אירועי דיומא – 26.01.2018: מכבי ת"א במילאנו

כדורגל

בונדסליגה – מחזור 20 / דוד "פאקו" סעדה

21:30: איינטראכט פרנקפורט-בורוסיה מנשנגלאדבך (ספורט 1). הבונדסליגה כבר מזמן הוכרעה באופן מעשי לטובת באיירן (16 נקודת הפרש מהמקום השני, וההפרש עולה בקביעות), אך כל הטבלה שמתחת נמצאת במצב פסיכי לחלוטין. ארבע קבוצות אוחזות באותו מספר נקודות, ועוד שתיים בנקודה אחת פחות. עוד הוכחה מתמשכת לחולשת הליגה העונה. מנשגלאדבך, שניצחה בשבת את אאוגסבורג, נמצאת בין ארבע הראשונות, בעוד שפרנקפורט, שניצחה את וולפסבורג, בין השתיים האחרות. שתי הקבוצות התקשו מאד בשמינית גמר הגביע באמצע השבוע. בעוד שמנשנגלאדבך הודחה ע"י ורדר ברמן, פרנקפורט ניצחה בקושי את היידנהיים מתחתית הליגה השנייה. אגב הדיווחים האחרונים הם כי טאלב טוואטחה מבקש לעזוב את פרנקפורט, בגלל מעמדו המידרדר בקבוצה.

כדורסל / יאיר זעפרני

יורוליג – מחזור 20

21:45: ארמאני מילאנו – מכבי תל אביב (ערוץ 10). זמנים הפכפכים עוברים על מכבי ת"א שלא מצליחה לאחרונה לחבר רצף ניצחונות בליגה או באירופה אבל מצד שני מתעקשת לא להיכנס לרצפי הפסדים מוכרים כמו בשנתיים הקודמות. עם זאת, כדאי לציין שהעניינים בקבוצה של נבאן ספאחיה נראים בנסיגה ועושה רושם שהקבוצה הזו תסתפק בהפעלה סולידית לרבע גמר היורוליג ולא יותר מזה. ואולי גם זה משהו.

על מנת לעשות זאת ולא להיכנס להרפתקאות מיותרות, מכבי ת"א תקווה לחרוג ממנהגה האחרון ולחבר שני ניצחונות רצופים. היריבה הערב, מילאנו הזכורה לאוהדי מכבי ת"א לטוב, היא בהחלט קבוצה מולה הדבר ניתן לעשייה. אלופת איטליה מדורגת לפני אחרונה (ערב המחזור) עם  שישה ניצחונות בלבד והיא בהחלט קבוצה מתחת לרמתה של מכבי ת"א. אבל, ויש אבל ראוי בהחלט, מכבי ת"א נמצאת בכושר בו אף תוצאה לא תפתיע (ומחזיקה ברצף של חמישה הפסדי חוץ) ומילאנו מהצד השני חיברה לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים בשבוע שעבר (על באסקוניה בחוץ ועל מלאגה בבית) והיא במומנטום חיובי מאוד מאז החתמתו של הרכש החדש מינדאס קוזמינקאס. זאת לצד סגל בהחלט נוצץ של מילאנו שכולל גם את קרטיס ג'רלס והמאמן סימונה פיאנג'יאני שיודעים דבר או שניים על לנצח את מכבי ת"א ולצידם אנדרו גאודלוק שרוצה לנקום בקבוצתו לשעבר, בקיצור, ניצחון ביתי לא יהוו הפתעה, מכבי ת"א תקווה בשם ניסי העבר באולם באיטליה, לנצח הערב בכל זאת. בסיבוב הקודם זה נגמר 68-79 למכבי ת"א .

19:00: צסק"א מוסקבה – באמברג – אלופת גרמניה הרימה ראש לשנייה בשבוע שעבר עם ניצחון נאה בבית על ז'לגריס קובנה, רק בשביל להוריד אותו שוב אחרי תבוסה מול ברצלונה. מול מוליכת היורוליג שניצחה בשלושת משחקיה האחרונים והפסידה רק 4 פעמים העונה, הראש של הגרמנים החלשים יישאר מורכן. בסיבוב הקודם זה נגמר 76-92 לרוסים בגרמניה.

19:45: פנרבחצ'ה – ברצלונה– ברצלונה ממשיכה להיכשל בניסיון לשמור על תנופה חיובית ואם לא תתחיל לעשות זאת בקרוב אז המרחק בינה לבין המקום השמיני שעומד על שלושה משחקים, רק ילך ויגדל. אחרי הניצחון על באמברג בשבוע שעבר בארסה תנסה לשמור על הגחלת בשביל לרשום ניצחון שני ברציפות אלא שהיריבה, אלופת אירופה בשבילכם, היא לא בדיוק טרף קל, בטח לא בטורקיה. הקבוצה של זליקו אוברדוביץ' העבירה הילוך לאחרונה ועם ארבעה ניצחונות רצופים מוצאת את עצמה במקום השני, היא לא תרצה לתת לקבוצה הקטלונית הלא מרשימה לעצור אותה. בסיבוב הקודם זה נגמר בניצחון קל של הטורקים בברצלונה 68-83.

20:00: הכוכב האדום בלגרד – אולימפיאקוס – היוונים עם שלושה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים ויש שיגידו שהם חוזרים לגודלם הטבעי אחרי שהוליכו את היורליג לפרקים בסיבוב הראשון. כל שלושת ההפסדים האחרונים של הקבוצה של יאניס ספרופולוס הגיעו במשחקי חוץ (בקובנה, בויטוריה ובמוסקבה לחימקי) וגם היום מתייצבת הקבוצה למשחק חוץ באולם הלא פשוט של הכוכב האדום בלגרד. שלושת ההפסדים האחרונים של הסרבים, די סתמו את הגולל על סיכויה של הקבוצה לעלות לשלב הבא אבל זה לא אומר שהקבוצה של דיאן ראדוניץ' תוותר בקלות, בטח לא מול קבוצה שהשפילה אותה בסיבוב הקודם 59-85.

21:30: ולנסיה – חימקי מוסקבה – סימני חיים אמנם התגלו אצל אלופת ספרד לאחרונה אבל היא עדיין רחוקה מאוד משמונה הגדולות של המפעל ומהמקום בו נמצאת חימקי מוסקבה (שביעית ערב המחזור). הרוסים מצידם חוזרים לעצמם לאחרונה ופותחים גם את הסיבוב הזה היטב עם שלושה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים, האחרון שבהם מרשים ביותר על אולימפיאקוס. הם יקוו שמשחק החוץ בולנסיה לא יעצור אותם. בסיבוב הקודם ניצחה חימקי 70-75.

 

טניס / מתן גילור

אליפות אוסטרליה – חצי גמר

היום יתקיים משחק החלק התחתון של ההגרלה.

*המלצת צפייה* 10:30 רוג'ר פדרר(2)-יון צ'אנג (יורוספורט). לשם שינוי בטוניר הזה, הפעם הפיבוריטים ניצחו. 0:3 היתה התוצאה הן בניצחון של פדרר על ברדיך והן בניצחון של צ'אנג על סנדגרן. צ'אנג כוח עולה ונותן טורניר מופתי, אבל ברור שפדרר הוא הפיבוריט פה. מספיק לציין שטרם איבד מערכה בטורניר. זהו המפגש הראשון בין השניים.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. תודה רבה
    פדרר-צונג מאד מעניין אותי.
    צונג מאד הרשים נגד נולה
    מכבי השנה קצת קשה לי לצפייה.קבוצה די אפורה בלי קלעים ואני מוצא את עצמי מאבד עניין בשלבים מסוימים במשחקים שלהם.כל המטרה שלהם לסיים במקום ה 8 ולחטוף סוויפ מצסקא מוסקבה בהצלבה.

    1. הגדרה פנטסטית של מכבי
      בתחילת העונה עוד התרגשתי קצת ואולי זה היה פיצוי על 3 השנים האחרונות
      יש משהו אפור בקבוצה הצהובה

  2. תודה רבה
    נציין שיש עוד כמה משחקים באירופה היום .
    בספרד בילבאו שמארחת את אייבר .

    ויש גם צמד משחקי גביע באנגליה כולל יונייטד שיוצאת לשחק מול יובייל אולי להופעת בכורה של אלכסיס .

    שפילד וונסדיי תארח את רידינג .

    בטניס מסקרן מבחינתי לראות את הקוריאני אך פדרר צפוי להעפיל לגמר לא פשוט אגב מול ציליץ .

    יורוליג .
    באופן כללי היום נסיים את השליש השני ונגיע לעשרת משחקי ההכרעה .
    בכל הקשור למכבי נציין שהיא נכנסת לשלב המני טיים של העונה לא רק מבחינת העיתוי אלא מבחינת היריבות והמשחקים .
    נותרו לה 4 משחקי בית ו 7 משחקי חוץ .
    אך גם מול יריבות אפשריות ברובם .
    השבוע מתחילה לא סידרת משחקים משמעותית ביותר .
    מילאנו היום קובנה בשבוע הבא .
    בהמשך ברצלונה וחימקי יבואו לפה ומכבי תיסע למאלגה לבסקוניה ולולנסיה .
    בקיצור כל משחק יכול ללכת לכל כיוון וכל תוצאה תשנה את הפוזיציה.
    תחושת בטן שלי היא שמכבי תעלה הילוך ותצליח לשמור על מקומה בטופ 8 אם אפשרות קידום למקום 6 כזה .

    מבט על יתר המשחקים כולל בעיניים של מכבי.
    צסק"א תנצח לא משמעותי למכבי .
    פנרבחצה -ברצלונה מכבי עם השועל (טוב להיות איתו 😊 זה בדרך כלל מצליח ).

    הכוכב -אולימפיקוס משחק לא משנה לצהובים אך משחק מעניין לדעתי היוונים יתאוששו .

    ולנסיה -חימקי דרבי אלופות היורוקאפ האחרונות .
    מכבי בעד ולנסיה .

    1. הגוקר חזר למעבדה … המרפק עדיין מקולקל. אצל הסקוטי זה הכתף. ברך אצל סטן ושריר הירך קצת נקרע לראפא.
      הסדר הישן מתפרק…

  3. מלוכסן העיניים שווה יותר ממה שהוא מראה היום. לא נורא זה עוד יבוא לו, אם לא היום אז בפעם אחרת

  4. אני חושב שהולך להיות לפדרר קרב קשה מאד בכמר בו כל תוצאה אפשרית .
    אך זה שהוא טייל לגמר ועוד עם יומיים מנוחה יאפשר לו להגיע במצב טוב פיזית ויש לו דלק בקנה למשחק של חמש מערכות .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט