בואו נדבר על וושינגטון
הוויזארדס הפסידו 9 מ-15 המשחקים האחרונים ו-4 מה-6, כולל הפסדים מביכים לניקס, הפיסטונס ובלילה האחרון ב-21 הפרש לשיקגו. יש להם משחקים מול קליבלנד, בוסטון ויוסטון בלו"ז (לצד מפגשים קלים מול אטלנטה ואורלנדו), ככה שהם יכולים ליפול למקום השמיני במזרח, במיוחד כשלמילווקי נשארו רק 2 משחקים מול קבוצות פלייאוף ולמיאמי גם 2, בסוף העונה (כשהמשחק האחרון, מול טורונטו, עלול להתברר כחסר חשיבות לראפטורס). במקרה של שיוויון בין הבאקס והוויזארדס וושינגטון תהיה שישית, אבל במצבים של שיוויון מול ההיט או שיוויון משולש, מיאמי תהיה שישית והוויזארדס יפלו למקום השביעי. על המקום החמישי אין מה לדבר – לאינדיאנה יש יתרון של 4 משחקים, 5 מחזורים לסיום.
הנתונים האלה בעצם אומרים לנו שהוויזארדס הולכים ליפול לסיבוב ראשון מול אחת מאריות המזרח וכנראה לא ימשיכו אחריו, אחרי שנתיים של הסיבוב השני. העונה הייתה להם את הפציעה של ג'ון וול, אבל אפשר להניח שהם ציפו ליותר גם בהתחשב בפציעה. בראדלי ביל קולע באחוזים נוראיים במשחקים האחרונים, אוטו פורטר לא העלה את הרמה בהעדרות של וול וגם קלי אובורה לא פוגע. יכול להיות שמדובר בתקופה רעה או כזאת שקשורה להעדרות של וול, אבל כשמוסיפים לזה הגנה בינונית ביום טוב יש פה קבוצה שלא מוציאה מספיק מעצמה.
מעניין לראות מה המהלכים הבאים שהם יעשו. וול, ביל ופורטר טובים ביחד – אחת השלישיות היותר יעילות בליגה. הבעיה היא מה שמסביבם. אם נראה מעבר לחמישייה נמוכה יותר, בדמות העלת קלי אובורה להרכב והורדת מרקיף מוריס לספסל? זה מהלך שיכול לעבוד לא רע. יכול להיות שנראה שינוי גישה מוחלט מבחינת הגבוהים, כשהסנטר של הוויזארדס רוב הזמן משמש לחסימות ותנועה בלי כדור ופחות כמטרה בצבע. בלי וול ההתקפה שלהם לא עובדת וזה בולט, כאמור, במיוחד בתקופה האחרונה.
דמרקוס קאזינס יכול להפוך אותם מקבוצה בינונית לקונטנדרית לכל דבר, אבל קשה למצוא לו מקום מתחת לתקרה. בשביל זה הם יצטרכו למצוא קבוצה שתקח את החוזה המזעזע של איאן מהנימי (יכול להיות שבחירת סיבוב ראשון תאפשר לקבוצות תחתית לספוג את החוזה) ואולי מעבר של מרקיף מוריס או מרצ'ין גורטאט כחלק מסיין-אנד-טרייד. קאזינס יכול להתאים מאוד ליד וול, חברו מימי המכללות, ולסדר מבטים יותר טובים לביל ופורטר, שחקנים משלימים במהותם. השילוב של ביל עם החמישייה השנייה לפרקים יכול להפוך את הוויזארדס לקבוצה התקפית מאוד מפחידה. מעניין על כמה הם יהיו מוכנים לוותר בשביל לנסות להביא את הבוגי.
כל קוץ במדבר זה פרח
כמה שחקנים שבולטים לטובה בתקופת הטנקינג של הקבוצות ויכולים להיות שימושיים לעתיד. בולטים בזמן המת שנשאר לשליש מקבוצות הליגה עד עכשיו העונה ושווים התייחסות:
טיילר יוליס (פניקס). גם שנה שעברה הוא פרח בסוף העונה. מאז הראשון למרץ יוליס עם 11 נקודות ו-5.5 אסיסטים למשחק, כשב-5 המשחקים האחרונים הוא עם 17 נקודות ו-6.6 אסיסטים בערב. פניקס הפסידו את כל המשחקים האלה, כי הם קבוצה לא טובה, אבל אלו מספרים של רכז פותח. יוליס נתן עונה סבירה יחסית השנה ופתח ב-40 משחקים, בהם לא הרשים יותר מדי. יוליס, שמזכיר לא במעט את איזייאה תומאס, לא מתאים ליד שחקן דומיננטי כדווין בוקר. הוא יכול להיות אחלה שחקן שישי, אולי אפילו בקבוצה עם שאיפות. מעניין מה יהיה התפקיד שמאמן פניקס הבא ימצא לו.
טאורן פרינס (אטלנטה). נותן עונה טובה לכל אורך העונה ומקבל זמן משחק נוסף עכשיו. 18.6 נקודות למשחק באחוזים נהדרים מאז ה-1.3 לצד 5 ריבאונדים, 3 אסיסטים, חטיפה, 0.7 חסימות והגנה טובה מאוד יכולות להפוך אותו לאחד הסמול פורוורדים הטובים בליגה. בדומה ליוליס נמצא בשנתו השנייה וצריך להיות אבן בנייה עתידית של ההוקס. גם ג'ון קולינס נותן תפוקה לא רעה וכשלצד שניהם יש את דניס שרודר ובחירת דראפט גבוהה (לוקה דונצ'יץ'?) יש פה בסיס נחמד מאוד. שנה הבאה אטלנטה לא תהיה באותו מקום.
באדי הילד (סקרמנטו). קולע בצרורות. 20 נקודות למשחק ב-10 המשחקים האחרונים ב-52.4% מהשדה ו-50% מהשלוש (6.6 ניסיונות בערב). דייב ירגר מעדיף להעלות אותו מהספסל, למרות שהוא יכול להתאים ליד די'ארון פוקס על הנייר. אין אף שחקן בקינגס של השנה שהרשים יותר מדי, אולי מלבד פוקס. ההתעוררות הזאת של הילד יכולה להיות מעודדת. יש לסקרמנטו החלטות מעניינות לשנה הבאה – להחליט על מי לבנות לקראת ההמשך ומי לבחור בדראפט. פרנצ'ייז פלייר והיררכיה ברורה הם דברים חשובים לקראת 2018/19. כרגע לקינגס אין אף אחד מהדברים האלה.
יאיר
2 אפר 2018 16:35:01תודה רועי, האיש שמעל הזמן.
אני רק תוהה אם וושינגטון לא מנסה לסיים במקום השמיני כדי להימנע מקליבלנד…. מצד שני, הם אף פעם לא הגיעו עד קליבלנד כך שאי אפשר לדעת.
רועי ויינברג
2 אפר 2018 16:52:36כולם רוצים להמנע מקליבלנד. אבל אני לא חושב שיש קבוצה שתרצה להפסיד בכוונה בשביל יריבה יותר קלה בסיבוב הבא כמו מכבי בזאגרב בזמנו. זה נגד הספורט
גיא הרשע
2 אפר 2018 16:47:40את באדי הילד לא יצא לי כמעט לראות משחק.
את טאורון פרינס דווקא יצא לי לראות לא מעט (יש לי פטיש אטלנטי…),
ואתה צודק ב-100% לגביו.
יוליס?
בשנה שעברה אני הייתי מגדולי חסידיו.
העונה?
אני מאוכזב. לצערי (הבאמת רב), הוא לא שחקן רוטציה של 10+ דקות ב-NBA.
בלי לבדוק, אני משוכנע שהוא לא מגיע ל-50% אפקטיבי, גם בתקופה "המוצלחת" שלו מאז ה-1 במרץ.
תודה, רועי. תובנות מעניינות, ואחלה פוסט.
רועי ויינברג
2 אפר 2018 16:53:27חשבתי שיוליס יקפוץ העונה, אבל זה לא קרה אחרי הסוף של השנה שעברה. יכול להיות שהוא עדיין לא ב-50% אפקטיבי, אבל אני חושב שעם מאמן טוב הוא יכול להפוך לשחקן שישי לא רע בכלל. ג'יי טריאנו לא מאמן טוב
גיא הרשע
2 אפר 2018 16:57:26הלוואי ונגלה שאתה צודק.
(זה אומר שסוף סוף יהיה בסאנס מאמן נורמלי…)
Eytan majar
2 אפר 2018 16:53:28לטעמי החוזה הבאמת לא מוצדק של וושינגטון זה פורטר. הוא תוקע אותם ולא מצדיק את הכסף הגדול
רן הנרגן
2 אפר 2018 16:55:13וושינגטון דורכים במקום. הם צריכים להחליף את אחד משני הגרדים שלהם בשחקן גבוה כפי שג"ס עשתה עם מנטה אליס.
עידן עופר
2 אפר 2018 16:59:16וושיגנטון יפרקו את החבילה בקרוב מאוד לדעתי. היחד שחקן טוב אבל עם תקרה לא מאוד גבוהה. ציפיתי שיהפוך לשחקן חמישייה לגיטימי בליגה וכרגע זה לא קורה, הרבה בגלל שהוא לא מקבל את ההזדמנות מייגר..עדיין לא מאמין שזה מה שהקינגס קיבלו תמורת אחד משלושת הסנטרים הטובים בליגה.
רועי ויינברג
2 אפר 2018 17:08:07כן, הטרייד נראה רע לקינגס בהשוואה לפייסרס או אפילו לבולס
שגיא נאור
2 אפר 2018 16:59:29תודה רועי.
וושינגטון עם וול – 22-16
וושינגטון בלי וול 20-19
לא הבדל מאוד משמעותי, כנראה כי וול בעונה בינונית למדי. עד התקופה האחרונה היה נראה שביל מצליח להוביל את החבורה סביבו יחד עם סאטורנסקי שהיה מצוין אבל במשחקים האחרונים הוא החטיא בכמויות – שני משחקים של 5/17 ועוד אחד של 6/17 בחמשת המשחקים האחרונים.
ברור שקאזינס יכול להיות שדרוג משמעותי, בהנחה שיחזור טוב מהפציעה, אבל עם החוזים של ביל, וול ופורטר איך זה אמור בדיוק לעבוד? עוד שנתיים, השלושה האלה לבד ירוויחו 100 מיליון דולר. איך אתה מכניס את קאזינס לתוך הדבר הזה?
ולדי קוגן
2 אפר 2018 17:07:19משליך את מהינמי לים ואומר לפורטר לארוז
מתן גילור
2 אפר 2018 17:00:45תודה רועי.
1. לפי מה שנראה כרגע, מבין 6-8 עדיף לקבל את בוסטון נטולת קיירי על פני טורנטו או קליבלנד.
לדעתי, ווישנגטון הטובה מבין השלוש ואם תגיע לסדרה מול בוסטון נטולת קיירי וסמארט, אני חושב שהיא תעבור (מילווקי ומיאמי לא יעבור את בוסטון לדעתי, גם בלי שני הגארדים הללו).
2. נתונים בקבוצות טנקינג חייבים להיות בעברון מוגבל. אין לחץ, המון זמן זבל, יריבות שנותנות יחסת של משחק בפרופיל נמוך, מנוחה של כוכבי היריבות וכיו"ב.
רועי ויינברג
2 אפר 2018 17:09:25חושב שעדיף לקבל טורונטו על בוסטון חסרת קיירי, במיוחד במומנטום הנוכחי של הקבוצות. לבוסטון מאמן טוב יותר, למרות ש-2 הקבוצות בלי ניסיון פלייאוף. מסכים בקשר לטנקינג – לכן זה לא אומר יותר מדי לעתיד. רק שחקנים שמנסים להרוויח מקום
יונתן .S.
2 אפר 2018 17:06:18תודה רועי. תובנות מעניינות.
יש באמת לציין שזאת גם התקופה בה שחקנים אנונימיים פתאום פורחים בגלל הזדמנויות מסויימות שצצות (כמו ביצוע טנקינג ומתן דקות רבות לשחקני סוף רוטציה).
רן הנרגן
2 אפר 2018 17:18:44ג"ס – תמונת מצב לקראת הפלייאוף
מכת הפציעות האחרונה חשפה את העובדה שהמהלכים של ההנהלה בקיץ האחרון לא היו מוצלחים. כמעט אף אחד משחקני הקבוצה לא התקדם השנה. בל וקוק הם שחקנים של שנה ראשונה. לאחד שכן התקדם – לוני – ויתרו על האופציה לשנה הבאה.
איגואדלה וליוינגסטון קיבלו חוזים לשלוש שנים והגמלו להנהלה בנסיגה משמעותית ביכולתם.
ההגנה השנה נחלשה משמעותית לעומת שנים קודמות. חלק מהאשמה נופל על גרין שלא מציג דומיננתיות הגנתית כבשנים קודמות.
לדוראנט יש הרבה יותר מידי הסחות דעת והוא מתעסק בשטויות במקום להתרכז במשחק. יתכן שהדבר נובע מהעובדה שחלחלה להכרתו שג"ס תמיד תחשב לקבוצה של קרי ולמשמעות של זה על המקום שלו בהיסטוריה.
תומפסון, יותר משנים קודמות, מראה שהוא כינור שני או שלישי מצויין אבל לעולם לא יוכל לקחת קבוצה על הכתפיים.
ההחתמה של יאנג היתה טעות קשה – זה לא רק העלות הגבוהה כולל המס – זו העובדה שהמצאותו בקבוצה תרמה לנסיגה החדה ביכולת של מקאו. זה , הפך את עצמו משחקן שקבוצות ינסו לחטף לג"ס בקיץ הבא לשחקן שלא ברור שג"ס תציע לו הארכת חוזה.
כל העובדות הללו מראות שלא פשוט להיות גרג פופוביץ. סטיב קר הצליח לבנות שיטה שזניקה את קרי להיכל התהילה והפכה את גרין ותומפסון לשחקני אולסטאר קבועים אבל לא מצליח לבנות שיטה שתגרום לשחקני המשנה למלא בהצלחה את הריק שנוצר כשהכוכבים פצועים.
בהנחה שקרי לא ישחק בסיבוב הראשון לקר יש משימה לא פשוטה, ביחוד עם ג"ס תשחק מול אוקלהומה.
נקודת התורפה הגדולה ביותר של ג"ס זה ההרכב שפותח את המחצית השניה והרביעית. בשיטה של קר אלו אותם שחקנים לאורך כל השנה (כפוף כמובן לפציעות) והם למעשה מהווים את החמישיה השניה של הקבוצה. ההרכב הזה, למרות שמשחקים בו השנה גרין תופסון איגואדלה ליוינגסטון ווסט מעולם הלא היה דומיננטי ורק לעיתים רחוקות הצליח להגדיל את היתרון. במיטבו הוא שומר על היתרון במירעו הוא יוצר בור של 10 עד 15 נקודות. לטעמי נקודת החולשה שלו היא העדר רכז.
הפתרון? קוק ישחק את 6 הדקות הראשונות של כל רבע או לחליפין ליוינגסטון ישחק את 6 הדקות הראשונות של הרבעים הראשון והשלישי בחמישיה הפותחת.
לסיום, התחזית שלי, קרי זוכה ב MVP של סדרת הגמר וג"ס אלופה.
רועי ויינברג
2 אפר 2018 17:58:09קודם כל אחלה ניתוח, אתה מוזמן לכתוב לנו כתבות (ועוד גולשים, תרגישו חופשי לשלוח). מסכים איתך במיוחד בקשר לדעיכה של איגודלה ושל ליבינגסטון, משהו שלא מדברים עליו מספיק במקרה של האחרון. קווין קוק הברקה (כריס בוצ'ר פחות, אבל נדיר למצוא שחקן ליגת התפתחות כזה טוב). לדעתי הם עשו טעות שלא החתימו פרי אייג'נט באזור מרץ, עכשיו זה מאוחר מדי.
השרת
2 אפר 2018 19:37:51ניתוח מעניין אבל אני חולק על רובו.
מכת הפציעות שפקדה את הלוחמים היא חוסר מזל אחד גדול, היא לא מעידה בכלום על ההיערכות לעונה, עובדה שאחרי הקיץ ותחילת העונה כולם היללו את הקיץ של הלוחמים. מבחן התוצאה אמנם כשל, אך לא ניתן להתעלם מכמות הפציעות.
גורדן בל לדוגמא, אחד ההחתמות הטובות של הקיץ, בתור גניבת דראפט תמורת כסף, נפצע בקרסול אני חושב 3 פעמים שונות השנה, כל פעם שנכנס לקצב הוא נפצע.
איגודאלה ובעיקר ליוינגסטון נחלשו בעונה הרגילה, צריך לראות אותם בפליאוף כדי להכריע את השיפוט לגביהם, בכל אופן הם פונקו בחוזה ל-3 שנים עם סכום גבוה סוג של אות הכרה על 3 השנים הקודמים. זה משדר מסר מאוד חזק לשחקנים אחרים בליגה והופך את המועדון לכזה שכולם ירצו לשחק בו כי הוא מכבד את שחקניו. אם אתה שואל אותי החוזה שהם קיבלו היתה החלטה טובה גם בדיעבד ואפילו לאור היכולת הירודה של השתיים.
ההגנה של גרין באמת בשפל, אבל מה שיותר בשפל זה הרצון ההגנתי הקבוצתי, כאילו הקבוצה הורידה את הרגל מהגז בהקשר הזה, נראה אם בפליאוף הם יצליחו להתחבר מחדש בצד הזה של המגרש. על פניו אני חושב שיש להם את הפוטנציאל להיות טובים יותר משנים קודמות עם דוראנט, מגי שקודם לחמישיה, ובל שהראה ניצוצות הגנתיים.
דווקא מה שאתה רואה כנקודת התורפה אני רואה כאחת החוזקות של הלוחמים וזה ההכב שפותח את רבעים 2 -4 עם ה three wise man קליי וגרין. מצפייה במשהו כמו 80% מהמשחקים של הלוחמים השנה, ההרכב הזה הוא היציב ביותר שלהם ובהרבה משחקים הוא שעשה את ההבדל. אם אתה לא זוכר מה שהוביל את קר להעלות את מגי במקום פאצוליה (לפני מכת הפציעות) זה החולשה המפתיע של ההרכב הראשון ברבע הראשון. החמישייה של הרבע השני הרבה פעמים איזנה את הפיגור של החמישייה הראשונה.
לסיום, חותם על התחזית שלך, מקווה שקרי יחלים ויתבלט, הוא הסיבה שרובינו צופים בלוחמים. בלי קרי כשחקן המוביל אני חייב להודות שמתחיל להימאס לי מהקבוצה קצת.
קליי לדעתי דווקא הוכיח השנה שיש לו את הפוטנציאל להיות האלפא דוג.
רפיקי
3 אפר 2018 01:50:43א.מסכים 90 אחוז מדבריך כולל התחזית
ב.בארבע שנים האחרונות אין שחקן שיותר כיף לקום לראות יותר מסטף.שילוב של יכולות פנומנליות עם סטייל ואסטטיקה נדירים
ג.מסכים מאוד שבזמן שקרי בחוץ מי שצריך ויכול להוביל זה קליי,
דוראנט צריך לשחק כסקורר (בזה הוא הכי טוב בליגה) מה שישאיר לו אוויר לנטרל כל ערב את כוכב הקבוצה השנייה
ד.ההגנה של גרין אכן בירידה בגלל הפציעוצ בכתף (סיוט של כל שומר)
אבל בעיקר בגלל הירידה ברמת ההגנה הקבוצתית שנובעת מבעיה מנטאלית
הייט אשברי
3 אפר 2018 08:12:22חלק נכון וחלק לא – והתייחסו כבר לפני.
רציתי להעיר נקודה אחת שלדעתי פגעה בקבוצה – ואני מקווה שלא תפגע בהמשך. אני מדבר על ההיפרדות מג'רי ווסט . זו היתה טעות גדולה של ג'ו לייקוב. ווסט עמד מאחורי כמה מההחלטות היותר חכמות של ג"ס – טירפד לפני מספר שנים את הבאת לאב בתמורה לויתור על קליי , עמד מאחורי ההחתמות של מקאו לפני שנתיים וג'ודדן בל בדראפט האחרון , ועוד . בוב מאיירס סוכן ממולח , אבל כנראה שצריך לידו גם מבוגר אחראי .
שלהבת
2 אפר 2018 17:19:31לפי דעתי המאמן צריך ללכת. ביל שיחק רע לאחרונה פשוט כי הוא שחוק.
בכל קבוצה אחרת היו נותנים לו לנוח לפחות משחק או שניים בעונה הרגילה – הוא לא נח אפילו משחק אחד כל העונה. על החוזה של מהינמי כבר דובר המון… אין ספק שזהו מכשול עצום. לפי דעתי וושינגטון תשמח מאוד לסיים 7 ולנקום בבוסטון, וכך גם לשפר את בחירת הדראפט שלה.
רועי ויינברג
2 אפר 2018 18:00:04יכול מאוד להיות שזאת רק שחיקה, אבל כמה אתה חושב שהבסיס הזה יכול להחזיק ברמות הגבוהות? פורטר קיבל חוזה מנופח (יש הרבה שחקנים מסוגו בליגה, אולי פחות יעילים) וג'ון וול לא רכז מהשורה הראשונה לדעתי. לא ברמה של לילארד, קיירי, קרי, הארדן ו-ווסטברוק. קצת מתחת
שלהבת
2 אפר 2018 19:39:11לפי דעתי אסור לשפוט את ג'ון וול לפי העונה הנוכחית, בה שיחק בדרך כלל פצוע. בוא נשפוט את וול לפי הביצועים שלו בפלייאוף (נראה שהוא החלים יפה מהפציעה). הבעיה העיקרית שנה שעברה הייתה חוסר ספסל. המחליף של וול בפלייאוף היה ברנדון ג'נינגס (!). השנה המחליף שלו יהיה השחקן המשתפר של העונה של וושינגטון, סאטו. מה גם שוול יגיע לפלייאוף אחרי מנוחה לא רעה בכלל של חודשיים ולא אחרי עונה שוחקת. הבדל עצום.
אני הרבה יותר חושש מפציעה/שחיקה של ביל ושל פורטר. פורטר נקע את הקרסול שבוע שעבר ומייד שיחק אחר כך בק-טו-בק… בכל קבוצה מודרנית היו נותנים לפורטר לנוח וכמובן גם לביל (בין מובילי הליגה בדקות).
מסכים עם החוזה המנופח של פורטר, אבל אוקיי, אולי הוא לא שווה 25M לשנה, אבל לפחות 16-22M מגיע לו ומה לעשות שברוקלין החליטו לקלקל לוושינגטון את התקציב… וושינגטון איננה יעד מועדף לסוכנים חופשיים והתקציב סובל בגלל זה.
לפי דעתי הבסיס הוא לא הבעיה, אלא המאמן והשיטה וכמובן ההנהלה.
ברוקס כבר אמר כמה פעמים שמבחינתו "מנוחה היא שנת לילה טובה". הוא לא מאמין במנוחה. האם הוא מאמין בהתחממות גלובלית? כדור הארץ עגול? ועל סמך מה מאמן ב 2018 יכול להגיד שהוא לא מאמין בלתת לשחקנים בריאים לנוח? הוא עלול לסכן את בריאות שחקניו וזו בעיה הגדולה. אם וול לא היה נפצע, סאטו לעולם לא היה מקבל הזדמנות ומתפתח כמו שראינו בחודשיים האחרונים.
חוף מזה, מדוע הוא קיבל חוזה של 5 שנים ישר? הנהלה טובה היתה מנסה חוזה קצר יותר עם אופציה. הבעיה היא שעל ההנהלה אפשר לכתוב עמודים שלמים גם כן.
נקודת אור היה שמבחינת הספסל יש לנו שיפור ניכר משנה שעברה – לפחות 3 שחקני ספסל אמינים – אוברה, סאטו ומייק סקוט. שנה שעברה לא היה אף אחד מהספסל שנתן תפוקה חוץ מבוגדנוביץ אבל הוא היה חור בהגנה (אכן, סקוט לא מגן טוב, אבל אוברה וסאטו לא רעים).
לסיכום, אכתוב עוד ביומן בשבוע הבא, אבל אני די אופטימי לגבי הפלייאוף השנה. לגבי שנה הבאה וספקולציות אעדיף לחכות עד הקיץ.
רועי ויינברג
2 אפר 2018 20:26:38מסכים עם הרוב, בעיקר הדקות – ברוקס לא ת'יבודו אבל לא רחוק משם. מחכה ליומן
יונתן .S.
2 אפר 2018 17:23:49ובנושא אחר:
עוד התקדמות בהחלמה של היווארד.
@PlayersTribune: https://twitter.com/PlayersTribune/status/980795803521478656?s=09
הוא עבר מריצה על מסילת אנטי-גרביטי לריצה על פרקט. זאת נקודת ציון חשובה בתהליך ההחלמה והיא אבן הפינה של המעבר לתרגול על הפרקט. בין אם זה ריצה, קפיצה, זריקה ותרגילים שקשורים לכדורסל.
תומר השני
2 אפר 2018 19:13:41וושינגטון תצטרך להיות מאוד יצירתית כדי להביא את בוגי אליה מלבד זאת לאור הפציעה הקשה שהוא עבר לא ברור איזה בוגי תקבל במידה ואכן יגיע אבל זה באמת יכול לביות מאוד מעניין . מבין השחקנים שציינת הבולט ביותר וההפתעה זה טאורן פרינס שנותן עונה מצויינת
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
2 אפר 2018 19:29:25תודה רבה רועי. תמיד מעניין לקרוא אותך.
וושינגטון נראית רע דווקא כשצריך להעלות הילוך. יתכן שזה קשור לשילוב מחודש של וול בקבוצה, כי זה לוקח זמן, ויתכן שלא, נגלה בהמשך.
מסכים שכנראה אף קבוצה לא עושה חישובים על הפסדים מכוונים כדי לפגוש קבוצה כזו או אחרת, אבל לדעתי בוסטון, טורונטו ולברון הן שלוש אופציות די שוות כוח השנה – לברון עם סגל חלש אבל עדיין לברון = בוסטון מאומנת אבל פצועה = טורונטו. לכן במזרח, להבדיל מבמערב, אין הבדל משמעותי בין מקומות 7-8 לבין המקום השישי, וכבר אין להם סיכוי להגיע לחמישי, אז באמת אין להם יותר מדי על מה להתאבד.
Berch
2 אפר 2018 19:58:56אחלה טור. נראה את החברה האלה שנה הבאה…. אם הם על באמת 🙂
איתן
2 אפר 2018 20:01:03Marc Stein
✔
@TheSteinLine
The Charlotte @hornets have formally offered their GM post to Mitch Kupchak and are confident they can soon seal a deal with the longtime former Lakers executive, according to league sources.
רועי ויינברג
2 אפר 2018 20:27:29די מעניין. אני הייתי הולך על איזה יוצא סן אנטוניו, אבל גם קופצ'אק מהלך לא רע למרות ששרלוט לא מועדון שיכול לבנות את עצמו על סמך פרי אייג'נסי ויתרונות של שוק גדול
בננה רפה
2 אפר 2018 21:23:43ממש מעניין – ג'ורדן מצמצם פערים מ-ויווק בקרב על הבעלים הכושל בליגה.
רועי ויינברג
2 אפר 2018 21:31:50קופצ'אק מנג'ר שהביא 2 אליפויות והתמודד עם שאקובי. הוא עשה דברים. מוח כדורסל לא רע.
דקסטר
2 אפר 2018 22:04:02קופצאק לא הביא שום דבר. קיבל בחוואה את פאו גאסול.
הוא איבד את הקצת שיש לו שהיה לו לפני 5 שנים.
הוא לא מתאים לכדורסל של היום.
אבל זאת שארלוט אז כל דבר יכול לעזור להם
איתן
3 אפר 2018 00:30:16לא מחזיק מקופצאק,בעיקר כנראה בגלל החוזים של מוזגוב ודנג שתקעו את הלייקרס.
לנושא הטור,טור מעולה כמו תמיד! מחכה לטורים שלך יותר מאשר לפריוויו של זעפרני.
שי אבן צור
2 אפר 2018 21:26:07תודה רבה רועי!
גם אני מצטרף לאוהדי טאורן פרינס. הוא עוד ידבר בליגה.
amitlahev
2 אפר 2018 21:39:00ניתוח מצוין. אני חושב שכדי להביא את בוגי, וושינגטון צריכה להיפרד מפורטר עם כל הצער שבדבר. פורטר שחקן מצוין ויעיל אבל החוזה שלו כבד מאוד וגם לא יישארו לו זריקות כאופציה רביעית בהתקפה. עם הכוונה נכונה אוברה ומוריס יוכלו לגשר על הפער. גם מגורטאט אפשר להיפרד ולעבות את הסגל.
אופיר נ.
2 אפר 2018 21:49:11תודה רבה רועי,
(עדיין לא מבין מאיפה יש לך זמן פנוי לכתוב.. – אתה בגדודים?)
לגבי ג'ון וול, יש לו מוטיבציה גבוהה והרבה כישרון,
אבל לדעתי המנהיגות שלו לא הופכת את השחקנים שלידו לטובים יותר,
ולכן הוא לא יגיע רחוק (בדומה לווסטברוק – בגירסה שזורקת יותר מ-18 פעמים במשחק..).
יכול להיות שבעוד שנתיים, כשהוא טיפה יתבגר, החלקים של המטריקס יסתדרו לו בקופסה, והוא יצליח לקחת את הקבוצה שלו לגמר איזורי.
רועי ויינברג
2 אפר 2018 22:26:59השבוע ברגילה, לכן יש יחסית זמן. מסכים בקשר לוול
סיוו
2 אפר 2018 21:49:54זה מצחיק שאתה רואה כדרון באתלנטה ופחות בקינגס. ללא חבורת המבוגרים הקינגס הקבוצה הכי צעירה בליגה ביי פאר ובקינגס יש כשרון. כל השחקנים הצעירים שכרגע בסגל יכולים להיות לפחות מעל הממוצע בליגה. האחוסים של וולאדה בדראפט הם די מרשימים לדעתי .צריך לזכור שמעט מאד שחקנים שמים ממוצעים של מיצל, סימונס או לברון כבר על ההתחלה. אבל הרבה משתפרים לכיוון הזה. פוקס, מייסון בוגדנוביץ והילד זה קו אחורי עם הרבה פוטנציאל, אותו הדבר לגבי סטיין לביסייר וגיילס. ואפילו גסטין גקסון הראה כדורסל ואני די משוכנע שזה רק קשיי הסתגלות ובמבט לאחור הוא יהיה מעשרת השחקנים הטובים של המחזור. צריכם הום ראן הדנה בעמדות הכנף… ו הקבוצה בסדר גמור…
רועי ויינברג
2 אפר 2018 22:27:57פוטנציאל זה דבר לא מדיד והעונה לא ראיתי מהם יותר מדי. יכול להיות שיצא משהו, בעיקר מלביסייר, הילד ופוקס. אף אחד מהם לא נראה לי כרגע פרנצ'ייז פלייר.
סיוו
2 אפר 2018 22:41:42כנראה שלא ראית משחקים… כי מהייליטס או מסטטיסטירה קשה לראות תמונה. ייגר עשה עבודה יותר טובה ממה שאני ציפיתי בתחילת העונה. לדעתי לכיגות קבוצתית היא אנדרייטד כרגע בליגה ביחב לסופר סטאר אבל זה בדיוק מה שייגר בונה קבוצה מאד מגובשת ולוחמנית
מרגע שהתחיל לתת דקות לצעירים הוא מתקשה לעשות טנקינג 🙂
סיוו
2 אפר 2018 22:43:22לכידות קבוצתית. אני בחול כותב מהנייד ואצבעות הקבב שלי כל הזמן מפספסות את המקלדת בסלולרי… 🙂
רועי ויינברג
2 אפר 2018 23:46:30את הקינגס אכן פחות ראיתי העונה במשחקים שלמים, בכל זאת זמן מוגבל. אם אתה מרוצה הם בכיוון הנכון (ברצינות). יגר יודע משהו ביחידות קבוצתיות
סיוו
2 אפר 2018 21:50:11כשרון באטלנטנה
רועי ויינברג
2 אפר 2018 22:29:35הרינגר העלו גם פוסט על כוכבי הגארבג' של העונה (נתקלתי בו אחרי הכתבה שלי). פרינס שם. גם ווין שלדן, דילון ומרשון ברוקס מהגריזליס וטריי בורק. מאוד אוהב את מה שבורק עושה העונה וגם שלדן, שלדעתי שווה הרבה יותר דקות בקבוצה עם שאיפות. ברוקס שחקן מעולה
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
2 אפר 2018 22:40:30תודה רועי, אין עליך ככתב של הופס. איך אתה מצליח לכתוב, אתה ברגילה?
גם להערכתי ביל שחוק/עייף.
נדע מה הקבוצה הזו שווה רק בפלייאוף, כששיחקו על אמת. אותו כנ״ל לגבי ג״ס והרישיון ההגנתי. כשיגיעו המשחקים החשובים באמת כל אחד מתאמץ ומרוכז קצת יותר ואז תהיה להם ההגנה של שנים עברו.
רועי ויינברג
2 אפר 2018 23:46:59כן, רגילה השבוע. הגיע הזמן 🙂
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
3 אפר 2018 00:24:40תהנה, מגיע לך.
תשלים שעות משפחה, חברים והופס
נמרוד
2 אפר 2018 23:27:47לא יודע לגבי הוויזארדס, גם לגבי בוסטון בלי קייקי וסמארט וגם לגבי הראפטורס יש מלא סימני שאלה לקראת הפלייאוף, ואם וול באמת בריא עכשיו ואנחנו מכירים את הפוטנציאל שלהם, הם יכולים להתחבר בזמן, יש להם המון נסיון פלייאוף .
אם פורטר ואוברה תופסים רצף של קליעה, ברוקס יכול להפריד את הדקות של וול ובין ואז לנצל את השיפור של ביל בניהול משחק השנה
נמרוד
2 אפר 2018 23:30:41וחמישיית סמול בול עם וול ביל פורטר אוברה ומוריס יכולה להיות מעניינת לסיום משחקים.
אם הם פוגשים את הסלטיקס לדוגמא אי אפשר לדעת איך יהיה טייטום ואם רוזייר ימשיך להיות ככה טוב כשההגנות יתהדקו ויתמקדו בו, ופתאום יהיה להם קשה לייצר נקודות ויכולה להיות סדרה פתוחה לגמרי
רועי ויינברג
2 אפר 2018 23:50:15החמישייה הזאת יכולה להיות מעניינת גם עם מייק סקוט במקום מוריס. אני חושב שהם צריכים לצמצם את הדקות של מוריס וגורטאט ביחד, זה הרכב כבד מדי לדעתי. המצ'-אפ שלהם מול בוסטון אכן מעניין מאוד, במיוחד שיש להם שחקנים שיכולים לשמור על טייטום ובראון. על מי אתה שם את בראון בסדרה כזאת – וול או ביל?
פחות יש צורך במנהל משחק לספסל לדעתי עם השיפור של סטרונסקי שהפך לרכז מעולה. יכול להיות שביל על הספסל זה רעיון יותר טוב כסקורר, אבל לא צריך אותו שם כפליימייקר. יש גם את טים פרייזר שיודע לנהל משחק.
נמרוד
3 אפר 2018 00:17:36שאלה מעניינת מי שומר על בראון, יכול להיות שטוח דווקא עדיף כאן וביל על רוזייר.. גם סקוט נהדר השנה התקפית מהספסל , ויכול להיות אופציה מעניינת בעיקר כי בלי קייקי אין איזה גארד שמאוד מאיים בסוויץ' מול גבוהים.
דווקא ממה שראיתי השנה מהוויזארדס וגם ממה שקראתי ביל השתפר המון בניהול משחק וביעילות הפיק&רול. סטורנסקי גם קלע מצוין רוב התקופה מאז שטוח נפצע ויכול לשמש המרווח את המשחק כשביל מוביל כדור, וגם כמובן לתרום את חלקו בתור המרכז המחליף.
מפרייזר אני פחות מחזיק האמת
רועי ויינברג
3 אפר 2018 00:57:25סקוט יכול להיות נחמד ליד גורטאט, כי הוא יוציא את הורפורד מאזור הנוחות שלו לדעתי ויכול לסבך את ההגנה של היריבה. שווה ניסיון. פרייזר נתן עונה טובה שנה שעברה, השנה פחות מורגש וחבל כי הוא שחקן טוב. הופתעתי שהלכו עם סטרונסקי במקומו אחרי הפציעה של וול.
מה דעתך על סופר סמול בול עם וול, סטרונסקי, ביל, אובורה ופורטר? קצת פסיכי אבל יכול להיות מעניין
שלהבת
3 אפר 2018 01:59:55לא פסיכי בכלל. ביום שבת ברוקס ניסה חמישיה של: וול, סטורנסקי, פורטר, אוברה וסקוט וגם חמישיה של: וול, ביל, סטורנסקי, פורטר וסקוט. אמנם רק לדקות מעטות (כי הוא רוצה לשמור את זה בתור נשק לפלייאוף, אני מניח).
שלהבת
3 אפר 2018 02:12:18ולגבי פרייזר: הבעיה איתו שהוא לא פקטור בהתקפה (והוא לא פיזי מספיק בהגנה). במובן הזה ראמון ססיונס עדיף עליו. סאטו היה שנה שעברה בעיה בהגנה וביישן בהתקפה. הוא עבד המון על עבודת רגליים ועכשיו כבר לא כל כך רע בהגנה, ובהתקפה הוא נתן קפיצה רצינית.
נמרוד
3 אפר 2018 09:25:22אני גם לא יודע כמה זה פסיכי בליגה של היום, יכול להיות שנראה גם קומבינציה מצד סטיבנס של רוזייר, לארקין טייטום בראון ומוריס לשרות מסוימות ואז הרכב כמו שהצעת יכול בכיף לעמוד מנגד.
אם נגיד הם נגד הראפטורס אז הרכב כזה מול הרכב של הראפטורס גם פולטל הסנטר יכול להיות מעניין בנסיון להכריח את קייסי לשחק סמול בול ולא בטוח מי ינצח את היתרונות שלו יותר ויכריח את המאמן השני להגיב.
רועי ויינברג
3 אפר 2018 10:48:46סקוט סנטר ליד סטרץ' פור זה מאוד נחמד ומעניין איך יריבות יתמודדו עם זה. מסכים שזה עדיף מול טורונטו שמשחקת בדרך כלל עם סנטר ועוד גבוה, כי הסלטיקס פשוט יעלו עם הורפורד כסנטר (או מוריס ליד אוג'ליי שיעזור בהגנה) וקליבלנד עם לברון ולאב כסנטר, הרכבים טובים מאוד.
האווי לאסוף
2 אפר 2018 23:31:27אחלה פוסט, תודה. איכשהוא, הטורים שלך תמיד מצליחים לייצר שיח מאוד אינטליגנטי בתגובות, זה בטוח מעיד משהו על הטורים עצמם
רועי ויינברג
2 אפר 2018 23:48:17תודה רבה, מחמאה ענקית. זאת אחת המטרות המרכזיות של הכתיבה שלי – דיון אינטליגנטי בתגובות. שמח שאני מצליח ליצור את זה. כמובן שלא היה קורה בלי המגיבים
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
3 אפר 2018 00:06:17💯+ ממש כך
The king russel
3 אפר 2018 01:12:02טור נהדר ובתגובות הכל נאמר.
ממש משובח
סומסום
3 אפר 2018 01:28:50וושינגטון היא היריבה הכי גרועה שקליבלנד יכולה לקבל מהחצי הנמוך במזרח (מילווקי ואינדיאנה הכי נוחות). היא טובה מהקאבס ותקצר את שהותה המיותרת ממילא בפליאוף
שמעון
3 אפר 2018 06:12:08המלך נקרא מצחוק. רק גון וול יעוף אותו את הצחוק של המלך שומעים עד לכאן.
רועי ויינברג
3 אפר 2018 10:49:25קשה לי לראות קבוצה מצליחה להעיף את לברון ג'יימס בסדרה של הטוב מ-7 כשאין לה 4 מ-20 השחקנים הטובים ביקום
רפיקי
3 אפר 2018 01:51:53וושינגטון עם וול יכולה להפתיע כל קבוצה
שמעון
3 אפר 2018 06:10:59וושינגטון תעוף בסיבו הראשון בקלילות. לא משנה מול מי אם אמביד בריא הוא ינגב איתם את הפרקט. וול לא מפחיד אף אחד
Smiley
3 אפר 2018 04:33:04וושינגטון בבעיה… וול וביל לא מוכיחים שהם יכולים להיות בריאים ביחד. עד שביל מראה בריאות העונה וול החליט שתורו להחמיץ רבע עונה.
בנוסף, הם קצת תקעו את עצמם עם החוזה של פורטר, ואני לא רואה אף קבוצה לוקחת אותו בכזה חוזה גדול.
יש להם חמישייה טובה מאוד, כשהם בריאים, וזה כל הסיפור, בריאות של שחקנים.
גורטאט ומוריס זה אחלה שחקני פנים, אבל לא כאלו שיביאו את הישועה, אלא כאלה שינצלו את מה שהגארדים נותנים להם.
נשאר להם רק לקוות שוול יכנס לכושר לקראת הפלייאוף ואז הם יכולים להיות סוס שחור.
שמעון
3 אפר 2018 06:08:32אני עם רועי. וושינגטון קבוצה שלא תעשה כלום לא משנה מי יאמן. וול לא מספיק טוב ולא יוביל אף אחד לכלום. צריך לפרק ולבנות למרות שאין לי מושג מה יבנו. ברדלי ביל טוב מוול. גם ברוקס לא מאמן משהו במזרח וושינגטון הייתה אמורה להתחרות על לקחת אותו. השאלה מה יקבלו על וול? לא נראה לי שהרבה
פאקו
3 אפר 2018 17:31:44תודה רועי על עוד טור מצויין.