אירועי דיומא – 10.01.2018

כדורגל

ליגת העל – מחזור 17 / מתן גילור

20:30 הפועל רעננה-מכבי חיפה (ספורט 1). לרעננה יש יתרון עצום לקראת המשחק מבחינת הכשירות הפיזית, הואיל ומכבי סיימה 120 דקות + פנדלים רק ביום ראשון. המרחק בין הקבוצות הוא 3 נקודות בלבד, כשערב המחזור מכבי במקום 9 עם 16 נקודות ורעננה במקום 12 עם 13 נקודות. שתי הקבוצות ניצחו בגביע. רעננה בקלות, ומכבי, כאמור, בקושי. בליגה מכבי מגיעה אחרי הפסד מביך לעכו ורעננה אחרי תיקו נאה נגד נתניה. בסיבוב הקודם ניצחה מכבי 2:4 ורביעיית בישולים של שלומי אזולאי, שהשבוע חזר מפציעה.

חצי גמר גביע הליגה האנגלי/ שגיא נאור

22:00 צ'לסי -ארסנל (ספורט1) המשחק הראשון בחצי גמר גביע הליגה מספק לנו דרבי לונדוני לוהט. אם נקבל משהו דומה למשחק הליגה בין השתיים לפני כשבע, דיינו. הבלוז מגיעים בצל הסערה סביב העימות בין קונטה ומוריניו (דעתי, מוריניו מחפש כל דרך לגרום לתקשורת להתעסק בהכל חוץ מלדבר על איך שהקבוצה שלו נראית) אבל גם אצל התותחנים המצב לא רגוע עם ההדחה מהגביע מול קבוצה מליגת המשנה. הגומלין יערך עוד שבועיים והמנצחת תפגוש, כנראה, את סיטי, שניצלה אתמול 2-1 את בריסטול.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 12

21:00 הפועל ירושלים -עירוני נהריה (ספורט 5) – המשחק שישלים את המחזור ה-12 בליגת העל יפגיש את האלופה הפועל ירושלים עם הקבוצה איתה היא כבר הספיקה לפתח יריבות ספורטיבית משמעותית לאחרונה, עירוני נהריה. ירושלים ונהריה נפגשו בשנה שעברה לסדרת רבע גמר הפליאוף, הספיקו להיפגש מאז גם בשמינית גמר גביע המדינה (ניצחון ירושלמי) וגם ברבע גמר גביע ווינר (נהריה ניצחה) כמו גם במשחק הפתיחה של הליגה (ניצחון ירושלמי).

שתי הקבוצות מגיעות למשחק במצב רוח שונה לחלוטין. ירושלים נמצאת בשוונג שכולל ארבעה ניצחונות רצופים (שניים בליגה ושניים בגביע) במסגרות המקומיות. הסגל הירושלמי צומצם, רונלד רוברטס מתגלה כרכש מעולה ועם התעוררות של ישראלי תורן בכל פעם לירושלים יש עדיין יותר מה להציע מרוב היריבות שלה בליגה. נהריה מצידה רושמת ארבע הפסדים רצופים בכל המסגרות בארץ (שלושה בליגה, אחד בגביע), סיימה את הסיבוב הראשון במאזן שלילי (6-5) ובאופן כללי לא מוצאת מספיק פתרונות התקפיים שמלבד שני הזרים המצוינים, קורי וובסטר ואלכס יאנג אף שחקן לא קולע בדאבל פיגרס. נהריה חלשה העונה מאוד מחוץ לביתה (מאזן 4-1) ומעניין לציין שמתוך 16 משחקי ליגה ששיחקה נהריה בהיסטוריה שלה בירושלים, היא ניצחה רק פעם אחת. לפי מאזן הכוחות, הפעם השנייה בהחלט לא צפויה לקרות הערב.

 

טניס / מתן גילור

טורניר סידני (250) – שמינית גמר

אלברט ראמוס וינולאס(1)-פאולו לורנצי.

דמיר דזומור(7)-אלכס דה מינואר.

ג'ון מילמן-ג'ילס מולר(2).

פאביו פוניני(4)-אלכסנדר דולגופולוב.

פליסיאנו לופז-דיאגו שוורצמן(3).

ריקרדס בראנקיס-אדריאן מאנארינו.

לאונרדו מאייר-בנואי פייר.

ג'ראד דונלדסון-דניאיל מדבדב.

 

טורניר אוקלנד (250) – שמינית גמר

סטיב ג'ונסון-רוברטו באוטיסטה אגוט(5).

ג'יק סוק(1)-פיטר גוזוקזיק.

דויד פרר(7)-ג'ו סוזה.

דניס שופובלוב-חואן מרטין דל פוטרו(2).

יון צ'אנג-ג'ון איזנר(4).

סאם קווארי(3)-ז'ירי וסלי.

פאבלו קוואבס(6)-קארן חצ'אנוב.

רובין האסה-לוקאס לשקו.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. תודה רבה יש לי הרגשה של הפתעה וניצחון נהריהני בארנה …כמעט חרוז אפילו ….
    רעננה – מכבי חיפה משחק שמריח 0-0.
    נציין עוד שארסנל תפגוש את צלסי לחצי גמר גביע הליגה האנגלי (משחק 1 יהיה גומלין …אתמול בחצי גמר הראשון הסיטי ניצחה את בריסטול סיטי 1-2 ).
    יהיו גם כמה משחקי גומלין בשמינית גמר הגביע הספרדי (כולל ריאל מול נומנסיה ).

  2. כצפוי, ואפשר לראות בדיומא של אתמול-
    מכבי הוגרלה מול אשדוד וירושלים מול חולון.

    האם ההגרלה היתה fixed?
    ובכן, באיגוד הכדורסל בחרו לערוך אותה במחצית המשחק בין חולון ויובנטוס. חוץ מהקהל שישב רחוק ושלושה שאשכרה צפו במשחק בטלוויזיה, לא ניתן היה לקבל עדות מהימנה על כשרות ההגרלה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט