אירועי דיומא – 07.03.2018: טוטנהאם-יובה

כדורגל

ליגת האלופות – שמינית גמר (גומלין) / מתן גילור

בסוגריים תוצאת המשחק הראשון.

*המלצת צפייה*21:45 טוטנהאם הוטספר-יובנטוס (2:2) (ספורט 5). המשחק הראשון נפתח בהוריקן של המקטרת, הלוא הוא גונזלו "פיפיטה" היגוואין, שכבש צמד מהיר. אחרי שהארי קיין צמצם הוא החמיץ פנדל, מה שדי הוציא לשחקני הגברת הזקנה את הרוח מהמפרשים. שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחון בליגה המקומית. טוטהאם התקרבו לליגת האלופות ויובה עם 1:0 יקר על לאציו ניצלו מעידה של נאפולי, כך שניצחון במשחק החסר יחזיר אותם לראש הטבלה. יתרון שערי החוץ עומד לזכותה של טוטנהאם וכמובן הביתיות במשחק הנוכחי, אבל הניסיון שלצדם של האיטלקים. משחק פתוח של שתי קבוצות שמסוגלות גם להמשיך במפעל מעבר לשלב רבע הגמר.

21:45 מנצ'סטר סיטי-באזל (0:4) (ספורט 5+). מפגש גמור שבאמת אין מה להרחיב לגביו יותר מדי. סיטי תעלה מההתמודדות וסביר להניח שתעלה למשחק עם הרכב משני. כנראה בשביל לשמור את עצמם ל… רגע, בעצם גם הליגה האנגלית גמורה מזמן.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

מירוץ פריס ניס – קטע 4

קטע 3 של אתמול היה בשליטת קבוצת בריחה, שכללה את לואיס ליאון סאנצ'ז, ז'ונתן היבר ורמי די גרגוריו. השלושה הגיעו יחדיו אל קו הסיום, כשהיבר מקבוצת דיירקט אנרג'י, המאיץ הטוב מבין השלושה, הקדים את סאנצ'ז ואת די גרגוריו. פער 38 השניות שפתחה השלישיה על הפלוטון הספיק על מנת להעלות את לואיס ליאון סאנצ'ז להובלה במירוץ. הספרדי הוותיק מקדים כעת את דמאר (28+), גורקה איזאגיר (35+), אלאפיליפ (38+),  טיוניסן, וולנס וקרויזגר (41+).

קטע 4 הוא קטע הנג"ש האישי של המירוץ. בניגוד למירוץ המקביל, מירוץ זה לא ממש כולל שענים דגולים. סאנצ'ז המוביל הוא דווקא שען לא רע כלל, ובנוסף, העובדה שהקטע כולל עליות וירידות ודאי לא תזיק לו, כך שהוא עשוי לפתוח פערים על מתחריו הפוטנציאלים. שידור ביורוספורט ב-16:15.

 

 

מירוץ טירנו אדריאטיקו – קטע 1

מירוץ טירנו אדריאטיקו, הנפתח היום, הוא המקבילה האיטלקית לפריס ניס. מקבילה יותר מבחינת תזמון המירוץ, ופחות מבחינת אופיו. זהו מירוץ בן 7 קטעים, מגוונים מאד מבחינת האופי (כולל קטעי נג"ש אישי וקבוצתי, קטעים גבעיים, שטוחים וטיפוס), אלא שמהמנות העיקרית של קטעי הטיפוס, המירוץ מגיש רק מנה אחת כזו. זה לא מפריע למירוץ להיות אטרקטיבי יותר ממקבילו בכל הקשור לפרופיל של המשתתפים במירוץ, והשנה זה חתיכת פרופיל. בין המתחרים על הזכייה הכללית נמצא כאן את כריס פרום, וינצ'נזו ניבאלי, טום דומולאן, ריצ'י פורט, ריגוברטו אורן, פאביו ארו, אדם ייטס, מיקל לאנדה, פרימוז רוגליץ' ומיגל אנחל לופז. בין המתמוודים על הקטעים השטוחים יותר נראה כאן את פטר סאגאן, מארק קבנדיש, מרסל קיטל, פרננדו גביריה, פיליפ ז'ילבר, גרג ואן אוורמארט וקיילב יואן. וואו. גם סייקלינג אקדמי עם המוביל בן הרמאנס ואלוף ישראל לשעבר, גיא שגיב, יחושו את המסלולים באיטליה לפני הג׳ירו.

קטע 1 הוא קטע הנג"ש הקבוצתי של המירוץ. זהו קטע שטוח לחלוטין בן 21 ק"מ, הזדמנות ראשונה לנבחרת השענים המטורפת שהגיעה לכאן להפגין עוצמה. ברמת כח אש, קבוצת סקיי עם פרום, קיריינקה, קסטרובייחו, קביאטקובסקי ותומאס, נראית מפחידה לגמרי. מולה נראה את המתחרות הקבועות בקטגוריה כ-BMC וסאנווב. שידור ביורוספורט 2 ב-14:50.

 

לפוסט הזה יש 38 תגובות

  1. תודה רבה .
    אהבתי את הקטע של ההרכב המשני של הסיטי. …..

    אשר לטוטנהאם -יובנטוס .
    רק אתמול ראינו איך קבוצה מנוסה מגיעה אפילו למגרש ביתי ועולה לכן על פי אותו היגיון הגברת הזקנה צריכה להמשיך הלאה .
    אבל זה לא אותו מקרה ואני כמה מהניונסים הבולטים .

    1. טוטנהאם לא בלחץ כמו פריז אין לה את אותה משקולת על הרגליים כמו לפריס ולכן הלחץ אתמול גך הקבוצה הביתית היה גדול בהרבה.

    2. טוטנהאם בניגוד לפריס משחקת בליגה תחרותית מאד ורגילה לראות קבוצות כמו סיטי 'יונייטד וליברפול ככה שיש לה קני מידה ליכולת יותר מאשר פריז.

    3. פריז אתמול הייתה בתחושת מוות ולא יעזור לה אפילו טריפל מקומי . הכישלון הוא מוחלט .
    טוטנהאם יכולה להשיג גם דברים בגביע האנגלי ואת המקום השני המכובד בליגה.

    4. 2-2 היא תוצאה שמאפשרת לקבוצה הביתית הרבה יותר מאשר מינוס 2.

    5. בניגוד לריאל יובה כן טרודה מאד בליגה המקומית ואפילו בגביע ככה שלא הייתה לה את אפשרות המנוחה של ריאל.

    לכן לא ניתן להסיק מאתמול על היום .
    יחד עם זאת אין ספק שלניסיון יהיה תפקיד משמעותי היום .
    מצד שני טוטנהאם תבוא שמחה ולא מפוחדת (לטעמי ) וצפוי משחק מרתק וטוב .
    בו כל תוצאה אפשרית .

    1. לא הבנתי את הטיעון. אמרת שאתמול ראינו קבוצה מנוסה שעולה למרות מגרש ביתי ואז נתת את ההבדלים שבגללם אולי טוטנהאם יעלו. ברור ש-2-2 תוצאה הרבה יותר טובה מאשר להפסיד 3-1 אבל זה את ה-2-2 טוטנהאם כבר הוציאה למרות החיסרון בניסיון. כמו שריאל ניצחה 3-1 במשחק הראשון בגלל הניסיון. אם פאריז היו עוברים היינו אומרים שהם צברו ניסיון מהשנים הקודמות, אחרי שהודחו זה בגלל הניסיון של ריאל. אם יובה יעלו זה בגלל הניסיון, אם טוטנהאם זה בגלל הליגה התחרותית…

      1. מה שניסתי לחדד הוא שלמרות שיובה המנוסה יותר מטוטנהאם ואתמול אכן ראינו כמה ניסיון זה חשוב עדיין יש שוני בין המקרים ככה שצריכים לשים לב לשוני הנ"ל כפי שכתבתי.

          1. מקבל את דעתך כמובן .
            לענ"ד יש כאן שחקנים טובים שלא עמדו בלחץ של משחק רב משמעות וניסיון כמו וראטי וקאבני שלדעתי בטח האחרון כוכב עולמי אך חסר ניסיון יחסי במעמדים כאלו .

  2. סייקלינג אקדמי נחמד מענין מי כותב עליהם בחול…
    חוץ מזה שאם תום דומולאן בכושר הגחע הזמן שלו להוכיח ,כפי שולורדה הוכיח במירוצי הבית.
    סקאי לא באמת מפחידים אם הם לא חולים באסטמה קשה…
    ונראה שאחרי הוולטה הם ברובם די הבריאו ….

    1. יובה לא ניצחה את הטורניר כבר 20+ שנים\.
      אני איתה בשביל בופון …אבל אם יובה לא תיקח אז עדיף שתעוף היום לטוטנהאם שכזו שהיא גם סימפטית ומרעננת מאשר אכזבה בגמר מול ריאל מדריד מעצבנת שכזו .

  3. אחצה את המסך לשניים ואחזה בשני משחקי הכדורגל.
    חבל שאופניים הוא מקצוע כל כך זר ובלתי ידוע לי.
    תודה לשניכם על ההשקעה הגדולה. פאקו, האיורים הנפלאים מוסיפים כל כך הרבה לכתיבה!

    1. מנחם את מה לחצות מסך.
      סיטי ניצחה בראשון 4-0 אין מה להסתכל מספיק תקציר.
      המשחק יהיה בלונדון אל תמצמץ לרגע

  4. עכשיו שכל שאר הקללימברים מתחילים גם לדפוק זמנים התוצאה של פנטאנו נראית קצת פחות מרשימה. מירוץ נטול שעני-על

  5. המניואל של ה SJCAM פשוט מעולה , מדהים לראות רמה כזו של מדריך אצל הסינים , מניואל ברמה יפנית, לא מבין איך אנשים ממשיכים לקנות גו פרו כשמקבלים רמה כזו ממצלמה סינית בששית מהמחיר
    http://support.sjcam.com/support/solutions/articles/9000107294-the-official-manual-for-the-sj6-legend-firmware-v1-4-6-is-here-

כתיבת תגובה

סגירת תפריט