אירועי דיומא – 28.03.2018: רבע גמר מיאמי

 

טניס / מתן גילור

טורניר מיאמי (1000) – רבע גמר

היום יתקיימו משחקי החצי התחתון של ההגרלה.

22:00 ג'ון איזנר(14)-היון צ'אנג(19) (ספורט 1). במיני הפתעה הצליח איזנר לנצח את צ'יליץ' שלא חזר לעצמו מאז ההפסד בגמר במלבורן. צ'אנג, כמצופה, ניצח את סוזה. המאזן בין השניים עומד על 1:2 לטובת האמריקאי, למרות שאת המפגש היחיד השנה ניצח דווקא הקוראני.

04:00 מילוש ראוניץ'(20)-חואן מרטין דל פוטרו(5) (ספורט 4). שחזור חצי גמר מיאמי בו דלפו ניצח בקלות. כצפוי, מילוש ראוניץ' כבר די בקלות על צ'ארדי. דלפו הרשים מול קארינוביץ'. המאזן בין השניים עומד על 2:2.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

מירוץ Dwars door Vlaanderen

מירוץ Dwars door Vlaanderen (חוצה פלנדריה בתרגום חופשי), הוא השלישי בסדרת ארבע הקלאסיקות השבוע בבלגיה, ואחת לפני המנה העיקרית בראשון – הטור של פלנדריה. זהו המירוץ הפחות יוקרתי מבין הארבעה, אך הוא בהחלט עשוי להיות מעניין למדי. מבחינת התוואי, הוא כולל כמו כל הארבעה את העליות הקצרות וקטעי הפאבה, ומזכיר במעט את זה שראינו בשישי בהארלבקה, אם כי בקושי מופחת. את רוב הדמויות שראינו בשני המירוצים הקודמים נראה גם כאן. סאגאן אמנם ייעדר על מנת להתכונן כיאות לדובדבן של יום ראשון, אך קבוצת קוויק סטפ תמשיך להופיע במלוא הדרה – כולל לאמפר (זוכה השנה שעברה), ז'ילבר (זוכה טור פלנדריה הקודם), טרפסטרה (זוכה הארלבקה) ו-ויוויאני (שני בגנט וובלחם). גם ואן אוורמארט, קריסטוף, נסן, בנוט, דגנקולב ובואסון האגן ברשימת האול אראונדרים שנוכל לראות היום. עוד נראה כאן מטפסים כואלוורדה, קינטאנה ובארדה, שהסיבה היחידה להשתתפותם היא ההכנה לקטע הפאבה הצפוי בטור דה פראנס. גם קבוצת סייקלינג אקדמי תשתתף במירוץ, עם הישראלים גיא שגיב ואביב יחזקאל. שידור ביורוספורט ב-15:30.

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. פביאנו קרואנה זוכה בתחרות המועמדים,
    ויתמודד על כתר אלוף העולם מול מגנוס קרלסן, בנובמבר/לונדון.

    1. פביאנו קרואנה 9 נק'
    2. שחריאר ממדיארוב 8 נק'
    3. סרגיי קריאקין 8 נק'
    4. דינג לירן 7.5 נק'
    5. אלכסנדר גרישצ'וק 6.5 נק'
    6. ולדימיר קראמניק 6.5 נק'
    7. ווסלי סו 6 נק'
    8. לבון ארוניאן 4.5 (הפייבוריט שלי.. עם הופעה מהגיהנום לשחקן שהיה בכושר הכי טוב עד עתה..)

      1. קרלסן מתמודד מול קרואנה, אבל בעיקר נגד ההיסטוריה.

        לכן, הוא לא שואף לקחת את זה מעבר למשחקים הקלאסיים, אל משחקיי הראפיד, והבליץ (מה גם שאני לא סגור על מה המתכונת מעבר ל 12 משחקים קלאסים, נדמה לי שמדובר באותה המתכונת של 2016), למרות שקרלסן באמת שולט בכל סגנון זמן, ועם עדיפות גדולה במהירים ובמיוחד בבליץ על קרואנה שנוצר לו מוניטין של 1 עם הערכת זמן וכניסה ללחץ זמן די בעייתית, הוא רוצה להראות דומיננטיות, במיוחד אחרי הכמעט פיאסקו מול קריאקין ב2016 שנגרר עד הבליצים (מהח6+ !!..)

        אז הוא לא שואף לשם, אבל בהחלט יש לו יתרון במהירים.

        מצד שני קרואנה הוא חתיכת מנוע פוזיציוני..

        יהיה מעניין לראות אם הוא ימשיך ויגיש למגנוס את ההכנה הביתית שלו ל 1.ה4, את "הגנת פטרוב" (פתיחה רוסית) עם חידושים, שהלך לו איתה די טוב במועמדים.

  2. תודה רבה .
    עוד היום מחזור סיום העונה הסדירה בכדוריד .
    הפועל ראשל"צ מחזיקת הגביע הטרייה צריכה תיקן בכדי להבטיח את אליפות העונה הסדירה כשתארח את מוצקין .
    מכבי תל אביב תחכה למעידה מפתיעה במיוחד (שמתם לב שבכל הענפים מכבי תל אביב מחכה למעידה ? ) אך במקביל תצטרך לנצח ברמת גן את הפועל המקומית.
    עוד היום
    רחובות -הרצליה
    חולון -רמה"ש.
    נס ציונה -אשדוד
    וקריית אונו -מכבי ראשון .
    כל המשחקים בשעה אחידה כיאה למחזור סיום ( 20.00 ).
    נציין שאין ולו סדרת פליאוף אחת ידועה (8 הראשונות בפליאוף ).

    4 האחרונות ימשיכו בבית ההישרדות .
    וכרגע מי שהמאבק הישיר לברוח מבית ההישרדות הם חולון שכרגע שמינית לפני רמת גן בקיצור יהיה מעניין בטח כשאין אף אלטרנטיבה ספורטיבית .

  3. תודה רבה לדיומא ולתגובות השחמט.
    להר שאני נמצאהבו כרגע מוביל כביש פאבה יפהפה מבירת המדינה
    ישראלים ויהודים לא מפסיקים להגיע לכאן. כל הזמן .
    לא שאני מעורה במה שקורה בארץ אך הבנתי בערב שבירת שרב ושטפונות…

  4. 15 ק"מ לסיום. חמישיה שכוללת את בואסון האגן, לאמפר, פדרסן, ואן מארק וטיוניסן נמצאת מלפנים. ואן אוורמארט שוב פיספס עם קבוצה שנמצאת חצי דקה מאחור. הכסף שלי על אדי בוס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט