מעורב הופס ליום רביעי: קווין לאב פצוע בזרועו (6-8 שבועות)/ ג"ס אוכלת 30 הפרש! / מנחם לס

1. פציעה נוספת לקווין לאב

קווין לאב נפצע בזרועו (שבר -FRACTURE) בהתנגשות עם אנדרה דרמונד ברבע הראשון של משחק הלילה. יחמיץ 6-8 שבועות, וכמובן את האול סטאר.

2. מה יש לי לומר על יום הטריידים המטורף אתמול

לא אתה ולא אני קשורים לאיזו שהיא קבוצה ב-NBA מלבד קשר רגשי, אם בכלל. ככל שאני מתבגר יותר, הקשר הנפשי החיובי שישנו לי לקבוצה מסויימת קטן, והרגשות השליליים שישנם לי לקבוצות מסויימות – קטנים. מלבד כמובן הסגולים-זהובים האלה ששמם, תלבושתם, וכל מורשתם גורמים לי אנטיפטיה, מרירות, שאט נפש, ורצון בלתי ניגמר לצבוט את עצמי וללעוס מסמרים.

 

 

אבל מלבדם (ומלמעשה הווריורס מהמפרץ מתחילים לגרום לי לאותו תיאוב ומשטמה. אני מתפלל שלקווין דוראנט יהיה שלשול בדקה השנייה של המשחק הבא ושמין GOO חום – צהבהב ינזל לו בין רגליו ישר על קו הפאול), אצל כל השאר אני  חפש אקשיון יותר מכל. העיקר שיהיה מעניין. טרייד טוב או טרייד רע. העיקר שיהיה אקשיון.

אז אל תגידו לי שהטרייד  בין הפיסטונס והקליפרס לא העלו לכם טיפונת את לחץ הדם. לי הם העלו.

למה? נימאס לי לראות את בלייק מוסר לדיאנדרה ג'ורדן, ומיד עושים עליו פאול עם תקווה שיחטיא את שתיהן. ממש מתחשק לי לראות כיצד בלייק גריפין ואנדרה דרמונד מסוגלים להפוך לצמד 4-5 הטוב בליגה. או כצמד, או בפיק-אנד-רול, אם באחד שFEED OF THE OTHER IN SCREENS.

אני מקווה גם שטוביאס האריס (הטוב מאד) סוף-סוף ייצא מאלמוניותו שאינו מסוגל להיפטר ממנה ואולי – אולי – עיר המלאכים תרומם אותו סוף-סוף לרמה שהוא נמצא בה אבל איש לא יודע ולא מכיר אותה. אותו דבר אברי בראדלי שהוא כנראה ידוע יותר בירושלים מאשר בדטרויט, ואולי אורות העיר השנייה בחשיבותה בארה"ב (אני יודע שגיא א. משיקגו ניכנס עכשיו לעצבים!) תארנה סוף-סוף גם עליו.

אגיד לכם מה היא הרגשתי האמיתית: אפילו אם הקבוצות החליטו לערבב את הכוס רק למען שהיא תתערבב, ולך תדע איזו שתייה תצא ממנה – אני בעד הטרייד גם לפיסטונס וגם לקליפרס. שתיהן צעדו במקום ולא התקדמו לשום מקום. אולי הן היו מגיעות לסיבוב ראשון בפלייאוף וזהו. לפחות עתה ישנן תקוות: אולי דטרויט מקווה לשיפור מיידי עכשווי, ולקליפרס התקוות הן יותר עתידיות עם בחירות הדראפט ל-2018 ול-2019 שהם קיבלו.

אין ספק שלדטרויט התקוות הן יותר מיידייות: עם סטנלי ג'ונסון ב-3, בלייק גריפין ב-4, ואנדרה דרמונד ב-5  יש להם את אחד הפרונטליינס הטובים בליגה. השאלה – כי מאומה לא השתנה שם – היא הבק-קורט. עם רג'י ג'קסון (כשיחזור), איש סמית', או רג'י בולוק אני לא רואה אותם מתמודדים עם הבק-קורטס הטובים בליגה ביצירת נקודות.

אבל אולי במקרה של דטרויט היא תהיה הקבוצה היחידה בליגה שתיבנה ותסתמך על  BIG BALL כשהיא עושה את הנזק הגדול תחת הסלים ולא עם הגנדים מאחור..

מה שדטרויט קיבלה עם גריפין הוא שחקן שלא זקוק לעזרה ליצור את קליעתו (כפי שטוביאס למשל צריך). גריפין קולע 25.7% מכל זריקותיו ביצירה עצמית ו-ISOLATION. בלייק מצליח לגבור על רוב ה-PF  עם אתלטיות וכוח בפוסט, שם הוא מצליח גם לגבור על רוב הסנטרים כשהוא תחת הסל בכדרור ובמהירות.

הוא למד גם לשחק עם פוינט גארדים ממשחקו עם כריס פול אז לרג'י ג'קסון או איש סמית' לא תהיה בעייה לשחק איתו. בלייק גם שיפר מאד את זריקת חצי המרחק שלו, והוא קלעי שלשות די טוב. אני רואה אותו מצליח גם ליצור פיק-אנד-רול עם דרמונד כשההגנה לעולם לא תדע מי הוא זה שיקלע – הפיק או הרול.

כמובן שגריפין ייראה גם עושה הרבה פיק-אנד-רולים עם רג'י ג'/קסון.

רוב מומחי הכדורסל שקראתי טוענים שהדיל הוא רע מאד לפיסטונס. אחד אפילו כתב ב-ספורטינג ניוז שהדיל הזה ייכנס במלוא הימים כ-. .WORST DEAL IN HISTORY

אני לא חושב כך. אני מאמין שזה דיל שעלול להצליח.

הקליפרס? לי תמיד היתה (וישנה) אמונה בג'רי ווסט. אני מאמין שהוא עומד לעשות משהו עם דיאנדרה ג'ורדן ו(לצערי) לו ויליאמס. נצטרך לחכות עוד שבועיים לפני הדו"ח הסופי. יכול מאד להיות שג'רי ווסט ויתר על השנתיים הקרובות והולך רק על העתיד. אם כך אני עוזב את הקליפרס כי בגילי איני יכול לקחת צ'אנסים כאלה. אני לא יודע מה ווסט יכול לעשות עם גארד בן 31 וסנטר בן 29 שהוא שחקן מוגבל התקפית, אבל הוא גילה בקובי יכולות כשהיה כבר בן 17 שאף אחד אחר לא ראה, אז עלינו לחכות ולראות מה יסתיים כאן. אני בטוח שהקליפרס עדיין לא סיימה את מסעה ועוד נשמע ממנה ב-9 הימים הקרובים.

באופן כללי אנ י מאמין שפניה של דטרויט הם להווה ולעכשיו בעוד שלקליפרס ישנה סבלנות.

לכולנו נמאס כבר לשמוע את כל ההשערות וכל הבירבורים באינטרנט ובסושיאל מדיה. שמענו בלי סוף כל מיני FAKE NEWS על טרייד פה וטריידים ומאומה לא קרה. כמובן שהקבוצות לא חייבות לבדר אותנו בטריידים והחלפות מהגיהנום או מגן העדן, אבל כשזה קורה זה מקפיץ אותנו ומכניס קצת פילפל לליגה.

אני מקווה שיהיה עוד, אבל אם לא, יש לנו מספיק התעסקויות עם מה שיש!

3. חייב להכניס סרטון זה פעם שנייה

אתמול היה יום גדוש בסקופים וחדשות ונדמה לי שבתוך כל ההמולה רובכם החמצתם את הסרטון הבא שחייב להיות בין נאומי ההכנה של מאמן הגרועים בהסטוריה. ראו והקשיבו ללבאר בול המדבר אל "קבוצתו" עם הדגמות לוח:

 

אתמול הכנסתי זאת תחת  הכותרת "לבאר בול נותן את נאום המאמן המגוחך בהיסטוריית האימון!

 

הנה הבסרטון שוב, להנאתכם:

4. טוב לשמוע חדשה טובה מדי פעם!

עם כל הפציעות ושאר החדשות הלא נעימות מה-NBA שאנו שומעים חדשים לבקרים (גיא!), טוב לשמוע משהו משמח מדי פעם.

לא שאני אוהד גדול של הבאקס (ראיתי אותם בשני משחקים בלבד בכל שנותי ב-NBA), אבל כששחקן חוזר לפארקט אחרי כמעט שנה מאז שנפצע (קריעת רצועת ה-ACL) זוהי חדשה טובה. המנכל ג'ון הורסט אמר היום שהוא מתאמן חזק, נראה מצויין, עבר את כל הבדיקות הרפואיות הנחוצות, והוא יעלה לשחק לראשונה מחרתיים (General Manager Jon Horst). רופאו ד"ר איליאם רעש הוסיף:
.“ “He’s passed all the tests and been cleared to return by our team physician Dr. William Raasch of the Froedtert & the Medical College of Wisconsin health network. Just as important, Jabari feels ready to play and we’re excited for his return to game action on Friday.”ג'בארי, בחירת הדראפט השנייה ב-2014 שיחק רק 152 משחקים מאז בגין פציעות. לפני פציעתו הוא קלע 20.1 נק' למשחק.

5. הטרייד בין הבולס והפליקנס התנדף ברוח!

*

(פיפין ולאו מדסקסים את הטרייד בין הבולס והפליקנס)

הפליקנס והבולס לא הצליחו להשלים את הטרייד ביניהם על פיו הפורוורד ניקולה מירוטיץ' היה עובר לפליקנס  ועומר אסיק לבולס. מירוטיץ' מחכה לאופציה שישנה לו על 12.5 מיליון בעונת 2018-19, והוא רצה שהאופציה הזאת תעבור איתו לפליקנס. הפליקנס סירבה. הדיל היה אמור להעביר את עמיר אסיק ובחירת דראפט סיבוב ראשון. אסיק אמור להשתכר 25 מיליון עד וכולל עונת 2019-20.

מירוטיץ' חתם חוזה עם הבולס לשנתיים בחודש אוגוסט שעבר שכלל אופציית לארי בירד FOR ONE YEAR PROVISION. כדי שהטרייד יושלם, מירוטיץ' היה צריך לחתום עליו בלי שיבטיח לו את המשכורת המובטחת בעונת 2018-19 ובינתיים הפליקנס לא מוכנה להבטיח לו את המשכורת שבבולס תהיה מובטחת לו.

אם מירוטיץ' אישר את הדיל, ושיקגו לא לקחה על עצמה את האופציה שלו על 12.5 מיליון, למירוטיץ' לא ה יו את זכויות בירד, והפליקנס היו צריכים להשתמש באחת ה-EXCEPTIONS שלהם להחתימו כשחקן חופשי שויתר על זכויותיו עם הבולס. במילים פשוטות

, אפם מירוטיץ' היה מסכים לדיל הוא היה מוותר על "BIRDS RIGHTS", ורק מטומטם היה עושה זאת.

6. מי השחקנים שלדעתי חייבים טרייד לטובתם ולטובת קבוצתם יותר מכולם:

חשבתי על השחקנים שמיצו את עצמם בקבוצותיהם הנוכחיות, ואם יישארו, מאומה כבר לא יקרה. אבל אם יעברו בטרייד – והקבוצות כמובן יפוצו כראוי עליהם – הטרייד יביא ברכה גם להם וגם לקבוצתם. זהו הסדר:

1.מרק גאסול- גריזליס

2. קמבה וולקר – הורנטס

3. דיאנדרה ג'ורדן – קליפרס

4. ג'ורג' היל – קינגס

5. נרלנס נואל – מבריקס

6. מו הרקלס – בלייזרס

7. עמנואל מודאי – נאגטס

8. מריו הזוניה – מג'יק

9. צ'נינג פריי – קאבס

10. פטריק פטרסון

******************************

קטעים ניבחרים ממשחקי הלילה:

******************************

7. קראו בעיון: יוטה מנצחת את ג"ס על…30 הפרש!

*

8. וושינגטון: NO WALL? NO PROBLEM

(קוראים משמאל לימין…)
*

*

9. פרוז'ינגיס (עם שיא אישי של 6 שלשות) וקנטר (20 נק' ו-20 ריב') יותר מדי עבור הנטס הנמוכה

*

 

10. בלייק גריפין? מי צריך את בלייק גריפין?

*

*

11. מכללות: קלמסון – במשחק מצויין – גוברת על צפון קרולינה 78-82!!!

*

12. קינגס בנצחון חוץ כגדול על הפליקנס

*

*

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 72 תגובות

  1. דוק אתה יודע שאני מחזיק ממך מאד אבל בילית יותר מדי זמן בגרינוויל. אל איי היא העיר השניה בחשיבותה רק בהשוואה לפרדס חנה. ופרדס חנה יפה יותר עם תושבים איכותיים יותר. הדבר היחיד שיותר גרוע מהלייקרס זה האל. אייי בתחילת השם שלהם. המשפחה של אשתי גרה בא איי וכל שנה הדרך היחידה שלי לשרוד את הביקור השנתי שלי בעיר פח הזו, היא אכילה אובססיבית של ממתקי קנאביס (חוקי בקליפורניה) כדי לוודא שאני מסטול מספיק כדי לא לקבל התמוטטות עצבים. בשאר ימי השנה אפילו באלכוהול אני בקושי נוגע. טפו אל איי.. (העיר הכי שנואה עלי בארה"ב באמת ובתמים)

    1. בול מה שאני הרגשתי. העיר הגדולה הכי נוראית שהייתי בה בארה"ב. לא ברור מה אנשים מחפשים שם, גם ממתקי קנביס אפשר לאכול בדנבר, פורטלנד, סיאטל ובקרוב ובמיין.

    2. פעם תארתי את אל איי שרואים בטיסה ככפר מקסיקני גדול. אבל לאחרונה בנו שם דאונטאון די רציני, והיא היום גדולה במספר תושביה משיקגו. גם אני אוהב מאד את שיקגו. אבל גרתי 40 שנה במטרופוליטן ניו יורק, וליד ניו יורק אפילו שיקגו מפגרת. מה שיש לשיקגו טוב יותר מניו יורק זה בארים לספורט.

      1. ולמה לשיקגו בארים כאלה נהדרים לספואט? כי יותר מדי קר להיות בחוץ…
        גריננויל? מזג אוויר של מדינת ישראל. ניבחרה לאחת מחמש הערים הטובות ביותר לגימלאים, ואחד הדאונטאונים היפים בארה"ב. (שלא לדבר על הדרומיות כאן. למות עבורן)

    3. צודק, סתם עיר לא מגיעה לקרסוליים של שיקגו. הגעתי ללוס אנגלס בערב הרגשתי שהגעתי לאיזה מין עיר קטנה בישראל.יש בעיר כמה אטרקציות מדליקות , אפשר לסגור עניין עם העיר הזאת ביום וחצי. כדורסל מזמן אין שם.

  2. מנחם מעורב מצוין אבל לא עונים לך לגבי לבאר כי הוא לא מעניין אף אחד. החדשות של אתמול. אפשר לעטוף איתו דגים.

    1. חחח פעם רשמתי שזה לא מעניין כי זה רכילות, עכשיו הבנתי שרכילות יכולה להיות מעניינת אבל זה לבאר ספציפית שאני לא מסוגל לראות או לשמוע.

  3. מנחם, אתה טורבו על הבוקר. לילה בפלורידה…
    גם מעורב וגם כתבה על שרירים פציעות ועוד, יישר כח!!
    איך יש לך זמן גם לראות משחקים???

    1. אתה יכול להבין את העדפה שלהם לסמית' על פני קאזינס? ולמה שקאזינס ירצה לבוא לקליבלנד? או שזה היה בשביל ההלצה…

      1. קאזינס רוצה סכומים מאד גבוהים (מעל ה-20 מיליון לשנה) שהוא לא יקבל מהרדסקינס אבל יש מצב שקבוצה כמו קליבלנד תסכים לשלם. סמית הוכיח כבר שהוא יכול להיות אמין בתור ק"ב פותח. לדעתי הם לוקחים פה החלטה לא טובה (בעיקר בגלל ההתחיבות לטווח ארוך) אבל אלה אני מניח השיקולים מאחוריה.

        1. הרדסקינס לוקחים החלטה לא נכונה בנוגע לעמדת הקווטרבאק.
          מי ראה את זה מגיע???

          עידו, יש לי תחושה שקאזינס ישחק במדבר, בשנה הבאה.

          1. אני לא יודע מה לחשוב על זמצד אחד אנחנו חייבים ק"ב והא הראה שהוא יכול להיות ק"ב פותיח בליגה. מצד שני הוא הולך לסתום לנו את תקרת השכר (ובטח להיפצע בשבוע 3). האינסטינקט שלי אומר לאאאא!

  4. אחלה מעורב. אני חושב שקראודר ותומפסון ליד לברון יכול לעבוד, בעיקר כי ככה יש 2 שומרים טובים (לברון לא צריך להתרכז בהגנה) בחמישייה של קליבלנד. היום הם חטפו מדטרויט, במשחקים הבאים זה יכול להראות טוב יותר.

    מעבר לזה, טוב שפארקר חוזר. יחד עם יאניס, מידלטון, בלדסו ומייקר יש פה אחלה חמישייה שלא שיחקה ביחד אף פעם. הטריו של יאניס-קריס-פארקר שווה לא מעט כשכולם בריאים. אחלה סוס שחור לפלייאוף.

    מבחינת גריפין – משהו ששווה להתייחס אליו הוא הראיית משחק שלו ושל דראמונד. יש להם ביחד באזור ה-9 אסיסטים לערב והם יכולים לעשות עבודה לא רעה לקלעים שמסביב (לוק קנארד בתפקיד רדיק, איש סמית' כשחקן חודר וסטנלי ג'ונסון שמשתפר ממשחק למשחק). יהיה מעניין לראות אם הם לא ידרכו אחד על השני בהיבט הזה, ואם לא זה יכול להקשות מאוד על היריבות. גריפין יכול לשחק עכשיו יותר מחוץ לצבע כשיש את דראמונד, האקטיבי בהרבה מג'ורדן

  5. עשית סלט שלם לגבי המצב החוזי של מירוטיץ' אבל אין לי כח להיכנס לזה…
    היית קרוב לפחות.

    שורה תחתונה – קליבלנד צריכים עכשיו לגנוב את מירוטיץ' לפני שהפליקנס מתחרטים…

    יכול להיות הכי פשוט בעולם תמורת שאמפרט ובחירת הסיבוב הראשון של הקאבס,

    או משהו טיפה גדול יותר שכנראה עדיף לקליבלנד – ג'יי אר והבחירה של הקאבס תמורת מירוטיץ (או אפילו מירוטיץ' והולידיי).

    בכל מקרה, אני במקומם מתקשר לשיקגו אתמול.

        1. וכמו שאמרתי, זה באמת טרייד יותר טוב ממה שאתה מציע, גם הבחירה של הפליקנס, גם החוזה של אשיק וגם בראדלי והחוזה שלו לעומת מירוטיץ. אבל סבבה תמשיך להתווכח כשהמציאות מראה לך שאתה טועה

          1. איזה בראדלי על מה אתה בכלל מקשקש ?

            החוזה של אשיק והחוזה של סמית כמעט זהים, כשההבדל הגדול הוא שסמית עוד מסוגל לעזור על המגרש, או לקחת ביי אאוט ולוותר על קצת כסף, מה שבטח יהפוך אותו לאפילו קצת יותר זול מאשיק.

            עדיף לשבת בשקט, לקרוא וללמוד אם אתה לא מבין לבד.

          2. טוב בוא אני אסביר לך לאט כדי שתבין.

            אתה הצעת: בראדלי תמורת JR והבחירה של הקאבס.
            אמרתי לך שיכולים להשיג יותר גם בשחקן וגם בבחירה.
            אמרת לי שאני חי באשליות.
            יום אחרי זה טרייד של שחקן / חוזה פחות טוב (מירוטיץ) על חוזה ובחירה יותר טובים (אשיק והפליקנס) נופל על העונה השנייה בחוזה של מירוטיץ, מה שאין בחוזה של בראדלי.

            אז מי חי באשליות? נראה לי זה שחושב שהוא יודע יותר טוב מכולם.

          3. לא מאמין שאני בכלל טורח להתייחס, אבל אתה מודע לזה שמדובר בשני תסריטים שונים ושתי קבוצות שונות בכל תסריט ???

            מה הקשר בכלל בין הדברים ?

            מה ששווה לקבוצה אחת לעשות שווה גם לקבוצה אחרת ?
            באמת ?

            קליבלנד עם קווין לאב בריא ובעיות הגנה חמורות צריכה יותר את מירוטיץ' או את בראדלי ?

            זה רפות הבנה ברמה שעוד לא ראיתי כאן.

            אשכרה תשנה את השם לחושך.

          4. אתה סתם מתחמק, בטח שזה טוב לקאבס אבל גרוע לכל קבוצה שנייה, עלק JR והבחירה של הקאבס! המציאות מוכיחה לך שאפשר להוציא יותר ואתה קורא לי רפה הבנה, סבבה. טוב לי עם השם שלי תודה.

          5. אתה האחרון שיכול לדבר על מציאות.
            אתה פשוט לא קולט אותה.

            אבל לשמחתי הבנתי עם מי יש לי עסק, והבמה עכשיו פנוייה לך לשכנע את עצמך בכל מה שבא לך טוב.

            יאללה, כיביתי את האור על ההתדיינויות איתך.

  6. מעורב משובח
    את מה שההגנות עשו לגריפין ודיאנדרה הן יעשו גם לגריפין ואנדרה. למרות השיפור הגדול אנדרה הענק לא כזה איום מהעונשין….
    ובמטוטא ממך לא ללכלך על צבעי המדים של הלייקרס. גם אני לא חובב אותם אבל….
    עקב חתימת ערים תאומות (או צ'ופר אחר לעובדי עירייה) אי שם בשנות השמונים אם אני זוכר נכון חולוניה התחילו לשחק עם הצבעים של הלייקרס.
    אז אל תאמר "המדים של הלייקרס השנואה"
    במקום זאת אמור
    "הסגול זהוב של הפועל חולון… הקבוצה הכי טובה בחולון !!!"
    תודה, סליחה בבקשה
    ויום טוב

  7. האם ג"ס יכולה להחליף את איגואדלה במירוטיץ. למישהו יש רעיון על טרייד שעובד?

    ג"ס נראתה כמו צמיג בלי אוויר.

    גרין זרק את בת הזוג שלו בשביל איזו בימבו

    יאנג לא קולע

    כספי כל הזמן פצוע ואיבד כושר משחק

    אין על הספסל אף קלעי

    איגודלה נחלש מאד. לקבוצה כמו שיקגו שרוצה בניה מחדש הוא יכול לספק מנהיגות

      1. +1

        בניגוד לכוכבים אמיתיים הארדן פורח כשקל ונעלם כשקצת קשה (פלייאוף מול ספרס שנה שעברה, ויש עוד לא מעט דוגמאות). יוסטון יעשו משהו מעניין בפלייאוף רק אם ברגעי האמת כריס פול יצליח לסחוב את הזקן על הגב…

        1. שכריס פול ישחק פלאואוף שהוא לא פצוע קודם כל.
          הארדן הוא לא צ'וקר הקבוצה תקום או תיפול עליו.
          כריס פול מאז סדרת הגמר האיזורי עם ניו אורלינס (איך קראו להם אז ההורנטס?) בסוף העשור הקודם לא עשה כלום בפוסט סיזון.

        2. פול הוא הלוזר הכי גדול שיש והארדן שחקן ענק יוסטון ואוק יכולות להיות בגמר המערב אם לא יפגשו את גולדן. ליוסטון גם יש את מאמן הפלייאוף הכי גרוע אולי בהיסטוריה (מאמן ליגה דדוקא טוב).

        3. שנה שעברה הארדן נעלם בפלייאוף?! הוא לא נעלם בכלל אלא היה מצוין. ואז הוא קרס פיזית. יש הבדל
          (לי ישנה עוד קונספירציה שהוא מחר את משחק 5 כי מאפיונרים איימו לו על בן משפחה).

      2. לדעתי אתה צריך להודיע על סגירת ה ללל ( יכול להיות שראיתי אתמול מחמאה שלך על הפלופר ? לא הייתי בטוח אם זה חלום או מציאות )
        פתיחת מועדון ה – ללז ( ז-זקן )
        מי שמגיע עם זיפים נשאר בחוץ

  8. שאלה לחברה שעוקבים אחרי הפיסטונס
    מה מצבת הגארדים שלהם כעת האם יש להם שחקני מספיק טובים שיכולים להשפיע.
    לי נראה שדטרויט "עשתה ניו אורלינס"
    אבל שלושת הסטארים שלה משמעותית פחות טובים (דראמונד פחות טוב מקאזנס דיוויס>>גריפין הולידי>'גקסון)
    וראינו שניו אורלינס מתחילה להתחבר וכמה זא עלול היה להפחיד בפלאאוף וזה עם צוות מסייע חלש מאוד
    לכן אני חושב שאם לדטרויט יש חברה מסביב שמספיק טובים הם יעשו צרות צרורות.
    דראמונד את גריפין הם ביי פאר צמד הגבוהים הטובים במזרח

    1. בראדלי גם ככה לא שיחק טוב בדטרויט.
      רג'י ג'קסון חוזר.

      זה לא מה שאתה מתפלל אליו, אבל בגדול אני לא רואה בעיה הרבה יותר משמעותית מזו שכבר היתה.
      בטח ששווה בשביל זה להטריד עבור גריפין, ואולי הם עוד לא גמרו לעשות מהלכים.

  9. כרגיל, כל הכוכבים מתיישרים לטובת הקבוצה עם הכי הרבה כוח. זה לא רק נצחונות קלילים, אלא גם הרבה מנוחות שמקטינות את אפשרות הפציעה. מסתבר שעדיף להיות בריא ועשיר.

    וכל תקוות הליגה נשענת על ג'יימס הארדן, שיעשה לברון של לפני שנתיים ויציל את הפלייאוף. זה עד כדי כך פשוט.

  10. איך קווין לאב שיחק אותה, ממש זכיה בלוטו.
    גם יוצא קצת מהרוסטר של הקאבס.
    גם לא צריך לשחק באולסטאר האדיוטי.
    גם לוקח חופש מאיזייה וכל החומיז.
    תענוג.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט