אירועי דיומא – 11.01.2018

כדורסל / יאיר זעפרני

יורוליג – מחזור 17

21:05: מכבי ת"א – באמברג (ספורט 5). מכבי ת"א מגיעה הערב למשחק אותו היא חייבת לנצח. אחרי שהפסידה ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים, המצב של הצהובים לא זוהר כמו לפני חודש. הקבוצה של ספאחיה עומדת בסימן 8: מקום שמיני עם מאזן של 8 ניצחונות ו-8 הפסדים אבל כשבאסקוניה, מלאגה, הכוכב האדום ואפילו ברצלונה אורבות מאחורה, הצהובים חייבים לעצור את הנפילה.

היריבה הערב, באמברג הגרמנית, היא בהחלט יריבה נוחה בשביל לעשות זאת. הגרמנים לא מרשימים כמו בעונה שעברה, ניצחו שש פעמים בלבד העונה והפסידו את ארבעת משחקיהם האחרונים במפעל כשגם בליגה הגרמנית מדורגת הקבוצה של אנדראה טרינקיירי במקום החמישי בלבד (מאזן 6-11). זאת ועוד, הגרמנים לא ניצחו בחוץ מאז תחילת נובמבר (ניצחו בבלגרד ארנה ביורוליג ומיד אחר כך את בראונשוויג בליגה) ועומדים על שבעה הפסדי חוץ רצופים בכל המסגרות. אין שום סיבה שהם יתחילו לנצח דווקא בתל אביב.

בסיבוב הקודם ניצחה מכבי ת"א 71-88 בגרמניה, במשחק שפתח את היורוליג ובו הצטיין פייר ג'קסון. מכבי ת"א תחסר הערב את נוריס קול כשדשון תומאס בספק ואולי יתלבש הערב. יהיה זה משחק שישי בין הקבוצות בכל הזמנים (עונה שלישית ברציפות) והמאזן עומד כיום על 2-3 לגרמנים.

*המלצת צפייה* 21:00: פנאתינייקוס – ברצלונה – האם התגלו סימני חיים בברצלונה? הקטלונים כבר עם שני ניצחונות יורוליג רצופים, האחרון שבהם מרשים ביותר 72-85 על צסק"א מוסקבה ופתאום נראה שבארסה מסוגלת, למרות הפתיחה הנוראית של המפעל, לסיים בין שמונה הראשונות, מהן היא מרוחקת מרחק שני ניצחונות. אלא שהערב עלול המומנטום של ברצלונה להיקטע. הקבוצה של סיטו אלונסו יוצאת להתארח באוואקה, המגרש הביתי היחיד ביורוליג העונה, שלא נפרץ על ידי הקבוצה האורחת. פנא גם מגיעה למשחק בכושר נהדר ואחרי ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים שמציבים אותה במקום השלישי עם מאזן 5-11.

ברצלונה תקווה להיזכר במשחק בין השתיים בסיבוב הראשון שהסתיים בניצחון נוק אאוט שלה 71-98. הקבוצה של מאמנה לשעבר, צ'אבי פסקוואל, לא תיתן להשפלה הזו לקרות שוב. כך או כך, בהחלט צפוי קרב מעניין ביותר. ראו הומלצתם!

21:45: ארמאני מילאנו – צסק"א מוסקבה – במילאנו קיוו להתחיל את הסיבוב הראשון במוד אחר מאיך שהסתיים הסיבוב הראשון. אז קיוו. למרות הצטרפותו הנוצצת של מינדאס קוזמינקאס לסגל של סימונה פיאנג'יאני הפסידה הקבוצה לאולימפיאקוס 80-87 במשחק צמוד והיא ממשיכה לדשדש בתחתית הטבלה. לצערה של אלופת איטליה, הגורל התאכזר אליהם וגם הערב הם יצטרכו לפגוש יריבה קשה מאוד והחזרה למסלול הניצחונות אחרי שלושה הפסדים רצופים בהחלט אמורה להיות מלאת ייסורים. ואם זה לא מספיק, צסק"א גם מגיעה למשחק באיטליה אחרי הפסד מרגיז לברצלונה שהוריד אותה למקום השני. הרוסים לא אוהבים להפסיד פעמיים ברציפות וינסו להוציא את זעמם על האיטלקים ולחזור למקום הראשון, לפחות עד מחר.

21:45: ולנסיה – פנרבחצ'ה – גם ולנסיה מצאה פתאום את הנוסחה לנצח ואחרי עשרה הפסדים רצופים שדרדרו אותה במורדות טבלת הליגה, היא כבר עם שניים רצופים ובמקום ה-14. הרצף הקטן הזה שכולל ניצחונות על פנאתינייקוס בבית ומלאגה בחוץ, עלול להסתיים הערב כשלולנסיה תגיע אלופת אירופה שקטעה רצף של שני הפסדים עם ניצחון על באקסוניה בשבוע שעבר.

טניס / מתן גילור

טורניר סידני (250) – רבע גמר

04:00 פאביו פוניני(4)-אדריאן מאנארינו(5). פוניני עבר את דולגופולוב. מאנארינו את בראנקיס.

05:30 פאולו לורנצי-דניאיל מדבדב. לורנצי הדיח את וינולאס המדורג 1. מדבדב את דונלדסון.

10:00 בנואי פייר-ג'ילס מולר(2).

12:00 (שעה משוערת) אלכס דה מינואר-פליסיאנו לופז. השניים הדיחו מדורגים. המקומי את דזומור והספרדי את שוורצמן.

 

טורניר אוקלנד (250) – רבע גמר

ז'ירי וסלי-רוברטו באוטיסטה אגוט(5). וסלי עם הפתעה יפה הדיח את קווארי ויפגוש את באוטיסטה שגם הוא הדיח עוד אמריקאי, את ג'ונסון.

מיד אחריו פיטר גוזוקזיק-רובין האסה. עוד הפתעה כשגוזוקזיק מדיח את סוק (לא יום מוצלח לאמריקאים אתמול). האסה עבר את לאשקו.

מיד אחריו דויד פרר(7)-יון צ'אנג. כבר דיברנו על היום של האמריקאים (בעיקר המדורגים) נכון? אז גם איזנר בחוץ, אחרי המשחק מול צ'אנג. פרר ניצח את סוזה בקרב איברי.

08:00 חואן מרטין דל פוטרו(2)-קארן חצ'אנוב. מקנחים עם המשחק המעניין של היום בין דלפו הנהדר לחצ'אנוב שלא פורע שטרות בהתאם לכישרון.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. תודה רבה .
    הייתי מציין עוד שכל 4 משחקי רבע הגמר בכדורסל נשים ישוחק היום .
    בשעה 18.00 משחק אחד בין רמלה לאשדוד .
    ובשעה 19.00 יתר המשחקים
    הרצליה – ראשון
    רמת חן -חולון
    רמה"ש -בני יהודה.
    משחק אחד ישודר לדעתי רמלה אשדוד.
    עוד נציין את שמינית גמר הגביע הספרדי גומלין שבמוקד ברצלונה מארחת את סלטה לאחר 1-1 במשחק הקודם .
    ברצלונה מחזיקת שלושת הגביעים האחרונים תעלה כנראה בהרכב משני יחסית מול סלטה שלאחר 1-1 הביתי מול ברצלונה השיגה 2-2 נאה בבית מול ריאל ומבחינתה לאור מצבה בליגה זה סוג של משחק עונה.

    אשר ליורוליג אני חלוק מכל וכל עם יאיר יקירי .
    לא יהיה היום משחק נח .
    ראשית כי אין כאלה לפחות לפני ההתמודדות (ובהנחה שלא מדובר בצסקא ).
    שנית מהצד של הגרמנים זה בדיוק במקום לגנוב משחק ולכפר על הפסד הבית בשלב הזה כל הקבוצות באיזור חיוג 1-8 וכך גם הגרמנים שניצחון שם אותה משחק ממכבי והפסד לעומת זאת שם אותה במינוס 3 והפסד כפול למכבי.
    מכבי כמובן גם ללא קול ואני מניח ללא תומאס (לפחות כפקטור של ממש ).
    הם גם יתנו טיפול מיוחד לגקסון לאור המשחק הקודם .
    כמו"כ מכבי "הוכיחה" שהיא מתקשה מאד במשחקים בהם היא לא אנדרדוג בייחוד בבית עם הפסדים מרגיזים לאפס ומאלגה (וניצחונות קשים ולא פשוטים פשוטים חלק מהאחרות כמו למשל ולנסיה ).
    ככה שזה משחק של ציפורניים וזה אולי המשחק המשמעותי ביותר עד כה בעונה של מכבי לדעתי .
    יתר המשחקים (בעיניים של מכבי )
    פאו ברצלונה בהחלט מעניין מבחינת מכבי שהקמבק הקטלוני ייבלם .

    צסק"א -תנצח במילאנו …מבחינת מכבי זה לא משנה אך יש יותר סיכוי שמילאנו תתקמבק בהמשך מאשר צסקא תדרדר .

    ולנסיה -פנרבחצה אחלה משחק מכבי מעדיפה ניצחון חוץ טורקי .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט