לבוסטון יש גאטס, לקאבס לא ממש. סיקור יום חמישי הגדול / שי אבן צור

פורסם ב - 12. ינו, 2018 ע"י ב - כללי

עוד קאמבק מרשים של בוסטון, עוד ניצחון של הקליפרס, עוד הפסד מעצבן של הספרס והשפלה אחת ענקית של הקאבס קיבלנו הלילה.

נתחיל:

פילדלפיה שבעים ושש'ס(20-19) 103 – בוסטון סלטיקס(10-34) 114

0-3 לבוסטון במאזן העונתי.

זה מה שנכתב לפני: "יהיה משחק חם שבסופו בוסטון יצאו עם W שביעי ברציפות. מה לעשות, I don't trust the process…"

בתחילת המשחק חשבתי לעצמי שאני עומד לאכול את הכובע: אחרי רבע ראשון שהיה צמוד יחסית והסתיים ביתרון חמש לפילי, הרבע השני התחיל בסערה כאשר פילי עושים ריצה של 4-21 בחמש הדקות הראשונות ופותחים פער של 22 נקודות.

אבל בצד השני יש קבוצה קבוצה ובשבע הדקות שנותרו עד המחצית הם עשו ריצה משלהם של 8-21 וירדו למחצית בפיגור 9 בלבד.

הרבע השלישי המשיך מאותו מקום ובדיוק אחרי 6 דקות הסלטיקס עלו ליתרון ראשון מסל של ת'ייס. זה היה שינוי היתרון היחיד בכל המשחק!

מכאן ואילך הקבוצה מעיר השעועית רק הגדילה את הפער שהגיע למקסימום של 19 נקודות. פילי מזערה נזקים עד סוף המשחק שנגמר 11.

אז נכון, לפילי יש כישרון ואולי – כמו שטענו בבלוג החי – התקרה שלהם יותר גבוהה מזאת של בוסטון ועוד הרבה קבוצות אבל לבוסטון יש קבוצה עם אופי שנראית מוכנה לכל התמודדות כאן ועכשיו.

22 של רדיק, 16 של סימונס, 15 של אמביד, 14 של סאריץ' ו-12 של מק'ונל מהספסל נראו מעולה בפתיחה אבל לא הספיקו מול 21 של בראון, 20 של קיירי, 19 של מוריס הנהדר, 16 של טאטום ו-13 של הורפורד.

אגב, סימונס החצוף עצבן את מוריס אחרי שנכנס בו עם הכתף. מוריס גם ניסה לתקוף אותו וזה נגמר עם עבירה טכנית.

אני לוקח את הימני any time

טורונטו ראפטורס(11-29) 133 – קליבלנד קאבלירס(15-26) 99

נכתב לפני המשחק: "הקאבס ספגו תבוסה צורבת במשחק הקודם מול הזאבים וכמו שלמדתי להכיר את לברון הוא לא הולך להפסיד את המשחק הזה. פשוט כי זה לא בכבוד שלו."

טוב, אז אולי זה לא בכבוד שלו ואולי הוא נתן משחק סביר של 26 נקודות ב 9/16 אבל שאר הקבוצה היתה פח. לא עזרו הצרחות שלו על החברים ולא עזר כלום.

מה הקטע? הקנדים החביבים קרעו לקאבס את הצורה בזמן שלאורי ואיבקה לא משחקים ודרוזן תורם 13 נקודות בלבד! מדהים.

בקיצור, אחרי רבע ראשון שקול יחסית שהסתיים ביתרון 6 לקנדים, הגיע הרבע השני שאותו הם ניצחו ב-19 ליתרון 25 במחצית. המחצית השניה היתה לפרוטוקול בלבד.

איזה אכילת כובע…

וואנווליט(22), סיאקאם וסיג'יי מיילס(16 כ"א), יונאס(15), פאוול(14) ודרוזן(13) הוליכו את הלטאות לניצחון גדול מאד.

לברון(26 אבל רק 3 ריבאונדים ואסיסט אחד בלבד), ג'ף גרין(13), קראודר(11) ולאב(10) אפילו לא דיגדגו את המארחים

סקרמנטו קינגס(28-13) 115 – לוס אנג'לס קליפרס(21-20) 121

0-3 לקליפרס במאזן העונתי.

לפני המשחק: "למרות שזה בק-טו-בק לקליפרס אני לא הולך להמר נגדם."

משחק שהתנהל כולו ביתרון של הקליפרס כאשר המארחים לא הובילו בשום שלב. כל זה היה נכון עד הרבע הרביעי. הקינגס עלו ליתרון ראשון 4:14 לסיום עם ג'אמפר של ראנדולף. משם היו עוד חמישה שינויי הובלה כאשר כל קבוצה עולה ליתרון נקודה. הנדנדה הסתיימה 2:20 אח"כ עם שלשה של גריפין מאסיסט של לו-וויל כאשר נותרו 1:55 לסוף. מכאן הקליפרס שמרו על היתרון עד הסוף.

אז טוב שלא הלכתי נגדם.

לו-וויל היה פושר עם 30(מה זה לעומת ה-50 מאתמול?), מונטרזל הארל זרח עם 25 ב-11/12 וגריפין שחזר סיים עם 18 באחוזים נמוכים של 5/14

לוס אנג'לס לייקרס(27-14) 93 – סאן אנטוניו ספרס(15-28) 81

לפני המשחק: "בקיצור, הספרס ינצחו כי הם פשוט הרבה יותר טובים גם ללא קוואי, רודי גאי ואולי גם פרקר וגרין."

אז נכון, ארבעתם באמת לא שיחקו אבל הספרס לא הצליחו להתעלות על הלייקרס בלעדיהם.

המשחק התנהל בהובלה של הלייקרס כאשר יתרון השיא שלהם עומד על 19 באמצע הרבע השני. הספרס לא נבהלו והצליחו לחזור ואף לעלות ליתרון נקודה באמצע הרבע השלישי עם שלשה של פורבס. שלשה של KCP החזירה את היתרון לליקרס וזה גם היה שינויי היתרון האחרון במשחק.

הספרס המשיכו להיות צמודים אבל שבעה איבודים ברבע הרביעי מנעו מהם כל סיכוי לנצח. המהלך שגמר את הסיכויים היה במצב של פיגור שתיים וכדור של הטקסנים – הזדמנות לשיוויון או אולי יתרון עם 5:50 לסוף – פאטי מילס מוסר רוחב ברשלנות, KCP מיירט ורץ כל הדרך לדאנק. מיד אח"כ שידור חוזר כאשר פורבס מחליף את מילס ולארי נאנס מחליף את KCP.

וכך, במקום להשוות את המשחק או לעלות ליתרון הם חטפו שני דאנקים בראש משני איבודי כדור מעצבנים.

מהנקודה הזאת הלייקרס הצעירים לא הביטו לאחור והמשיכו להגדיל את ההפרש עד לסיום.

אינגרם בלט מעל כולם עם 26. אולדרידג' עם 20 לא הספיק.

הדורבנות לא יכולים לאבד 20 כדורים ולצפות לנצח. הם לא קבוצה כזאת.

59 תגובות ל - “לבוסטון יש גאטס, לקאבס לא ממש. סיקור יום חמישי הגדול / שי אבן צור”

  1. עמירם

    12. ינו, 2018
    10:18

    לונזו בלט מעל כולם 18 נקודות 10 ריבאונדים 6 אסיסטים 4 חטיפות
    7 מ 11 מהשדה ו4 מ7 מהשלוש אבל גם 5 איבודים.
    אם לונזו קולע מעל ל40-50 אחוז מהשדה הוא כוכב באן בי איי בקלות.
    אינגרם כרגע רק שחקן שיכול לזרוק לסל 11 מ21 מהשדה זה מעולה, אבל הוא לא נראה כמו כוכב לטעמי כרגע.

    Reply to this comment
    • גור גולן

      12. ינו, 2018
      17:23

      אותי אינגראם שימח היום כי סוף סוף הזריקות שהוא לקח הם הסגנון שהוא צריך לשחק עם זריקות מחצי מרחק.

      Reply to this comment
  2. האווי לאסוף

    12. ינו, 2018
    10:22

    תודה רבה על הסיקור הזריז. היה משחק מצויין של הסלטיקס, למרות דפיקות הלב בהתחלה…

    Reply to this comment
  3. הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר

    12. ינו, 2018
    11:05

    סיקור נהדר ללילה נהדר

    Reply to this comment
  4. תומר השני

    12. ינו, 2018
    11:25

    אחלה סיקור

    Reply to this comment
  5. Benjo

    12. ינו, 2018
    11:25

    תודה על הפריוויו ועל הסיקור היו משחקים מעולים הלילה. ה 50 אחוז הצלחה בניבוי זה לא מעט כי הליגה חזקה השנה . כל קבוצה ביום נתון יכולה לנצח כל קבוצה אחרת (אני אפילו עוד לא התייאשתי מאורלנדו… טוב אולי בעצם כן..)

    Reply to this comment
    • צ'ומפי

      12. ינו, 2018
      13:45

      50 אחוז הצלחה זה מה שאפשר להשיג עם הטלת מטבע בלי לדעת כלום על כדורסל

      Reply to this comment
  6. רק שאלה

    12. ינו, 2018
    12:07

    אין על להטריל על קבוצה צעירה ללא עומק ששיחקה מול קבוצה מנוסה שמובילה את הליגה

    Reply to this comment
    • שי אבן צור

      12. ינו, 2018
      13:03

      תבדוק את הגיל הממוצע של שתי הקבוצות
      מחכה לך הפתעה

      Reply to this comment
      • רק שאלה

        12. ינו, 2018
        14:20

        לא יודע
        קיירי מרכוס מוריס והורפורד זה גדול בכמה מונים על רדיק ובייליס
        תחשוב מי הסקוררים המובילים בסיקסרס רוקי ושחקן שנה שניה
        צוות האימון?
        הצוות אימון של הסלטיקס מוביל את הקבוצה שלוש עונות לפלייאוף כולל גמר המזרח בעונה החולפת
        אפילו מרכוס סמארה שנחשב צעיר עם הופעות פלייאוף יותר מכל בחמישיה של פילי
        אבל העיקר שאבן צור נהנה

        Reply to this comment
        • שי אבן צור

          12. ינו, 2018
          14:45

          ברור שאני נהנה
          זו אשמת ההנהלה של פילי שהם לא רואים פלייאוף כ"כ הרבה זמן ולא של אף אחד אחר.
          הם אמרו לעצמם "נהיה פחים כמה שנים ונבנה דרך הדראפט"
          בוסטון לא חשבו ככה אפילו לשניה.
          התוצאה? קבוצה צעירה עם ניסיון ברמות הגבוהות ומנטליות מנצחת מול קבוצה באותו גיל בערך בלי שום ניסיון ברמות הגבוהות ומנטליות לוזרית.

          הנה מה שכתבתי לפני שלוש שנים וחודשיים על הפרוסס הבזוי. תבלה:
          http://www.hoops.co.il/?p=37471

          Reply to this comment
          • רק שאלה

            12. ינו, 2018
            15:02

            מכיר את הלינק הזה- בעיני קשקוש
            אבל זו זכותך להזכירו בכל הזדמנות
            אז מה אתה משווה לי את הבנייה הנוכחית של הסלטיקס לבנייה של פילדלפיה פחחחחח
            דני איינג פירק קבוצה אלופה שהתמודדה כמעט כל שנה בגמר המזרח והתמזל מזלו לפגוש בבעלי קינג הדפוק
            הינקי?
            התחיל מקבוצה שמכרה את רוב הנכסים שלה וקיבל את גב האוהדים.
            טרולים כמוך חגגו עליהם שנים וימשיכו לחגוג
            אבל לא יעזור לך העתיד שלהם ורוד והם כנראה יפספסו את הפלייאוף העונה בשביל שיהיו לך עוד הזדמנויות לבנות ללינק

          • שי אבן צור

            12. ינו, 2018
            15:13

            חחחחחח
            לא ייצא מהם כלום ואני אמשיך להביא את הלינק הזה עוד הרבה פעמים.

            חוץ מזה, שים תמונה, תופיע בשם האמיתי שלך ואז תלרלר על טרולים. אוויל משריש שכמוך.

          • דה שוט

            12. ינו, 2018
            17:39

            +100

    • Adisu

      12. ינו, 2018
      13:23

      קבוצה מנוסה?
      2 זעטוטים בהרכב הפותח (אחד בן 21 השני 19)
      הכוכב שלהם כולה בן 25 בקבוצה חדשה ,הספסל מלא בנערים מתבגרים …

      ממש קבוצה מנוסה ש"רצה" כבר שנים יחד.

      Reply to this comment
  7. The king russell

    12. ינו, 2018
    13:18

    סיקור מעולה ללילה פצצה.

    Reply to this comment
    • רק שאלה

      12. ינו, 2018
      15:23

      הופה
      מה קרה אדון אבן צור ???
      נעלבת ?
      למה לרדת לשפה נמוכה?

      אני פשוט נהנה להטריל טרולים!!!!!!!!
      תחיה עם זה

      Reply to this comment
      • שי אבן צור

        12. ינו, 2018
        15:31

        לא נעלבתי. התעצבנתי. יש הבדל גדול.
        איך אמא שלי לימדה אותי? מעלובים לא נעלבים.

        כבר מהתגובה הראשונה ירדת לפסים אישיים עם הדיבור על טרולים ולא הפסקת גם אחרי שעניתי לך בצורה עניינית כמו שאני מדבר עם כולם.

        אני חי טוב עם עצמי וברור לי שהטרול האמיתי הוא אתה.
        מאחל לך להמשיך לסבול עם כל הפסד וכל כישלון של קבוצת התהליך העקום והבזוי.
        אתה יכול להמשיך להגיב לי אבל אני איתך גמרתי.

        Reply to this comment
        • רק שאלה

          12. ינו, 2018
          16:38

          רמת התגובה שקיבלת תואמת את דרך הכתיבה שלך
          סוף שידורינו להיום
          שבת שלום

          Reply to this comment
  8. Adisu

    12. ינו, 2018
    13:28

    פילי צריכה לשנות את ההתנהלות שלה וכדאי שתתחיל בGM .
    כל הפרוסס הזה לא יצליח ,אני לא מאמין בהם ,כל הצעירים שם מועדים לפציעות וחסרי מזל שאני מתקשה לתת בהם אימון ..

    Reply to this comment
    • דור

      12. ינו, 2018
      13:47

      נקודת המבט שלך על פילי לא נכונה. תחשוב איך בוסטון היו נראים בלי קיירי והורפורד (ומוריס וסמארט) כשרק בראון וטייטום מובילים אותם לדוגמא. מבין למה פילי זאת הצלחה כרגע גם אם לא תהיה בפלייאוף השנה? עוד דוגמא – תראה את הלייקרס, הם בפרוסס לא פחות מפילי ובחרו כבר שלוש שנים ברצף בבחירה השניה בדראפט + רנדל שנבחר 6, יש להם את KCP קלארקסוויל ולטפס ולמרות זאת הם בקושי מחברים 12 נצחונות עד היום ומשום מה להם ״סולחים״. פילי עם שני כוכבים שלא שיחקו ביחד עונה שלמה ועם קאדר של שחקנים סבבה אבל עדיין שחקנים משלימים ובלי פולץ עדיין מפלרטטים עם הפלייאוף. איך שלא תהפוך את זה, תוסיף להם כוכב מוכח אחד (AD לדוגמא) + פולץ שהוא באמת פוטנציאל נהדר והם ידברו חזק בצמרת.

      Reply to this comment
      • דור

        12. ינו, 2018
        13:49

        *קלארקסון וברוק לופז

        Reply to this comment
      • סילפן

        12. ינו, 2018
        17:02

        הציפיות מאמביד וסימונס היו גדולות לאין שיעור מבראון וטאטוס או קלאקרסון ורנדל

        Reply to this comment
        • דור

          12. ינו, 2018
          20:17

          לא היו ציפיות מאמביד כי הוא נבחר שלישי והיה פצוע עונה וחצי והיה יותר סיכוי שהוא יגמור כמו גרג אודן

          Reply to this comment
    • דה שוט

      12. ינו, 2018
      17:44

      אני לגמרי עם שי וכבר כתבתי את זה כאן בעבר – הפרוסס זו סיסמה שמכרו לאוהדים ולתקשורת כדי להסוות תהליך בזוי של חוסר ספורטיביות מוחלט לאורך שנים במטרה להשיג בחירות דראפט. בוסטון פעלה בדיוק הפוך – פירקה הכל ובנתה מהר מחדש, עם טריידים ועם אומץ. הקהל של פילי היה צריך מזמן להחרים את המשחקים, עשו ממנו צחוק. עכשיו, עם 700 בחירות ראשונות, הם יוצאים להילחם בקארמה. בהצלחה!

      Reply to this comment
      • Ish

        12. ינו, 2018
        18:21

        איפה הייתה ההסוואה בדיוק? זו הייתה ההצהרה המפורשת של הינקי.

        Reply to this comment
      • דור

        12. ינו, 2018
        20:16

        אתה טועה ומטעה חבר. בוסטון לא בנו באומץ אלא היה להם מזל גדול וGM טיפש של הנטס שעזר להם ובנוסף תומאס נתן קפיצה שאף אחד לא ציפה. מזל נטו. ודרך אגב, פילי בחרה ראשונה רק את סימונס. אמביד נבחר שלישי ופולץ הוטרד עם בוסטון. בקשר לפרוסס אני מסכים שזה היה ביזיון ואני לא הייתי פועל ככה.

        Reply to this comment
        • דה שוט

          12. ינו, 2018
          21:15

          בוסטון ניסו ובסוף זה הצליח להם. פילי לא, גם הלייקרס לא. תראה איפה הם ואיפה בוסטון בשנים האחרונות.

          Reply to this comment
          • דור

            13. ינו, 2018
            00:49

            גם אני לא אוהב את הפרוסס אבל אני לא יודע למה אתה מתעלם מהעובדות. בוסטון לא ניסו כלום. היה להם מזל גדול להפטר מגארנט ופירס (שכולם חוץ הרינג ידעו שהם בדרך למטה) באחלה תמורה. מזכיר לך שמה חירות האלה הם קיבלו את סמארה בראון טייטום ועוד אחת בשנה הבאה (הטרייד עם פילי). הורפורד והיווארד הגיעו כפרי אייג׳נטס ומוריס בטרייד הלא חכם, לדעתי, של איינג׳ על בראדלי (הייתי מעיף את סמארט לפניו). קיירי הגיע תמורת תומאס + ואפילו איינג׳ יודה שלא צפה שתומאס יתפוצץ. ודבר אחרון – בוסטון היא שוק גדול עם היסטוריה מפוארת וזה מושך שחקנים. קבוצות משווקים קטנים יותר פחות אטרקטיביות ולכן בדר״כ נבנות דרך הדראפט

  9. ולדי קוגן

    12. ינו, 2018
    13:42

    בוסטון מתחילים לשחק רק כשהם בפיגור. קאמבק מדהים שלהם.
    אני כתבתי אתמול שיש סיכוי טוב שטורונטו יקחו, אבל לא ככה. משבר ינואר של קליבלנד מרגיש חריג למדי.

    Reply to this comment
    • שי אבן צור

      12. ינו, 2018
      13:44

      100+
      זה כבר לא סתם המשבר הרגיל

      Reply to this comment
    • tomer

      12. ינו, 2018
      16:55

      אומרים את זה כל שנה. וכל שנה לברון סותם לכולנו את הפיות בפלייאוף

      Reply to this comment
  10. MBK

    12. ינו, 2018
    13:46

    תודה על הסיקור
    שבוע של 0-3 בינתים ללייקרס
    אינגרם ובול היו בסדר גמור ,4 שלשות לבול שנראה מחוץ לנגרייה
    המשחק הבא של אל איי מול דאלאס הוא חשוב בעיקר אם הלייקרס רוצה לברוח מהטופ 5 מהסוף בליגה
    לדעתי היא צריכה לסיים את העונה לפני הנטס ,הסאנס ודאלאס שנמצאות לפנייה כרגע

    Reply to this comment
    • גור גולן

      12. ינו, 2018
      17:32

      אם לייקרס יהיו אחריהם זה מביך

      Reply to this comment
  11. יונתן .S.

    12. ינו, 2018
    16:21

    שי תודה רבה על הסיקור!

    חשבתי בדיוק כמוך באמצע הרבע השני, אבל אני עדיין נדהם מקאמבקים של בוסטון וטוב שכך. למרות שזאת כבר חסרה שמינית שלהם מפיגור 12 ומעלה (כאשר חלקם גם היו בשיא אפילו ברבע הרביעי).

    אני ממשיך להאמין שבראון הוא עדיין המאמן עבור פילי כרגע.
    הוא יודע לפתח שחקנים צעירים והסיקסרס עדיין בחיתולים.
    צריך לדעת גם מתי להחליף מאמן ולסיקסרס אין למה למהר – שבראון ימשיך לפתח את הצעירים בינתיים. הריי רבים כאן אומרים שהם "הכי צעירים בליגה"..(אגב, כמו ששי אמר – הם לא. יש גם כמה יותר צעירות מהם).

    אגב – צריך להבין שלא קל למצוא מאמן איכותי בליגה. הטופ של הליגה לא ממהרים לשום מקום והם נדירים מאוד (פופ, קר וסטיבנס) והמאמנים הטובים מלבדם שקיימים בליגה גם לא יעזבו בקרוב את משכנם הנוכחי (קרלייל, ספולסטרה, סניידר ודאנת'וני).
    יש כמה צעירי ליגה כמאמנים ראשיים שיכולים להיות מעניינים (אחד מהם גם דווקא פנוי – פיזדייל), אבל לרוב לא יקרה מצב נדיר כמו עם סטיבנס, כאשר הוא מגיע וההצלחה רק ממשיכה לבוא.

    תפטרו את בראון ואז מה? אולי פיזדייל רוצה ללכת לקבוצת פלייאוף? אי אפשר לדעת ובריאן קולאנג'לו הוא מנג'ר מנוסה ואני מניח שהוא גם חושב שאין מה ממהר לבצע החלטה כזאת כי האופציות כרגע אינן מרשימות. פילי עדיין בעלת גרעין צעיר מאוד ואולי בקיץ הם יוכלו להיבנות בצורה טובה יותר לקראת פלייאוף. כשזה יקרה אולי יהיה נכון להעלות את הנושא. אבל כרגע? שהצעירים יתפתחו ואנחנו נדאג להתאים את הציפיות שלנו לאחר מכן. לא ההיפך.

    Reply to this comment
    • דור

      13. ינו, 2018
      00:54

      אני חושב שהכוונה בקבוצה צעירה היא הניסיון של הסטארים של פילי לעומת הסלטיקס לדוגמא וכאן ברור מי הקבוצה שהרבה יותר מנוסה. שים שני סטארים מוכחים, למשל באטלר ופול גורג ליד אמביד וסימונס ותקבל מפלצת לא פחות חזקה מבוסטון היום

      Reply to this comment
  12. דור

    12. ינו, 2018
    17:22

    לייקרס נראים זוועה.

    אינגראם לא ניראה כמו כוכב, הוא איטי, הוא לוקח החלטות בינוניות, והוא פשוט לא ניראה כמו כוכב, טרייד היום בתמורה לפול גורג' זה כמעט חובה.
    נכון שהוא בן 20, 9'6 , עם ווינגספיין של 3'7.
    בנוסף, הוא בכלל לא השתפר, הוא ניראה מאוד חסר ביטחון, להלן הממוצעים:
    עונה שעברה:
    11.7 נקודות, 4.5 ריבאונד, 2.5 אסיסטים,40.2% שדה, 29.4% שלוש
    העונה:
    16.4 נקודות, 5.4 ריבאונד, 3.3 אסיסטים, 45.9% שדה, 35.8% שלוש
    אבל כמובן שצריך לקחת את זה בערבון מוגבל, מאחר והוא לא מרגיש כמו כוכב, ולמרות שהוא עובד קשה, הוא כבר בגיל שלא משתפרים יותר למעט מקרים חריגים.

    -לונזו לא משפיע על המשחק, הזריקה שלו כל כך מכוערת, עם זריקה כזו אי אפשר לשחק היום באן בי אי, יתרה מכך, רכזים של היום חייבים להיות סקוררים, המשחק שלו ישן, והוא לא מוביל כדור אמיתי.
    זה חשוב במיוחד מאחר וכוכבים אחרים בליגה, שונאים שהכדור אצלם ביד, הם צריכים רכז כמו ווסטברוק שיקלע, ויתן להם את הכדור רק מתחת לסל.

    עוד נקודה, ללא ספק הקליעה היא האלמנט הכי חשוב במשחק, כך ש
    7.1 ריבאונדים, 7.1 אסיסטים, 1.5 חטיפות, ו 0.9 בלוקים על 1/2.5 יחס איבוד – אסיסט, פשוט לא רלוונטי בNBA של היום.

    ועל אף 37.2% מהשלוש בדצמבר וינואר, אין ספק שזה רק הוט סטריק, והוא יחזור מהר לממוצע קריירה מתחת ל30%.

    לסיום אין ספק שקבוצה של
    קלרקסון
    KCP
    פול גורג
    רנדל
    קאזינס

    ללא ספק הולכים לאתגר את הווריורס בפלייאוף, כבר העונה! אני די בטוח שאפילו לברון לא יוכל לעצור אותם!!!

    Reply to this comment
    • גור גולן

      12. ינו, 2018
      17:32

      תגובה מטופשת לדעתי. מלא שטויות
      1. אינגראם ישתפר לא רק בסטיסטיקה שהשתפרה לחלוטין אלא גם במנהיגות שלו, ביכולת שלו להתבלט, בהחלטת זריקות שלו ובעיקר במסה שלו שהוא העלה ורואים את זה.
      2. אינגראם בן 20 איך הוא בדיוק סיים להתפתח? הוא ילד עדיין! אותו דבר לונזו.
      3. היום במשחק אינגראם שיחק בדיוק כמו שהוא צריך לשחק עם זריקות מחצי מרחק על ראשים של שחקנים או אחרי פיקנרול עם איום של חדירה גם. – נקודת אור גדולה בסגנון שלו!

      4. לונזו בעונת רוקי והוא נותן 7 רב ואס עם 2.5 איבודים בערך שזה לא כל כך גרוע (תראה ג'יימס הארדן).
      5. לונזו שיפר את האחוז שלו לא סתם אלא בגלל שהוא לוקח זריקות נכונות יותר והוא תופס בטחון לאט לאט והאחוז שלו כרגע הרבה יותר הגיוני מהאחוז שהוא פתח איתו את הקריירה. לפי דעתי הוא לא ירד מהאוחזים שלו בחודש וחצי האחרונים אלא רק יעלה.

      Reply to this comment
    • דדי

      12. ינו, 2018
      18:08

      Reply to this comment
      • דור

        12. ינו, 2018
        18:15

        אני חושב בדיוק הפוך ממה שכתבתי.
        התגובה שלי רק מחזקת כמה פוטנציאל יש בשני הצעירים האלה.
        לעשות טרייד על אחד מהם יהיה טעות מרה.
        רציתי להראות כמה מגוחכות הטענות שרצות פה בחודשים האחרונים לגבי הלייקרס.

        מבחינתי, אני יופתע אם לונזו לא יהיה HOF בסופו של יום.
        והפעם אני לא ציני בכלל.

        Reply to this comment
        • דדי

          12. ינו, 2018
          18:42

          אכן היתה לי תחושה שזו אולי ציניות…

          שניהם נראים נפלא, במיוחד אם מנתחים את גרף ההתקדמות – שזו פחות או יותר הדרך היחידה להעריך שחקנים צעירים.

          Reply to this comment
        • גור גולן

          12. ינו, 2018
          18:45

          חשדתי גם שאתה ציני מרוב שזה הזוי אבל הייתי חייב להגיב😀

          Reply to this comment
          • דור

            12. ינו, 2018
            19:16

            ד"א מה אתם חושבים על גוש הארט?
            אני חושב שהוא עוברק מתחת לראדר להרבה אנשים.
            שחקן 3&D , שמשחק חכם.
            חיכיתי הרבה זמן לשחקן כזה בלייקרס…

        • יניב

          12. ינו, 2018
          19:32

          אולי כי אני חולה אבל פיספסתי את הציניות. הייתי בטוח שאתה פשוט במחנה דקסטר

          Reply to this comment
          • דדי

            13. ינו, 2018
            04:18

            הארט הוא עוד בינגו של מחלקת הסקאוטינג הנהדרת ברשות ג'סי באס.

            שחקן רוטציה לגיטימי בליגה, וסוג הרול פלייר שאתה צריך ושכוכבים רוצים לידם – מהמקום ה 30 בדראפט.

            אי אפשר לבקש יותר.

    • שי אבן צור

      12. ינו, 2018
      18:13

      הצגת את המספרים של איגראם בעונה הנוכחית וזו שלפניה ואני רואה שיפור ניכר…

      Reply to this comment
  13. יניב

    12. ינו, 2018
    17:54

    שי רק הערה קטנה לגבי איינג. להגיד שהוא בחיים לא יעשה מה שפילי עשו זה פשוט לא נכון עובדתית. שכחת כבר ששנה לפני שגארנט ואלן הגיעו בוסטון היו בטנק ינג מפואר ביותר על מנת לזכות באופן או דוראנט ולדעתי זאת הייתה הפעם האחרונה שאיינג לא נהנה ממזל והדרדר עד מקום חמישי. וגם שהוא עשה את עסקת המיליניום עם קינג הוא גם תכנן לטנקינג עמוק..מה שאני כן מסכים זה שאף אחד כולל איינג לא היה משתין מהמקפצה כמו פרסטי על כל הליגה וזה אחד ההבדלים הגדולים למשל בין הלייקרס שנמצאים באותו מצב כמו פילי בשנים האחרונות

    Reply to this comment
    • שי אבן צור

      12. ינו, 2018
      18:05

      אני לא זוכר מישהו שעשה את מה שפילי עשו – להשתין מהמקפצה בצורה כזאת מכוערת במשך שנים.

      Reply to this comment
    • Ish

      12. ינו, 2018
      18:15

      עבד כל כך קשה ואפילו לזכור את השם של הינקי נכון אנשים לא מצליחים

      Reply to this comment
      • יניב

        12. ינו, 2018
        18:44

        חחחחח. הדחקתי את השם שלו

        Reply to this comment
      • ברוך רובין

        12. ינו, 2018
        19:06

        הינקי לא המציא את הטנקינג אלא רק שכלל אותו,הספרס עם פופ עשו טנקינג הסאנס, הרוקטס ב83-84…

        Reply to this comment
  14. יניב

    12. ינו, 2018
    17:54

    לזכות באודן או דוראנט

    Reply to this comment
  15. bobby

    12. ינו, 2018
    18:02

    תודה על הסיקור!!

    וואלה כשטורונטו מנצחים משחק מבלי להסתמך יותר מדי על דה-רוזן או לאורי, הם נראים לדעתי הרבה יותר מפחידים.

    מעניין אם שוב הם ייתנו פלייאוף בינוני, או שהפעם נראה מהם קצת יותר תשוקה ולחימה. קשה לראות אותם מגיעים לפיינלס, אבל לפחות שישרטו את היריבות שלהם מהמזרח בדרך..

    Reply to this comment
  16. דדי

    12. ינו, 2018
    18:05

    Reply to this comment

הגיבו