אירועי דיומא – 12.04.2018

כדורגל / שגיא נאור

הליגה האירופית – שלב רבע הגמר

בסוגריים תוצאות המשחק הראשון

22:05 צסק"א מוסקבה – ארסנל (4-1 לארסנל). אחרי הקאמבקים המדהימים שראינו ביומיים האחרונים בליגת האלופות קשה להגיד שהסיפור סגור אבל אין ספק שהמקדמה של התותחנים מהמשחק הראשון משמעותית ביותר. 3-0 לרוסים כמובן יספיק להם אבל החבורה של ונגר שמה לה למטרה את התואר וכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה.

22:05 מארסיי – ר.ב לייפציג (1-0 לליפציג) הגרמנים מגיעים אחרי שהובסו 4-1 בליגה מול לברקוזן אבל תוצאת המשחק הראשון נותנת להם יתרון קל. הקבוצה מדרום צרפת אכזבה עם תיקו ביתי מול מנפלייה אבל בהחלט מסוגלת בוולדרום להפוך את התוצאה.

22:05 רד בול זלצבורג – לאציו (4-2 ללאציו). הקבוצה של מונאס דאבור יצאה מאוכזבת מהמשחק הראשון באולימפיקו אבל בכל זאת הוציאה תוצאה שמשאיר לה סיכוי בגומלין. לאציו, שראתה את היריבה העירונית מעפילה לחצי הגמר בטורניר הגדול תנסה לעשות את זה גם בטורניר הקטן מבין השתיים.

22:05 ספורטינג ליסבון – אתלטיקו מדריד 2-0 לאתלטיקו). הבלאגן בליסבון חגג אחרי המשחק הראשון כשהנשיא ביקר בחריפות את השחקנים, הם ענו לו עם מכתב משלהם והוא השעה 18 מהם. העניינים קצת נרגעו מאז אבל הם יתקשו מאוד לפצח את אחת ההגנות הטובות באירופה ששער חוץ שלה כנראה יסגור את העסק סופית.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 24

20:40: בני הרצליה – מכבי אשדוד (משולב, ספורט 5). שתי המנצחות הגדולות של תחילת השבוע ייפגשו הערב למשחק מעניין. הרצליה, ללא אבירם זליקוביץ שבספק גם להערב ניצחה את הפועל ירושלים פעם שנייה העונה והתקדמה למקום התשיעי מרחק שני ניצחונות מהאחרונות בטבלה. אשדוד, היכתה ללא רחם בנס ציונה החלשה והעפילה למקום השלישי בטבלה על חשבונה של אותה ירושלים. לפני שבועיים ניפגשו הקבוצות באותו אולם ולמרות קאמבק גדול של הרצליה לקראת הסיום, אשדוד ניצחה. הרצליה תקווה להיות יותר מרוכזת בדקות הראשונות כדי להמשיך במסע שלה למעלה ואולי אף תתחיל לאיים ברצינות על מקום בפליאוף.

20:50: מכבי ראשון לציון – הפועל אילת (משולב, ספורט 5). הגעתו של קית' לנגפורד למכבי ראשון לציון השפיעה למשחק אחד בלבד וראשון מאז עומדת על שני הפסדים, האחרון שבהם, מול הפועל ת"א מתסכל ביותר אחרי יתרון דו-ספרתי שנמוג. בראשון המתדרדרת החליטו שדי להם והחליפו את המאמן הצעיר שמוליק ברנר, בדיוק שנה אחרי כניסתו לתפקיד בצביקה שרף למוד הקרבות. עם מאמן חדש על הקווים ועם לנגפורד שנרשם למשחק על חשבונו של סיגרס (בראשון מול הפועל ת"א זה היה הפוך) הם מקווים לנצח את הפועל אילת. אלא שאילת, שמדורגת שישית בליגה, מרחק שני ניצחונות מראשון לציון, ניצחה ביום שני את נהריה ונמצאת בכושר נהדר שכולל שישה ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים.

21:00: נס ציונה – הפועל ת"א (משולב, ספורט 5) – רק לפני שלושה שבועות ניצחה נס ציונה את הפועל ת"א על חודו של סל והמשיכה את תקופת השיא שלה מצד אחד, כאשר היא מעמיקה את המשבר בהפועל ת"א מהצד השני. אלא שמאז ניצחה הפועל ת"א פעמיים, אחת מהן בדרבי ואילו נס ציונה הפסידה באילת ובאשדוד ושוב רואה את התחתית מתקרבת. היום יקוו הכתומים להחזיר את עצמם לעניינים על חשבון האדומים של דני פרנקו שיציבות אף פעם לא הייתה הצד החזק שלהם.

טניס / מתן גילור

טורניר יוסטון (250) – שמינית גמר

היום יתקיימו משחקי העליון התחתון של ההגרלה.

20:00 פרנסיס טיאפוא-סטיב ג'ונסון(6).

אחריו טיילור פריץ-ראיין האריסון(7).

02:00 ג'ון איזנר(1)-הנרי לקסונן.

אחריו ג'יק סוק(3)-הורסיו זבלוס.

 

טורניר מרקש (250) – שמינית גמר

אתמול התקיימו 4 משחקי שמינית הגמר הראשונים והיום יתקיימו 4 הנותרים.

13:00 ג'ו סוזה-מירזה באסיץ'.

אחריו לאמין וואהב-ניקולוז בסילשווילי.

אחריו ראדו אלבוט-קייל אדמונד(2).

אחריו מישה זוורב(8)-מאלאק ג'זירי.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. בזכות אור (אחלה שם וכו') ראיתי אתמול את המשחק בין לאס וגאס ללוס אנג'לס ב-NHL. אני אמנם עדיין מהאנשים שלא מאמינים שבאמת יש דיסקית, וזה בעצן גרסת הבלט למשחקי הכס. היה נחמד, נראה לי שאמשיך.
    וגאס כבשו מוקדם, ומאותו רגע דווקא המשיכו ללחוץ על הדוושה. לעין הבלתי מיומנת שלי זה נראה כמו קרב מעניין וקלאסי בין מהירות למיקום הנכון. אבל ייתכן שאני לא מבין כלום כי זה המשחק השני שראיתי בחיי והראשון מאז גיל 11.

    1. לא הסתדר לי לראות עם השעה והעייפות אבל שמח לשמוע. מאכזב מאוד לקבל השתקה (והייתה גם החמצה מול שער ריק) אבל הדרך עוד ארוכה. מבחינת וגאס קבוצה צעירה שמנצחת על האפס צריכה להיות מאוד מרוצה מעצמה כי זה פלייאוף הוקי, למעשה ניצחו את הקינגס בצורת המשחק שלהם.

      עוד במערב וויניפג עשו את הצפוי מול מינסוטה ובמזרח פיטסבורג האלופה פירקה את פילי 7-0 – הצהרת כוונות?

      היום 5 הסדרות האחרות נכנסות לפעולה.

    2. גם מעודד מבחינת וגאס שלחצו על הדוושה לאחר היתרון, בד"כ קבוצות נסוגות במצב כזה והלחץ מתגבר וגם הקינגס אלופי הקאמבק בשליש האחרון.

  2. תודה רבה .
    ההגיון אומר אתלטיקו ,לאציו וארסנל בטוחות ויתרון קל לייפציג על מארסיי .
    אך היתרון לא עובד השבוע .
    אם ההגיון יעבוד עד הסוף נוכל לקבל את אותן 4 המדינות גם בחצי גמר האירופאית בדיוק כמו באלופות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט