חם מהתנור: קווין לאב שבר את היד, ג'ון וול בחוץ לחודשיים, דראמונד באולסטאר


1. התקוות של הוושינגטון וויזארדס לשחזר את ההצלחה מהעונה שעברה ולהגיע אף גבוה יותר במזרח העונה ספגו מכה לא קלה כשרכז הקבוצה ג'ון וול יעדר לתקופה ממושכת. וול ששסובל מכאבים חוזרים בברכו השמאלית יעבור פרוצדורה ארתרוסקופית שבעקבותיה יעדר מהמגרשים לתקופה של כחודשיים. אחרי עונת קריירה בעונה שעברה וול לא הצליח לשחזר את אותה היכולת כשהוא קולע 19.4 נקודות למשחק (כמעט 4 בפחות מהעונה שעברה), בדיוק של 46% אפקטיבי (2% פחות מהעונה שעברה) ומוסר 9.3 אסיסטים למשחק (1.4 פחות מהעונה שעברה). הוויזארדס שסובלים מספסל חלש גם כך יצטרכו למצוא על מי לסמוך כדי לשמור על המקום ה-5 במזרח אותו הם מאכלסים כרגע עם 22-27, ואולי אפילו יתקשו להגן על מקומם בפלייאוף.
האם אפשר להתחיל לדבר על קללת טים לברון? לאחר שקאזינס גמר את העונה גם וול יעדר ממשחק האול-סטאר. זה פותח את הדלת לאחד המאוכזבים להיכנס להרכב. אם מדובר בשחקן מהמזרח אז כנראה שזה יהיה אנדרה דראמונד.

2. על פי דיווח של ווינסנט גודוויל מ-NBC השיקגו בולס מנסים להעביר את ניקולה מירוטיץ' לניו-אורלינס פליקנס תמורת בחירת דראפט סיבוב ראשון ועומר אשיק. על פי דיווח עוקב של אדריאן וונארובסקי מ-ESPN העסקה תלויה כרגע על שנת האופציה בחוזה של מירוטיץ'. אם הפליקנס יאשרו לבולס לממש את השנה הנ"ל העסקה תוכל לצאת מייד לפועל. אך מכיוון שבניו-אורלינס לא ששים להתחייבות העסקה תלויה באישורו של מירוטיץ' שיכול לאבד את זכויות הבירד שלו בתהליך. מירוטיץ' מן הסתם לא יוותר כל כך בקלות על 12.5 מיליון שמגיעים לו בעונה הבאה.

מירוטיץ' הפורוורד בעל יד הזהב מבחוץ אחראי לא מעט להתאוששות המרשימה של הבולס העונה כשהוא קולע כמעט 17 נקודות למשחק ב-43% מחוץ לקשת. מצד שני דרכו החוצה מהמועדון הייתה סלולה מהרגע שפרצופו נתקל באגרוף של חברו לקבוצה בובי פורטיס לפני תחילת העונה. הבולס גם עתידים לספוג את החוזה המוגזם בעליל של אשיק עם השנתיים הנוספות שנותרו עליו. הסנטר הטורקי יושב על תקרת השכר של הפליקנס כאבן שאין לה הופכין וההיפטרות מהחוזה שלו תהיה ניצחון כפול לפליקנס. הבולס מצידם נכנסים מחדש לטנק. עריכה: הטרייד בוטל, עדין לא ברור למה

3. במשחק היום מול דטרויט קוין לאב שבר את יד שמאל. ע"פ הקבוצה הוא יעדר 6 שבועות

 

4. האתר הרשמי של הליגה פרסם כי אנדרה דראמונד נבחר למחליף של ג'ון וול באולסטאר.

זו תהיה הופעתו השנייה של דראמונד באולסטאר, לאחר שנבחר כבר ב-2016 להשתתף במשחק הכוכבים.

השנה דראמונד מציג ממוצעים של 14.7 נק', 15.1 ריב', 3.8 אס', 1.5 חט' ו-1.4 חס' למשחק ב-33.1 דק' לערב. והוא ללא ספק יהיה מחליף ראוי לג'ון וול

 

לפוסט הזה יש 67 תגובות

  1. מחכה שדוראנט יפצע ואז יהיה סוף סוף פלייאוף מעניין גם קליבלנד גולדן יוסטון סן אנטוניו בוסטון ואפילו אולי אוקלהומה (יש להם רצף של 8 ניצחונות ) ילחמו על אליפות

      1. לדעתך. יש מי שחושב אחרת. מה שיציל את העונה, את האוהדים, את הקבוצות ואת התחרות זה פציעונת של דוראנט למשל. מה יש, כולם נפצעים וחוזרים לשחק. והוא מקבל ים כסף. זה לא פצוע בפעולת טרור. זה כלום. שייפצע, שייפצע. רוצים אקשן קיבינימט. שייפצע בשריר הקאפקייק. הבריאות של דוראנט לאיזה כמה חודשים לא שווה את הכסף והזמן וההנאה שלי ושל עוד עשרות מיליונים. אין שום יחס.

  2. אם איך שהוא נראה העונה עדיף שיגיד שהוא פצוע, אחד השחקנים המאכזבים ביותר, הוא לא שיפר עלום ולקח כמה צעדים אחורה

    1. 1) עם איך שהוא נראה השנה עדיין רוב הפוינט גארדים בליגה הרחק מאחור והיו מוכרים את הפאור פורוורד של הקבוצה בשביל להיות כאלה גרועים.
      2) הוא באמת היה פצוע רוב העונה

    1. קייל לאורי מסתבר נכנס על תקן פורוורד ולכן ניתן להזיז אותו לגארד ולהכניס את דראמונד כפורוורד. אם לא אז סימונס, ווקר ודראגיץ' ממתינים בתור.

        1. טוב אני לא יודע איך בדיוק זה מוגדר בין הנבחרים השנה אבל בגדול המאמנים צריכים לבחור 2 גארדים 3 שחקני קו קדמי ועוד שני שחקנים מאיזה עמדה שבא להם אז לא נראה לי שיש בעיה.

          1. ב nba.com לאורי מוגדר כגארד.
            איפה ראית שהוא נכנס על תקן פורוורד ?
            ובלי קשר הבחירה הדי בטוחה להחליף אותו היא דראגיץ

  3. תודה עידו.
    אז הכאב המציק בברך הוא הסיבה לירידה ביכולת השנה?
    לא אתפלא אם עדיין וושינגטון תיכנס לפלייאוף, ואז תקבל חיזוק בצורת וול שנח די הרבה. מה שלא יהיה הם לא יהיו להיט השנה, מקסימום סוס שחור.

  4. זה נהיה טרנד בשנים האחרונות, כל פעם יש 3-4 אולסטארס שנפצעים לפני המשחק, ונכנסים אחרים במקומם.
    פיתרון טוב לכל הסנאבס 🙂

  5. תודה על הערנות, העדכונים, והאצבע על הדופק.

    הידיעה על וול רחוקה מלהפתיע –
    היה ברור שהוא משחק פצוע, היה ברור שחייבים להושיב אותו על מנת שאפשר יהיה לטפל בבעיה.

    סחתיין לפליקנס. טרייד מצוין. מירוטיץ' חתום עד לסוף 18/19 , כאשר לקבוצה יש אופציה בסיום העונה הקרובה.
    גמישות אופטימלית.
    עכשיו כל מה שנשאר זה להגיע לפלייאוף למרות חסרונו של קאזינס, ולהפוך את בחירת הדראפט העתידית ללא רלוונטית…

  6. מעניין.
    כנראה שמירוטיץ' השתמש בזכות הוטו שלו לעצור את הטרייד.
    הבולס יכולים לקחת ממנו את הזכות הזאת אם יבטיחו את השנה השנייה בחוזה שלו אבל כנראה שהפליקנס לא רוצים להבטיח אותה.

    אם זה נכון, זה טמטום של הפליקנס.
    תבטיחו את השנה השנייה ותעשו את הטרייד אהבלים.

      1. יאללה שישלמו קצת מס מותרות אם הם רוצים להיות רלוונטים.
        בסוף הם ישארו קרחים מכאן מכאן ומכאן (כהרגלם).

      2. אין סיכוי שקאזינס יקבל אחרי הפציעה הזאת מקסימום,אף אחד לא יודע איך הוא יחזור זוהי הפציעה הקשה בספורט אני לא זוכר שחקן אחרד שחזר ליכולת שלו מלפניה.

      3. זה לא מגביל אותם בכלל – רק עולה להם כסף.
        ואם צריך להיפטר ממירוטיץ' על חוזה לעונה אחת עבור "כלום" ? כבר נעשו טריידים קשים מאלה.

        1. אשיק בעונה הבאה – 11.3 מיליון.
          מירוטיץ' בעונה הבאה – 12.5 מיליון.

          מה מגביל מה ?
          הם עושים צחוק שם בניו אורלינס ?

          1. היה ברור שמשהו כאן לא אופייני.

            דרך אגב, לאשיק מגיע יותר כסף אחרי העונה הזאת מהכסף שמגיע למירוטיץ' אם האופציה שלו תמומש.
            1.7 מיליון יותר.

            מה ?
            מההההההה
            מהההההההההההה הוא עוד רוצה הגולם הזה.
            דיל פשוט גניבה.

  7. ממש לא הבנתי את האינטרס של שיקאגו. מירוטיץ' הוא אולי לא נכס מטורף אבל עדיין נכס, בשביל בחירת דרפט אחת (ולא סביר שטופ 10) לבלוע את החוזה הענק והטפשי על אשיק וגם לתת את מירוטיץ?

      1. ועדיין – לותר על חוזה טוב ושחקן סחיר, לקבל את אחד החוזים הגרועים בליגה (ותודה לנואה שגורם לו להראות טוב יותר) – כל זה בשביל בחירת דרפט אחת ולא הכי אטרקטיבית? לא רואה את המוטיבציה. בשביל לספוג את החוזה של מוזגוב הלייקרס נתנו פרוספקט (עם הבעיות שלו) לא קיבלו צ'ופר.

        1. כרגע נראה שתוכנית ב' של הבולס לגבי מירוטיץ' היא לאבד אותו בקיץ ולהמשיך לטנק בעונה הבאה. כל דבר שהם ישיגו עליו נחשב חיובי. חוזה לשנה אחת של אשיק (העונה השלישית מבוטחת מאוד חלקית) שגם ככה אמורה להיות עונת צלילה במדבריות שיזפון הוא לא כזה נורא עבורם. אז הם מנסים להשיג את המינימום שלא יגרום לקבוצות לברוח ולחכות למירוטיץ' בקיץ – בחירת דראפט.

  8. החוזה של אשיק לא עד כדי כך נוראי, בטח לקבוצה כמו שיקגו.
    בחירות סיבוב ראשון זה נכס יקר היום בליגה, ואם הבולס ישיגו כזאת מקבוצה אחרת – יהיה טרייד על מירוטיץ'.
    הסיבה שהם בכלל החתימו אותו בקיץ היתה כדי שיוכלו לקבל עליו משהו בטרייד אם הוא ישחק טוב.
    זה מה שקרה, והם יעבירו אותו לפני הדד ליין.

  9. עכשיו גם לאב פצוע….אני לא יודע אם אדם סילבר בוחר את המחליפי פצועים ע"פ נוהל קבוע, אבל ההסבר לבחירת דראמונד הייתה שהוא היה עם הכי הרבה קולות ונשאר בחוץ.
    אני אישית חושב שיהיה נכון להעניק כבר למיאמי נציג כלשהו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט