, עם היכולות שלו בצבע ועם השלשות שלו(3/4 הלילה) והחסימות הוא אחד השחקנים המלהיבים בליגה. הלילה הוא בהחלט היה כזה.

כל החמישיה של פילי + בלינלי התותח סיימה בדאבל פיגרס בהובלת אמביד(23), סאריץ' ובלינלי(21) וסימונס(19 + 12 ריבאונדים).

דראגיץ' הוביל את מיאמי עם 23 נקודות. ווינסלו נתן את משחק חייו בפלייאוף כשעלה מהספסל וסיים עם 19 נקודות, 10 ריבאונדים, 3 אסיסטים ושתי חסימות. לצערו זה לא הספיק לניצחון.

מה עשה ווייטסייד? תקראו את מנחם.

ניו אורלינס פליקנס 119 – פורטלנד טרייל בלייזרס 102 (0-3 לשקנאים בסדרה)

המשחק הזה עוד התחיל צמוד כאשר אחרי חמש ורבע דקות התוצאה היתה שיוויון 16.

מכאן והלאה השקנאים עשו ריצה של 4-20 עד לסוף הרבע כאשר פורצי הדרך לא מצליחים לפרוץ מנעול של כספת צעצוע. זה היה המשחק פחות או יותר כאשר מהנקודה הזאת והלאה השקנאים לא איפשרו לחליפות להתקרב אליהם עד סוף המשחק. קבלו המחשה ויזואלית:

הבלייזרס בדרכם לסיום עונה סופר מאכזב ונראים שבורים בדרכם הבטוחה לעוף בסוויפ מול השקנאים שנראים חדורי רוח קרב ואמונה.

מירוטיץ'(כבר אמרנו רוצח?) סיים עם 30 באחוז הזוי של 12/15(!!!!!!) ופשוט אימלל את החליפות. איזה בינגו של השקנאים!

AD סיים עם 28 ו-11(כולל האלי-הופ מארץ ההאלי-הופים ברבע הראשון). רונדו(16 ו-11 אסיסטים) והולידיי(16 ו-7 אסיסטים) היו גדולים בשתי מידות לפחות על היריבה האומללה.

משולם(22), אמינו(21) ולילארד(20) לא הצליחו לדגדג את המארחים.

יפה לך בביג איזי!

סאן אנטוניו ספרס 97 – גולדן סטייט ווריורס 110 (0-3 ללוחמים בסדרה)

לא רוצה לדבר על המשחק המדכא הזה – ביום המדכא הזה שבו פופ נפרד מרעייתו שהיתה אהובה גם על חלק מהשחקנים(פארקר אמר שהיא היתה עבורו כמו אמא כשרק הגיע לליגה) – יותר מדי. אציין רק שהספרס החזיקו מעמד עד אמצע הרבע השלישי כאשר שלשה של מארי צמצמה למינוס 4. מכאן הלוחמים כבר לא הביטו לאחור.

דוראנט(26) וקליי(19) הובילו שישה לוחמים בדאבל פיגרס. אולדרידג'(18) ופרקר(16) לא הספיקו לכלום.

לך לעזאזל קוואי!

לפוסט הזה יש 80 תגובות

  1. תודה על אחלה סיקור, שי.

    2 מילים על קאוויי –
    אני מבין את האכזבה של אוהדי הספרס.
    הבעיה היא שאנחנו לא יודעים את מלוא הפרטים.
    קאוויי כבר הראה בעבר מוכנות לעלות ולשחק, למרות פציעה קיימת, למרות כאב.
    רק בפלייאוף האחרון, הוא המשיך לשחק למרות שזה היה ברור שהוא סובל מפגיעה בקרסול.
    והשנה, הוא חזר לשחק אחרי פציעה טורדנית שהעיקה במשך תקופה ממושכת.
    אין לנו מושג, מי אישר את חזרתו למגרש, כאשר חזר באמצע העונה.
    אין לנו מושג, מה הסיבה לאותה פציעה טורדנית שהגיעה אחרי "פיעת זאזא",
    אין לנו מושג, מי בדק/בודק/מטפל בקאוויי כיום.

    כל מה שאנחנו יודעים, אלו שמועות שמתרוצצות,
    שמועות שבעלי אינטרסים דואגים להפיץ.

    אז רגע לפני ששולחים את קאוויי לעזאזל, אני חושב שצריך לקחת נשימה עמוקה, ולהמתין עד שמידע אמין ייצא.

    1. זורם איתך גיא, אז לעזאזל קוואי שלא טורח לתת לאוהדים אפילו טוויט לרפואה על מה קורה איתו בריאותית ו/או אישית

      1. בדיוק!

    2. מה שעוד יותר מגביר את סימני הוא שקוואי לא מגיע למשחקים בכלל – זה מאוד משונה במיוחד לאור זאת שהוא עשה את זה כל השנה.
      תודה רבה שי.

      1. (תשובה ל-SA וחגי)

        אין לי מושג. התחושה שעבר חתול שחור בין קאוויי לבין הספרס היא ברורה.
        השאלה היא "מה לעזאזל קרה שם?" , והשתשובה לשאלה רחוקה מלהיות ברורה.
        אולי הוא מרגיש שמזלזלים בכאב שלו (ע"ע כל הרחשושים שזלגו לתקשורת על דברים שחברי קבוצתו אמרו) ?
        כאמור – לא ידוע.

        בכל הנוגע לקשר עם האוהדים –
        אני עוקב באדיקות אחרי הסאנס. אני מכיר את כל מה שמפורסם על הקבוצה, את כל מה שמתרחש באתרי האוהדים.
        הספרס?
        לגביהם אני ממש לא בקיא,
        אז כמו יהודי טוב, אני אענה על השאלה בשאלה –
        שנים אני קורא תגובות של אוהדי הספרס שמספרות על איך שקאוויי בורח מהתקשורת, איך שהוא מופנם, ועד כמה הוא צנוע.
        אם כל זה נכון, למה לצפות שכאשר רע לו, הוא פתאום יחליט להיחשף לציבור האוהדים?

        1. יפה אמרת

        2. אף אחד לא ביקש ממנו להפוך לגו'אל, אבל בחייאת ראבק קצת כבוד לאוהדים. תן איזה פיסת מידע קטנה כלשהי, קוואי מקבל מיליונים בעיקר בגלל האוהדים, לדעתי זה דיי מחייב אותו לכבד אותם ולשתף קצת מידע לא הגיוני שכמעט לאף אחד אין מושג מה הולך שם. סיפור הזוי.

          1. אני לא מבין מהיכן המחשבה שהוא חייב משהו למישהו.
            עשיתי חיפוש קצר (אני מודה, לא מעמיק במיוחד), וממה שראיתי (ושוב, מראש – ט.ל.ח), אין לקאוויי חשבון טוויטר פעיל. הוא לא פרסם ציוץ חדש מאז 2015.
            אז עכשיו, כאשר הוא על הפנים, הוא יתחיל לפרסם?

            באותו חיפוש קצר שעשיתי, כן נתקלתי במשהו שפארקר פרסם (לעיתונאי) :

            I’ve been through it. It was a rehab for me for eight months. Same kind of injury (as Kawhi), but mine was a hundred times worse. But the same kind of injury. You just stay positive
            (פורסם ב-23 למרץ)

            והנה, סיבה הגיונית לכך שקאוויי לא על הספסל לצד חבריו לקבוצה.

          2. גיא, עכשיו פארקר אשם?
            כשאתה עובד בצוות ואחד מהם מתנהג כמו פרימדונה אז אתה לא שותק.
            אם פארקר לא מאמין לו אז גם אני לא.

        3. 💯+

    3. מה אתם רצים כל כך מהר להגן על המערכת? זה נובע מתסכול של אוהדים? מה קוואי עשה לכם שאתם משמיצים אותו, מלבד זה שהוא לא נותן פרטים על הפציעה?
      האדם הלבן שהספרס שייכת לו יתן לקוואי חוזה מקס אם תהיה לו פציעה מסיימת קריירה? הוא לא חייב לכם ולקבוצה כלום מעבר למה שחתם בחוזה, ואם יש לו סיכוי קלוש אפילו לסיכון הבריאות שלו, הוא רשאי להחליט מה לעשות, רק הוא.

      1. בסד
        אני עם גיא. מעריך דווקא את ההתנהלות השקטה. אם אכן יש כביסה מלוכלכת למה להוציא החוצה?
        רק יגרום למריבות וגם כלפי הספרס עוד יוריד את הערך שלו.
        עדיף להגיע בסוף העונה להסכמות שקטות

      2. האדם הלבן? הפכת את זה לסוגיית גזע? באמת?

        אתה צודק! הוא באמת לא חייב לאוהדים ולקבוצה כלום מעבר למה שחתם בחוזה. העניין הוא שהחוזה קובע שהוא מקבל 19 מיליון לשנה על מנת לשחק כדורסל וכרגע הוא מפר את החוזה הזה.

        לעניין הסיכון, יש לי חדשות בשבילך: כל פעם ששחקן עולה לפרקט הוא נמצא בסיכון. זה המקצוע וזה הסיכון שלו. לפי ההיגיון שלך, שחקן בשנת חוזה צריך לשאוף להיות כמה שפחות על הפרקט ע"מ להפחית את הסיכון בפציעה שתגרום לו להפסיד כסף בחוזה הבא…

        אתה יודע מה הקטע הכי גדול? שקוואי עושה את זה בשנה שלפני שנת חוזה!

        1. שי, אתה יוצא מנקודת מוצא שקאוויי בריא, ולא משחק מבחירה.
          איזה מידע יש לך, שאין לאחרים, שמביא אותך למסקנה הזו?

          1. אין לי מידע קונקרטי, רק הסקת מסקנות הגיונית:
            – הפציעה שלו היתה כזאת שכולנו חשבנו שהוא יפתח את העונה הזאת במשחק הראשון. הפציעה שלו בגמר המערב לא היתה בדרגת חומרה של קריעת רצועות בברך סטייל.
            – הרופאים של הספרס הכריזו על כשירות
            – פופ לא מאמין שהוא פצוע
            – פארקר לא מאמין שהוא פצוע
            – אין לארגון שום סיבה לפגוע בו. זה בדיוק הארגון שהאמין בו מהרגע הראשון, טיפח אותו ושם בידיו את המפתחות של הקבוצה. ממה שאני יודע על הספרס, אין להם נטיות של הרס עצמי. הם יותר בענייני ניצחונות.
            – הסיפור מהווה מיסתורין לכל אוהד של הליגה שמתעניין בסיפור הזה ולא שמענו מילה ממנו במשך עונה שלמה, דבר שמחזק את החשש שהוא בסה"כ בובה על חוט של הדוד שלו.

            ראיתי את הטיעון שלך שאין לו פלטפורמה למסור את הגרסא שלו ואני לא מסכים. יש מיליון דרכים שבהן הוא יכול למסור אותה לאוהדים.

    4. שילך לעזאזל, לא בגלל הפציעה, בגלל שהוא אפילו לא יושב עם החברים שלו על הספסל במשחק בית בפליאוף!!!

    5. לגביי קוואי מישהו כתב בלי לפרט בכלל (נדמה לי אפילו שנתקלתי בזה כאן) שפופ אמר לו עוד לפני הפציעה שהוא יכול לשכוח מסופר מקס ושהוא לא יקבל את זה מהספרס. זה יכול בהחלט להיות בסיס לתיסכול ולשביתה האיטלקית (במידה וזו אכן שביתה איטלקית – לדעתי כן). האם למישהו יש מידע קונקרטי על הדבר הזה ? כי אותו אחד שכתב את זה לא שלח שום לינק שמוכיח את זה ואני לא מצאתי (חיפשתי ברפרוף – מודה).

  2. לא מבין את הווריורס..למה לנצח?
    תנו לספרס קצת משהו שמח ותמשכו זמן עד שקרי יחזור
    מול הפלאקינס זה הולך להיות יותר קשה

  3. תודה על הסיקור
    ניו אורלינס זו הפתעה גדולה, לפחות בשבילי (או שאולי פורטלנד זו ההפתעה?). אם זה ייגמר ככה, כנראה שעוד קבוצה תלך בקיץ לפירוק

  4. ניו אורלינס פשוט במשימת חיסול ממוקד כאשר הולידי ורונדו מחזיקים בצווארם של לילארד ומקולם כאילו היו תרנגול כפרות
    דיוויס עף באוויר ומטביע כל כדור ששני הגארדים מעיפים באוויר
    המהירות בה הם משחקים יותר מידי לשעונו של לילארד
    אולי אחרי הסיבוב הזה יואיל בטובו מר לילארד לסתום את פיו ולא יבלבל במח כמה הוא מקופח ולמה מגיע לו אולסטאר וחמישייה ראשונה.
    רונדו מזכיר לי נשכחות ,כמה הוא היה השחקן האהוב עלי ושבזכותו הסלטיקס הפכו לקבוצה האהודה עלי אחרי התאנדר…ועכשיו הניצוץ שוב חוזר ועליתי על העגלה של לואיזיאנה (כן כן אני הימרתי עליהם שיעברו את פורטלנד עוד לפני שהפליאוף החל)

    1. רונדו בשיאו זה פשוט תענוג…. חבל שרוב הזמן הבורג שלו משוחרר.

  5. תודה שי אהבתי את האמוציות
    הגרף על משחק השקנאים אכן ממחיש את ההבדלים במשחק. נ"א אכן מפתיעים אבל מדהים איך פורטלנד לא מוצאת לזה שום פיתרון – ממש מזכיר לי את טורנטו מול הקאבס בשנה שעברה, שם טורנטו לא הצליחו לשבור את הלחץ שהיה על דהרוזן – לחץ שלא היה מורכב במיוחד אבל חוסר בהנעת הכדור באופן כללי לא אפשרה לטורנטו לייצר מיסמאצ' שנוצר – הלחץ של נ"א הוא טוב אבל ממש לא בלתי שביר ועדיין זה שהם לא מצליחים כמעט להעניש על זה את במיוחד בסלי מידריינג' שיכולים להיות פתוחים לחלוטין מעידה על קיבעון במשחק ההתקפה שלה.

    1. זה לא רק הלחץ, הם פשוט משאירים חופשי כל אחד אחר חוץ מהשניים האלה ותוקפים אותם גם בעזרת השומר של השחקן החוסם גם אוף דה בול. וגם אם לילארד מנסה 1*1 הוא לא מצליח לעשות סל מול הולידיי שנותן הגנה ענקית והוא גם יותר גדול ממנו פיזית.

      1. נמרוד אני לא חושב שאני מסכים האחוזים של נ"א אמנם יותר טובים אבל זו לא "קריעה" (בערך 52 מול 46 באחוזים מהשדה ו40 לעומת 30 באחוזים מהשלוש) מה שכן היו לפורטלנד 24 איבודי כדור כאשר 12 מהם שייכים לליליארד ומשולם – זה במובהק סימן לכך שהם לא הצליחו לשבור לחץ.
        פורטלנד ממש באו לא מוכנים לסדרה וזה אחריות של המאמן ושל חוסר השיטה ההתקפית שהייתה כל השנה

        1. קודם כל לא אמרתי שזה קריעה, למרות שזה די קרוב. אני לא מול מחשב כדי להתעמק בנתוני הקליטה אבל הנתונים שהבאת יכולים להיות משמעותיים (תלוי בכמות זריקות וכו').

          והלחץ הוא משמעותי, הוא משתק את לילארד ומקולום אבל זה נותן המון מבטים פנויים לשחקנים האחרים שמה לעשות לא פוגעים בכמויות שיספיקו לפצות על זה.

          למעבר ללחץ גם ב1*1 לילארד פשוט לא מצליח להתמודד עם הולידיי וזה מאוד משמעותי

  6. לדעתי לקוואי יש בעיות שאינן קשורות לפציעה פיזית
    אני חושב שיש לו בעיה מנטלית בראש ובגלל זה כל המיסתורין.
    צריך לחכות ולראות מה באמת מתרחש איתו ,זה לא יכול להיות ככה סתם ביום בהיר בקבוצה ש20 שנה של שקט תעשייתי יקרה משהו מוזר עם שחקן שלהם.
    זה יותר מסתם "לא יכול לשחק"

  7. "לך לעזאזל קוואי" היתה יכולה להיות כותרת הולמת לסיכום של יום משחקים אומלל ביותר.

    ניו רולינס יותר מדיי טובים. יהיה סיבוב שני מותח ביותר

  8. איזה משפט מחץ לסיום.אמביד נראה היום מדהים, רמה מעל כולם.מירוטיץ לפליקנס זה תוספת נהדרת,הרבה יותר מדהים ליד הגבה מאשר קאזינס. מעניין איך הם יראו כשבוגי יחזור. יאללה ג"ס פליקנס תהיה סדרה טובה.

  9. יש סדרות
    יש הפתעות
    יש אכזבות
    אחלה פליאוף בינתיים. קוואי הזוי. מופנם שמופנם, צריכה לצאת עיזושהי הודעה מצידו. הפופ אמר את זה הכי ברור – תשאלו את ה"קבוצה" שלו (בתרגום זה יכול להיות גם החבורה שלו).
    הוא לא ילד קטן ובודד כמו שהיה יוסי בניון באייאקס. הוא צריך לתת הסברים.
    תודה על הסיקור 🙂

  10. אני לא יודע כמה פורטלנד גרועים באמת. במשחק האחרון של העונה מול יוטה הם שיחקו מדהים, לא פחות. הם היו מתואמים ונורקיץ׳ נראה שחקן שלם בשני צידי המגרש. יכול להיות, שמול דייויס יש לו בעיית מאצ׳ אפ חמורה. הייתי נותן יותר את הקרדיט לניו אורלינס שהעבירו הילוך נוסף בפלייאוף אחרי שכבר העלו הילוך אחרי הפציעה של קאזינס. פתאום, אצל הקבוצה החבוטה הזו, העתיד נראה ורוד.

  11. דוראנט סובב קרסול בסיום וירד לחדר הלבשה לפני הבאזר. ניחוש, סתם ניחוש, הוא לא עולה במשחק הרביעי, ספרס מנצחים והסדרה מתארכת בארבעה ימים החלמה נוספים לקרי לפני הסיבוב השני.

    1. אין משמעות למה שאמרת
      חצי הגמר יפתח בכל מקרה לא לפני מוצ״ש הבא
      3-4 או 4-0 אין משמעות על החזרה של קארי

      1. אתה בטוח? חשבתי שראיתי איפשהו משהו אחר

        1. כן
          אין סיבה להתחיל סדרת חצי גמר בעיצומו של הסיבוב הראשון
          יכול להיות מצב שגיים 1 בחצי גמר ישוחק אבל די סמוך למשחק 7.
          אלא אם גולדן סטייט תיקח סיכון ותנסה להגיע ל 7 משחקים ההבדל בין 5 משחקים או סוויפ לא משפיע על ימי המנוחה של קארי

          1. טוב די ביאסת אני חייב להגיד.
            הייתי בטוח שפעם ראשונה בחיים חשפתי קונספירציה אפלה.

          2. לא לוותר דובי, צריך רק להניח שגם mbk שותף למזימה והופ שוב אתה על הסוס…. 🙂

          3. פעם הבאה שאני טועה במשהו תנו לי לחיות עם הטעות

          4. אני יכול לחשוב בקלות על מקרה אחד שזה תקף.

      2. בהתחשב בקצב בו שחקני ג"ס מסובבים קרסולים, בירכיים וסתם נפצעים, כדאי מאוד שיצמצמו את מספר המשחקים שלהם למינימום.

  12. Damian Lillard FG% by series:
    2014 1st Round – 46.8%
    2014 Semi – 41.1%
    2015 1st Round – 40.6%
    2016 1st Round – 37.4%
    2016 Semi – 36.2%
    2017 1st Round – 43.3%
    2018 1st Round – 31.7%

    dame time!!!!!

    1. יותר נכון להשתכל על האחוז האפקטבי כי לילארד זורק המון שלשות (לא שזה הופך להרבה יותר מחמיא):

      2014 1st Round – 59.0%
      2014 Semi – 43.2%
      2015 1st Round – 43.2%
      2016 1st Round – 44.8%
      2016 Semi – 46.1%
      2017 1st Round – 48.3%
      2018 1st Round – 40.0%

      1. כמובן שכולם זוכרים את הסדרה הראשונה שלו מול יוסטון ולפיכך הוא תמיד יהיה קלאץ' בתודעה.

        1. זה היה הנצחון היחיד שלו בסדרת פלייאוף, הנמחון מול חלקי החילוף של הקליפרס לא נחשב

  13. תודה רבה על הסיקור
    לילה חד צדדי
    הקבוצות שרצות עמוק הפלייאוף הזה עשו זאת בזכות החתמות חכמות מאוד
    מירוטיץ בניו אורלינס
    בלינלי ואלייסבה בפילי
    זה פשוט תוספת של גרוש ללירה

  14. ליליארד עם 2 מ18 כשהולידיי שומר עליו. רקומר

    1. 4 מ-24

      1. הנתון שלי מתייחס כנראה רק עד למשחק הנוכחי.. תודה על התיקון

  15. קאוואי חייב לקבוצה בה הוא משחק חות לדבת על הספסל.
    אני לא מאמין שהוא בכלל פצוע !
    מדובר פשוט או בילד מגודל או חולה נפש בשל אותה טראומה מרצח האבא .
    בענין ניו אורלינס מילה אחת רונדו .
    היכולות. של דייוויס והולידיי מוכרות ,גרו פשןט היה פצוע דבר הליכה שנתיים והוא לא בשל להחות מנהל משחק ,כשרונדו בסביבה הוא לא צריך.
    רונדו כבר סחב את בוסטון לאליפות. הבעיה של המאמנים איתו היא שהוא המאמן בדאלאס ושיקגו לא הבינו איך להסתדר איתו
    לפורטלנד אין מי שיתמודד עם דייוויס , פשוט לא כוחות ,חושב שדוראנט קאר וקרי הולכים לקבל שיעור מדייוויס רונדו וגנטרי.
    שבסופו נדע מי הקב ומי המאמן בליגה הזו.
    הבלוף שקרוי סטיב קר עתיד להיחשף .

  16. הסאגה של קוואי זה פשוט סיפור מטורף. אין לי מושג מה לחשוב לגבי זה רק שזה גורם לי לעצבות גדולה.

  17. הסיפור של קאוואי והשתיקה הרועמת בספרס מזכירים לי את הסיפור של רוכב האופניים חוזה מריה חימנז , במקרה שלו הסיפור היה מאד ברור .
    ועדיין גם יותר מעשר שנים אחרי מותו של התיש זה היה כינויו מרבית אוהדי הספורט לא יודעים את רוב הסיפור , הענין היה פשוט מחלת נפש שכולם ניסו להשתיק .
    במקרה של קאוואי כנרכה מדובר במשהו דומה להלם קרב , הבחור לא באמת פצוע !
    מצד שני הפגיעה בנפש חמורה הרהה יותר מפציעה פיזית ,פרקר אגב חתיכת חרא , ואין לנו סיבה לאהוד אנטישמי נאצי ופשיסט.
    בטח לא לנו !

    1. "פרקר אגב חתיכת חרא , ואין לנו סיבה לאהוד אנטישמי נאצי ופשיסט.
      בטח לא לנו !"

      האא? אם יש לך מידע על מה שכתבת? אני מכיר שפארקר כביכול עשה דברים מגעילים לחבריו לקבוצה (ברנט בארי, סטיבן ג'קסון). האם התבטא נגד יהודים או בעד פשיסם?

      1. יש איזה סיפור עם איזה סוג של הצדעת מועל יד שהוא עשה (בצורה אחרת לא בצורה רגילה) אם אני לא טועה הוא התנצל ואמר שהוא לא הבין את משמעות התנועה

        1. לא ידעתי, לא שמעתי. הדיינדונה הנ"ל היה אנטישמי ידוע עוד הרבה לפני "אירוע פארקר".
          על כך אמר מיגל דה סרוואנטס, הסופר הנפלא שכתב את 'דון קישוט' :
          "אמור לי מי הם חבריך, ואומר לך מי אתה".
          יש אמרה יפה של חז"ל, שמתקשרת נהדר עם ההתנצלות של פארקר –

          https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSvdJr0o3ocgT1Hmnl6oURLA5CKdMqWds4sNthT8LpZwRnytimQ

    2. פארקר חתיכת חרא אני לא יודע לגבי האנטישמי אבל אחד שבוגד באשתו עם אשת חברו לקבוצה זה זבל של אדם,מה שסטיבן גקסון אמר אליו רק מחדד את הדברים, היה שחקן מצויין אבל בתור אדם הוא מקבל ציון נכשל. גם לגבי מה שהוא אמר נגד קוואי איזה בחר קבוצה יוצר ככה מחנות הכוכב הראשי של המועדון.

      1. סטיבן ג'קסון הוא ערימה של חשבונות לא סגורים עם המועדון שזרק אותו.
        לא הייתי מאמין למילה אחת שיש לו לומר בכל הנוגע לספרס.

  18. תודה על הסיקור
    פורטלנד מבחינתי היא סוג הקבוצות האלה שכולם אוהבים לאהוב וזה ממש חבל מה שקרה להם בפלייאוף! לילארד צריך אולי לחפש מקום אחר אם אפילו השנה לא הצליח לעשות כלום בפלייאוף.

    1. שיבוא לספרס. נטריד עבורו את פארקר – נראה לי שפורטלנד צריכים דחוף מישהו שיסביר להם על קצב ההחלמה מפציעות קוואד.

    2. כבר מתחילים להעלות רעיונות לטריידים. כולם על מקולום, בן היתר האריסון בארנס , ניקיליטנה ובחירה , קווין לאב , דיאנדרה ובברלי.

  19. תודה רבה שי.

    פילי – כל הכבוד לפרוסס. סדרת פלייאוף ראשונה לחלק גדול מהרוסטר, נגד יריבה קשה ולוחמת, והם נראים מצוין.

    פורטלנד – כל הפרחים לשקנאים, אבל פורטלנד לא יכולים לצאת נקיים מהסיפור הזה. לא יודע מה צריך לשנות שם, אבל נראה שצריך.

    ספרס – ממש משחק לפרוטוקול היה לפנות בוקר. שתי הקבוצות לא הפגינו נחישות רבה. נו טוף, גם זה יעבור ואז נתפנה לקיץ מרובה דילמות וסימני שאלה – פופ, קוואי, מאנו ועוד.

    1. אני הייתי אומר שפילי ילכו עד לגמר המזרח

  20. ניו אורלינס נתנו הצגה הלילה, התקפית ובעיקר הגנתית- חנקו את חליפות הערב עם לחץ על הגארדים, דאבל טים, חטיפות, כל החבילה.
    בכל אופן, אני מעדיף את השקנאים בגלל שחליפות הערב באופן מסורתי כל שנה נשכבים ועושים קולות של שטיח מול הווריורס.
    מתי תתחיל סדרת חצי גמר המערב במקרה כזה?
    הרי כצפוי הווריורס יטאטאו את הספרס הפסחים האומללים, ומסתבר שישנו סיכוי גדול גם לסוויפ בצד הזה.

  21. יש מצב לסוויפ של ניו אורלינס על פורטלנד?
    אני אישית חושב שהטרייל בלייזרס יפתיעו במשחק הבא.

  22. שי, הפכת לאחד הפריוויונרים ואחד המסקרים האהובים עלי. קצר, קולע, ומדוייק!

  23. תודה רבה על הסיקור!

    וואלה פילי וניו אורלינס הוכיחו שהם for real.
    הניצחון היה חשוב במיוחד עבור הפליקנס. כעת הם ביתרון 3-0 וככל הנראה בדרך לסוויפ (או במקרה הכי גרוע – יפסידו את גיים 4 ו-5, וינצחו במשחק 6). הפסד, והם היו יכולים להסתבך כהוגן ולהפסיד את הסדרה.
    מעניין אותי לראות אם במשחק הבא נקבל התפוצצות של דייוויס. עד כה הוא היה סולידי בסדרה, לא היה לו אף משחק חלש, אבל גם לא לפנתיאון.
    אם הוא יצליח להתפוצץ עם 35+ נקודות, אז בכלל השקנאים ייראו מפחיד.

  24. 1. אני מבקש סליחה בשמם של הלוחמים על שהם מעזים לנצח . מה החוצפה הזאת שהם לא מתחשבים בחסרונו של קאווי , ומשחקים בהרכב מלא , ועוד נלחמים בהגנה? לא יפה.
    2. פתאום ג'נטרי הופך להיות חסיד המדור ומקבל שבחים מקיר לקיר . לי לא היה ספק אף פעם שהוא מאמן מצויין . הרי היה אצלנו כעוזר , ואף היה שותף לאליפות הראשונה של קר . אממה ? אני זוכר איך הוא הושמץ כאן תקופה ארוכה ( דוק – אני מדבר גם עליך ) שאין לו מושג באימון ושהוא צריך להתפטר מיד. .
    3. ההצלחה של נ"א , עם כל הכבוד למירוטיץ' והולידיי , היא של שניים – האקס-גבה ורייג'ן רונדו . דיוויס הוולך ומשתפר בזכות הניסיון שהוא צובר , ורונדו רכז מצויין וווינר ענק . יהיה מעניין בסיבוב הבא .

    1. ממתי לדוק יש מושג בכדורסל ?
      למה צריך להתיחס בכלל למה שהוא כותב או כתב ?
      ראסל מבחינתו היה השחקן הטוב בעולם נו שוין ….

      1. ולך יש יותר מושג ? ציטוט שלך כמה שורות למעלה :

        "קאר וקרי הולכים לקבל שיעור מדייוויס רונדו וגנטרי.
        שבסופו נדע מי הקבוצה ומי המאמן בליגה הזו.
        הבלוף שקרוי סטיב קר עתיד להיחשף ."

        מעבר לזה שלמאמנים מותר גם להפסיד ועדיין להיות מאמנים טובים , האם תופיע כאן עוד 3 שבועות כדי שנוכל לבדוק את מה שכתבת ?

        1. בהחלט

        2. ואגב היתה לי פעם הערכה לקאר כמאמי ובן אדם ,הבעיה שהוא חלק ממערכת מושחתת שנקראת קפעטל מנגמנט המנהלת את הקב שאתה אוהב .
          המערעת המנהלת הזו מנוהלת בצורה שקרית. , מדובר במערכת המקדשת את כל האמצעים עבור נצחונות.
          אח זו הקב האהובה עליך אז פשוט חבל.
          בקשר לקאר כאדם וכמאמן הוא פשוט שקרן צבוע , לו היה כן עם כספי ושחקנים אחרים כגון ספייטס אזילי ברבוסה בוגוט האריסוי בארנס ,כפי שפופ שלא מסתכל על נצחונות בלבד ונותן כבוד לשחקניו גם כשהם אחרי השיא ,אז ההתיחסות אליו היתה שונה .
          אך קאר חי תמיד מהצלחותיהם של העוזרים ,גנטרי עשה את העבודה בשנה הראשונה , לוק בשניה מקמילן בשלישית ,השנה הזו היא השנה בה קאר הוא המאמן ,אז הנה המבחן נוכל לראות מה הוא שוה כמאמן .
          אנמ מקוה שתהיה מספיק ישר להודות ולבלוע את הצפרדע בהמשך ולא תנסה לברוח מההשפלה ולספר כי למאמן מותר להפסיד ….
          ואם כבר מה בענין הפירגון לנער הכדורים שראה את הוידיאו מול קליבלנד בשנה הראשונה והציע את ההצעה שהביאה כת האליפות ?
          אזכיר לך את מילותיו של קאר ,מספיק עם הענין הזה….פירגון ?
          ככה מתנהגים ?
          ההמשך כבר לא מפתיע , בבקשה בוא נראה מה הוא שווה .

          1. תסלח לי , אבל אתה זורק אוסף של קלישאות שלא קשורות .
            מערכת מושחתת . במה המערכת אצל הלוחמים מושחתת ? סתם קיקוש שאין לך במה לתמוך אותו.
            כל הקבוצות ב- NBA מחליפות שחקנים לפי הצורך . נכון שבס"א שומרים יותר נאמנות לשחקנים ותיקים . אבל היא היחידה. אז לשיטתך כל קבוצות ה-NBA מושחתות חוץ מס"א . רק שלא הבנתי מה הקשר לשחיתות . זה פשוט ביזנס . אין ב-NBA ועד עובדים ואין קביעות , החוזים הם אישיים והשחקנים מקבלים הרבה מאוד כסף בתמורה לשירותיהם .
            קאר לא חי מהצלחותיהם של עוזרים – פשוט שטויות . הוא הגיע למפרץ כמאמן ראשי והטביע מיד חותם אישי בשיוני שיטת המשחק לעומת מרק ג'קסון ובהרדת איגי לספסל בהסכמתו כדי לתת את חולצת ההרכב להאריסון בארנס . השיפור של הלוחמים בשנותיו של קאר לעומת הקבוצה תחת ג'קסון הוא עצום .
            אתה פשוט לא מכיר את המערכת בג"ס , והראיה שאפילו לא ציינת את שמו של רון אדאמס , עוזר מאמן מצויין שנחשב מומחה להגנה.
            סטיב קאר בחור צנוע . אל תטה מההומור לו והדרך הקלילה שבה הוא מתראיין . אם היית מקשיב לו היית יודע שהוא לא מתבייש להודות שהוא מקשיב לכל אחד ולומד מרבים . זו תכונה, אגב , שטוב שתהיה לכל אדפ – כדאי שגם לך. את הסיפור על נער המגבות שנתן לו רעיון קר סיפר אחר כך בעצמו .
            לגבי סדרה מול הפליקנס , שנראה שתקרה – לי יש סיבות לפחות כמוך להיות אופטימי , ובכל זאת אני לא מתרברב ויוצא בהצהרות מתלהמות כמוך .
            בקיצור , אין לך מה לומר . מותר לא לאהוב קבוצה , כמו המקרה שלך עם הלוחמים . אבל לא יפה לעוות בגלל זה את המציאות .

  25. שי אחלה פריוויו וסקירה מעניינים וכיפים לקריאה.
    בהזדמנות זו תודה על שנה של פריוויו וסיקורים.

    המשחק המצויין שהתפתח במיאמי היה בקצב של פילדלפיה עם סקור גבוה רק שלהיט נגמר הגז והעומק והכשרון של פילי היו גדולים עליהם.

    ספולטרה הפסיד את המשחק – בתחילת הרבע הרביעי ברט בראון עלה עם החמישיה החזקה שלו (החמישיה שמוליכה את הליגה בנט רייטינג), וספולטרה התעורר רק אחרי 2 דקות והוא היה כבר ב-10 פיגור ומיאמי לא יכולה לרדוף אחרי פילי במשחק המהיר שהתפתח.

    לאמביד זה היה משחק פלייאוף ראשון בקריירה. לסאריץ יש ממוצע של מעל 20 נקודות למשחק מול ההיט

    נתון של הערב פילי עם סימונס ואמביד על המגרש בנט רייטינג +33

    במשחק הבא יהיה אש – מיאמי יבואו לשרוט לפוצץ כמו במשחק 2 עם לחץ על כל המגרש , הפעם לפילי יהיה את אמביד.
    מעניין מה יקרה עם פולץ – היום הוא היה איום ונורא – כמה קרדיט ייתן לו ברט בראון במשחקים הבאים

    1. מסכים עם התגובה. קצת מעצבן לראות אוהדי פילי ברשת שבבירור לא ראו את המשחק מדברים על הקריעה של מיאמי. אלה שבעד הסיקסרס (כמוני) יודעים כמה זיעה, קליעות קשות ומאמץ נכנס רק בשביל להגיע לרבע האחרון בשיוויון. מיאמי עם קצת ריכוז ופילי עם החטאות סטייל משחק 2 והיה משחק צמוד עד הסוף.

      אמביד בעיני היה חשוב מוראלית לא פחות מבעצם המשחק. בן סימונס היה המפתח. אם הבאת נתוני נט רייטינג חשוב להדגיש שהנתונים מראים דברים טיפה אחרים.

      החמישייה הראשונה של הסיקסרס (שמובילה את הליגה בנט רייטינג) סיימה את המשחק בנט של מינוס 16 ב7 דקות. החמישייה הטובה של הערב דווקא היתה עם בלינלי במקום רדיק ששמר ממש לא רע ברמה הקבוצתית (גם אם דרגיץ' קלע עליו בכיף) השחיל בלי הכרה וגם הניע כדור מצויין.

      החמישיות ללא אמביד עבדו אחלה ולעיתים טוב יותר. אמיר ג'ונסון נתן דקות ממש מעולות לצד סימונס. יש ביניהם כימיה מצויינת. השילוב שלהם עם סאריץ' בלינלי וקבינגטון מצויין.

      לגבי פולץ הוא איבד את הביטחון. הוא צריך עדיין כמה דקות כדי להיכנס למשחק והפיראנות של מיאמי משחקים איתו מאוד פיזי ברמה שהוא לא מורגל בה.. הוא צעיר בסימונס בכמעט שנתיים ומרוב בני מחזורו בכמעט שנה. הוא עוד יכל את העונה הבאה בגילם של רוב הרוקיז ויצטרך לעבור מסלול נורמאלי התרגלות לקושי הפיזי. הטעות של בראון היא שהוא לא חוזר לצורת המשחק איתו כפי שהיה במשחק הטריפל דאבל ונותן לו פיק אנד רול מסודר מוקף קלעים וגבוה. הוא עוד רחוק מלהבין את הסכמות של התנועה ללא כדור והיציאה מחסימות שהסיקסרס מבצעים. הוא חייב להתאמן עם הקבוצה כדי ללמוד הכל (בלינלי מכיר את רוב הסכמות מהספרס. בראון לקח מהם לא מעט תרגילים מתקופתו שם). לבראון אין כרגע margin for error ולדעתי הוא צריך או להשביתו עד לסיבוב הבא (למעט גארבג' טיים) או לתת לו 13-15 דקות גם על חשבון התוצאה מתוך אמונה שכמו במשחק הראשון הוא יתאפס ויתן בסוף דקות איכותיות.

      1. מסכים עם כל מילה, לגבי פולץ זה פשוט עצוב מה שבראון עושה לו והתנהלות שלו אתו, אין שום סיבה שיעלה ל4 דקות ושיחזור לספסל שגם ככה הביטחון שלו ברצפה, זה לא רק הסכמות של פילדלפיה מה שיותר עצוב זה שהוא איבד את הביטחון בזריקה אני לא זוכר אותו מנסה לקלוע שלושה אחת. לגבי נתוני הפלוס מינוס של העונה הרגילה אפשר לקחת אותו ולקפל לא אומר יותר מדי בפלייאוף, שיש התאמות לחמישייה ומנצלים כל מאצאפ אפשרי, המשחק של הצהריים אתמול (אני בפלאם דזרט נח טיפה לפני שחוזר לניו יורק) היה צמוד לכל אורכו פרט לרבע הרביעי

      2. ובראון מאמן מצויין רק ההתנהלות שלו עם פולץ ממש אבל ממש לא נכונה

      3. ג'ון תאמין לי שמיאמי היא הקבוצה שאף אחד לא רוצה לפגוש בסיבוב ראשון בפלייאוף, התבאסתי שנפלה לנו במקום מילווקי אבל אולי מיאמי תהיה הקבוצה שתכניס את הסיקסרס למוד פלייאוף.
        הסקור הגבוה מטעה ומיאמי עקשנית ומאומנת ( גם במשחק הראשון הבריחה היתה במחצית השניה והתוצאה לא מעידה על המאבק שהיה).
        ספולטרה שועל ויודע לעצור כל בריחה קטנה של פילי בפסק זמן, חילוף מתאים…..
        לכן אני אומר שהפעם הפסיד את המשחק בתחילת הרבע הרביעי.
        הוא עלה לשחק עם וייד ( שהיה חושך המשחק), וינסלו ( שעבר את ההנגאובר מהמחצית הראשונה), אבדיו אוליניק ואלינגטון אל מול החמישיה החזקה של פילי שהתחילה את המשחק בצליעה ( בעיקר בגלל החזרה של אמביד) . השחקנים החמים שהיו למיאמי ( דראגיץ, ג'יימס ג'ונסון וריצ'צסון ) נותרו על הספסל .
        בתחילת הרבע, רדיק ,סימונס ואמביד הובילו ריצה ל-105- 95 כג'יימס ג'ינסון חזר ואז אמביד פתח בריצת 7-0 משלו וגמר את המשחק.
        למה אני אומר את זה? ספולטרה עד עכשיו ידע להגיב מצויין לכל התפתחות ופה הוא נפל וגרם לסדק שאח"כ הפך לפרץ של התקפת פילי.

        לגבי פולץ , הכתובת היתה על הקיר כל הזמן מהרגע שחזר. בפלייאוף לא תהיה סבלנות לטעויות ואימוני ליגת הקיץ הוא לא יקבל בסדרת פלייאוף.
        הוא ובראון דיברו על זה לקראת סוף העונה ולקחו את זה בחשבון ( אני לא מוצא לינק לראיון של בראון לפני כחודש)

  26. קאווי הוא לא הדבר החשוב או המעניין אצל הספרס.
    הדבר החשוב והמדאיג הוא חוסר התפקוד של הקבוצה והרמה המקצועית הירודה.
    מה שקרה לאשתו של פופ יכול להסביר נהדר, אבל בהשוואה לשנה שעברה. המשחקים היו צמודים יותר עם קארי.
    הספרס נחלשו ולמעשה אינם רלוונטים.

    1. אין לכם את הכוכב הראשי הקבוצה מורכבת משחקני ליגת g ואולדריג, די מדהים שהם הגיעו לפלייאוף בכלל

  27. למה פורטלנד נקראים חליפות? ולא עם כבר פורצי הדרך?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט