סיקור משחקי ראשון / מומי החציל

פורסם ב - 12. מרץ, 2018 ע"י ב - כללי

איזה לילה תענוג

הלייקרס סגרו חשבון עם קליבלנד וב-ענק

יוסטון פתחה פער מהגולדן בויז שהפסידו למינסוטה

טורנטו נתנה ביס בתפוח הגדול ,פילי עשתה טיול בברוקלין

אינדיאנה ניצחה בבוסטון ,דנבר לא התבלבלה מול הקווינס שיקגו ניצחה את אטלנטה

יוטה סיבכה את דוויס שחגג יום הולדת בסטייל אבל הפסיד

ניו יורק מכנסי הברך ( 43-24)106 – טורונטו עופות דורסים ( 17-49)132

לפני המשחק –  ניו יורק נראית רע מאוד , טורונטו פורחת . איך זה יגמר ? הקנדים יתנו לניו יורק בעיטה בתחת !

גם בצהרים לא להיט של דרוזן שעשה 4 מ 16 מהשדה ו 9 נקודות טורנטו מחצה את ניו יורק שמומי בספק אם הייתה זוכה ביורוקאפ

ניצחון 15 מ 16 לטורונטו ,הפסד 15 מ 16 לניקס

הייתה מיני היסטוריה במשחק שהיה הראשון שמשודר בפריים טיים בהודו ,עם כזה משחק של הניקס ההודים ישארו בקריקט כמו עידו מורייה שלנו

הספסל של טורנטו ניצח 29-69 את זה של ניו יורק

וללצניוס עם 17 ולאורי עם 16 הוליכו 7 שחקני דאבל פרינגלס בטורונטו שתמשיך למשחק בברוקלין

ניו יורק תארח את דאלאס במשחק הבא קיבלה 25 מטימי ג'וניור ו 18 מלוק קורנט

אטלנטה ניצים ( 47-20)122 – שיקגו בולס ( 43-23)129

מומי לפני המשחק –

מישהי תהיי חייבת לנצח את המשחק מומי חושב שהנצים יכו בשוורים חזק

הלילה היו אלה שיקגו שאשפו את השברים והצליחו לרשום W שהרחיק אותם 3 ניצחונות מההוקס

לספוג 129 נקודות מקבוצת ההתקפה הגרועה בליגה ועוד בבית זה לא תעודת עניות לניצים ,זה יותר גרוע מהתעודה של מומי בכיתה ח'

2 הקבוצות קלעו מצויין מחוץ לקשת 17 מ 37 לבולס , 19 מ 40 להוקס

אטלנטה הופיעה למשחק בלי שרודר ( הפצוע קל) ובלי דלייני ( הפצוע ) למי ששאל את נראה טנק מבפנים

זאק לווין ופורטיס עם 21 כל אחד בשיקגו

בהעידר שחקנים טורייאן הנסיך פרינס שם 38 עם 7 שלשות בהוקס מוסולה עשז עם 19 כולל 5 מ  מדאון טאון

OKC ןהקליפרס ישחקו מול הקבוצות במשחק הבא וכנראה ירשמו W

מיניסוטה טימבוולבס ( 29-39)109 – גולדן בויז לוחמים ( 16-51) 103

מומי לפני המשחק – יש הזדמנות פנטסטית למינסוטה לעקוץ ,מומי מאמין שאין לדוראנט תחרות הלילה והוא יוביל את הלוחמים לניצחון בשיניים

דוראנט היה גדול על מינסוטה שאכן עקצה את הלוחמים

מינסוטה פתחה טוב את המשחק עם 24-34 בקבע הראשון

הלוחמים נתנו רבע שני חזק של 21-38 לקחת את ההובלה לא לפני שהקבוצות נכנסו בשיוון לרבע האחרון

קרל אנתוני טאונס דאג שה W ישאר במינסוטה. גולדן סטייט שיחקה לא טוב בדקות האחרונות שקליי תומפסון ודוראנט מפצצים מדאון טאון ולא פוגעים.

11 מ 32 לדוראנט מהשדה אבל 39 נקודות בזכות 12 מ 12 מהקו , קליי עם 21 אבל 3 מ 12 מדאון טאון

10 מ 36 מדאון טאון ללוחמים שקיבלו משחק פיגוז מפאצולייה 16 נקודות + 11 ריבאונד

כספי תרם 3 ב 7 דקות בלבד

טאונס עם 31 + 16 ריבאונד ( 5 מהם בהתקפה ) וויגנס עם 23 במינסוטה

ניו אורלינס שקנאים ( 28-38)99 – יוטה ג'אז ( 30-37)116

מומי לפני המשחק – עם דייויס או בלעדיו הנגנים ירשמו W במשחק

דוויס שיחק גם שיחק ואפילו עש טריפל דאבל נדיר של 25 11 ריבאונד ו 10 בלוקים

חוץ ממנו השקנאים נראו חיוורים ביותר

יוטה עם ניצחון 18 ב 20 המשחקים האחרונים קיבלה 30 נקודות מהנגאנר ריקי רוביו ,למרות דיוויס 38-55 לג'אז בריבאונד

יוטה ניצחה 38-25 את הרבע האחרון בדרך למקום בפלייאוף

יוטה ספגה מתחת ל 100 בפעם ה 30 העונה ( 5-25 כשזה קורה )

הג'אז תארח את הפיסטונס וניו אורלינס תנסה להתאושש מול שארלוט

דנבר חטיפי עוף (30-37)130 – סקרמנטו מלכות ( 46-21)104

מומי לפני המשחק – דנבר ב 12 הפרש או שאפשר להתחיל לעשות על האש

דנבר ניצחה בקלות את הקינגס סגרה עניין עם 35-19 ברבע ה 3

יוקיץ עשה טריפל דאבל מס 7 העונה עם 20 11 ו 11 , זה הכי הרבה לסנטר מאז  5 של דוויד רובינסון ב 93-4.

56% מהשדה לדנבר מול 43% ו 40% מדאון טאון מול פחות מ 20%

האריס עם 21 ומארי עם 20 לדנבר

באדי הילד עם ח"י נקודות הוליך 6 שחקנים בדאבל פיגרס בקינגס

דאלאס יוצאי הדופן ( 46-21 )82 – יוסטון טילים (14-52)105

מומי לפני המשחק –

הלילה חבל על הזמן מומי ישים את המזומן על הזקן

הארדן היה בגימילים , יוסטון ניצחה אבל לפני שדאלאס נתנה פייט

יוסטון חזרה מהמחצית והשאירה את דאלאס בחדר הלבשה עם רבע 3 של 32-16 שסגר את הסיפור

אריק גורדון עם 26 פול עם 24 + 12 אסיסטים

5 מ 31 לדאלאס מדאון טאון במשחק בית היא לא יותר מהסרחת הפרקט

פאוול עפ 20 לדאלס ( 9 מ 11 ) 13 לנובציקי 2 מ 12 לסמית ג'וניור ו 4 מ 16 להאריסון בארנס שסיים עם 14

בוסטון סלטיקס ( 21-46)97 – אינדיאנה נותני הקצב ( 28-39) 99

לפני המשחק – מומי מריח אולי הפתעה אבל קיירי לא ייתן לזה לקרות עם סל ניצחון בוסטון ב 2

חוש ריח של מומי עבד כמעט פרפקט רק קיירי לא שיתף פעולה בגלל שנפצע ונטש את המשחק

טרי רוזייר ניסה שלשה על הבאזר ולא פגע

אידניאנה חזרה למשחק בזכות רבע 3 של 20-34

12 מ 22 מדאון טאון לאינדיאנה מול 12 מ 37 לבוסטון

אינדיאנה ניצלה את ההעידורות של הורפורד וג'יילן בראון ואת הפציעה של קיירי לרשום W

אולדיפו עם 27 ,מיילס טרנר עם 19 + 10 ריבאונד

סמארט עם 20 ( 6 מ 12 מדאון טאון ) וטאטום עם 19 הוליכו את בוסטון , אירווינג עם 7 לפני שנטש את המשחק

ברוקלין רשתות ( 46-21) 97– פילדלפיה 76 ( 29-36)120

מומי לפני המשחק – אמביד צריך להראות שהוא לא רק אול סטאר חייב לתת הצגה ולהכנס למעורב של מחר

אמביד לא היה במעורבב של מנחם מרקל פולץ דווקא כן

אמביד עם 21 הוליך 8 שחקנים בספרות דאבל בפילי

26 לד'אינג'לו ראסל בברוקלין

ברוקלין ניסו להשאר במשחק אבל פילי הייתה דרגה מעל

פילידלפיה תארח את אינדיאנה , ברוקלין ממתינה לטורנטו

לוס אנג'לס לייקרס ( 36-30)127 – קליבלנד פרשים ( 28-38) 113

מומי לפני המשחק – מומי מקווה שהלילה ה W יהיה כפול ואם אפשר שאייזה תומאס ייתן משחק של 25 נקודות ,למרות שהלייקרס בלי הארט ואינגרם מומי יילך על הלייקרס ב 8

מומי צדק הלילה ובגדול

הצגה של צעירי הלייקרס מול קליבלנד ומומי עם עצה למג'יק חיים של מומי – תשאיר את לברון בקליבלנד !!!

הלילה היה זה ג'וליוס רנדל עם 36 נקודות ! ב 14 מ 18 מהשדה עם 14 ריבאונד ו 7 אסיסטים

תומאס שם 20 כמו קולדוול פופ ו 22 ללופז דאבל דאבל של 14 + 10 לקוזמה גבה הקומה

50 אחוז מהשדה ללייקרס ו 13 שלשות ת 37-51 בריבאונד

ננס ג'וניור ( כואב למומי שעזב ) עם 16 לקליבלנד , לברון עם 24 + 10 ריבאונד לקליבלנד

הלייקרס ניצחו את קליבלנד לאחר 7 הפסדים רצופים.

ג'וליוס רנדל הוא ה MVP של הלילה

 

155 תגובות ל - “סיקור משחקי ראשון / מומי החציל”

  1. רק שאלה

    12. מרץ, 2018
    07:11

    יאללה מקס לרנדל הקיץ

    Reply to this comment
  2. חגי - התותח הקטמוני

    12. מרץ, 2018
    07:16

    תודה מומי
    לגבי סטיב קאר יכול להיות שהוא אסטרטג מעולה אבל טקטיקן גרוע? יכול להיות שלבנות צורת משחק ולנהל אותו אלו מיומנויות שונות מאוד קשה לקחת לו את הקרדיט מצד אחד ומצד שני לא פעם הקבוצה שלו לא משחקת טוב כאשר תכנית המשחק יוצאת מהתבנית הרגילה שלהם

    Reply to this comment
    • MBK

      12. מרץ, 2018
      07:22

      בינגו בינגו בינגו
      הוא מנהל משחק פשוט גרוע
      לא היה טיים אאוט בדקות האחרונות ואם היה גודלן סטייט לא חזרה עם סל
      אני זועק את זעקתי בנושא מאז הגמר של 2016 ( תיכף יגיע עדו גלירי המסנגר שלו 😀 )

      Reply to this comment
      • Dompa

        12. מרץ, 2018
        08:23

        ממש התרשמתי מקוק הערב היגיע להרבה זריקות פנויות אבל היה חסר הפיניש שלדעתי יגיע והוא לוקח את מקאו בכיס הקטן

        Reply to this comment
        • john

          12. מרץ, 2018
          12:46

          זה שחקן ששם 40 בדי ליג עם 7-8 שלשות. אני מניח שרועדות לו הביצים.

          Reply to this comment
      • למומי אין מושג קלוש

        12. מרץ, 2018
        09:06

        מומי אתה גולם חסר מושג… מאז הגמר שהם הפסידו בגלל הרחקה?
        ממש מראה על יכולות ניהול משחק כשלוקחים לך את השחקן הכי חשוב בקבוצה….
        תתעסק בבדיחות קקי ופיפי . עדיף

        Reply to this comment
        • moomi

          12. מרץ, 2018
          09:16

          רבין אתה מטומטם שאין דברים כאלה
          משחק 7 89 -89 גולדן סטייט בלי סל 4 דקות
          מי בדיוק היה חסר במשחק 7 ? המאמן

          Reply to this comment
          • רבין מנסה לחזור

            12. מרץ, 2018
            10:15

            אוי מומי (שם של לףלף שאכל כאפות בטח בבית ספר)
            כנראה שכותבים ארבע שנים בדיחות קרש של בזוקה ההבנה הכללית יורדת. או שאולי לא היתה שם מעולם???
            משחק 7? שמעת פעם על המילה מומנטום?
            לך תלמד את קר לנהל משחק חחחחח גם כן מי ישמע

      • אשך טמיר המקורי

        12. מרץ, 2018
        09:41

        עם כמה שאני אוהב אותו (היללתי אותו עוד כפרשן) הכישלון ב-2016 הוא ברובו עליו.

        Reply to this comment
  3. מתן גילור

    12. מרץ, 2018
    07:40

    בוסטון וקליבלנד עם כ"כ הרבה פצועים שקשה להעריך את היכולת שלהן לקראת הפלייאוף. במקרה של בוסטון זה פחות רלוונטי כי היא תסיים במקום השני. קליבלנד יכולה לסיים בכל אחד ממקומות 3-8.
    את פיניקס הם עוד יכולים לנצח בלי קו קדמי, אבל אחרי זה יחזרו להפסיד. בלי TT ולאב זו קבוצת בממוצע גובה של לאומית ב'.
    בבוסטון נקווה שהפציעה של קיירי קלה. בכל מקרה המקום הראשון אבוד ועדיף לתת לו לנוח. הקבוצה יכולה להתחיל להתכונן לפלייאוף.

    Reply to this comment
    • עידו גילרי

      12. מרץ, 2018
      07:49

      זה לא רק בוסטון וקליבלנד גם ווריורס,רוקטס,היט, ספרס.

      Reply to this comment
      • מתן גילור

        12. מרץ, 2018
        07:53

        לא רואה בעיה להעריך את היכולת של ג"ס לקראת הפלייאוף. די אותה קבוצה מש"ק.
        יוסטון? הארדן כולה נעדר ממשחק אחד נגד דאלאס. שוב, לא משהו שצריך להפריע בהערכה.
        ספרס זה כמובן תלוי בקוואי, אבל הוא לא שיחק כל העונה.
        צודק לגבי מאימי, אבל לא רואה אותם עוברים סיבוב גם בסגל מלא.

        Reply to this comment
        • עידו גילרי

          12. מרץ, 2018
          07:57

          לא התייחסתי לקטע של הערכת היכולת אלא לזה שהמון קבוצות פלייאוף משחקות בהרכב חסר.
          לגבי הווריורס והרוקטס (יש שם הרבה פציעות חוץ מהארדן) מסכים שאנחנו יודעים מה איתן. אבל אותו סיפור לגבי בוסטון.
          קליבלנד והספרס בהחלט יהיו סימן שאלה מעניין לקראת הפלייאוף אם כל הפצועים חוזרים.

          Reply to this comment
          • מתן גילור

            12. מרץ, 2018
            08:06

            אני לא בטוח כמוך לגבי בוסטון. בהחלט רואה תחריש שמצליחים להסתבך מול מילווקי/פילדלפיה/וושינגטון/קליבלנד. את אינדיאנה ומיאמי יעבור בקלות לדעתי.

          • עידו גילרי

            12. מרץ, 2018
            08:08

            הם יכולים להסתבך אבל אנחנו פחות או יותר כבר יודעים למה הקבוצה הזו מסוגלת. בהרכב מלא קשה לי לראות אותם מפסידים בסיבוב הראשון.

          • מתן גילור

            12. מרץ, 2018
            08:18

            המצב כרגע הוא כזה שלא בטוח שסיבוב ראשון יהיה יותר קל משני. הם יכולים לפגוש את וושינגטון/קליבלנד בראשון ואת אינדיאנה בשני. אם ההערכה שלך היא שאם יפלו רק מול טורנטו (אם בכלל), אז אני שואל "איפה חותמים?"

          • עידו גילרי

            12. מרץ, 2018
            08:24

            לא רואה איך זו תהיה קבוצה אחרת ממיאמי או מילווקי. את שתיהן הסלטיקס יעברו לדעתי.

        • אפלטון

          12. מרץ, 2018
          11:16

          מתן הרוקטס סבלו המון מפציעות השנה, בטח ביחס לשנים קודמות.
          הארדן הפסיד 7 משחקים אחרי שלא הפסיד משחק בגלל פציעה איזה 3 שנים רצוף. פול הפסיד 18 משחקים. ריאן אנדרסון, מבה אמוטה, אריזה, גורדון, קפלה, כולם הפסידו זמן משמעותי בגלל פציעות.
          גם גולדן סטייט משחקים בלי הספסל שלהם כל העונה וקרי הפסיד כמות נכבדת של משחקים.
          שתי הקבוצות מספיק עמוקות כדי להתמודד עם זה, אבל בפלייאוף כל פציעה לכוכב תהיה קריטית.
          במזרח קליבלנד, וושינגטון לא פחות פצועות מבוסטון.
          אבל מסכים איתך שבוסטון היא נעלם בכל מה שקשור לאיך ייראו בפלייאוף. גם בגלל הברכיים של קיירי, שאני לא מבין איך זה לא סיפור יותר גדול בתקשורת וגם בגלל שהם נסמכים על ילדים כמו בראון וטייטום שיעלו את הרמה שלהם בפלייאוף, שזה תמיד מסוכן.

          Reply to this comment
    • FuckTheRefs

      12. מרץ, 2018
      07:54

      TT הוא כלום ושום דבר והקאבס בהרכב יחסית בריא חוץ מלאב

      Reply to this comment
      • עידו גילרי

        12. מרץ, 2018
        07:59

        לאב, תומפסון, אוסמן והוד. עבור קבוצה שחצי ממנה התחלף עם רוטציה לא יותר מדי ארוכה גם ככה זה ממש משמעותי.

        Reply to this comment
        • גיא הרשע

          12. מרץ, 2018
          08:09

          וזה עוד לפני שלוקחים בחשבון שלאב + TT הם 2 שליש ממצבת שחקני הפנים של הקבוצה (יסלח לי ציזיץ, אבל יש לו בקריירת ה-NBA, במצטבר, 27 ריבאונדים. יש לו פוטנציאל, אבל קצת מוקדם להכריז עליו כשחקן רוטציה לגיטימי).

          Reply to this comment
      • מתן גילור

        12. מרץ, 2018
        08:07

        אם זיזיץ', קלדרון והולנד שיחקו מספר דו ספרתי של דקות, אתה מבין שיש הבדל גדול בין הקבוצה הזו לקבוצה שנראה באפריל. (מבחינת הסגל. ייתכן שהיכולת תמשיך להיות חלשה.)

        Reply to this comment
        • FuckTheRefs

          12. מרץ, 2018
          08:11

          כן,כבר שמענו על זה ("חכו עד שתומס יחזור") ,הקבוצה הזו לא עוברת סיבוב שני ואם היא תמשיך להתדרדר היא לא תעבור סיבוב ראשון.
          לברון לא יסדר שום דבר ,הוא כבר מתכנן את בריחתו …הראש שלו כבר לא בקליבלנד

          Reply to this comment
          • מתן גילור

            12. מרץ, 2018
            08:16

            סבבה, אם לך קל להעריך אותם לקראת הפלייאוף אשרייך. אני מרגיש לא מספיק בטוח להעריך אותם בסגל הנוכחי.

          • אשך טמיר המקורי

            12. מרץ, 2018
            09:42

            1+

  4. bobbyכ

    12. מרץ, 2018
    08:00

    תודה על הסיקור מומי, וברכות על הניצחון של הלייקרס!
    הקבוצה היחידה בליגה שלא נמצאת בתמונת הפלייאוף אבל כן נותנת פייט בכל משחק.

    Reply to this comment
    • Benjo

      12. מרץ, 2018
      09:35

      כי אין להם בחירת דראפט השנה… אבל גם כי הם קבוצה סבבה

      Reply to this comment
      • bobbyכ

        12. מרץ, 2018
        09:39

        לא היו להם שום הגנות על הבחירה השנה?

        Reply to this comment
        • Benjo

          12. מרץ, 2018
          18:34

          2 עד 5 . גם אם מאוד יתאמצו לא יגיעו לזה . דה פאקטו אין בחירות

          Reply to this comment
          • Benjo

            13. מרץ, 2018
            05:26

            מה שכתבתי לא נכון הסתכלתי בטעות על קבוצה אחרת . יש להם את הבחירת סיבוב ראשון של קליבלנד שתהיה מו הסתם נמוכה (היא מוגנת 1 עד 3 לא רלוונטי) . להם עצמם אין סיבה להפסיד.

  5. FuckTheRefs

    12. מרץ, 2018
    08:06

    כל ג"ס במיוחד קליי ודריימונד חייבים את כל דרגות האולסטאר שלהם לקרי ,דוראנט בלי קארי הוא אותו דוראנט מהרעמים ,כישרון התקפה נהדר ותו לא .
    שלא תבינו לא נכון,שלושתם שחקנים טובים מאוד (במיוחד דוראנט ואיכשהו גם קליי) אבל בלי קרי שמרווח את המשחק ,מתרוצץ על כל המגרש ומטיל טרור על הגנות היריב ובכך נותן מרחב לקליי ובמיוחד לגרין שפחות מתמקדים בו כל הקבוצה הזו נראת אחרת,נראת פגיעה ולא כלכך מפחידה.

    אנשים צריכים לראות משחקים של ג"ס בכדי להבין שיש 2 קבוצות שונות בתכלית,קבוצה עם קרי וקבוצה בלי

    Reply to this comment
    • דינגו

      12. מרץ, 2018
      08:56

      אני לא מאוהדיו של דוראנט מאז המעבר ללוחמים, אבל לומר עליו שהוא רק כשרון התקפי זה פשוט לא נכון, כיוון שהוא מגן מעל הממוצע אם לא למעלה מזה.

      Reply to this comment
    • אשך טמיר המקורי

      12. מרץ, 2018
      09:43

      100+

      Reply to this comment
    • הציפור הנדירה

      12. מרץ, 2018
      09:51

      דוראנט מגן נהדר ושחקן חכם מאוד ומגוון מאוד והשחקן הטוב ביותר של הלוחמים ולא מקרי שהוא היה המצטיין בגמר.

      Reply to this comment
      • שמעון

        12. מרץ, 2018
        12:11

        הוא מצטיין בגלל הטרור של קרי והוא צריך 2 כוכבים לצידו.

        Reply to this comment
        • Ido

          12. מרץ, 2018
          13:16

          ההתקפה של הלוחמים ללא קארי היא סטטית. מתי שהוא מרכז אז קליי עושה חיתוכים קארי עצמו עושה חיתוכים. וחודר ומקווץ את ההגנה. ואין ממש דרך להגן על זה. כרגע בלעדיו זה יותר מידי קל

          Reply to this comment
    • אפלטון

      12. מרץ, 2018
      11:35

      דוראנט אמר את זה הכי טוב. שיטת המשחק של גולדן סטייט בנויה על קליי וקרי. בגלל זה אני אומר תמיד שזה מפגר שקבוצות מנסות 'להיות גולדן סטייט', כי זה נראה הרבה פחות טוב בלי שיש לך קלעים כמוהם.
      גולדן סטייט הקבוצה שלוקחת את הזריקות הכי קשות בליגה, כולן מפולאפ מהיר אחרי כדרור או שלשה בסיבוב מחסימה. הרבה פחות זריקות 'קונבנציונליות' כשהקלע בתוך עמדת הזריקה שלו.
      דוראנט גם הולך לאיבוד בשיטה כשקרי לא נמצא כי אין להם תכנית B. הוא עדיין שחקן מספיק טוב כדי להביא אותם למצב לנצח בעצמו, רק בזכות הכישרון, אבל לגמרי מחוץ לתבנית המשחק.
      הרעיון של בידודים לדוראנט או פיקנרול/פיקנפופ עם דוראנט כמוביל כדור הוא משהו שהם חייבים לעבוד עליו שירגיש להם יותר טבעי כחלק משטף המשחק ושלא ירגיש כמו מצב אין ברירה.
      בקטע הזה באמת יש לי איזה אישיו עם קר, למרות שהוא מאמן מצוין.
      [כל הנאמר לעיל היה בניגוד לרצונו של אוהד הרוקטס שבי שניסה לדחוף תוך כדי משפט מילות שטנה ונאצות כלפי מכבי גולדן סטייט. כדי להמנע מעימותים פנימיים אקדיש את השורות הבאות לדחפים.
      [#FuckKer, #BadluckZaza, #CupSnake#, #NurseShoes #BurnedToaster, #TechnoGreen]

      Reply to this comment
      • עידו גילרי

        12. מרץ, 2018
        11:52

        אמרת הרבה דברים נכונים אבל להגיד שהווריורס לוקחים את הזריקות הכי קשות בליגה זה פשוט שטות. זו בהחלט יכולה להיות ההתרשמות מהמשחקים האחרונים שלהם בהם הם לא נראים כמו הווריורס אבל רחוק מהמציאות באופן כללי.
        התנועה היא זו שמייצרת המון זריקות קלות דווקא. נכון שקרי, דוראנט ולעיתים קליי מרשים לעצמם לקחת לא מעט זריקות קשות אבל כמו שציינת זה אחד הדברים שמייצר המון זריקות קלות לכל האחרים.
        ובמאמר מוסגר – מה באמת נהייה עם הטוסטר?

        Reply to this comment
      • שמעון

        12. מרץ, 2018
        12:12

        דוראנט לא משהו בהובלת כדור חלק מזה היה מה שהפסיד לאוק את אותו גיים 6 תראה כמה איבודים היה לו במאני טיים

        Reply to this comment
      • עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס

        12. מרץ, 2018
        13:23

        +1
        בעיקר על שתי השורות האחרונות
        🙂

        Reply to this comment
  6. צביקה

    12. מרץ, 2018
    08:17

    הלייקס הממתק של הליגה!

    Reply to this comment
  7. דני

    12. מרץ, 2018
    08:48

    4 שחקנים פצועים וכספי מקבל רק 7 דקות?? ראיתי את המשחק, כספי אכן נראה חסר ביטחון ומפחד לעשות טעויות אבל מצד שני 7 דקות כאשר יאנג לא עושה כלום 20 דקות זה מקומם. הבעיה בשיטת משחק של גולדן סטייט בהיעדרו של קארי שאין הנעת כדור קק בידודים לדוראנט ואז כספי אין לו ערך בשיטה כזו. חבל היה לו אופציה לחזור לרוטציה במשחקים האחרונים ויותר מזה שלא נתנו לו הזדמנות הוא פשוט לא לקח בעצמו עת הצאנס.

    Reply to this comment
    • שמעון

      12. מרץ, 2018
      12:13

      יאנג תמיד יקבל עדיפות על כספי כי הוא שחקן טוב יותר מה לעשות.

      Reply to this comment
  8. ולדי קוגן

    12. מרץ, 2018
    08:57

    אחלה סיקור ליום עם אחלה תוצאות.כפיים ליוטה, יאללה תעשו את זה ותעלו לפלייאוף

    Reply to this comment
  9. Berch

    12. מרץ, 2018
    09:01

    אחלה פרוויו
    אהבת את השוורים שאספו את השברים
    אבל רק שאלה קטנה
    הגעת לכיתה ח' ? עברת ? לא היית נראה לי הטיפוס של לימודים גבוהים אבל זה משמח אותי ללמוד את העובדה הזו ולהיווכח שהאינטואיציה הנשית שלי פשוט לא עובדת….
    🙂

    Reply to this comment
  10. דקסטר

    12. מרץ, 2018
    09:11

    פורטלנד מקום 3 דנבר מקום 9 ואם אני צריך להמר זו סדרה שהולכת ל 7 משחקים. ככה צפוף המערב.

    אנחנו לא רחוקים מלקבל את הרביעייה- יוסטון, הווריוס, אוקלהומה והספרס בקרב כבר בסיבוב הראשון

    Reply to this comment
  11. amitlahev

    12. מרץ, 2018
    09:18

    סיקור פגז ללילה פיצוץ!
    איך זה שלוק קורנט לא חתם אצל הטילים??

    Reply to this comment
  12. יאיר

    12. מרץ, 2018
    09:18

    אם יש אלוהים, הספרס נופלים מחוץ לפליאוף וכנגד כל הסיכויים זוכים בבחירה ראשונה בדראפט

    Reply to this comment
    • יניב

      12. מרץ, 2018
      09:35

      קלאסי

      Reply to this comment
    • Benjo

      12. מרץ, 2018
      09:36

      אז זהו שאין.

      Reply to this comment
      • אשך טמיר המקורי

        12. מרץ, 2018
        09:44

        1+

        Reply to this comment
      • הציפור הנדירה

        12. מרץ, 2018
        10:10

        על סמך מה אתה קובע בביטחון כזה שאין? איזו הוכחה ניצחת יש לך?
        יש בלי סוף הוכחות אמתיות שיש ולמשל:
        cafe.themarker.com/mobile/post/2546391/
        וכן ראה למשל כאן: https://judaism.walla.co.il/item/2731108

        Reply to this comment
        • גיא הרשע

          12. מרץ, 2018
          10:18

          אל תאמין לכל מה שאתה קורא.
          תיקח דוגמה מביבי, איך שהוא יודע להתעלם מפרסומים שונים –
          "אין כלום כי לא היה כלום."

          Reply to this comment
          • הציפור הנדירה

            12. מרץ, 2018
            10:26

            לדברים ברורים כשמש אי אפשר שלא להאמין. אתה זה שמאמין לכל מה שאתה קורא באג'נדה החילונית.

          • גיא הרשע

            12. מרץ, 2018
            10:31

            אין לך מושג, במה אני מאמין, או שלא מאמין.
            זה לא באמת מפתיע –
            אני, בניגוד אליך, לא עסוק כל הזמן במיסיונריות מגוחכת.

        • שושי

          12. מרץ, 2018
          10:20

          קרמר. אתה ההוכחה הכי טובה שאין אלוהים.
          או שתסביר מה הענין שלו לייצר משהו כזה דפוק

          Reply to this comment
          • הציפור הנדירה

            12. מרץ, 2018
            10:25

            אתה הדפוק עד שתסביר איך היקום על כל מה שבו יכול להיווצר מאליו. וכל הסבר שתנסה לא יצלח כי לא יכולה להיות אפשרות כזו.

        • הציפור הנדירה

          12. מרץ, 2018
          10:23

          הקישור הראשון מתייחס למה שבמגילת אסתר בשמות עשרת בני המן שנתלו ישנן 3 אותיות קטנות יותר משאר האותיות היוצרות את צירוף האותיות תש"ז ואות אחת גדולה יותר מהגודל הרגיל, ו'.
          במשפטי נירנברג נידונו אחד-עשר פושעים נאצים בכירים ימ"ש לתלייה אך גרינג ימ"ש התאבד ונתלו עשרה כמספר עשרת בני המן והשנה העברית שבה נתלו הפושעים הנאצים האלו היא שנה תש"ז באלף השישי לבריאת העולם לפי המסורת היהודית, וזה מתאים בדיוק לאותיות בגודל השונה מהאחרות.
          יד לציין שמגילה כתוב "שושן" ובמקומות אחרים "שושן הבירה" וזה כי כפי שהתגלה בממצאים ארכאולוגיים, בנו חומה בתוך חומה: בחומה הפנימית היו אנשי בית המלוכה, משפחת המלוכה וכל השרים והמשרתים לפני המלך ובין החומה הפנימית לחיצונית היו שאר האזרחים.

          Reply to this comment
          • הציפור הנדירה

            12. מרץ, 2018
            10:38

            לפני שנתלה זעק שטרייכר (בגרמנית כמובן) בין דבריו: "חג פורים 1946!"

          • חובבן

            12. מרץ, 2018
            10:46

            אתה רציני, זאת ההוכחה שלך שיש אלוהים? גודל האותיות? אגב, 24 פושעים הוענשו בהוצאה להורג במשפטי נירנברג, אבל אני בטוח שאפשר להתאים את הסיפור גם לעשרה, 12, או 17

          • גיא הרשע

            12. מרץ, 2018
            10:57

            גם אני יודע למצוא הוכחות לצדקתי בין האותיות –

            ספר במדבר, פרק ל"ג, נפתח במילים "אֵלֶּה מַסְעֵי בְנֵי יִשְׂרָאֵל".
            פרק זה מספר בקצרה על הדרך של בני ישראל, ביוצאם ממצרים.
            יש מי ששמים דגש רק על פסוק ה-"והתנחלתם", אבל הם מאבדים מעט את הקונטקסט, בו לדרך חשיבות גדולה מהיעד.

            ואיך יודעים בבירור שהפרוש שלי הוא הנכון?

            בגימטריה, "אֵלֶּה מַסְעֵי בְנֵי יִשְׂרָאֵל" = 819

            אתה יודע מה עוד שווה 819?
            "בחייו, גיא הרשע צדק!"

            ואם בוחרים לנבור עמוק יותר במשמעיות הנסתרות, אז –
            מי שלא מאמין לגרסתי, הוא הגורם ל-
            "אסונות גדולים בכל העולם".

            (גם, 819 )

        • ג'ורג' חבש הסקרן

          12. מרץ, 2018
          10:36

          ציפור, לא פתחתי את הלינק אבל אשכרה מצאת הוכחה לקיומו של אלוהים בקפה דהמרקר? זה ההולי סקריפצ'רס החדשים?

          Reply to this comment
        • האווי לאסוף

          12. מרץ, 2018
          10:51

          מדהים שבמשך שנים אתה ושכמותך פוסלים כל תיאוריית היווצרות עולם מדעית, אבל ברגע שמישהו משחיל לשם את יהווה, אתם קופצים על זה כמו סרגיי בובקה על עוד שיא. אז שנבין, בסוף תיאורית המפץ הגדול נכונה? ולא איכפת לך שבמקרה הכי טוב, היא הופכת את האלהים שלך לפקיד? (כן, לשיטתך הוא אולי התחיל את התהליך, אבל היום אין לו הרשאות לשנות אף חוק טבע קטנטן…)

          דרך אגב, המשפט "אתה הדפוק עד שתסביר איך היקום על כל מה שבו יכול להיווצר מאליו. וכל הסבר שתנסה לא יצלח כי לא יכולה להיות אפשרות כזו" מעיד על פתיחות מדהימה ונכונות להקשיב לכל דבר. אין מה לומר, כיף גדול לנהל דיונים תיאולוגים עם שכמותך

          Reply to this comment
        • אחד העם

          12. מרץ, 2018
          13:52

          יואו שחרר.
          אני אומר את זה כאדם דתי. אתה פשוט ממאיס על גולשים את מה שקשור בדת.
          בדתית זה נקרא חילול ה'…

          Reply to this comment
          • אחד העם

            12. מרץ, 2018
            13:53

            התגובה מתייחסת לקרמר כמובן..

        • בנימין

          12. מרץ, 2018
          14:30

          בלינק שהבאת הפרופסור אומר

          כשאני שואל את פרופסור מה לדעתו יהיה הגילוי המדעי שיוכיח את קיום האלוהים הוא עונה: "אין גילוי שיכול להוכיח את זה. זה עניין של אמונה".

          Reply to this comment
        • Ish

          12. מרץ, 2018
          15:29

          כופר

          למה כל קח חשוב לקפוץ על כל מי שאומר שאלהוים לא קיים ומנסה למצוא כל מיני הוכחות לקיומו(שלא באמת מוכיחות כלום)?
          נראה שאתה ממש לא משוכנע בקיום של הדבר הזה שאתה כל כך בטוח כביכול שהוא עובדה מוכחת.
          נראה שאתה כלל לא מאמין בכלל ומנסה להאחז בתירוצים בשביל לא לזנוח איזה ערך שאתה חושב שקיים במסורת שאתה מבזבז את חייך עליה.
          כאילו, אפילו אתה אמרת שזה שאתה מגיב כאן זה כפירה, אז מדוע שלא תשחרר ותפסיק לקפוץ בכל פעם שמישהו בוחר לומר את האמת שאפילו אתה עמוק בפנים מכיר בה שאלוהים פשוט לא קיים והיהדות זה אוסף קשקושים של אנשים רעים מלפני כמה אלפי שנים.

          Reply to this comment
        • Benjo

          12. מרץ, 2018
          19:02

          ציפור נכנסתי עכשיו ולא האמנתי איזה ויכוח זה הצית סתם 3 מילים שכתבתי ככה בלי לחשוב מהאוטו 5 דקות לפני פגישה.. אז להבהרה: אני לא קובע שיש ולא קובע שאין. כל אחד מאיתנו נולד לתוך מציאות מסויימת.זה הוכח באין ספור מחקרים שמה שדוחפים לנו לראש עד גיל 8 זה מה שנשאר לכל החיים זה דבר ידוע. זה לא קשור למה שאנחנו חושבים בעצמנו. אני נולדתי חילוני אתה דתי. זה בסדר שתאמין – לא כועס עליך ומקבל אותך כמו שאתה . זה בסדר (אני מניח) שאני לא אאמין. הכל טוב הכל בסדר לא עושה אותך לעליון עלי ולא עושה אותי לעליון עליך. מותר להאמין מותר לא להאמין . אני סתם זרקתי את זה. ממש סתם. לא מתוך רצון לעורר ויכוח זה ויכוח שבחיים לא יגמר. האתר הזה זה הופס ואנחנו מסתדרים בו בסדר גמור ביחד. הכל טוב. איש באמונתו יחיה. לא מזלזל לא בדת ולא בדתיים . הכל טוב.

          Reply to this comment
        • Shaq

          12. מרץ, 2018
          23:52

          אני לא בא להתווכח איתך אם יש או אין אבל זה ההוכחה שלך? אתה רציני?

          Reply to this comment
      • איתן

        12. מרץ, 2018
        17:16

        בס"ד

        מסתבר שאלוקים לא עובד אצלך לא אצלי ואפילו לא אצל הספרס

        Reply to this comment
    • MBK

      12. מרץ, 2018
      09:37

      זה יהיה אדיר

      Reply to this comment
    • הקיפודה המצויה

      12. מרץ, 2018
      11:54

      חובה עליי לזעוק ולהגיד שבניגוד לדברי ההבל של יאיר או השטויות שכתב פה קרמר, קיומו של אלוהים מוכח בשל סיבות משמעותיות הרבה יותר, רציניות יותר כגון עשרות הניסים הקטנים ופלאי הבריאה שמתרחשים יום יום אל מול עיננו.
      העובדה שאנחנו חיים ונושמים, שיש לנו מכונה מדהימה כמו הלב האנושי, שניאנדטרל כמו קרמר בכלל מצליח לקרוא ולכתוב, אלו העובדות הפשוטות שמלמדות על הנהגה ובורא לעולם.

      Reply to this comment
      • דדי

        12. מרץ, 2018
        13:50

        טמטום מושלם.

        כנגד כל נס, אני אראה לך אסון.

        ככה בדיוק מתנהג יקום אקראי.

        Reply to this comment
        • אחד העם

          12. מרץ, 2018
          13:55

          דדי..??? אתה שומט את הקרקע מתחת קיומך.. ?

          Reply to this comment
          • דדי

            12. מרץ, 2018
            14:54

            אני בודק את כל הסתירות לגבי – בורא אבנים שלא אוכל להרים.

  13. גיא הרשע

    12. מרץ, 2018
    09:42

    תודה על הסיקור, מומי.

    יוסטון שיחקו ללא הארדן, ועדיין נראו טוב מאוד.
    העומק של הקבוצה, והעובדה שהם מראים שהם לא תלויים בהארדן, הופכים אותם (לדעתי) ללא פחות קונטנדרים מגולדן סטייט (כאשר אלו בהרכב מלא).

    עד 2 דקות לסיום הרבע השלישי, הקאבס היו עדיין במשחק.
    בהיעדר עומק, הם שוב הראו סף שבירה נמוך מאוד.
    יהיה מעניין לראות אם הם יצליחו להגיע למאני טיים בריאים, ואם הם יצליחו להצמיח כימיה קבוצתית, בדגש על ההרכבים נטולי הלברון.
    לשמחתם, הפלייאוף זו סאגה ארוכה, וזמן נהדר להצמיח בדיוק את הכימיה החסרה.

    Reply to this comment
    • Ido

      12. מרץ, 2018
      13:21

      זה וזה שהם שחקו מול דאלאס.
      הקאבס קבוצה של 4/5. מול קבוצה עם סנטר הם תמיד יחרבנו קוביות. היום לופז היה הוירוס שהרג אותם. לפני זה זה היה דיאנדרה.
      הם נראים חסרים

      Reply to this comment
  14. דה שוט

    12. מרץ, 2018
    09:51

    תודה על אחלה סיקור.
    1. כל מקטרגי דוראנט יוצאים מהחורים. נכון, ג"ס הפסידה שני משחקי חוץ קשים בלי קרי, איגי ו-ווסט. אז מה? תזכורת למי ששכח – ג"ס טרום דוראנט נחלצו מגמר המערב בעור שיניהם והצליחו להפסיד אליפות ממצב של 3:1 ועם יתרון ביתיות. ג"ס של דוראנט סיימה פלייאוף עם 16:1
    מה לא ברור כאן ?!?!?!?!
    2. כולם מדברים על תיבודו "רוצח השחקנים" ואף אחד לא שואל איך זה שהספרס פצועים כל השנה. ומה לגבי הפציעות בבוסטון, יוסטון, הקאבס והקליפרס? גם אוק' סיטי והפליקנס איבדו שחקני חמישיה. כולם פצועים; תבקשו סליחה מתיבס.
    3. סוואגי פי אתמול – 20 דקות, אפס תפוקה. קוק – 29 דקות, 4 נק' ו-4 ריב'. כספי לא משחק – כי הוא ישראלי! למישהו עוד יש ספק לגבי זה ?

    Reply to this comment
    • דה שוט

      12. מרץ, 2018
      09:52

      4. IT עם תפוקה נהדרת ומדד +- מעולה, והכי חשוב – רנדל ממשיך לפרוח לצידו.

      Reply to this comment
    • יניב

      12. מרץ, 2018
      10:14

      לחזק את הנקודה שלך אז קודם כל גולדן סטייט השנה גם עם קרי לא נראתה מדהים ושוכחים ששנה שעברה שדוראנט נפצע אז לקח לגולדן סטייט כמה משחקים עד שהם התרגלו ושיחקו היטב אז גם כאן אני מאמין שאם הפציעה הייתה לזמן יותר ממושך אז הם היו עושים התאמות ונראים בסדר גמור

      Reply to this comment
    • שחר

      12. מרץ, 2018
      11:19

      דוראנט שחקן שלם יותר ואיניבידואל טוב יותר, קשה לחלוק על זה.
      אבל אני מסכים לגמרי עם התגובה שקרי מבחינה קבוצתית הוא זה שמשדרג את הקבוצה מטובה לאחת הגדולות בהיסטוריה, אני רואה את הלוחמים רק בגללו כי בשנים האחרונות העניין שלי בעונה הסדירה די ירד.
      היכולת להתפוצץ ברגע, לנוע בלי כדור בחוכמה ולפרק הגנות וכמו שציינו הפחד וההיסטריה שההגנות מגיבות אליו זה משהו יחודי.
      בתקופה העונה שדוראנט היה פצוע וקרי שיחק, הם תוך משחק שניים מצאו את הכימיה שהייתה בניהם לפני שנתיים בעונת ה73-9 ונראו נהדר.
      שרק יהיה בריא!
      ועדיין אני אשמח דווקא לאליפות של קליבלנד.

      Reply to this comment
      • דה שוט

        12. מרץ, 2018
        12:03

        מסכים לגמרי לגבי קרי – זה לא צריך להוריד מדוראנט. בזה כוחה של ג"ס – שני הטובים בעולם משחקים בשורותיה.

        Reply to this comment
    • Ghost Rider

      12. מרץ, 2018
      11:36

      מסכים עם מה שכתבת על דוראנט, לא מסכים בקשר לכספי, הוא פשוט שחקן לא טוב במיוחד והעובדה שהחזיק מעמד בליגה כל כך הרבה שנים היא חצי נס.

      Reply to this comment
      • דה שוט

        12. מרץ, 2018
        12:07

        בשנתיים האחרונות כספי לא קיבל הזדמנות אמיתית ועקבית להוכיח את עצמו. ייגר ייבש אותו, הוא עצמו נפצע לא מעט – וכעת ב-ג"ס, כשהספסל שם נוראי כל השנה – הוא לא מקבל רצף של הזדמנויות. כשזה קרה – לפני כמה חודשים – הוא היה טוב מאוד. לפני שלושה שבועות נגד פיניקס (אני יודע שזה פיניקס) הוא היה מצויין, ובמשחק אחר כך שיחק 2 דקות.
        עזוב ישראלי או לא – אני מבין שזה נשמע מופרך ורדיקלי (למרות שאני מאמין בזה) – האם יש הסבר הגיוני-מקצועי לכך שכספי לא משחק?

        Reply to this comment
        • Ido

          12. מרץ, 2018
          13:24

          הוא פשוט לא השחקן הכי טוב…..

          Reply to this comment
          • דה שוט

            12. מרץ, 2018
            17:27

            גם לא הכי גרוע

    • שמעון

      12. מרץ, 2018
      12:02

      הספרס פצועים כי כולם במחלקה גריאטרית שם, אתה מודע לגילם של גינו פאו טוני ואולדריג נכון?

      Reply to this comment
    • שמעון

      12. מרץ, 2018
      12:06

      אני חוזר ואומר גולדן עם קרי ובלי דוראנט יכולים לקחת אליפות. דוראנט בלי קרי לא לוקח כלום. דוראנט שחקן ענק אבל סטף קרי מעצם נוכחותו מפרק כל הגנה, כולם שומרים רחוק מהסל, עזוב את יכולות הריקוד והכדרור שלו שעושה סחרחורת לשחקנים.

      דוראנט כמו לברון יכול להעמיד סטט מטורף ושחקן מפלצת אבל צריך 2 כוכבים לצידו בשביל לקחת אליפות. קרי יכול עם אולסטאר אחד.
      עכיו ברור שהקריירה של קרי תיגמר יותר מהר משל דוראנט כי המהירות שלו תיעלם עם הזמן אבל קרי מאז 2016 השחקן הטוב בעולם תרצו או לא.

      Reply to this comment
      • דה שוט

        12. מרץ, 2018
        12:10

        גולדן בלי דוראנט זחלו לגמר והפסידו את האליפות.
        גולדן עם דוראנט (פחות בארנס, בוגוט, אזילי, ספייטס וברבוסה) 16:1
        מה אני מפספס פה ?

        Reply to this comment
        • שמעון

          12. מרץ, 2018
          12:16

          גולדן בלי דוראנט זכו באליפות, הגיעו לגמר והפסידו בגיים 7. מה זה זחלו? לדוראנט היה את ראסל אל תשכח שחקן בקליבר על קרי וקליי מול ראסל ודוראנט די שווה כוחות. אז הוא הצטרף אליהם, זה למה 16-1.

          קרי לקח אליפות עם אולסטאר 1, קובי לקח אליפות עם אולסטאר 1 (09-10), דוראנט ולברון צריכים 2 כוכבים לצידם בשביל לזכות.

          Reply to this comment
          • דה שוט

            12. מרץ, 2018
            12:20

            קרי לקח אליפות עם 3 אולסטארים לצדו – איגי, קליי, גרין.

          • שמעון

            12. מרץ, 2018
            12:47

            איגי ממש לא היה אולסטאר ועל דריימונד דיברנו כבר גם לא אולסטאר.

            רק קליי היה אולטאר אמיתי.

          • גיא הרשע

            12. מרץ, 2018
            12:57

            איגודאלה דווקא כן נבחר לאולסטאר.
            וחשוב יותר (בגלל שלהבחר לאולסטאר זה לא תמיד באמת רלוונטי),
            בגרסה של 14/15 הוא גם שיחק כמו אולסטאר.
            קל לשכוח, לאור כל אבק הכוכבים, שם במפרץ, אבל בעונת 13/14, איגי נבחר לחמישיית ההגנה הראשונה.

            השלשות הפכו לסמל המסחרי של גולדן סטייט, אבל האליפות הראשונה הייתה לא פחות בזכות ההגנה הנפלאה.
            ולאיגודאלה קרדיט לא קטן בהגנה של אותה קבוצה.

          • דה שוט

            12. מרץ, 2018
            13:44

            + 1 לגיא

          • השרת

            12. מרץ, 2018
            16:04

            + 2 לגיא, וגם לך דה שוט על כל הדברים שכתבת.

            למי אכפת אם איגי היה אולסטאר או לא, הוא היה פיינלס MVP

    • john

      12. מרץ, 2018
      13:21

      הסיבה שהווריורס נראים לא משהו כרגע היא
      1. כי בוב מייארס נח על שמריו ולא חיזק את הקבוצה כשאחרות עשו כן
      2. דריימונד לא בתקופה טובה הרבה זמן וקליי הוא ברומטר. מכיוון שאינו עושה משלק טוב הוא תלוי בקרי ודריימונד. דריימונד איבד קרדיט בקליעה שלו מבחוץ וכך משאירים לו מרווח. הבעייה היא שזה גם הורס לו נתיבי חדירה של עצמו וגם הורס לו נתיבי מסירה לחותכים. קבוצות בכיף נותנות לו מקום לפעול אחד על אחד.

      3. דיוויד ווסט איגי קרי ובל הם מפלצות סטטיסטיקה מתקדמת. זה לא רק המספרים החסרים. הווריורס נראו הכי טוב העונה כשבל שיחק יחד עם החברה הטובים. ווסט גם בעונה נהדרת. איגי נחלש אך עדיין יעיל ונותן עוד מוביל כדור. כרגע זה דוראנט תומפסון וגרין מוקפים שחקני סף ג'י ליג. המערב קשה. ברור שהם לא יישייטו לנצחונות.

      Reply to this comment
      • דה שוט

        12. מרץ, 2018
        13:45

        + 1
        מסכים עם הכל

        Reply to this comment
      • השרת

        12. מרץ, 2018
        16:25

        +1 לגון.

        דריימונד בהחלט נחלש ומסכים אם הניתוח לגביו.

        מאז האולסטאר איגי נראה מצויין.

        Reply to this comment
    • קרע במיניסחוס

      12. מרץ, 2018
      15:18

      אתה מאשים את קר באנטישמיות או אנטי ישראליות?

      Reply to this comment
      • קרע במיניסחוס

        12. מרץ, 2018
        15:30

        שמעון, את האליפות הראשונה של גולדן הייתי זוקף לזכות הדובי בראדרס (גרין ואיגי) ופחות לזכות הספלאש בראדרס

        Reply to this comment
      • דה שוט

        12. מרץ, 2018
        15:36

        לא זה ולא זה, אם כבר אז השני, בטח לא הראשון.
        כבר כתבתי זאת כאן ויצאתי הזוי, אז לא ממש בא לי להכנס לזה שוב.
        על קצה המזלג ולא לצורך ויכוח:
        קר לא יכול להשלים עם הצלחה אישית גדולה מדי של שחקן ישראלי מבוגר ואפור, שהגיע לקבוצה בשכר מינימום. אם כספי היה הופך לבורג מרכזי ב-ג"ס – דבר שלדעתי הוא היה אמור להיות, לנוכח חולשת הצוות המסייע שם השנה – מה זה היה אומר על הלוחמים?
        יתרה מכך, כספי לא אמריקאי אלא זר, שבא ממקום קטן ורחוק, עם תשתית כדורסל עלובה ונחשלת. הצלחה שלו בצמרת הליגה הטובה בעולם מעצימה עד מאוד את ארץ מוצאו ומקטינה – בהמשך לוגי ישיר – את האנ בי איי בכלל, ואת ג"ס בפרט.
        מאחורי הכל יש כאן גם עניין פוליטי – לאור יחסו השלילי והגלוי של קר כלפי טראמפ, אפשר לנחש שהוא איננו מאוהדי ישראל. סביר להניח שהדברים נעשים שלא במודע – אך לא נראה לי שקר לא ייתן לישראל את שעתה היפה "במשמרת שלו".
        ברור שהוא לא מתנכל לכספי בכוונה, מדובר בבני אדם ואני בטוח שקר אוהב את כספי כשחקן וכאדם; עובדה שהוא מרבה להחמיא לו ולהגן עליו. אבל, איך אמרו חכמים : "טוקינג לייק סאנד אנד נוס'ינג טו איט".
        אין לי הסבר אחר לייבוש של כספי, במיוחד אחרי שכבר הוכיח יותר מפעם אחת את השתלבותו המצויינת, בעיקר לצד הכוכבים (חזור אחורה, למשל למשחק הגופיות של קובי, ובדוק כמה סלים של כספי הגיעו ממסירה של דוראנט; קיידי ממש מחפש אותו).

        אותה הגברת באדרת קצת שונה אפשר למצוא בסיפור הדחתו של בלאט מהקאבס, שבועות ספורים לפני האולסטאר, במאזן של 30:11 (אם אינני טועה), אחרי סדרת גמר הירואית ללא כלים, נגד ג"ס.
        שם היה זה לברון שלא הסכים לתת לבלאט – הרוקי חסר הניסיון – לקחת אליפות על הגב שלו. אין לי כוח להסביר את ההמשך. תנסה להבין לבד, עשיתי מעצמי מספיק צחוק בשביל הפעם הזאת.
        🙂

        Reply to this comment
        • השרת

          12. מרץ, 2018
          16:23

          עד שני המשחקים האחרונים, חשבתי שפשוט כספי מתייבש כי אין לו פשוט מקום ברוטציה בעמדת הפורוורד, יש מוכשרים יותר לפניו. אבל כשאיגי ובל פצועים לא משחקים, וגם בעקבות חסרונם של ווסט ומקאו, ציפיתי לראות את כספי מקבל יותר מ-7 דק משחק. ממש לא ברור לי למה, אני לא מאמין שיש להיותו ישראלי שום קשר להחלטה. נראה לי שההסבר הוא אחד משני הפכים: 1. קר פשוט לא סומך על כספי כשהקבוצה לא ביתרון או בכלל. 2. קר ממש סומך על כספי באופן שגם אם ייתייבש הוא כן יספק את הסחורה אם יקרא בזמן אמת להחליף שחקן פצוע, וכרגע הוא בונה את הביטחון של לוני, ויאנג ושל זאזא שזכה לשינמוך ברוטציה.

          לא היה ברור לי איך חילוף ראשון הוא מכניס את זאזא ולוני על דריימונד ומגי, ובינתיים קווין קוק עדיין נשאר, בהמשך מוציא גם את קליי, ואתה מקבל ברבע ראשון חמישיה של דוראנט + 3 נגרים וניק יאנק הבינוני.

          לזכותו של קר יאמר שכשסטף, איגי, ווסט, ואפילו מקאו שהיה יכול סוף סוף לפרוח אם רק היה כשיר ומקבל את ההזדמנות לפתוח, ובל כמובן שרק חזר מפציעה בקרסול ונפצע שוב – קשה מאוד לנהל רוטציה. מה גם שבפציעה הקודמת של סטף איגי היה כשיר ושיחק לפרקים ארוכים את הפוינט.

          אני חייב להגיד שאילולא הפציעות, היה נדמה שקר מתייצב על רוטציה נכונה, וכשכולם כשירים אין כל כך מקום לכספי מה לעשות. אהבתי את קידומו של מגי לחמישיה, הוא נותן המון אנרגיות ונראה מעולה, זה סוגר לו 14 דק בסנטר, אחריו לדעתי בל יהיה המחליף שיקבל את המושכות בפליאוף, ווסט הנהדר שפותח את רבעים 2 ו-4, ומקבל 15 דקות. תוסיפו כמה דקות סמול בול וזה משאיר פירורים לזאזא ולוני, ובצדק. תלוי כמה דק בל מקבל ב-4 לכספי פשוט אין דקות פנויות.

          Reply to this comment
          • דה שוט

            12. מרץ, 2018
            16:57

            ניתוח טוב מאוד של הרוסטר. עדיין, ההסברים לייבוש של כספי לא נראים לי מספקים.

    • מבין קטן-בינוני

      12. מרץ, 2018
      16:09

      1000+

      Reply to this comment
      • Benjo

        12. מרץ, 2018
        19:13

        רפי היבוש של כספי זה תעלומת השנה. בתחילת השנה כשקרי היה פצוע בדיוק כמו עכשיו ודוראנט הוביל את הקבוצה קר פתח כמה משחקים עם כספי וקיבל בתמורה ריצה יפה מאוד של הקבוצה וכספי מחמאות בלי סוף. ואז כספי נפצע ובמקום שיחזור לרוטציה אחרי שחזר הוא מיובש ומאשימים אותו פחות או יותר בכל הצרות של הקבוצה. הלילה מנסיןן העבר חשבתי שהוא יפתח איתו שוב כי זה פעל מצוין רק לפני 3 חודשים. אני מזכיר שאז הטענות היו הפוכות שקרי לא כזה חשוב לקבוצה ושדוראנט מוביל אותה מצוין בעצמו כשכספי חוליה מרכזית בעניין. תעלומה מוחלטת. ממחמאות על חיתוכים וחכמת משחק והבנת משחק ומנצחונות מצויינים איתו למצב שהוא לא שווה כלום כי הוא לא זורק שלשות. תעלומה ואני מסכים איתך לגמרי שאין הסבר מניח את הדעת . זה לא בא מהמישור של הכדורסל. זה בא ממישור של חדר ההלבשה ובלאגאן מסויים שבטוח יש שם. קליקות. הדבר הכי גרוע לקבוצה וזה הדבר הכי גרוע ללוחמים ולמה אני נותן להם הסתברות יותר נמוכה לקחת ממה שחשבתי לפני כמה שבועות. לא יוסטון אלה הם עצמם.

        Reply to this comment
        • דה שוט

          12. מרץ, 2018
          19:34

          + 100
          ניתוח מעולה. עדיין לא פותר את התעלומה.

          Reply to this comment
          • דה שוט

            12. מרץ, 2018
            19:36

            אם כי קליקות זה הסבר לא רע בכלל. מעניין.

  15. מלובני

    12. מרץ, 2018
    10:32

    כמו שחשבתי כבר מקום 4 , אבל עכשיו אני כבר לא כלכך בטוח שהם מעיפים את טורנטו ..

    תודה על הסיקור 🙂

    Reply to this comment
    • קוין ג'ונסון

      12. מרץ, 2018
      14:31

      כי בגימטריה הוא מרהיב / אייזיק אסימוב / הצדיק הגדול

      Reply to this comment
  16. MBK

    12. מרץ, 2018
    10:43

    ציפור נדירה
    אתה מוסיף לא מעט לאתר עם ידיעותייך בכדורסל
    אפשר בבקשה להתמקד בכדורסל ולא בדיוניים תיאולגים
    תודה !

    Reply to this comment
  17. דורון

    12. מרץ, 2018
    11:14

    ציפור הרסת לי עבודה של שנים
    אתה ברמה הכי נמוכה של הבנת אלוהים
    אני אוהב את הח'ברה כאן פי 100 ממך
    ומבין באלוהים פי 1000 ממך,
    גרמת לאנשים להתרחק מאמונה כלשהי,
    הרצון שלי היה להסביר את אלוהים
    אחרי שנים של סימפטיה ביני לבינם

    Reply to this comment
    • קוין ג'ונסון

      12. מרץ, 2018
      11:21

      א – מה אתה סוכן חשאי שתול רדום ללא מבטא רוסי ?
      ב – עבודה יציבה עומדת ברעידות אדמה.

      Reply to this comment
      • דורון

        12. מרץ, 2018
        11:27

        לא הבנתי, אני אוהב אותך קווין והיית כוכב כאן איזה
        שבעויים בבין עונות,
        טוב חייב לחזור לענייני היום,
        אתה דוגמה לדתי נהדר
        כמו אסי שלם עמית טבול אלעד אייל אהרון שדה
        אתיאל ספלאש אליקו אחד העם ועוד כמה מופלאים
        ציפור לעיתים עושה כאן שם רע
        חוץ מתגובה 12.2.2.2.1 של קרמר
        חוץ מהמילים הראשונות.

        Reply to this comment
      • Ido

        12. מרץ, 2018
        13:28

        קווין אומר שאתה בוט מהמפעל הטרולים ברוסיה. אני מסכים חלקית. אני חושב שיש מפעל כזה גם ברמת השרון

        Reply to this comment
    • רועי ויינברג

      12. מרץ, 2018
      11:51

      לא שכחנו אותך דורון, אל תדאג, מעריכים אותך מאוד

      Reply to this comment
  18. קוין ג'ונסון

    12. מרץ, 2018
    11:15

    דוויט הווארד עלה למקום ה18 בכל הזמנים בחסימות, כשהוא עוקף ב3 חסימות את לארי נאנס עם 2030.

    יש לציין שעוד 8 חסימות הוא יעלה למקום ה17 על חשבון קווין גארנט.

    נ.ב – דוויט הווארד עקף את מ ג' י ק – ג' ו נ ס ו ן בנקודות וכעת הוא במקום ה76 בכל הזמנים.

    Reply to this comment
    • קוין ג'ונסון

      12. מרץ, 2018
      11:18

      מג'יק שיחק 13 עונות עם 19.5 נקודות בקריירה,
      הווארד עשה זאת ב13.5 עונות עם 17.5 בקריירה.

      Reply to this comment
    • עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס

      12. מרץ, 2018
      14:09

      אולי תכתוב לנו איזה פוסט או תגובה מנומקת מה הקשר המיוחד שלך לדווייט הווארד?
      🙂

      Reply to this comment
      • קוין ג'ונסון

        12. מרץ, 2018
        14:32

        כי בגימטריה הוא מרהיב / אייזיק אסימוב / הצדיק הגדול

        Reply to this comment
        • גיא הרשע

          12. מרץ, 2018
          15:05

          לא משנה היכן אתה מכניס את התגובה הנ"ל ,
          זה בול פגיעה.

          Reply to this comment
        • עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס

          12. מרץ, 2018
          15:14

          טוב לדעת.
          (טוב שאתה לא סופר לו הצפלות בטוסיק של הילד שלו 🙁 )

          Reply to this comment
  19. צביקה

    12. מרץ, 2018
    11:16

    בבקשה בבקשה אל תלמדו תיאולוגיה מקרמר. בבקשה. אם אתם ממש ממש מתעקשים לדבר על זה דברו איתי. לא עם הציפור.

    Reply to this comment
  20. דורון

    12. מרץ, 2018
    11:19

    אתה מדבר מתוך אגו וניפוח עצמי ויהירות
    לפאר את עצמך (מתוך חוסר ביטחון משווע)
    לא מתוך רצון אמיתי להסביר לח'ברה
    אתיאסטים נהדרים שאלוהים אוהב אותם
    בדיוק כמו כולם
    תיהיה בטוח שהקדוש ברוך הוא בשפתך
    רואה את כחטא גדול,
    כן קרמר אתה חוטא ותשלם על זה
    איפה ההוא שרצה לבעוט לך בראש
    שטיפה הרחיק אותך,
    תתבייש גם כל הדתיים כאן פי 1000 ממך
    בכל תחום

    Reply to this comment
  21. דורון

    12. מרץ, 2018
    11:22

    קרמר עוד 3 4 שאולי כמעט האמינו שיש כח עליון
    מחקו את אמונתם בגללך
    כותב בשביל לנפח את עצמך
    בלי שום הבנת וכיבוד האחר
    שהוא/היא יצירי אלוהים בדיוק כמו כולם

    Reply to this comment
    • קוין ג'ונסון

      12. מרץ, 2018
      11:25

      דורון…

      מה …

      קורה ?

      הכל …

      טוב ?

      תירגע הכל בסדר.

      Reply to this comment
      • דורון

        12. מרץ, 2018
        11:31

        כן הבנתי את תגובתך הקודמת אני סוכן של ה' 🙂 לך תדע, סתם
        זה משהו שרציתי לאמר שנה או מאז שקרמר כאן,
        הוא גרם להרחקה,
        קווין שמעריץ שלך אשמח להפגש פעם
        אתה איש מעניין
        אוהב אותך ואת כולם (אפילו את.. רק שלא יתנפח)
        אם לא הייתי מאמין באלוהים
        לא הייתי אוהב את החברים משפחה כאן

        Reply to this comment
        • קוין ג'ונסון

          12. מרץ, 2018
          11:48

          תודה על הפירגון,
          לא חושב שקרמר מרחיק מישהו גם אם הטיעונים שלו טיפשיים בעיניך,
          א – כמו שהם רלוונטים לגביו הם אולי רלוונטים למישהו אחר
          ב – גם אם הם טיפשיים בעיני אחרים , לא נורא. אנשים יודעים לסנן. רימון מצא, תוכו אכל קליפתו זרק.

          Reply to this comment
  22. דורון סוף

    12. מרץ, 2018
    11:38

    אתמול בסיקור כתבתי מכתבי אהבה
    וכמובן לרשימה מוסיף את כל הדתיים חוץ מציפור
    (שגם אותו אני מכבד וסליחה על ההתקפה)
    מנחם קווין ג'ונסון אלעד אייל אהרון אסי כל הדתיים
    רועי ויונתן שגב
    מתן בניטה
    וסליחה שלא הספקתי להכניס
    באהבה לכולם
    ותודה למומי על הסיקור

    Reply to this comment
    • דדי

      12. מרץ, 2018
      13:56

      תעזבו אותי בשקט עם כל הויכוחים האלה מי אני.

      אין לי זמן לזה. יש עוד הרבה מנופים להפיל על נכות מסכנות.

      יאללה ביי צדיקים – ואל תשכחו לסגוד לי.

      Reply to this comment
      • בנימין

        12. מרץ, 2018
        14:36

        פתטי ועלוב

        Reply to this comment
        • דדי

          12. מרץ, 2018
          14:52

          מסכים.

          אבל זה אתם שסוגדים לו אז זו כבר לא הבעיה שלי.

          Reply to this comment
          • קוין ג'ונסון

            12. מרץ, 2018
            15:12

            סיפור מאת הרב אברהם אבא וינגורט (יש על שמו ערך בויקי)

            כשלמדתי בישיבה בארץ ישראל ,הגעתי מדי פעם בשבתות אל קרובי משפחה בנתניה. שבת אחת הייתי באיזה שטיבעל (בית כנסת קטן) ויהודי ניגש אלי ואומר לי "גוט שבת", ושואל מאין אני בא.
            אמרתי לו שבמקור אני משוייץ. שאל אותי מאיפה בשוייץ ואמרתי לו ממונטרה.
            שאל אותי, האם הכרת שם את הרב אליהו בוצ'קו מייסד הישיבה שם, עניתי לו: וודאי, הרי הוא היה סבא שלי. פניו קיבלו לפתע את כל הצבעים של צבעי הקשת, והוא אומר לי: אספר לך סיפור הקשור לסבא שלך ששינה את כל מהלך חיי. וכך הוא מספר:

            "בזמן המלחמה הייתי במונטרה, בישיבה. מטבעי הייתי בחור קצת חוצפן. והנה מדי שבת בשבתו נהגו תלמידי הישיבה לרדת לסעודה שלישית אל דירתו של הסבא שלך, והוא היה דורש לפניהם.
            קרוב לאחת השבתות החלו להגיע שמועות מבוססות על הזוועות שפוקדות את היהודים במחנות. ציפיתי שסבא שלך יתייחס בדבריו אל מה שקורה, אך הוא דיבר על פרשת השבוע ועל מידת הביטחון בה' ולא הזכיר את המאורעות הנוראים.
            ברגע מסויים פקעה סבלנותי, הפסקתי אותו באמצע דבריו ואמרתי לו: נאמר 'שומר עמו ישראל לעד' (ייתכן שהיה זה פסוק אחר שהביא, איני זוכר במדויק), והנה אנו שומעים על עשרות אלפי יהודים, אנשים, נשים, זקנים וזקנות, תינוקים ותינוקות שמובלים כצאן לטבח. האם זהו 'שומר עמו ישראל לעד'???
            "סבא שלך נעץ בי עיניים, שתק משך כמה דקות, ואז אומר לי: גם אני שואל בדיוק אותה שאלה, אלא שאני שואל אותה בזמן התפילה!!! מילים אלו שינו את כל חיי, נהייתי לאיש אחר".

          • דדי

            13. מרץ, 2018
            00:30

            סבא שלך מבזה את זכר הנספים בזה שלא רק שהוא טוען שקיים אלוהים שאפשר להם להישחט בצורה כזו, אלא שהוא מוכן לעבור על זה בשתיקה ולהמשיך להתחנף אליו ולהתפלל – כאילו לא נאמרו לשווא מיליוני תפילות של הנרצחים ונענו באדישות שהופכת אל למפלצת.

            אם היה קיים אלוהים, אדם כזה היה הראשון להישלח לגיהנום ואילו אלה שלא היו מוכנים לקבל את האכזריות גם במחיר של התנגדות לבורא עולם היו הראשונים להיכנס לגן עדן.
            כאן נמצא המוסר האמיתי.

            שורה תחתונה, בהתחשב בכל מה שהאלוהים שלך עושה (ולא עושה…), אם הוא קיים ובוחן אנשים – לעבור את המבחן זה לא מי ימשיך לסגוד לו בלי קשר לכמה הוא מתעלל באהוביו, אלא בדיוק להיפך – מי יעיז להגיד את האמת על "אלוהים" ולתת לו את היחס שבאמת מגיע לו = בוז מוחלט.

  23. john

    12. מרץ, 2018
    11:38

    1. הלייקרס טובים מהקאבס. וואו זהו אמרתי את זה. כשלאב יחזור אחשוב על זה שוב פעם. אייזיה תומאס זוכה להתעלמות של התקשורת על ההתעוררות שלו בלא מעט משחקים של הלייקרס. היה לו משחק רע בהפסד לפורטלנד שהעיר את מבקריו (מעניין שמבקריו בדרך כלל הם מחובבי לברון כמו קולין קוהרד או ניק רייט). אבל השיתוף שלן עם לונזו נ-ה-ד-ר. חשבתי לכתוב על טיי לו מול לוק וולטון. אבל נחכה. אחר כך יגידו שאני הייטר של הקאבס.

    2. הקליפרס לא יעשו פלייאוף. אם כן אפול מהכיסא הורטואלי שלי. יש להם מסע כזה רצחני בפתח שלא נגמר עד סוף העונה. אם הם עושים פלייאוף דוק ריברס הוא מאמן העונה שלי. יוטה כמעט בטוח בפנים אם אין פציעה. הם בקצב קטלני עם לו"ז סבבה. מינסוטה (לו"ז נוח יחסית) ופורטלנד ישרדו את המסע. חישבתי שצריך כנראה 47 ניצחונות כדי להבטיח פלייאוף במערב כאשר 46 גם עלול להספיק למקום ה8. OKC אם ינצחו את ההוקס והקינגס בק-טו-בק לפני מסע הרצח שלהם (הקשה בליגה) יהיו עם 41 ניצחונות. המשחק האחרון של העונה הוא מול ממפיס גמורה (נגיד 42 ניצחונות) הם מסוגלים לנצח 5 קבוצות חזקות מתוך 11 משחקים קשים. הסיכוי גבוה ממה שחושבים. כך שבעיני לניו אורלינס לספרס ולנגטס (לו"ז קשה) הסיכוי הגבוה להישאר בחוץ. הנגטס קבוצה חדשה עם מילסאפ ונראים טוב יותר בימים האחרונים.ניו אורלינס חזקה מאוד למרות הרבע האחרון הלילה. הספרס מאוד מדאיגים. אבל אני אאמין בפופ. כך שאם צריך לבחור בין הנגטס לספרס אני בוחר בנגטס לפספס את בפלייאוף. במיוחד כשרוב הלו"ז הקשה יקרה בחוץ. מה גם שקאווי בדרך חזרה…

    Reply to this comment
    • רועי ויינברג

      12. מרץ, 2018
      11:52

      1. מסכים. הטרייד לא עזר לקליבלנד בטווח הארוך. אני חושב שזאת הקבוצה הכי חלשה שהייתה ללברון מאז 2007.

      2.מקווה מאוד שדנבר תגיע. לדעתי מינסוטה תיפול ויש מצב שגם ניו אורלינס, תלוי בבריאות של דיוויס. יהיה טרגי אם הנאגטס שוב יפספסו את הפלייאוף

      Reply to this comment
      • john

        12. מרץ, 2018
        12:44

        1. עדיין צריך לבקר את המשפט הזה כשלאב חוזר. מדובר על אול סטאר חשוב ריבאונדר מצויין וקלע נהדר. אני לא חושב שהבעייה היא בכלל בסגל. אני חושב שיש כאן סגל עם פוטציאל נהדר! הבעייה היא שיש להם את המאמן הכי גרוע שראיתי מימיי בהרכבת רוטציות. הוא רכב על טריסטן תומפסון הפסד אחריי הפסד ו'החליף' אותו בחמישייה רק אחריי שנפצע. הלילה הוא היה חסר 3 שחקנים חשובים: לאב, צ'די, והוד. זה היה הזדמנות לנסות את ג"יי אר ומהספסל ואת קלארקסון בחמישייה למשל… אולי לעלות עם זיזיץ' מול לופז בחמישייה בכדי לאפשר לנאנס ולברון להתמודד מול קוזמה וראנדל ולא לג'ף גרין. לנסות חדש. ג'ורג' היל של קליבלנד ב12 משחקים במדי הקאבס נראה גרוע מזה של סקרמנטו. הוא מגן גרוע כמו שהיה בקינגס. לגביו זה לא skill. באינדי היה מגן טוב ןבמשחקים הראשונים בקאבס הראה הגנה מצויינת. הוא חסר מוטיבציה להגן שוב. בהתקפה מאז תחילת מרץ הוא הפוינט גארד הגארד הפותח הגרוע בליגה.

        2. מינסוטה לא כל כך שבירה כמו שחושבים. בנוסף יש לה פור של כמה משחקים ולו"ז נוח יחסית. יש לה 5 משחקים מול נמושות ו9 משחקים פחות פשוטים (כולל 2 מול הלייקרס) אבל רובם קבוצות ברמתה. היא צריכה בערך 8 ניצחונות. היא לא 100% בטוחה אבל הייתי נותן לה 75%. אם דיוויס נופל ונפצע הפליקנס בחוץ. הם לא יעמדו בזה. קבוצות כמו יוטה ודנבר עמוקות יותר וישרדו פציעה אחת (אולי גובר ביוטה זה בעייתי אבל גם לא בטוח). הנאגטס לצערם הפסידו מלא משחקי חוץ העונה ולא מעט לנמושות הליגה. הם יכולים לבוא רק לעצמם בטענות. אם קאווי לא חוזר ואלדרידג' יתנדנד בפציעות טורדניות אז הספרס יהיו בחוץ אבל הספרס כבר 20 שנה יודעים להגיע לשיא בזמן הנכון. קשה להמר נגד הניסיון הזה

        Reply to this comment
    • פומה

      12. מרץ, 2018
      13:00

      איזאיה שחקן נהדר.
      הבעיה עם איזאיה היא הישירות שלו.
      גם הוא וגם בלאט ,כבר ציינתי זאת ,סיכנו את לאב
      יצאו בביקורת עליו.
      חסכן את מעמדו של לאב בקבוצה משמע לסכן את מעמדו של לברון,
      כי לברון הוא זה שהלך על האיסטרטגיה להביא את לאב.
      עבור דייוויד בלאט ואיזאיה לאב היה עצם בגרון מישהו שתקע אותם
      אך לבקר את לברוי ישירות.לא יכלו .
      אז ניסו מזלם נגד לאב שאיתו ממש לא כדאי להתעסק…
      ושניהם בחוץ…
      לו לא מאמן כל כך גרוע ,הכל תכתיבים של לברון .

      Reply to this comment
  24. מוטי

    12. מרץ, 2018
    12:31

    הקטע עם שטרייכר כראיה לקיום אלוהים הוא נפלא.
    התחלתי כבר להפיץ את החדשה הזאת בין ידידי הנבוכים, שכבר שנים אינם יודעים מה מנהל את חייהם.

    Reply to this comment
  25. שגיא נאור

    12. מרץ, 2018
    12:44

    תודה מומי סיקור מצוין

    Reply to this comment
  26. שי אבן צור

    12. מרץ, 2018
    13:22

    אח יא מומי, פריוויו וסיקור תענוג!

    Reply to this comment
  27. דדי

    12. מרץ, 2018
    13:38

    Reply to this comment
    • אור

      12. מרץ, 2018
      15:24

      דדי מה דעתך על רנדל? לא עדיף להשאיר אותו לכמה שנים בחוזה גבוה ולתת לו להוביל את הקבוצה במקום להביא כוכב שכנראה יהיה בירידה לשנתיים אפילו אם קוראים לו פול ג'ורג'?

      Reply to this comment
      • מנחם לס

        12. מרץ, 2018
        16:14

        רנדל שיחק כאול סטאר טמיתי אמש. הרס את הקאבס.

        Reply to this comment
  28. מנחם לס

    12. מרץ, 2018
    16:15

    מידן (או מומי, כבר שכחתי בשם מי הפוסט): כפי שציינת, הדבר הגרוע ביותר שהלייקרס יכולה לעשות זה להביא את לברון.

    Reply to this comment
  29. יאיר

    12. מרץ, 2018
    16:26

    לוגיקה ע"פ קרמר:
    משחק אותיות במגילת אסתר והיקש משונה למשפטי נירנברג = הוכחה מספיק טובה שיש אלוהים
    שישה מיליון יהודים שמתו בשואה ללא התערבות אלוהית (ובגין הפשעים שנעשו בה התקיימו משפטי נירנברג) = לא הוכחה מספיק טובה לזה שאין אלוהים

    Reply to this comment
  30. החבידה

    12. מרץ, 2018
    17:02

    מי האפסוס שמשנה את מה שאני כותב? זה מידעלה? או מומולה?

    Reply to this comment
  31. איתן

    12. מרץ, 2018
    17:04

    בס"ד
    ניו יורק עשתה טעות גדולה שלא בחרה את סמית' ג'וניור בדראפט.
    שילוב שלו עם החד קרן ומישהו סביר בדראפט השנה, עם פריסת החוזה של נואה והבאת שחקן משמעותי פרי אייגנט לעיר כמו ניו יורק
    היה יכול להציב אותה בעמדה מצויינת לשנים הבאות

    Reply to this comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *