אירועי דיומא – 19.04.2018: נולה נגד ט'יים במונטה קרלו

כדורסל / יאיר זעפרני

יורוליג – סדרת רבע הגמר – משחק מספר 2

20:00: צסק"א מוסקבה – חימקי מוסקבה (0-1 לצסק"א בסדרה). המשחק הראשון בדרבי הרוסיות ברבע הגמר זימן לצסק"א משוכה הרבה יותר קשה משהיא ציפתה. חימקי הובילה עד תחילת הרבע האחרון ורק סיומת טובה של קבוצת הפאר בראשות סרחיו רודריגז שקלע 22 נקודות, השאירה את הניצחון אצל האדומים שרשמו ניצחון מספר 17 ברציפות על חימקי מוסקבה בכל המסגרות עם 95-98. הערב, אלכסיי שבד שקלע 22 נק' ואיגור ויאליטסב שהפציע עם 21 משלו, ינסו להצליח להוביל גם בסיום המשחק ולאזן את התוצאה. אבל עם הקבוצה הביתית של איטודיס תגיע בפוקוס ופחות שאננה, זה יהיה קשה מאוד…

21:15: פנאתינייקוס – ריאל מדריד (0-1 לפנאתינייקוס בסדרה). אם דיברנו על הסדרה הזו ככזו שאמורה להיות מותחת, הגיע המשחק הראשון ולא הראה דבר מזה. ריאל פשוט ניגפה בפני פנאתינייקוס שהובילה ב-13 הפרש בתום הרבע הראשון ורק הגדילה את ההפרש ככל שהמשחק התקדם על ל67-95 מהדהד בסיום. היוונים, שרבו עם הנהלת היורוליג והודיעו שישחקו בעונה הבאה בליגת האלופות של פיב"א, פשוט הפגינו תצוגת יכולות ומול אולם מלא בצופים משולהבים הציגו לראווה את מייק ג'יימס עם 24 נק' ואת ניק קאלאת'יס עם 11 נק' ו-16 אסיסטים שניהל חגיגה מאוזנת מאוד של קליעות באחוזים טובים. ריאל מדריד מהצד השני הציגה יכולת איומה ונוראה וכשגוסטבו איון מסיים משחק עם 8 נק' ו-2 ריב' בלבד ולוקה דונצ'יץ' חלש ולא משפיע, לספרדים רק נותר לקוות שהדבר לא יחזור על עצמו הערב, אחרת יהיה להם קשה מאוד לחזור לעניינים.

טניס / מתן גילור

טורניר מונטה קרלו (1000) – שמינית גמר

שידורים בספורט 1.

12:00 יאן לאונרד סטורף-אלכסנדר זוורב(3). דרבי גרמני בין סטורף שגבר בקלות על פוניני לבין זוורב שלא מצטין על המשטח בלשון המעטה ונזקק לשלוש מערכות נגד מולר.

*המלצת צפייה* אחריו נובאק ג'וקוביץ'(9)-דומיניק ט'יים(5). איזה יופי של משחק בשביל שמינית הגמר ובכלל. שני שחקני חימר מצוינים שהמנצח ביניהם יפגוש את נדאל ברבע. לשניהם זה לא הלך קל בסיבוב הקודם מול שחקנים מצוינים. נולה ניצח בשתי מערכות קשות את צ'וריץ'. ט'יים נדרש לשלוש צמודות מול רובלב.

אחריו רפאל נדאל(1)-קארן חצ'אנוב. נדאל נראה פנטסטי. נכון שזה רק בנדה, אבל הוא מראה שעל חימר הוא עדיין האיש לנצח. חצ'אנוב גם כן הרשים עם ניצחון יפה על סימון, אבל זה סוף הדרך בשבילו.

אחריו מילוש ראוניץ'(14)-מארין צ'יליץ'(2). ראוניץ' ניצח את קצינטו המפתיע. לצ'יליץ' לא היה פשוט נגד ורדסקו.

12:00 רוברטו באוטיסטה אגוט(11)-דויד גופן(6). בדרבי ספרדי ניצח באוטיסטה אגוט את לופז בשתי מערכות קשות. גם גופן נדרש לשתיים קשות נגד ציציפאס.

אחריו גריגור דימיטרוב(4)-פיליפ קולשרייבר. דימיטרוב מראה פעם אחר פעם שחימר זה לא המשטח החזק שלו. לקח לו שלוש מערכות מול הוג' הרברט שעלה מהמוקדמות. קולשרייבר דווקא שחקן חימר לא רע בכלל שלגמרי יכול להפתיע כאן כפי שהפתיע בסיבוב הקודם את ראמוס וינולאס.

אחריו מישה זוורב-רישאר גאסקה. שניהם מגיעים למשחק אחרי מיני הפתעות כשהדיחו מדורגים. זורוב ניצח את פויי בשלוש מערכות. גאסקה גבר בקלות מופתיעה על שוורצמן.

אחריו אנדראס ספי-קאי נישיקורי. הדירוג של נישיקורי מטעה בעקבות הפציעות שעבר. ברור שהוא ברמה של מדורג. והוא הוכיח זאת בסיבובים הראשונים כשהדיח את ברדיך ומדבדב. הוא הפיבוריט במשחק מול ספי שניצח את לופז.

 

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור האלפים – קטע 4

קטע 3 היה סוג של רכבת הרים, כאשר כלל בסיומו ירידה ארוכה מאד. האוסטרלי הצעיר בן אוקונור נראה אתמול מצויין, כשתקף בתחילה יחד עם תיבו פינו ודומניקו פוצוביבו, ואחר כך המשיך לתקיפת סולו עד לזכייה בקטע. פינו, אחד שדווקא לא זכור כחובב ירידות, הגיע שני יחד עם כל חבורת הצמרת (כולל כריס פרום, שסגר יפה פערים בירידה), מה שהציב אותו במקום הראשון במירוץ. המוליך עד אתמול, איבן סוסה, התרסק באחת הירידות ואיבד זמן רב. תמונת ההובלה כעת היא פינו, ואחריו פוצוביבו ולופז (15+), פרום (16+) וארו (50+).

קטע 4 של היום מתון מעט משני קודמיו בכל הקשור לטיפוסים ולירידות. עדיין הוא כולל ירידה תלולה למדי לפני הסיום (המארגנים במירוץ הזה אוהבים ירידות, כמסתבר). עוד קטע בו פרום יוכל להציג את כישורי הירידה שלו.   שידור ביורוספורט ב-15:00.

 

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. מונטה קרלו היא ברירה לא רעה למגורים.

    כשרוסים משחקים נגד רוסים אני רוצה ששתי הקבוצות תפסדנה. פוטין רצח אנשים חופשי וכל העולם שותק.

    1. ויש לו תמיכה במשרד הביטחון בארץ שממעטים לדבר עליה משום מה ,חפרפרת רוסית מהשקם קיבלה את.המפתחות.למשרד הביטחון על חשבון רמטכל עבר לטובת זחיתות הגז עהצוללות ובארץ שותקים .

  2. תיבו פינו אוהב לברוח הוא היה זה שניצח בארקליס באותו קטע התקפה מפורסם בקטע זירונה ארקליס אנדורה של קונטאדור על ארמסטרונג באסטנה . למיטב זכרוני 2009 ,אין סיבה לזלזל בו .
    רוכב מאד מנוסה ,ובעל יכולות להפתיע..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט