סיקור משחקי יום ג' / דובי את גילרי

תוצאת תמונה עבור אריאל נבון

בוקר טוב אריאל נבון, מספר 8 של הפועל ב"ש, היום אתה הגיבור של הילדים שלי. אתמול בערב, אחרי השלשה השנייה שלך מול קריית אתא, צעקתי למאיה שלי שזה המשחק הראשון שלך בקבוצה, והיא, אוהדת ניקס שבעת אכזבות בת שש וחצי, פתחה עיניים מעריצות כאילו פרינס צ'ארמינג כרגע עלה לפרקט של הקונכייה, רכוב על אל בוראק האגדי ובידו אקסקליבר בוערת.

מאוחר יותר, בנסיעה החשוכה הביתה לערד, יותם אמר שכשאוהד כהן, אל קפיטן, ויתר בשבילך על שלשה הוא הראה שהוא סומך עליך, וככה היה לך קל יותר לקלוע. ואני הזכרתי לו שלמרות החלום להגיע לNBA, גם אם ישחק בליגה השנייה בישראל הוא יכול להרגיש כוכב. והוא, אוהד ותיק של הקבוצה הטובה בעולם, שלמרות שעוד לא חגג עשר כבר חווה עם הלוחמים שתי אליפויות, שלושה גמרים ואינספור רגעי התרוממות, הודה שהניצחון שלכם על קריית אתא היה יותר מרגש בשבילו מעוד ניצחון של גולדן סטייט. אפילו על יוסטון.

אז בשביל הילדים שלי, אריאל, אתה היום הגיבור. לו הייתי מציץ בבוקס סקור יכולתי להקל ראש באחת עשרה הנקודות שלך, ולהעריך הרבה יותר את סטורם וורן, הסנטר האימתני, שסיים עם 26 נקודות, 16 ריבאונדים, 4 חסימות ושלוש חטיפות, וכל זה עם יד אחת מקופלת בכאבים רוב המשחק. אבל אנחנו היינו שם, בלב היציע, וחגגנו אתך והתרגשנו בשבילך כשהקבוצה שהגענו לעודד ניצחה 75:84 את אליצור קריית אתא. ובשבילנו אתה הכוכב, אפילו אם אתה לא קורא הופס.

אז תודה לך אריאל, ותודה לך הפועל באר שבע. בשבילנו עשיתם את השבוע. אין כמו ספורט מקומי.

 

ועכשיו, העניין שלשמו נכנסתם לכאן במקור, ידידיי הקוראים. מחזור הלילה בליגת הכדורסל הטובה בעולם. קבלו אותו.

וושינגטון וויזארדס (33-40) 116 – סן אנטוניו ספרס (31-43) 106

החדשות הרעות לספרס: הפסד נוסף, שמאבד להם חצי צעד במירוץ הדירוג הגועש לפלייאוף המערבי.

החדשות הרעות באמת לספרס: למארקוס אולדריג' נפצע.

שתי דקות למחצית, עם 13 נקודות עד אז ובפיגור 40:52, אולדריג' עולה לריבאונד, גורטאט עושה לו פצ'וליה קטן וכנראה לא מכוון, וטאק, הברך מתכופפת הצידה. אולדריג' החזיק עוד ריצה אחת להגנה לפני שירד מדדה לחדר ההלבשה. חומרת הפציעה עדיין לא ידועה.

במשחק עצמו לא היה יותר מדי מתח. שלוש דקות בתוך הרבע השני ג'ודי מיקס משווה ל32, ומשם הוויזארדס רצים קדימה בלי להסתכל לאחור, כשבתווך הפציעה האמורה של אולדריג' ואחריה 22 נקודות ההפרש, שלוש דקות בתוך הרבע הרביעי, היו נקודות הציון הבולטות במשחק. הספרס, דלים בכוח אש איכותי, לא היוו יריב אמיתי למארחים, שמנצחים בסיום 106:116, ופותחים פער של משחק וחצי ממילווקי שבמקום השביעי במזרח.

מוריס עם 15, וללא החטאה מהשדה עם 7-7, הוביל שבעה וויזארדס בספרות כפולות, ארבעה מהם מהספסל בשם הגארבג' טיים המתמשך. לא פחות מעשרה מקומיים קלעו 7 נקודות ומעלה.

את סן אנטוניו הוביל… אולדריג' עם אותן 13. חוץ ממנו, ובהיעדרו, לא לקח אף אחד מהאורחים את המנהיגות עבור הספרס המודאגים. פורבס עם 12 מהספסל עשה בכאילו הוא מנסה למלט את קבוצתו מהפסד שלישי ברצף.

טורונטו ראפטורס (20-54) 114 – דנבר נאגטס (34-40) 110

הנאגטס הרחיקו עד קנדה הקרובה, ולא התכוונו לוותר על הסיכוי להקטין את המרחק מהמקום השמיני במערב, אפילו לא דקה לסיום, כשהראפטורס הובילו בעשר, 101:111. הגבוהים ג'וקיץ ומילסאפ חיפשו ומצאו את הקלעים צ'אנדלר ומוריי לשתי שלשות רצופות, צ'אנדלר החזיר לג'וקיץ באסיסט לשלשה, וזה רק 113:110. וכשוולנצ'ונס החטיא מהקו 9.7 שניות לסיום באמת נראה היה שיש תקווה.

אבל האיש הגדול של הראפטורס שם בקור רוח את השנייה מהקו, ה15 שלו במשחק, וסגר את הסיפור לטובת מובילת המזרח.

חוץ מוולנצ'ונס קלעו גם ואנווליט ודרוזן 15, כשפולטל וסיאקאם מצטרפים למקהלת השמות עם 12 מהספסל כ"א. איבאקה עם 13 ולאורי 11 השלימו שביעייה מאוזנת היטב עבור המארחים. לאורי תרם גם שלשה מהחצי בסיום הרבע הראשון.

אצל דנבר, שהתרחקו משחק וחצי מהפלייאוף, ג'וקיץ במשחק מצוין מעל כולם עם 19 נקודות, שמונה אסיסטים ולא פחות מ16 ריבאונדים. גם מילסאפ עם 20 נתן משחק ראוי. מורי עם 15 וליילס עם 13 מהספסל לא הספיקו. גארי האריס המשיך לשבת בחוץ, זה המשחק השישי ברצף, עם ברך פצועה.

יוסטון רוקטס (14-60) 118 – שיקגו בולס (49-24) 86

מכירים את בלוואס החזק ממשחקי הכס, שנתן ליריב שלו לפצוע אותו פעם אחת לפני שהרג אותו בדו קרב?

אז הבולס הובילו 0:2. והרוקטס משחקים בלי הארדן! האם אנו חוזים בדרמה מתפתחת??

אבל אחרי הצלקת הקטנה הזאת, ריס שנפל תקראו לזה, המארחת פשוט הפליאה מכותיה באורחים. כמה הפליאה? 5:07 לסוף הרבע השלישי זה היה 43:83. רוצים לדעת עוד? אין. 40 הפרש לא ניתנים אלא לפרשנות אחת. טבח.

בסיום 86:118. 32 הפרש "סולידי" עם גארבג' טיים שנמשך… ובכן, משחק שלם. סבבה, זורם אתכם, לא כולל ה2:0.

אריק גורדון ניצל את ההשתוללות ל31 נקודות, 24 מהן בשלשות, אריזה קשישא 21, גרין עלה מהספסל עם 14, אבל רק 9-1 מחוץ לקשת. הרוקטס זרקו לא פחות מ57 פעם מעבר לקשת.

בשיקגו היה פיני אחד עם 22 נקודות וארבעה מחליפים בספרות כפולות, בראשם ולנטיין וקילפטריק עם 12. זה לא ממש הספיק.

זה לא בלוואס החזק בדו קרב בו תצפו מיד. בסדרת הטלוויזיה בלוואס החזק בכלל לא מופיע. במקומו קבלו את ברון המגניב עושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב. לשחק מלוכלך.

מיאמי היט (35-39) 98 – קליבלנד קבאלירס (29-44) 79

שיא הערב? דוויין ווייד חוסם פעמיים את את ידידו, אחד לברון ג'יימס, אחת ברבע השני והשנייה ברביעי, פעמיים חסימות נהדרות. וזה, פחות או יותר מסכם את העניין.

https://www.youtube.com/watch?v=H_Xh_CHfyDY

ההיט, שנראה שהבטיחו את מקומם בפלייאוף עם יתרון של חמישה משחקים על דטרויט הרופסת שבמקום התשיעי, נצמדו למילווקי שמעליהם מרחק חצי משחק.

כבר בסיום הרבע הראשון המגמה הייתה ברורה. המארחים הובילו אז 18:29, והמשיכו והגדילו לעשות גם ברבע השני, בדרך ליתרון חד משמעי במחצית, 34:54. הרבעים הבאים התנהלו לפרוטוקול בערך סביב ההפרש הזה, כשקליבלנד לא באמת מסכנים את המקומיים בשום שלב.

קלי אוליניק, במשחק משובח נוסף, עלה מהספסל עם 19 עבור המארחים, כמו גם וויי, שתרם למאמץ הקבוצתי 12 נקודות ולא פחות מארבע חסימות, מהן ftnur שתיים על החבר. הבנים של ג'ון וריצ'ארד קלעו 15 כ"א.

קליבלנד עדיין חסרה את קורבר האבל את מות אחיו ונאלצה להסתדר גם ללא קווין לאב שקיבל מרפק לפנים שתי דקות לתוך המשחק. זה השאיר את הבמה ללברון הבלתי נלאה עם 18, שבעה אסיסטים ושישה ריבאונדים, אבל גם שישה איבודי כדור. קלדרון קשישא וקלרקסון עם 11 כ"א והוד עם 15 מהספסל לא הספיקו, כאמור, לעשות את זה צמוד.

קליבלנד עדיין במקום השלישי, משחק אחד בלבד מעל פילדלפיה המצוינת.

ניו אורלינס פליקנס (31-43) 103 – פורטלנד טריילבלייזרס (28-45) 107

הבלייזרס הרחיקו עד ניו אורלינס כדי להוכיח לכולם מי הקבוצה השלישית במערב, שנושאת כבר עיניים לחצי גמר המערב מול האלופה.

אמרתם בלייזרס, אמרתם הוכחות, אמרתם דמיאן לילארד.

הכוכב הבלתי מעורער של פורטלנד המטיר לא פחות מ41 נקודות, 20 מהן ברבע האחרון שבו הפך במו ידיו את התוצאה. וגם הוא עשוי היה שלא להספיק.

לפליקנס עוד הייתה הזדמנות לקראת סיום, כש24 שניות לבאזר דייויס קלע שתיים, ומייד אחר כך הולידיי חסם מצוין ניסיון דאנק של קאנינגהם, אבל אטואן מור האומלל החטיא פעמיים ברצף מעבר לקשת, ואייס קולד לילארד סגר את הסיפור מהקו. בסיום 103:107 לפורטלנד, שתמשיך מכאן לקליבלנד לפגוש את  לברון ולהקתו בקרב מספרי שלוש משני הקונפרנסים.

ליד לילארד, שהוסיף גם 9 ריב', 6 אס, ו4 חטיפות, סייע בעיקר נורקיץ עם 21 ועשרה ריב'. סיג'יי משולם סדק את הלוחות עם 19-3 מהשדה, בדרך לשש נקודות צנועות. אבל איך אומר יותם, בלעדיו הם היו מפסידים בשתיים…

 

לסיום החלק שלי בסיקור, לפני שידידי גילרי לוקח אחריות על העניינים ומאפשר לי לצאת ולהעניק למטופלים הצעירים שלי בדימונה את היחס הראוי להם, אתם מוזמנים לצפות איתי בדו קרב הג'נטלמני והנפלא ביותר בהיסטוריה, שבו פוגש איניגו מונטויה יריב בלתי צפוי בדרכו לנקמה באיש המסתורי בעל שש האצבעות שהרג את אביו. קבלו את אמן החרב הספרדי מספר את סיפורו לאיש בשחור, ואז נופל מעולף, מובס מחרבו האימתנית של האיש בשחור, הלא הוא שודד הים הנורא רוברטס, שהוא לא אחר מאשר נער החווה ווסטלי, אהובה של מרגנית. לרגע נשמעתי כמו המזכירה שלנו. אז בבקשה, איניגו מנטויה מול האיש בשחור. און גארד!

סקרמנטו קינגס (51-24) 97 – דאלאס מאבריקס (51-23) 103

בריצה המטורפת לעבר הלוטרי הקינגס הגיעו נחושים יותר וצמצמו את הפער מהמאבס לעבר עוד חופן כדורי פינג-פונג. סקרמנטו קלעו את 4 הנקודות הראשונות במשחק אבל משם לא חזרו יותר להוביל. ריצת 0-11 של דאלאס הפכה את התוצאה והרבע הראשון הסתיים ביתרון 20-25 למאבס. הקינגס המשיכו לרדוף והחזיקו את המשחק צמוד בכל פעם שדאלאס ניסתה לברוח. אבל אז בתחילת הרבע הרביעי דאלאס נתנה ריצת 10-23 שהעלתה ל80-98 קצת פחות מ4 דקות לסיום וסגרה את המשחק. הקינגס עוד נתנו פוש אחרון שהוריד עד ל-100-95 חצי דקה לסיום, אבל לא יותר.

בסקרמנטו הרכזים הצעירים פוקס ומייסון היו ביום קליעה נוראי כאשר הם מסיימים עם 2 מ-10 ו1מ-13 מהשדה בהתאמה (כולל 0 מ-6 משותף לשלוש). זה יותר מהעיב על משחק טוב של סקאל לביסייר שסיים עם 19 נקודות ו-8 ריבאונדים.

בדאלאס האריסון בארנס הוביל את הדרך עם 20 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים יחד עם דניס סמית' שהיה טוב עם 19 נקודות ו-6 אסיסטים. הם נעזרו ביום טוב של דאג מקדרמוט שסיים עם 15 נקודות ב6 מ-7 מהשדה (3 מ-4 מחוץ לקשת).

לוס אנג'לס קליפרס (34-40)  105 – מילווקי באקס (35-39) 98

משחק שהיה חובת ניצחון מבחינת הקליפרס גם הסתיים בכזה אבל הבאקס לא עשו את זה קל עבור הקבוצה מ-LA. הקליפרס פתחו בסערה ובהנהגתו של מילוש תאודוסיץ' הנפלא שקלע 4 שלשות עלו ל15-24 כבר לאחר 6 דקות. מילווקי הקפידו להישאר בתמונה  ואז צוות יוסטון של הקליפרס (הארל,דקר ולו וויליאמס) נתנו דקות טובות בתחילת הרבע השני ששוב פתחו קצת פער אבל מידלטון דאג לשמור את העניינים קרוב: 56-62 לקליפרס במחצית.

תאודוסיץ' שנפצע סמוך למחצית (אל תפספסו את המסירות שלו בקליפ למטה!) לא חזר לחצי השני וזה אפשר לבאקס להשתלט על המשחק. דאנק של הגריק-פריק עם סיום הרבע + עבירה נתן למילווקי יתרון 78-82. קליעות עונשין של זלר 8 דקות לסיום העניקו לבאקס יתרון 83-88 אבל מכאן הקליפרס סגרו את הסל ולא אפשרו למילווקי לקלוע נקודה במשך 4 דקות.  בעזרת שלשות של ריברס, ג'ונסון  והאריס הם רצו ל-0-13 שהחזיר להם את השליטה במשחק. הבאקס עוד ניסו לחזור אבל שלשות נוספות של וויליאמס, האריס וריברס לא אפשרו להם והקליפרס יצאו עם ניצחון חשוב שמשאיר אותם במרחק משחק וחצי מהמקום ה-8.

עבור הבאקס יאניס סיים משחק מצויין עם 26 נקודות 9 ריבאונדים 7 אסיסטים ו-5 חסימות אבל לא קיבל מספיק כדורים בסיום. קריס מידלטון הוסיף 22 נקודות אבל ג'בארי פארקר תפס יום מחריד עם 1 מ-12 מהשדה ו-2 נקודות בלבד.

הקליפרס נתנו תצוגה קבוצתית משכנעת בהובלת טוביאס האריס עם 19 נקודות ולו ווילאמס עם 16 נקודות. דיאנדרה ג'ורדן הוסיף ל-12 נקודות 16 ריבאונדים והקבוצה כולה קלעה 15 מ-28 מחוץ לקשת.

גולדן סטייט ווריירס (20-54) 81 – אינדיאנה פייסרס (31-44) 92

המשחק בין הקבוצה המפתיעה מאינדיאנה לקבוצת הג'י-ליג של הווריורס הסתיים בנצחונם הצפוי של הפייסרס. גולדן סטייט עדיין חסרה את 4 האולסטארים שלה (דוראנט וגרין יחזרו כנראה במשחק הקרוב)  ועלו עם חמישיה לא שגרתית בעליל של קוק, יאנג, מקו, פאצ'וליה ובל. זה דווקא עבד להם לא רע כשהם מסיימים את הרבע הראשון ביתרון 18-27. יתרון זה החזיק עד למחצית אבל חניכיו של נייט מקמילן חזרו מחדרי ההלבשה חדורי מוטיבציה ודי מהר הפכו את התוצאה על פיה עם ריצת 6-18 בחמש הדקות הראשונות של הרבע השלישי. הווריורס התאמצו עדיין לשמור את המשחק צמוד אבל ברבע הרביעי גילו שזה קשה כשאתה לא קולע. 11-24 לפייסרס נתנו להם ניצחון שלא הוטל בספק בכל הרבע האחרון.

בגולדן סטייט אף אחד לא קלע מעל ל-12 נקודות וקווין קוק שלקח על עצמו את תפקיד הסקורר מדייק רק ב5 מ-17 מהשדה. הווריורס ניסו לחפות על חוסר יכולת ב-17 ריבאונדים בהתקפה אבל 15 איבודים לצידם מנעו מהם להיות יותר תחרותיים.

עבור הפייסרס – אולדיפו עם עוד יום במשרד של 24 נקודות (9 מ-12 מהשדה) 6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, יחד עם 17 נקודות כל אחד מבוגדנוביץ' ויאנג עשו את העבודה.

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 78 תגובות

  1. נראה יש מה להרחיב על האחוזים הגרועים של לברון. נדמה לי 7 מ18 מהשדה וזה אחרי הצגות קליניות ביעילותן בחודש חאחרון. קבוצות המזרח צריכות ללמוד את הסרט של המשחק הזה ולהבין מה עשתה לו בדיוק מיאמי בהגנה. כי כשהוא ככה קליבלנד מפסידה. פשוט.

    1. צביקה: 15 שנים שמנסים לעצור אותו, ועכשיו מיאמי גילו את המפתח?
      מצד שני, כשאני חושב על זה, קלי אוליניק נגד קווין לאב, תמיד נגמר בהשבתה של האחרון, וזה כל מה שצריך כדי לגמור על הסיפור של קליבלנד בפלייאוף.

  2. דובי רצוי שתוסיף שקווין לאב נפצע (?????) בתחילת המשחק, ירד ולא חזר.
    בכלל מכת הפציעות הזו נראית מאד חשודה. במיוחד בגולדן סטייט.
    זה ממש אבסורד ולא ברור איך הליגה נותנת לזה להחליק.
    גרין, תומפסון ודוראנט ביחד בחוץ. היוצא דופן לדעתי זה סטף קארי שנראה שכן נפגע במהלך עם ג'בל (ב דגושה אחרי בגד כפת) מגי אבל יכול להיות שאני טועה…..
    השלב הבא כל כוכבי הליגה פצועים והקבוצות משחקות עם הרזרבה?
    מתי לברון "יפול" על האצבע ויצא בהצגה אחת גדולה עם פרצוף של תשעה באב וחיוך בזווית הפה?

    1. זה לא מוזר אלא תוצאה של עומס משחקים לא לגיטימי כולל מספר המשחקים בעונה וכולל קצב מהמשחקים עם יותר מדי צמדי משחקים רצופים.
      אין מקום ליותר משני משחקים בין כל שתי קבוצות וליותר ממשחק אלד כל שלושה ימים ושני ימי מנוחה בין כל שני משחקים. אך לאלו שקובעים הכסף חשוב יותר מבריאות השחקנים ולא אתפלא אם הוא חשוב להם גם מחיי השחקנים.

      1. מה הקשר? אתה טוען שיש מצב שסטיבנס לא משחק עם קיירי סמארט או טייס סתם כי הוא רוצה לשמור אותם לפלייאוף? או שאתה טוען שאין שום אפשרות שאכן הווריוס עושים פופוביץ ושומרים כוחות לפלייאוף? למה אתה חושב שיש כאן איזה כשל לוגי?

        1. אתה לא רואה את הבעיה כאן? למה בלי שום עדות תומכת אתה מניח שקבוצה אחת שומרת שחקנים לפלייאוף ועוד השניה לא?
          רק למען הסר ספק אני לא חושב שאף אחד מהשחקנים של הסלטיקס אינו פצוע באמת (בדיוק עמו בווריורס).

    2. שיתנו להם לנו, זכותה של קבוצה לעשות מה שבא לה ומה שהיא רואה לנכון. האוהדים לא אמורים להוות שום שיקול, באו לראות דוראנט? שיסתפקו בקוק, זה מה שיש.

      קבוצה אמורה לדאוג לעצמה ולאינטרסים שלה ולא לאוהדים או תדמית. גולדן רמסה את כולם הבטיחה מקום 2 ויכולה לתת לכל הסגל לנוח עד סוף העונה, זו זכותה.

      שקבוצות אחרות ינצחו ככ הרבה גם להם יהיה את הפריבילגיה. אני לא מבין מה אנשים בוכים ובכו גם על פופ שהיה עושה את זה, זו זכותו והוא המאמן, המאמן חשב שהלילה ראוי לפתוח עם נגרים, זכותו. לא מבין מה הליגה בכלל מתערבת בזה וגורמת להמצאת פציעות ולשלל טריקים ומסמנת משחקים חשובים וכל מיני חרטא, זה לא יפגע בליגה כמו שלא פגע עד כה. אז במשחק קוסט טו קוסט יראו נגרים מול נגרים, מה קרה? גם להם מגיעה חשיפה ארצית.

    1. יותר מטריד מזה שהיו לו תסמינים של זעזוע מוח. אם נסתכל על מקרה קריס דאן וג'יילן בראון זה לא טוב מבחינת הקאבס שעלולים להפסיד אותו לכמה משחקים קריטיים.

  3. המנוחה של גולדן סטייט דופקת קבוצות מתמודדות על מקומות בפליאוף

    רק חסיד שוטה יאמין שזו מכת פציעות. בדיוק 4 האולסטארים פצועים ביחד. זו בושה לליגה. קבוצה יכולה לנוח רבע עונה. לתת לכוכבים לנוח והמשחקים להיות לא ראויים. לסיים מקום 2 ואז לקחת את הפליאוף בזלזול

    1. למה בושה? זכותם. הם לא אמורים להתחשב באף אחד חוץ מעצמם ומטרותיהם. שגם אחרים יבנו קבוצות כוכבים, מתמודדים עם מה שיש בשוק. דוראנט עבר לשם לקחת אליפויות בלי מאמץ סבבה, ישנם מספיק כוכבי ליגה שיכולים לחבור ולנצח אותם, שיוותרו על קצת כסף, מה קרה?

    2. צביקה, חבל שלא היית אתלט ברמה החייב לשמור על כושר שיא. הלוואי שגולדן סטייט ינוחו רבע עונה. ייקח להם חודש להיכנס לכושר משחק.

  4. יישר כוח על הסיקור המצוין של המשחקים שסוקרו, אך מה עם שני האחרונים???
    אי אפשר היה לפחות מספר שורות עליהם (כולל נתוני השחקנים הבולטים עם שמות ומספרים ללא פירוט נוסף)???

      1. מצטרף לתשבוחות – מלך

        (אם כי game of thrones יוצאת מכל החורים, את חלקם אף רואים במהלך הפרקים כנראה, העדפתי את הספרים ואז גם אותם לא).

        princess bride….אחח, ה"גבעת חלפון\צ'רלי וחצי" שלי ושל חבריי במהלך שנות החטיבה\תיכון אי שם לפני מליון שנה.

        אח סאן אנטוניו, עצוב…נשארתם מסורסים כמו החבר'ה ממירין, הם לפחות עוד ניצחו עוד ערב בין פופוביץ לפנסיה, נראה שכבר ממש נשבר לו הז…

  5. תודה על הסיקור – אין על איניגו מונטויה. לדעתי ההקבלה המתאימה של המפגש שלו עם איש שש האצבעות היא מפגש של אוק' סיטי עם ג"ס בפלייאוף.
    באותו עניין – סוף סוף ראינו מה ג"ס שווה באמת, בלי ארבעת הכוכבים שלה! (סתם…) מה שכן – אם היא תגיע איכשהו לגמר הכללי (בהחלט יש מצב) ומנגד תגיע טורונטו (גם יש מצב) – ג"ס עלולה להצטער על המיני-טנקינג שלה בסוף העונה כי הביתיות אולי תחסר לה מול הקבוצה הכי ביתית בליגה.
    ההפסדים של הפליקנס והספרס משרתים את האינטרסים של אוק' סיטי שרוצה מאוד לסיים במקום הרביעי, למרות שהוא מוביל לאסון בסיבוב השני.
    מיקום מעניין עבור סאן אנטוניו – ואולי, רחמנא ליצלן, גם לאוק' סיטי עשוי להיות המקום השביעי! אם לקבל את ג"ס – אז עדיף בסיבוב הראשון, אולי בלי סטף בחלק מהזמן, ועם החבר'ה מאוד חלודים.

      1. עקרונית נכון. אבל, לא בטוח שיהיו בהרכב מלא, ולא ברור באיזה כושר יהיו הפצועים. ב-2012 אאל"ט, ג'יימס נזקק לאחת ההצגות הגדולות ביותר שלו ככוכב-על כדי לצאת מהבור במשחק 6 בבוסטון, בעת היעדרות כואבת של כריס בוש. שיבוץ לא מוצלח של הלוחמים בסיבוב הראשון עלול לשים אותם במצב מאוד מביך, ללא סטף (יוטה, ס"א ואפילו אוק' סיטי). כרגע, למגינת ליבם של אוהדיה הותיקים – נראה שכל הכסף שלהם מונח על קווין דוראנט.

        1. יוטה תקבל סוויפ מגולדן גם בלי קרי, סתם קבוצה פח עם תקרה די ברורה, עפים סיבוב 1 בלי מאמץ מול כל יריב.

          הספרס ינצחו במקרה הטוב 2 משחקים בלחץ את גולדן בלי קרי וגם זה לא בטוח.

          אוק תביא בראש לגולדן בלי קרי.

          אוק יסיימו 4 עזוב, מקום 5 לדעתי יוטה או נ"א שלדעתי זו תהיה יוטה.

          ראסל מול הארדן סיבוב 2 יהיה אש הפעם יותר כוחות לעומת עונה שעברה.

          1. נראה הגיוני, כמעט הכל, לגבי סדרה בין יוסטון ואוק׳ סיטי – מפחיד מאוד, עלול להסתיים 4:1 כמו בשנה שעברה. אני כרגע מקווה לביתיות בסיבוב הראשון ומעבר לסיבוב שני בלי התקפי לב.

    1. אגיד את זה ככה.
      בשביל להגיע לגמר הלוחמים כנראה יצטרכו לעבור את יוסטון בלי ביתיות.
      כל מה שיהיה מספיק טוב בשביל יוסטון יהיה מספיק טוב מול כל מה שהמזרח יצליח להביא

    1. לדעתי הוא מצויין כי עדיין לא לוקחים אותו ברצינות. כשיבינו מי הוא, ויתחילו לשמור עליו, אני לא בטוח שיש לו את האתלטיות להסתדר נגד השמירות ב-NBA

  6. קרה אי פעם ש-4 שחקני חמישיה היו פצועים/חולים ולא שיחקו כל כך הרבה זמן?
    הסיפור עם גולדן סטייט מוזר, מה לעשות. חוץ מסטף שקיבל זאזא ממגי אז הראשון עם איזו חבלה בצלעות, השלישי עם אצבע דואבת והשלישח עם ענבים דואבים.
    ובסוף איזה צ'יקמוק מקצה הספסל של קבוצת תחתית טבלה יחליט שבא לו להוכיח איזו נקודה ויעלה לחסום את אריק גורדון ויפול על כריס פול יוציא לו ת'טחול וסטיב קר יצא במחול.

    1. מגוכח שחושבים פה שהלוחמים מזייפים פציעות בזמן כה קריטי בעונה, כל הפציעות של הקבוצה מהמפרץ לא מפוברקות לא מזוייפות אלא לחלוטין אמיתיות, איזו סיבה יש בדיוק לקבותה שלא הולכת לטנקינג שלוש שבועות לפני הפלייאוף לא לתת לכוכבים לשחק? אם זה היה בינואר או בפברואר מלא אבל בסוף מרץ, התקופה שבא הקבוצות צריכות להתחבר ולהגיע לשיא. אני מאמין השנה שיוסטון יכולה להדהים ולקחת אותם גם אם יהיו בריאים. הלוחמים של השנה חלשים משמעותית מהקבוצה של שנה שעברה, אין להם את העומק שכל כך חיוני לאלופה (מאז הלייקרס ב2010 כל האלופות היו בעלי יחידה שנייה מצויינת).עדיין יש להם עודף כישרון ברור על כך קבוצה בליגה בחמישיה אבל לא בטוח שזה יספיק.

      1. אף מאמן לא היה נותן לשחקני המפתח שלו פתאום לא לשחק שבועיים-שלושה לפני פלייאוף. רק גולשים שלא היו ספורטאים ברמה גבוהה מסוגלים להאמין בשטויות כאלה

    2. כל בר דעת, ולא סניגור מאחז עיניים/ חסיד תמים-פחד, שמנסה לייצר דרמה בכוח בליגה מתה – מבין מה גולדן סטייט עושה. ובצדק מבחינתה.
      האיום הכי גדול וכנראה גם היחיד על עוד אליפות cakewalk הוא פציעה לאחד הכוכבים הגדולים שלה. לכן הם יישמרו כמה שאפשר עד לפליאוף. ואולי גם במהלכו. זה הכל. שומרים את הכוכבים לרגע האמת. פשוט.

  7. הבלייזרס סוגרים את המקום השלישי במערב כנראה, שאפו לקליפרס שלא מוותרים על הפלייאוף למרות שדי ברור שלא יעברו סיבוב…

  8. השלמתי עכשיו את הצפייה במיאמי-קליבלנד. משחק הגנה שגובל בשלמות וגרם אפילו לחוצן כמו לברון להיראות אנושי.

    ווייד, בדקות ששיחק, היה מעולה – בשני צידי המגרש.

  9. תודה רבה דובי ושות' על סיקור מעולה.
    אם למרקוס בחוץ ליותר ממשחק או שניים העסק כנראה גמור. הספרס נראו זוועה אתמול עוד לפני שיצא, והפסדים לרעמים וליוסטון בשני המחזורים הבאים לא יפתיעו בכל מקרה, אבל בלי למרקוס יהיה בלתי אפשרי במשחקים לאחר מכן.

  10. איזה סיקור מעולה.
    לא יודע מי זו מרגנית ומה היא "חושבת" על יחסיה עם ווסטלי אבל נורית בעצבים גבוהים.
    ראה הוזהרת 🙂
    .

  11. תודה חברים נהדר. אז עכשיו יותם עובר לאהוד את באר שבע? אוהד הצלחות גידלת. תיזהר הוא עוד יגמור אוהד יוסטון בקצב הזה.
    לברון לא ניצח את מיאמי בביתה פעם אחת מאז שעזב. הוא עומד על 0 מ 7 בביקורים שם עם קליבלנד.
    הקליפרס החזירו לעצמם סיכוי עם כל ההפסדים בחלק התחתון של הפלייאוף. כל הכבוד להם.

    1. יותם אוהד גאוגרפי של ב"ש, כדרומי גאה…
      התחיל בשנה שעברה ונשאר, למרות הנפילה בפלייאוף מול נס ציונה.

      ורק למען הדיוק, הוא עם גולדן סטייט לפני האליפות.

  12. מישהו צריך לשלוח את הפוסט הזה לאריאל נבון
    תודה דובי & גילרי.
    קליבלנד קלעה הלילה כמו קבוצה ליגה שניה בלטביה.
    ווייד הגארד החוסם הטוב בהיסטוריה.
    חבל על הספרס.

    נ.ב. מה לא הוגן במה שברון עשה בדו-קרב שלו?

    1. אז למה המגעילה ההיא (זאת שהניקה את הילד שלה גם כשהיה גדול ואח"כ נדחפה לתהום ע"י ליטל פינגרס) אמרה שהוא לא נלחם עם כבוד? המטרה היא להרוג את האויב, לא?

  13. תודה על סיקור נהדר. החסימה של ווייד על לברון פרייסלס.
    וברון הוא אחת הדמויות האהובות עליי במשחקי הכס. הקטע שהוא התפרסם בבריטניה כחבר בצמד שהיה מבצע כל מיני שירים ישנים, כולל שירי חג מולד וכאלה.

  14. אחלה סיקור תודה. הלוחמים חוקרים טריטוריה חדשה משהו שעוד לא היה לנו – מועמדת לאליפות שעושה טנקינג. (מבין את הרציונל מקום שני סגור "פציעות" סטיב קר עושה ניסויים וכ' וכל זה לפני שכל הפלצפנים יתחילו להאיר ולהעיר לי). פורטלנד מאוד מסוכנת. מאוד.

  15. מיאמי העלתה סרטון בטוויטר (חבל שאני לא יודע איך לשתף אותו כאן) שמראה איך הקבוצה עצרה אתמול את לברון. ממש בית ספר להגנה.

    אני מקווה שספולסטרה יקבל סגל שיוכל לרוץ לאליפות בשנים הקרובות. זה מגיע לו. סומך גם על ריילי שהוא יודע מה הוא עושה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט