סיכום עונה אלטרנטיבי / דקסטר

פורסם ב - 15. אפר, 2018 ע"י ב - כללי

סכום עונה אלטרנטיבי / דקסטר

העונה נגמרה ובניגוד לכל התחזיות המוקדמות (לא שלי!!!!!) זאת ממש לא היתה עונה משעממת; אולי אפילו להיפך. זאת היתה אחת העונות המהנות שאני זוכר עם אינספור סיפורים, חלקם טובים וחלקם פשוט מוזרים.

למשל? למשל הפציעה של קוואי, השבירה של דוראט, ההידרדרות של דריימונג גרין, פילדלפיה, הבלאגן בקליבלנד, הברוגז בוושינגטון, הפציעות הטראגיות של בוסטון, הסופר טים באוקלהומה וביוסטון, יוטה/מי'צל, המאבק הפסיכי בפלייאוף המערב… רוצים עוד, או מספיק לפוסט אחד?

אתמקד רק בכמה נקודות שהן בעיני פחות ברורות ונתונות לדיון:

רוקי העונה- למה זה סיפור? כי יש כאן משהו שמאוד מפריע לי ולא הוגן כלפי הרוקיז האמיתיים.

רוקי הוא שחקן עונה ראשונה בליגת ה NBA. זאת ההגדרה היבשה והנקיה.

 

כל השאר זו פרשנות לא רלוונטית. סימונס הוא שחקן אדיר מפלצתי פוטנציאל אדיר אבל רוקי הוא לא!

וזאת למה?

כי היתה לו שנה שלמה להיות במועדון, להכיר את הנפשות הפועלות, להתרגל למאמנים, לשחקנים, לשיטות האימון, הרגלי אכילה, בניית גוף מתאים, להרגיש את הליגה, להתרגל לטיסות ולהיכנס לעניינים.

לדונובן מיצ'ל לא היה כלום מזה! בא וכבש את הליגה מאפס כמו מטאור.

זה רוקי העונה!

ואז יגידו, אז מה מגיע לסימונס? מגיע לו המון מחיאות כפיים ותואר אחד השחקנים המרגשים והמבטיחים של השנים האחרונות. לא כל עונה צריכה להיות מגובה בתואר כלשהו.

בקיצור, מי שנפצע בעונתו הראשונה זה חבל מאוד. חלק מהחיים.

סימונס- אז בסעיף הקודם הייתי "נגדו" עכשיו אני אהיה לגמרי בעדו:

בתחילת העונה אמרתי שאני מעדיף שחקן כמו סימונס על יאניס. לא זוכר אחד שהסכים איתי.

מעניין כמה שינו את דעתם עכשיו..

יאניס שחקן מצוין אבל זה לא מרגיש לי זה. לטעמי הוא לא שחקן שיוביל קבוצה לאליפות או ישנה ד.נ.א של מועדון. סימונס כן.

***

 

לברון- קיירי, וול, היוורד, באטלר, קאזינס, גריפין, קוואי, אמביד, קארי… שכחתי מישהו?

מה משותף לכולם? פציעות משביתות או ארוכות.

קשה להיות סופרסטאר בליגה הזאת. ועוד יותר קשה להיות סופרסטאר שלא נפצע.

ועוד יותר קשה להיות סופרסטאר שלא נפצע ומגיע ל 90% מהמשחקים בכושר שיא ומוביל את הקבוצה פעם אחר פעם.

זאת העונה לדעתי לברון הכי הבדיל את עצמו מהשאר.

הוא הבאנקר הכי גדול שהיה מאז ג'ורדן.

בעיניי כל קבוצה שלא תעשה הכול כולל הכול כדי להביא אותו אין לה מושג קלוש.

כן כופה את עצמו על המאמן או המערכת או לא… אלו שטויות של אוהדים ופרשנים.

שחקן כמוהו אמור לקבל מה שהוא רוצה. 3 שנים של לברון שוות היסטוריה של מועדון.

קליבלנד לא תעשה עד 2048 מה שלברון עשה ויעשה בכמה שנים. וכך גם הקבוצה הבאה שלו במידה ותהיה אחת כזאת.

שימו את דוראנט במקום לברון ואין שום צ'אנס שהוא לוקח את הקבוצה הזו אפילו לפלייאוף.

נניח שעכשיו הלייקרס מקבלת אותו, וזה שקול למעמד הר סיני לא פחות… אוטומטית הלייקרס הופכת להיות מועמדת מס 1 לתואר שנה הבאה, כי לברון לא יגיע לבד. יתן שנתיים שלוש של גמרים אזורים או ארציים ואחריו ימשיך מישהו אחר.

אין פה שום הרס של ד.נ.א. להיפך, זה בדיוק הד.נ.א של הלייקרס. להיות הכי טובים והכי שנואים.

אבל זאת כבר פנטזיה לעונה הבאה, בינתיים צריך להיאחז באינגראם ה- 27 קילו הזה שיכבוש את הליגה…

***

שושלות- טוב אני מקווה שהבנתם שאין ולא תהיה שושלת שתחזיק כמה שנים.

יכולה להיות ריצה טובה של שנתיים שלוש- אבל תמיד אחד מאלה יקרה:

-שחיקה מנטלית אדירה

-פציעות קריטיות

-הידרדרות של שחקן

-מיצוי אחד או יותר מהשחקנים מהמרקם הקיים וחיפוש אתגרים חדשים

לפעמים אפילו הכל קורה.

בכל מקרה, תמיד הטבע יתקן את עצמו ולא מיאמי נולדה לשלוט לנצח ולא הווריוס.

שושלות מתפרקות יותר מהר ממה שאנחנו מדמיינים.

אז לעונה הבאה כבר תלמדו לא לבכות יותר מדי אם לברון יתחבר ל X ו Y או כל סופרסטאר אחר.

הם יקחו לכל היותר אליפות אחת, עוד שנה תהיה ממש קרובה או ההיפך ולאחר מכן יבוא האריה החדש וישלוט.

***

 

טנקינג-  השנה אף אחד כבר לא מתבייש. אם פעם היינו רגילים לקבוצה אחת-שתיים במוד טנקינג השנה קיבלנו ממש רויאל ראמבל. כאילו פלייאוף רק מהצד השני. בערך 7-8 קבוצות שלא התביישו והלכו פחות או או יותר מתחילת העונה על טנקינג.

לומר את האמת, אין מה לפחד מזה. ותכלס אין יותר מדי מה לעשות! חוץ משינויי קוסמטיים שלא באמת ישנו.

כן צריך "לתגמל" קבוצה רעה שתהיה לה האופציה להתחזק ומצד שני קשה לתת "פרס" על ניהול גרוע.

בפועל קבוצות הלוטרי לא מתקדמות לשום מקום- סקרמנטו, פיניקס, אורלדו, ניקס תקועות כמה שנים. דאלאס שיקגו ואטלנטה צריכות עוד כמה שנים. בקיצור הפרס הוא לא כזה גדול.

דווקא הבחירות המאוחרות יותר התגלו כבינגו- מי'צל, מארקנן וקוזמה.

****

סטטיסטיקה- מה אני כבר יכול להגיד. הבעיה עם סטטיסטיקה שקשה להתווכח איתה.

משנה לשנה זה הופך ליותר ויותר בעייתי.

זה התחיל עם לונזו וממשיך עם ווסטברוק ומה ששבר אותי סופית זה יוקיץ' ופולץ.

וואלה אם כ"כ קל להשיג טריפל דאבל אולי הנתון הזה כבר לא כזה משמעותי? אולי ריבאונדים ואסיסטים הפכו לקישוט מאשר אספקט לימוד אמיתי על המשחק?

שיא השחקן הצעיר ביותר שהשיג טריפל דאבל נשבר פעמיים. השנה. משחקן שלא יודע לזרוק והספיק להיות מושבת פעמיים העונה ושחקן שלא שיחק כמעט עונה שלמה.

50 שנה לא עשו עונת טריפל דאבל ופתאום בא שחקן ודופק שנתיים כאלה רצופות. ואני בטוח שאם יוקיץ רוצה גם הוא הולך על עונת טריפל דאבל.

בקיצור כולם קולעים כולם מוסרים וכולם לוקחים ריבאונד.

אז יש לזה לדעתי הסבר:-קצב המשחק עולה משנה לשנה

-השחקנים נהיים הרבה יותר מודעים לסטטיסטיקה וזה הפך חשוב יותר

-הרבה קבוצות במוד טנקינג לפחות חצי עונה

-הרבה יותר קבוצות "זורקות" משחקים לפח במהלך העונה

-שחקנים עושים מספרים בגארבג' טיים

להתראות בפלייאוף! 

52 תגובות ל - “סיכום עונה אלטרנטיבי / דקסטר”

  1. חדש פה

    15. אפר, 2018
    08:18

    וואי וואי וואי = איזה בושה מצידי .(דרגתי אותך אצלי מקום 4 מבן הכותבים) = פדיחה שלי (טעויות של חוסר הכרות) למרות זה ברור שאין קשר לעניין האחר…

    ואני רק שאלה ? איפה הייתה עד עכשיו…(השארת אותי עם חירטוטי זעפרני)

    ???????????????????????????????????????????????

    Reply to this comment
    • חדש פה

      15. אפר, 2018
      08:24

      מה שאתה כבר שכחת מזמנן = אני לא אדע גם אם אחיה עד גיל 200

      Reply to this comment
      • דקסטר

        15. אפר, 2018
        10:40

        מה רע ב 4? (:
        יש פה את הכותבים הכי טובים בארץ

        Reply to this comment
        • חדש פה

          15. אפר, 2018
          11:01

          כן אבל הרוב עדיין יונקים מזכירים קצת את הגנון…וואלה "לקחו לי את הממתק" אמא אבא,מה עושים?…

          בכי רב דמעות ,צער ויגון.

          נו ובאמת לא נאמר ,נאמר הכי טובים= ביקום.

          Reply to this comment
        • חדש פה

          15. אפר, 2018
          11:06

          ואני רק שאלה?

          כבעל האתר לא עדיף לך אפשרות רשום 1 ורק 1 דרך אמייל אמתי, או זה פוגע לך במשהו?

          עם כל הכבוד והיה כבוד…

          Reply to this comment
          • דקסטר

            15. אפר, 2018
            11:26

            לא הבנתי אותך
            אתה פונה אלי או למנחם?

          • חדש פה

            15. אפר, 2018
            11:45

            נו אתה מבין?

            זה אתר קצת מזכיר "מסיבת תחפושות" בסגנון וול – סטריט = הסרט.

            אפשר פה בקלות רבה לגרום לאדם "פסיכי" ללכת לאשפוז מרצון…

            סליחה התבלבלתי חשבתי לרגע ארוך שדקסטר= מנחם לס.

            לא פשוט להיות אצלכם עובר-"אורח "= מבלבל,מטעה,משגע וכן הלאה

            ואם כבר סתם שאלה? מי כתב את הפוסט ?

            ברור שדקסטר הייתה חביבה עליי.

  2. דובי

    15. אפר, 2018
    08:31

    מבריק דקסטר. נקודה אחרי נקודה בול בעין.
    אהבתי מאוד.

    Reply to this comment
    • חדש פה

      15. אפר, 2018
      08:47

      אהלן דובי.

      שמע אני מבין ממה שהסנדק = מנחם כותב פה אם זה אמתי…ולא נסיון הטרלה…

      שלו (מבוגר יותר) ולי ("חוליים משלי") = יש הרבה יותר מהמשותף באופי ובדעות ובהתנהלות…לטוב ולרע.

      לו היה לך מושג קלוש כמה טעויות עשיתי בימי חיי הקצרים וכמה מחירים שלמתי ועדיין משלם …

      אבל לעולם לא השארתי שום עניין פתוח,בכל התחומים,חברתי,פלילי,אזרחי ומה שלא תרצה

      Reply to this comment
      • דובי

        15. אפר, 2018
        08:57

        אני חוזר על מה ששאלתי בהזדמנות אחרת לפני כמה שבועות, איך מה שאתה כותב קשור אליי?
        אם אתה רומז שיש יד מכוונת שאוסרת להגיב לדברים שאתה כותב, ככל הידוע לי אין, ואני רואה את התכתובות הפנימיות של הצוות.
        באשר אליי, אני מגיב לכל פוסט ותגובה שיש לי מה להגיד אודותיהם. אומר שוב, אף אחד לא מנחה אותי, או כל איש צוות ומגיב באתר, על מה להגיב וכיצד.
        יכול להעיד על המקרה שלי שמספר התגובות שאני כותב ונשאר ללא התייחסות הוא רב, לדאבוני, ואתה מוזמן להציץ במעורב הבוקר של מנחם, למשל. אבל אין בכך הפתעה מאחר ולרוב אין בדבריי עומק, חידוש או עניין יוצא דופן, מעבר להלצות תפלות ושחוקות בנוגע לניקס.

        Reply to this comment
      • דובי

        15. אפר, 2018
        09:00

        ובקשר לעניין האישי בינינו, מודה ומתוודה שהיו כמה דברים אישיים שכתבת בנוגע אליי שהיו לא נעימים לקריאה. היה, עבר ומבחינתי נסגר.

        Reply to this comment
        • חדש פה

          15. אפר, 2018
          09:28

          בכל זאת מרגיש לי לא סגור העבר…איתך.

          אם אתה אמתי ויודע לעמוד מאחורי מה שאתה גם אומר…

          א. האם אני התחלתי איתך?
          ב. האם מה שכתבתי לגבך לא היה אחרי שהותקפתי על ידך???(אומנם דרך איזה ליצן…אבל עדיין זה הוזמן על ידך…
          ג. גם אני לא מלכלך ידיים בעבודות חרא ,"לדוגמא גינון והשקייה=מביא גנן"
          ד. האם אי פעם פה כתבתי משהו לגבי הבנת המשחק?
          ה. האם אי פעם פה הגבתי במהלך "האקשיין" (חוץ מפעם אחת שהגבתי לך שהניקס הובילו ושמחת "זמנית"

          ועוד כהנה וכהנה = אז אתה לא ילד קטן ואתה גם לא ביישן , אז למה אתה מרגיש פגוע ממני?למה?
          אולי אתה חושב לעצמך :אני הולך לישון עם כלבים ואל דאגה לא אתעורר עם פרעושים…אז אתה כן תתעורר עם פרעושים………

          ???????..

          Reply to this comment
          • דובי

            15. אפר, 2018
            09:38

            אין לי בעיה שיישאר לא סגור. מבחינתי זה העבר ונשאר בעבר.
            אתה מוזמן להמשיך לחטט במה שהיה, אבל בלעדיי.

          • חדש פה

            15. אפר, 2018
            09:54

            לכן זה בדיוק מה שמבדיל בן ילד למבוגר…

            להודות על טעות .(ואם צריך אז גם לשלם)

            לבקש סליחה זה דבר לא קל = אומץ,בושה,חוצפה,הודעה על טעות וכן הלאה.

            הסולח מהלב ובאמת = מעלה אלוהית.

            לכן לנו אין את המעלות הנ"ל…

            נ.ב 1 = אין שום עניין בננו לא פתוח ולא סגור.
            נ.ב 2 = תשומת לב והתייחסות לתגובות אתה מחפש בהופס???

          • הציפור הנדירה

            15. אפר, 2018
            17:11

            ואולי דווקא אתה הילדותי שלא יודע להודות שטעה בתגובותיו הפוגעניות והמכוערות?

          • חדש פה

            15. אפר, 2018
            19:24

            עוד פעם את = ציפור נדירה. מה מבוקשך ותענה?

            מבין קצת בחיות :

            שור = מסמל עליות.

            דוב = מסמל ירידות.

            ברבור שחור = מסמל אירוע נדיר ,בלתי ניתן לחיזוי.

            וכן הלאה.

            מה בדיוק מסמל הכינוי שלך = הציפור הנדירה ?..
            האם את "שלדון" הקטן או שאת "שלדון" הגדולה…

            או שאת עדיין במצב ="בלתי – מוגדר"

    • דקסטר

      15. אפר, 2018
      10:41

      דובי, שמח שאהבת תודה

      Reply to this comment
  3. יונתן שגב

    15. אפר, 2018
    08:49

    מצוין.

    Reply to this comment
    • חדש פה

      15. אפר, 2018
      09:00

      מה ילד ? עדיין מרגיש פגוע?

      הסר דאגה לא בצעתי שום דבר מדקסטר…

      לא הערתי לך ברמת ביקורת כל שהי רק ברמת הרחמים…

      אתה עדיין צעיר ואם תמשיך כך אתה פשוט "תרקיב" …

      ביקורת נותנים מגיל מסויים שיש קצת נסיון …ואז גם יודעים לקבל בקורת

      לכן מצטער מעבר לזה אין מה להוסיף בעניין שלך(זוכר=כנסיה=כמרים)

      Reply to this comment
  4. מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

    15. אפר, 2018
    08:49

    אחלה סיכום, תודה דקסטר

    לברון – כל מילה בסלע

    טנקינג – לאור הדוגמא של פילי, עדיין מוקדם להספיד את הטנקינג הרב שנתי. הקושי לבחור נכון בדראפט, והניהול הגרוע של חלק מהטנקיסטיות, מפחיתים מהיעילות של הטנקינג, אבל לא מונעים אותו. צריך למצוא פתרונות לשיכוך התופעה.

    טריפל דאבל – לגמרי. קרקס חסר חשיבות. נכון שמי שעושה טריפלים לאורך זמן הוא שחקן שלם, אבל כל העניין העשרוני הוא מגוחך, כמו גם הסטטיסטיקות ה"תפורות" (הארדן הוא השחקן השלישי ב-27 השנים האחרונות לקלוע מעל 50 נקודות, עם מעל 13 אסיסטים ושלוש חטיפות בשני ימי שלישי ראשונים בחודש). סתם רעש במערכת.

    Reply to this comment
    • דקסטר

      15. אפר, 2018
      10:44

      תודה מאנו!

      ההבדל בין פילי לשאר שהם עשו 3-4 שנים של טנקינג מכוון.
      זה לא יחזור על עצמו שוב. סוג של מקרה פרטי.

      וכן גם הססטיסטיקות "התפורות" מעצבנות מסכים איתך

      Reply to this comment
  5. גיא הרשע

    15. אפר, 2018
    08:57

    מצוין, דקסטר.

    Reply to this comment
    • דקסטר

      15. אפר, 2018
      10:42

      קלטת שלא ציינתי את פיניקס??
      מאמין בכם חח

      Reply to this comment
  6. Berch

    15. אפר, 2018
    09:12

    אחלה סיכום אבל למה אלטרנטיבי ? ככה צריך להיות המיינסטרים
    🙂
    אנו נילחם על זכותך לומר את דעתך גם אם אתה טועה

    Reply to this comment
  7. Smiley

    15. אפר, 2018
    10:42

    אני חושב שעדיין טריפל דאבל הוא עניין יחסית משמעותי, אבל בגלל קצב המשחק וכמות הפוזשנים יש יותר הזדמנויות להשיג אותו. ובנוסף, השחקנים היום הרבה יותר מגוונים ואתלטים ולכן גם זה עוזר.

    עדיין עונת TD אחת אחרי השנייה היא עניין היסטורי, גם אם היה מאמץ קבוצתי.

    לגבי רוקי העונה, זה עניין של פרשנות. בכל מקרה הבחירה שלי היא כנראה חלוקה משותפת לסימונס ומיטשל. אם אצטרך לבחור אחד… סימונס בהפרש קטן.

    לברון הוא פשוט תופעת טבע. מסכים שלכל מקום שהוא נוחת הוא משנה את פני המועדון לשנתיים/שלוש. אני גם חושב שיש יותר רווח פה מהפסד.

    Reply to this comment
  8. THE KING RUSSELL

    15. אפר, 2018
    11:32

    תודה רבה. ממש, אבל ממש נהניתי לקרוא את הסיכום הזה. מתלהם אבל מאד שקט.

    Reply to this comment
    • דקסטר

      15. אפר, 2018
      15:58

      זאת בדיוק היתה הרוח מאחורי המילים..

      Reply to this comment
  9. האווי לאסוף

    15. אפר, 2018
    11:34

    סיכום מצויין
    נוטה להסכים איתך בסוגיית הרוקי, שתי הסיבות שציינת נכונות בעיניי. לא רק המשחק עצמו נחשב, הניסיון של להיות חלק מהמערכת חשוב גם הוא, ובהחלט לא כל עונה זקוקה לתואר

    Reply to this comment
  10. עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס

    15. אפר, 2018
    12:47

    תודה דקסטר.
    רוקי העונה – אין לי דעה לכאן או לכאן, חשוב שיהיה כלל ידוע וזהו. ברור שלסימונס ישנו יתרון אבל מה זה באמת חשוב, שיהיה כתוב לך על הקבר שהיית רוקי העונה? ראינו לאן זה הביא את טייריק אוואנס (טוב, זה משפיע על השכר . . .).
    טאנקינג – אני גם מסכים שלגבי הטאנקינג לא צריך לעשות שום דבר דראסטי אלא שינויים קטנים. זה מציק ומעצבן אבל זהו.

    יאניס מול סימונס – אני עדיין לא בטוח מי יותר טוב. אם יאניס יפתח זריקה הוא באנקר.

    TD וסטטיטיקה – הגידול ב TD לא בא משינוי בקצב המשחק, זה לא שינוי מספיק גדול. זה קשור גם לשחקנים רב גוניים שיש לנו ושיש להם את החוצפה החיובית לנסות ולעשות הכל ולא להתמקד רק (נניח) באסיסטים.

    לברון – כל מילה. אנשים לפעמים לא מבינים את ערכו של כוכב בליגה הזאת. ההשפעה של לברון היא אדירה גם "משחקית" וגם כלכלית. כל מי שמחזיק בו זכה בלוטו. רק שיש לזה מחיר (תשאל את דן גילברט). ועדיין זה עסק מאוד משתלם. אם נחליף את לברון בכל שחקן אחר קליבלנד תהיה חלשה בצורה משמעותית ממה שהיא היום

    Reply to this comment
  11. אפלטון

    15. אפר, 2018
    14:13

    יפה מאוד דקסטר. מעניין הקטע עם הטריפלדאבל אבל לא חושב שהיום שחקנים מסתכלים על סטטיסטיקות יותר מבעבר. זוכר את הסרט על מג'יק ובירד שהיו כל הזמן מסתכלים על סטטיסטיקות אחד של השני כדי לדרבן עצמם ליותר במשחק הבא.
    אני חושב שאחד הגורמים מלבד הקצב הוא המחיקה ההדרגתית של העמדות המסורתיות, יחד עם ניתוח יותר מדוקדק של המשחק.
    לדוגמא ווסטברוק, פעם לא היה מקובל שגארד לוקח את הריבאונד. זה התפקיד של הגבוהים. גארד בגובה 1.90 מ' שהיה מנסה לגנוב ריבאונד הגנתי מגבוה הקבוצה היה מקבל מרפק לפנים. היום מבינים שזה עדיף לקבוצה שיכולה להתחיל את התקפת המעבר כבר מהריבאונד וחוסכת את המסירה המיותרת מהגבוה לגארד.
    כנ"ל לגבי גבוהים שמנהלים את המשחק מהמרפק דוגמת יוקיץ' או גרין. המחשבה היום לגבי עמדות הרבה פחות מקובעת.
    כמובן שתמיד היו שחקנים מיוחדים דוגמת מג'יק או בירד שיכלו לשחק בכל עמדה, אבל זה היה נדיר הרבה יותר. היום יודעים לנצל יכולת ייחודית של שחקן בלי קשר לעמדה אליה הוא רשום.

    Reply to this comment
    • עידו גילרי

      15. אפר, 2018
      14:14

      זו נקודה מאד טובה ניב.

      Reply to this comment
      • דקסטר

        15. אפר, 2018
        18:36

        תודה ניב

        תחרותיות תמיד היתה בין שחקנים.
        בשנים האחרונות המספרים הפכו לאובססיה והתקשורת המשיכה להזין אותם בשטויות שלה.
        אם היית נותן לג'וש הארט עוד 10 משחקים גם הוא היה דופק טריפל דאבל.. הבן אדם לא יורד מ 10 ריבאונדים למשחק.

        וכשזה קורה כ"כ הרבה המשמעות של המספרים יורדת.

        Reply to this comment
    • Ljos

      15. אפר, 2018
      16:18

      הכל נכון.
      רק משהו קטן – שחקנים לא מסתכלים על סטטיסטיקות יותר מבעבר, אבל הם כן מסתכלים על סטטיסטיקות קצת שונות ובצורה אחרת. אם, נניח כי אני לא באמת יודע, טריפל דאבל בעבר היה סטטיסטיקה נידחת בסגנון 12 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 חטיפות רק ביד שמאל תוך כדי שירת מקרנה – אז שחקנים לא היו מחפשים אותה כמו שהם מחפשים אותה היום.

      Reply to this comment
      • אור

        15. אפר, 2018
        16:34

        Ljos ראית את משחק 2 של וגאס? חוץ מהתוצאה זו הייתה שחיטה לכל דבר.

        Reply to this comment
        • Ljos

          15. אפר, 2018
          16:48

          זה היה מדהים. וגאס לא הפסיקו לדהור לרגע. מקפלרי ובעיקר השוער שלכם, המהיר, היו אדירים.

          Reply to this comment
          • אור

            15. אפר, 2018
            16:57

            אם יש משהו מבאס זה להפסיד ב-2 הארכות משחק חוץ שיכול להפוך את הסדרה, שברור שמגיע לנו להפסיד אותו כשהמגן מס' 1 בליגה מושעה. טוב, אולי חוץ מלהפסיד משחק 7 צמוד או סדרה שאתה מוביל 3-0 מול היריבה השנואה, כמו שסן-חוזה חוותה על בשרה מולנו באליפות האחרונה.

            נראה שעכשיו הסיפור גמור בעיקר עקב פערי היכולת, למרות שהיו דברים מעולם הקינגס נראים כמו הספרס, זקנים ותהילתם מאחוריהם. אם וגאס עוברים הלוואי שילכו עד הסוף, יש להם התלהבות וכישרון סטייל פילי עם אחד השוערים הטובים בליגה שזה תנאי הכרחי לאליפות.

          • Ljos

            15. אפר, 2018
            17:50

            בהחלט מבאס. ראית את אלק מרטינז (מקווה שלא טעיתי בשחקן) בסוף?
            לא יודע אם הייתי גומר את הסיפור עדיין. קוויק עדיין שוער ענק, ועדיין למרות השחיטה, נשארתם במשחק בכל רגע נתון.

          • אור

            15. אפר, 2018
            18:03

            כן, מסכן מרטינז נתן את משחק חייו בהיעדר דאוטי המושעה, כמעט 45 דקות של לחימה ומנהיגות אך זה לא הספיק, מבין לליבו. הלילה נדע אם נשאר לקינגס משהו בטנק, ולאן לעזאזל נעלמו שחקני ההתקפה.

  12. אסף

    15. אפר, 2018
    15:12

    לגבי ההגדרה של רוקי. היה אפשר לתת טיעונים דומים למגבלת גיל. איך אפשר להשוות שחקן בין 22 לשחקן בן 19? דווקא ההגדרה של 0 משחקים קודמים היא הגדרה נקיה ומוצלחת, לטעמי.

    Reply to this comment
    • Ljos

      15. אפר, 2018
      15:42

      אם אתה נכנס למקומות כאלה, איך תגיד לג'וליוס רנדל שההבדל בינו לבין סימונס זה ה-14 דקות שהוא הספיק לשחק לפני שנפצע? או התקופה ההיא שסימונס היה בריא בסוף שנה שעברה, והקבוצה והוא בחרו לא לשתף אותו במשחקים?

      Reply to this comment
      • אסף

        15. אפר, 2018
        16:30

        בדיוק. בסופו של דבר צריך להיות קריטריון. תמיד יהיה מישהו שנמצא קרוב לסף ו-"נדפק". הטיעון שלי הוא שסף של אפס משחקים הוא פשוט והגיוני ושאם מתחילים לחפש אפשר אפשר למצוא קריטריונים אחרים שיכולים להישמע הגיוניים. לדוגמא, לא שיחק בקבוצות בוגרים (באירופה), מתחת לגיל מסוים וכו'. הקריטריון שהוצע בטקסט הוא ארביטררי כמו הקריטריונים שהזכרתי בתגובה.

        Reply to this comment
        • Ljos

          15. אפר, 2018
          16:36

          מה הופך אותו להגיוני יותר מאשר… למשל שחקן בשנה שאחרי שנבחר/לא נבחר בדראפט, או אופציות אחרות?

          Reply to this comment
          • אסף

            15. אפר, 2018
            16:41

            סבבה, כמובן שאז שחקנים שנשארו עוד שנה באירופה לא יוכלו להתמודד..

            לא כתבתי שזה יותר או פחות הגיוני. כתבתי שיש הרבה אפשרויות שלכ"א מהן יש טיעונים סבירים. (לדוגמא, אני יכול לטעון שלא הגיוני לתת לשחקן את התואר רוקי כשהוא בגיל שאחרים כבר סופר סטארים.)

          • Ljos

            15. אפר, 2018
            16:51

            מסכים עם זה.

  13. קוין ג'ונסון

    15. אפר, 2018
    16:13

    הרוקי מס' 1 בהיסטוריה הוא בלבואה.

    Reply to this comment
  14. שייקה

    15. אפר, 2018
    16:52

    מצוין, דברי טעם גם אם אני לא מאה אחוז עם הכל. מקווה שיהיה לי זמן להתייחס מאוחר יותר באריכות, אבל בינתיים הנקודות שאהבתי במיוחד:

    – שים את דוראנט במקום לברון והקבוצה לא עושה פוסט סיזן

    – כל שאלת הרוקי או לא רוקי

    – (היום לפחות,) אין דבר כזה שושלת

    Reply to this comment
  15. אור

    15. אפר, 2018
    17:02

    שני הסנט שלי:

    אם אתה גארד אולסטאר מנהל משחק שכל התקפה עוברת דרככך + הולך בכל הכוח על הריבאונד (שזה מה שמייחד את השחקנים היום), סביר שתשיג טריפל דאבל או קרוב לכך.

    כמו-כן קשה לתחזק שושלת משתי בחינות נוספות: הבחינה הכלכלית – ככל שהקבוצה מצליחה כך יותר שחקנים רוצים חוזה גבוה יותר וזה מגיע ע"ח אחד מהם או הספסל, ומבחינת היריבות – התאגדויות לסופר-טימס שלא ראינו כמעט בעבר.

    Reply to this comment
  16. מנחם לס

    15. אפר, 2018
    18:36

    אוהב את צורת הכתיבה המיוחדת של דקסטר.
    אני בשלי: לא ייתכן ש-8 קבוצות עושות טנקינג. הרי תמיד תהיינה 8 אחרונות. מי יעשה טנקינג לסיים 7 או 8 מהסוף? הן פשוט קבוצות חלשות. END OF STORY

    Reply to this comment
    • דקסטר

      15. אפר, 2018
      18:41

      תודה רבה מנחם

      הקבוצות לא עושות טנקינג בשביל מקום 7 או 8.
      זאת החלטה מודעת של ההנהלה "לוותר" על העונה וכל מה שיצמח ממנה זה בונוס.
      תמיד יש 2-3 קבוצות הפעם באמת היו בערך 8 שמראש וויתרו על התחרותיות. חלק מזה בגלל שהן באמת גרועות כמו סקרמנטו או הניקס.

      אבל פיניקס, שיקגו, דאלאס, ממפיס, אטלנטה ואורלנדו היו לגמרי אול אין. חוץ מזה שהדראפט באמת עמוק אבל מה איכפת להגביר סיכויים לקחת את השחקן שרוצים.

      Reply to this comment
  17. MBK

    15. אפר, 2018
    19:00

    לא כל כך מסכים עם הכתוב
    המערב נחלש משמעותית עם 6-7 קבוצות בינונית מאוד
    הספרס, גודלן סטייט הקליפרס נחלשו משמועתית
    המזרח הפתיע ובגדול
    דוראנט מסוגל לסחוב קבוצה לאותם מקומות של לברון
    הוא נתן תחת הרדאר עונה פנומנלית ,תסתכל על אחוזי הקליעה וההגנה
    וזה כשהוא על הילוך שלישי
    דוראנט בלייקרס והם שווים גמר מערב, לברון נכנס לעונה ה 16 שלו בליגה

    Reply to this comment
  18. המשגיח

    15. אפר, 2018
    20:22

    כמו אמ בי גיי, גם לא מסכים עם חלק מהכתוב, אבל נהניתי לקרוא 🙂

    Reply to this comment
  19. Avri

    15. אפר, 2018
    22:03

    +100

    Reply to this comment

הגיבו