אירועי דיומא – 30.03.2018: חצי גמר מיאמי

כדורסל / יאיר זעפרני

יורוליג – מחזור 29

19:00 מלאגה – אולימפיאקוס. הניצחון של פנרבחצ'ה אתמול משאיר לסגנית אלופת יוון ואירופה מעט מאוד סיכוי לסיים במקום השני (לא שזה כל-כל משנה) אבל בשביל לעשות כך היא תצטרך לנצח את מלאגה חסרת העניין היום, את ז'לגיריס בשבוע הבא ולקוות שמלאגה תנצח את אלופת אירופה במחזור האחרון. בקיצור, גם בשביל אולימפיאקוס המשחק הזה הוא די לפרוטוקול… בסיבוב הקודם ניצחו היוונים בביתם 75:80.

20:00: הכוכב האדום בלגרד – ריאל מדריד – ריאל מדריד רחוקה שני ניצחונות מאולימפיאקוס ולכן לא תסיים במקום גבוה מהמקום הרביעי ככל הנראה. אלא שהמקום הרביעי שמקנה ביתיות הוא עדייין מטרה בפני עצמה בשביל הבלאנקוס שניצחו בשבוע הקודם את ז'לגיריס. הכוכב האדום מצידה רחוקה שני משחקים מלסיים עונה די מאכזבת מבחינתה ואחרי שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים נראה שאין שום דבר שמעניין אותה חוץ מללכת כבר לים.. בסיבוב הקודם הפתיעה הכוכב האדום במדריד 83:87.

20:00: ז'לגיריס קובנה – צסק"א מוסקבה – המשחק המרכזי של הערב יפגיש את הרוסים שהבטיחו כבר את המקום הראשון (במה שלא מנע מהם לנצח את חימקי בשבוע שעבר) עם הקבוצה המפתיעה של העונה שנאבקת על ביטול הזכות לפגוש את הרוסים בשלב הבא…. הניצחון של בסקוניה אמש על מכבי ת"א הצמיד את הספרדים לליטאים והם יודעים שהם יכולים בקלות להתדרדר למקום השמיני וינסו למנוע את זה בכל מחיר. קובנה בכושר לא טוב לאחרונה עם שלושה הפסדים בארבעת משחקיה האחרונים ועושה רושם שחוסר העומק בסגל שלה זו בעיה שנותנת את אותותיה בשלב הזה של העונה. לצסק"א מצידה יש הזדמנות לבחור יריבה כאשר היא יודעת שהפסד שלה הערב ואולי היא לא תצטרך לשחק מול הליטאים באולמם הביתי המשולהב.  הרוסים ניצחו בסיבוב הקודם 91:94.

21:15: פנאתינייקוס – ולנסיה – פאו עוד מאמינה בסיכויה לזכות במקום הרביעי והניצחון בשבוע שעבר ביד אליהו הוכיח גם שיש לה מזל של אלופה. עם שלושה ניצחונות רצופים ביורוליג היא תמשיך לחלום על הביתיות הכה חיונית בשבילה (הפסידה רק פעמיים בבית העונה ביורוליג לעומת 8 הפסדים בחוץ). מול ולנסיה שעוד יכולה תיאורטית לעבור את מכבי ת"א בטבלה (לא שזה שווה משהו) היוונים אמורים לצאת עם ידם על העליונה. בסיבוב הקודם ניצחו הספרדים 83:87.

 

 

טניס / מתן גילור

טורניר מיאמי (1000) – חצי גמר

20:00 חואן מרטין דל פוטרו(5)-ג'ון איזנר(14) (ספורט 2). בדרך לשחזור הגב אל גב של פדרר מהשנה שעברה, דלפו נאלץ לעבוד קשה נגד ראוניץ'. כמעט 3 שעות, הפסד במערכה הראשונה ושני ניצחונות בשוברי שוויון נדרשו לו בשביל להעפיל לחצי הגמר. מהצד השני יתייצב התקווה האחרונה של המקומיים לזכייה בטורניר. ביום הגשות טוב איזנר יכול לעשות צרות לכל אחד. מול היון צ'אנג זה הלך לו בקלות. המאזן ביניהם עומד על 3:6 לטובת הארגנטינאי.

02:00 פאבלו קרנו בוסטה(16)-אלכסנדר זוורב(4) (ספורט 2). זה לקח למעלה משעתיים וחצי ושלוש מערכות, אבל בסוף קרנו בוסטה עם ניצחון מרשים על אנדרסון. לזוורב לקח פחות משעה וחצי ורק שתי מערכות כדי לנצח את צ'וריץ'. זהו המשחק הראשון בין השניים.

לפוסט הזה יש 3 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט