סיקור משחקי מוצ"ש – קארי ושאר ירקות/ יונתן גזלה

סיקור משחקי מוצ"ש – קארי ושאר ירקות/ יונתן גזלה

סיקור ראשון בחיי. מקווה שזה יהיה יותר מוצלח מהדייט הראשון בחיי.

גולדן סטייט ווריורס (40-10) 109   – בוסטון סלטיקס (35-15)  105:

הסלטיקס אוהבים את הווריורס. הם ניצחו נגדם בשני המפגשים הקודמים ובאו לנצח גם הלילה במה שעלול להיות קדימון לסדרת הגמר (היוורד כבר משחיל ג'אמפים בעמידה…). אז כאשר הראשונה במזרח פוגשת את הראשונה במערב בשידור ישיר מחוף לחוף בפריים טיים ב-ABC אז האדרנלין זורם, החליפות איטלקיות יותר, הדייטים לוהטים יותר (התכוונתי לוהטות אבל 2018 זה עכשיו) והוובוס של הכוכבים עולים על משקל בפני האומה למדידה. נכון שקליבלנד כרגע זה הסיפור הלוהט בליגה מבחינת דם, דרמה, בכי וקווין לאב. אבל בשביל חובבי הופס אמתיים חייבים להודות שמבחינת כדורסל הקאבס כרגע הם רוטב צ'ימיצ'ורי ולא הסטייק עצמו. ואילו אני עצמי הייתי כותב את הפריוויו למשחק הייתי מרצה לכם בטרחנות עד כמה שווה לשים את הפוקוס על כלל המערכים הקבוצתיים, על שתף המשחק והסכמות שמריצים שני המאמנים ומפציר בכם לא ליפול אל הנרטיב השטחי של קרב בן שתי הסופרסטארים: קיירי מול קארי.

טוב, אז הלילה קיבלנו קרב סופר סטארים בן קארי וקיירי. הווריורס  סיימו משחק לא אופייני עם 19 אסיסטים בלבד כשהם רחוקים מהממוצע שלהם של  30.8 אסיסטים למשחק. דוראנט, קליי וגרין סיימו את המשחק עם 38.9%, 36.4% ו-25% אחוזים מהשדה בהתאמה ולא הצליחו לייצר לעצמם מצבי קליעה עקב הגנה חונקת של הסלטיקס. אותו כנ"ל בבוסטון שלמעט ג'יילן בראון שאת הנזק עשה במחצית הראשונה אף שחקן לא הצליח להביא את ה-A-Game שלו הלילה בהתקפה. ואז נותרו שניים:

בפינה הימנית מעיר המפרץ עומד בגובה 3"6 במשקל לא ידוע (יותר ממשקלו הרשמי) וורדל סטפן קארי. שסיים משחק אדיר עם 49 נקודות כאשר 13 ממתוכם נקלעות ב-1:42 הדקות האחרונות כשהווריורס לא הצליחו להשכיב את הסלטיקס לישון והעמידו את המשחק בסכנה. הוא קלע סה"כ 8-13 ל-3 וסיים עם 16-24 מהשדה יחד עם 5 אסיסטים (חבריו פספסו כמה לייאפים מזעזעים שהרסו לו עוד כמה) 4 ריבאונדים ו- 2 חטיפות. הוא היה הקטליזטור המרכזי בחזרה של הווריורס במחצית השנייה מפיגור עם 33 נקודות בחצי השני (18 ברבע השלישי ו-15 ברביעי). וקינח את המשחק עם שלשה במעבר ו-8 קליעות עונשין רצופות כשמי קרח זורמים בוורידיו.

בפינה הימנית בס"מ יותר נמוך קיירי "ממבה השטוח" איירווינג. מלאך המוות שבנדיבותו הרבה ייתן לך לבחור את הרעל שלך בעצמך. על פניו 37 נקודות ב-13-18 עם 5-6 ל-3 נשמע לגמרי כמו משחק ג'יימס הארדני נחמד פלוס. אבל אירווינג במשחק הזה היה הרבה יותר מזה. כאשר ג'ייסון טייטום כבר רשמית מרוח על קיר הרוקיז (4 נקודות ב2-9 מהשדה כאשר הוא מחטיא קליעות חופשיות לחלוטין) ובראון הוא היחיד שמצליח לדחוף את העגלה יחד איתו עם 20 נקודות (14 במחצית הראשונה) בערב בינוני של הורפורד בהתקפה אירווינג נתקל בהגנה מאוד אקטיבית וחזקה של הווריורס עליו וקלע זריקות בדרגת קושי מטורפת עם ידיים על הפנים. הוא התחיל את המשחק 7-7 מהשדה ו5-5 ל-3 ולא החטיא עד ללייאפ שהחמיץ עם 4:16 דקות למחצית הראשונה.. הוא סיים עם 4 אסיסטים וחטיפה אחת. ובוסטון מפספסת הזדמנות לבנות על המומנטום מהניצחון על הקליפרס

קווין דוראנט עם 20 נקודות ותשעה ריבאונדים ללוחמים שעדיין לא הפסידו לאותו יריב מזרחי באותה העונה פעמיים מאז הגעתו של סטיב קר למפרץ. דריימונד גרין שם 15 נקודות, 11 ריבאונדים וחמישה אסיסטים אך גם 4 איבודים ובמבחן העין לא נתן את אחד ממשחקיו הטובים ביותר.

בסלטיקס נבחר מספר 3 של שנה שעברה ג'יילן בראון, ששיחק בקולג' בקאל הסמוכה, קלע 20 נקודות. הורפורד הוסיף 15 נקודות 13 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ומרקוס מוריס הוסיף 12 מהספסל באחוזים רעים.

פנינים סטטיסטיים נוספים: בוסטון כקבוצה קלעה הלילה 13-27 ל-3 והפסידה כאשר במשחק הקודם קלעה 7-32 וניצחה את הווריורס. סטף כבר עם 5 משחקים רצופים עם 5 שלשות לפחות למשחק וסוגר מהר על פתיחת העונה החלשה יחסית מבחוץ (זוכרים שהיה 38% מ-3?)

הסלטיקס יסיימו את המסע הקשה במערב באוויר הדליל של דנבר בשני בליילה. הלוחמים יאלצו להזמין אלכהול בשקיות חומות לחדרם בסולט לייק סיטי ביוטה ביום שלישי.

מיאמי היט (28-21) 95 – שארלוט הורנטס (20-28) – 91

בימים האחרונים החלו זמזומי רשת שסברו שלא סביר שלתופעת הכדורסל מסאות' ביץ' לא יהיה נציג באול סטאר כאשר הם ממוקמים רביעיים במזרח. דראגיץ' בעצמו בצורה לא מרומזת רטן על כך. "כשהיו לי את המספרים אך לא את המאזן" אמר…"אז אמרו לי שניצחונות זה מה שמפריד ביני לבין היותי אולסטאר…אז מה תגידו עכשיו כשאני מוביל קבוצה מנצחת?".

אז דראגיץ' נתן משחק מלהיב של 23 דקות עם 5 נקודות פלוס אסיסט אחד ומינוס 24 נקודות נט במשחק בו ניצחו ההיט ב-4 נקודות הפרש. הנה רעיון: אולי הנציג של ההיט באול סטאר צריך להיות אריק ספולסטרה? במקום אוטומטית לתת פרס למאמן עם המאזן הטוב בקונפרנץ, כאשר בואו נודה באמת, לרוב (אולי לא השנה…) לעיתים זה עניין של סגל שבנה ה-GM, ניתן לצופים + לשחקנים לבחור את צוות המאמנים לאולסטאר. מקום ראשון יהיה מאמן ראשי ומקומות 2-3 יהיו עוזרי מאמן…סילבר? אתה בהאזנה? מה אתם חושבים?

לגבי המשחק:

ויין אלינגטון משחק בתפקיד חיו השנה וממשיך להיות פקטור חשוב בהיט. בגיל 30 אחרי שנים של פוטנציאל בשמים הוא פשוט מרגיש כמו האיש הנכון בזמן הנכון. אם דיון וויטרס מרגיש לי כמו הדוד המשוגע שהאחיינים משוגעים עליו אבל סבתא מגלגלת עניים כשהוא מגיע, אלינגטון הוא הדוד שמגיע מוקדם ועוזר בסידור ופינוי השולחן ואוסף ומחזיר את סבתא מבית האבות. גם הלילה הוא שוב היה האופציה הנכונה בקלאץ' לאחר שפיגרו במחצית השנייה כבר ב-15 נקודות. אלינגטון קינח עם שלשה שסגרה את התוצאה עם 4 שניות לסיום, וההיט שורדת את ההורנטס 95-91 ומצליחה לבלום חריקה של שתי הפסדים ברציפות. איך יודעים שקאוץ' ספו הוא מאמן טוב? לאחר הבושה מול סקרמנטו והמשחק שהלך לאיבוד, ספו לא ראה אף שם או כוכב בעיניים ושם חמישייה שהיא סיוט מאץ' אפים לשארלוט וסגר לה את התקציב על 13 נקודות ברבע האחרון. ריצ'רדסון, אלינגטון, ווינסלו, באם אדביו וקלי אוליניק אמללו את שארלוט ולא נתנו לה לנשום. עד שהחמישייה של שארלוט חזרה כבר היה משחק צמוד וקשוח.

לאחר שריצ'רדסון העלה את ההיט ליתרון, לקמבה ווקר היה סיכוי להשוות את המשחק כאשר הלך אל הקו בפיגור 2 עם 30 שניות לסיום, אך פחות קרח זרם בוורידיו כאשר החטיא את הכדור השני. שרלוט הימרה ולא עשתה עבירה, היא קיוותה שההיט לא תעשה שלשה  ויישארו לה כ-7 שניות להשוות את התוצאה. התוכנית נכשלה נחרצות כאשר אלינגטון נתן צ'אקה לרשת עם 4 שניות לסיום ויצר פער של 4 נקודות לסגור את העסק

בהיט ג'וש ריצ'רדסון קלע 19 נקודות, אלינגטון עם 17 נקודות משלו ואוליניק עם 16 הובילו את יחידת הספסל.

בשארלוט שוב מאבדים יתרון ומפסידים למרות משחק מצוין של קמבה ודוויט (ווקר עם 30 נקודות ודוויט בדאבל דאבל של 20 ו-16 ריבאונדים).

"הדבר הגדול בליגה הזאת הוא שיש לך הזדמנויות ללמוד. או שאתה מנצח או שאתה לומד ", אמר מאמן ההיט אריק ספולסטרה בסיום המשחק. "באותו הלילה (בסקרמנטו), זה היה שיעור קשה אבל רצינו באמת לתקן את הדרך שבה אנחנו מסיימים משחקים בהגנה".

ההיט מסיימת את העונה מול ההורנטס ב-4-0 אך בהפרשים של 5,6,1 ו-4 נקודות.

שרלוט שבשלב מסויים עשתה ריצה של 27-4 על פני שמונה דקות ברבע השלישי יכולה לצאת מעודדת מהיכות שלה אך לא מתוכנית המשחק ואני שוב נותר עם ההרגשה שניתן להוציא הרבה יותר מהחבורה המוכשרת הזאת.

פנינים סטטסטיים: דוויט הווארד לאחר 4 חסימות מתיישב על 2,000 בקריירה שלו. לוויין אלינגטון יש עכשיו 150 שלשות העונה שמהווים שיא קריירה כאשר 33 משחקים נותרו.

הורנטס ימשיכו לאטלנטה וההיט יבקרו בדאלאס למשחק שלא ממש יזכיר את קרבות הגמר של 2006 ו-2011

 

מינסוטה טיברוולבס (32-20) 111 – ברוקלין נטס (18-32) 97

ג'ימי באטלר חזר הלילה חלוד לאחר 4 משחקים בהם נעדר עם כאבים בברך ימין (כאבי ברכיים + טיבס = סיום קריירה בגיל 30) אך הפעם הוא חזר לקבוצה שונה מאשר מההיעדרות הקודמת שלו. מינסוטה בלעדיו שרדה יפה את התקופה והציגה את וויגינס בשיאו (עם 25.8 נקודות למשחק בארבעת משחקים אלו והוולבס במאזן חיובי 4-2 ללא באטלר העונה) ואת שחקני הספסל בייליצה, קרופורד וג'ונס כברגים חשובים במערכת כאשר אפילו טיבס מבין שללא רוטציה מורחבת הסיכויים של הקבוצה לשאוף קדימה נמוכים. הלילה באטלר קלע 21 נקודות (ב-4-14) עם 5 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, וויגינס הוסיף 21 משלו באחוזים טובים יותר (9-20) וקארל אנתוני טאונס סיים עם דאבל-דאבל של 16 נקודות ו 19 ריבאונדים (10 בהתקפה!) כאשר לא ראה את שמו על הלוח לפני סוף הרבע השני. קרופורד הוסיף 16 מהספסל יחד עם 12 ו-5 של טיוס ג'ונס שממשיך בשנה המצוינת שלו.

ג'אהליל אוקאפור הוצא מהבוידם וב-23 דקות קלע 21 נקודות יפות כדי לצמצם את ההשפלה (המשחק נגמר ברבע ראשון של 30-11 לטיברוולבס אך הנטס רק הצליחו להתקרב), וניק סטאסקאס הוסיף 15 לחבילה שהגיעה מהסיקסרס. ברוקלין מפסידה שישה מתוך שמונה משחקים כאשר מאמנה הלילה, קני אטקינסון הושלך מהמשחק ברבע הרביעי לאחר ויכוח חסר סיכוי על פאול של ג'ו האריס. שחקנים ומאמנים נאלצו לרסן את אטקינסון הזועם.

הנטס ממשיכים להחזיק מסדר פצועים מרשים ללא בחירת דראפט להתנחם בו. רונדיי הוליס ג'פרסון וקאריס לברט (שניהם פצועים בצדדים הפוכים של המפשעות שלהם…) היו מחוץ להרכבה של ברוקלין הלילה. ראסל נח בגלל בק-טו-בק.

פנינים סטטיסטים: שיא עונה של מינסוטה כאשר ההגנה שלהם החזיקה את הנטס על 11 נקודות ברבע הראשון. בנוסף שיא קריירה של 10 ריבאונדים בהתקפה לקארל אנטוני טאונס. ואחד בקטנה: מינסוטה מסרה רק 20 אסיסטים הלילה אך איבדה רק 6 כדורים כל המשחק!

הנטס ממשיכים לדרבי תחתית עם הניקס בגארדן ביום שלישי בלילה. הוולבס יטוסו לאטלנטה.

 

דנבר נגטס (26-23) 91 – דאלאס מאבריקס (16-34) 89

רגע מה הולך פה? האם המשחק הופסק ברבע השלישי? מה קורה לנגטס הלילה? זאת שהמטירה 130 נקודות על הניקס? הלילה הנגטס הסתמכו על הגנת ברזל עם ניהול משחק של ניקולה יוקיץ' בעוד טריפל דאבל כדי לעבור בקושי את המאבס העיקשים. יוקיץ' סיים עם 11 נקודות, 16 ריבאונדים ו 11 אסיסטים. גארי האריס קלע 24 כדי לסייע בקמבק של דנבר ממינוס 9 ברבע הרביעי ועד לניצחון השלישי ברציפות שלא צריך יותר מדי לעודד את הנגטס. באירוע מוזר הודיעה הקבוצה שג'מאל מורי בריא אך עקב הפרה של כללי התנהגות ישב על הספסל. מורי שקלע 26.7 נקודות למשחק בשלושת המשחקים האחרונים וכל פעם נראה כמו זה שיפרוץ לכוכבות בנגטס התקשה להיכנס לקצב וקלע את כל 15 נקודותיו בחצי השני.

דנבר שיחקה נגד המאבס בהרכב חסר כאשר ג'יי ג'יי ברייאה ודווין האריס נעדרים (הראשון פצוע השני נעדר מסיבות אישיות) וגם במשחק שני בבק-טו-בק. זה לא הפריע למאבס לתת מאבק עיקש כמו שהם יודעים. הריסון בארנס סיים 22 נקודות דניס סמית ג'וניור עם 13 נקודות, 6ריבאונדים ו-6 אסיסטים עבור דאלאס. מאבריקס ברצף של שלושה הפסדים ברציפות.

מהלך המשחק: דאלאס נגררה למינוס 13 מוקדם אבל מהר קיזזה ויצאה מהבור ולקחה את ההובלה בשלוש נקודות ברבע השני. המאבס יצאו לריצת 16-1 כדי לסיים את השלישי ביתרון 74-66.

דנבר החלה במסע התאוששות שלקח כמעט את כל הרבע הרביעי כאשר יוקיץ' שם שניים כדי להעלות את הנגטס ליתרון 91-89 עם 1:12 על השעון. בארנס החמיץ שלשה, אבל מנגד נשרקה עבירת תוקף על יוקיץ' עם 12.7 שניות. אחרי שמייסון פלומלי חסם את הלייפ של סמית החוצה, ווסלי מתיוס עוד הספיק להחמיץ שלשה עם הבאזר.

"קיבלנו את הכדור בחזרה וקיבלנו מבט טוב על הסל בשניה האחרונה", אמר המאמן של מאבריקס ריק קרלייל. "שבריר של סנטימטר שמאלה, ואנחנו עורכים עכשיו מסיבה. היה להם מזל הלילה ". קרלייל צריך לאמן בליגת העל שלנו עם תשובות כאלה

פנינים סטטיסטיים: הנגטס בשיא התקפי שלילי של 91 נקודות העונה. המאבס קלעו 10-19 מהעונשין הלילה כאשר קלעי עונשין טובים או לפחות סבירים כהאריסון בארנס ודניס סמית ויוגי פארל מחטיאים. אולי בכל זאת היה חסר קצת חמצן.

המאבס פוגשים את ההיט בשני בלילה הנאגטס תארח את הסלטיקס במפגש דליל בחמצן שאולי ישכנע את קיירי מגובה רב שהעולם אולי פחות שטוח מכפי שהוא חושב

 

אינדיאנה פייסרס (27-23) 114 – אורלנדו מג'יק (14-34) 112

מעשה בשתי מחציות. באחת אורלנדו נכנסת למכונית דלוריון מגיעה ל-88 מייל לשעה וחוזרת אחורה בזמן לנובמבר 2017. הכדור זז מצד לצד, מחפשים את הכוכב החדש ארון גורדון שמעניש את כולם בקליעה מבחוץ או כניסות אגרסיביות לסל כאשר הקלעים ממתינים בחוץ ואחרי כל ריבאונד טסים למתפרצות. במחצית השנייה המג'יק מפציעים בקו הרקיע במכונית המעופפת וחוזרים לסוף ינואר 2018. הגנה? אין צורך. ניתן לכולם לעבור אותנו ונקווה שביומבו יסגור לנו את הפינה… הנעת כדור? אין צורך נשים את הכדור בידיים של אלפרד פייטון! הוא הרי העתיד שלנו.

אצל הפייסרס ראו את הדי הביאוס מההפסד לקאבס. הזיכרון היה טרי והרגליים עייפות. כמובן חוץ מאולדיפו שקולע השנה 28 נקודות במשחקים שניים של בק-טו-בק… הלילה היה לדיפו את השותף המושלם לאנס (will make you dance) סטפנסון כדי לכפכף את החברה ולהוציא אותם מהבוץ.

אולדיפו שם 24 לאנס הוסיף 21 משלו, לשניהם 5-ריבאונדים ו-6 אסיסטים, והפייסרס התגברו על מינוס 10 נקודות ממש לקראת הסוף כדי לסיים את הסיפור. הפייסרס בדחיפת הקהל רצו ל-15-0 כדי להעלות ליתרון ראשון 107-106 3:00 לסיום. אבל גם זה כמעט ולא הספיק. אחרי שדומנטס סבוניס החמיץ 1 מתוך 2 זריקות מהקו עם 20.5 שניות לסיום, אורלנדו קיבלה שתי הזדמנויות להשוות את התוצאה ועוד ניסיון שיכל לנצח להם את המשחק. אבל ארון גורדון החמיץ זריקת מיד ריינג' גם עם 12.5 טיקים לסיום ואף החמיץ שתי זריקות עונשין עם 8 שניות לסיום לאחר הריבאונד. ג'ונתן סימונס החמיץ עוד שלשה לפני שאולדיפו קטף את הריבאונד סוף סוף שסגר את הסיפור.

גורדון סיים עם 22 נקודות, 11 ריבאונדים ו-4 אסיסטים אך הסריח לאחר 3 רבעים מצוינים (גם לא קיבל כדורים חשוב לציין). ואוון פורנייה גם בא לעבוד עם 19 נקודות למג'יק, כשפייטון שם 12 ו-5 אך ניהל את המשחק רע מאוד במחצית השניה כאשר רעמת השיער שלו כנראה הסתירה לו את גורדון ופורנייה. המג'יק כעת הפסידו 19 מ-22 האחרונים שלהם.

בפייסרס נשמו לרווחה: בנוסף ל-24 ו-21 של דיפו וסטיבנסון, תדיאוס יאנג עם 20 נקודות וסבוניס עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, כאשר מיילס טרנר שחזר הלילה אחרי היעדרות של 9 משחקים, נראה כפרטנר פחות טוב מסבוניס לפיק אנד רול עם אולדיפו והסתפק ב-10 דקות ו-4 נקודות מהספסל

פנינים סטטיסטיים: אינדיאנה קלעה 33% במחצית הראשונה ו-63.4% בשנייה. ה-70 שספגה מאורלנדו מתווספים ל-73 שספגו מהקאבס במחצית הראשונה מאתמול. הפייסרס חייבים לבוא מוכנים לתחילת המשחקים שלהם.

המג'יק המסכנים ממשיכים ביום שלישי ליוסטון שם כנראה יחטפו הפייסרס יפגשו לראשונה את שארלוט במפגש ראשון מבין 4 מפגשים שיפרסו בחודשיים הבאים.

 

אטלנטה הוקס (14-35) 104 – וושינגטון וויזארדס (27-22) 129

לתפוס את ההוקס בצי השני של בק-טו-בק זו מתנת סופ"ש די נחמדה. בטח כאשר ג'ון וול נעדר עקב פציעה. אז בראדלי ביל הביא את קופסת האוכל שלו ודפק כרטיס, מרקיף מוריס הוציא את המקלע וריסס ותומאס סאטורנסקי וטים פרייז'ר יצרו יחד רכז קבוצתי אחד שפיזר 21 אסיסטים מול שלושה אבודים. זה הספיק מול תצוגה די מבישה של ההוקס העייפה שהעיפה לאוויר 43 שלשות כאשר רק 12 מהם מצאו רשת.

הוויזארדס פתחו חזק את המשחק ולא הביטו לאחור. הם ניצחו את כל הרבעים וביצעו מספר ריצות כאשר בין לבין הם היו על מי מנוחות. לאחר הרבע הראשון שהסתיים 27-18 הם רצו ל- 11-2 כדי לפתוח את הרבע השני. קלי אוברה שעם דאנק וכמה שלשות אפשר להפרש לגדול ולחמישייה לשחק דקות מועטות יותר. הוויזארדס כקבוצה קלעו 10-17 לשלוש במחצית הראשונה מה שפתח את הרחבות לחדירות של הגארדים שוב ושוב והשאירה את ההוקס חסרת אונים. במחצית השנייה ההפרש גדל בגרבג' טיים ארוך שאפשר לספסל הוויזארדס להזכיר לסקוטי B שהוא עדיין קיים.

לוויזארדס: מוריס עם 23 (9-12 מהשדה 4-5 לשלוש), ביל ופורטר עם 18, סאטורצקי עם 11 ו-7 אסיסטים, פרייזר עם 4 ו-14 אסיסטים, מייק סקוט עם 19 נגד קבוצתו לשעבר וקלי אוברה עם 15 סולידיים.

בהוקס: טוריאן הנסיך של אבא, טיילר דורסי ודוויין דדמן סיימו עם 14 נקודות להוביל את אטלנטה.

פנינים סטטיסטיים: הוויזארדס עם שיא עונתי של 129 נקודות ו-40 אסיסטים ללא ג'ון וול. הייתי מוסיף כאן אימוג'י של אדם תוהה…

הוויזארדס יארחו את אוקלהומה סיטי ביום שלישי הוקס יפגשו את מינסוטה.

 

דיטרויט פיסטונס (22-25) 108 – אוקלהומה סיטי ת'נדר (29-20) 121

שלושה אירועים משמחים לת'נדר ואחד מאוד עצוב הלילה בדיטרויט. כמובן שניצחון זה דבר משמח במיוחד שזה השביעי ברצף, בנוסף נודע לפול ג'ורג' שהוא יחליף את קאזינס בנבחרת האולסטאר של לברון. האירוע השלישי הוא שכרמו אנטוני חצה את קו ה- 25,000 נקודות בקריירה. לקהל האדיש של הפיסטונס לא ממש היה אכפת אבל לחבריו זה היה סופר חשוב והם חגגו איתו את הרגע. בסוף כמה ציניים שלא נהיה כלפיי מלו חשוב לזכור שמאז 1947 קרוב ל-3500 שחקנים שיחקו בליגת ה-NBA. אנתוני הפך לשחקן ה- NBA ה -21 בלבד שהגיע ל -25,000 נקודות.

ראסל ווסטברוק הוסיף טריפל דאבל מרשים נוסף (מספר 15 העונה) 31 נק', 13 אסיסטים ו -11 ריבאונדים כדי להרים את הת'אנדר לניצחון של 121-108 לאחר שכבר הובילו בהפרשים גדולים בהרבה ועמדו בניסיון קמבק מאוחר של הפיטונס. למרות הניצחון,לילה שני של פציעה לא נעימה והפעם אנדרה רוברסון – מרכיב חשוב בכימייה ההגנתית של הת'נדר – הורד באלונקה מהמגרש ברבע השלישי ומאובחן כעת עם קרע באזור פיקת הברך, מה שאומר שהת'נדר תאבד אותו לשאר העונה כולל הפליאוף.

בזמן שהת'אנדר חוגגים ניצחון שביעי רצוף, אצל הפיסטונס הרצף דומה, רק שמדובר בהפסדים. נקודת האור של הפיסטונס זה הניצחון של הספסל שלהם 64-25 על OKC כשמריאנוביץ' הוצא מהבוידם ונראה בלתי ניתן לעצירה לכמה דקות טובות ואיש סמית' לוק קנארד ורג'י בולוק גורמים לכל הדיות לחשוב למה SVG מתעקש על סטנלי ג'ונסון שלא שייך לליגה ואייברי בראדלי שכנראה ייפרד מהקבוצה לאחר השנה הזאת.

לת'נדר: ווסטברוק 31, 11 ריב' 13 אסיסטים, ג'ורג' עם 26 (4-7 לשלוש) וכרמלו עם 21

לפיסטונס: האריס עם 21 (מינוס 24 נט), אנדרה 12 ו-13 (אולי עדיף שיעשה סלטות עם מינוס 30), בולוק סמית' ומריאנוביץ' עם 16, 15 ו-14 בהתאמה

פנינים סטטיסטיים: מתמטיקה פשוטה. אם הספסל של הפיסטונס חגג על זה של OKC מה קרה בקרב בין החמישיות? 96-44 לטובת החמישייה של OKC. האם השינוי קרב? בנוסף זה הטריפל דאבל ה-15העונה של ווסטברוק וה- 94 של הקריירה שלו.

הת'נדר מארחים את פילדלפיה הלילה והפיסטונס הולכים לחטוף מהקאבס.

John

כותב כשזה בוער בעצמותיי או כשעונת הדראפט בעיצומה

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. לדעתי ג׳ילן בראון הוא שחקן טופ 20 כבר עכשיו בליגה, השמירה שלו על דוראנט היום היא עוד אבן דרך להביא אותו לטופ 10 ממש בקרוב.
    לא זוכר שחקן שמסוגל להאט ככה את דוראנט גם כאשר דוראנט במשחק חלש, נכון שזו היתה הגנה קבוצתית אבל בלי בראון זו לא אותה הגנה.

    סטף אחרי הפציעה הראה ניצוצות של חרה לכושר של העונת 73-9 ועכשיו זה כבר די ברור, כשסטף משחק ככה זה הולך להיות 16-0 בפלייאוף.
    רק רצפה רטובה יכולה להציל את שאר הקבוצות מסוויפ.

  2. תודה ג'ון אחלה סיקור למי מאיתנו שלא ראה את המשחקים.
    כשקקי מתפוצץ עליך ככה לא נותר אלא להיכנס למקלט.
    אוקלהומה כל כך בגרוב עכשיו, ממש מעניין איך יגיבו לפציעה של רוברסון (רק אתמול ברוב טיפשותי ניחסתי אותם ואמרתי שעדיין לא התמודדו עם פציעות משמעותיות העונה).

  3. תודה רבה. סיקור מעולה מקיף ויפה. הלוואי תכנס לעמדה הזו כל שבוע, ולמרות שלא הייתי שם,- כן זה מוצלח יותר מהדייט הראשון שלך.

    1. מה זה? "91 הנקודות היו החמישית הכי פחות דנוור הבקיע במשחק בעונה זו, וזה הגיע שני לילות אחרי Nugets לשים 130 בניצחון על ניו יורק."

      1. חחח… תוקן. זה זנב של תרגום לא תקין של גוגל שלא מחקתי עד הסוף 🙂

        זה כמו הדייט הראשון שלי בו היא אמרה לי שהיא בדיוק נפרדה מהחבר המה זה מגניב שלה ושקשה לה להאמין שאי פעם תמצא עוד מישהו כזה… אז עניתי לה: "כנראה שאת צודקת…בעצם…מה השעה?"

  4. סיקור ענק, יונתן (ג'ון) גזלה, טרם הספיקותי לקרוא הכל
    תודה ענקית על 3 תגובות ארוכות אחת עם 6 סעיפים במעורב
    בשבועיים האחרונים (שנכנסתי להתעמק ולהבינה 5 פעמים לפחות)
    תגובות אדירות כולל הקצרות

  5. הניתוחים שלך על לאבר בול והבחירה באשתו, הכי טובים שיש,
    מוסיף שיתכן ואשתו בו גם מסיבה שטחית כלשהיא
    אינטרסים ולא אהבה וחבל, ויתכן וטועה קצת.
    אוהב אותך יונתן לעד 🙂

  6. * אשתו בחרה בו,
    אני / ואנחנו בטוח אוהבים אותך הרבה יותר
    אהבה אפלטונית אמיתית.
    התגלמות האל דדי נתן לך פעמיים יפה מאד
    אנחנו מאוהבים בך 🙂

  7. אשך (מלא הברקות ויצירתיות השבוע) כולל תגובה 2 שקיבלה
    שבחים רבים,
    רק הראו שמה שאני צועק תמיד שהמקורי כישרון ענק, נכון,
    (לך לעמותה יש לך הרבה מה לתת)
    אפלטון שגם מפציץ בשבועיים האחרונים בתגובות ענקיות.
    מאוהבים בכם לעד. 🙂
    מאוהב באפלטון אפלטונית

  8. אחלה אחלה אחלה של סיקור. אם הדייט הראשון שלך היה כזה הייתה זוכה ללילה סוער עם 3 יפהפיות שהרגע נפרדו מהחבר הבוגדני שלהן.
    יחד.
    וזה כי אני מניח שאתה סטרייט. אם לא אז קח את זה באותו כיוון לפי דמיונך הקודח.

    רק הערה אחת. הפיסקה –

    91 הנקודות היו החמישית הכי פחות דנוור הבקיע במשחק בעונה זו, וזה הגיע שני לילות אחרי Nugets לשים 130 בניצחון על ניו יורק.

    נראית כמו תרגום קלוקל אך סטנדארטי של גוגל טרנסלייט.
    שאר הכתבה מראה שלא השתמשת בזה והכל כנראה תוצאה של התרגשות בתולית אבל כדאי לשים לב 🙂

      1. 🙂 +1 3 יפהפיות… סוג של מחמאה חדשנית, קרעת,
        אגב הוא סטרייט,
        ברציק גם בך אני מאוהב לעד (בסטרייטיות 🙂 )

  9. סיקור מעלף.

    אייברי ברדלי מועמד מוביל לאכזבת העונה מבחינתי, מה שגורם לי לחשוב.
    ידוע לכל ששחקנים שעוזבים את הספרס נכשלים בקבוצות הבאות שלהם (גם העונה, סימונס מהמג'יק די נכנס לקטוריה), יכול להיות שגם עונה על ההגדרה הזו? קראודר נראה רע, תומאס גם כן ( עדיין מוקדם כי חזר מפציעה של יותר מחצי שנה אז ניתן לו זמן). רק אוליניק נראה לו רע (כדורסלנית, מכל בחינה אחרת הוא נראה נורא) במיאמי.

  10. וולקאם ג'ון!
    סיקור מושקע כ"כ – יכול להיות כתבת סיכום עונה מבחינת רוחב היריעה שלו 🙂
    סיקור מדהים!

  11. אירוויניג סופרסטאר בלתי ניתן לעצירה

    סטף – חייזר שלא רק שאינו ניתן לעצירה גם תופר אותך במצבים שהשומר מעליו ואתה אומר פעם הוא בכלל לא זורק ובום הכדור ברשת

    שובר מנטלית את ההגנות ממול

  12. תודה, ג'ון. אחד הסיקורים הכי טובים שעלו כאן באתר.
    (אתה באמת חייב לכתוב יותר. בקיאות + תובנות + חוש הומור. קשה לבקש יותר מכותב.)

  13. תודה ג'וני.
    גם אני מצטרף למחמיאים לפני. אתה יכול להיכנס לאולסטאר הכותבים במקום זעפרני שעבר פציעה-מתסכלת-עונה

  14. ג'ון, סקירה שהיא מסטרפיס. קולעת למטרה ממש בכל פיסקה. אני מבסוט לאללה ממה שקורה עם וויין אלינגטון כי במקרה אני מכיר אותו וכמה מבני משפחתו טוב מאד מחופשה שעשינו פעם בסיינט מארטין.

  15. יונתן,
    פתחת חזק מאוד.
    ועכשיו אתה יכול להאיץ.

    בתור סיקור בכורה,
    זהו אחד הסיקורים היותר טובים שנכתבו כאן באתר.
    (…לא מתוך אולם).

    תמשיך לכתוב.

    תודה.

  16. סיקור פשוט מעולה !! היה כייף ומעניין לקרוא. מעניין אותי מה היה ה efg של סטף הערב. להגיע ל 49 נק רק ב 24 קליעות מהשדה ועוד 10 מהעונשין נראה לי סוג של הישג לא רגיל

  17. סיקור מצויין שקרי ככה אי אפשר לעצור אותו,הם ניסו הכל חילופים ICE בפיק אנדרול, מעבר מעל ומתחת לחסימה היום הוא היה כמו מכונית פורמולה 1,היו להם כמויות של קליעות לופשיות בסיטונאות שהם החטיאו, קיירי מהצד השני קלע קליעות בלתי אפשריות, אצל טייטום זה פחות קרי הרוקי אלא יותר הולדת התינוק מאז שנולד יש ירידה דראסטית למרות פחות לחץ ומותר מנוחות.

      1. הוא מסריח את הפארקט מאז שהילד נולד וזה אחת הסיבות לנפילה של הסלטיק בשבעות האחרונים. פרט להופעה מול הקליפרס הוא חלש ביותר אין שום סיבה שאחרי יומיים וחצי מנוחה הוא יחטיא זריקות כאלה, לאחר שכל העונה הוא היה נפלא עם הלוז הקשה ביותר בליגה.

  18. ישנה טעות אחת בולטת בסיקור המצוין: בכתיבה מספר הניצחונות צריך להיות מימין ולא משמאל, למשל מאזן הסלטיקס הוא 15-35 ולא 35-15, ומאזנה של אורלנדו הוא 34-14 ולא 14-34.
    בתוך כתבה בעברית יש לכתוב את המאזן באופן זה שכותבים קודם את ההפסדים ואחר כך את הניצחונות ואז מספר הניצחונות יוצא בצד ימין של המאזן כפי שצריך להיות בכתיבה בעברית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט