אירועי דיומא – 11.04.2018: גומלין רבע גמר צ'מפיונס

כדורגל

ליגת האלופות – רבע גמר (גומלין) / מתן גילור

עקב יום הזיכרון לשואה ולגבורה, אין שידור של המשחקים.

21:45 ריאל מדריד-יובנטוס (0:3). במשחק הראשון האורחים מבירת ספרד היו עדיפים אבל לא בהמון. זאת כמובן אם מתעלמים ממכונת ההתקפה המשוכללת ביותר בכדורגל העולמי (לאו דווקא הטובה ביותר). כריסטיאנו רונאלדו היה – כהרגלו בשלבי ההכרעה בשנים האחרונות – לא פחות מאפי. שער מרהיב עם החיצון לפינה הרחוקה, בישל יפיפה למרסלו ומספרת אחת שאפשר כבר לסמן כשער השנה בעולם (בצדק או שלאו). מבחינת הליגה למדרידאים אין כבר על מה לשחק. אליפות הם לא ייקחו ובאלופות יהיו בטוח. יריבות עירונית זה מה שנשאר להם וזה גם מה שהם פגשו בשבת כשסיימו בתיקו 1:1 עם אתלטיקו. יובה עדיין עמוק במאבק האליפות. היא כמובן פיבוריטית ברורה לזכייה וגם בנקודת הזינוק הטובה ביותר, אבל כלום לא גמור באיטליה. נחמה פורתא לכך שהיום תסיים את דרכה במפעל. שוב, נגד ריאל מדריד.

21:45 באיירן מינכן-סביליה (1:2). לכאורה, מבחינת תוצאת המשחק הראשון, המשחק הזה יותר פתוח מהמשחק המרכזי, אבל פערי הרמות כל כך גדולים, שהסיכוי למהפך זניח באותה המידה. במשחק הראשון סביליה היו טובים מאד יחסית לעצמם, באיירן מינכן רעים מאד יחסית לעצמם, ועדיין, גם כשסביליה הובילה, לא היה ספק מי תנצח. במינכן חגגו השבוע (עוד) אליפות הרבה לפני סום העונה. עכשיו הם יכולים להתרכז בתואר בו היו האחרונים שזכו לפני השליטה הספרדית. סביליה מצדה תסתפק בהגעה לשלב הזה – הישג מרשים עבורה. העונה נותר לה להאבק על השתתפות במפעל המשני של אירופה בו שלטה במשך שנים.

 

טניס / מתן גילור

טורניר יוסטון (250) – שמינית גמר

היום יתקיימו משחקי החצי התחתון של ההגרלה.

20:00 טנניס סנדגרן(8)-ניקולס קיקר.

אחריו דניס קודלה-איבו קרלוביץ'.

אחריו גויידו פייה-סאם קווארי(2).

02:00 ביורן פראטאנגלו-ניקוס קריוס(4).

 

טורניר מרקש (250) – סיבוב ראשון ושמינית גמר

היום יתקיימו 3 המשחקים האחרונים בסיבוב הראשון.

13:00 ראדו אלבוט-אנדראס ספי.

13:00 מאלק ג'זירי-מרטון פוקסוביץ'.

13:00 פיליפ קולשרייבר(3)-לאמין וואהב.

וכן 4 המשחקים הראשונים בשמינית הגמר.

15:00 (משוער) ג'יל סימון-רוברטו קרבאייס באנה.

15:00 (משוער) אלברט ראמוס וינולאס(1)-אלכסי וטוטין.

אחריו פאבלו אנדויאר-אנדרה ארנאבולדי.

אחריו גויירמו גארסיה לופז-ריסאר גסקה(4).

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

מירוץ דה בראבנטסה פייל

מירוץ דה בראבנטסה פייל מסמן את המעבר מהקלאסיקות החד יומיות בסגנון פאריס-רובה לקלאסיקות של הארדנים (שלישיית קלאסיקות המתחילה בראשון הקרוב). זהו מירוץ קטן יחסית, ששודרג השנה לדרגת וורלד טור. למרות שהוא שייך מבחינת האיזור יותר לארדנים, הוא מזכיר בסגנון את קלאסיקות הפאבה שראינו עד כה, עם המון טיפוסים קצרים וקטעי פאבה. בין המועמדים העיקריים שנוכל לראות כאן היום נראה את סוני קולברלי, דילן טיונס, טיש בנוט, טים וולנס ואדוואלד בואסון האגן. עוד שמות מוכרים, הנמצאים בשטח פחות מוכר להם הם המטפסים רומן קרויזגר, וורן בארגי ובוב יונגלס, והמאיץ בריאן קוקארד. גם קבוצת סייקלינג אקדמי תשתתף עם אלוף ישראל, רועי גולדשטיין. שידור ביורוספורט ב-16:30.

 

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. למרות מה שקרה אתמול קשה להאמין להפתעה או אפילו למשהו קרוב להפתעה .
    2 הפייבוריטות הגדולות ביותר לזכייה לאור תוצאות אתמול ין מינכן וריאל שיעפילו הערב לחצי הגמר .
    וכך אפשר בעצם להתכונן בשקט ליום השואה (מבלי להימשך אחרי משחק נוקאאוט מרתק ).

    תודה רבה.

  2. תודה סןף סוף מירוץ אופניים בפינה.
    לא היה כזה מאז החגיגות ברוביי אכן קראתי משהו בסייקלינג ניוז על הארדנים לא משהו שהבנתי או שהיה בכונתי לבזבז עליו זמן….
    תודה על הביאור ,תירגום ,הסבר.
    כתבו שם גם על השילוב ולורדה לנדה קינטנה
    לדעתי אין שילוב קינטנה רק יפריע .
    הוא רוכב עם גישה גרועה כועס שהביאו את לנדה על המשבצת שלו .ולא מוכן לעבוד בשביל אף אחד.
    מוביסטאר לא מצטיינים בהבנה או בתגובה למשחקי כוח ,כבר היצגתי הסטורית מקרי עבר , זו לא קבוצה שהנהלתה יודעת לכבות את הלהבות בזמן .
    מקרה פאבלו לאסטראס ולורדה עוד מהדהד חזק בזיכרון , ולא נראה שיש איזשהו שינוי בגישה.
    חבל שולורדה לא נטש בזמנו לקבוצה המנוהלת נכון כשיכל .
    עכשיו הרבה אחרי שקונטאדור ופוריטו פרשו אין לולורדה אופציה כזו אולי בשנה האחרונה בקריירה.

  3. אחרי שסיטי נשדדו ע"י השופטים פעמיים ( גול חוקי במשחק הראשון ועוד אחד אתמול ) , והשופטים הם אלה שקבעו את גורל ההתמודדות , אין לי יותר ציפיות מהמפעל הזה.

    1. גם בזה בכיינות על השיפוט?
      לי לא היתה העדפה, אבל אם כבר אז כדאי לציין 2 עבירות שנעשו על שחקן של ליברפול בחטיפת הכדור שהובילה לשער של מנצ'סטר.

  4. ראשית יש שידורים מדי לילה בפוקס ספורטס, ממה שראיתי בד"כ בשעה 02:00 כלומר משחק מהקונפרנס המזרחי (אולי זה משתנה ועם קצת מזל בשבת וראשון יש משחקים מוקדמים). אם אתה גר בישראל ורוצה לצפות במה שיש ללא רקע קודם זו התחלה טובה.

    בקצרה עם ניסיון בערך להשוות ל-NBA, הסדרות במזרח – השתיים האחרונות מומלצות:

    טמפה ביי – ניו-ג'רזי: טמפה קבוצה שלמה יחסית ומועמדת לזכייה אחרי שהיו קרובים לכך לפני שנתיים ושלוש, מזכירה את הראפטורס. ניו-ג'רזי מוגבלת אך עם סיכוי קטן להפתעה כי הם בתקופה טובה יותר לאחרונה.

    וושינגטון – קולומבוס: וושינגטון הם הלוזרים הנצחיים, היו בטופ המזרחי בשנים האחרונות וכשלו פעם אחר פעם במשחקי 7 קורעי לב. סוג של הקליפרס או הרוקטס של השנים האחרונות. קולומבוס הבינונית פלוס בתקופה טובה לאחרונה אך גם וושינגטון לכן לא אמורה להפריע להם הפעם.

    בוסטון – טורונטו: ה-סדרה של הסיבוב הראשון. שתי קבוצות חזקות עם היסטוריה ומסורת של יריבות, בוסטון במיוחד המועמדת הראשית לקחת את המזרח ובכושר הכי טוב בליגה וקבוצה של ווינרים ותיקים. טורונטו קצת לוזרים אבל לא יוותרו בקלות. בפעם האחרונה שנפגשו בפלייאוף ב-2013, בוסטון חזרה מפיגור 4-1 במשחק 7 בשתי הדקות האחרונות לניצחון בהארכה.

    פיטסבורג – פילדלפיה: שתי קבוצות שאוהבות התקפה וללכת מכות, הנאה מובטחת. פיטסבורג היא האלופה B2B של השנתיים האחרונות עם הלברון ג'יימס שלהם (סידני קרוסבי) אך קצת בירידה וכנראה שהשנה זה כבר לא יקרה, בדומה לקאבס. פילי יריבה מושבעת שנוהגת למתוח אותם עד הקצה ולהפסיד, מה שצפוי לקרות גם הפעם.

    במערב:

    נאשוויל – קולורדו: נאשוויל המועמדת הראשית לאליפות אחרי שהפסידה בגמר האחרון ורק התחזקה, קבוצה אימתנית בכל החזיתות וצריכה להזיז מדרכה את קולורדו החלשה בלי להתאמץ.

    לאס וגאס – לוס אנג'לס: הסדרה המומלצת השנייה של הסיבוב אחרי בוסטון-טורונטו. וגאס קבוצת אקספנשיין שאספה חלקי חילוף מכל הקבוצות בדראפט ויצאה לעונה ראשונה ענקית כנגד כל התחזיות, קבוצה מהירה התקפית וצעירה. LA היא קבוצה הגנתית, מנוסה וקשוחה עם אותו שלד שחקנים שזכה בשתי אליפויות לפני 4 ו-6 שנים אך כבר לא בטופ מאז. הסיכויים 50-50 למרות שוגאס הייתה טובה יותר לאורך העונה.

    אנהיים – סן-חוזה: שתי קבוצות חזקות ושוות ברמתן בקרב קליפורניה נוסף (אם נספח גם את וגאס לחבורה..) שיכול ללכת לשני הצדדים והמנצחת תהיה לדעתי הסוס השחור של המערב.

    וויניפג – מינסוטה: וויניפג המועמדת השנייה לאליפות אחרי נאשוויל ומסוגלת לנצח אותם. קודם היא אמורה לנצח בקלות את מינסוטה האפורים.

    1. היי, וואו, זה היה ממש מורחב ומוסבר, תודה (מצד שני, התרגלתי שאומרים לי – יש את ניו ג'רזי, ואם תהיה טוב – קבל גם את קולורדו. לא מתלונן, עידו).

      הצלחת להדליק אותי קצת על לאס וגאס, וזה… משימה ממש קלה, אבל בכל זאת.

      אנסה לתפוס כמה שיותר משחקים.

      1. אני אוהד LA אז יהיה נחמד להתחרות במישהו 🙂

        לא ממש הבנתי למה התכוונת אבל ניו-ג'רזי וקולורדו שלטו בליגה של לפני עשור וחצי יחד עם דטרויט. בשנים האחרונות אלו היו בעיקר שיקגו ופיטסבורג עם קצת LA ובוסטון ועכשיו שוב עולים כוחות חדשים.

  5. מטורף מה שקורה אצל יובה-ריאל עכשיו. כמה אופי יש ליטלקים האלה. אחלה עונה עד עכשיו באלופות, והעובדה שליברפול בחצי גם תורמת להרגשה הזאת 🙂

    1. השופט קיפח לא פחות את ריאל כשפסל לה שער בגלל נבדל שלא היה ולא הרחיק שחקן של יובה בצהוב שני בדקה ה-69.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט