מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

 

1. דניאלה הרינגטון, ברוקלין ניו יורק, תמונת השער של SI SWIM ISSUE שיצא היום!

 

 

 

 

המלך מת יחי המלך! (את מקשיבה סרינה ויליאמס? איפה הטוסיק שלך ואיפה הטוסיק של הצעירה החדשה מברוקלין?)

כל מילה נוספת מיותרת. הדוק מאשר: זה טוסיק ביג טיים. ישר לפנתאון. הדוק בא על סיפוקו וכל מילה נוספת מיותרת.

 

Swimsuit 2018: Bahamas
Danielle Herrington, Bahamas4
Credit: Ben Watts

 

*

*

 

*

 

(היא מחפשת מתנדב לנקות לה ת'חול מהתחת)

*

 

*

 

*

 

 

(בתו של הצלם)

 

ג'יני בוצ'רד בארובה 

 

*

*

*

 

די. אין לי כוח. זה בערך 10% מהמגזין. יש עוד איזה 150 תמונות של עוד כמה דוגמניות והכל באינטרנט.

2. מסתבר שהיו בעיות עם בלייק גריפין ב-LOB CITY

היום כולם מדברים על התביעה של חברתו של בלייק גריפין. אנחנו היינו בין הראשונים לספר זאת. ברין קמרון, חברתו שתבעה אותו על דמי מזונות, ועוד שורה של 'חטאי בלייק' סיפרה גם שהיא ניסתה לעזור לו ביחסיו ה-TOXIC (מורעלים) עם כמעט כל בני קבוצתו. כמובן שהכל התחיל עם כריס פול אבל זה התפשט לדיאנדרה ג'ורדן ואחרים.

היום כותבים על סיום המשחק בין דטרויט והקליפרס, ואיך בסיום המשחק (שהסתיים בנצחון הקליפרס) בלייק ירד מיד מהפארקט מבלי ללחוץ את ידי חברי קבוצתו לשעבר. אני לא זוכר שדבר כזה קרה בעבר, ששחקן שעובר בטרייד אפילו לא מסתכל לעבר חברי קבוצתו לשעבר וממהר לברוח מהפארקט. להיפך: תמיד מתחבקים לזכר הימים הטובים ההם. עם בלייק כנראה שלא היו יותר מדי ימים 'טובים'.

תנו מבט בסיום המשחק, וכיצד בלייק מיהר לחדר ההלבשה מבלי לזרוק מבט אחד אחורה לעבר שחקני הקליפרס או שחקני קבוצתו, וסרב לעצור לראיון טיווי:
*

*

3. ג'רי ווסט על הטרייד של בלייק: "לא כל טרייד שהוא נכון הוא פופולרי, ולא כל טרייד פופולרי הוא נכון!"

 

 

היום האדם שקורא את ה-SHOTS בקליפרס הוא לורנס פרנק, מאמנה לשעבר של הנטס, אבל לי נידמה שהכל נעשה בהסכמה, ואולי אפילו בהוראת/הצעת ג'רי ווסט שהוא "SPECIAL ADVISER". פרנק לורנס הוא VP OF BASKETBALL OPERATION שבסולם החשיבות בקבוצה הוא-הוא האדם מעל המנכ"ל.

הם ניפגשו אתמול לפגישה מתוקשרת ב-PRESS CONFERENCE להסביר את הטרייד של בלייק גריפין וכל השאר כאילו לבעלי הכרטיסים העונתיים, אבל למעשה לבעלי הקבוצה (באלמר כמובן הוא הראשי והשופט אבל הוא לא היחידי). הם כינו את מפגש העתונאים "THE PLAYBOOK" להסביר מה נעשה, ומה כוונות הקבוצה לעתיד.

הנה מה שקרה שם:

Lawrence Frank: “The organization felt like its group at the beginning of the season wasn’t good enough to win a championship, nor was the ceiling high enough. When we signed Blake Griffin we truly wanted him to be a part of our team, but this was best for both teams.

Jerry West: What is right isn’t always popular, and what is popular isn’t always right. The trade was very similar to the Norm Nixon trade that resulted in Byron Scott. I got killed for that one too.

הדדליין של הטריידים ב-2018

Lawrence Frank: Making a trade didn’t line up with our goals

Jerry West: There’s no money out there on this 2018 NBA Free Agent market. These players are not gonna bet paid.

Jerry West in Regards to Deandre Jordan: The Clippers offered Deandre Jordan an extension, but he chose not to accept it and now has an agent. We aren’t disregarding him in anyway.

מחשבות אחרונות

The conference was a great way to clear the air between the organization and the fans. The Clippers were tired of hearing words coming out of the media, instead of their own mouths. So last night was there way of tying up all the loose ends.

בקצרה, כי להכניס את כל מה שדובר עליו בקונפרס אי אפשר, אבל בקיצור, גם פרנק וגם ווסט אמרו שמאז שכריס פול עזב, השאלה היתה אם לנסות לבנות על השחקנים שנשארו, או לנסות התחלה חדשה מבלי לאבד את התחוריות והמצויינות של הקבוצה, ושניהם מאמינים שהם יצרו את התשתית להבאת עוד 2-3 שחקנים שישלימו את תכניותיהם.

 

4. כריס בוש ב-FIRST TAKE: ההפסד הראשון בגמר הפלייאוף לדאלאס היה הדבר הטוב ביותר שקרה ללברון!

*

מזמן לא שמענו מכריס בוש. פתאום הערב הוא מופיע לו ב-FIRST TAKE, והדבר החשוב ביותר שהוא אמר היה שהוא יודע – לא 'מאמין' או 'חושב', אלא 'יודע' – שהדבר החשוב ביותר בקריירה של לברון היה ההפסד בגמר לדאלאס ב-2011.

לברון היה איום ונורא במשחקים האחרונים כשדוויין וייד  וכריס בוש לקחו את המשחק עליהם, והיו רחוקים בכדור אחד של דוויין ווייד שלא ניכנס מלהפוך את הקערה במשחק הששי ולהיות אלופים.

"הסידרה הזאת הפכה את לברון לשחקן אחר. בסידרה הזאת הוא עדיין סמך כל דוויין ועלי לקחת דברים על עצמנו. הוא למד שמעטה והלאה הוא לוקח את האחריות על עצמו, והתוצאה היתה ברורה: שתי אליפויות אז עם שני MVP של הגמר, ואחת עם הקאבס. הוא סיים במחמאה גדולה על מיאמי היט של העונה, דשהם – לדעתו – "AMAZING".

בסרטון הוא אומר בחלקו:

 

“He’s figured out a lot of things. He was able to go from… that point where you don’t know how to get it done, and then you do. And now it’s all about sustaining it.

And I mean, you look at his production, you look at his physique, his body, and just the way he’s going out there and competing every night…. It’s not stopping. I’m amazed, you know, truly, [at] just what he’s able to do.

He’s at that age where everybody’s waiting on the decline, and he continues to go up. Just that alone, I think that puts him in the realm of greatest to ever do it. Just him being able to have his body sustain that wear and tear. He doesn’t miss a lot of games, and he’s going to the Finals.”

*

5. קליי ת'ומפסון: "אני מקווה לשחק רק בווריורס עד סוף הקריירה"

ואז: "אני לא יכול לראות את עצמי לובש גופייה אחרת. זה ירגיש יותר מדי 'זר'"

אני לא יודע ממה הוא חושש. אם הוא לא שחקנם הטוב ביותר אז הוא שני רק לסטפן קרי, אבל בטיפ טיפונת.

יום חמישי היה מין "יום מדיה" בלתי רשמי לפני האול-סטאר. הוא אמר ל- per Mark Medina of The Mercury News.:

“I’ve always said that. Playing for one team your whole career is definitely special. Only so many guys have done it in "professional sports, so it’ll be a goal of mine. Hopefully it all works out.

אבל הוא גם הוסיף "אני רק בן 28 ובביזנס הזה כל כך הרבה יכול לקרות. אני יודע שהפרי אג'נסי מתקרב אבל – באנגלית –

“Anything I can do to stay with the Warriors is first and foremost. God willing, it happens. If not, I don’t even think about that.
*
הוא היה עם הווריורס מאז ניבחר 11 בדראפט של 2011, והוא מסוג השחקנים שאתה כאילו לא יכול לראות משחקים עבור קבוצה אחרת. אותה הרגשה היתה עם מג'יק בלייקרס או לארי בירד בסלטיקס. זה היה כאילו בלתי מתקבל על הדעת לראות אותם משחרקם בגופייה אחרת. אבל לווריורס תהיה בעייה גדולה מאד לשלם מקסימום לסטפן, לקליי, לדוראנט, וגם דריימונד גרין ירצה מקס.לדעתי – ואולי אני טועה – הווריורס ירגישו יותר מחוייבות לסטפן ולקליי מאשר לדוראנט, וגדריימונד הוא לא ברמה שלהם.

 

6. ללייקרס מתחיל להימאס מלבאר בול ביג טיים 

*

ללייקרס לא רק מתחיל להימאס לשמוע את ההצהרות של לבאר בול, אלא עכשיו הוא מתחיל להיכנס להם מתחת לעור. הם שתקו ולא הגיבו לו כשהוא עלה על לוק וולטון כ"מאמן שלא יודע כיצד לאמן את בנו ואת הקבוצה", ועתה הוא יצא עם ההצהרה שאם הם לא בוחרים בשני בניו האחרים, הוא "ידאג שבנו לונזו יעבור לשחק בקבוצה אחרת שתדע להעריך את שני בני הצעיריעם"

עד עתה הם לא ביקרו אותו בשום הצהרה חמורה בציבור, אבל זה עומד לקרות בקרוב לפי ESPN’s Ramona Shelburne reported on Thursday

ידוע שמג'יק דיבר עם 'אנשים קרובים ללבאר' בקשר לאמירותיו בקשר ללוק, אבל כנראה שזה לא עזר עם "אוציא את בני לו הם לא בוחרים את שני בני האחרים". רימונה כתבה בין השאר:

[The Lakers] felt as though no other franchise would be as accommodating and supportive as they had been, only to be rewarded with a constant disrespect and drama. Or, as one official put it, “He [LaVar] reaches out with one hand and slaps us with the other.”

דברים נירגעו מעט עם הפציעה של לונזו, ופתאום ההצהרה מליטא שרק גרמה לאש קטנה לפרוץ לבעירה גדולה –  More inflammatory remarks regarding the team. עכשיו מסתבר שבלייקרס חושבים בכל הרצינות על טרייד של לונזו. הם מרגישים שלאב ניתנו מספיק הזדמנויות לסתום את פיו ומאומה לא עוזר. "כנראה שהדרך היחידה היא להעביר את לונזו לקבוצה אחרת, ועם לונזו מעבירים גם את הבעייה של האב", כפי שכתב ביל אורם בל.א. דיילי ניוז https://www.dailynews.com/2018/02/14/lonzo-ball-expects-to-play-in-lakers-first-game-after-all-star-break/

7. לונזו בול יצא עם אלבום הראפ הראשון שלו "BORN 2 BALL"

האלבום יצא למדפי החנויות בכל רחבי ארה"ב. בראפ שלו הוא מהלל את אביו "שהכל נעשה בזכותו" וש-"בלעדו לא היינו מגיעים לגדולה". הנה, אם בא לכם לקנות (דבר אחד בטוח: ללא האב לא היה אלבום כזה. אף אחד לא היה מוציא אותו לאור כי לא היו ודעים מי זה לונזו ומהיכן הוא בא!)

*

 

8. ה-BPI של ESPN כילכל את הרקורד של כל קבוצה, סכויי כל קבוצה לעשות את הפלייאוף, ולזכות באליפות ה-NBA!

ESPN's NBA BPI Playoff Odds estimate the likelihood for each team to make the playoffs and win the NBA title.

The BPI Playoff Odds are based on ESPN's NBA Basketball Power Index (BPI), a measure of team strength developed by the ESPN Analytics team. For more background, see: What is ESPN's NBA Basketball Power Index?

Each day, the season is simulated 10,000 times, according to BPI and the remaining schedule for each team.

 

9. דנבר מנצחת עם 24 שלשות וג'וקיץ' עם טריפל דאבל בחצי הראשון (בסרטון ג'וקיץ' עם מסירה מאחורי הגב כמו פוינט גארד!)

*

*

10. לייקרס היתה קרובה לנצח אבל בסוף ניכנעה כי אין לה כוכב אמיתי כמו ג'ימי באטלר (כאן בדאנק מהלי-הופ בסיום):

*

*

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 157 תגובות

  1. ESPN מ-ט-ו-מ-ט-מ-י-ם

    נתנו לקאבס 0.3 צאחוז אחד לנהצח את ה-NBA….

    אהבלים.

    לדעתי הם היום הטובים במזרח, ורק להגיע לגמר של ה-NBA כבר צריך לתת לך איזה 20% לנצח את הכל

    1. זו בסך הכל נוסחה שמנסה לחזות את סיכויי ההצלחה של הקבוצות לאור התוצאות לאורך העונה.
      אם הקאבס היו נשארים עם אותו הרכב שלפני 4 משחקים היה במאזן 30 – 22 , עם הפרש סלים שלילי, אז ה-0.3 אחוז שהם קבלו, לדעתי, היו נדיבים למדי…

      הנוסחה לא יודעת להתחשב בשינויים שהקאבס עשו בסגל. בהלך הרוח בחדר ההלבשה. או במוטיבציה שיש או שאין, ללברון.

          1. +💯 זה הדבר הכי אידיוטי שראיתי כבר תקופה ארוכה. אין להם עורכים שם בespn? מילא שמישהו חישב את זה, אבל מי מאשר לפרסום דבר כזה? ממש בדיחת השנה.

      1. ובמילים אחרות, זו בסך הכל נוסחה שאפשר לזרוק לפח, השימוש היחידי בה הוא לצחוק עליה.

        פחחח, טורונטו עם 26% קליבלנד עם 0.3%.

    2. לדעתי הדירוג הזה משפיע הרבה על היחסים שנותנים אחר כך בווגס, ואם באמת כך הדבר, קצת קשה לומר שהוא נקי מכסף מתחת לשולחן.

      1. למה נסחפו?
        לפי המאזן, התוצאות (עד כה), והפרש הסלים "האמיתי" (כזה שלוקח בחשבון את הלו"ז, ואת חוזק המתחרות),
        טורונטו היא הקבוצה ה-3 בחוזקה ב-NBA אחרי גולדן סטייט ויוסטון.
        היות וגולדן סטייט ויוסטון משחקות באותו הקונפרנס, זה רק הגיוני שסטטיסטית, הסיכוי של טורונטו לזכות באליפות יהיה גבוה מזה של מי שצפויה להפסיד במערב.

        1. די נו
          סטטיסטית הסכוי של קבוצה שהיא של לברון במזרח להגיע לגמר שואף ל 0
          זאת נוסחה מטופשת ואתה לא צריך להגן עלייה

          1. אני לא מגן על הנוסחה. גם בעיני היא בעייתית.

            אני רק מסביר שכאשר מפרסמים תוצאות שמגיעות מנוסחה כזו או אחרת, לא משנים אותם בגלל שהם מתאימות או לא מתאימות לנרטיב כלשהו. גם אם הנרטיב הוא שלברון מגיע לפיינלס, או שטורונטו קבוצה שכושלת בפלייאוף.
            כאשר מבינים שזה לא באמת התחזית או הניבוי של ESPN, אז ברור למה הם לא שינו את התוצאה, ולמה התוצאה היא כמו שהיא.

        2. נו גיא באמת.בגלל זה אני לא אוהב סטטיסטיקות.אז נותנים עונת טובה במזרח-מה חדש?אתה באמת חושב שבסדרה של 7 משחקים הם יכולים לעבור את קליבלנד.אני לא חושב שהם גם עוברים את בוסטוןאם הם נפגשים אם מיאמי סיבוב ראשון אני לא בטוח שהם עוברים.אני מבין את הקטע שלאלופת המזרח צריך להיות אחוז יותר גבוה מהמומדות מספר 2 ו 3 במערב אבל ראבק 26 אחוז?

          1. קודם כל, גם בעיני הנוסחה בעייתית.

            לגבי טורונטו והקאבס:
            אם הקאבס לא היו עושים את השינויים שהם עשו בדדליין, ההימור שלי היה על טורונטו כנציגת המזרח בפיינלס.
            נכון להיום, אני מוכן לקחת התערבות שהם ישחקו השנה בגמר המזרח.

          2. הבעיה היא לא כל כך עם המודל הסטטיסטי שלהם אלא עם הישום שלו. המדד נועד כדי לחשב את סיכויי הניצחון במשחק בודד. את זה הוא עושה באופן די יעיל (כ3 מ-4 מקרים)
            על פי זה הם מנסים לחזות את המנצחת בעונה כתוצאה מסימולציה של כמות מאד גדולה של עונות. זאת לטעמי טעות (שרוב המדדים שמנסים לחזות אליפות עושים). שתי נקודות בעיתיות. – אחד: הניצחון בפלייאוף אינו מבוסס על סך כל המפגשים אלא על ניצחונות בסדרה מול קבוצה ספציפית כל פעם . שתיים: כשאחוז הדיוק לא קרוב ל-100% הסיכוי להערכה שגויה של למעשה משחק אחד (המנצחת במשחק האחרון בעונה) הולך וגדל בצורה דראסטית.
            אם נרצה לבנות מודל סטטיסטי שיחזה אלופה נצטרך מודל שיעריך סיכויי ניצחון בסדרה ולא במשחק בודד על פי פרמטרים רלבנטיים שנבחר. זה ייתן תחזית הרבה יותר ריאלית .

          3. לא היו צריכים לפרסם אותה כי הטריידים משנים את כל הסיפור. שיחכו עד שהיו 70 משחקים לפחות לכל קבוצה, או אפילו בתום ה-82

          4. מודל של סיכויי נצחון בסדרה ייתן מספרים כמו ההצבעה לבשאר אסד, נחש לטובת מי. לא אטרקטיבי. אז מורחים את האנשים עם אשליות. אבל המספרים הנכונים הם 97 לאחת ו-3 לכל היתר ביחד.

  2. הלייקרס קצת תקועים…. אם הן משחררים את לבאר אז הם נשארים עם תומאס הקטן שלפי מה שראיתי במדחק היום הוא לא קיבל החלטה אחת טובה

    1. תומאס הקטן הוא לא כזה קטן.
      חזר מפציעה, איבד את אחותו באסון, נזרק לסיטואציות לא נוחות.
      מה שראיתי בקינגס לאורך שנים יותר קרוב למה שהראה בבוסטון מאשר עכשיו.
      ככה שהלייקרס צריכה לתת לו זמן כי הוא יכול להיות אחלה תעודת ביטוח ללונזו ובמחיר מציעה.

  3. תודה רבה על המעורב.

    2. בלייק גריפין באמת הד קייס, מוזר שזה נגמר ככה. היה הרבה יותר מדי דם רע בקליפרס, יש לי הרגשה שזה קשור לקטע עם אוסטין (הבן של המאמן) שגם גרם לפול לעזוב.

    4. האמת? יש מצב שבוש צודק. לברון של 2011 היה נוראי בגמר ומאז בכל גמר הוא מדהים (2012 ו-2013 היה מצויין, 2014 קצת פחות, 2015-2017 עצום). חבל שלא לקחנו את האליפות באותה שנה, אבל 2 אליפויות בשנתיים אחרי זה סבבה לגמרי.

    5. אין לו סיבה לעזוב. הוא יהיה פחות טוב בכל קבוצה אחרת לדעתי.

    6. עתידות: ב-2021 לונזו בול משחק בריטאס וילנה

    1. מזל שלא לקחו את 2011, לא בגללם אלא יותר בגלל העוול העצום שהיה נגרם אם נוביצקי לא היה מקבל טבעת על הסדרה ההיא.

  4. לא מבינה איך כריס בוש לוקח אחריות בכישלון לדאלאס, על עצמו על ועל ווייד. ומה פתאום הוא מחמיא ללברון.

    העדר יודע יותר טוב ממנו. רק לברון אשם. כריס בוש אידיוט.

    בעזרת השם לברון יפסיד גם השנה בגמר. כי הדבר הכי חשוב ב NBA זה שלברון יפסיד.

    אנחנו יושבים פה בציפורנייים כסוסות ובעצבים דלוקים ועם תרופות נגד אולקוס כל לילה. רק כדי לראות את לברון מפסיד.

    ואז אפשר לכתוב:
    חחחחחחחחחחח איזה לוזר לברון האפס !!!

    אני שונאת אותו מהיום שהוא הגיע לליגה. הסיוט הכי גדול של החיים שלי זה אליפות ללברון. בעזרת השם הוא יפסיד גם השנה ויהיה לו מאזן 3 מתוך 17. אפס אפס אפססססססססססססס מוות ללברון הכושי המפלצת הגורילה מוות מוות מוות

  5. מל אני מאלה שגולשים באתר למרות התמונות של הנשים ובזכות היותו האתר האיכותי שהוא.(ולא מסיבות דתיות..)
    אז מזל שחסכת לנו את ה150 את התמונות וגם העשר האחוז שהבאת היה מבחינתי יותר מידי.
    ותודה על המעורבים הנפלאים!

  6. בקיצר לבאר יודע שהבנים שלו פחים אז הוא מנבה למקסם רווחים ולהיות הקרדשיאן של הליגה. זה גם מצליח לו הוא איש עסקים ממולח שאפו.

    1. לא אוהב לחרוץ גורלות של שחקנים אחרי חצי עונה ראשונה בליגה, בטח שהם בני 20 אבל לונזו לא מראה סימנים מלבבים מדי כרגע.
      ברור שנוכחות האב הצמודה מדי וכנראה גם המלחיצה מדי לא תורמת כרגע.

      1. שחקן שיש לו אבא כזה אתה כבר יודע שהוא יהיה פלופ עוד לפני שראית משחק שלו בכלל ומי הוא. אחרי שאתה רואה אותו משחק זה רק מאשש את מה שחשבת. הדבר היחיד שהוא טוב בו זה מסירות ואיקיו כדורסל. כל השאר פח

      1. אבא שלו ימשיך לדבר וואלה הם מתאימים לניקס ותמיד יש ת6כניות ריאליטי כמו הבוזגלוז יהיו מספיק אנשים שיצרכו אותם אל תדאג

        1. אתה חושב שמישהו יקבל אותם?
          מי שמסכים הוא אדיוט. אני בטוח שמג'יק תופש כל יום את הראש עם מה עשיתי? לפחות עם קוזמה הוא קלע בול!
          שמח מאד שהסלטיקס קיבלו כתף קרה ממשפחת בול. לכל מקום שילך אבא שלו יהיה סרטן!

    2. שמעון, בשורה התחתונה האבא מחסל את הקריירה של הבן הכי מוכשר שלו ופוגע בעתיד של הפחות מוכשרים.

      לונזו יהפוך ללא רלוונטי בקרוב מאד והשניים האחרים לא יראו פרקט בכלל בליגה הטובה בעולם.

  7. מנחם, הפגזת עם המולטית הזאת.
    אין דברים כאלה.
    הבולבול כ"כ בשוק שהוא אפילו לא עומד.
    מי יכול לספק דבר כזה?

  8. כמה מילים על דריימונד גרין.
    (הכתוב הוא על דעתי ואחריותי בלבד..)

    כדורסל לא מתחיל ונגמר במספר הנקודות ששחקן כזה או אחר קולע. כדורסל מתחיל, כמו דברים רבים אחרים בחיים – ב*ערך* (Value). יש הרבה דרכים לבחון Value של משהו עבור משהו, ובמקרה של גרין זה לא מורכב במיוחד לראות את זה. אז ככה:
    1 הוא אחד השחקנים היחידים בליגה (והיחיד בווריירס למעט הבלחות של אחת לחודש של דוראנט) שמסוגל לשמור על כל שחקן אחר, בכל עמדה שהיא, בכל קבוצה בליגה.
    2. לא בכדי הסטטיסטיקות שלו הן מדהימות בגיוון שלהן: נקודות, רביאונדים, אסיסטים, חסימות – האיש עושה הכל על המגרש.
    3. הוא אחד השחקנים היחידים בהיסטוריה של הנ.ב.א. (ובמיוחד בעשור המפונק האחרון) ש'מגיע בכל ערב למשחק' ונותן 100% בלי קשר לזהות היריבה. וזה לא עניין של מה בכך כשאתה משחק בקבוצה שבעה במהלך העונה הרגילה.
    4. יש את העניין של 'ערך מוסף', ובמקרה של גרין, ולא קשה לראות את זה, ההשפעה שלו על השחקנים שסביבו (כולל שחקני הספסל) היא עצומה. זאת גם אחת הסיבות שהוא מקבל עבירות טכניות ומורחק פעמים רבות – יש לו Passion למשחק ולקבוצה שבה הוא משחק ולשחקנים שלצידו והוא Winner אמיתי.

    אז עם כל הכבוד ל'דוק', ויש כבוד, כשאתה כותב "הוא לא ברמה שלהם" (של תומפסון, קרי ודוראנט) – אז אני, קטן ככל שאהיה – מוכרח לנקוט עמדה ולשנות סדרי עולם ולהביא את הזווית של מהו Value בעיניי, שלפעמים חבוי מתחת למעטה של פשטות וצניעות (גרין) ולא נוצץ ומתפרץ אך חסר ערך של ממש מעבר לסטטיסטיקה אישית גרידא (ואני בטוח שתמצאו דוגמאות למכביר בקטגורייה הזו..)

    קיצר, אין לי איזושהיא אהבה יוצאת דופן לגרין ספציפית אבל חשבתי שיהיה נכון להגיב, ולו עבור אלו שהם 'הכוכבים השקטים' של שמי הכדורסל בימינו.

    שבת שלום

    🙂

    1. מסכים איתך …
      את החשיבות של גרין אפשר לראות בגמר לפני שנתיים …
      הוא הדבק של הקבוצה ובלעדיו הם אוסף של קלעים מעולים.
      הוא מחבר להם את ההגנה הקבוצתית ומטריף את השחקנים.

      1. גרין לא מחבר כלום הוא אוברייטד בטירוף שנהנה לשחק חצד קלעים אדירים. זה כמו לומר שקפלה זה הדבק של יוסטון. דבק זה מילה לשחקן משלים. שחקן סביר שמתאים לשיטה של גולדן ועוזר מצויין בהגנה. זה מה שהוא. המרחק בינו לביון הטריו הוא שמיים וארץ

    2. נראה אותו מביא את מה דאמרת בפיניקס או מילווקי. גרין יכול לשמור על כל אחד??? כל שחקן סביר בליגה הזאת מנגב איתו את הפרקט באחד על אחד. הוא טוב בעזרה בהגנה ושומר אחד על אחד בינוני מאד. זה שבחרו בו לשחקן ההגנה זה בזיון זה לפי הייפ ותקשורת. הוא שחקן הגנה טופ 20 בליגה ולא מעבר. ובהתקפה הוא נגר

    3. גרין לא כוכב והוליו שלו זה הפה הגדול שלו. שחקן מאד בינוני ולא שחקן טופ 50 אפילו בליגה הזאת. היה על זה כבר דיון.

      1. סורי שמעון,
        מסכים שהוא שחקן משלים אבל יש לו קטגוריה מיוחדת: שחקן משלים כוכב.

        אפשר לומר שהוא הכי נגר בין הכוכבים והכי כוכב בין הנגרים.
        הוא מכניס את התבלין ההכרחי שהקבוצה הנוצצת הזאת כ"כ צריכה כדי להביא תוצאות: רוע עם המון רעל.

    4. כוכב שקט. עלק.
      הוא השחקן הכי חשוב של מכבי גולדן. זו נקודת המוצא. אין שום ספק כאן. לא בגלל הפה שלו. לא בגלל מנהיגות. לא בגלל שום ערך מוסף על המגרש.
      הפוך. על המגרש הוא הורס לקבוצה בכל הזדמנות עם אגרופים מתוזמנים לאזורים רגישים של יריבים ומבט עגל תמים לשופט.
      היתרון שלו. התוספת הכי חשובה של גרין למכבי. היא הטלכרט שלו. שיחה אחת מטלכרט דריימונד והליגה סתומה לעשור הקרוב כמו האסלה בבית של זאזא. כמה שלא תדחוף את לברון פנימה הסתימה לא תפתח.
      בכירי הליגה קפצו על ההזדמנות לדחוף את האבירים הלבנים על חשבון הכושי הגדול ואפשרו לטלכרט דריימונד לסיים את השיחה בלי הפרעה.
      אנחנו וכל אוהבי הספורט נדפקו. החמור הופך לשחקן בעל "ערך". שיהיה.

    5. מסכים עם שניכם ואין כאן סתירה

      דריימונד גרין הוא ממש לא ברמה של דוראנט וקרי וגם לא של קליי.
      יחד עם זאת, החשיבות שלו לווריורס מכרעת ואני מסכים שבלעדיו ספק אם היו לוקחים שתי אליפויות.

      וזה לא בכלל יכולותיו ככדורסלן נטו אלא בגלל היכולת שלו להוביל את הקבוצה, להכניס true grit למשחק, וכן – גם לשחק את הכדורסל הנכון ברגע הנכון.

      לא סתם צצות כל פעם ההשוואות לדניס רודמן. אם כי לטעמי דריימונד גרין הוא גרסה משופרת של רודמן.

      1. נכון שהוא מתאים למערכת של ג"ס והשילוב בין השחקנים הספציפים (קרי וקליי) הביא לכך שכולם נהנים מהפירות.

        האם היה מצליח בקבוצה אחרת?
        אני מניח שהוא לא היה אולסטאר ,מקסימום שחקן לוחם עם המון עבירות משמעת ותכניות ,התמזל מזלו שנבחר ע"י ג"ס ולא ע"י פיניקס או סקרמנטו.

        "גרסה משופרת של רודמן"???
        נו באמת…
        להזכירך,רודמן היה סקורר טוב מאוד בקולג' עם ממוצע של 25 נקודות למשחק
        הגיע לליגה באיחור (בגיל 25)
        עבר שינוי במשחק שלו בNBA והתמקד בעיקר בצד ההגנתי והריבאונדים.
        בצד ההגנתי רודמן עולה עליו
        ריבאונדים,אין מה להשוות
        גרין עולה עליו מבחינת ניהול משחק
        נקודות? אם רודמן היה מביא את הצד ההתקפי שלו (ויש לו עלפי ממוצע קולג'י) הוא היה עולה עליו גם בתחום הזה (לא שגרין הוא איזה סקורר משובח כן…?)

        אם רודמן היה משחק היום ברור שהצד ההתקפי היה בא לידי ביטוי ואז בכלל לא היה ניתן להשוות ביניהם

      2. השוואה מיותרת.

        רודמן היה מגדולי השומרים בהיסטוריה של הליגה ואותו כנ"ל לגבי הריבאונדים. בשניהם היה עדיף על גרין.
        עד כאן הדמיון המסוים..

        אסיסטים, חטיפות, הבנת משחק, נקודות ואחוזי קליעה (מכל טווח) – זה של גרין..

    6. גרין שחקן מצויין, הוא חכם מאוד, מסוגל להוביל התקפה, קולע לא רע וממעט לטעות. אבל הוא טרמפיסט על הכוכבים, ודי אוברייטד, שהתקשורת אוהבת לאתרג.
      הוא מתנהג כמו בריון וזה היתרון הגדול שלו. תמיד טוב אחד כזה בקבוצה, במיוחד מאחורי שקחנים כמו קרי.

      1. תאר לך את ג"ס עם השחקנים הבאים במקומו :
      לאב, יוקיץ', פורזינגיס, גריפין, דייוויס, מילסאפ, איבקה (לפני שנתיים)

      2. תאר לך את גרין בקבוצות הבאות :
      קליבלנד, דנבר, ניקס, קליפרס, פליקנס, אוק' סיטי.

      1. 1. תאר לך את ג"ס עם השחקנים הבאים במקומו :
        לאב, יוקיץ', פורזינגיס, גריפין, דייוויס, מילסאפ, איבקה (לפני שנתיים)

        אחד אחד

        לאב – גמר את הסוס. יזכה לעוד אי אילו הבלחות בפלייאוף של השנה ושל שנה הבאה וזהו.

        יוקיץ' – סנטר מצוין אבל לא תחליף לאול-אראונד גרין.

        פורזינגס – …. נראה אם הוא בכלל יתאושש מהפציעה. אם כן – לא תחליף לגרין בשום אופן (ע"ע יוקיץ')

        גריפין – חוסר התאמה מוחלט לכדורסל של ווריירס הן בפן המקצועי והן בפן החברתי

        דיוויס – כנ"ל יוקיץ' את פורזינגס (סנטר ייעודי אבל לא אול אראונד)

        מילסאפ – השוואה מיותרת

        איבאקה – השוואה מיותרת

        1. על סמך מה החלטת שגריפין לא מתאים לווריירס?? הוא בול בשבילם קולע מכל מקום אתלט מפלצתי איש לא יוכל לעצור אותו שם. וגם בהגנה הוא יהיה בסדר. בלייק תפור על הגולדן גם באופי הוא בדיוק השואו שלהם.

    7. אין בכלל שאלה בקשר לערכו ואני מסכים אצך, אבל אני התכוונתי ברמת הכוכבנות. השלושה יקבלו חוזה מקס; גרין לעולם לא (הוא אפילו לא יעז חבקש), וזה ללא קשר לתרומתו לקבוצה שהיא נדירה ביותר.

  9. אוסיף ואומר הכי חשוב בעיניי מבין הארבעה, אם כל הכבוד לקארי או הקאפקייק הוא המנהיג והבן זונה תרתי משמע שעושה את כל הדברים שאף אחד לא מוכן לעשות.

    1. לא צריך להגזים. קללי תותח והוא שחקן טופ 10 בליגה וגם יכול להוביל קבוצה בעצמו ואם יש מספיק שחקנים טובים הוא גם יכול חהיות מס 1 שיוביל לאליפות אבל קרי ודוראנט שחקנים טובים ממנו.

  10. מגיק היה צריך כבר בהתחלה לשבת עם לבאר ולהגיד לו שאם הוא מוציא מילה אחת, הבן שלו הולך להיקבר באורלנדו.אני מבטיח לכם שלבאר היה שולט בעצמו במקרה כזה

  11. אותי ההצהרה של קליי קצת מדאיגה. בתקופה האחרונה, שחקן שמשחרר הצהרות כאלה זה בגלל שיש רחשים אמיתיים שמתכננים עליו טרייד.

    אפילו כאן באתר היה רשום לא מזמן שג"ס תהיה מוכנה לטרייד על קליי אם הדבר ינחית אצלה סנטר איכותי כגון דיוויס.

    ולגבי מה שרשום בסעיף 5 על כך ש"הווריורס ירגישו יותר מחוייבות לסטפן ולקליי", אז התשובה בסעיף 3.

    עצוב, זה מה שקורה בנבא בשלוש השנים האחרונות. לאור זאת אני יותר ויותר מעריך את לברון על המהלכים שלו – העזיבה והחזרה – לפחות הוא בין השחקנים היחידים שיכולים לעשות לבעלי קבוצות ו- GMים את מה שהם עושים כל עונה לשחקנים.

    לגבי סעיף 6 – כבר כתבתי כאן בעבר שהדבר היחידי שהלייקרס יכולים היום לעשות עם בול זה פשוט לייבש אותו על הספסל עד שהוא ירד על הברכיים ויתחנן לחזור לשחק. ואז להציב בפניו תנאים קשוחים ביותר לגבי התנהלות אביו במדיה הציבורית. הם ממילא לא הולכים לעשות את הפלייאוף השנה אז מה אכפת להם.

  12. אמנם הדוקטור מומחה לישבנים אבל למומי יש בעיה עם התמונות
    עם כל הבוד ליסודות מומי זיהה תקלה במרפסות שמש
    הקבלן לא עשה בנייה נכונה ומרפסת ימין גדולה ממרפסת שמאל
    מומי ממתין בכליון שדיים להמשך התמונות

  13. אחלה מעורב. גם לי לקח זמן מיותר על בחורה בביקיני (באמת אין לכם גוגל ? או חוף ים קרוב ?) עד שהגעתי לחדשות העסיסיות באמת. 🙂

  14. בתמונה עם החול שנדבק לה בארגז חרא, אם מגדילים אז ניתן להבחין בברור בשיער זכרים על הידיים. מתנצל.

  15. איזה פינוק לשישי, שיהיה על מה לחשוב בזמן הקידוש (אני כמובן מתכוון לידיעות על משפחת בול). דרך אגב, בוראט התקשר, הוא רוצה את בגד הים שלו בחזרה מג'ני בושארד
    בין הבחורה החדשה, בושארד וכריס בוש, יש במעורב הזה משהו לכל העדפה מינית

  16. 1. יש לי על המחשב תוכנה שמטשטשת תמונות שמבלבלות גברים נשואים. זה נקרא iC0. זה עושה פיקסל אוטומטי על כל האזור המבלבל. מכיוון שכל החצי הראשון של המעורב הוא מפוקסל אני מניח שמדובר בבחורה אטרקטיבית. אז תהנו!

    2. יש בבלייק משהו מוזר. יש בו צד שקט ביישן וצנוע (גרושתו כנראה לא משקרת) ויש בו צד פתוח וחברתי (הסטנד אפ, המשחק בכלל חוש הומור, הקרדשיאנס והג'נרס) ויש בו צד אפל (האגרוף המפורסם, זה שפעם דחף את ראשו של אחד העוזרים שטיפל בו לכיוון איברו). יש שחקנים שאני מעדיף לאהוב על המגרש וזהו…

    3. ללא היפרדות מדוק ובנו, פרי אייג'נטס לא ינחתו בקליפרס. דוק לא מאמן רע אבל נראה שהותיר אחריו שובל של דעות שליליות. במיוחד כריס פול שיש לו עשרות רבות של חברים בליגה ואנשים שהוא מתייעץ איתם בספק אם יגיד הרבה מילים טובות למי שישאל אותו.

    4.כריס בוש – איך אומרים השחורים NI**A PLEASE! אולי בוש צריך לספר לעצמו את הסיפור הזה כי לאחר פלייאוף אגדי יחד עם וויד הוא היה חייב להפוך לרול פלייר בשלוש שנים הבאות. לברון היה צריך להיות עצמו והם היו לוקחים גם את 2011. לברון לא היה צריך ללמוד כלום מ-2011 אלא רק ללמד את וויד ובוש איך ההיררכיה תלך בעתיד… כאילו מ-2003 – 2010 לברון היה מעיין שיתופניק פאסיבי שהיה צריך את כישרונם של אחרים בשביל לנצח – ואז גמר 2011 לימד אותו אחרת…"אולי אני צריך להפוך לדומיננטי" אמר לעצמו בגילוי לב מפתיע… כאילו לא עלה לגמר לבד וכמעט התמודד מול כל הספרס לבדו ב-2007 (לא לטעות זה היה סוויפ קשה רצח לספרס). השאלה היא פשוטה: האם לברון נכשל ב-2011 בגלל לקות טקטית או טכנית או שהוא פשוט לא הביא 100% אנרגיה דם יזע ודמעות כמו שהוא יודע? הוא באמת לא כל לעשות 24-25 נקודות ב-50% מול דאלאס?

    בנוסף בראיון המגוחך עם בוש הוא מכין את הקרקע לקמבק. ואז פולט שטות מתנשאת על הדור ה'נוכחי' של הגבוהים. כאילו נעדר 10 שנים מכדורסל ולא שנתיים בלבד. "הדור הזה" אמר בוש "יכול לעמוד וזרוק שלשות ולא לשחק הגנה. אני בכיף יכול לחזור למצב שכזה"… כמה בולשיט במשפט אחד. 1. כמה ביקוש יש לגבוהים שעומדים ומיידים שלשות מבלי לעשות שום הגנה (ראיין אנדרסון? מאיירס לנארד? דווקא ב-2018 הערך שלהם ירד בחצי מהתקופה של בוש). 2. השטח שגבוהים כיום צריכים לכסות על פני המגרש הוא אדיר ולמרות שההגנה נראת פחות קשוחה זה רק מפני שהמשחק ה-ר-ב-ה יותר מרווח! אי אפשר להחביא גבוה לשמור על סנטרים כי רבים מהם גם יוצאים אל קשת השלוש

    5. אמן קליי הוא אוצר. בעייני הוא לא היה צריך להיבחר לאולסטאר לפני שחקנים כמו דיים וכריס פול, אבל עדיין הוא ממש נכס לג"ס.

    6. הייתי קורא לדיווח שיקרי כי קשה לי להאמין שהלייקרס יעזו להעביר את לונזו בשום נסיבות שקשורות לאביו ולא אליו ישירות. העניין הוא שרמונה שלבורן מקורבת אישית לג'יני באס ומג'יק ג'ונסון. עם ג'יני זה ממש חברות ולא רק קשרים מקצועיים. בכל דיווח לייקרי בדרך כלל היא מוודא שזה דיווח מקובל על החברה שלה ושהוא אמין… הולך להיות מעניין

    7. איכס… מקווה שמעריציו יהנו מלירקה הבינונית, האוטוטיון והפלו ששיפצו באולפן. עדיין נחמד לראות אותו משחק. בשנייה שיורד מהפרקט? מציתי כפול 2

    8. ה-BPI מדד מעניין מאוד. כמו שאמרו מעליי כאן זה לא מודד שינויים בסגל או חזרה מפציעות. כמעט כל הקבוצות שבמאבקי הכניסה תלויות בכוכב בולט שאם יפצע כנראה יגמר הסיפור למעט יוטה (גם ללא דונובן יוכלו לנצח בקצב סביר). הלו"ז הוא קריטי אבל גם ממנו צריך להיזהר כי לעתים לקראת סוף העונה קבוצות שהבטיחו מקום מסוים עולות בסגל חסר וכך קבוצה שיותר צריכה את הניצחון יכולה לנצח קונטנדרית. עדיין זה עושה סדר בראש. קליבלנד כרגע חיה על אדרנלין והתלהבות. אבל היא בסוף גם סימן שאלה כמה שלא נהפוך את זה (הסגל טוב מספיק אבל האם יוכלו לשמור על מומנטום?)

    9. יוקיץ' במשחק גדול, אבל צוות האימון של הבאקס פישל בגדול. דאבל טימים על יוקיץ', שחקנים שעוברים תחת חסימות על פאקינג גארי האריס, ברטון ומורי אולי השלישייה הכי קטלנית בליגה מחוץ לקשת. זה היה נראה כמו תצוגת הגנה של ג'ייסון קיד. ובנימה לא פופלארית, ירדתי על האסיסטים המומצאים של לונזו בול שניפחו לו את הסטטיסטיקה בתחילת העונה. אני מת על יוקיץ' אבל בודאות לא היו לו 17 אסיסטים הלילה. שחקן שעושה ISO אחרי מסירה ומגיע לסל בכדרור זה לא אסיסט. ספרתי לפחות 3-4 אסיסטים שלא היו אבל המסירה מאחורי הגב לא פחות ממדהימה!.

    10. הלייקרס שיחקו טוב עד הרבע האחרון בו תומאס ניסה להיות גרסה קודמת של עצמו. אז אייזיה של קליבלנד חזר. 3/15 בלייקרס זה כבר לא נעים

  17. לונזו בול הוא אכזבה קולוסאלית.
    ולא קשור בכלל ליכולתו על המגרש.
    הבחור היה אמור להיות צנוע, חבר קבוצה נאמן ועל הקרקע.
    הוא התברר כסמרטוט רצפה של אבא שלו, חסר עמוד שדרה ורכיכה, חסר יצר תחרותיות, ועוד אהבל מלא בפוזה שמסתובב עם תמונה של עצמו על החולצה, לוקח 200$ לחתימה ונותן לאביו הדביל לנהל את חייו ולהשפיל את חברי קבוצתו, מאמנו ואת הפרנצ'ייז.
    אם אני הלייקרס זה מספיק מבחינתי – הוא בדרך החוצה.

      1. לא השתנה דבר. אמרתי אז על מי לא הייתי מוותר – ביניהם היו קלרקסון ונאנס (וגם רנדל, הארט וקוזמה).
        אמרתי על מי כן – לופז, אינגרם, ואם חייבים אז גם KCP.
        לגבי לונזו אמרתי אז שאני עדיין לא יכול לחרוץ דעה.
        אז חרצתי – ונטו בגלל האופי.

        1. קלרקסון פשוט לא מתאים לקבוצה כמו הלייקרס כרגע כשאין טופ דוג.

          ברור שלוקחים גם אופי בחשבון. זה חלק ממכלול.
          אפשר לחשוב איזה כשרון. סוג של ריקי רוביו

  18. תודה רבה.

    לגבי הגמר ההוא אני זוכר משחק אחד, לדעתי הרביעי שהיה בבית של מיאמי במצב שהם יכלו להשוות את הסדרה לברון סיים את המשחק בחד ספרתי ולא קלע שום נקודה ברבע האחרון..

    1. משחק 4, בדאלאס, כשמיאמי ביתרון 1-2 ויכולה לקחת, כנראה את כל הסדרה. הפסידו ב-3. כנראה משחק השפל של לברון בקריירה, 8 נקודות ואפתיות מוחלטת. לקח רק 11 קליעות לסל (ווייד 20, בוש 19), ויוסג' אבסורדי של 17 אחוז (וויד 32, בוש 30). לברון זרק לסל פעם אחת בלבד ברבע האחרון והמכריע. לא מוסבר.

        1. צ'וקינג זה להיכשל ברגעי הכרעה, דוראנט וראסל במשחק 6 רבע רביעי, או סטף במשחק 7 רבע רביעי. זה קצת שונה וכנראה יותר גרוע. משחק 4, לא משחק הדחה – והוא בכלל לא משתתף. לברון נוגע בכדור חצי מכריס בוש? זורק פעם אחת לסל בכל הרבע האחרון? נשמע אאוט לגמרי, צריך לראות את המשחק הזה שוב.

  19. מנחם,קודם כל מעורב משובח עם המון בשר …בעיקר הבשר הצלוי מדיום,העלמה דניאלה!

    אני כבר מסתכל קדימה בעוד כמה משחקים שלה-בום וחבורת הצעירים חסרי הנסיון מקבלים בראש ואוספים 4-5 משחקי הפסד ברצף שתעלה פוסט מיוחד על כמה הקאבס מפגרים ושאין להם סיכוי לעבור אפילו שלב בפליאוף ובלה בלה בלה….

    אני עדיין דבק שבוסטון הם אלה שיעלו לגמר ולה-בום כרגיל יאשים אחרים ,כמובן לא הוא בעצמו אלא דרך עיתוני החצר שלו שיקבלו הוראות הפעלה מ"הוד מעלתו"

  20. גם אני המצאתי נוסחה, והיא מצאה את הסיכויים הבאים:

    גולדן סטייט – 40
    יוסטון – 19
    אוקייסי – 19
    קליבלנד – 19
    בוסטון – 2
    טורונוטו – 1
    כל השאר – 0

    1. בעצם מצאתי נוסחה יותר טובה:

      גולדן סטייט – 67
      יוסטון, אוקייסי, קליבלנד – 10
      בוסטון – 2
      טורונטו – 1
      כך השאר – 0.

      ראיתם מה עשיתי, התחלתי מלתת 40 לגולדן, ו-20 לשלושת האחרות, אחרי זה גזלתי 1 מכל האחרות לטובת פירורים לבוסטון וטורונטו, ואז הבנתי שמתלכתחילה ה-40 שנתתי היה נמוך מידי, כנראה נדבקתי בנוסחה המפגרת של espn אז לקחתי 9 מכל אחת משלושת האחרות אחריה והגדלתי לה את הסיכויים ל-67.

      ואם תילכו לוגאס ותשימו כסף לפי הנוסחא שלי אני מבטיח שתפסידו פחות מאשר הנוסחה המפגרת של espn.

  21. חח…כל כך נכון פאקדהרפס. החל מחצי גמר מזרח נראה היעלמות רבתי של נאנס הוד וקלרקסון חסרי הניסיון…לא יעברו את בוסטון השנה. לגבי דרימונד גרין – כמה זלזול בשחקן ענק. המנהיג של הקבוצה, שומר אדיר ביותר ומנהל משחק ענק. שכחתם כנראה שבמשחק השביעי בשנה שהקאבס לקחו הוא קלע שסע שלשות במשחק שבע!!! שבע!!!! שחקן אול אראונד בין הטובים בליגה ופייטר.

    1. אשך, מדי פעם אתה מביא לינק לכתבה ב'הארץ' או מקום אחר. גם שם ישנם אנשי מווצ או גולשים שמפנים לכתבות אצמלנו?

  22. תודה על המעורב המשובח מנחם, ללא ספק אתר ההופס מספר 1.

    *אני באמת לא מבין את התגובות פה, לא השתנה כלום לגבי לונזו, לבאר נשאר לבאר, ולונזו פשוט לא שיחק (יחזור אחרי האולסטר).
    לפני האולסטר, הוא הראה סימנים חיוביים מאוד והתקדם ממשחק למשחק.
    כלום לא ישתנה מאז!
    *ננס וקלארקסון שחקנים טובים, אבל אנשים עפים עליהם כאילו הם אולסטר עכשיו שהם בקליבלנד.
    נראה מה יקרה שיתחיל להיות קשה קצת.

    מבחינת לייקרס בול ואינגראם זה העתיד ללא כל ספק, גם קוזמה והארט.

    תכינו את הכובעים, בעיקר כל החברה שרצו לעשות טרייד על אינגראם, הילד פאקין בן 20, תמנון ומראה סימני פיקחות, בנוסף למוסר עבודה הכי גבוהה בלייקרס, יותר מזה אני לא יכול לבקש.(טוב נו אולי פול גורג' במקום KCP).

  23. תודה מנחם –
    לחברים המבינים באתר שאלה לי בהקשר של הדירוג המשונה של הESPN
    1 האם ידוע מהי הקורלציה בין נתוני העונה הסדירה לפלייאוף וליכולת של העונה הסדירה לנבא מספרי בפלייאוף ובמיוחד לנתון של הנט-רייטנג?
    2 האם ידוע לנו על היחס בין מפגשי העונה הסדירה בין 2 קבוצות שלאחר מכן נפגשות לסידרה בניהן ועד כמה מפגשי העונה הסדירה יכולה לנבא מפגשים בסדרת פלייאוף בין 2 קבוצות?

    1. לא ידוע לי על כל 'מחקרים' בנושאים שהעלית. אילו הייתי עדיין מלמד "ISSUES IN SPORTS" הייתי נותן זאת כבחירה לעבודת מחקר

    2. אין לי את הנתונים אבל מזיכרון הנט רייטינג הוא אחד המייצגים הכי תואמים להצלחת קבוצה. גם בעונה הרגילה וגם בפלייאוף.

  24. הבסיס של הווריורס זה קרי ותומפסון. אני לא רואה את קליי עובר לשום קבוצה. בין אם הקבוצה תזכה באליפות השנה ובין אם לאו , אני צופה שינוי לא קטן בסגל ,בערך מה שעשתה קליבלנד. לא אתפלא אם גרין יהיה אחד מהשינויים.

    1. מסכים, הספלאש בראדרז זה גולדן סטייט.
      שינוי אפשרי – דריימונד הולך (לדטרויט מולדתו), מכווצים עוד קצת פה ושם, מביאים את אנתוני דיוויס, שהוא מס' 4 קצת יותר טוב מגרין 🙂 ובתור 5 גם אני יכול לשחק. ה-4 שיש מספיקים.

        1. אפשרי תיאורטית אבל מה עשית למנגר של הפליקנס? נתת לו 10 בחורות מהתמונות של מנחם לחודש פינוק ללא הגבלה? קוק וקאזינו בוגאס? והחתמת אותו תוך כדי? ככה אגב הצעתי שאוק יביאו את דיויס תמורת כרמלו בלבד. גם זה טרייד שעובר.

          1. איך משחקים בלעדיו? הם יקחו אליפות בקלות בלעדיו היום. יש מספיקנשחקנים בליגה שיחליפו אותו לא רע בכלל תאמין לי. גרין בר ויתור מבין הארבעה. אני בטוח הייתי מוותר עליו מבין הארבעה אם אני חייב לבחור.

    2. הלוואי שקליי יגיע לפילי הוא בדיוק מה שחסר לנו לאליפות עונה הבאה כבר. אבל כמוך הוא יסיים את הקריירה בגולדן אלא אם כן בעצמו יבקש לעבור וזה לא יקרה. אם אני המנגר של גולדן את קליי היום אני מוכן להחליף רק בדיוויס או אמביד ואולי אולי ביאניס אבל זה יפגע לגולדן בקליעה.

      1. אתה לא קצת נסחף? גם אני אוהב את פילי, אבל בא נודה על האמת – הדבר ש"בדיוק" חסר לכם לאליפות הוא, קודם כל, סדרת פלייאוף. ורצוי שתנצחו בה ובעוד כמה אחריה…

        1. אם קליי מגיע אלינו אנחנו ננצח את כולם. מוכן להתערב על זה. ברור שלא יזיק גם מאמן טוב וקצת ספסל שלא קיים לרמות הגבוהות. אבל חמישייה של סימונס רדיק קליי סאריץ ואמביד היא החמישייה החזקה בליגה. סימונס הבאה רק ישתדרג קליי זה שחקן כמעט ברמות של הארדן רק שלא רואים את זה בגולדן אמביד הגבוה השני הכי טוב בליגה רדיק שומר מצויין וקלעי שלשות קטלני. אני מאמין שזה יספיק.

  25. ד"א 8 קבוצות התחתית צפופות בלחץ כרגע על 18-20 נצחונות, זה אומר שיהיה טנקינג פרוע (ועוד 2 שיצטרפו אליהן בקלות, ניקס ואולי שרלוט). שליש מהליגה הולכת לפתוח רגליים, לטובת דראפט שנחשב הכי איכותי מזה זמן רב. תקופה גרועה בפתח.

  26. מנחם, ידוע שבעלי חוות העבדים תמיד שמרו להם איזו כושית לשעשועי מין. מה שנקרא – הגזענים הכי גדולים תמיד היום פורקים את נשקם על שחורות…
    כנל יהודים וערביות.
    הגם אתה ברוטוס?

    1. הוא? כל אנשי העדר באתר נהנים לפנטז שהם מזיינים את השחור הכי גדול בליגה. רק מה? הם צריכים עדר שלם ממשי רק כדי להצליח לפנטז. הם צריכים את הטיית הכוחות הגדולה בהיסטוריה רק בשביל שיוכלו להעמיד את הדבר הקטנטן שלהם לרגע.

      1. כן ,
        למנחם יש פטיש רציני על עכוזים שלורים וענקיים. תקרא…
        מצד שני יש לו לפעמים יציעות שפיני גרשון אפילו עומד נבוך לידו

  27. פרשת לונזו מתבררת, לדעתי, ככשלון מהדהד של מג'יק וחבורתו. הלייקרס שבעי שינויים, אבל בארגון נורמלי, ואם לא היה זה מג'יק, זו עילה לסיום תפקידו. ממש טעות של טירון עיוור. היו צריכים להחזיר את ווסט.

    1. לא הייתי אומר שזאת טעות.
      המדיה פימפמה את פולץ ולונזו בול כאילו היו משיחי כדורסל.

      בימינו בעיקר פוחדים לעשות טעויות.
      "אם לא אבחר בלונזו והוא יתברר כשחקן משמעותי מה יגידו עלי וכו"…

      אבל אין סיבה לעשות שום טעות אם פאקינג מעבירים את הבחירה בטרייד תמורת פאקינג סופרסטאר! מה קשה ל GMים בליגה להבין?????

      למה לחכות שלונזו יתפתח במקרה הטוב לג'ייסון קיד כאשר אפשר לקבל ג'ייסון קיד מוכן? ואם מישהו אומר שזה לא אפשרי אז הוא לא עקב אחרי הלידה הזאת בשנים האחרונות.
      אנשים ימכרו את אמא שלהם תמורת בחירת סיבוב ראשון טופ 10 ועוד כזה שכולם מדברים עליו ככשרון חוצה גבולות.

      ברגע שהבינו את הבלוף היה צריך להעביר בטרייד בומבסטי וזה משהו שאכן ווסט היה עושה. חבל שהלייקרס לא הצליחו להחזיר אותו.

      1. לגבי פולץ צריך לחכות ולראות איך הוא אי אפשר לקבוע שהוא בלוף. גם על סימונס חשבו שיהיה בלוף בלי שראו אותו.

        1. ראו ניסו לתקן והפכו אותו לאחד הסיפורים המוזרים שאני זוכר

          בכל מקרה לבחירה מס 1 זה בלוף. זה לא מעניין אם הוא יוכל לשחק בליגה הזאת גם עומרי כספי משחק שם השאלה רק באיזו רמה

          אגב לא זוכר מישהו שאמר על סימונס שהוא בלוף. הוא פשוט נפצע פציעת כדורסל

          1. איך בלוף אם טרם שיחק?? חכה איזה 25 משחקים עונה הבאה לגבש עליו דיעה. לי באופן אישי אין דעה לגביו כי במכללות לא ראיתי אותו וחוץ מקטעי יוטיוב ו2 משחקים בבוגרים. בתקופה הזאת בהעונה הבאה תוכל לדעת אם הוא בלוף או לא.

      2. מדהים שאתה עדיין לא לומד.

        כל חודש שעובר רק מראה כמה אתה חסר מושג בתפיסה שלך של הצעירים של הלייקרס ושל האסטרטגיה הנכונה של בניית קבוצה.

        מעניין כמה זמן יקח לך ללמוד.

        ווסט זה המנג'ר שהביא ילד בן 17 במקום דיבאץ' באותו קיץ שהוא הביא את שאקיל בן ה 25 במקום לרוץ לחטוף את הוותיק הפנוי הכי טוב בשוק או אפילו בדראפט.

        ווסט הוא זה שעכשיו העיף את בלייק גריפין עבור חבילה של נכסים גמישים לעתיד.

        ללייקרס יש היום סיכוי טוב להיות גם עם אינגראם (ה"באסט שהיה נמכר בשקל וחצי בקיץ הקודם אם זה תלוי בך) וגם עם ג'ורג' בקיץ הבא, ואגב אפילו זה לא יסתיים מייד באליפות.

        לונזו נראה נפלא ככל שהעונה מתקדמת, וזה כבר לא מפתיע שאתה לא מסוגל לראות את זה, אבל עכשיו הוא בחוץ עם פציעה, אבא שלו אומר כל מיני דברים, ופתאום משהו השתנה ? מה השתנה ? כלום.

        הדבר היחיד שהשתנה זה שאתה כבר מתפדח להמשיך לקטול את אינגראם…

        כשיש מקום תחת תקרת השכר, לא מטרידים צעירים מבטיחים כל כך (שבוא נסכם שאתה פשוט לא מסוגל לשפוט את הכישרון שלהם בצורה נכונה) תמורת שחקנים מוכחים שמרוויחים פי 4.
        בטח לא אם אתה הלייקרס.
        האסטרטגיה הנכונה היא לחכות עד שכוכבים יצטרפו לצעירים האלה כדי ליצור קבוצה שיכולה להתמודד על אליפויות ולא לנצח סיבוב או שניים בפלייאוף.
        וכל עוד הילדים על חוזי רוקי, זה בדיוק מה שהלייקרס יעשו, ובצדק, ובינתיים ימשיכו להתקדם ולצבור נכסים וכשרונות.

        1. והעובדות הנכונות הן

          -שניים מתוך ארבעה שחקנים שאמרתי שצריכים ללכת כבר הלכו

          -לונזו בול עדיין אחד הקלעים הכי גרועים בליגה והוא מתחת ל 50 אחוז מהעונשין.

          -לא הבנתי מה אתה רוצה ממני על ווסט- אני אמרתי שחבל שהלייקרס לא הצליחו לשים אותו במערכת מה אתה עושה פה כזה רוח

          -לונזו לא היה נפלא לא בהתחלה ולא באמצע ולא בסוף. מעניין שרק אתה רואה את זה. ג'וש הארט הוכיח כבר שממוצעי ריבאונדים גבוהים זאת לא יכולת "רודמנית" אלא שילוב של הכדורסל החדש והסגנון של הלייקרס. כל אהבל בפוינט יכול לקטוף לפחות 5 ריבאונדים.
          הוא פשוט דוחף את הכדור קדימה וכמה שיותר מהר כי אין לו באמת מה לעשות איתו.
          (ותתכונן לעוד פציעות איתו כי הזמן לעבוד על הגוף זה בקיץ ולבאר ישגע אותו בפרוייקט הבא במקום לעבוד על הגוף החלשלוש שלו)

          -לבאר בול זאת בעיה יותר גדולה ממה שאתה חושב ואם אתה לא רואה את זה אתה בבעיה. אבל זאת לא אשמתך זאת בעיה של כל האנשים היחידנים. אלה שעובדים לבד ולא בקבוצה.
          בקבוצת גברים לוחמים אף אחד לא יכבד אותך אם אבא שלך מדבר במקומך, ובטח שאתה בעמדת הרכז שאמור להיות מנהיג.
          אפילו להיפך, יזלזלו בך ככל שהזמן יעבור- אף אחד לא יגיד את זה למצלמה אבל בחדרי חדרים זה מה שהם מרגישים.

          -ונסיים באינגראם. מתפדח???? תגיד לי סופית החלקת על השכל? אתה חושב שאני שם *** על 17 נק' פה ושם? השאלה היחידה היא האם הוא יכול לפתוח בחמישייה שיכולה להיאבק על האליפות או לחילופין האם אני רואה אותו טופ 20 בליגה. אם לא,ואני יכול כן להשיג טופ 20 בליגה תמורתו זה מה שאני עושה.
          אני קוטל את אינגראם ביחס לציפיות של שחקן שהוכרז untradable!!!

          1. Q.E.D.

            מילא לא מבין, אבל אפילו לא לומד.

            הייתי אומר שניתן למציאות להמשיך להשתין על התפיסות שלך, אבל אתה בטוח שמדובר בגשם,
            מרים את הראש, פותח את הפה, ושותה בהנאה – רק לא מבין מה אתה שותה.

            נאנס שאין לו מקום בסגל עם קוזמה ורנדל, וקלארקסון שהחוזה שלו הפריע למהלך עתידי של החתמת כוכב, הוטרדו לא כחלק מעסקה דבילית לרכישת כוכב כמו שרצית וציפית, אלא כחלק ממהלך לפינוי עוד מקום בתקרת השכר כמו שהסברתי (טוב, ניסיתי להסביר) לך שצריך לקרות, ועל הדרך הושגה עוד בחירת סיבוב ראשון – בערך ההיפך הגמור מכל מה שאתה מטיף לו.

            אתה עושה את אותה טעות עם בול שעשית עם אינגראם כי אתה לא מבין על איזה נתונים צריך להסתכל כדי להעריך שחקן צעיר, אבל כבר סיכמנו שאתה לא תיתן למציאות לשנות לך את טעויות ההבנה.
            מה שכן, היה נחמד להיזכר איך נראית תיאוריית קונספירציה – כזאת שאדם מפתח כשאין לו מספיק עובדות, או שהעובדות (כמו השילוב החברתי של לונזו בקבוצה והאופי שלו) לא תואמות את המציאות… (סוג של מוטיב חוזר אני מרגיש…).

            ואתה ממשיך לטעות עם אינגראם שזה כבר מתחיל לחצות את הגבול העדין שבין קומדיה לטרגדיה, אבל איך שהוא המושג "באסט" כבר לא נמצא בתגובות שלך לגביו…
            אולי התת מודע כן מתחיל לקלוט שאתה לא בכיוון ?
            עכשיו רק צריך לעבור מתת למודע.

          2. בול יהיה פלופ של הלייף, כמובן הכל ביחס לציפיות, וגם ככה הוא לא יהיה שחקן אןביאאי טוב במיוחד.

            אינגראם יכול אולי להיכנס לטופ 20 בעתיד, אבל זה מאד גבולי והוא לא שחקן שיוביל לאליפות.

  28. סתם להראות כמה המנג'רים באןביאיי הם בדיוק כמו האוהד ולא מבים יותר ממנו.

    סקר פתיחת העונה שלהם: 62% מהם הימרו על לונזו בול כרוקי העונה!!!!
    שאחריו ברשימה עם 21% מרקל פולץ.

    לשאלה בעוד 5 שנים מהיום מי יהיה הרוקי הטוב ביותר:

    גוש גקסון קיבל מקום 1 עם 47%, אחריו מרקל פולץ, טייטום, בול ובן סימונס בסדר הזה.

    יש שם עוד דברים מביכים..

    http://www.nba.com/gmsurvey/2017#/

  29. דדי הדבר הכי טרגי\קומי היחידי פה זה שאתה בטוח שהשמש זורחת לך מהתחת.
    קודם כל הוא תראה לי איפה אמרתי שאינגראם הוא באסט.
    אמרתי שהוא כרגע ולא יהיה שווה את ההייפ.

    כל העניין בלעשות עסקאות זה מרווח הטעות בין 2 צדדים.
    אם אני מחליף נכס שהוא בשווי האמיתי שלו (שיכול להסתבר רק בעתיד )נמוך ממה שמכרתי לך, זה לא אומר שמכרתי לך נכס לא טוב אלא שאתה הערכת אותו יותר מדי ובחרת לתת תשלום גבוה.

    אותו דבר אינגראם.

    וברור שפינו את קלרקסון ונאנס תמורת מקום בתקרת שכר אף אחד לא אמר שזאת לא אופציה. זה רק אומר שניתן לוותר עליהם תמורת מטרה גדולה יותר!

    שזה בדיוק מה שאמרתי.

    אני לא אוהב שקרנים אז או שתתחיל להתאפס על עצמך ולכתוב בשמי רק דברים שאמרתי באמת או שגם אני אתחיל לשחק מלוכלך אין לי בעיה עם זה.

    ואם יש לך בעיה בהבנת הנקרא אני אעזור לך ואסביר את עצמי יותר לאט יש לי סבלנות חמודי

    1. אהההההה, לא אמרת שאינגראם באסט, אמרת שהוא "באסט כרגע"…

      חחחחח.

      עזוב עם הנסיונות להציל פה משהו – כולם זוכרים מה אמרת ומה אתה ממשיך להגיד כל הזמן – שזה בדיוק להיפך מהטרייד שעכשיו קרה עם נאנס וקלארקסון ואתה מנסה עכשיו לטעון שתואם את האסטרטגיה שאתה מנסה לדחוף אליה כבר שנתיים…

      יותר מדי זמן שאתה מתבכיין על הצעירים הבאסטים (אוי, סליחה – באסטים "כרגע" – תגיד אתה אמיתי ?), על האסטרטגיה המוטעית, ועל הפרונט אופיס חסר המושג.

      כולם זוכרים. כולם יודעים. כולם קוראים את זה פעם אחר פעם אחר פעם בתגובות שלך.

      לפחות תעמוד מאחוריהן בזמן שהקבוצה טסה קדימה, הפרונט אופיס עושה בדיוק הפוך ממה שאתה מטיף לו, והצעירים עושים התקדמות פנטסטית ועקבית שטסה לך מעל לראש.

      או שפשוט תגיד טעיתי ותצטרף למציאות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט