לברון בקנדה בפריוויו יום חמישי המעניין למדי / שי אבן צור

פורסם ב - 11. ינו, 2018 ע"י ב - כללי

ארבעה משחקים הלילה. בוסטון ופילי ייפגשו בלונדון בשעה נוחה שמתנגשת עם היורוליג, הקאבס יגיעו לטורונטו ותהיה לנו הזדמנות לברר מה טורונטו באמת שווים. כמו כן הקליפרס יגיעו לבירת קליפורניה אחרי לילה קסום באורקל ארינה והספרס שמפסידים קצת יותר מדי לטעמי מגיעים לסטייפלס סנטר למפגש מול הלייקרס. לא יהיה משעמם.

הפריוויו הולך להיות תמציתי מפאת קוצר זמן, אתכם הסליחה.

10:00 פילדלפיה שבעים ושש'ס(19-19) בוסטון סלטיקס(10-33)

0-2 לבוסטון במאזן העונתי.

פילי במומנטום טוב של 4 W ולא סתם ניצחונות – דנבר בחוץ, ספרס ודטרויט(ופיניקס באמצע) – התאוששות יפה אחרי חמישה הפסדים רצופים.

בוסטון, אחרי האטה מסוימת מפתיחת העונה החלומית שלהם, כבר נמצאים ברצף של שישה ניצחונות – ביניהם על הקאבס, יוסטון, מינסוטה ופעמיים על ברוקלין העקשנית.

פילי נאבקת על מקומה בפלייאוף וכמו שזה נראה הקרב כנראה יהיה צמוד עד הסוף בינם לבין אינדי וניו יורק. לעניות דעתי כמובן.

בוסטון, שניה רק ללוחמים בצמרת הליגה, מאד אוהבת את המיקום הזה.

חוץ מזה, המשחק בלונדון וזה אומר שמעבר לחשיבות של המשחק לשתי הקבוצות – ובמיוחד לפילי – מתווסף האלמנט הזה שמול קהל חדש ומול חשיפה חדשה יש מוטיבציה מיוחדת לנצח.

יהיה משחק חם שבסופו בוסטון יצאו עם W שביעי ברציפות. מה לעשות, I don't trust the process…

3:00 טורונטו ראפטורס(11-28) – קליבלנד קאבלירס(14-26)

הקאבס חווים את זמן המיני משבר הקבוע שלהם בתחילת השנה האזרחית ולא נראים כ"כ טוב.

טורונטו, כהרגלם, מייצרים הייפ מסוים בזמן הזה של השנה ויש דיבורים שהם יכולים לנצח את המזרח וכו'. השנה מדברים על כך שגם המשחק שלהם השתפר והם משחקים פחות בידודים וכו'.

אני זוכר משחק שלהם מול הלוחמים לפני 3 שנים כשהם היו מוליכי המזרח והלוחמים הוליכו את המערב והיה הייפ וכולם דיברו על איזה מפגש מעניין זה הולך להיות. זה היה כואב. כ"כ כואב!

שתי הערות:

  • הקאבס ספגו תבוסה צורבת במשחק הקודם מול הזאבים וכמו שלמדתי להכיר את לברון הוא לא הולך להפסיד את המשחק הזה. פשוט כי זה לא בכבוד שלו.
  • אחרי המשחק הלילה, טורונטו הולכים להיפגש עם הלוחמים. שני המשחקים האלה הולכים להגדיר אותם. לאור ניסיון העבר זה הולך להיות כואב.

זאת דעתי ואני מאד מקווה עבור הקנדים החביבים שאני טועה.

100$? מישהו?

5:00 סקרמנטו קינגס(27-13) – לוס אנג'לס קליפרס(21-19)

0-2 לקליפרס במאזן העונתי.

הקליפרס מעוררי הכבוד מגיעים אחרי ניצחון ענק על הלוחמים, ניצחון ששבר רצף של 12 הפסדים רצופים למפלצת מהמפרץ. השתעשעתי לרגע והלכתי לראות את החמישיה שלהם במשחק הפותח של העונה ואתמול בלילה.

אז ככה, את העונה פתחו גריפין, גלינרי, בברלי, תאודוסיץ' וג'ורדן ואילו אתמול פתחו הגופה של ווסלי ג'ונסון, סיג'יי וויליאמס(מי זה?), ג'און אוונס(מי זה????), לו וויליאמס הפנטסטי וג'ורדן.

ואחרי כל זה הם במרחק משחק אחד מהשקנאים שבמקום השמיני עם 3-7 בעשרת המשחקים האחרונים ובהחלט יש מצב שגם השנה נראה אותם בפלייאוף. מדהים!

"מדהים" זאת לא מילה מתאימה בהקשר של הקינגס. הם שוב שוכנים במרתפי הליגה(נועלים את הקונפרנס) ולמרות שיש להם יציאות פה ושם כמו הניצחונות על הלוחמים, הקאבס, דנבר ופילי הם פשוט….

למרות שזה בק-טו-בק לקליפרס אני לא הולך להמר נגדם.

5:30 לוס אנג'לס לייקרס(27-13) – סאן אנטוניו ספרס(14-28)

הספרס "שלי" נמצאים בקצב של 55 ניצחונות ואין מה לבוא אליהם בטענות אבל עדיין הם לא התחברו למה שהם צריכים להיות. ההפסד לבלייזרס היה מבאס ואין מה לעשות אבל לא אהבתי את ההפסדים לדטרויט ולפילי. גם הניצחון במשחק האחרון מול הקינגס הלך קשה, קשה מדי – וזאת למרות חסרונם של קוואי, פארקר וגרין. כן כן, עד כדי כך הפופ הרגיל אותנו לטוב.

הלייקרס, שמחזיקים באותו מאזן כמו סקרמנטו, מגיעים אחרי שני ניצחונות רצופים שקטעו רצף של תשעה הפסדים רצופים. איזה מזל שיש אטלנטה וסקרמנטו בעולם…

בקיצור, הספרס ינצחו כי הם פשוט הרבה יותר טובים גם ללא קוואי, רודי גאי ואולי גם פרקר וגרין.

191 תגובות ל - “לברון בקנדה בפריוויו יום חמישי המעניין למדי / שי אבן צור”

  1. עידן

    11. ינו, 2018
    18:06

    תודה שי
    אני איש המערב אבל הלילה זה הלילה של המזרח עם 2 מפגשים מעניינים

    Reply to this comment
    • מנחם לס

      11. ינו, 2018
      19:59

      כמובן שמשחק סלטיקס – פילי הוא בלונדון!

      Reply to this comment
  2. גיא הרשע

    11. ינו, 2018
    18:06

    מעניין לדעת אם לאורי ישחק הלילה. הפציעה שלו התבררה כחבלה בלבד, פציעה שמנוחה + קרח + עוד קצת מנוחה, פותרים.

    מעניין יהיה לראות איזו קאבס נראה הלילה.
    הם לקחו קשה את ההפסד האחרון, בעיקר את היעדר ההגנה.
    מעניין יהיה לגלות אם הם מסוגלים לחולל את המפנה הנדרש ברמות האנרגיה, בשביל לחזור למסלול הניצחונות.

    תודה, שי. אחלה פריוויו.

    Reply to this comment
  3. המפקח

    11. ינו, 2018
    18:23

    יש סיכוי שכל 4 הניחושים שלך ילכו הפוך 🙂

    הקאבס יותר מסתם "לא נראים טוב". ברצף האחרון יש להם את ההגנה ה-29 בליגה. לפני סקרמנטו וזהו. זו קבוצה גמורה שעשתה את שלה עם האליפות ההיסטורית, על זה היא גם הלכה בידיעה על המחיר. עכשיו לא נשאר שם עניין, ותעשה בשכל לא להתאמץ עבור עוד התבזות בגמר.

    גם סן אנטוניו לא משכנעת בכלל, ואין לה שום סיכוי ריאלי לאליפות. יש הערב הזדמנות לליקרס למשחק אחד טוב ועקיצה כי יש חומר שחקנים ששוה את זה.

    Reply to this comment
    • צביקה

      11. ינו, 2018
      18:38

      המפקח טתה לא רציני. לברון לבד כבר סותר את כל מה שכתבת, ובטח בתוספת ישעיהו הקטן בעל הלב הענק שתמיד תמיד עוקף את כל הציפיות שתולים בו. ויש להם את וייד. זה לא כוחות מול הלוחמים אבל מול כל אחד אחר בהחלט כן.

      Reply to this comment
      • המפקח

        11. ינו, 2018
        20:41

        התרשמתי מקבוצה עם יכולות (זה ברור) אבל בלי טיפת מיץ. אין יותר מוג'ו וזה לא מאוד מפתיע

        Reply to this comment
  4. יונתן .S.

    11. ינו, 2018
    18:50

    תודה רבה שי על הפריוויו.

    עדכון עמום מהסיקסרס – מרקל פולץ רשם בטוויטר/אינסטגראם (אחד מהם כנראה) ש-"מצפה לנו הפתעה בלונדון".

    יש כבר רחשים רבים על סיכוי שהוא ישחק.
    אני מאמין שגם אם כן, כרגיל עם פילי (ובצדק במקרה הזה) – הוא יהיה על מגבלת דקות.

    אבל מי לא יהיה על מגבלת דקות? לא האמת שאני לא מדבר על אמביד…אלא על מרכוס מוריס 😁

    חזרה של פולץ יכולה לעורר בקבוצה הרבה מוטיבציה. בייחוד במשחק מוקד. מצד שני, בוסטון קבוצה עיקשת שמנצחת העונה המון משחקים מרשימים וגם צמודים. אני אשמח לראות בבוסטון ממשיכים להעניק לטייטום עוד מקום בהתקפה ולדחוף אותו לזרוק יותר, כי כמו שראינו לאחרונה, הוא לא רק קלעי שלוש מצויין, אלא סקורר מאוד שלם למי שכבר יצא לשכוח.

    Reply to this comment
  5. אדם

    11. ינו, 2018
    19:03

    אחלה פריוויו
    סחתיין ותודה

    Reply to this comment
  6. הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר

    11. ינו, 2018
    19:08

    תודה רבה!
    פשוט עצוב הסיפור בקליפרס – לא רק שעלו בחמישייה שציינת, אלא גם הסי-ג'יי וויליאמס הנ"ל נפצע ועזב את המשחק אחרי שעיקם את הקרסול…

    בקרוב אודישנים לאוהדים בכדי למלא את הסגל

    Reply to this comment
    • עידו גילרי

      11. ינו, 2018
      19:09

      טיירון וואלאס כבר עבר אותם.

      Reply to this comment
      • אפלטון

        11. ינו, 2018
        19:18

        אני הכי אהבתי את סינדריוס ת'ורנוול. לא היית מצליח להמציא שם כזה גם בספר של הארי פוטר ולהישמע אמין.
        תכלס דוק ריברס מחזיר לעצמו הרבה קרדיט העונה כמאמן עם מה שהוא מוציא מחבורת האלמונים הזאת.

        Reply to this comment
      • THE KING RUSSELL

        11. ינו, 2018
        19:19

        עידו בעניין אחר. ראיתי שהרוקטס משכו את הערעור על תוצאת המשחק עם הקליפרס, מתי שהוא. אחרי שהסברת כל כך טוב למה היא הגישה אותו, טולי תסביר למה היא משכה אותו.

        Reply to this comment
        • עידו גילרי

          11. ינו, 2018
          19:20

          כי כנראה הם הבינו שלא יזכו….
          ניב הסביר את זה טוב. השופטים ראו בריוויו ששרקו עבירה לשחקן הלא נכון אבל אסור להם לשנות לפי החוקים. לכן נראה לי שהריוויו הרג את הבסיס לערעור.

          Reply to this comment
          • THE KING RUSSELL

            11. ינו, 2018
            19:52

            זה לא היתה בעיה של המזכירות?

          • THE KING RUSSELL

            11. ינו, 2018
            19:53

            עוד דבר לא מביןן איך זה משנה את הקייס. אבל נו שיהיה

          • עידו גילרי

            11. ינו, 2018
            20:04

            כנראה שלא. זה לא לגמרי ברור. בכל מקרה אם זה ענין של שריקה של שופטים אז זה פותח את הדלת לערעור על כל סיום משחק בערך. זה מחליש אבל לא סוגר את זה אבל בכל מקרה אני שמח שה מאחורינו בלי איזו פארסה מיותרת.

          • אפלטון

            11. ינו, 2018
            20:12

            בגדול ההבדל הוא שהתקדימים שעידו הצביע עליהם במאמר שלו נבעו מטעויות טכניות, או טעויות מזכירות. במקרה הזה ברגע שהתברר כי זו היתה טעות שיפוט שבגלל חוק ריביו מפגר מאוד לא יכלו לשנות את השריקה שלהם לאחר הריביו, גם לאחר שהבינו כמה היא היתה מופרכת (האדם שנשרקה לחובתו העבירה היה במרחק של כמה מטרים טובים ממקום העבירה). לכן היא נחשבת כטעות שיפוט, ובמקרה כזה אין באמת עילה לחזור מחדש על הדקות הנותרות, אחרת כל טעות שיפוט היתה מספקת אינספור תלונות למשחק חוזר.

  7. חזיר יבלות צעיר

    11. ינו, 2018
    19:09

    אחלה. קליבלנדב3ולא ב5. בלואאוט של הקנדים

    Reply to this comment
  8. ברבור שחור

    11. ינו, 2018
    19:12

    פורבס ומאנו הם ממש אקספטור

    Reply to this comment
  9. THE KING RUSSELL

    11. ינו, 2018
    19:17

    תודה רבה.

    Reply to this comment
  10. מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

    11. ינו, 2018
    19:21

    תודה רבה שי, אחלה פריוויו לערב מסקרן.
    לדעתי לברון יראה להם מה זה… בדיוק כמו בפרק ההוא של game of zones של בליצ'ר ריפורט על king in the east… אני מחבב את הקנדים, אבל מסכים איתך בנוגע לתחזית מול הלברונים והלוחמים. הם, (עדיין?), לא שם.
    מסכים לכל מילה על הספרס – אמנם הרבה מזה בגלל הפציעות, אבל גם כשקוואי שיחק הוא פשוט נראה לא מחובר לקבוצה – איש עם ידיים ענקיות עומד במגרש וקצת מחפש את עצמו. אבל יתכן שתספיק חצי עונה בריאה, או אפילו שליש, כדי להתחבר, ואז הרגליים הטריות יכולות דווקא לעשות את ההבדל בפלייאוף.

    Reply to this comment
    • shay

      11. ינו, 2018
      20:20

      גם אני חשבתי על הקטע ב game of zones כשכתבתי עליהם 🙂

      Reply to this comment
  11. ולדי קוגן

    11. ינו, 2018
    19:27

    נראה לי שהקליפרס נתנו את החולצה לאוהדים המצטיינים בשנים האחרונות. לו ויליאמס משחק פה על חוזה גדול בקיץ הקרוב.
    אני דווקא חושב שטורונטו ינצחו היום מה שיתן להם תחושה טובה להמשך, וזה כמובן יגמר לא טוב בפלייאוף

    Reply to this comment
  12. מתן גילור

    11. ינו, 2018
    19:56

    תודה.
    בוסטון-פילדלפיה בסופרט 5 לייב.
    מבחינת טורונטו מדובר על משחק הצהרה ובמחינת קאבס על חודש ינואר. הולך על הדינוזאורים. בוסטון יעשו את העבודה ויצמצמו לחצי משחק מהלוחמים.

    Reply to this comment
  13. עידו גילרי

    11. ינו, 2018
    20:33

    לפי הדברים שיוג'ירי אמר על לאורי אתמול זה לא נשמע שהוא ישחק היום. גם איבקה ינוח אחרי המאמץ מהקרב מול ג'ונסון.

    Reply to this comment
  14. no funny shtuff

    11. ינו, 2018
    21:01

    תודה על הפריוויו שי.

    בתקווה להמשך ערב מהנה עם לינקים טובים כיד הממזר (למרות שבשעה 22:00 הוא עדיין ב-off).

    Reply to this comment
  15. איתן

    11. ינו, 2018
    21:08

    אחלה פריוויו! יש לי ציפיות גדולות מבוסטון פילי

    בנושא אחר,אשמח אם תוכלו להקדיש לזה חצי שעה או אפילו פחות,זה ממש חשוב לי.

    denote burton בן 23 פורוורד אמריקאי,כנראה אף אחד מכם לא מכיר אותו,בורטון משחק בליגת KBL ליגה קוריאינת בקבוצה Wonju DB Promy ,הוא אתלט ברמות הגבוהות,עם יכולת מצויינת לסיים בסל,הוא התמודד לדראפט ב2017 אך לא נבחר בגלל הגובה שלו,הוא 1.96 אך עם מוטות ידיים של 0'7,מסוגל לשמור על רוב העמדות ולשמש כרים פרוטקטור בשל האתלטיות שלו.
    הוא מוסר לא רע,אומנם אין לו flashy passes אך יודע למצוא את האדם במקום הנכון,הוא קצת מזכיר את גוליוס רנדל,הוא יודע לנהל מתפרצות ועוד..
    הוא שיחק בעבר בקולג 4 שנים,שתי עונות Marquette Golden Eagles ושתיים בlowa state,כאשר בעונתו האחרונה נתן את העונה הטובה ביותר שלו, הוא זומן לסאמר ליג של מינסוטה אך לא הצליח להפיק את המירב שצופה ממנו,ולא זכה להזדמנות שנייה.

    אז מה אני צריך ממכם? אני צריך חוות דעת עליו בצורה מפורטת יותר מאשר הפירוט שנתתי פה.
    אני מאמין שמהשחקן הזה יכול לצאת שחקן נהדר פשוט לא קיבל את ההזדמנות,אך אני לא אחד שמבין יותר מדי ואשמח לחוות דעת מאנשים שמבינים הרבה יותר ממני.

    Reply to this comment
    • איתן

      11. ינו, 2018
      21:26

      מישהו?
      ממש חייב שתעזרו לי

      Reply to this comment
      • שי אבן צור

        11. ינו, 2018
        21:38

        תן לינקים ותגיד מה אתה רוצה לדעת מאיתנו.

        Reply to this comment
    • אפלטון

      11. ינו, 2018
      21:50

      אני ממש לא מתיימר לתת חוות דעת מקצועית אבל זה נורא תלוי למה אתה צריך את זה. לדוח סקאוט לליגה הישראלית? לליגה אירופאית? לnba? לכל שחקן יש את היתרונות היחסיים שלו.
      בכל מקרה לתת חוות דעת מתקצירים וקטעי ווידא ערוכים זה הכי סתם. צריך לדבר עם מישהו שראה אותו בתקופה שלו במכללות, וזה לוקח זמן למצוא את החברה האלה. תנסה ברדיט או באתרי אוהדים של המכללות שבהם שיחק.

      Reply to this comment
      • איתן

        11. ינו, 2018
        22:33

        למען האמת אני לא סגור על עצמי ממש,
        יישמע אולי ילדותי אבל,הוא אחד השחקנים האהובים עליי ועל בן דוד שלי,ואפשר לומר שזה מעין חלום עבורנו שיגיע לשחק בישראל(חלום שלטעמי עוד יכול להיות ראלי,ממש אופטימי לגבי זה).
        לכן אנחנו מנסים לדחוף את זה,עם כמה שזה נשמע רעיון מפגר ובעל סיכוי ששואף לאפס,אנחנו רוצים להפיץ את השחקן כמה שאפשר בישראל,והתקרה כמובן היא לגרום לקבוצות לשמוע עליו(אמרתי שזה טיפשי כבר,אופטימיים ברמה מוגזמת) על מנת שאולי איכשהו יתעניינו בו.

        אני יודע שחוות דעת מתקצירים זה שטות,כי זה לא מראה יותר מדי,לכן אני מנסה למצוא כמה שיותר משחקים מלאים שלו על מנת לבנות חוות דעת מגובשת על השחקן.
        אפשר לומר לדוח סקאוט לליגה הישראלית,אבל לא הכי יודעים איך לעשות את זה או להפיץ את זה יותר מדי,חסרי ניסיון.
        ראינו היום כתבה בערוץ הספורט על כך שמכבי תל אביב מחפשת רכש חדש,ואז חשבנו על הרעיון הזה כאולי איכשהו שיהיה ריאלי,אנחנו לא מנוסים בזה,לא מנסים איכשהו לעשות מזה כסף,סך הכל שני נערים עם חלום מוגזם בתקווה שיעבוד.
        פנינו לגיא גודס באינסטגרם(לא הכי חשבנו על הרעיון לעומק אותו זמן,כשאני חושב על זה עכשיו אני לא הכי חושב שזה ריאלי),לא פירטנו לו יותר מדי אלא המלצנו לו לבדוק לגביו,הוא הגיב ואמר שיסתכל אך אני לא חושב שהוא באמת יקדיש לזה תשומת לב.
        לכן אנחנו מעוניינים באיכשהו להפיץ כמה שיותר,חשבנו על לפרסם הרבה פוסטים שלו בקבוצות פייסבוק ואחרות ולגרום להכרה של השחקן.
        ומשם בעצם לדחוף לקידום שלו בתקווה שיהיו אנשים שישימו לב לזה מהנהלות של קבוצות.

        Reply to this comment
    • נתן

      11. ינו, 2018
      22:00

      באמת אתלט, כידרור לא מספיק טוב ל1, קליעה לא מספיק טובה ל2, רים פרוטקטור? בנבא?

      Reply to this comment
  16. MBK

    11. ינו, 2018
    21:18

    תודה על הפרוויו
    אני עם פילי הלילה

    Reply to this comment
  17. אפלטון

    11. ינו, 2018
    22:00

    תוצאות עדכניות לבחירות האולסטאר. נראה שמאנו בדרך לאולסטאר. כבוד!
    חוץ מזה לברון וסטיבן קרי כבשו את הפסגה. רק נותר לקוות שקרי לא יבחר את דוראנט לקבוצה שלו.
    https://twitter.com/Rachel__Nichols/status/951529889299021824?ref_src=twcamp%5Eshare%7Ctwsrc%5Em5%7Ctwgr%5Eemail%7Ctwcon%5E7046%7Ctwterm%5E1

    Reply to this comment
  18. ma

    11. ינו, 2018
    22:07

    לינק לסיקסרס סלטיקס בבקשה

    Reply to this comment
  19. פיני

    11. ינו, 2018
    22:43

    התקרה של פילדלפיה 2 קומות מעל בוסטון. וכל קבוצה אחרת בליגה. עם מאמן כמו סטיבנס ולא בראון החובבן, זה יהיה ברור לכולם.

    Reply to this comment
  20. אפלטון

    11. ינו, 2018
    22:48

    פילי שוחטים!

    Reply to this comment
    • ד"ר הופמן

      11. ינו, 2018
      23:12

      נכון חלקית אבל השופטים דיי מחפפים כשלא שורקים חלק מהעבירות שהיו.
      למשל, העבירה האחרונה של אמביד על קיירי לפני הזריקה האחרונה היתה כל ברורה כמו אור בצהרים. אמביד פשוט נתן מכה חזקה באף של קיירי…
      אולי אפילו שבר לו את האף. בוסטון סגרו דפיציט של 19 למינוס 9. בחצי הבא ההגנה כנראה תדבר. אולי נראה את הסלטיקס האמיתיים.

      Reply to this comment
  21. פיני

    11. ינו, 2018
    23:05

    ברט בראון מאמן עלוב. זו מחצית שצריכה להיגמר ב-25, ומשחק בכיס. ולא ההתמוטטות הרגילה כשהוא לא עושה כלום. פילדלפיה חייבת מאמן רציני.

    Reply to this comment
  22. הממזר של סטוקטון

    11. ינו, 2018
    23:17

    פילי – בוסטון

    http://www.genti.stream/hd1.php

    Reply to this comment
  23. יונתן .S.

    11. ינו, 2018
    23:21

    בראון אחד המאמנים הטובים בליגה. יצא מהמערכת של הספרס והינו בעל יכולת פיתוח שחקנים לא רעה.
    אתם מדברים על הסיקסרס ממש כמו על קבוצה שנועדה לגדולות עוד לפני שהיא הגיעה פעם אחת לפלייאוף. אין ספק שיש להם גרעין עם פוטנציאל גבוה מזה של בוסטון כרגע, אך מי אמר שהם יגיעו בכלל לאותה תקרה?
    אמביד עדיין לא שחקן שמצליח להחזיק דקות רבות על המגרש, סימונס עם בעיית מכניקת זריקה משמעותית (ללברון לפחות הייתה מכניקה באזור הנורמלי של הספקטרום) ועוד כוכב צעיר שהינו פצוע ולא ידוע מה יהיה איתו ומה הוא באמת מסוגל לעשות ב-NBA.

    לבוסטון יש כרגע טיפה יותר קבלות להצביע על היכולת שלהם. הם כבר כמה עונות מגיעים רחוק, למרות פסימיות מסויימת לגביהם, ואני מזכיר שהיווארד עוד אמור לחזור לקבוצה הזאת ויש לה עוד שפע בחירות דראפט לנצל. לסטיבנס יש תפקיד קרדינלי במצב של בוסטון היום, אבל גם איינג' בתוך הסיפור הזה וכמובן שגם השחקנים שמחוברים כולם לאותה מטרה.

    בשורה התחתונה, יש לפילי תקרה גבוהה מאוד, אבל הם עוד צריכים להתחיל בכלל טיפוס אליה.
    בבוסטון עדיין לא נקבע גובה התקרה, בגלל הבחירות שעתידות לבוא וגם הנוכחות הקריטית של היווארד (שלא ראינו אותו כלל, לעומת פולץ שעדיין פחות מוכח ונראה מעט יותר העונה ממנו. נוסף על כך, אין לדעת אם פציעתו הייתה באמת רצינית או שיש כאן גם באמת בעייה מנטאלית/בחירה שלא הייתה טובה באמת ופולץ אולי לא טוב כמו שחשבנו). סתם נקודה למחשבה…אמנם מאוהד בוסטון שלא בהכרח אובייקטיבי, אבל אני עדיין מאמין שיש סוג של אמת בדבריי.

    Reply to this comment
    • ברוך רובין

      11. ינו, 2018
      23:26

      לברון הגיע גם כאתלט שסימונס רק יכול לחלום עליו, עדיין התקרה של סימונס ואמביד גבוהה משמעותית מזאת של בראון וטייטם

      Reply to this comment
      • פיני

        11. ינו, 2018
        23:32

        חד משמעית.
        + פולץ.
        + מקום ל 2 שחקני מקס'.
        + כל היתר – קובינגטון, סאריץ', הולמס וכו'.

        פילדלפיה צריכה מאמן, לפני הכל. ברט בראון לא מאמן טוב. הקבוצה שלו מאבדת בסיטונות הפרשים גדולים, המון, וזה אך ורק עליו. חייב ללכת.

        Reply to this comment
        • ברוך רובין

          11. ינו, 2018
          23:38

          ברט בראון מאמן מדהים, רואים את העבודה על הצעירים הוא מנחיל שם שיטת משחק מצויינת שעובדת על הנעת כדור ומסירות ורואים יד מכוונת ושיפור מתמיד של השחקנים. עדיין יש לו בעיות ברוטציה אבל פילי יעשו טעות נוראה עם ישחררו אותו

          Reply to this comment
          • פיני

            11. ינו, 2018
            23:45

            חולק עליך. והנה, כאילו שמע אותנו הפרשן בערוץ 5. "ברט בראון משחק לידי בוסטון. מקונל חלש זה נותן לקיירי מאצ'אפ הרבה יותר נוח. פילדלפיה מתמוטטת ובראון לא עוצר את זה".

            פילדלפיה איבדה העונה מספר עצום של משחקים אחרי יתרונות גדולים מאוד (הכי זכור ג"ס, עם רב מהפך של 15-47, בלי סימונס, מקונל האליל משתולל). רק לאחרונה, 3 הפסדים בה הובילו לפחות ב-16 בחצי השני. יש להם 6 הפסדים במשחקים שהם הובילו בכניסה לרבע האחרון. כל זה – אך ורק ל המאמן.

          • יונתן .S.

            11. ינו, 2018
            23:51

            פיני כדורסל הוא משחק דינמי. בראון מאמן טוב. סטיבנס פשוט טוב יותר..

            ובבקשה בלי להתייחס לפרשנים של ערוץ הספורט. מלבד אולי עידן, אין שם מישהו שמבין ברמה סבירה NBA לטעמי.

          • פיני

            11. ינו, 2018
            23:57

            אתה מוזמן להיכנס לטוויטר, לחפש את השם ברט בראון, ולהתרשם ממה שחוכמת ההמונים (לפחות) אומרת… האיש צריך ללכת. אין שום הסבר לאובדן המון המון משחקים עם יתרונות גדולים בהתמוטטות מוחלטת. זה לא פעם ולא פעמיים ולא שלוש. לאיש אין את זה. הוא אולי מאמן טוב עד המשחק. במשחק עצמו – זוועה נוראית.

    • ד"ר הופמן

      11. ינו, 2018
      23:37

      תרשה לי לחלוק עליך לגבי סימונס.
      עד שלא יפתח קליעה סבירה מהשלוש הוא מבחינתי רק שחקן מצויין ותו לא, לא רואה שום פוטנציאל שנראה ממנו 30 נקודות למשחק!

      Reply to this comment
  24. ד"ר הופמן

    11. ינו, 2018
    23:33

    הנה דיפנס והנה בוסטון מובילים…

    Reply to this comment
    • ד"ר הופמן

      11. ינו, 2018
      23:40

      אתם רואים? הסלטיקס נתנו לפילי הפאתטית מחצית להשתולל, סגרו קצת מהפער עד המחצית, הדקו דיפנס בתחילת החצי השני ועכשיו מובילים ב 6. זה לא מבטיח ניציון לסלטיקס אבל היתה פה קצת דרמה להנאת הקהל.

      Reply to this comment
  25. צביקה

    11. ינו, 2018
    23:45

    כמה אני נהנה מסלטיקס

    Reply to this comment
  26. מנחם לס

    11. ינו, 2018
    23:46

    הגעתי למשחק מאוחר אבל נראה לי שזה משחק טוב לקהל הבריטי

    Reply to this comment
  27. ברוך רובין

    11. ינו, 2018
    23:47

    אמביד רחוק מאוד מהמשקל האידאלי שלו הוא עדיין כבד, הוא חייב להשיל כמה קילוגרמים

    Reply to this comment
  28. ד"ר הופמן

    11. ינו, 2018
    23:47

    כמה צחקתי על העבירה עכשיו של סאריץ.
    כשהשופטים נותנים להרביץ השחקן חושב שהוא אלוהים.

    Reply to this comment
  29. מוטי

    11. ינו, 2018
    23:48

    גם אני בדעה שבראון הוא אחת החוליות החלשות בפרוסס.
    6 משחקים פילי הפסידה השנה אחרי שאבדה הפרש דו ספרתי. בזה יש חלק גדול למאמן שלא יודע לעצור התמותטויות.

    Reply to this comment
    • יונתן .S.

      11. ינו, 2018
      23:52

      אני באמת מתקשה לקבל זאת…

      אתם רואים שקבוצות מצליחות גם עם מאמן כמו טיירון לו ות'יבס.

      אלו שחקמים צעירים ולוקח זמן לגבש אותם לכדי קבוצה רצינית.

      Reply to this comment
  30. ברוך רובין

    11. ינו, 2018
    23:53

    בראון במהלך שיכנס לפרק הבא אצל שאק, סטיבנס חייב לזכות במאמן העונה מאמן מדהים חוץ מדבר אחד שלא מובן לי זה השימוש המוגזם בסמארט ומוריס

    Reply to this comment
    • יונתן .S.

      12. ינו, 2018
      00:02

      ברוך, ראית 2 החטיפות של סמארט אחרי הטיימאאוט האחרון?

      בגלל זה סמארט בפנים.
      ומוריס? הוא משלק טוב היום ולראשונה ללא הגבלת דקות – צריך שהוא יתחיל להכנס לקצב מבויים עם הקבוצה. הספסל חייב שהוא יהיה עמוד תווך עבורם התקפית.

      Reply to this comment
    • ברוך רובין

      12. ינו, 2018
      00:21

      ראיתי מוריס במשחק מצויין היום, סמארט עדיין נטל התקפי, 2 חטיפות לאחר 20 דקות על הפרקט שבהם הוא לא תרם בדבר במשחק ההתפקי זה מוגזם לטעמי מאוד

      Reply to this comment
  31. ד"ר הופמן

    11. ינו, 2018
    23:57

    מתוקה תפוח הימו מלוח ובוסטון כבר עם 9 הפרש.
    זה כמובן לא גמור והכל יכול להיות אבל בוסטון הרבה יותר בשלה. אני לא טרסט ד'ה ברוזז. אמביד פציע, לסימונס אין 3 ופולץ הבצ'וע האנגלי.
    בקיצור אוברייטד. בראון מאמן טוב והוא לא הבעייה של פילי.

    Reply to this comment
    • ברוך רובין

      12. ינו, 2018
      00:03

      נכון להיום בוסטון יותר בשלה זוהי קבוצה ששלות הכוכבים שלה לא שיחקו עונה עם זאת התקרה של פילי גבוהה בהרבה אני עדיין בדעה שבוסטון לא עוברת את מילווקי שתסתום הרבה פיות בפלייאוף (רק שיחליפו את קיד).

      Reply to this comment
  32. ברוך רובין

    11. ינו, 2018
    23:58

    איזה מניאקים צוטת הבידור בפילי

    Reply to this comment
  33. ברוך רובין

    12. ינו, 2018
    00:00

    נגמר

    Reply to this comment
  34. ד"ר הופמן

    12. ינו, 2018
    00:01

    כמה היה לנו? 17 הפרש לסלטיקס? טראסט ד'ה ברוצץ… וואי לי 🙂

    Reply to this comment
  35. יונתן .S.

    12. ינו, 2018
    00:04

    אמצע רבע 2 – 22 הפרש לפילי.

    אמצע רבע 4 – 17 הפרש לבוסטון.

    וזאת לא פעם ראדונה שבוסטון חוזרת ככה…שוב, בראון מאמן טוב של קבוצה צעירה ומוגבלת התקפית יותר מזאת שבבוסטון וקבוצות גדולות משלו חטפו כך מבוסטון הפסדים.

    Reply to this comment
    • ברוך רובין

      12. ינו, 2018
      00:06

      בגלל זה המחסור של פולץ כל כך משפיע,ולפי מה שראיתי הוא לא יחזור בחודשיים הקרובים המכניקה שלו עדיין שבורה

      Reply to this comment
      • ד"ר הופמן

        12. ינו, 2018
        00:25

        עשו מפולץ כזה סיפור… ילה שחרר ברוך, שחקן שהתבלט בקבוצה זבל המכללות זה לא סיפור כזה גדול. לא הייתי בוחר בו גם שישי בדראפט.

        Reply to this comment
    • פיני

      12. ינו, 2018
      00:10

      בראון מאמן גרוע ולא משנה כמה תנסה לתת לו קרדיט. לא בינוני, לא חלש – גרוע. וזו לא הגדולה של בוסטון שיודעת לחזור – זה קרה לו העונה כל משחק שני בערך. רוטציות מחרידות, לא להחזיר את הסטארטרים בזמן, לתת למקונל להתרוצץ חסר אונים, לא לעצור מפולת מה עוד יש להגיד – סווינג של 41 נקודות ב-23 דקות, זה על המאמן. האיש בא מטנקינג ולשם הוא שייך. לא לקבוצה שיש לה תוכניות גדולות לעתיד.

      תעלעל גם כאן:
      https://twitter.com/search?f=tweets&vertical=news&q=brett%20brown&src=tyah

      Reply to this comment
      • ברוך רובין

        12. ינו, 2018
        00:15

        הוא מנהל משחק לא טוב ואפילו נוראי, אמרתי את זה כבר אבל הוא מנחיל לציערים סקילס ושיטת משחק מופלאה רואים בהחלט יד מכוונת ועבודה מצויינת של מאמן בשיפור שלהם.

        Reply to this comment
        • יונתן .S.

          12. ינו, 2018
          00:19

          לא יכולץי לכתטב זאת טוב יותר 👍

          אגב ברוך, כמו שפולץ חסר לפילי, דמיין כמה היה להתקפה של בוסטון קל יותר עם היווארד. הם לא יציבים ורואים שנוכחות שלו גם הייתה עוזרת מאוד.

          אבל כשקבוצה פחות טובה חסרה שחקן מוביל, כמובן שזה משפיע עליה בצורה קשה.

          Reply to this comment
          • ברוך רובין

            12. ינו, 2018
            00:25

            אני מסכים היה יורד נטל משמעותי מקיירי,והורפורד (אנדרייטד) ועדיין לא היינו רואים את טייטום במקרה שהיווארד היה בריא. וזה בדיוק הבעיה של בוסטון העונה חסר להם כוח אש ואני לא רואה את זה מספיק לפלייאוף טאטום מצויין אבל הוא עדיין רול פלייר שיתקשה ברגע שההגנה תתחיל להתמקד בו יותר,בראון לא יציב בקליעה שלו עדיין.

          • יונתן .S.

            12. ינו, 2018
            00:28

            צודק לגביי הצעירים.

            גם ככה לבררון בעוד עונת שיא וזאת עוד עונה של דעיכה מצד הקאבס.

            בשביל בוסטון זה מצויין שהשנה הזאת ניתן מקום עבור בראון וטייטום לבצע קפיצת מדרגה ואז כשהיווארד יחזור הם יהיו יותר בטוחים לגביי עצמם.
            ואולי אולי בוסטון תשיג עוד גבוה מוכשר בדראפט.
            אם בוסטון מביאה את אייטון, או אפילו את באמבה לעמדת הסנטר – WATCH OUT

          • ברוך רובין

            12. ינו, 2018
            00:39

            אייטון מפלצת אחד השחקנים שאני הכי אוהב, הבעיה הוא לא מציג שיפור משמעותי בחלק ההתקפי עם אייטין השמיים הם הגבול או לפחות ה2.16 שלו, והקבוצה בבוסטון הושלמה.

      • יונתן .S.

        12. ינו, 2018
        00:17

        אתה נותן לי להסתכל על תגובות טוויטר של אוהדים וטרולים?
        זה ההסבר שלך על מדוע בראון מאמן גרוע?

        בוסטון ביצעה את הקאמבקים האלה על קבוצות טובות בהרבה מפילי.
        מצטער, אני חושב אחרת ממך..

        Reply to this comment
        • פיני

          12. ינו, 2018
          00:31

          לא. זו המלצה עבורך לקרוא עוד משהו חוץ מהקונספט המקובע שלך (פילי בסדר אבל בוסטון נהדרת, לפילי יש מאמן טוב אבל של בוסטון יותר טוב. כמו ההוא שסיפר על תחרות הריצה, "משה היה ממש מצוין. בקושי השגתי אותו").
          חוץ מזה, לא כל הדעות בעולם שאינן תואמות את שלך הן של אוהדים-טרולים-טיפשים. זו טעות רווחת, שיכולים לעשות גם כלפיך. וחבל משני הצדדים.

          Reply to this comment
      • עידן

        12. ינו, 2018
        00:27

        אני עם פיני בכל הטענות שלו.
        אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הנהלת הוורירס לא היו מפטרים את מארק גקסון שעשה את התהליך עם הוורירס עד הפלייאוף והיינו מפססים את הוורירס הגדולה עם סטיב קר והכדורסל המהנה.
        כמובן עם הכדורסל של מארק גקסון הוורירס אפילו לא היו מגיעים לגמר וכנראה שהיינו מפספסים את דריימונד גרין בעמדה 4 והיה נשאר שחקן מחליף בעמדה שלא מתאימה לו-3

        Reply to this comment
  36. ד"ר הופמן

    12. ינו, 2018
    00:11

    הבריטים קיבלו דרמה תוצרת סימונס את מוריס (סיגריות). העיקר שלא יהיה מצ'עמם…

    Reply to this comment
  37. ד"ר הופמן

    12. ינו, 2018
    00:15

    בוסטון ב 19 פחות מ 4 דקות לסיום, זה פשוט לא כוחות.
    מקווה שלברון יעצור קצת את הרפטורס היום בהמשך..

    Reply to this comment
  38. ד"ר הופמן

    12. ינו, 2018
    00:28

    זהו נגמר, אין חדש תחת לתחת ובוסטון עם ניצחון שלישי העונה על פילי, אז למה לא כל יום פילי?

    Reply to this comment
  39. פיני

    12. ינו, 2018
    00:33

    בכל מקרה לילה טוב, אחלה משחק סה"כ 🙂

    Reply to this comment
  40. ד"ר הופמן

    12. ינו, 2018
    00:35

    המשחק הבא של הסלטיקס רק בעוד 5 ימים, שוב נכנס לתכנית גמילה. בשלישי הסלטיקס מארחים את ניו אורלינס.

    Reply to this comment
  41. רפי

    12. ינו, 2018
    00:36

    0-3 לבוסטון העונה על פילי.
    בראד סטיבנס תותח אין מה לעשות , לקחת קבוצה שהחליפו בה יותר מ-10 שחקנים ובאמצע העונה להוביל את המזרח כל הכבוד….

    לסיקסרס אין מה למכור מול הסלטיקס – הספסל חלש ואין להם יוצר נקודות פרט לאמביד. כאשר השחקן הבכיר שאתה מעלה מהספסל הוא בייליס אזי אתה בבעיה……
    אני לא חושב שהמאמן הוא הבעיה בסיקסרס
    חוסר הנסיון של שחקני הסיקסרס הורג אותם בד"כ במחציות השניות .
    ועזבו את האיבודים בסיטונות , איך קבוצה שמובילה את הליגה בריבאונד מפגרת אחרי הסלטיקס בכ"ח בפער כזה גדול ?

    Reply to this comment
    • עידן

      12. ינו, 2018
      00:39

      המשחק הרביעי של בוסטון נגד פילדלפיה יוצא בול עוד שבוע בלילה בין חמישי לשישי והוא יהיה בבוסטון

      Reply to this comment
  42. אפלטון

    12. ינו, 2018
    00:52

    כל הכבוד לבוסטון. בשקט בשקט עם עוד רצף נצחונות מרשים, וזה אחרי ששיחקו הכי הרבה משחקים בליגה בפער. הרגילה הזו עם חופשה באמצע ללונדון בטוח באה להם בטוב. לקח להם מחצית להוריד חלודה וזה רק נראה טוב יותר ככל שהתקדם

    Reply to this comment
  43. ADISU (לא הח"כ)

    12. ינו, 2018
    01:57

    פרוסס זה חרטא
    פילי לא יצליחו להוציא את המיטב מהשחקנים מכמה סיבות.
    אמביד לא מצליח לשחק באק-טו-באק בנוסף לבעיות גב שכבר מתחילות להשפיע בגיל כלכך צעיר (בעיות גב זאת הבעיה הקשה ביותר לספורטאי)

    סימונס לא יכול לקלוע מעבר לסנטימטר מהטבעת,אולי הוא ישפר בעתיד אבל בינתיים הוא לא השחקן שיביא אותם לנחלה

    פולץ הוא חידה (כרגיל בפילי הרוקיס מושבתים בעונתם הראשונה)

    כל הקטע של לוותר עונה אחר עונה בכדי לזכות בלוטרי מראה שזה שטות מוחלטת

    בוסטון היו בטופ של הליגה , לקח להם שנתיים-שלוש לחזור לטופ שבינתיים פילי עדיין "בפרוסס"

    Reply to this comment
    • Trusttheprocess

      12. ינו, 2018
      02:11

      מה לעשות. לא לכל קבוצה יש אידיוט כמו בילי קינג שעשה פרוקסי טנקינג עם ברוקלין בשביל בוסטון

      Reply to this comment
  44. Trusttheprocess

    12. ינו, 2018
    02:21

    לסיקסרס יש בעיית מאמן קשה.
    בראון איום ונורא.
    ב 6 מעשרת ההפסדים האחרונים של פילי הם הובילו מעל 16 הפרש
    לקבוצה יש מספיק כשרון לנצח עכשיו ולהיות בפלייאוף.
    אבל לבראון אין מושג הוא מנהל משחק גרוע , יש לו דקות קבועות שהוא מחליף שחקנים והוא לא עושה שום התאמות.
    ראינו את זה היום כשהוא הוציא את סימונס למנוחה הקבועה שלו ברבע השלישי והשאיר אותו שם עד אמצע הרבע הרביעי כשהקבוצה מתמוטטת על המגרש ובראון אובד עצות.
    הוא הורג פיזית את רדיק נותן לו לשחק יותר מדי דקות ומבקש ממנו לכדרר ולמסור ובשביל זה לא צריך רדיק.
    הוא נותן לאמביד לעשות מה שהוא רוצה על המגרש לעמוד בטופ אוף דה קי ולידות שלשות.
    אין שום אקאונטאביליטי הקבוצה
    בייליס סאריץ' קובינגטון לוקחים זריקות נוראיות עם 18 שניות על השעון מתי שהם רוצים בלי שום תגובה של המאמן.
    מובילים את הליגה באיבודי כדור כאשר רובם טיפשיים ונובעים מעצלנות.
    במשחקים צמודים בראון היסטרי מעלה חמישיות מוזרות ומאבד את העשתונות.

    הוא חייב ללכת ויפה שעה אחת קודם.
    לפי דעתי הוא ישאר עד סוף השנה כי העונה הזאת כבר גמורה ויפוטר בסוף העונה

    Reply to this comment
  45. איציק

    12. ינו, 2018
    03:16

    אפשר קישור לקאבס

    Reply to this comment
    • THE KING RUSSELL

      12. ינו, 2018
      03:20

      קח את הקישור שיש למעלה לבוסטון ותשנה את הספרה ל2

      Reply to this comment
  46. THE KING RUSSELL

    12. ינו, 2018
    03:21

    איזה אנרגיות יש במשחק. לברון נראה במוד, קליבלנד מריצים גם P&R של לברון אם אייזיה מעניין לראות את היעילות של זה בטווח הארוך

    Reply to this comment
  47. הממזר של סטוקטון

    12. ינו, 2018
    03:27

    טורונטו – קליבלנד

    http://www.genti.stream/hd2.php

    Reply to this comment
    • THE KING RUSSELL

      12. ינו, 2018
      03:29

      מה קורה ממזר? יש אולי משהו מעניין על הפרק?

      Reply to this comment
      • הממזר של סטוקטון

        12. ינו, 2018
        03:36

        למה אתה מתכוון ?

        Reply to this comment
        • The king russell

          12. ינו, 2018
          03:51

          משהו שמעצבן אותך. שחקן אנדר/אוברייטד. טופ חמישים לא טופ חמישים.

          משהו שאפשר להעביר בו טיימאאוטים

          Reply to this comment
          • הממזר של סטוקטון

            12. ינו, 2018
            03:56

            איך אפשר להתעצבן כשנופל על האנדראצ'יבר עץ מייפל.

          • The king russell

            12. ינו, 2018
            03:58

            חחחח. גדול.

  48. חזיר יבלות צעיר

    12. ינו, 2018
    03:40

    הגנת הקאבס זוועה ואיום טיי לו חייב ללכת הביתה. והגמד עוד לא חזר מהפציעה

    Reply to this comment
    • הממזר של סטוקטון

      12. ינו, 2018
      03:43

      קשה לקלוע עם הגרוגרת של וויגינס ביד.

      Reply to this comment
  49. הממזר של סטוקטון

    12. ינו, 2018
    03:45

    אוי זה טובבבבבבבבבבבבבב

    Reply to this comment
  50. אפלטון

    12. ינו, 2018
    03:53

    טורונטו שולטים לגמרי על המשחק. בלי לאורי ופרקטיקלי בלי דרוזן שלא הופיע אבל העומק שלהם פשוט מדהים. פואלטל מרשים היום.

    Reply to this comment
  51. שעיה

    12. ינו, 2018
    03:56

    טורונטו משחקים נפלא. הלבן האוסטרי משחק כך תמיד?

    Reply to this comment
  52. The king russell

    12. ינו, 2018
    04:02

    טריסטן תומפסון חוזר לטופ 350

    Reply to this comment
  53. ד"ר הופמן

    12. ינו, 2018
    04:07

    ומה יהיה על לבלון?
    רק מחכה ששתי הקבוצות האלה ייפגשו בחצי גמר המזרח.
    הקבס עם הגנת פומפייה ועם IT שבינתיים לא ממש מחובר לה.
    לברון צרח על כולם כולל צוות האימון בפסק הזמן האחרון אבל שיבוא בטענות לעצמו כי ההגנה שלו לא הרבה יותר טובה מזו של חבריו.

    Reply to this comment
    • The king russell

      12. ינו, 2018
      04:08

      טורנטו לא מנצחים אפילו אחד.

      Reply to this comment
      • ד"ר הופמן

        12. ינו, 2018
        04:14

        בטוח מנצחים. לברון נותן עונה מצויינת אבל מה יהיה בפליאוף? הוא יכול להתעלות על העונה שהוא נותן השנה? הוא בדרך כלל נח יחסית בעונה ונותן מספרים בפליאוף, לדעתי הוא לא יצליח להתעלו על העונה בפליאוף הזה, אלא עם כן יוריד רגל מהגז ב 3 החודשים הקרובים.

        Reply to this comment
        • אפלטון

          12. ינו, 2018
          04:17

          השאלה אם בפלייאוף דרוזן ולאורי יופיעו לשחק.
          עם כל הכבוד לעומק של טורונטו, בפלייאוף הרוטציה מתקצרת וצריך לסמוך על הכוכבים שיקחו אותך רחוק.
          קליבלנד כל שנה בתקופה הזאת באיזה "משבר" ואז מעלים הילוך לקראת הפלייאוף ופתאום, הפלא ופלא, מנגחים את המזרח.

          Reply to this comment
          • The king russell

            12. ינו, 2018
            04:23

            בממוצע זהו החודש החלש שך לברון מבחינת אחוזי הצלחה( למרות שהלכתי אחורה ובדקתי והמאזן לא כזה רע כמו שנדמה) אולי אפריל קרוב. אבל אפריל זה חודש לפח.
            קליבלנד גם לא צריכה בייתיות מולה בשביל לקחת אותה ובקלות.

            ככלל הזמן לדעתי להסתכל על קבוצות הפליי' הוא אחרי האולסטאר. ע אוק

  54. ד"ר הופמן

    12. ינו, 2018
    04:20

    לאורי עדיין סובל מהחבלה בעצם הזנב, מסכן, זה בטח כואב מאד כשיושבים בשרותים… מעניין האם הוא חוזר בקרוב.

    Reply to this comment
  55. אדון שוקו

    12. ינו, 2018
    04:25

    לאורי ואיבקה לא משחקים דרוזן אם 2 נק במחצית וטורונטו מובילים 60-45 מי היה מאמין..

    Reply to this comment
  56. ד"ר הופמן

    12. ינו, 2018
    04:25

    זו כבר שחיטה, זה עצוב. אתה יכול להפסיד אבל לא להיות כל כך מובך! כאילו וויתו כבר עלהמשחק הזה. לא ברור למה וויד כמעט ובכלל לא משחק! IT עם 0 מ 10 נסיונות. לפחות שיסחט עבירות ויקלע 10 מהקו….
    הוא התאים כמו כפפה למערכת של הסלטיקס ונראה בכלל לא מחובר למשחק של הקבס.

    Reply to this comment
  57. שעיה

    12. ינו, 2018
    04:26

    קליבלנד לא משחקים. קורים שם דברים לא נעימים מאחורי הקלעים. השמועות אומרות שוויד מחרב את חדר ההלבשה

    Reply to this comment
    • אפלטון

      12. ינו, 2018
      04:32

      מעניין. אמרו את זה גם בשיקגו. באיזה קטע? לא מקבל את זה שהוא שחקן ספסל? סתם רב עם אנשים?

      Reply to this comment
      • שעיה

        12. ינו, 2018
        04:37

        איש של קליקות וחיפופים באימונים

        Reply to this comment
        • אפלטון

          12. ינו, 2018
          04:55

          בכלל הבנתי שקליבלנד לא מתאמנים. גם מואן גנדי וגם מכמה כתבים אחרים. קצת בעייתי הייתי אומר אבל ווטאבר. כנראה שלאף אחד לא מעניין העונה הרגילה. ממש חובה שיעשו משהו עם כמות המשחקים. הזלזול של השחקנים והמאמנים בעונה הרגילה הופך בלתי נסבל.

          Reply to this comment
        • גיא א

          12. ינו, 2018
          05:34

          בעיקר עף על עצמו ברמות לא בריאות וראיתי את זה לא מעט שנה שעברה. יש לו על מה להתבסס כי הוא באמת שחקן ענק (לפחות היה) אבל הוא מגזים

          Reply to this comment
  58. MBK

    12. ינו, 2018
    04:26

    לברון התעצבן כששאלו אותו על פלוס מינוס 39- מול מינסוטה
    היום הוא בדרך לשפר את הנתון

    Reply to this comment
  59. הממזר של סטוקטון

    12. ינו, 2018
    04:33

    קליבלנד כל כך עקומים שהמציאו שיטה המתבססת על ריבאונד התקפה ארוך.

    Reply to this comment
  60. אפלטון

    12. ינו, 2018
    04:35

    תכלס אם קליבלנד יורדים מהרבע במינוס 15, לא הייתי פוסל איזה קאמבק מופלא. איזאה תומאס מסוגל להתפוצץ פתאום. לא יהיה פעם ראשונה.

    Reply to this comment
  61. הממזר של סטוקטון

    12. ינו, 2018
    04:49

    לברון עובד על הסטט'

    Reply to this comment
    • ד"ר הופמן

      12. ינו, 2018
      05:05

      אוטוטו עובר את נוביצקי בעודו חי…

      Reply to this comment
  62. יונתן .S.

    12. ינו, 2018
    04:49

    שלום,
    הגעתם למענה הקולי של קליבלנד קבאלירס. כרגע הם בחופשה עד סוף אפריל. אנא אל תשאירו הודעה, כי לא יענו לכם.

    Reply to this comment
  63. אפלטון

    12. ינו, 2018
    04:50

    טוב זהו נגמר. איזאה תומאס ינוח ברביעי ובטח גם לברון ולאב. מחר משחק לא פשוט באינדיאנה לקאבס.

    Reply to this comment
  64. The king russell

    12. ינו, 2018
    04:51

    Time to sleep

    Reply to this comment
  65. ADISU (לא הח"כ)

    12. ינו, 2018
    04:55

    לה-בום משפר סטט'
    רואים שהוא רוצה את הMVP העונה בכל מחיר

    Reply to this comment
    • עידן

      12. ינו, 2018
      05:13

      על מה mvp?
      על זה שהוא מוביל את קבוצתו העמוסה בכישרון והכל כך עמוקה למקום השלישי במזרח?
      בוסטון עם קיירי וחבורה של רוקים וטורונטו בלי לאורי ואיבקה עם שחקנים כמו ואנוליט ודלון רייט מביסים אותו.
      די כבר עם התחרויות טטיסטיקה המטופשות האלו.
      אם הוא לא מסיים עם הקבוצה העמוקה שלו במקום הראשון במזרח הוא לא צריך להיות אפילו מועמד.
      אני חושב שהארדן נכון לעכשיו הוא ה mvp ולדעתי גם היה צריך לזכות שנה שעברה במקום ווסטברוק

      Reply to this comment
      • ADISU (לא הח"כ)

        12. ינו, 2018
        05:19

        שאני אומר הוא רוצה את הMVP זה לא אומר שמגיע לו
        אני חושב שהוא מנסה השנה יותר משנים עברו להלחם על הפרס האישי

        לגבי הארדן – אם הוא לא חוזר תוך שבועיים לפחות אז תהיה לו תחרות קשה במירוץ

        עונה שעברה הייתה עונה היסטורית וחד פעמית מבחינה סטטיסטית ולכן ראס זכה ובצדק

        Reply to this comment
        • עידן

          12. ינו, 2018
          05:27

          כן הבנתי שהתכוונת לזה שהוא רוצה.
          מבחינתי mvp צריך להיות כזה שמרים את הקבוצה למקומות יותר ממה שהיא שווה ולא פחות ממה שהיא שווה כמו לברון.
          לברון אולי אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה אבל הוא גם אנדראציבר אחד הגדולים בהיסטוריה[אם יסיים רק עם 3 אליפויות כשמ 2010 מעמידים לרשותו איזה שחקנים שהוא מבקש וכמה שהוא מבקש].
          העונה הסטטיסטית של ראס לא מעניינת אותי[אני די מחבב אותו מבחינה אישית].מבחינתי כפי שאמרתי מקודם האם הוא הופך את הקבוצה ליותר טובה.
          סטפן קרי יכול לסיים כל עונה עם ממוצע של 40-50 נק למשחק אם הוא רוצה אבל זה יצריך יותר דקות משחק יותר זריקות ויעשה את הוורירס פחות טובים כקבוצה

          Reply to this comment
  66. הממזר של סטוקטון

    12. ינו, 2018
    04:57

    MVP עאלק..

    מועמד לקונטנדר לא הייתי נותן לו.

    קארי יושב רבע אחרון כשהקבוצה ב + 30
    לברון יושב רבע אחרון כשהקבוצה ב – 30.

    Reply to this comment
    • אפלטון

      12. ינו, 2018
      04:59

      קארי נותן שבועיים טובים הופכים אותו לשחקן הטוב בעולם. שיבוא כל ערב ויסחב קבוצה על הגב ואפשר יהיה לשים אותו בקצה השולחן.

      Reply to this comment
      • הממזר של סטוקטון

        12. ינו, 2018
        05:02

        זה הכי טרול שלך ?

        Reply to this comment
        • אפלטון

          12. ינו, 2018
          05:03

          טרולון. מה אני יעשה יקרא לו שיקוצון? צוקצוקון? פוקפוקון?

          Reply to this comment
  67. ד"ר הופמן

    12. ינו, 2018
    05:02

    כואב לראות איך המחליפים של טורונטו מפרקים למחליפים של הקבס פלוס וויד את הצורה…

    Reply to this comment
  68. הממזר של סטוקטון

    12. ינו, 2018
    05:11

    יהיה או לא יהיה טרייד על הבחירה של ברוקלין ?

    Reply to this comment
    • אפלטון

      12. ינו, 2018
      05:18

      נראה לי שלא. קליבלנד הולכים על בנייה מחדש לדעתי בסוף שנה. קבוצה אלופה שמתנהלת בהפסדים תפעוליים, הבעלים כבר קיבל את ההשפעה שלו על הסנטורים במדינה בשביל הקזינו, זכו באליפות. אין להם רצון להמשיך להפסיד כסף. זו דעתי לפחות.

      Reply to this comment
  69. הממזר של סטוקטון

    12. ינו, 2018
    05:23

    סקרמנטו – קליפרס

    http://www.genti.stream/hd3.php

    Reply to this comment
  70. הממזר של סטוקטון

    12. ינו, 2018
    05:36

    אם הקליפרס מנצחת את זה, הם במרחק ניצחון מהמקום ה 8, כשמקומות 6-7-8 בינהן OKC עם אותו מספר הפסדים.

    מה שאומר שOKC אולי במרחק של פציעה 1 מ לא לעשות פלייאוף,
    ובמרחק פציעה של ווסטברוק מ טופ 4..

    Reply to this comment
    • עידן

      12. ינו, 2018
      05:51

      התאנדר יהיו בפלייאוף.כשהם היו במקום החמישי אמרתי שהמטרה שהם ייסימו במקומות6-7 וייהיו באותו צד של הבראקט עם יוסטון וסן אנטונין.עד הגמר
      מאז הם ירדו למקום השישי.אני מעודד את פ]ורטלנד ודנבר שהן לדעתי המתמודדות של התאנדר על המקון החמישי.

      Reply to this comment
  71. אפלטון

    12. ינו, 2018
    05:53

    וזה למה פופוביץ' הוא המאמן\מנהל הכי טוב בהיסטוריה של הליגה
    http://www.espn.com/nba/story/_/id/22048880/lamarcus-aldridge-san-antonio-spurs-asked-traded-gregg-popovich-reveals

    Reply to this comment
  72. אפלטון

    12. ינו, 2018
    06:01

    חכה, הקליפרס לא אמרו את המילה האחרונה.
    אני הימרתי שהם מסיימים מקום שישי אבל כמו שהם נראים ואיך שאוקלהומה נראים גם מקום חמישי אפשרי.

    Reply to this comment
  73. אפלטון

    12. ינו, 2018
    06:03

    אני לא בטוח בכלל שהחמישייה של סקרמנטו טובה יותר מהספסל שלהם. ייגר איש מוזר.

    Reply to this comment
    • הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר

      12. ינו, 2018
      06:12

      1+

      Reply to this comment
  74. הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר

    12. ינו, 2018
    06:12

    זאת הפכה להיות הקבוצה של לונזו

    Reply to this comment
  75. אפלטון

    12. ינו, 2018
    06:13

    בוגדנוביץ' פוקס והילד זה קו אחורי לשנים בסקרמנטו. עכשיו רק שיביאו גבוה נורמלי ושחקן כנף הגנתי איכותי ויש להם קבוצה קבוצה.
    יש להם מבחר גבוהים מרשים בדראפט הקרוב לעבוד איתו.

    Reply to this comment
    • zivovivo

      12. ינו, 2018
      07:21

      בוגגדנוביץ מדהים.
      אני דווקא לא רוצה גבוה נורמלי, רוצה את לוקה דונציץ בסמול והקבוצה מסודרת.
      הגבוהים שלקינגס יש עכשיו יהיו מספיק טובים עוד שנה שנתיים.
      פפיאניס טוב , פשוט צריך זמן לגדול ועוד יש את גיילס.

      Reply to this comment
  76. אפלטון

    12. ינו, 2018
    06:15

    יא אללה עם הלו וויליאמס הזה. משתלט על משחקים בדקות. הכושר הכי טוב בקריירה שלו בדיוק בזמן לתפור לעצמו חוזה מפנק ולחזור לבינוניות.

    Reply to this comment
  77. חגי - התותח הקטמוני

    12. ינו, 2018
    06:33

    דיאלוג בין דה-רוזן ללברון. אנו כבר יודעים מה יקרה בפלייאוף:

    "ואילו באחד הימים או הלילות היה מתגנב איזה דימון בעקבותיך עד לבדידותך המבודדת ביותר וכה היה אומר לך: "חיים אלה, אשר אתה חי כעת ואשר חיית עד כה תהיה נאלץ לחיותם שוב ושוב פעמים אינספור, ושום דבר לא יתחדש בהם, כי אם כל מה שהיה, כל כאב וכל עונג, כל מחשבה וכל אנחה, וכל דבר קטון לאין שיעור וגדול לאין מידה, בעל כורחך ישוב ויתרחש עמך והכל בדיוק באותו הקשר ובאותו סדר – ואף עכביש זה ואור ירח זה אשר בין עפאי העצים, ואף רגע זה עצמו ואני עצמי, שעון החול הנצחי של הקיום מוחזר אחורנית תמיד -תמיד – ועמו יחד גם אתה, פרודת עפר שכמוך! "האם לא היית מתפלש בכעסך, חורק שיניך, ומקלל את הדימון אשר כה דיבר? או שמא נתנסית אי פעם בשעה אדירה כל כך, בה היית יכול להשיב לו : "אין זאת כי אם אל אתה, ומעודי לא שמעתי דברים אלוהיים מאלה!" אילו השתלט עליך רעיון זה, בעודך כמות שהנך, הלא היה משנה אותך או אולי שוחקך עד דוק; השאלה לגבי כל דבר: "האמנם רוצה אה בכך שוב ושוב ופעמים אין ספור?" שאלה זו הייתה אזי רובצת על כל מעשיך בכובד משקל שאין כבד ממנו?או שמא תהא חייב ליעשות דורש טוב לעצמך ולחיים, עד כדי כך, שלא תשאל לנפשך שום דבר זולתי אישור בר-קימא זה וחותמת נצחית זו?"

    Reply to this comment
    • אייל

      12. ינו, 2018
      09:18

      נראה לי שטורונטו בפלייאוף הייתה גורמת לניטשה לבכות 🙂

      Reply to this comment
  78. ד"ר רזי הופמן

    12. ינו, 2018
    07:21

    זאכרי ראנדולףףףףףף. רציתי אותו עם אל בבוסטון והנה הוא מעביר יתרון זמנית לקינגס….

    Reply to this comment
    • zivovivo

      12. ינו, 2018
      07:33

      מבחנתי, שיעשו טרייד תמורת בחירות סבוב ראשון מאוחרות, תמורת 2 מתוך היל, רנדולף וקופוס שכולם יכולים לעזור לקבוצת פלייאוף.
      הקינגס יהיו עדיין תחרותיים כי הצעירים טובים ויהיו עוד בחריות בדראפט טוב, לא מאד עמוק אבל טוב.

      Reply to this comment
  79. MBK

    12. ינו, 2018
    07:23

    הלייקרס נראים בסדר איכשהו אני די בטוח שהספרס תנצח

    Reply to this comment
  80. ד"ר רזי הופמן

    12. ינו, 2018
    07:30

    קוסטה קאופומפולופומפולוס איאי איאי הוהוהו הוהו מונקי מאן איאיאי איאיאי. ….מונקי מאן. לקחת כדור כל מה שנשאר זה לקחת פסק זמן לסדר שלשה אבל אין מספיק חמצן במוח לחשוב…

    Reply to this comment
    • ד"ר רזי הופמן

      12. ינו, 2018
      07:35

      אבל האמת היא שהוא נתן משחק טוב מאד במיוחד בהגנה, חוץ מהמסירה המטומטמת הזו האיבוד כדור הדפוק הזה הוא היה 10… לקינגס חסר הגרוש ללירה וגורג היל הוא לא הגרוש הזה. הקינגס היו קרובים אבל לא הצליחו בסוף כי חסר להם משהו.

      Reply to this comment
      • zivovivo

        12. ינו, 2018
        07:37

        מי אמר לוקה דונציץ ולא קבל!

        Reply to this comment
        • zivovivo

          12. ינו, 2018
          07:39

          מבחינתי שישאירו רק ווטרן אחד מכל החמישה , יקבלו עוד קצת בחירות ועוד זמן משחק לצעירים.
          למשל זקר סמפסון שעל טו וווי קונטרקט וראוי לחוזה והוא שומר נהדר, ששמר את לברון במשחק הראשון בצורה שלברון עצמו החמיא לילד מאקרון,[סמפסון כן..] מה שנדיר…

          Reply to this comment
        • ד"ר רזי הופמן

          12. ינו, 2018
          07:43

          אז אתה מאשים אותם הטנקינג? הנה אמרתי דונציץ ואני לא מקבל אותו בבוסטון 🙁

          Reply to this comment
          • zivovivo

            12. ינו, 2018
            07:49

            זה לא טנקינג, הם לא מספיק טובים,
            אבל שחקנים שנה ראשונה ושניה בליגה מובילים את הקבוצה בכל הפרמטרים. שחקנים צעירים מאד.
            אני מאד שמח על העליה של טריי יאנג, כי אני יודע שהקינגס לא יבחרו בו ומישהי כן וזה ישאיר שחקנים מעולים שקצת מתחת לראדאר.
            כמו גארין גקסון וכמו מיקייל בריגס שעושה חייל השנה בוילנובה והוא אולי השומר הכי טוב במכללות.

    • zivovivo

      12. ינו, 2018
      07:36

      כן אבל זה סוג ההפסדים שקבוצה בבניה שנה ראשונה, צרכה להיות מרוצה מהם.
      השנה זה לא שנה לקינגס להתחרות אלה רק לבנות ולהראות ניצוצות ואת זה הם עושים.
      וקופוס נתן משחק מצויין עד הרגע הזה.
      הקליפרס הם קבוצת פלייאוף גם עם הפציעות.
      דיאנדרה סובב תרגל הלילה ויעדר כנראה קצת.
      חזקים לדעתי מניו אורלינס, דנבר ופורטלנד.

      Reply to this comment
      • Benjo

        12. ינו, 2018
        07:41

        מסכים. היה משחק מעולה של שתי הקבוצות לסקרמנטו יש פוטנציאל הקליפרס עם כל הפציעות והעונה ההזויה הזאת עושים פליאוף לא יאומן

        Reply to this comment
  81. Benjo

    12. ינו, 2018
    07:31

    איזה דאנק של לארי נאנס!

    Reply to this comment
  82. ד"ר רזי הופמן

    12. ינו, 2018
    07:39

    קבלו את בונזו… אלדריג' פאטתי, אמנם עם 20 נקודות אבל הלייקרס עושים ממנו צחוק, לפחות במהלך האחרון.

    Reply to this comment
    • הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר

      12. ינו, 2018
      07:43

      היה ויהיה רכיכה.

      Reply to this comment
      • ד"ר רזי הופמן

        12. ינו, 2018
        08:05

        האיש אובררייטד, אני חושב שגם פופ כבר מבין את זה עכשיו. שחקן לא יציב ברמות כמו עוד כמה שנפוצו מפורטלנד ב 15 השנה האחרונות….

        Reply to this comment
  83. המפקח

    12. ינו, 2018
    07:40

    מחזיר אתכם לתגובה 3
    קליבלנד וס"א קבוצות גמורות. ההבדל שאחת עוד עושה את המקס' והשניה ויתרה. זהו הם גמרו

    Reply to this comment
    • הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר

      12. ינו, 2018
      07:41

      יא ליצן, ספרס בלי קוואי, פארקר, גרין, גיי
      כמה אפשר למשוך על שחקני ג'י-ליג?

      Reply to this comment
  84. הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר

    12. ינו, 2018
    07:40

    אינגרם שיכנע אותי היום לראשונה שיש בו משהו.
    משימה קשה ביותר ללייקרס על מי לוותר, ואת מי להביא – ואת מי לא להביא, כדי לא לפגוע במרקם הקבוצתי שנוצר.

    Reply to this comment
    • ד"ר רזי הופמן

      12. ינו, 2018
      07:41

      אשרי המאמן

      Reply to this comment
    • Benjo

      12. ינו, 2018
      07:44

      כתבתי את זה מזמן כל שחקן שהם יוותרו עליו מהרוסטר הזה זו תהיה בכיה להרבה זמן . זו קבוצה עם פוטנציאל אדיר וכשהכדורסל שלהם זורם טוב גם תענוג לראות. שים לב שהם לקחו את הלוחמים למשחקים שהלוחמים בקושי ניצחו רק הארכוות ניצחו את יוסטון ועכשיו מנצחים את הספרס. הם צעירים לכן לא יציבים אבל הפוטנציאל שם עצום

      Reply to this comment
      • הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר

        12. ינו, 2018
        07:49

        אני חושב כמוך

        Reply to this comment
      • אפלטון

        12. ינו, 2018
        07:55

        תכלס לדעתי הגג של סקרמנטו יותר גבוה. בטח אם יקבלו בחירה טובה בדראפט הקרוב. רק שללייקרס יתרון בעמדת המאמן.
        אינגראם די מייאש בחוסר יציבות שלו ועד שלא יפתח קליעה יציבה אני עדיין אתייחס אליו בחשדנות

        Reply to this comment
        • zivovivo

          12. ינו, 2018
          08:06

          אני לא משוכנע שאתה צודק לגבי הגג וגם לא משוכנע כלפי המאמן, ייגר עושה עבודת בניה יפה, אבל מה שכן דווקא הסיטואציה של הקינגס יותר טובה.
          נורא קשה להיות קבוצה בבניה בלוס אנגלס.
          קהל עשיר ומתוקשר, סקור בלתי פוסק ולחץ לחץ לחץ, אפילו אישיות כמו מגיק לא מצליחה להרגיע את הבאז ואבא של לונזו רק מוסיף אש.

          בקינגס ללא הלחץ לאט לאט נבנה משהו טוב.
          השחוק של דיוואץ הוא הטרייד משנה שעיברה שלושה שחקנים תמורת מרקיז כריס, כשהבונוס העיקרי הוא בוגדנוביץ, אבל גם לביסייר ופפיאניס הם בחירות מעולוןת ביחס לדראפט הלא עמוק של שנה שעברה. לאט לאט מבינים בליגה שדיוואץ מבין בכדורסל. הוא גדל במעצמת כדורסל בשנים הכי חזקות שלה והיה , שחקן קלאסי גם באירופה וגם בלייקרס וסקרמנטו ואישיות חזקה ומאד אהובה בחדר ההלבשה.

          Reply to this comment
        • הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר

          12. ינו, 2018
          08:43

          אתה צודק, תמיד חשבתי כמוך לגבי אינגרם – שאם כבר רוצים להחליף מישהו ולשדרג הוא האיש, משום שתפקידו להיות ספק נקודות עיקרי וככזה אפשר להביא טובים ויציבים ממנו.
          אבל היום הוא גרם לי לחשוב שאולי עדיף לתת לו עוד זמן, ובנוסף הוא נראה בחור מאוד חיובי ומחובר לקבוצה.

          Reply to this comment
    • MBK

      12. ינו, 2018
      07:47

      לא להביא זקנים פטאטתים
      לתת לסגל הצעיר לרוץ
      לבנות סביב אינגרם ולא להטריד את רנדל

      Reply to this comment
      • הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר

        12. ינו, 2018
        07:50

        100+
        ומוסיף – לא להביא שחקנים דוגמת קאזינס שהוא מעין ראסל ווסטברוק מעמדת הסנטר.
        צריך כוכב שיזרום עם הקבוצה ולא יכפה דברים (דייוויס יהיה מושלם).

        Reply to this comment
  85. ד"ר רזי הופמן

    12. ינו, 2018
    07:41

    וולטון גאון כדורסל…

    Reply to this comment
    • ד"ר רזי הופמן

      12. ינו, 2018
      07:41

      היה צריך להיות וולטרן

      Reply to this comment
    • MBK

      12. ינו, 2018
      07:44

      עזוב אותך משטויות

      Reply to this comment
      • ד"ר רזי הופמן

        12. ינו, 2018
        08:08

        לפעמים אני שטותניק, זה לא סוד… אבל איך אפשר בלי חוש הומור?
        קחו את הבדיחות שלי בערבון מוגבל.

        Reply to this comment
  86. אפלטון

    12. ינו, 2018
    07:47

    הספרס צריכים להתחיל להיזהר ממינסוטה שמה מאחורה. אם הם מגיעים לאיזור ה 4-5 זה כבר סיפור אחר מבחינת פלייאוף

    Reply to this comment
    • פיני

      12. ינו, 2018
      09:00

      גם מקום 3 יכול להיות מוקש. השנה לא תהיה שם ממפיס שזה ס"א לעניים. אוקלהומה יכולה לקחת את הסדרה בקלות. גם פורטלנד.

      Reply to this comment
  87. אדם

    12. ינו, 2018
    11:27

    משהו קטן:

    חשוב לדייק בפריוויו – הקליפרס אירחו את הקינגס (ולא כמו שכתוב)

    זה משהו קטן אבל חשוב

    תודה

    Reply to this comment

הגיבו