נבחרי העונה של אתר הופס – עונת 2017/8

פורסם ב - 16. אפר, 2018 ע"י ב - כללי

ביום שישי האחרון פרסמנו כאן את סקר סיום העונה המסורתי שלנו, במטרה לגלות את זהותם של נבחרי העונה שלנו בקטגוריות השונות.
זו העונה החמישית ברציפות שמספר המצביעים עלה בצורה די משמעותית, וזה כמובן מאוד משמח, אז תודה לכם.

ומכאן, לתוצאות!

פציעת העונה:

רודי גובר, כספי, רג'י ג'קסון – קול אחד
מייק קונלי – 3.8% מסך הקולות
פורזינגיס – 4.5%
סטפן קרי – 6.1%
דמרקוס קאזינס – 6.8%
גורדון היוורד – 7.5%
קיירי אירווינג – 16.5%
קוואי לנארד – 54%

ניתוח התוצאה: אין לדעת לאן הייתה מגיעה בוסטון עם היוורד וקיירי כשירים, האם ניו אורלינס יכולה הייתה להיות טובה עוד יותר עם קאזינס, מתי ואיך יחזור קרי, גם וסביר להניח שממפיס לא הייתה עוברת למוד "טאנקינג" עם קונלי כשיר.

עם זאת, באופן לא מפתיע, בחרתם בפציעה של לנארד, ששיחק ב-9 משחקים בלבד העונה, כפציעה המשמעותית ביותר.
האם באמת מדובר בפציעה חמורה, האם הוא כשיר? תשובות ככל הנראה נקבל בקיץ.
מה שבטוח הוא שסן אנטוניו הייתה שמחה לקבל אותו בחזרה.

הפתעת העונה:

פורטלנד – 6.3%
פילדלפיה – 20.8%
יוטה – 30.7%
אינדיאנה – 42.2%

לפרקים זה היה מאבק צמוד בין שתי המדורגות מס' 5 שאיבדו את הכוכב שלהן ולמרות זאת השתפרו, אך לבסוף הפייסרס זוכים בתואר שלנו (ולא, זה לא כי בסגל שלהם יש שחקן ישראלי).

הקבוצה המאכזבת:

לא מעט קבוצות קיבלו מכם קולות בודדים, אך ברשותכם, נתייחס ל-4 "הגדולות" בקטגוריה הצמודה, שהוכרעה ממש בפוטו פיניש.

ניקס – 10.1%
שרלוט – 15.5%
ממפיס – 31%
מילווקי – 31.4%

ניתוח התוצאות: תראו מה זה, אפילו כאן ממפיס מצליחה להפסיד…
אז מילווקי אמנם בפלייאוף, אבל כמעט שליש מכלל המצביעים בסקר לא התרשמו מהמאזן של השביעית במזרח, שמחזיקה על הנייר בסגל שיכול להשיג הרבה, אבל הרבה יותר.

אמנם בפלייאוף, אבל ציפינו ליותר מהצבאים

השחקן המאכזב:

כמו בקטגוריה הקודמת, גם כאן קיבלו מספר שחקנים קולות בודדים, וביניהם חבר'ה כמו ג'ון וול (תוך שצוין כי הקבוצה נראית טוב יותר בלעדיו), קוואי (עקב ההתנהלות שלו), אייזאה תומאס ואפילו יאניס, לברון וקיירי שם.

בנוסף, יש לציין שזו הייתה הקטגוריה הצמודה ביותר, כפי שתוכלו לראות:

טריסטן ת'ומפסון – 17.6%
בלייק גריפין – 23.1%
אנדרו וויגינס – 25%
כרמלו אנטוני – 25.3%

ניתוח התוצאות: אח מלו מלו…
גם בעונה בה גריפין נראה כמי שאיבד חשק לשחק, ואנדרו וויגינס נראה כרגיל כמי שאין לו חשק לשמור, מלו עשה זאת.

חייב להשתפר

עוד בערב הטרייד הביעו רבים את חששם מכך שמלו לא יספק את הסחורה באוקלהומה, כאשר 16.2 נק' למשחק באחוזים איומים (40%, הנמוכים בקריירה) אינן התרומה לה פיללו אוהדי הת'אנדר.

ה-GM המצטיין של העונה:

קווין פריצ'ארד (אינדיאנה) – 10.4%
דניס לינדסי (יוטה) – 12.3%
דריל מורי (יוסטון) – 33.1%
דני איינג' (בוסטון) – 39.6%

ניתוח התוצאות: מורי אמנם אחראי על רענון הסגל שהקפיץ את הרוקטס למקום הראשון בליגה, אך אתם התרשמתם יותר מאיינג', שביצע מהפיכה של ממש בסגל של סגנית אלופת המזרח, תוך שהצליח להשיג שני כוכבי על לקבוצה, והשיג שחקן נהדר נוסף מהדראפט.

מאמן העונה:

גרג פופוביץ' ואחד מחניכיו ברט בראון זכו לכמה קולות בודדים, ואפילו היה בוחר שהחליט לציין את לברון ג'יימס. ואולם, מאמן אחד בלט יותר מכל השאר בהצבעות שלכם. מי זה היה?

דווין קייסי – 13.9%
מייק ד'אנטוני – 15.2%
קווין סניידר – 20.9%
בראד סטיבנס – 39.3%

עם כמעט סך כפול של הקולות מזה שבא אחריו, סטיבנס זכה להערכתם על מה שעשה עם הקבוצה החדשה ולא פחות פצועה של בוסטון.

רוקי העונה:

אוקיי, הגענו לאזור המעניין לגבי התארים הרשמיים של השחקנים, וכמה כיף לפתוח אותו עם מחזור הרוקיס המשובח של דראפט 2017, פלוס חבר ש"נשאר שנה" בפילי.

רגע לפני חשיפת התוצאות המלאה, נספר שמלבד השניים הגדולים, הבחירה מס' 3 בדראפט ג'ייסון טייטום, סיים במקום ה-3 עם 3% מהקולות…
בנוסף, נספר שלא פחות מ-16 חבר'ה החליטו להוסיף את האופציה ולבחור במיצ'ל וסימונס ביחד.

אבל, אנחנו לא כאן כדי לחלק תארים משותפים. אז מי רוקי העונה שלכם?

30.9% – דונובן מיצ'ל
62.4% – בן סימונס

ניתוח התוצאות: בניגוד לדירוג סיכום העונה הנהדר של תומר שנאן, הפעם קיבלנו הכרעה ברורה לטובת האוסטרלי הנהדר.
הגארד/פורוורד מה שלא יהיה של הסיקרס רשם עונת רוקי מדהימה, וגם אם לא יזכה בתואר לבדו, אני לא רואה תסריט ריאלי בו הוא לא מקבל את הגביע.

השאיר אבק למיצ'ל, סימונס.


השחקן המשתפר של העונה:

ספוילר: הזוכה מאינדיאנה.
וברצינות – האם היה למישהו ספק?
עם 86.5% מהקולות, ויקטור אולדיפו הוא השחקן המשתפר שלכם לעונה.
ראויים לציון – קלינט קפלה (5.2% מהקולות), ולא אחר מג'ו אינגלס (3.7%).

עונה אדירה לכוכב מכללת אינדיאנה לשעבר

השחקן השישי של העונה:

אריק גורדון, השחקן השישי שלכם בעונה שעברה, הסתפק הפעם ב-13% מהקולות, וגם אם נחבר את ההצבעות עבורו עם ההצבעות עבור טרי רוז'יר (10.6%), אנחנו לא נתקרב אפילו למחצית הקולות לזכות הזוכה (71.4%) – הכינו את התופים – סוויט לו וויליאמס.

ניתוח התוצאות: מבחינת מספרים, קשה שלא לבחור בשחקן שסיים עם 22.6 נק' ו-5.3 אס' למשחק. עם זאת, אפשר לציין כהערת דרך אגב, שהחל מעזיבתו של בלייק גריפין, סוויט לו אינו שחקן שישי קלאסי, כי אם ה-כוכב של הקבוצה שבמקרה עולה מהספסל.


שחקן ההגנה של העונה:

פול ג'ורג', אולדיפו, דריימונד גרין ואפילו לברון ג'יימס (מצביע שלא צפה העונה במשחקים) קיבלו קולות, אך גם נחבר את הקולות שלהם למעט שחקן אחד, הם עדיין יפסידו לאותו בחור מיוחד. אז מי הוא שחקן ההגנה של הופס?

אל הורפורד – 11.5%
ג'ואל אמביד – 11.7%
אנטוני דיוויס – 16.1%
רודי גובר – 51.6%

ניתוח התוצאות: לאחר שזכה במשאל הופס בעונה שעברה אך הפסיד במפעל הזניח והרשמי של הליגה, העונה הענק הצרפתי מכוון לדאבל.
נכון, הוא שיחק פחות מ-60 משחקים, אבל אנחנו מפרגנים.


השחקן המצטיין של העונה:

ה-MVP היוצא, ראסל ווסטברוק, קיבל כמה קולות בודדים מחבר'ה שלא הבינו כיצד הוא אפילו לא ברשימה שלנו, וכך גם סטפן קרי.
ומשני ה-MVP's היוצאים, בוא נגלה מי הנכנס

אנטוני דיוויס – 4%
לברון ג'יימס – 18.7%
ג'יימס הארדן – 71.2%

ניתוח תוצאות: הגידו כן לזקן!
רוב מוחץ לג'יימס הארדן, שלאחר שתי עונות (לא רצופות) בהן היה קרוב לזכות, קרוב לממש את האמרה "פעם שלישית גלידה", ולזכות בגביע היוקרתי.


אם וכאשר יזכה, ג'יימס הארדן יהיה השחקן השני בהיסטוריה (אחרי ביל וולטון) שזכה גם בתואר השחקן השישי וגם בתור השחקן המצטיין, כאשר הוא הראשון שזחכה קודם בתואר השחקן השישי.

שאלת בונוס – מי תזכה באליפות?

בוסטון קיבלה כמה קולות של חבר'ה שמאמינים בירוקים, כך גם אוקלהומה שזוכה לקרדיט מועט, ועוד כמה הלכו על יוטה, טורונטו, הספרס, ואפילו מיאמי ופורטלנד.
עם זאת, וכצפוי, שלוש קבוצות בלטו באופן משמעותי מעל השאר, ויותר נכון, שתיים…

פילדלפיה – 3.9%

קליבלנד – 10.3%

גולדן סטייט – 33.3%

יוסטון 38.4%

ניתוח התוצאות: לאחר שזכתה בכ-23% מסך הקולות בעונה שעברה, קליבלנד לא מקבלת העונה קרדיט רחב במיוחד, כאשר גם האלופה מקליפורניה (שזכתה ב-55% מסך הקולות אשתקד) אינה נחשבת על ידכם למועמדת מס' 1.
מי שזכתה ברוב הקולות הייתה הקבוצה שמחזיקה בשחקן המצטיין שלכם ובמאזן הטוב בליגה – יוסטון.
אז האם הרוקטס בדרך לאליפות שלישית בהיסטוריה? תשובות במאי…

תודה לכולם על ההשתתפות, מקווים שנהניתם
צוות הופס

92 תגובות ל - “נבחרי העונה של אתר הופס – עונת 2017/8”

  1. etayle

    16. אפר, 2018
    09:52

    נהדר.

    Reply to this comment
  2. שמעון

    16. אפר, 2018
    09:58

    יפה, כמה אנשים הצביעו?

    Reply to this comment
    • המשגיח

      16. אפר, 2018
      10:30

      כן ברור. 735 קולות "כשרים".
      עלייה של למעלה מ-מאה אנשים מהשנה שעברה, וכמה מאות מהשנה הראשונה.

      Reply to this comment
  3. Kidd

    16. אפר, 2018
    10:01

    מצויין.
    תוכל לציין כמה אנשים ענו על הסקר?

    Reply to this comment
  4. מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

    16. אפר, 2018
    10:27

    מצוין, תודה רבה

    Reply to this comment
  5. amitlahev

    16. אפר, 2018
    10:29

    מעולה!
    בחירות הגיוניות סך הכל.
    יש לי הרגשה שפילי הולכים לתת בראש כל הדרך עד לגמר נגד יוסטון..

    Reply to this comment
    • bobby

      16. אפר, 2018
      13:16

      יכול להיות גמר נהדר! (חוץ מהתוצאה שרשמת 😉)

      Reply to this comment
  6. tomer

    16. אפר, 2018
    10:29

    מצוין, תודה רבה לך ולרועי על ההשקעה

    Reply to this comment
  7. ולדי קוגן

    16. אפר, 2018
    10:42

    3.7 אחוז לאינגלס,כמה פעמים רועי הצביע?חוכמת ההמונים לא טועה, אחלה בחירות

    Reply to this comment
  8. רון

    16. אפר, 2018
    10:58

    הסיקור יבש מאוד ואפילו לא מציג חלק מהבחירות שבחרתי משום מה.

    Reply to this comment
    • המשגיח

      16. אפר, 2018
      12:01

      א. כי אין כאן ממש ניסיון לסקר, לדרג, או להפוך את הפוסט הזה לדירוג אישי.
      המטרה היא להביא לכאן את התוצאות, ושמי שרוצה יביע כאן את דעתו ויפתח דיון (אני חושב שתסכים איתי שלא פעם הדיונים בתגובות מעניינים לא פחות מהכתבות עצמן).

      ב. כמדי שנה, גם הפעם השתדלתי לציין אופציות שהוכנסו ידנית.
      כנראה שפספסתי איכשהו את שלך אם הן לא כאן.

      Reply to this comment
      • רון

        16. אפר, 2018
        12:37

        האופציות שניתנות והסדר משפיעות על הבחירות. למשל בקבוצה המאכזבת לא הייתה אפשרות לבחור במינסוטה.

        אני חושב שזה גם היה הוגן לפרסם את כל התוצאות שבחרו בסדר עולה ויורד בטח בסקר פתוח שחסרות בו אופציות לבחירה.

        Reply to this comment
        • המשגיח

          16. אפר, 2018
          13:37

          ברור שהאופציות משפיעות על הבחירות (לגבי סדר ההופעה שלהן, הסדר הופיע באופן אקראי).
          לגבי זהות האפשרויות, לא מדובר כאן בסקר שערכתי על דעת עצמי ודעותיי בלבד.
          כל האופציות הוכנסו לסקר לאחר קריאה וסינון של כתבות ובלוגים בנושא + רשימות מועמדים שביקשתי מחברי הצוות לשלוח.

          לגבי הקטגוריה של הקבוצות המאכזבות, ציינתי שמספר קבוצות קיבלו קולות בודדים.
          מינסוטה אכן שם (2 קולות), כנ"ל קליבלנד, ועוד 9 קבוצות שונות עם קול אחד.
          לא ראיתי חשיבות לציין את שמן, ואם זה פגע בך או מישהו אחר, אני מתנצל.

          Reply to this comment
  9. Berch

    16. אפר, 2018
    11:13

    אחלה סקר…. תענוג.
    אולי שנה הבאה כל אחד יוכל לקבל אחוזי קליעה בממוצע 🙂

    Reply to this comment
  10. אשך טמיר המקורי

    16. אפר, 2018
    12:13

    תודה רבה!

    בלטו בהעדרם: אוק' באכזבת העונה, מקמילן במאמן העונה.

    Reply to this comment
    • ולדי קוגן

      16. אפר, 2018
      12:33

      אני מאוכזב שאנחנו לא מופיעים באכזבות

      Reply to this comment
    • ינתיאל

      16. אפר, 2018
      13:21

      מקום 4 זה מאכזב?

      Reply to this comment
    • דוק מלבי

      16. אפר, 2018
      20:02

      גם בזה אוקלהומה הצליחה לאכזב

      Reply to this comment
  11. יוסי

    16. אפר, 2018
    12:48

    לגבי מאכזב העונה הבחירה במלו נראת לי לא הכי , לא באמת היו ציפיות ממלו מבחינת מספרים , אני חושב שמאכזב העונה צריך ללכת בין מיילס טרנר לברנדון אינגרם , שהייתה ציפייה שבלי כוכב ליידם יעשו קפיצה וזה לא קרה

    Reply to this comment
  12. עידו גילרי

    16. אפר, 2018
    12:50

    https://www.basketball-reference.com/players/i/ingrabr01.html
    תמצא כאן מקום אחד שאין בו קפיצה ואז נדבר.

    Reply to this comment
    • tomer

      16. אפר, 2018
      12:58

      עידו, איפה אני יכול למצוא נתונים של כמות זריקות חופשיות של שחקן למשחק?

      Reply to this comment
      • עידו גילרי

        16. אפר, 2018
        13:01

        בדף שלו באתר הליגה בנתוני טראקינג

        Reply to this comment
      • עידו גילרי

        16. אפר, 2018
        13:01

        או שאתה מתכוון למשחק ספציפי?

        Reply to this comment
        • tomer

          16. אפר, 2018
          13:02

          גם וגם

          Reply to this comment
          • עידו גילרי

            16. אפר, 2018
            13:03

            אז תגדיר את התאריך של המשחק.

          • tomer

            16. אפר, 2018
            13:04

            אוקיי, תודה רבה

  13. Ghost Rider

    16. אפר, 2018
    12:59

    מצוין

    Reply to this comment
  14. בוני

    16. אפר, 2018
    13:00

    בחירות מפתיעות לטעמי של חלק נרחב מהעדר,כניראה שהרוב הוא באמת אוהדים שבוחרים לפי הרצונות שלהם ולא לפי המציאות.

    Reply to this comment
    • עידו גילרי

      16. אפר, 2018
      13:02

      אתה האחרון (כמעט) שיכול לדבר על המציאות.

      Reply to this comment
      • בוני

        16. אפר, 2018
        13:05

        70% לארדן? זה קיצוני מדי אחרי עונה היסטורית של לברון. מזכיר לי את הבחירות של שימעון מבלי לפגוע.

        Reply to this comment
        • עידו גילרי

          16. אפר, 2018
          13:07

          כמו שאמרתי

          Reply to this comment
        • גיא הרשע

          16. אפר, 2018
          13:12

          ?
          יש דרך להצביע כך שחלק מהבחירה שלי תלך לשחקן אחר?

          אני אוהד של לברון, ואני הצבעתי הארדן.
          הפער הסטטיסטי בין הארדן ללברון, העונה, שואף ל-0. כאשר היתרון נמצא אצל שחקן כזה או אחר, בהתאם להעדפה סובייקטיבית.
          אבל המאזן של יוסטון –
          מקום ראשון בליגה, 15 ניצחונות יותר מהקאבס. זה כבר לא משאיר הרבה מקום לספק.

          Reply to this comment
          • בוני

            16. אפר, 2018
            13:22

            אני לא בטוח שאתה אוהד של הקאבס או של לברון.

            כשאני מסתכל על תואר ה-MVP אני קודם כל בודק
            יכולת אישית והשפעה על הקבוצה כולה,איאפשר להתעלם מכך שלברון שינה קבוצה שלמה בחצי עונה ושיחק עם מאמן חולהשגם החסיר חלק נכבד מהמשחקים.

            המאזן בליגה הוא גם חשוב אבל פחות משמעותי.
            צריך להבין שמסביב לארדן יש כוכבים כמו כריס פול וטרבן אריזה ומסביב ללברון יש את חוסה קלדרון וצדי אוסמן.

          • עידו גילרי

            16. אפר, 2018
            13:23

            כשתחזור מלברון לנד למציאות נדבר.

          • עידו גילרי

            16. אפר, 2018
            13:24

            או כשתצליח לא לעוות שמות של שלושה שחקנים רצוף

          • בוני

            16. אפר, 2018
            13:28

            המציאות היא שהמלך בעונה היסטורית משחק יותר דקות ומשפיע יותר מכל כוכבי הליגה ביחד.

            זה לא אומר שארדן ורוזן לא נותנים עונה טובה אבל פחות מרשימים מההשפעה של המלך.

          • עידו גילרי

            16. אפר, 2018
            13:33

            אם הוא כל כך משפיע איך זה שהקבוצה שלו ניצחה רק 50 משחקים?

          • גיא הרשע

            16. אפר, 2018
            13:42

            בוני, יש בין אוהדי לברון מי שמסוגלים לבחון את הנתונים בדרך אובייקטיבית.
            השאלה הייתה מי ה-MVP של העונה,
            לא מי השחקן הטוב ב-NBA.

            מה שהארדן עשה העונה, איך שהוא הצליח להגיע לצד כריס פול לאיזון, זה נתן ליוסטון את המקום הראשון בליגה.
            וזה, לטעמי, נותן לו את ה-MVP.

          • בוני

            16. אפר, 2018
            13:56

            Most valuable player השחקן עם הערך הכי גדול בליגה ובקבוצה שלו.

            אני לא חושב שמספר הנצחונות הקבוצתי צריך להיות הגורם המכריע לבחירת תואר אישי.

          • עידו גילרי

            16. אפר, 2018
            13:58

            אז במה אתה מודד value?

          • עידו גילרי

            16. אפר, 2018
            14:00

            ודרך אגב שלא תבין אותי לא נכון. אני חושב שבחירה בלברון היא לגיטימית (למרות שאני לא מסכים איתה) . לקרוא לכל השאר "אוהדים שבוחרים לפי הרצונות ולא לפי המציאות" זו הבעיה במיוחד כשאתה הפאנבוי מספר אחת של לברון.

          • גיא הרשע

            16. אפר, 2018
            14:02

            זה לחלוטין לגיטימי.
            יש סיבה טובה לכך, שכאשר ראיתי את כמות הקולות לה זכה לברון, לא כתבתי:
            "העדר של לברון לא מסוגלים להבחין באמת, גם כאשר יש לה זקן…"

            מילת המפתח היא "בחירה". והבחירה, אין מה לעשות –
            סובייקטיבית.
            אפשר לשאול מישהו שבחר שינמק את בחירתו,
            אפשר להסכים או לא להסכים.
            סבבה.

            אבל עם דבר אחד, ממש קשה לי להסכים –
            כאשר מי שלא חולק אתך את אותה דעה, הופך מידית ל-"עדר".

          • בוני

            16. אפר, 2018
            14:10

            הרוב או העדר 70%, בוחר בארדן בגלל שהוא לא אוהב את לברון או\ו בגלל הישג קבוצתי של יוסטון.

            מבלי להעריך את ההישגים וההשפעה האישית של לברון בהתאם לנסיבות המציאות.

          • עידו גילרי

            16. אפר, 2018
            14:12

            מה זה בהתאם לנסיבות המציאות? חשבתי שהישגי הקבוצה הם לא פקטור בהחלטה.

          • השרת

            16. אפר, 2018
            14:14

            לצד העונה ההיסטורית מבחינת הדקות המשחקים והמספרים ההתקפיים לברון גם בעונת השפל בצד השני של המגרש, זה שנקרא הגנה, דבר שבלעדיו לא מנצחים משחקים, שזה מה שהכי חשוב, לנצח.

            הארדן לעומת לברון שאין לו את הפוטנציאל ההגנתי המפלצתי של המלך, ועוד אחד שלא עשה יותר מידי הגנה בקריירה שלו, השנה לפחות מתאמץ הרבה יותר וגם רואים את זה בתוצאות.

            הארדן זה השחקן היחידי שאני פשוט לא יכול לסבול לא משנה כמה שאני מנסה, ועדיין הצבעתי עבורו השנה, בצער רב אני מוכרח לציין.

          • בוני

            16. אפר, 2018
            14:24

            מה מעיד על השפעה וגדולה אישית? לברון שיחק יותר דקות מכל שחקן אחר.
            לברון לא מפסיק לשבור שיאים אישיים ובין היתר עבר את ג'ורדן בנקודות.

            המאזן הוא הישג קבוצתי שמושפע מהמון גורמים,ההבדל בין המאזנים הוא לא קיים בגלל כל מה שקורה מסביב ללברון בעונה אחת.

            נסיבות:
            -לגבי המצב הבריאותי של המאמן טירון לו כבר רשמתי למעלה.
            -לברון לא אשם שמביאים לו שחקן כמו תומאס שאמור להיות אולסטאר משלים.
            -קייל קרובר,הקלעי הכי טוב בסגל החמיץ את סוף העונה בגלל סיבות אישיות.
            -קווין לאב האולסטאר היחידי, החסיר משחקים גם בגלל פציעות ובעיה מנטאלית.
            -ההחתמות ובניה על וויד,רוס ושומפרט הן כשל מערכתי שהיו קוברות כל פרנצ'יז אחר.

            יכול להיות שאם לא הייתי מכיר בעובדות כמו העדר, גם אני הייתי שוקל לבחור בארדן או רוזן.

          • עידו גילרי

            16. אפר, 2018
            14:26

            טוב, נשברתי. העדר מאחל לך בהצלחה.

          • בוני

            16. אפר, 2018
            14:32

            טוב, בניגוד לסקרים אני מאמין שהליגה תגיע להחלטה הצודקת.

          • גיא הרשע

            16. אפר, 2018
            14:36

            למה זה רלוונטי, כמה נק' לברון קלע בקריירה?
            זה פרס על השנה, לא על הקריירה.

            ו-value, מה המדדים שלך לאותו ערך חמקמק?
            אם מה שאתה בודק זו סטטיסטיקה אישית, אז יש מי שיבוא ויטען שהארדן סיים את העונה מוביל ברוב המדדים הסטטיסטיים (PER, לדוגמה) שמאחדים את הנתונים השונים.
            אם מה שאתה מודד הם ניצחונות, אז אין בכלל ספק שהארדן הוא השחקן הטוב ביותר, בקבוצה עם הכי הרבה ניצחונות.
            ואם אתה מחפש את השלוב של ה-2 (שזה המאפיין של רוב זוכי ה-MVP עד היום),
            אז לשם התחלה, הארדן מוביל גם ב-WS (שמשלב מדדים אישיים עם ניצחונות).
            ואז יש את העובדה הברורה שהפער בין כמות הניצחונות של יוסטון, לכמות הניצחונות של קליבלנד, גדול בהפרש מפער שאתה עלול למצוא בסטטיסטיקה של ה-2.

            נ.ב
            מהות התגובה המקורית שלי, לא הייתה בכלל, הניסיון להראות מי ה-MVP,
            אלא להראות שלכתוב תגובה מהסוג של –
            "יכול להיות שאם לא הייתי מכיר בעובדות כמו העדר",
            די מעקר יכולת לדיון כלשהו,
            ועוד יותר מצביע על סוג של חוסר מודעות עצמית.

          • בוני

            16. אפר, 2018
            14:53

            חוסר מודעות עצמית? זה שייך למי שבוחן רק לפי אמצעים סטטיסטיים בדיוק כמו בדרוג שהיה פה של שחקני הקלאצ' שאני לא יוכל להסכים איתו.
            יש מקרים שהרוב המוחלט צודק אבל בלא במיקרה הזה לפחות לדעתי.

            אל ההבדלים במאזן כבר התייחסתי ואני חושב שמי שמוכן לשפוט רק לפי סטטיסטיקה של per ומאזן קבוצתי מבלי לבדוק את שאר העובדות והנסיבות אז הוא זה שחסר מודעות עצמית.

            מהות התגובה שלי,לא הייתה לפגוע באנשים שהלכו עם העדר מסיבה כזו או אחרת.
            רק להסביר שלברון ראוי יותר לתואר ה-MVP.

          • השרת

            16. אפר, 2018
            14:54

            בוני, נכנסת לסיחרור והתבלבלת קצת.

            אתה מצד אחד אומר שאמ-וי-פי זה תואר אישי וכמות נצחונות קבוצתיים לא צריך להיות גורם מכריע.

            ומצד שני אתה נותן ללברון את הפרס בגלל רשימה ארוכה של נסיבות שאף אחת מהן לא אישית.

          • השרת

            16. אפר, 2018
            14:56

            גם מרגיש לי שמאיך שאתה תוקף את העדר שמתעלם מהעונה ההיסטורית של לברון כי הוא שונא אותו,

            אתה בעצם משליך על האחר את המנגון הפנימי שלך. הייתכן שאתה מתעלם מהארדן כי אתה פשוט לא אוהב אותו ?

          • אפלטון

            16. אפר, 2018
            15:07

            בוני אם אתה מודד רק יכולת אישית (וברור שאתה מודד כך) אז הארדן ב2015 היה צריך לזכות בmvp הראשון עם סטטיסטיקה טובה בהרבה מכל אחד אחר בליגה, כשיוסטון סיימו במקום השני במערב אחרי שהווארד הפסיד 41 משחקים בעונה ושאר הסגל של רוקיז ושחקנים שנפלטו כבר מהליגה, ניצחו 56 משחקים. התירוץ היה שגולדן סטייט ניצחו 8 משחקים יותר ולכן הmvp צריך ללכת לקרי).
            אז השנה יוסטון ניצחו 15 משחקים יותר מקליבלנד. 15 משחקים זה המון. כמעט רבע עונה. אז ההשפעה של לברון לא כזו גדולה כמו שאתה טוען.
            בשנה שעברה ווסטברוק הציג סטטיסטיקה מטורפת, כמעט מרשימה כמו של הארדן שנתן את העונה ההתקפית של שחקן בודד הטובה בהיסטוריה של המשחק המודרני. בכל זאת אוקלהומה סיימו במקום ה6 במערב (והמאזן ה-10 באיכותו בליגה) ויוסטון במקום השלישי בליגה כולה.
            שם התירוץ היה שלווסטברוק היתה עונה סטטיסטית טיפה טובה יותר (מה שלא היה נכון כשמסתכלים על סטטיסטיקות מתקדמות אבל עדיין טריפל דאבל וכל זה).
            השנה לברון נתן עונה סטטיסטית די דומה להארדן, ויוסטון ניצחה פאקינג 65 משחקים כשפול מפסיד יותר מרבע עונה, כמו גם מ בה אמוטה שהוא שחקן ההגנה הכי חשוב בקבוצה. אין אולסטאר אחד לצד הארדן, וזה שהקבוצה היתה הכי טובה בליגה ועם ההתקפה הכי טובה בהיסטוריה שמבוססת לחלוטין עליו, ברור שחייבת להיחשב כשיקול מרכזי.
            לסיכום, אין טיעון וולידי אחד רציני לתת ללברון את הבחירה.
            הארדן צריך לזכות פה אחד בmvp, וכל השאר זה דמגוגיה

          • בוני

            16. אפר, 2018
            15:26

            שרת,לא הבנת אותי נכון. כמו שרשמתי למעלה אין לי כוונה לתקוף אותך בגלל שהצטרפת לעדר.
            כמו שרשמתי למאזן הקבוצתי יש השפעה אך היא לא מכרעת וצריך לחשב גם את הנסיבות ותרחישים מסביב.
            לכל דבר יש השפעה מבחינה האישית וקבוצתית,המאזן של קליבלנד הוא מקום 4 בגלל כל התרחישים שקרו וכן הם לא קשורים ליכולת הנדירה של לברון שלמרות הכל הפך את העונה שלהם להצלחה אישית.

            כמו שזה לא הגיוני ששחקן שלא לקח אליפות או עבר בקושי סיבוב בפלייאוף יכנס לטופ 5 רשימת הקלאצ' ,כך אני חושב שזה לא הגיוני שנקבע שארדן משפיע יותר מלברון בגלל מספר הנצחונות של הרוקטס.

            נ.ב
            אני אוהב את ארדן והוא מועד רצוי אבל חושב שכריס פול הוא מנהיג יותר גדול ויש לו חלק גדול במאזן של הרוקטס. גם את זה צריך לקחת בחשבון. ולא להיות חסר מודעות עצמית עם סטטיסטיקה קרה.

          • עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס

            16. אפר, 2018
            15:44

            אם יורשה לי להוסיף משהו בענייני ה MVP – אם היית מוציא את לברון והארדן מקבוצותיהם המאזן של קליבלנד היה נפגע יותר.
            זה כמובן ניחוש אבל זו הרגשתי.
            מצד שני הארדן הוביל קבוצה למאזן מס' 1 השנה עם נתונים סטטיסטיים שלא נופלים מאף אחד. ומגיע לו על השנתיים האחרונות. בספורט אין דבר כזה "מגיע" אבל מגיע לו . . .

        • חסוי

          16. אפר, 2018
          16:09

          בוני, אני מאוד אוהב את לברון (השחקן האהוב עלי בליגה), ועדיין אני לא חושב שמגיע לו תואר ה-mvp, התואר הזה צריך ללכת להארדן, וסביר להניח שהוא גם ילך להארדן, לברון הביא עונה מצוינת שצריכה לתת לו טופ 3 בהצבעות ל-mvp, חוץ מזה שמי שחושב שמגיע להארדן לזכות ב-mvp, לא אומר שהוא הייטר של לברון.

          Reply to this comment
    • Benjo

      17. אפר, 2018
      02:31

      בוני היי בוא שניה לצד נפתור לך את הבעיה. אתה לא מבין מה זה המושג MVP. באחת התגובות למעלה כתבת שלדעתך וכאן אני מצטט אותך :"Most valuable player השחקן עם הערך הכי גדול בליגה ובקבוצה שלו.". אז זהו שלא. זה השחקן עם הערך הכי גדול. וזהו. התוספת היא שלך. והשחקן עם הערך הכי גדול זה קודם כל שחקן שהוביל את הקבוצה שלו להרבה נצחונות. זה נקרא ליצר ערך בליגה . לנצח. אז זה שחקן שבדרך כלל מגיע מהקבוצה עם הרקורד הכי טוב בליגה . ווטסברוק היה שונה בשנה שעברה אבל זה דוגמא די חד פעמית כי מצאו לנכון לבטא הערכה על עונת הטריפל דאבל שלו.
      מ.ש.ל.

      Reply to this comment
  15. גיא הרשע

    16. אפר, 2018
    13:02

    תודה על ההשקעה, חברים.

    נראה לי שהשנה יהיה מתאם מלא בין בחירת גולשי הופס, לבין הבחירות הרשמיות.

    Reply to this comment
  16. אפלטון

    16. אפר, 2018
    13:14

    מצחיק לראות שרוב גולשי האתר מאמינים ביוסטון יותר ממני.
    באמת לא ברור לי למה ואיך לשים אותם פייבוריטים מול קבוצה כמו גולדן סטייט, ומצחיק כמה מהר אנשים שוכחים שזו אחת הקבוצות החזקות בהיסטוריה של המשחק והאלופה המכהנת שדרסה את הליגה כמו סמרטוט רק בשנה שעברה, וזאת מבלי שנחלשה בסגל בצורה משמעותית.

    Reply to this comment
    • עידו גילרי

      16. אפר, 2018
      13:16

      אני חושב שהרבה מהמרים נגד הברך של קרי.

      Reply to this comment
    • בוני

      16. אפר, 2018
      13:33

      אני מסכים,העדר טועה גם פה.
      הגולדן לפי דעתי הם מועמדים ברורים לקחת את המערב גם בלי קורי.

      Reply to this comment
      • SA

        16. אפר, 2018
        14:06

        הקלידו את התגובה כאן…

        Reply to this comment
      • דינגו

        16. אפר, 2018
        14:17

        נו מה יהיה עם השמות של השחקנים?
        סטפן קורי, טרבן אריזה, חוסה קלדרון וצדי אוסמן.
        מביא את הסעיף.

        Reply to this comment
      • האווי לאסוף

        16. אפר, 2018
        15:31

        בשם העדר, רציתי להודות לך, הרועה היקר, על מאמציך הבלתי נלאים להובילינו אל המנוחה והנחלה. או בביטוי שיהיה קרוב יותר ללבך, תודה שאתה מוביל אותנו אל דרך המלך

        Reply to this comment
    • עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס

      16. אפר, 2018
      15:45

      לצערי אפלטון אתה צודק. בינתיים קרי מחלים לו לאיטו והקבוצה נכנסת לקצב. כשיגעו המאבקים מול קבוצות אמיתיות (למעשה רק בגמר המערב) הם כבר יהיו בפורמה הרגילה שלהם.

      Reply to this comment
    • נתן גולד

      16. אפר, 2018
      16:46

      יש את עניין הפציעות ואת העניין שמאמצע השנה הלוחמים משחקים ללא אינטנסיביות ואני אישית חושב שיהיה להם קשה מאוד להעלות את האינטנסיביות כל כך מהר.

      Reply to this comment
    • Benjo

      17. אפר, 2018
      02:44

      הסקר הזה היה יומיים אחרי שהקבוצה הזאת הפסידה ב 40 הפרש ליוטה ואחר שהסריחה את הפרקט כבר תקופה ארוכה. אני הצבעתי ללוחמים אבל לא בלי חשש בגלל הצורה העלובה שסיימו את הסדירה (שבנתיים התבדה כי התחיל הפליאוף והם שוב דורסים).

      Reply to this comment
  17. SA

    16. אפר, 2018
    14:07

    הרוב פשוט נואשים לקצת עניין בליגה

    Reply to this comment
  18. השרת

    16. אפר, 2018
    14:18

    תודה על הפרוייקט וריכוז התוצאות. יש משהו מעניין בחכמת ההמונים בקהילה כזו כמו של הופס. כמובן שאין צורך להביא כל בחירה בודדת של כל מצביע, והסיכום נהדר כפי שנעשה.

    אני גם מאוד מופתע מחוסר האמונה בלוחמים, והיה מעניין לדעת כמה מה-61.6% שלא הצביעו להם הימרו על פציעה כזו או אחרת..

    Reply to this comment
  19. דינגו

    16. אפר, 2018
    14:19

    יופי של סיכום, כשונא מפלצות אני בעד אליפות של יוסטון.
    סתם ככה כי יש לי תחושה שבשנה הבאה זה כבר לא יהיה הם.

    Reply to this comment
  20. מנחם לס

    16. אפר, 2018
    14:28

    תודה על פרוייקט נהדר

    Reply to this comment
  21. עופר

    16. אפר, 2018
    15:01

    לא הצבעתי לכרמלו כשחקן המאכזב מכיוון שאכזבה מסתירה ציפיות כלשהן, אשר לא היו לי ממנו

    Reply to this comment
    • אופיר נ.

      16. אפר, 2018
      16:35

      +1

      הציפיות שלי מכרמלו מאז שעבר לניקס הן 0.
      הוא רול פלייר, עם פוזה, ושכר גבוה מדי.
      אין לו את האופי להוביל/ להנהיג קבוצה.
      (בדיוק כמו KAT ו-וויגינס).

      Reply to this comment
      • Dani din

        16. אפר, 2018
        23:51

        תן לי את kat כל יום תמורת כרמלו. לדעתי התרומה שלו שלילית. קבוצות צריכות לשלם לכרמלה שילך לשחק אצל יריבות שלהם

        Reply to this comment
    • יהודה ב''ד

      16. אפר, 2018
      18:15

      1+ מפתיע שמישהו עוד מתאכזב ממנו

      Reply to this comment
  22. האווי לאסוף

    16. אפר, 2018
    15:39

    אחלה סיכום. צריך לזכור, שכל ההצבעות תקפות לרגע בו הן נעשו. סיבוב ראשון דורסני של גס, אם יהיה כזה, ולא מעט אנשים יירצו לשנות את הצבעתם. וגם הפוך כמובן.
    ועל כך נאמר: ט.ל.ח.

    Reply to this comment
  23. Ljos

    16. אפר, 2018
    16:17

    תודה לעדר ולמשגיח ששומר עליו מרחוק.

    Reply to this comment
  24. ברבור שחור

    16. אפר, 2018
    17:45

    פרס הטנקיסט המצטיין הולך לקוואי לנארד שישב עונה שלמה בחוץ וראה איך החברים שלו נטחנים בליגה

    Reply to this comment
    • אסף

      16. אפר, 2018
      19:45

      ואפילו לא נתן יד בטפ"ש…

      Reply to this comment
    • הציפור הנדירה

      17. אפר, 2018
      13:08

      יש לו באמת פציעה רצינית. אם הוא היה בריא ולא היה נפצע, אתה יכול להיות בטוח שהוא לא היה בחוץ היום!!!

      Reply to this comment
  25. נתן גולד

    16. אפר, 2018
    19:34

    גם אני לא מבין איך כרמלו במאכזב אחרי התקופה שלו בניקס, זה כמו לבחור בהארדן לשחקן המשתפר.
    המחלוקת העיקרית שלי מלבד מלו זה שחקן ההגנה, לדעתי להורפורד מגיע השנה על מה שהוא עשה בבוסטון, לדעתי גובר אוברייטד

    Reply to this comment
  26. מומי שאוהב חציל בטחינה

    16. אפר, 2018
    20:22

    חמישית הרוקיס של מומי
    קוזמה
    הארט
    בול
    אינגראם וזובאק ( מאותו המחזור של סימונס )

    Reply to this comment
  27. דוד

    17. אפר, 2018
    01:02

    לא ברור איך הmvp ככ בהפרש לטובת ה"זקן"!
    זה כנראה אותם אנשים שמספיק מדומיינים חושבים שליוסטון יש סיכוי מול גולדן סטייט! זה פשוט מגוחך!!!

    Reply to this comment
    • Benjo

      17. אפר, 2018
      02:37

      מה הבעיה? זה MVP של העונה הסדירה לא של הפליאוף. בעונה הסדירה הארדן היה MVP. אני גם לא ממעריציו (גם לא משונאיו) אבל הצבעתי לו. זה MVP די ברור.

      Reply to this comment
  28. דוד

    17. אפר, 2018
    01:03

    ושיהיה ברור שאני אומר את זה בתור אחד ששונא את הוורייורס

    Reply to this comment
  29. הציפור הנדירה

    17. אפר, 2018
    13:06

    באותה מידה לא ברור לאן הספרס הייתה מגיעה ללא קוואי.
    עם הייוורד וגם קיירי בבריאות טובה לאורך כל העונה עוד מתחילת העונה ברור שהסלטיקס היו מתחרים על המאזן הטוב בליגה וכך גם הספרס עם קוואי בריא.

    Reply to this comment

הגיבו